Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Polowanie » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (3): [1] 2 3 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Polowanie 32 Ankieta - średnia ocena: 8,8832 Ankieta - średnia ocena: 8,8832 Ankieta - średnia ocena: 8,8832 Ankieta - średnia ocena: 8,88
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
marmad1
Forum Ace


images/avatars/avatar-24914.jpg

Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Polowanie Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Po konsultacji z graczami, oraz z ich pomocą dokonałem edycji przeciwników i analizy przebiegu polowania.Zamieszczam załącznik w którym znajdują się przeciwnicy z którymi zmierzymy się podczas nowej opcji. (nie ma tam wirusa, wszystko zapisane jest w notatniku i jest w 100% bezpieczne)



Zasady:
- Wymagany 10 poziom postaci.
- Czas trwania 10min(+5min za kolejny poziom lokacji).
- Podczas polowania nie można zmieniać ekwipunku.
- Przeciwnicy w lokacji są wybierani losowo.
- Po pokonaniu wszystkich z danej lokacji zostaje odblokowana następna.
- System walki ten sam co w walkach ekspedycyjnych. 10 rund, walka 1vs.1, bez bonusów z budynków, bez itemów ze zbrojowni klanowej (serwery typu moria- tak jak na ekspedycji).
- Polowanie możliwe raz dziennie.
- dostępne są ewolucje.

Przeciwnicy oraz lokacje:
1.Opuszczone chaty-Gremlin,Trans,Banita
2.Dawne pobojowisko-Chochlik,Setyta,Jeździec,
3.Gniazda lęgowe-Wiwerna,Chimera,Mutant
4.Labirynt zgubienia-Minotaur,Trol,Arbiter
5.Wypalone pustkowia-Mag,Piekielny Ogar,Nadnatural
6.Pradawny kurhan-Banshee,Mumia,Rabuś
7.Stara strażnica-Zbrojny,Łowca,Muszkieter
8.Krypta-Lisz,Kościej,Rycerz Śmierci
9.Zaginiona wyspa-Cyklop,Akolita,Zmutowany Pająk
10.Ruiny zamku-Czarnoksiężnik,Cerber,Strzelec Wyborowy
11.Kazamaty niewolników-Przemytnik,Bandyta,Kapłan Setytów
12.Księżycowe pola-Kapłan,Dragon,Inkwizytor
13.Zrujnowana świątynia-Fanatyk,Wilkołak,Pretorianin
14.Ostatni bastion-Serafin(upadły anioł)

Opis polowań w lokacji:
Opuszczone chaty-Wędrując ciemnymi ulicami miasta, usłyszałeś podejrzane głosy. Twoja wrodzona ciekawość wzięła górę i zdecydowałeś sprawdzić ich źródło. W zrujnowanym budynku stał stół, przy którym siedział zakapturzony typ, przeliczający zakrwawione monety. Słodki zapach krwi jego poprzedniej ofiary, tylko zachęcił cię do walki.

Dawne pobojowisko- Przedzierając się przez dawne pole bitewne ujrzałeś dziwną postać. Przyglądałeś się dokładnie dziwnej postaci. Miała ona w ręku kawałek pergaminu. lecz gdy poczułeś krew na jego dłoniach przestałeś myśleć- dostałeś amoku. Szybko ruszyłeś do walki, tocząc zaciekły bój.

Gniazda lęgowe- Przemieszczając się przez dawne gniazda lęgowe spotkałeś go... Stał przed Tobą niewiarygodnie blisko. właśnie kończąc swój posiłek. Unosząca się w powietrzu krew pobudziła w Tobie instynkt łowcy, rzuciłeś się w stronę bestii.

Labirynt zgubienia- Podczas długiej wędrówki przez labirynt ujrzałeś cień. Zaciekawiony podszedłeś bliżej trzymając się lewej ściany. Stąpałeś ostrożnie, lecz doskonały słuch właściciela cienia zdradził Twoją pozycje. Walka w tym momencie była nieunikniona.

Wypalone pustkowia- Poprzednia mapa zaprowadziła Cię tu, na wypalone pustkowia. Wszystko jest tu spopielone i zwęglone. Wszędzie unosi się popiół oraz swąd spalenizny. Twoje bystre oko spostrzegło dziwną postać przemieszczającą się koło granitowych skał. Zmierzałeś ku niej coraz większą prędkością.

