subiektywna wartość kamieni oceniana przez OP-ow |
nóóp
Double Ace
Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 124
|
|
|
20-11-2013 12:47 |
|
|
smigacz
Member
Data rejestracji: 06-01-2013
Postów: 26
Kraina: Moria V
|
|
Po tym co admini piszą o drobnych kamieniach i innych należy chyba złożyć wniosek by pozostawić jeden kamień kk i do niego się odwoływać, np wbicie na db kosztować będzie 50 takich kk zlikwiduje to problem...
Po co jest więcej kamieni i mają ustalone przeliczniki skoro nagle się okazuje, że mają inną faktyczną wartość bo admin wyliczył że oferta która dostaje bez blokady na kamienie jest warta nagle 2 razy wiecej bo kd to nie jest kd a 160 a kż to 50...
|
|
20-11-2013 13:00 |
|
|
hymek
Member
Data rejestracji: 04-09-2010
Postów: 39
|
|
No o tym wlasnie mowilem - ze skoro admin liczy te kamienie po swojemu raz kd warte 163kk raz 3kz i 2ks raz jednak 500kk to najlepiej jest zrobic jeden i po klopocie...
|
|
20-11-2013 13:08 |
|
|
nóóp
Double Ace
Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 124
Autor tematu
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Wartość wychodzi z tego jak dany kamień jest oceniany przez graczy.
Tak jak w życiu. Drobne trzymasz grubymi płacisz, a w BW tym bardziej, bo drobne są o wiele potrzebniejsze.
Ten sam przelicznik jest stosowany w "auto ustawieniach" podbić właśnie dlatego, że gracze woleli płacić grubymi gdyż także ich zdaniem przelicznik rozbijania był tym czym się kierowali przy oferowaniu kamieni. |
No dobrze tylko w żadnej innej grze nikogo nie interesuje jaką gracze sobie przyjęli wartość waluty i nikogo nie interesuje czy ktoś miał kaprys zapłacicić grubymi czy drobnymi, a tu na każdym kroku ingerujecie w to.
Więc skoro tak lubicie ingerencje to nie prościej zrównać aukcyjną wartość kamieni do systemu rozbijania? Mniej roboty dla was.
|
|
20-11-2013 13:17 |
|
|
hymek
Member
Data rejestracji: 04-09-2010
Postów: 39
|
|
No to skoro nie potraficie tego zrobic to przestancie karac za to graczy... Skoro adminowi nie spasowala aukcja ze wzgledu na drobne to poprosilem o jej cofniecie... tego rowniez nie zrobil tylko zwyczajnie obcial kamienie na wartosci jaka mu pasowala....
|
|
20-11-2013 13:45 |
|
|
hymek
Member
Data rejestracji: 04-09-2010
Postów: 39
|
|
Jak nie zglosilem? napisalem pw do OPa znow pomowienie....
|
|
20-11-2013 13:51 |
|
|
Fotomob
Full Member
Data rejestracji: 30-03-2012
Postów: 50
|
|
Te aukcje to jest żart naprawdę boję się cokolwiek kleić/sprzedawać/kupować bo jak ustale cene z kimś kto ma na to wielkie zapotrzebowanie skleje itemy, które były mi potrzebne ale wolę jednak zarobić sprzedam ten item a Wy mi cofniecie 2 kd bo za drogi to wtedy klejenie i całe te zajście nie bedzie miało żadnego sensu. Ustawiam cene 600 kk minimalną chce dostać 600 kk a nie 600 kk - 150kk (zabrane przez opa)=450 kk to chyba nie daje mi mojej ceny minimalnej czyli kolejny zabieg totalnie bezsensu i nie zarobkowy
|
|
20-11-2013 13:58 |
|
|
hymek
Member
Data rejestracji: 04-09-2010
Postów: 39
|
|
Aceptacja ceny
Kolejny temat... Prosze Opa o cofniecie aukcji jesli akurat jego dzisiejsze wyliczenia nie zgadzaja sie z wynikiem i prosze aby kolejny raz nie obcinano mi kamieni...
Op dopatruje sie bledu ceny ale nie widzi powodu cofania i co robi? Obicna kamienie....
|
|
20-11-2013 14:01 |
|
|
Fotomob
Full Member
Data rejestracji: 30-03-2012
Postów: 50
|
|
hmmm a co do Twojego postu 8 dni i +50 % to są tysiące takich aukcji z początku serwera
a nie polemizujmy na temat "początek serwera" bo chodzi o itemy tak jak na samym początku kiedy wszyscy zdobywali kd za 50 punktów peleryny zabójcy(rarytasowy item na tamten czas) nagle szły za kamień dusz tak i teraz ludzie po AŻ 8 dniach nazbierali kamienie na leg kma i zależy im tylko na tym żeby to kupić, więc zarobek dobry a może nawet za mały a Wy go jeszcze zabieracie
|
|
20-11-2013 14:02 |
|
|
Elderion
King
Data rejestracji: 16-02-2009
Postów: 951
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
I zrobił prawidłowo.
