marmad1
Forum Ace
Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC] Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
Po konsultacji z graczami, oraz z ich pomocą dokonałem edycji przeciwników i analizy przebiegu polowania.Zamieszczam załącznik w którym znajdują się przeciwnicy z którymi zmierzymy się podczas nowej opcji. (nie ma tam wirusa, wszystko zapisane jest w notatniku i jest w 100% bezpieczne)
Zasady:
- Wymagany 10 poziom postaci.
- Czas trwania 10min(+5min za kolejny poziom lokacji).
- Podczas polowania nie można zmieniać ekwipunku.
- Przeciwnicy w lokacji są wybierani losowo.
- Po pokonaniu wszystkich z danej lokacji zostaje odblokowana następna.
- System walki ten sam co w walkach ekspedycyjnych. 10 rund, walka 1vs.1, bez bonusów z budynków, bez itemów ze zbrojowni klanowej (serwery typu moria- tak jak na ekspedycji).
- Polowanie możliwe raz dziennie.
- dostępne są ewolucje.
Przeciwnicy oraz lokacje:
1.Opuszczone chaty-Gremlin,Trans,Banita
2.Dawne pobojowisko-Chochlik,Setyta,Jeździec,
3.Gniazda lęgowe-Wiwerna,Chimera,Mutant
4.Labirynt zgubienia-Minotaur,Trol,Arbiter
5.Wypalone pustkowia-Mag,Piekielny Ogar,Nadnatural
6.Pradawny kurhan-Banshee,Mumia,Rabuś
7.Stara strażnica-Zbrojny,Łowca,Muszkieter
8.Krypta-Lisz,Kościej,Rycerz Śmierci
9.Zaginiona wyspa-Cyklop,Akolita,Zmutowany Pająk
10.Ruiny zamku-Czarnoksiężnik,Cerber,Strzelec Wyborowy
11.Kazamaty niewolników-Przemytnik,Bandyta,Kapłan Setytów
12.Księżycowe pola-Kapłan,Dragon,Inkwizytor
13.Zrujnowana świątynia-Fanatyk,Wilkołak,Pretorianin
14.Ostatni bastion-Serafin(upadły anioł)
Opis polowań w lokacji:
Opuszczone chaty-Wędrując ciemnymi ulicami miasta, usłyszałeś podejrzane głosy. Twoja wrodzona ciekawość wzięła górę i zdecydowałeś sprawdzić ich źródło. W zrujnowanym budynku stał stół, przy którym siedział zakapturzony typ, przeliczający zakrwawione monety. Słodki zapach krwi jego poprzedniej ofiary, tylko zachęcił cię do walki.
Dawne pobojowisko- Przedzierając się przez dawne pole bitewne ujrzałeś dziwną postać. Przyglądałeś się dokładnie dziwnej postaci. Miała ona w ręku kawałek pergaminu. lecz gdy poczułeś krew na jego dłoniach przestałeś myśleć- dostałeś amoku. Szybko ruszyłeś do walki, tocząc zaciekły bój.
Gniazda lęgowe- Przemieszczając się przez dawne gniazda lęgowe spotkałeś go... Stał przed Tobą niewiarygodnie blisko. właśnie kończąc swój posiłek. Unosząca się w powietrzu krew pobudziła w Tobie instynkt łowcy, rzuciłeś się w stronę bestii.
Labirynt zgubienia- Podczas długiej wędrówki przez labirynt ujrzałeś cień. Zaciekawiony podszedłeś bliżej trzymając się lewej ściany. Stąpałeś ostrożnie, lecz doskonały słuch właściciela cienia zdradził Twoją pozycje. Walka w tym momencie była nieunikniona.
Wypalone pustkowia- Poprzednia mapa zaprowadziła Cię tu, na wypalone pustkowia. Wszystko jest tu spopielone i zwęglone. Wszędzie unosi się popiół oraz swąd spalenizny. Twoje bystre oko spostrzegło dziwną postać przemieszczającą się koło granitowych skał. Zmierzałeś ku niej coraz większą prędkością.
Pradawny kurhan- Kolejna mapa pokazała Ci stary kurhan. Przedzierając się przez wiele pomieszczeń i znajdując wiele zardzewiałych i starych przedmiotów bez żadnej wartości, usłyszałeś za sobą głos. Nie spodziewałeś się żadnej walki, ale nie Tobie dane było o tym decydować.