Pradawny kurhan- Kolejna mapa pokazała Ci stary kurhan. Przedzierając się przez wiele pomieszczeń i znajdując wiele zardzewiałych i starych przedmiotów bez żadnej wartości, usłyszałeś za sobą głos. Nie spodziewałeś się żadnej walki, ale nie Tobie dane było o tym decydować.

Stara Strażnica- Strażnik oparty o ścianę wydawał się ledwo przysypiać. Myślałeś, że przemkniesz się niepostrzeżenie, lecz poczułeś uderzenie w Twoje wampirze nogi. Upadając na ziemie wiedziałeś, ze nie ominie Cię walka.

Krypta- Droga do krypty zajęła Ci sporo czasu i była okropnie nużąca. Wchodząc do środka poczułeś że to pomieszczenie wypełnia zła energia oraz przeraźliwy chłód .Sarkofagi ułożone były w idealny Pentagram. Postanowiłeś dokładnie je obejrzeć gdy usłyszałeś trzask wieka. Ukazał się przed Twoimi oczami nieumarły. „miejsce umarłych jest w grobie”- powiedziałeś- i miałeś zamiar powrotem go tam wysłać.

Zaginiona wyspa- Kto by pomyślał o tym że to miejsce istnieje? Mapa prowadzi Cię do coraz bardziej zadziwiających miejsc. W głowie zaczynają coraz częściej nachodzić Cię pytania co będzie celem tej wędrówki?
Na brzegu wyspy znajdujesz świeży trop i postanawiasz zbadać dokładnie do kogo on należał.

Ruiny zamku- W drodze do ruin zamku widziałeś wiele poległych wcześniej tu osób. Głowy nabite na pal, stosy czaszek, ślady zaschniętej już dawno krwi... To miejsce nawet Ciebie przyprawia o dreszcze. Nigdy nie spotkałeś wcześniej tak strasznego okrucieństwa.
Wchodząc na dziedziniec zamku, wiedziałeś że nie jest opuszczony. Drewniane drzwi po prawej stronie się otworzyły. Nie byłeś tu mile widzianym gościem.
Kazamaty niewolników- Schodząc do lochów wcześniejszego zamku słyszałeś brzęk łańcuchów, zawodzenie, jęki, krzyki... i świeży zapach krwi której ciągle pragniesz. Wpadłeś na pomysł by zająć się oprawcami którzy katowali swoich niewolników.

Księżycowe pola- Mapa z poprzedniego miejsca zaprowadziła Cię w znacznie inne miejsce. Całą okolice spowijał mrok. Blask dawała jedynie Twoja pochodnia. Idąc kawałek dalej ujrzałeś inne źródło światła. Porzuciłeś swoją pochodnie by nie zdradzić swojej pozycji. Z niewielkiej odległości dostrzegłeś postać trzymającą lampę oraz kawałek papieru. Postać nieznajomego nie była mile nastawiona na Twoją nagłą obecność i zareagowała agresywnie. To starcie musi zakończyć się przelewem krwi którejś ze stron.

Zrujnowana świątynia- Kamienne posągi świętych, tablice pamiątkowe, pobite witraże... Tego obrazu się nie spodziewałeś. Nigdy do głowy nie przyszłoby Ci to, że mapa zaprowadzi Cię do świątyni. Zbliżając się do jedynego nietkniętego miejsca z relikwią, usłyszałeś kroki. Zdałeś sobie sprawę że wcześniej mijałeś wilcze jamy, czy to o to chodzi? A może to mieszkaniec tego miejsca? W ułamek sekundy byłeś gotowy do bitwy.

Ostatni bastion- Układając ostatnie fragmenty mapy ukazał się ostatni cel Twojego polowania. Miejsce to znajdowało się na szczycie poprzedniej świątyni. Idąc długim korytarzem zobaczyłeś napis „OSTATNI BASTION”. Adrenalina w Twoich żyłach sama niosła Twoje nogi w przód. Odsunąłeś ostatnie drzwi i Twoim oczom ukazał się on. Był to serafin we własnej osobie. Jego długi miecz świecił się bardzo jasnym blaskiem. Był przygotowany na Twoje przyjście. W jego oczach buchał płomień nienawiści, rzucił się wprost na Ciebie. Nie było już odwrotu... Zaraz okaże się kto jest ofiarą a kto łowcą.