W 8 dni +50% i nawet nie zgłosiłeś... |
To akurat nie jest dziwne. Na r15 dalej zdarzają się aukcje takich samych itemów różniące się znacząco ceną w ciągu kilku dni. Czasami ktoś się zagapi, nie przebije i item idzie taniej. Natomiast na początku serwera item po ponad tygodniu schodzący za 3kd więcej(lepiej tak liczyć a nie procentowo) to nic dziwnego. 3kd to jeden kd z dropa, ewentualnie punktów plus 2 ze sprzedanych spawów. Nie wiem jak teraz na r17, ale normalnie 3kd robiło się w ciągu 2-3, jeśli akurat dopasowały składniki z aukcji. Akurat na takich itemach warto przepłacać, szczególnie że biła się o to więcej niż jedna osoba.
|
|
20-11-2013 14:08 |
|
|
hymek
Member
Data rejestracji: 04-09-2010
Postów: 39
|
|
Kolega zauwazyl to co nie dociera do administracji... 1 bidu, a 16tu bidow... I ponawiam pytanie czemu zabrane jest 100% zysku?
|
|
20-11-2013 14:12 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
ja rozumiem takie zabiegi jak zabieranie zbyt dużej ilości drobnych na starych moriach, gdzie kd jest od groma a to drobnych na podbijanie brakuje, ale nie u licha na serwerze mającym 3,5 miesiąca -.-
trochę to chore, nie uważasz Panie Adm?
tu też świetny przykład:
Plastikowy Pierścień (+3) 1 0 / 0 / 2 / 1 / 1 2013-09-28 21:56:54
Plastikowy Pierścień (+3) 5 0 / 3 / 1 / 0 / 3 2013-10-06 10:19:01
i co? zabierzecie kamyki sprzedawcy bo cena poszła 300% w górę?
no bez jaj, co?
|
|
20-11-2013 14:17 |
|
|
nóóp
Double Ace
Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 124
Autor tematu
|
|
Zasady gry powinny być klarowne dla każdego gracza na każdym serwerze a na chwile obecną macie co serwer to inne zasady aukcyjne zależne od widzimisię OP-a coś należy z tym zrobić i to chyba nie jest tylko moje zdanie w tym temacie.
|
|
20-11-2013 14:20 |
|
|
Fotomob
Full Member
Data rejestracji: 30-03-2012
Postów: 50
|
|
INFO OD SZANOWANEGO GRACZA
:
Nadawca: SilverStar_DM
Tytuł wiadomości: dopisz ode mnie w tym temacie na forum
Data wysłania: 2013-11-20 15:10:36
bo nie mam konta...
wydajecie się też zapominac, że szczególnie w poczatkowych fazach serwerów
sa gracze niedoświadczeni, niezaglądający na forum i nie mający pojęcia o
przelicznikach, wartościach na innych etapach gry itd..
i oni płacą, ile wydaje im się, że mogą / stać ich / chcą / potrzebują.
To jest jak w życiu, a nie cytat z drobnymi i grubymi... ograniczenie dopływu
zarobkowego wynikającego z czyjejś niewiedzy - patrz "leszczenie", prowadzi do
pseudo sojalistycznego podejscia... wszyscy w mundurkach za 250.000 zlotych
polskich starych..
we wczesnych fazach na niedoinformowanych graczach się zarabia, ale zarabia
się również na tym, że oni wystawiają "godlike" itemy za bezcen, gdyż nie
wiedzą, że to "godlike" i nie interesuje ich to...
czy to w takim razie też ma być objęte banowaniem / obcinananiem /
wyrównywaniem wartości??
no i kwestia skoków inflacyjnych wynikająca z bezsensownych eventów
"pamiątkowych". Czyni ona wartości przedmiotów kompletnie niewyliczalnymi po
żadnym przeliczniku, a dewaluacja kamieni wtedy, gdyż ktoś "wypamiątkował"
mała fortunę jest również nijak do zmierzenia...
słowem tworzycie chaos, regulujecie go chaosem i próbujecie go chaotycznie
ogarnąć powodując chaos totalny...