Stara Strażnica- Strażnik oparty o ścianę wydawał się ledwo przysypiać. Myślałeś, że przemkniesz się niepostrzeżenie, lecz poczułeś uderzenie w Twoje wampirze nogi. Upadając na ziemie wiedziałeś, ze nie ominie Cię walka.
Krypta- Droga do krypty zajęła Ci sporo czasu i była okropnie nużąca. Wchodząc do środka poczułeś że to pomieszczenie wypełnia zła energia oraz przeraźliwy chłód .Sarkofagi ułożone były w idealny Pentagram. Postanowiłeś dokładnie je obejrzeć gdy usłyszałeś trzask wieka. Ukazał się przed Twoimi oczami nieumarły. „miejsce umarłych jest w grobie”- powiedziałeś- i miałeś zamiar powrotem go tam wysłać.
Zaginiona wyspa- Kto by pomyślał o tym że to miejsce istnieje? Mapa prowadzi Cię do coraz bardziej zadziwiających miejsc. W głowie zaczynają coraz częściej nachodzić Cię pytania co będzie celem tej wędrówki?
Na brzegu wyspy znajdujesz świeży trop i postanawiasz zbadać dokładnie do kogo on należał.
Ruiny zamku- W drodze do ruin zamku widziałeś wiele poległych wcześniej tu osób. Głowy nabite na pal, stosy czaszek, ślady zaschniętej już dawno krwi... To miejsce nawet Ciebie przyprawia o dreszcze. Nigdy nie spotkałeś wcześniej tak strasznego okrucieństwa.
Wchodząc na dziedziniec zamku, wiedziałeś że nie jest opuszczony. Drewniane drzwi po prawej stronie się otworzyły. Nie byłeś tu mile widzianym gościem.
Kazamaty niewolników- Schodząc do lochów wcześniejszego zamku słyszałeś brzęk łańcuchów, zawodzenie, jęki, krzyki... i świeży zapach krwi której ciągle pragniesz. Wpadłeś na pomysł by zająć się oprawcami którzy katowali swoich niewolników.
Księżycowe pola- Mapa z poprzedniego miejsca zaprowadziła Cię w znacznie inne miejsce. Całą okolice spowijał mrok. Blask dawała jedynie Twoja pochodnia. Idąc kawałek dalej ujrzałeś inne źródło światła. Porzuciłeś swoją pochodnie by nie zdradzić swojej pozycji. Z niewielkiej odległości dostrzegłeś postać trzymającą lampę oraz kawałek papieru. Postać nieznajomego nie była mile nastawiona na Twoją nagłą obecność i zareagowała agresywnie. To starcie musi zakończyć się przelewem krwi którejś ze stron.
Zrujnowana świątynia- Kamienne posągi świętych, tablice pamiątkowe, pobite witraże... Tego obrazu się nie spodziewałeś. Nigdy do głowy nie przyszłoby Ci to, że mapa zaprowadzi Cię do świątyni. Zbliżając się do jedynego nietkniętego miejsca z relikwią, usłyszałeś kroki. Zdałeś sobie sprawę że wcześniej mijałeś wilcze jamy, czy to o to chodzi? A może to mieszkaniec tego miejsca? W ułamek sekundy byłeś gotowy do bitwy.
Ostatni bastion- Układając ostatnie fragmenty mapy ukazał się ostatni cel Twojego polowania. Miejsce to znajdowało się na szczycie poprzedniej świątyni. Idąc długim korytarzem zobaczyłeś napis „OSTATNI BASTION”. Adrenalina w Twoich żyłach sama niosła Twoje nogi w przód. Odsunąłeś ostatnie drzwi i Twoim oczom ukazał się on. Był to serafin we własnej osobie. Jego długi miecz świecił się bardzo jasnym blaskiem. Był przygotowany na Twoje przyjście. W jego oczach buchał płomień nienawiści, rzucił się wprost na Ciebie. Nie było już odwrotu... Zaraz okaże się kto jest ofiarą a kto łowcą.
Po każdej walce:
<Nazwa przeciwnika> padł na ziemię krztusząc się własną krwią, nie miał szans z prędkością i siłą potężnego wampira. Przeszukując ciało, znalazłeś kartkę papieru z zapisaną wiadomością, niestety niepełną.Możliwe że kolejne wyprawy przyniosą więcej odpowiedzi. Zmęczony postanawiasz wrócić do Pana Ciemności z głową pokonanego przeciwnika który hojnie wynagradza Cię za trofeum.