Po każdej walce:

<Nazwa przeciwnika> padł na ziemię krztusząc się własną krwią, nie miał szans z prędkością i siłą potężnego wampira. Przeszukując ciało, znalazłeś kartkę papieru z zapisaną wiadomością, niestety niepełną.Możliwe że kolejne wyprawy przyniosą więcej odpowiedzi. Zmęczony postanawiasz wrócić do Pana Ciemności z głową pokonanego przeciwnika który hojnie wynagradza Cię za trofeum.

Nagrody:
-Punkty rozwoju
-PLN (10000x poziom lokacji)


Po Przejściu całej mapy z polowaniem mamy możliwość rozpoczęcia jej od początku, na trochę wyższym poziomie z dodatkowymi bonusami:
-Punkty rozwoju na poziomie ŁATWYM (150x poziom lokacji)(100% statystyk przeciwnika)
-Punkty rozwoju na poziomie NORMALNYM (250x poziom lokacji)(115% statystyk przeciwnika)
-Punkty rozwoju na poziomie TRUDNYM (350x poziom lokacji)(135% statystyk przeciwnika)



Dokładnych statystyk i ataków na rundę nie dodałem, ponieważ nie znam balansu między morią a necro, więc ciężko mi ocenić jaki to ma być poziom trudności.


Edit1: Poprawa błędów.
Edit2: Poprawa nagród za polowanie.
Edit3: Dodałem scenariuszowy opis każdej lokacji.
Edit4: Zmiana nagród oraz wprowadzenie poziomu trudności.
Edit5: Poprawa błędów w załączniku

Załączniki:
txt Polowanie.txt (4 KB, 96ściągnięć)
txt Polowanie.txt (4 KB, 3ściągnięć)


__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

Ten post był edytowany 5 raz(y), ostatnio edytowany przez marmad1: 24-05-2014 23:48.

19-09-2013 23:08 marmad1 jest offline Szukaj postów użytkownika: marmad1 Dodaj marmad1 do Listy kontaktów
OSEKWRC
Member


Data rejestracji: 19-11-2009
Postów: 33
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Warszawa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

pomysl spoko ale balans bedzie jak zwykle zbalansowany:-D
moria bedzie to klepac a nekro stanie na 2 lokacji

pomysl jeszcze raz popieram

__________________

KUPIĘ:
LEG DSK SŁONECZNĄ BIŻ NIETOPERKA/LEWITY
R10 OSEKWRC
R14 OSEK
19-09-2013 23:17 OSEKWRC jest offline Szukaj postów użytkownika: OSEKWRC Dodaj OSEKWRC do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
OSEKWRC napisał(a)
pomysl spoko ale balans bedzie jak zwykle zbalansowany:-D
moria bedzie to klepac a nekro stanie na 2 lokacji

pomysl jeszcze raz popieram


Zapowiada się ciekawie ;p ciekawe czy przejdzie ;p

No i jak to walki solo xd to chyba ŁM znowu będzie górował z majestatem xd

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
19-09-2013 23:25 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
marmad1
Forum Ace


images/avatars/avatar-24914.jpg

Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez marmad1
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Majestat daje % procent do HP, walka odgrywa się bez bonusów z budynków. Więc dużej przewagi nie ma. Tym bardziej że on i ssak będą w plecy do II aktu, bo polowanie jest dostępne od 10 lvl.

__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

19-09-2013 23:32 marmad1 jest offline Szukaj postów użytkownika: marmad1 Dodaj marmad1 do Listy kontaktów
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej


images/avatars/avatar-24020.jpg

Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria; Moria VI; Moria S
Skąd: Województwo łódzkie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie do końca, majestat właśnie daje kopa na expach, kiedy to podnoszone jest bazowe HP. W drugim akcie to właśnie ŁM jest najbardziej kozaczny, w akcie trzecim troszkę tą przewagę niweluje absorpcja.

Oczywiście pomysł mi się podoba - opisy, nazwy przeciwników. Kupa pracy autorze, gratuluję.

Proponujesz by te nagrody były łącznie, czy też mamy wybrać jedną z nich?

__________________

Wielki, zły Buc
__________________

Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________

cytat:
Buc napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada Wink


Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm.

20-09-2013 00:32 Buc jest offline Strona domowa Buc Szukaj postów użytkownika: Buc Dodaj Buc do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Buc napisał(a)
Nie do końca, majestat właśnie daje kopa na expach, kiedy to podnoszone jest bazowe HP. W drugim akcie to właśnie ŁM jest najbardziej kozaczny, w akcie trzecim troszkę tą przewagę niweluje absorpcja.