[ ODPISZ ] - [ ZAPISZ ] - [ USUŃ ]
|
|
20-11-2013 15:12 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Przykład z życia - czy jak rozmieniamy 100 zł na 1 zł to ktoś nam da 33 złotówki czy 100? Jeśli Wam dają 33 to ja chętnie bedę przychodził codziennie na takie wymaiany, że Wy mi 100 a ja Wam 33Smile |
tak jak rey pisze
po co te komplikacje, po co te wasze "sugerowane wartości" pieniądza jakim są kamienie
może czas na zmianę, co?
rozbijanie kamieni bez straty dla gracza
zamiana w obie strony:
1kk = 1kk
1ks = 10kk
1kż = 30kk
1kp = 100kk
1kd = 250kk
i po problemie
i od razu usuńcie wtedy opcję blokowania kamyków na aukcji bo będzie zbędna
i nie będzie problemów z pushami jawnymi i tymi mniej (bo w drobnych)
jak ktoś przepłaci będzie to widoczne od razu...
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez janeo: 20-11-2013 15:32.
|
|
20-11-2013 15:32 |
|
|
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej
Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Moria; Moria VI; Moria S Skąd: Województwo łódzkie
|
|
Kiedyś Sejan proponował wprowadzenie takiego systemu, który po przyjęciu kamieni dawałby sprzedającemu ich równowartość w kamieniach krwi. Wtedy nieważne ile kamieni się wsadzi, tyle zawsze otrzymuje się w kk. Np. zapłacę za przedmiot 2kd, to sprzedający otrzyma 1000kk
Wtedy byłaby zbędna blokada kamieni.
Ale to rozwiązanie prowadziłoby do pushy w celu omijania niekorzystnego przelicznika przy rozbijaniu kamieni. (Trzeba byłoby znieść niekorzystny przelicznik rozbijania kamieni, a wątpię że to zostanie wprowadzone)
__________________
Wielki, zły Buc
__________________
Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________
cytat: |
Buc napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada
|
Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm. |
|
|
20-11-2013 17:56 |
|
|
Kartel
Forum Legend
Data rejestracji: 13-08-2006
Postów: 1.689
Klan: Decados Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Moria III Skąd: Odessa
|
|
cytat: |
Buc napisał(a)
Kiedyś Sejan proponował wprowadzenie takiego systemu, który po przyjęciu kamieni dawałby sprzedającemu ich równowartość w kamieniach krwi. Wtedy nieważne ile kamieni się wsadzi, tyle zawsze otrzymuje się w kk. Np. zapłacę za przedmiot 2kd, to sprzedający otrzyma 1000kk
Wtedy byłaby zbędna blokada kamieni.
Ale to rozwiązanie prowadziłoby do pushy w celu omijania niekorzystnego przelicznika przy rozbijaniu kamieni. (Trzeba byłoby znieść niekorzystny przelicznik rozbijania kamieni, a wątpię że to zostanie wprowadzone) |
to może niech aukcje będą mogły się odbywać tylko i wyłącznie przy pomocy kk? każdy sobie poskłada później kamyki jakie chce.
|
|
20-11-2013 18:08 |
|
|
nóóp
Double Ace
Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 124
Autor tematu
|
|
cytat: |
Kartel napisał(a)
cytat: |
Buc napisał(a)
Kiedyś Sejan proponował wprowadzenie takiego systemu, który po przyjęciu kamieni dawałby sprzedającemu ich równowartość w kamieniach krwi. Wtedy nieważne ile kamieni się wsadzi, tyle zawsze otrzymuje się w kk. Np. zapłacę za przedmiot 2kd, to sprzedający otrzyma 1000kk
Wtedy byłaby zbędna blokada kamieni.
Ale to rozwiązanie prowadziłoby do pushy w celu omijania niekorzystnego przelicznika przy rozbijaniu kamieni. (Trzeba byłoby znieść niekorzystny przelicznik rozbijania kamieni, a wątpię że to zostanie wprowadzone) |
to może niech aukcje będą mogły się odbywać tylko i wyłącznie przy pomocy kk? każdy sobie poskłada później kamyki jakie chce. |
Zmiana systemu na 1:1 to przecież nie dużo roboty tak żeby kd się rozbijało do 500kk bo to tylko zmiana kilku parametrów w kodzie to samo dotyczy aukcji jeśli zmienimy wartość kd do 156kk na aukcji.
|
|
20-11-2013 19:05 |
|
|
aklats
Lord
Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253
|
|
cytat: |
nóóp napisał(a)
Zmiana systemu na 1:1 to przecież nie dużo roboty tak żeby kd się rozbijało do 500kk bo to tylko zmiana kilku parametrów w kodzie to samo dotyczy aukcji jeśli zmienimy wartość kd do 156kk na aukcji. |
Można 1 na 1 ale będzie to za duży prezent dla wszystkich bez wyjątku graczy i chyba niepotrzebne uproszczenie elementu gry który ma i urok i sens i od lat jest akceptowany...
Drugie to 156kk za kd nie ma nic wspólnego z tym ile kk otrzyma się z rozbicia kd w studni i też nie rozwiąże problemów bo wtedy opy sobie z sufitu wezmą przelicznik np 133kk... a jak się zmieni za jakiś czas na 133kk za 1kd to opy sobie z sufitu wemą 115 na Aukcjach... itd... itd... aż za 1kd na Aukcjach będzie tylko tyle ile faktycznie kk sie otrzyma z rozbicia do końca jednego kd...
I dokładnie to powinno być zrobione na Aukcjach... dokładnie to...
W studni dalej będzie rozbijanie ze stratą liczbową kamieni w stosunku do ich tworzenia.
Błędem jest że Aukcje akceptują ten wyższy przelicznik a nie ten najniższy co by likwidowało problem subiektywnej oceny opów całkowicie.
....
....
Tzn powtórzę powoli... Aukcje za 1kd powinny liczyć nie 500kk tylko 42kk jeśli się nie mylę...
I będzie po kłopocie.
....
....
....
....
Tak na marginesie maluchy sprzedające złom ładnie wtedy zyskają...
Uwolnić lub podnieść cenę maksymalną złomu
"kup teraz" złomu-Moria.
kiedy tylko same maluchy traciły na tym przeliczniku to się uwalało jak ta lala...
....
....
Tzn powtórzę ponownie i ponownie powoli... Aukcje za 1kd powinny liczyć nie 500kk tylko 42kk jeśli się nie mylę...
I będzie po kłopocie.
I co wtedy zyska topka? W kamieniach dokładnie nic... poza tym że opy tutaj już nie będą się miały czego czepić.
A co straci topka? Nie da się już leszczyć maluchów na złomie...
no i... siła nabywcza maluchów wzrośnie...
oj to zaboli co nie?...
....
....
__________________
cytat: |
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.
|
|
|
20-11-2013 19:59 |
|
|
toldo
Lord
Data rejestracji: 21-11-2007
Postów: 300
Klan: NBH Kraina: Moria III
|
|
Problem w tym, że system rozbijania nie był przewidziany na graczy zdobywających średnio 3kd, 6kp dziennie. Na necro jest stała inflacja, bo dopływ przedmiotów jest nieproporcjonalny do ilości pr z eksp, przedmioty tanieją, topowe drożeją nieproporcjonalnie.
Na Morii topka kupowała od początku serwera za kamienie z przemian z niskie kwoty, a teraz rozwija się nadproporcjonalnie. Kamienie zdobywa w tempie kosmicznym, a złom jest sztywnie regulowany, deficytowy i nie ma jak zrównoważyć nadmiaru kamieni w rękach TOP, które są im potrzebne do kupienia itemków, na które polują również gracze mid lvl, co winduje ceny na poziom tylko dla topki osiągalny.
Uwolnienie, urealnienie ceny złomu/przelicznika kamieni - rozwiąże ten problem. Zwiększy się nabywczą złomu (nowych graczy), niestety zmniejszy się nabywczą TOP (niestety Ray, niestety..), ale też uniemożliwi push drobnymi.
Jak rzadko zgadzam się ze Stałką.
Pz
|
|
20-11-2013 20:40 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
@aklats,
taaa, bo jak kd nagle zacznie kosztować nie 500kk a 42kk to maluchy na tym zyskają
ja się zapytam: jak?
tym że będą miały innych kamyków więcej? przeca jak system zacznie traktować kd jak 42kk zamiast 500kk to maluch na tym NIC nie zyska (bo zamiast 500kk na aukcji, będzie miał maluch 42kk -.-)
nie rozumiem twojej "logiki"
|
|
20-11-2013 21:33 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
A co z osobami ktore kupuja czesto za drobne? Zlikwidujemy bloki przy tej zamianie 1kd=500kk i wtedy za drobne juz nikt nic nie kupi... A kamienie straca swoja funkcje...
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
20-11-2013 21:36 |
|
|
janeo Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Sabio napisał(a)
A co z osobami ktore kupuja czesto za drobne? Zlikwidujemy bloki przy tej zamianie 1kd=500kk i wtedy za drobne juz nikt nic nie kupi... A kamienie straca swoja funkcje... |
główną funkcją kamyków jest podbijanie sprzętu
i ja bym zmienił przelicznik, ale to już proponowałem
cytat: |
zamiana w obie strony:
1kk = 1kk
1ks = 10kk
1kż = 30kk
1kp = 100kk
1kd = 250kk |
hulaj dusza, piekła nie ma
|
|
20-11-2013 21:46 |
|
|
|