Nagrody:
-Punkty rozwoju
-PLN (10000x poziom lokacji)
Po Przejściu całej mapy z polowaniem mamy możliwość rozpoczęcia jej od początku, na trochę wyższym poziomie z dodatkowymi bonusami:
-Punkty rozwoju na poziomie ŁATWYM (150x poziom lokacji)(100% statystyk przeciwnika)
-Punkty rozwoju na poziomie NORMALNYM (250x poziom lokacji)(115% statystyk przeciwnika)
-Punkty rozwoju na poziomie TRUDNYM (350x poziom lokacji)(135% statystyk przeciwnika)
Dokładnych statystyk i ataków na rundę nie dodałem, ponieważ nie znam balansu między morią a necro, więc ciężko mi ocenić jaki to ma być poziom trudności.
Edit1: Poprawa błędów.
Edit2: Poprawa nagród za polowanie.
Edit3: Dodałem scenariuszowy opis każdej lokacji.
Edit4: Zmiana nagród oraz wprowadzenie poziomu trudności.
Edit5: Poprawa błędów w załączniku
__________________
Nie walcz z idiota bo zrówna Cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Ten post był edytowany 5 raz(y), ostatnio edytowany przez marmad1: 24-05-2014 23:48.
|
|
19-09-2013 23:08 |
|
|
OSEKWRC
Member
Data rejestracji: 19-11-2009
Postów: 33
Kraina: Necropolia VI Skąd: Warszawa
|
|
pomysl spoko ale balans bedzie jak zwykle zbalansowany:-D
moria bedzie to klepac a nekro stanie na 2 lokacji
pomysl jeszcze raz popieram
__________________
KUPIĘ:
LEG DSK SŁONECZNĄ BIŻ NIETOPERKA/LEWITY
R10 OSEKWRC
R14 OSEK
|
|
19-09-2013 23:17 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
OSEKWRC napisał(a)
pomysl spoko ale balans bedzie jak zwykle zbalansowany:-D
moria bedzie to klepac a nekro stanie na 2 lokacji
pomysl jeszcze raz popieram |
Zapowiada się ciekawie ;p ciekawe czy przejdzie ;p
No i jak to walki solo xd to chyba ŁM znowu będzie górował z majestatem xd
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
19-09-2013 23:25 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
Nie do końca, majestat właśnie daje kopa na expach, kiedy to podnoszone jest bazowe HP. W drugim akcie to właśnie ŁM jest najbardziej kozaczny, w akcie trzecim troszkę tą przewagę niweluje absorpcja.
Oczywiście pomysł mi się podoba - opisy, nazwy przeciwników. Kupa pracy autorze, gratuluję.
Proponujesz by te nagrody były łącznie, czy też mamy wybrać jedną z nich?
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
20-09-2013 00:32 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
Buc napisał(a)
Nie do końca, majestat właśnie daje kopa na expach, kiedy to podnoszone jest bazowe HP. W drugim akcie to właśnie ŁM jest najbardziej kozaczny, w akcie trzecim troszkę tą przewagę niweluje absorpcja.
Oczywiście pomysł mi się podoba - opisy, nazwy przeciwników. Kupa pracy autorze, gratuluję.
Proponujesz by te nagrody były łącznie, czy też mamy wybrać jedną z nich? |
Hehe
kolejny powód, żeby robić ŁM;a a nie inne rasy ;p
A co do nagród podpinam się pod pytanie ;p
Bo jakby dostać wszystkie na raz, to chyba zbyt kozackie ;p
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
20-09-2013 01:11 |
|
|
Thane
Forum Ace
Data rejestracji: 04-06-2013
Postów: 77
Kraina: Necropolia X
|
|
Zwiększyłbym nagrodę pieniężną do 8000xpoziom lokacji.
Po prostu nie opłacało by się bo nawet na 10 poziomie lokacji było by to tylko 30k Plnów a to jest nic.
Myślę że punkty do treningu to gigantyczny błąd... ( Serafin ). Wyobraźmy sobie sytuacje że jest jakiś przekoks 100lvl i rozbija serafina. Chodzi na niego raz dziennie - wyobrażacie sobie staty tego kogoś? Bo ja nie za bardzo. Myślę że nagrodą za Serafina mogłoby być wszystko naraz i do tego uwaga! Dodatkowy poziom wybranego budynku w swoim kwadracie.