Oczywiście pomysł mi się podoba - opisy, nazwy przeciwników. Kupa pracy autorze, gratuluję.

Proponujesz by te nagrody były łącznie, czy też mamy wybrać jedną z nich?


Hehe Big Grin kolejny powód, żeby robić ŁM;a a nie inne rasy ;p

A co do nagród podpinam się pod pytanie ;p
Bo jakby dostać wszystkie na raz, to chyba zbyt kozackie ;p

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
20-09-2013 01:11 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
Thane
Forum Ace


Data rejestracji: 04-06-2013
Postów: 77
Kraina: Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zwiększyłbym nagrodę pieniężną do 8000xpoziom lokacji.


Po prostu nie opłacało by się bo nawet na 10 poziomie lokacji było by to tylko 30k Plnów a to jest nic.


Myślę że punkty do treningu to gigantyczny błąd... ( Serafin ). Wyobraźmy sobie sytuacje że jest jakiś przekoks 100lvl i rozbija serafina. Chodzi na niego raz dziennie - wyobrażacie sobie staty tego kogoś? Bo ja nie za bardzo. Myślę że nagrodą za Serafina mogłoby być wszystko naraz i do tego uwaga! Dodatkowy poziom wybranego budynku w swoim kwadracie.

Uważam że to by było nie przesadzone a jednocześnie całkiem spoko bo później już się ciężko bez gigantycznych ilości złomu coś buduje Smile

__________________

20-09-2013 01:47 Thane jest offline Szukaj postów użytkownika: Thane Dodaj Thane do Listy kontaktów
Pik
Double Ace


Data rejestracji: 28-12-2011
Postów: 142
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Thane napisał(a)
Zwiększyłbym nagrodę pieniężną do 8000xpoziom lokacji.


Po prostu nie opłacało by się bo nawet na 10 poziomie lokacji było by to tylko 30k Plnów a to jest nic.


Myślę że punkty do treningu to gigantyczny błąd... ( Serafin ). Wyobraźmy sobie sytuacje że jest jakiś przekoks 100lvl i rozbija serafina. Chodzi na niego raz dziennie - wyobrażacie sobie staty tego kogoś? Bo ja nie za bardzo. Myślę że nagrodą za Serafina mogłoby być wszystko naraz i do tego uwaga! Dodatkowy poziom wybranego budynku w swoim kwadracie.

Uważam że to by było nie przesadzone a jednocześnie całkiem spoko bo później już się ciężko bez gigantycznych ilości złomu coś buduje Smile


serafina robiłoby sie raz na dwa tygodnie

__________________

20-09-2013 08:00 Pik jest offline Szukaj postów użytkownika: Pik Dodaj Pik do Listy kontaktów
marmad1
Forum Ace


images/avatars/avatar-24914.jpg

Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez marmad1
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
- Po pokonaniu serafina(ostatniego bossa) mapa zeruje się i zaczynamy od nowa nasze polowanie.*


Chodziło mi dokładnie o to by mapa zerowała się po zabiciu bossa. 40 przeciwników i wszystko od początku. Licząc że jeszcze nie wypadnie zawsze taki mob w danej lokacji jaki jest nam potrzebny... zje to olbrzymią ilość czasu, i raczej o to chodzi by nie było za słodko.

Co do nagród to wprowadzam małą modernizacje by nie było aż za dobrze.

__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez marmad1: 20-09-2013 10:25.

20-09-2013 10:20 marmad1 jest offline Szukaj postów użytkownika: marmad1 Dodaj marmad1 do Listy kontaktów
Dyzma2222
Triple Ace


Data rejestracji: 28-03-2013
Postów: 230
Klan: RaVeN2
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł jak dla mnie bardzo fajny ciekawy Wink

Oczywiście ŁM będzie sobie ładnie radziło dzięki majestatowi ale to nie prawda, każda rasa sobie powinna dać rade.
Na morii to nie będzie zbytnio trudne ale na necro może być dlatego zbilansować te potwory na systemie necro i po problemie Smile

Tylko to się pojawi po runach albo i później
20-09-2013 18:02 Dyzma2222 jest offline Szukaj postów użytkownika: Dyzma2222 Dodaj Dyzma2222 do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Dyzma2222 napisał(a)
Pomysł jak dla mnie bardzo fajny ciekawy Wink

Oczywiście ŁM będzie sobie ładnie radziło dzięki majestatowi ale to nie prawda, każda rasa sobie powinna dać rade.
Na morii to nie będzie zbytnio trudne ale na necro może być dlatego zbilansować te potwory na systemie necro i po problemie Smile

Tylko to się pojawi po runach albo i później


Hehe, potępieńce moga mieć problem chyba ;p
No i pewnie WZ'ety ;p choć nie, one nie będa miały problemów, bo prawie nikt nimi nie gra ;p

Jest dobrze jak jest, nie trzeba na razie nić balansować na necro,
Proszę mi tylko powiedzieć, czy gościu z 100 lvl na pierwszej lokacji dostanie leszcza na hita, takiego samego jak gościu na 10 lvl? Czy jednak gościu z 100 lvl dostanie adekwatnie silniejszego przeciwnika?

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
20-09-2013 18:08 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak miło czytać takie pomysły Big Grin Sam chciałem zaproponować coś podobnego, ale zostałem ubiegnięty Smile

Co tu dużo gadać- świetny pomysł Smile


Ps. jeżeli chcesz, to mógłbym pomóc przy stworzeniu tekstów do lokacji Smile

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
20-09-2013 18:25 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
marmad1
Forum Ace


images/avatars/avatar-24914.jpg

Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez marmad1
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Chciałbym by to było podobne do walk ekspedycyjnych, wraz z wstąpieniem na wyższe akty oraz z wyższym lvl "mobek" będzie trudniejszy, ale nadal słaby (tak jak w walce z białym smokiem)

Choć rozumiem Twój pomysł... niech inni się wypowiedzą co o tym myślą

__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

20-09-2013 18:26 marmad1 jest offline Szukaj postów użytkownika: marmad1 Dodaj marmad1 do Listy kontaktów
gb95
Viking


Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co tu dużo mówic: pomysł dopracowany, na pewno urozmaici gre i wprowadzi wiecej zabawy Smile

Sprawa dodawania statystyk za pokonianie bossa jest chyba w porządku, w najlpeszjym wypadku bossa rozwalałoby sie raz na 2 miesiace Big Grin

__________________
Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr

cytat:
General napisał(a)

CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka.

20-09-2013 18:37 gb95 jest offline Szukaj postów użytkownika: gb95 Dodaj gb95 do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Moim zdaniem admini nie zgodzą się na dodawanie stat ;p

ale sam pomysł mogliby już zapisać do wprowadzenia do gry ;p
Bo naprawdę by się przydało takie coś ;p

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
20-09-2013 18:43 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
Dyzma2222
Triple Ace


Data rejestracji: 28-03-2013
Postów: 230
Klan: RaVeN2
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No potępiony problemów nie musi mieć groza zadziała to będzię dobrze Smile
Chyba że potwory będą miały kare i czy to będzię działać jak na ekspedycji że w drugiej rundzie czy jak w pvp w 1 rundzie Smile

A Ty pilniczek cicho wz jeszcze paru jest Tongue
20-09-2013 18:43 Dyzma2222 jest offline Szukaj postów użytkownika: Dyzma2222 Dodaj Dyzma2222 do Listy kontaktów
marmad1
Forum Ace


images/avatars/avatar-24914.jpg

Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez marmad1
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Dyzma2222 napisał(a)
No potępiony problemów nie musi mieć groza zadziała to będzię dobrze Smile
Chyba że potwory będą miały kare i czy to będzię działać jak na ekspedycji że w drugiej rundzie czy jak w pvp w 1 rundzie Smile

A Ty pilniczek cicho wz jeszcze paru jest Tongue


Widać nie został nawet otworzony notatnik z przeciwnikami cóż... tak, paru przeciwników ma możliwość "efektu kary"

__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

20-09-2013 18:51 marmad1 jest offline Szukaj postów użytkownika: marmad1 Dodaj marmad1 do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Z tym bonusem do stat Trova zapewne ma rację, ale z drugiej strony... jeżeli to byłoby bardzo ciężkie, to dlaczego nie? Co stoi temu na przeszkodzie? Za same wbijanie poziomów wpadają statystyki, więc czy za wysiłek przy czymś takim jednorazowo też mogłoby być.