Uważam że to by było nie przesadzone a jednocześnie całkiem spoko bo później już się ciężko bez gigantycznych ilości złomu coś buduje
__________________
|
|
20-09-2013 01:47 |
|
|
Pik
Double Ace
Data rejestracji: 28-12-2011
Postów: 142
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Thane napisał(a)
Zwiększyłbym nagrodę pieniężną do 8000xpoziom lokacji.
Po prostu nie opłacało by się bo nawet na 10 poziomie lokacji było by to tylko 30k Plnów a to jest nic.
Myślę że punkty do treningu to gigantyczny błąd... ( Serafin ). Wyobraźmy sobie sytuacje że jest jakiś przekoks 100lvl i rozbija serafina. Chodzi na niego raz dziennie - wyobrażacie sobie staty tego kogoś? Bo ja nie za bardzo. Myślę że nagrodą za Serafina mogłoby być wszystko naraz i do tego uwaga! Dodatkowy poziom wybranego budynku w swoim kwadracie.
Uważam że to by było nie przesadzone a jednocześnie całkiem spoko bo później już się ciężko bez gigantycznych ilości złomu coś buduje
|
serafina robiłoby sie raz na dwa tygodnie
__________________
|
|
20-09-2013 08:00 |
|
|
Dyzma2222
Triple Ace
Data rejestracji: 28-03-2013
Postów: 230
Klan: RaVeN2 Kraina: Moria II
|
|
Pomysł jak dla mnie bardzo fajny ciekawy
Oczywiście ŁM będzie sobie ładnie radziło dzięki majestatowi ale to nie prawda, każda rasa sobie powinna dać rade.
Na morii to nie będzie zbytnio trudne ale na necro może być dlatego zbilansować te potwory na systemie necro i po problemie
Tylko to się pojawi po runach albo i później
|
|
20-09-2013 18:02 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
Dyzma2222 napisał(a)
Pomysł jak dla mnie bardzo fajny ciekawy
Oczywiście ŁM będzie sobie ładnie radziło dzięki majestatowi ale to nie prawda, każda rasa sobie powinna dać rade.
Na morii to nie będzie zbytnio trudne ale na necro może być dlatego zbilansować te potwory na systemie necro i po problemie
Tylko to się pojawi po runach albo i później |
Hehe, potępieńce moga mieć problem chyba ;p
No i pewnie WZ'ety ;p choć nie, one nie będa miały problemów, bo prawie nikt nimi nie gra ;p
Jest dobrze jak jest, nie trzeba na razie nić balansować na necro,
Proszę mi tylko powiedzieć, czy gościu z 100 lvl na pierwszej lokacji dostanie leszcza na hita, takiego samego jak gościu na 10 lvl? Czy jednak gościu z 100 lvl dostanie adekwatnie silniejszego przeciwnika?
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
20-09-2013 18:08 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Jak miło czytać takie pomysły
Sam chciałem zaproponować coś podobnego, ale zostałem ubiegnięty
Co tu dużo gadać- świetny pomysł
Ps. jeżeli chcesz, to mógłbym pomóc przy stworzeniu tekstów do lokacji
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
20-09-2013 18:25 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
Co tu dużo mówic: pomysł dopracowany, na pewno urozmaici gre i wprowadzi wiecej zabawy
Sprawa dodawania statystyk za pokonianie bossa jest chyba w porządku, w najlpeszjym wypadku bossa rozwalałoby sie raz na 2 miesiace
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
20-09-2013 18:37 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Moim zdaniem admini nie zgodzą się na dodawanie stat ;p
ale sam pomysł mogliby już zapisać do wprowadzenia do gry ;p
Bo naprawdę by się przydało takie coś ;p
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
20-09-2013 18:43 |
|
|
Dyzma2222
Triple Ace
Data rejestracji: 28-03-2013
Postów: 230
Klan: RaVeN2 Kraina: Moria II
|
|
No potępiony problemów nie musi mieć groza zadziała to będzię dobrze
Chyba że potwory będą miały kare i czy to będzię działać jak na ekspedycji że w drugiej rundzie czy jak w pvp w 1 rundzie
A Ty pilniczek cicho wz jeszcze paru jest
|
|
20-09-2013 18:43 |
|
|
marmad1
Forum Ace
Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC] Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
|
20-09-2013 18:51 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Z tym bonusem do stat Trova zapewne ma rację, ale z drugiej strony... jeżeli to byłoby bardzo ciężkie, to dlaczego nie? Co stoi temu na przeszkodzie? Za same wbijanie poziomów wpadają statystyki, więc czy za wysiłek przy czymś takim jednorazowo też mogłoby być.