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
20-09-2013 18:59 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
Jacold
Lord


images/avatars/avatar-19854.gif

Data rejestracji: 09-11-2010
Postów: 312
Klan: Błękitna Armia Necro [B.A.N]
Kraina: Necropolia
Skąd: POZnan*

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeżeli miałoby być takowe coś to proponuję dodatkowe modyfikatory takie jak:
- w którym akcie aktualnie znajduje się gracz
- który ma poziom

Wiadomo, żeby nie było zaraz, że to będzie kolejny feature z serii "Droga pierwsza strono, nie kasuj się jeszcze".

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)
To pewnie przez tą tatarsko-mongolską krew Wink

21-09-2013 00:09 Jacold jest offline Strona domowa Jacold Szukaj postów użytkownika: Jacold Dodaj Jacold do Listy kontaktów
Voltarus
Triple Ace


Data rejestracji: 20-04-2008
Postów: 190
Klan: VII
Kraina: Moria III
Skąd: masz towar?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

no fajne, jakas nowosc urozmajcająca grę zawsze na plus ale nie nastawialbym sie, ze pojawi się to w 2014 roku

no i w sumie co to da high-lvlowym graczom? w sumie to nic, dlatego proponuje otwarcie jakiejś ściezki evo - np musimy przejść 10 lokacji by odblokować jakieś nowe evo i dopiero możemy je sobie dodać.

__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Voltarus: 21-09-2013 00:33.

21-09-2013 00:32 Voltarus jest offline Szukaj postów użytkownika: Voltarus Dodaj Voltarus do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Voltarus napisał(a)
no fajne, jakas nowosc urozmajcająca grę zawsze na plus ale nie nastawialbym sie, ze pojawi się to w 2014 roku

no i w sumie co to da high-lvlowym graczom? w sumie to nic, dlatego proponuje otwarcie jakiejś ściezki evo - np musimy przejść 10 lokacji by odblokować jakieś nowe evo i dopiero możemy je sobie dodać.


Nie, to jest głupota

Co dostanie high lvl'owy gracz?
Dodatkowe punkty rozwoju, hajs, który zawsze sie przydaje
i najwazniejsze, raz na jakiś czas dostanie jedną statystykę, która zazwyczaj u high lvl'owych graczy kosztuje 1kk pr

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
21-09-2013 00:45 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
Asche
Double Ace


Data rejestracji: 15-04-2008
Postów: 103
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V
Skąd: Zary

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Fajnie było by zobaczyć taką nowość Smile
Jednak ja bym wprowadził opłaty za zwołanie polowań powiedzmy
1k pln + 1k ludzi x lv lokacji.Pamiętajmy że prawie wszystko nas w tej grze kosztuje (wyprawki,ataki(taxi),ekspy,areny).Jeśli ma to być od 10lv to repa odpada chyba że na wyższych lokacjach.
Sprawa druga to to że w tej grze nie podzielną władze ma miłościwie nam panujący losowator Tongue i raczej nie odda władzy wiec dodać jakiś procent szans ze na polowaniu nie wytropiliśmy zwierzyny i wracamy z pustymi rękoma, tak na oko 30% +2% na lv lokacji.W końcu polowanie nie zawsze jest udane.I myślę że takie rozwiązanie pomogło by w przeforsowaniu tej nagrody + do stat bo jakoś nie wieże żeby admini na to poszli.Choć w zasadzie nie wiem czy to dobry pomysł bo te staty wbijała by tylko topka która ma sprzęt i możliwości do ubicia serafina.No chyba że w balansie była by możliwość że nawet powiedzmy 50lv go ubije Wink
21-09-2013 08:10 Asche jest offline Szukaj postów użytkownika: Asche Dodaj Asche do Listy kontaktów
marmad1
Forum Ace


images/avatars/avatar-24914.jpg

Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez marmad1
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Asche napisał(a)
Fajnie było by zobaczyć taką nowość Smile
Jednak ja bym wprowadził opłaty za zwołanie polowań powiedzmy
1k pln + 1k ludzi x lv lokacji.Pamiętajmy że prawie wszystko nas w tej grze kosztuje (wyprawki,ataki(taxi),ekspy,areny).Jeśli ma to być od 10lv to repa odpada chyba że na wyższych lokacjach.
Sprawa druga to to że w tej grze nie podzielną władze ma miłościwie nam panujący losowator Tongue i raczej nie odda władzy wiec dodać jakiś procent szans ze na polowaniu nie wytropiliśmy zwierzyny i wracamy z pustymi rękoma, tak na oko 30% +2% na lv lokacji.W końcu polowanie nie zawsze jest udane.I myślę że takie rozwiązanie pomogło by w przeforsowaniu tej nagrody + do stat bo jakoś nie wieże żeby admini na to poszli.Choć w zasadzie nie wiem czy to dobry pomysł bo te staty wbijała by tylko topka która ma sprzęt i możliwości do ubicia serafina.No chyba że w balansie była by możliwość że nawet powiedzmy 50lv go ubije Wink




Znam sporo ludzi co denerwuje ich ów pan i władca "losowator" i dzięki niemu zakończyli grę. Nasz wampir ma w rękach dokładną trzyczęściową mapę dzięki której odnajduje miejsce a wytropienie przeciwnika z jego instynktem łowcy jest banalne proste.
"1k pln + 1k ludzi x lv lokacji." Płacić za to byśmy otrzymali PLN'y? Polowanie ma dać szanse rozwoju na niskim lvl dlatego dodałem reputacji, punkty skarbu(po itemek i tutaj zadecyduje losowator) PLN'y które posłużą nam do rozbudowy oraz dla wysokich lvl statystyki.

__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

21-09-2013 09:34 marmad1 jest offline Szukaj postów użytkownika: marmad1 Dodaj marmad1 do Listy kontaktów
Morinek
Double Ace


images/avatars/avatar-23714.jpg

Data rejestracji: 02-12-2010
Postów: 130
Klan: LoS
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Reykjavik

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł całkiem zacny Smile pytanie jedno... balans mobów na morii vs necro. zeby nie bylo tak samo jak z kw na necro. stanie na 4 lokacji i wiecej nie bedzie sie dalo mimo tego iz niby moby sa zbalansowane.
21-09-2013 11:02 Morinek jest offline Szukaj postów użytkownika: Morinek Dodaj Morinek do Listy kontaktów
marmad1
Forum Ace


images/avatars/avatar-24914.jpg

Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez marmad1
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Morinek napisał(a)
Pomysł całkiem zacny Smile pytanie jedno... balans mobów na morii vs necro. zeby nie bylo tak samo jak z kw na necro. stanie na 4 lokacji i wiecej nie bedzie sie dalo mimo tego iz niby moby sa zbalansowane.


Też chciałem by nie było jak na necro, bo oni pod względem KW są w plecy. Pracuje nad dokładnymi statystykami ale to wymaga czasu. Ciekawi mnie czy administracja zwróci choć na to uwagę ;P

Edit: Teraz zajmuję się opisami do lokacji, przedziałem poziomów lokacji, dopracowaniem umiejętności przeciwników.

__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez marmad1: 21-09-2013 12:46.

21-09-2013 12:13 marmad1 jest offline Szukaj postów użytkownika: marmad1 Dodaj marmad1 do Listy kontaktów
Endrju723
King


images/avatars/avatar-25469.jpg

Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 863
Klan: DA.TE/RH-
Kraina: Necropolia
Skąd: Jaworzno

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kilka zmian i to by było wielkie urozmaicenie do bwWink a zwłaszcza na r1Smile
21-09-2013 14:40 Endrju723 jest offline Strona domowa Endrju723 Szukaj postów użytkownika: Endrju723 Dodaj Endrju723 do Listy kontaktów
marmad1
Forum Ace


images/avatars/avatar-24914.jpg

Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez marmad1
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Endrju723 napisał(a)
Kilka zmian i to by było wielkie urozmaicenie do bwWink a zwłaszcza na r1Smile



Jakich zmian? Jeśli coś zaproponujesz możliwe że okaże się to pomocne przy tworzeniu.

__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

21-09-2013 15:27 marmad1 jest offline Szukaj postów użytkownika: marmad1 Dodaj marmad1 do Listy kontaktów
Gorray
Full Member