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
20-09-2013 18:59 |
|
|
Jacold
Lord
Data rejestracji: 09-11-2010
Postów: 312
Klan: Błękitna Armia Necro [B.A.N] Kraina: Necropolia Skąd: POZnan*
|
|
Jeżeli miałoby być takowe coś to proponuję dodatkowe modyfikatory takie jak:
- w którym akcie aktualnie znajduje się gracz
- który ma poziom
Wiadomo, żeby nie było zaraz, że to będzie kolejny feature z serii "Droga pierwsza strono, nie kasuj się jeszcze".
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
To pewnie przez tą tatarsko-mongolską krew
|
|
|
21-09-2013 00:09 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
Voltarus napisał(a)
no fajne, jakas nowosc urozmajcająca grę zawsze na plus ale nie nastawialbym sie, ze pojawi się to w 2014 roku
no i w sumie co to da high-lvlowym graczom? w sumie to nic, dlatego proponuje otwarcie jakiejś ściezki evo - np musimy przejść 10 lokacji by odblokować jakieś nowe evo i dopiero możemy je sobie dodać. |
Nie, to jest głupota
Co dostanie high lvl'owy gracz?
Dodatkowe punkty rozwoju, hajs, który zawsze sie przydaje
i najwazniejsze, raz na jakiś czas dostanie jedną statystykę, która zazwyczaj u high lvl'owych graczy kosztuje 1kk pr
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
21-09-2013 00:45 |
|
|
Asche
Double Ace
Data rejestracji: 15-04-2008
Postów: 103
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V Skąd: Zary
|
|
Fajnie było by zobaczyć taką nowość
Jednak ja bym wprowadził opłaty za zwołanie polowań powiedzmy
1k pln + 1k ludzi x lv lokacji.Pamiętajmy że prawie wszystko nas w tej grze kosztuje (wyprawki,ataki(taxi),ekspy,areny).Jeśli ma to być od 10lv to repa odpada chyba że na wyższych lokacjach.
Sprawa druga to to że w tej grze nie podzielną władze ma miłościwie nam panujący losowator
i raczej nie odda władzy wiec dodać jakiś procent szans ze na polowaniu nie wytropiliśmy zwierzyny i wracamy z pustymi rękoma, tak na oko 30% +2% na lv lokacji.W końcu polowanie nie zawsze jest udane.I myślę że takie rozwiązanie pomogło by w przeforsowaniu tej nagrody + do stat bo jakoś nie wieże żeby admini na to poszli.Choć w zasadzie nie wiem czy to dobry pomysł bo te staty wbijała by tylko topka która ma sprzęt i możliwości do ubicia serafina.No chyba że w balansie była by możliwość że nawet powiedzmy 50lv go ubije
|
|
21-09-2013 08:10 |
|
|
marmad1
Forum Ace
Data rejestracji: 24-08-2008
Postów: 92
Klan: [MoC] Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
|
21-09-2013 09:34 |
|
|
Morinek
Double Ace
Data rejestracji: 02-12-2010
Postów: 130
Klan: LoS Kraina: Necropolia VI Skąd: Reykjavik
|
|
Pomysł całkiem zacny
pytanie jedno... balans mobów na morii vs necro. zeby nie bylo tak samo jak z kw na necro. stanie na 4 lokacji i wiecej nie bedzie sie dalo mimo tego iz niby moby sa zbalansowane.
|
|
21-09-2013 11:02 |
|
|
Endrju723
King
Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 863
Klan: DA.TE/RH- Kraina: Necropolia Skąd: Jaworzno
|
|
Kilka zmian i to by było wielkie urozmaicenie do bw
a zwłaszcza na r1
|
|
21-09-2013 14:40 |
|
|
Gorray
Full Member
Data rejestracji: 20-09-2013
Postów: 51
|
|
Jestem pod wrażeniem, nie tyle tematu [choć też oczywiście] co reakcji. Obczajcie sytuację: siedzi typ w domu i kompletnie społeczni pracuje nad tym, by nam w grze było lepiej i przyjemniej. ZA DARMO marnuje swój czas [może się przy tym dobrze bawi, nie wiem, nieważne] po to by powstało coś w tej grze. Wielu z nas podchodzi do tego "łeeee, ale to wiesz, nie wszystko, wymyśl coś jeszcze bla bla". W porządku, każdy ma prawo do opinii. To co sprawiło, że jestem pod wrażeniem, to zainteresowanie administracji, a raczej jego brak. WTF? Jak pisałem, gość chce zrobić coś i pomóc w grze, a oni się nie odezwą nawet. Podziwiam ekipę BW, goście mają nerwy ze stali, jak użytkownicy tego forum obrabiają im tyłek dzień w dzień, a Ci spokojnie siedzą i "no coment". Gdybym stworzył grę i spotkał się z tak fajnym oddolny, ruchem graczy, byłbym zaszczycony. Mam nadzieję, że pojawi się tu jakaś opinia typu "pracuj dalej, bardzo się to nam podoba, mamy dużo pracy z runami, ale zawsze jesteśmy otwarci na nowe propozycje" Coś takiego powiedziałby Donald Tusk. Oczywiście palcem by nie kiwnął by cokolwiek zrobić, ale przynajmniej ułożyłby graczy do snu. Naprawdę jestem pod wrażeniem stalowych nerwów administracji
__________________ Nick w grze: Rozenkranz
|
|
21-09-2013 22:47 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
Myślę, że nagroda powinna być jedna: punkty skarbu.
A i jeszcze przydałby się koszt założenia polowania: 2000PLN x numer lokacji.
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
21-09-2013 23:20 |
|
|
Lides
King
Data rejestracji: 15-10-2008
Postów: 850
Kraina: Necropolia III
|
|
Pomysł fajny (każdy pomysł angażujący cokolwiek do gry, aby ludziom grało się ciekawiej, lepiej jest spoko).
Co do nagród, tutaj się z Bucem nie zgodzę - powinna byc różnorodnośc.
Koszt załozenia również jakiś powinien być
cytat: |
Nagrody:
-Punkty rozwoju (150x poziom lokacji)
-PLN (3000x poziom lokacji)
-Punkty skarbu (2x poziom lokacji)
-Reputacja(10x poziom lokacji)
-Proponuje by Serafin był bossem Ostatecznym i za jego zabicie JEDNORAZOWO otrzymujemy 5 losowych statystyk. Za każdym następnym zabiciem będzie dodawało tylko jedną losową statystykę.* |
Punkty Rozwoju - jak najbardziej. Zwłaszcza, że 2k pr/dzień [max] dużo nie namiesza.
PLN - jasne, przyda się złom na serwerze.
Pkt skarbu/repka - może być. Chociaż repa jest już ze skarbów i KW.. ale pkt skarbu jak najbardziej na tak.
Co do zabicia boosa - nie, 5 stat [w późniejszym po 1] jest po prostu zbyt dużo nagrodą, i zrobi straszny dysbalans. Przykładowo, ktoś ma ultra farta i dostaje 5 jednej statystyki [np sposta/zwinę].
1 873 846 - Tyle PR za jedno przejście lokacji.
Im więcej statystyk w treningu, tym większą ilość PR dostajesz za darmo..
Przykładowo trening po 60, i 1 statystyka - to i tak jest 1kk.
__________________ Fioletowy T-Mod, od działu Wycen.
Regulamin Wycen, czyli dlaczego mam zamknięty temat, najczęstsze przewinienia
cytat: |
10. Zabronione jest:
- edytowanie pierwszego postu.
- dodawanie kolejnych przedmiotów do wyceny (nawet do zestawu) w trakcie jej trwania.
11. Minimalny czas trwania wyceny (czyli otwarty temat) to 48h. W celu zamknięcia tematu należy wysłać zgłoszenie do trade moderatora działu. Po 10 dniach od założenia, temat zostanie zamknięty przez trade moderatora. |
cytat: |
Cerbin napisał
dlaczego?
czy szansa na zaliczenie wyprawek albo pani od polskiego też ma rosnąć? |
|
|
21-09-2013 23:35 |
|
|
|