images/avatars/avatar-24853.jpg

Data rejestracji: 20-09-2013
Postów: 51

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jestem pod wrażeniem, nie tyle tematu [choć też oczywiście] co reakcji. Obczajcie sytuację: siedzi typ w domu i kompletnie społeczni pracuje nad tym, by nam w grze było lepiej i przyjemniej. ZA DARMO marnuje swój czas [może się przy tym dobrze bawi, nie wiem, nieważne] po to by powstało coś w tej grze. Wielu z nas podchodzi do tego "łeeee, ale to wiesz, nie wszystko, wymyśl coś jeszcze bla bla". W porządku, każdy ma prawo do opinii. To co sprawiło, że jestem pod wrażeniem, to zainteresowanie administracji, a raczej jego brak. WTF? Jak pisałem, gość chce zrobić coś i pomóc w grze, a oni się nie odezwą nawet. Podziwiam ekipę BW, goście mają nerwy ze stali, jak użytkownicy tego forum obrabiają im tyłek dzień w dzień, a Ci spokojnie siedzą i "no coment". Gdybym stworzył grę i spotkał się z tak fajnym oddolny, ruchem graczy, byłbym zaszczycony. Mam nadzieję, że pojawi się tu jakaś opinia typu "pracuj dalej, bardzo się to nam podoba, mamy dużo pracy z runami, ale zawsze jesteśmy otwarci na nowe propozycje" Coś takiego powiedziałby Donald Tusk. Oczywiście palcem by nie kiwnął by cokolwiek zrobić, ale przynajmniej ułożyłby graczy do snu. Naprawdę jestem pod wrażeniem stalowych nerwów administracji Big Grin

__________________
Nick w grze: Rozenkranz
21-09-2013 22:47 Gorray jest offline Szukaj postów użytkownika: Gorray Dodaj Gorray do Listy kontaktów
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej


images/avatars/avatar-24020.jpg

Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria; Moria VI; Moria S
Skąd: Województwo łódzkie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Myślę, że nagroda powinna być jedna: punkty skarbu.

A i jeszcze przydałby się koszt założenia polowania: 2000PLN x numer lokacji.

__________________

Wielki, zły Buc
__________________

Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________

cytat:
Buc napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada Wink


Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm.

21-09-2013 23:20 Buc jest offline Strona domowa Buc Szukaj postów użytkownika: Buc Dodaj Buc do Listy kontaktów
Lides
King


images/avatars/avatar-24953.jpg

Data rejestracji: 15-10-2008
Postów: 850
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł fajny (każdy pomysł angażujący cokolwiek do gry, aby ludziom grało się ciekawiej, lepiej jest spoko).

Co do nagród, tutaj się z Bucem nie zgodzę - powinna byc różnorodnośc.
Koszt załozenia również jakiś powinien być
cytat:

Nagrody:
-Punkty rozwoju (150x poziom lokacji)
-PLN (3000x poziom lokacji)
-Punkty skarbu (2x poziom lokacji)
-Reputacja(10x poziom lokacji)
-Proponuje by Serafin był bossem Ostatecznym i za jego zabicie JEDNORAZOWO otrzymujemy 5 losowych statystyk. Za każdym następnym zabiciem będzie dodawało tylko jedną losową statystykę.*

Punkty Rozwoju - jak najbardziej. Zwłaszcza, że 2k pr/dzień [max] dużo nie namiesza.
PLN - jasne, przyda się złom na serwerze.
Pkt skarbu/repka - może być. Chociaż repa jest już ze skarbów i KW.. ale pkt skarbu jak najbardziej na tak.

Co do zabicia boosa - nie, 5 stat [w późniejszym po 1] jest po prostu zbyt dużo nagrodą, i zrobi straszny dysbalans. Przykładowo, ktoś ma ultra farta i dostaje 5 jednej statystyki [np sposta/zwinę].
1 873 846 - Tyle PR za jedno przejście lokacji.
Im więcej statystyk w treningu, tym większą ilość PR dostajesz za darmo..
Przykładowo trening po 60, i 1 statystyka - to i tak jest 1kk.

__________________
Fioletowy T-Mod, od działu Wycen.
Regulamin Wycen, czyli dlaczego mam zamknięty temat, najczęstsze przewinienia
cytat:
10. Zabronione jest:
- edytowanie pierwszego postu.
- dodawanie kolejnych przedmiotów do wyceny (nawet do zestawu) w trakcie jej trwania.
11. Minimalny czas trwania wyceny (czyli otwarty temat) to 48h. W celu zamknięcia tematu należy wysłać zgłoszenie do trade moderatora działu. Po 10 dniach od założenia, temat zostanie zamknięty przez trade moderatora.


cytat:
Cerbin napisał
dlaczego?
czy szansa na zaliczenie wyprawek albo pani od polskiego też ma rosnąć?

21-09-2013 23:35 Lides jest offline Szukaj postów użytkownika: Lides Dodaj Lides do Listy kontaktów
Strony (3): [1] 2 3 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Polowanie

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH