Naprawa Broni Dystansowej |
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
Naprawa Broni Dystansowej |
|
A wiec temat puacz. Czas poprawić dystans.
Za przykład dysproporcji służyć będą linki z wendigo w 4 osoby.
Potęp- Dystans-Alveanerle
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=0cc2c0b0c4
Obrażenia OBRAŻENIA 11× 380 - 390 Legendarny Doskonały Toporek do rzucania Reakcji* (+5
Do zrobienia śmiercio kilt i śmiercio pelka zabojcy/ss, wiadomo troche dmg dojdzie, dojda 2 ataki ( na speeda zabraknie krytyka a liczyc na +20% krytyka z umagów to marzenie ścietej głowy).
Owszem mógłbym zrobić 3x jastrzebie Geniuszu- doszło by na nich całe +33 dmg w Sali kosztem około 1000 kd + czyli koszt lekko mówiąc chory
Sufu na wilka nie zmienie bo Krytyka zabraknie.
O umagach do dmg nie wspominam. Sam dostałem jedynie 20 inta czyli +6 dmg, reszta umagów woła o pomste do nieba ( poza +35 siły które jeszcze chwile się przyda a potem do odstawienia)
Ssak- Gangster-Heimdall
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=d8adc647a8
8× 392- 403 LegDesert
8× 392 - 403 Leg Desert
Kultek- Mnich-Maya
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=170957685e
OBRAŻENIA
9× 529 - 540 Doskonała Szybka Pięść Niebios Zemsty* (+5)
9× 529 - 540 Doskonała Szybka Pięść Niebios Zemsty (+5) = tylko 18 ataków
Kultek Cr- Szynejro
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=e95b46e86d
10× 487 - 543 Legendarna Doskonała Zwinna Katana Krwiopijcy* (+5)
Czas na Bulidy:
Heimdall- Eq jak widać, spory zapas jeszcze dmg zarówno z eq( 2x mądrośc na palec, smiercio pelka Speeda-da mu 20 ataków łącznie/ śmiercio ss dopałke do dmg)jak i z umagicznień . Na spokojnie do wykręcenia 20k dmg w ture
Maya- Eq można powiedzieć ze End, na szybkich mściwy nie ma sensu. Dmg dojdzie na Tytanach dsk+5, Można dołozyc dsk+5 tygrysa siłacza , kolejna dopałka do dmg rzedu +36 dmg w Sali. Ewentualnie demony + msciwiec
Szynejro- Można by zrobić smiercio set, Który dodałby jeszcze dmg + 2 kolejne ataki, ale musiałby dojść umag do Krytyka. I obnizyc tatuaż na 3 lvl. Ale zapas dmg jeszcze jest
Teraz sama Analiza
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=566e032bc6 to zaczynamy
Alveanerle 8366 w 1 ture ; Brak odpalonego tchnienia
Heimdall 13042 w 1 ture
Maya 11678 w 1 ture ( nie uzycie wszystkich ataków)
Szynejro 12749 w 1 ture
Nie jest źle strata tylko 3k do 2 w kolejce osoby. A do topowej tylko 5k w ture wiec nie jest źle
Jedziemy Dalej
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=0d17f08575
Alveanerle 8403 w 1 ture ; brak odpalonego tchnienia
Heimdall 11691 w 1 ture
Maya 11488 w 1 ture
Szynejro 14804 w 1 ture
Jak widać znowu strata 3 k do drugiej w kolejce osoby, do top zaś już 6k dmg straty
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b349eb31b4
Alveanerle 5862 w 1 ture - ( w 2 turze odpalone tchnienie 1/3 expy)
Heimdall 12442 w 1 ture
Maya 15524 w 1 ture
Szynejro 14658 w 1 ture
I jak widać tutaj już strata jest naprawdę duża ponieważ do 2 osoby jest to 5600, do 1 osoby zaś ponad 9000 dmg W 1 TURE
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b5713bf77d
Alveanerle 8491 w 1 ture - Brak tchnienia- w 1/4 exp odpalone
Heimdall 11961 w 1 ture
Maya 11775 w 1 ture
Szynejro 15863 w 1 ture
Tutaj strata tylko 3,5k do 2 osoby, Top osoba- tym razem Cr uciekła o 7400 dmg
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=07c5ff3768
Alveanerle 7134 w 1 ture - Brak tchnienia- w 1/5 exp odpalone
Heimdall 13519 w 1 ture
Maya 16503 w 1 ture
Szynejro 15584 w 1 ture
Tutaj strata tylko 6400 do 1 osoby, i teraz co najśmieszniejsze , Cr i Mnich ponad 2x większy dmg w ture. I Teraz jeszcze jedna Ciekawa rzecz. Dystans w 2 Tury zrobił mniejszy dmg Niż reszta tatuaży w 1 ture.
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=f74949a9bd
Alveanerle 9563 w 1 ture - Tchnienie odpalone- w 2/6 exp odpalone( to chyba jest mój top dmg jeśli chodzi o wendigo, ale tylko dlatego że przypadkowo odpaliło się tchnienie i szkoda krwi jest na odpalanie jego na maksa)
Heimdall 11785 w 1 ture
Maya 13913 w 1 ture
Szynejro 15553 w 1 ture
Tutaj strata tylko 2,2k. Jakbym Faktycznie jakbym użył maks tchnienia mialbym porównywalny dmg, ale to jest naprawdę rzadkość jak to tchnienie się odpala
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=cbe975e7ab
Alveanerle 8802 w 1 ture - Brak tchnienia 2/7
Heimdall 13996 w 1 ture
Maya 18268 w 1 ture
Szynejro 13999 w 1 ture
Tutaj strata do 2 osoby 5,1k. a do najlepszej osoby TYLKO 9,3k dmg, nie do nadrobienia w żaden sposób dla dystansa, a Maya ma jeszcze zapas tych 2-3k dmg w ture
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=a377eab0e4
dla porównania
Ssak, Ls, dystans- z zalozenia tatka +1/4 dmg na + dodatkowo magie robią swoje oraz +10 dmg z Sufa wilka.
13× 471 - 481 Legendarny Doskonały Toporek do rzucania Wilka* (+5) obrażenia w Sali o te 100 wieksze niż moje. Ale jak najbardziej i ja do podobnych Maksymalnie dojde, On ma jeszcze zapas z Racji posiadanej rasy Ssaka, tutaj zmiana na smiercio speeda + tatek łowcy, dało by te 15 ataków i dmg podobny.
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=293d3240d5
Dmg wychodzi średnio 12k w ture. Trochę śmiesznie porównując do innych tatuazy
Z Prostych kalkulacji, na jego itemach + smiercio speed i 2x Desert eagle – mialbym 16 ataków i biłbym 16 x 1000, Co jest naprawdę śmieszne.
W założeniu dystans miał być tatuażem z multi atakiem, a tymczasem znając wszelkie bonusy, to Dystans maksymalnie wykręci 15 ataków a CR na Wzcie, aż 16 ataków.
Mnich- jest to 18-22 ataki w zależności od ustawienia
Gangster- 16-20 ataków w zależności od rasy
Dystans 11-15 ataków w zaleznosci od eq
CR 12-13 ataków w zależności od rasy( mściwe + zwinna nie ma sensu)
Pokazuje to tylko że Dystans który bije stosunkowo słabo wendigo, na dodatek ma dużo mniej atakow od Białej 1h czy palnej 1h, a dodatkowo ma tyle samo lub o 1-2 ataki więcej niż broń biała 2h.
O snajperze nie wspominam bo to obecnie najsłabszy expowo tatuaż ( nie liczać WD)
Sprawa jest prosta. Dystans wymaga poprawienia. Jest to zdanie nie tylko dystansa, ale i innych tatuaży grających na wysokim lvlu. Zarówno mnichów , crów jak i Gangsterów.
Ja tu widzę takie rozwiązania:
a) dać toporkowi na dsk+5 15 lub 16 ataków ( ale jednocześnie zwiekszajac jego wymagania lvlowe tak aby można go było zakładać dopiero od około 105 lvlu + / ewentualnie podnieść wymagania inta i wiedzy o 10-20 [ ale nie więcej bo ubranie Jastrzebia konce( jak to próbował mi pewien cr wmówic- Skoro ja mogę złożyć Mściwca konce do Demona Bazyla to Ty złoż sobie jastrzebia Konce przecież to łatwe).
B) dodać dystansowi 1-2 ataki oraz zwiększyć bonus z Inteligencji do 1/1 oraz dodać bonus z dmg 1/3 z siły
C) dodac bonus z dmg w postaci 1/1 z Siły- Każdy dystans trenuje siłe właśnie żeby nosić itemy, była by to w końcu nagroda za trud włożony w trening bądź za złożenie jastrzebia siły, a po pewnym czasie umagi do siły zaczelyby mieć dla Dystansa znaczenie nie tylko jako + do ubrania ale i + bojowy
Edit- podniesienie wymagań toporka dla każdej z opcji a nie tylko przy opcji A
Wnoszę o Karanie warnami wszystkich którzy zaczną zaraz płakać o PVP, - Nie pvp dotyczy temat, Pvp w grze w tej chwili nie ma praktycznie znaczenia, dla mnie pvp dystans moglby być ucięty o polowe a i tak bym zbierał evo, bo o evo tylko się rozchodzi temat,
A także Warny dla osób niemających pojęcia o grze na High lvlach i uważających że dystans nadal jest przegięty- często się z tym spotykam
A jedyny + dystansa jest taki że ma on jako 1 zasieg na Kronosa i trzyma tam średni dmg
Zapraszam do zapoznania się z tematem administracji a także KONSTRUKTYWNE wypowiedzi innych dystansów oraz ich pomysłów.
Nie wrzucać linków Shandril czy Racaille z r5 , ponieważ ich umagicznienia są tak mocne że np. Arius majac umagi Racaille robiłby na Wendigo zamiast 24k w ture 35k w ture. A dystans robi 15.
Porównując, Eq dystansa, zdecydowanie najdroższe ze wszystkich- największy koszt zrobienia Sufowanych Jastrzebi oraz całego śmiercio setu,a mimo to tak duża strata do innych tatuaży.
Wiecej exp nie wrzucam bo nie ma sensu bo wynik bedzie taki sam
Pozdrawiam Alve
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
Ten post był edytowany 13 raz(y), ostatnio edytowany przez Madmen: 13-12-2013 12:02.
|
|
13-12-2013 10:26 |
|
|
pszczolkamaya
Viking
Data rejestracji: 15-07-2009
Postów: 528
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
dodam tylko od siebie, że linki wcześniejsze są z etapu, gdzie miałam słabiej wbita biżu, niż w skanie, który podał Alve, ale tak, będę miała zapas dmg przy wbiciu tytka młodości i lewity na ds5.
A co do poprawy najbardziej podoba mi się opcja B, dodanie ataków i dmg przy wartości 1/1 inta z ds5 toporka + 1/3 z siły. Myślę, że wtedy dystans bez hiper imba bimba umek do dmg dorówna białej 1h, 2h i palnej 1h
ed.
cytat: |
Cerbin napisał(a)
Druga, tradycyjnie pomijana przez biedny dystans, rzecz to oczywiście suma - porównujesz z białą to porównuj jaka jest szansa na spadania ciosów w expie z dystansa na białasa, co daje dystansowi za każdym razem wirtualnie 1500-1800 hp. |
tak, przy każdej expie składamy modły o to, żebym dożyła drugiej rundy
Ale nawet jak nie dożyję, to Alve przy mnie wypada mizernie (tak, mam w linkach 62dmg z umek)
__________________
(...)znana w wielu kregach aktywistka spolecznosci Blood Wars
Koniec na r9
Było fajnie, dzięki!
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez pszczolkamaya: 13-12-2013 11:12.
|
|
13-12-2013 10:49 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Jestem monotonny - jeśli chcecie boosta na powyżej 100, to ścinajcie na poniżej 100 bo tam na pewno dystansowi nic nie brakuje.
Druga, tradycyjnie pomijana przez biedny dystans, rzecz to oczywiście suma - porównujesz z białą to porównuj jaka jest szansa na spadania ciosów w expie z dystansa na białasa, co daje dystansowi za każdym razem wirtualnie 1500-1800 hp.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
13-12-2013 11:03 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
cytat: |
Cerbin napisał(a)
Jestem monotonny - jeśli chcecie boosta na powyżej 100, to ścinajcie na poniżej 100 bo tam na pewno dystansowi nic nie brakuje.
Druga, tradycyjnie pomijana przez biedny dystans, rzecz to oczywiście suma - porównujesz z białą to porównuj jaka jest szansa na spadania ciosów w expie z dystansa na białasa, co daje dystansowi za każdym razem wirtualnie 1500-1800 hp. |
Cerbin zobacz w propozycji, boosta jest , zaznaczone żeby podnieść na tyle wymagania aby nosić od 105+ koncowy item.
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-12-2013 11:12 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
to jest w propozycji A ujęte, propozycja B oraz C nie uwzględnia zmian na low i mid lv..
po 2 pvp to jest taki sam aspekt gry jak KW czy expy, i chcąc nie chcąc musisz to uwzglednić, bo nie można poprawiać w jeden sposób jednego elementu gry, powodując wypaczenie kolejnego... skoro zabierasz się za poprawę dystansu (nie twierdzę, że nie trzeba tego zrobić_ to zrób to obiektywnie, oraz weź pod uwagę, że wchodzą nowe areny, które będą działać na zasadzie gracz vs gracz.
Więc jeżeli to ma działać na zasadzie walki w oblężeniu to INICJATYWA dystansa oraz dmg jaki proponujesz mu dodać ( 70 siły, 105 nawet z umagami ) spowoduje, że dystans będzie nie do zabicia, bo CR, snajpera znim zdązy wyprowadzić cios zginie od krytyków po 1200
|
|
13-12-2013 11:19 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Jesli areny beda systemem oblegowym- i tak dystans bez dopalki bedzie praktynie nie do przejscia( chyba ze masz HP jak Izales na Crze=7,5k). Jak beda systemem Pvp, to dystans pada po 2 ciosie Cra/Berka. Wiec i to i to nie ma dużego sensu tak naprawde.
co do pvp. Nie pisze o nim z prostego powodu. Z Crami i tak w ataku nie wygrywam( 20k hp i 10 x 2000 vs 11 x 850-900 przy 40k hp) rachunek jest prosty, Z lmami tez nie wygrywam( ale to wina rasy a nie tatuażu).
o obronkach nie wspominam bo nie mam spaczonego sufowanego wiec przegrywam kazda obrone majac 8k hp w obronie na 111 lvlu
I masz racje, Mój bład w opisie. Ale tak Toporek powinien mieć zwiekszone wymagania dla Każdej z propozycji. Zeby tez nie było za łatwo, i zeby dopiero na high lvlach dystans mogł nadgonic strate do Mnicha , Cra czy Berka
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-12-2013 11:36 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
cytat: |
Sabio napisał(a)
dmg z sily jest bez sensu z jednego prostego powodu
UMAGI
dystans dostanie umag (w wystarczajacej wielkosci) do :
zwinki---> zostawi bo suma
sposta---> zostawi bo suma
wiedza--->zostawi bo chyba zwieksza trafienie
int----> zostawi bo dmg
sila (?)---> zostawi bo dmg
czyli dojdziemy do miejsca gdzie praktycznie co nie wylosuje to mu poprawi gre a chyba nie o to chodzi
sam dystansem nie gram ale widze u innych jak sobie radza i najbardziej rozsadnym wydaje mi sie zwiekszenie ilosci atakow lub inny przelicznik dmg z inteligencji
ps mam wrażenie że poprawiając co chwile kolejne tatki na mori dochodzimy do miejsca gdzie wszyscy bija smerfy w 2-3 tury bez bysilku kazdy ma imba dmg na smerfie nie ma innych mobow wiec exp pewny czasem jakis koks postawi od biedy kronosa zeby moze wiecej ignora zdobyc co nie zmieni faktu ze gra bedzie stawala sie nudniejsza (czekamy na runy pewnie na jakis czas cos sie rozrusza)
wg mnie nie czas poprawiac tatki na + zeby wyciagac na wszystkich podobny dmg a czas sie ogarnac zeby wreszcie przegiete tatki oslabic i je zróznicowac |
Nie zgodze sie obecnie wyglada to tak:
zwinka - nie potrzebna mi mam zasieg
sposta-nie potrzeba mi mam zasieg
wiedza- tak potrzebna- do przerobienia sie na gangstera
Siła- Unoszenie eq- przy treningu nie potrzeba
int- faktycznie 1/3 dmg z inta - no koks.
Dopoki nie sprzedalem dsk+5 elfa slonka w kilcie . Z arkanami mialem 1020 sumy zasięgu.
Powiedz mi po co mi jeszcze wiecej
Wiec jedyne umagi cos dajace to czysty + do dmg lub ignor defa, bo Nawet 2k hp umag, nie dałby mi nic , zadnej dopałki do exp. bo uciąłbym 1 osobe ze składu to wendos zaczałby blokować od 3 rundy i expy w plecy.
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-12-2013 11:40 |
|
|
78dyzio
King
Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: 3city
|
|
Obecnie jeżeli jastrząbie sufuje się geniuszem biała 1h ma większą sumę od dystansu.
W mojej opinii najciekawsza jest pierwsza propozycja.
obecny bonus do dmg 1/3 inta (nie zapominajmy że dotyczy on tylko toporka nie innych lekkich dystansów) daje mały przyrost uwzględniając wskaźnik efektu do ceny
__________________ r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
|
|
13-12-2013 11:45 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
cytat: |
Madmen napisał(a)
Nie zgodze sie obecnie wyglada to tak:
zwinka - nie potrzebna mi mam zasieg
sposta-nie potrzeba mi mam zasieg
wiedza- tak potrzebna- do przerobienia sie na gangstera
Siła- Unoszenie eq- przy treningu nie potrzeba
int- faktycznie 1/3 dmg z inta - no koks.
Dopoki nie sprzedalem dsk+5 elfa slonka w kilcie . Z arkanami mialem 1020 sumy zasięgu.
Powiedz mi po co mi jeszcze wiecej
Wiec jedyne umagi cos dajace to czysty + do dmg lub ignor defa, bo Nawet 2k hp umag, nie dałby mi nic , zadnej dopałki do exp. bo uciąłbym 1 osobe ze składu to wendos zaczałby blokować od 3 rundy i expy w plecy. |
ale chyba nie piszesz tylko o dystansie 100 lvl+? bo dostaniesz w obecnym tatku ten boost do dmg to i 60 i 70 lvl na tym zyska
a to ze ty nie zbierasz takich umagów to nie znaczy ze inne osoby tego nie biora (no chyba ze jestes jedynym dystansem w grze)
i nie wierze ze jesli dostaniesz ze slumsów th czy kuzni 35 sposta to bedziesz go kasaowal i szukal kolejny rok np 1k hp czy ataku....
wszystkie przeliczenia i chec naprawy tatkow ma sie nijak do planów SM
on powinien podać choc przykładowe propozycje nastepnych poziomów tatków i wtedy moznaby zaczac dyskusje bo propozycje graczy to jedno a to co zrobi administracja to drugie
możemy zrobic temat na 50 stron miliony pomysłow i wszystko bedzie do kosza jeśli administracja to zbalansuje po swojemu
i potem temat wróci od nowa i nastąpią kolejne poprawy balanse płacze itp a chyba nie o to chodzi
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
13-12-2013 11:52 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
cytat: |
Madmen napisał(a)
Sabio zobacz co napisałem od poczatku w Opcji A. Podniesienie wymagań tak aby toporek mozna było ubrać na 105 + lvlu, PODNIESIENIE WYMAGAŃ. Nie chce niczego za darmo, doskonale wiem jakby to na niższych lvlach się odbiło. |
"C) dodac bonus z dmg w postaci 1/1 z Siły- Każdy dystans trenuje siłe właśnie żeby nosić itemy, była by to w końcu nagroda za trud włożony w trening bądź za złożenie jastrzebia siły, a po pewnym czasie umagi do siły zaczelyby mieć dla Dystansa znaczenie nie tylko jako + do ubrania ale i + bojowy"
to ty pisales? nie widze gdzie by ta sila miala byc wiec wnioskuje ze w tatku skoro ma "dystansowi" pomóc a nie "toporkowi"
i nie widze tu zadnych wymagan podniesionych itp
wiec lub zmodyfikuj swój post i pomysl dokladnie lub czytaj uwaznie co pisze
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
13-12-2013 12:00 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Ja pisałem. I zostało już to poprawione w poście głownym, ba zostało nawet wyszczególnione. Brak tego od początku był spowodowany moim niedopatrzeniem
pozdrawiam
A siła była by zapisana systemowo, tak jak masz przypisana np siłe do obrazeń z broni białej 1 czy 2h,
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-12-2013 12:04 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
wybacz, że tutaj to piszę ale uważam, że jest to miejsce, w którym należy to podkreślić..
wg mnie z dystansem jest wszystko ok.. naprawdę.. nic w nim nie trzeba zmieniać - bo on jest w miare zbalansowany..
przegięcie są wszystkie poprzednie zmiany, z mnichem oraz gangsterem na czele.. prosty przykład.. adek na ssaku, śmierć fascie i desertach wykręcił ostatnio 22k dmg na runde.. kuźwa czy o to chodzi? by wiecznie podnosić granicę dmg do góry?? jak tak dalej pójdzie to postacie będą kręcić po 50k dmg na rudne, i we 2 wciągać Wenda, nie zapominajmy, że dojdą runy oraz bonusy z aren.. czy o to chodzi? TYLKO I WIECZNIE DMG? nie wiem, być może administracja nie liczyła tego na wszystkich kombinacjach, nie dopuściła do swojej świadomości istnienia bulidów Adka, Ariusa czy winnreda, który potrafi na KW wycisnąc w rundę prawie 30k dmg..
brawo.. podnośmy poprzeczkę wyżej
zabijajmy spojrzeniem, a moby niech chodzą expić na graczy... bo do tego to się sprowadza, bo jak inaczej określić fakt, że BOS (kuźwa B O O S) kręci mniejsze dmg na rundę niż jeden gracz..
pozdro
|
|
13-12-2013 12:17 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
każdy może mieć swoje zdanie Milan. Ja z Twoim nie zgadzam się ani Trochę. Jeżeli analizuje linki i widzę ze Maya obecnie bez dsk+5 tytanów i smiercio setu przy maks krycie robi 21k dmg w ture., Gdzie jeszcze zapasu na 4-5k dmg jest .
Adek robi 25k dmg w ture nie 22, to jest róznica. Gangster bez jego umagów zrobi 20k w ture. Dystans 15-16. I tak duza Strata.
Nie grasz dystansem, wiec nie wiesz jak wyglada sytuacja.
Ale spokojnie i tak jest tatuaż który ma jeszcze gorzej a mianowicie Snajper
Ale to juz inna bajka
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-12-2013 12:22 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
cytat: |
Madmen napisał(a)
każdy może mieć swoje zdanie Milan. Ja z Twoim nie zgadzam się ani Trochę. Jeżeli analizuje linki i widzę ze Maya obecnie bez dsk+5 tytanów i smiercio setu przy maks krycie robi 21k dmg w ture., Gdzie jeszcze zapasu na 4-5k dmg jest .
Adek robi 25k dmg w ture nie 22, to jest róznica. Gangster bez jego umagów zrobi 20k w ture. Dystans 15-16. I tak duza Strata.
Nie grasz dystansem, wiec nie wiesz jak wyglada sytuacja.
Ale spokojnie i tak jest tatuaż który ma jeszcze gorzej a mianowicie Snajper
Ale to juz inna bajka |
ale nikt tego nie neguje i milanowi chodzi o to zeby ich wlasnie oslabic a nie poprawiac innych
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
13-12-2013 12:26 |
|
|
Leostas
Lord
Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III
|
|
Cerbin
Poniżej 100lvlu to snajp radzi sobie najlepiej, więc dlaczego chcesz 'ucinać' dystansa na tych lvl'ach??
Piszesz, że dystans ma na expach 1500 dodatkowego hp, bo ataki spadają na białasów, a co jeśli na ekspie nie ma białasów tylko sami dystansowcy lub dystans plus palniak??
Uważasz, że na wendigo lepiej poradzi sobie drużyna 4 białasów czy 4 dystansów?
milan109
Używanie argumentu pvp odkąd 2 evo dostaje się za atak na gracza o 100 pozycji niżej w rankingu(ta zmiana spowodowała kolejne zmniejszenie atrakcyjności dystansa) jest nie najlepszym pomysłem. A druga sprawą jest mitologizowanie siły dystansa w pvp. Oczywiście dystans-łapacz radzi sobie świetnie w pvp, ale już np. dystans-potęp taki dobry nie jest.
Areny
Areny 1v1 i 3v3 mają być podobno rozgrywane systemem zasadzkowym nie oblegowym, więc rządzić tam będą berki i cr'y.
Umagi
Najlepsze umagi to te dające dmg i hp. Przyjrzyjmy się im bliżej.
Umagi do hp dają wszystkim po równo, więc nie ma o czym pisać.
Umagi do dmg dla dystansa:
- plus x do obrażeń
- obrażenia zwiększone o x/4 poziomy
- plus x do intela
- ignor defa
Umagi do dmg dla palniaka:
- plus x do obrażeń
- obrażenia zwiększone o x/4 poziomy
- plus x do wiedzy
- ignor defa
Umagi do dmg dla białasa:
- plus x do obrażeń
- obrażenia zwiększone o x/4 poziomy
- plus x do siły
- ignor defa
Moim zdaniem dystans na tych umagach najgorzej wychodzi. Jeśli ktoś ma inne zdanie to chętnie mu udowodnię, że się myli
Boost dmg
Moim zdaniem propozycja A jest bez sensu, bo gram nożem i dalej chcę nim grać
Mi najbardziej podoba się propozycja B, ale trochę bym ją zmodyfikował. Dodałbym toporkowi i nożykowi po 2 ataki na dsk5 i dodał bonus z siły 1/3. Twoja propozycja za bardzo przykoksiłaby dystans.
|
|
13-12-2013 12:26 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
zgadzam się z Tobą Alve, jednak nie wiem czy dostrzegasz mój punkt widzenia.. zgadzam się, z Tobą, że dystans odstaje od reszty tatków. Nie dlatego, że to ON jest za słaby, tylko dlatego, że reszta jest TOTALNIE przegięta. Administracja w trakcie tworzenia gry, nie brała pod uwagę takich aspektów jak dsk itemy, bonusy z dsk5 setów takich jak śmierć set czy słoneczny set, na poziomach kiedy wszystko krążyło w okolicach itemów dsk1 dsk2 było wszystko ok..
potem jak biała 2h mogła powbijać kosy/korby na dsk3 uzyskując atak, zaczął się płacz i zgrzytanie zębów, jak zmodyfikowano katanę i dodano jej atak na dsk5 zaczął się placz i wyliczenia, jak Mnich dostał modyfikator krytyka 90% białasów zaczęło się przerabiać bo nad zabójcą miał przewagę DMG oraz przeżywalności.. jak poprawili gangstera przy odpowiednim bulidzie był porównywalny lub troszkę lepszy od rewo, jak zmodyfikowali mu DE dodając TK oraz (o zgrozo GLOBALNY) ignor obrony, stał się potencjalnie jedną z topowych profesji pod względem dmg i teraz do tego każdy dąży..
tu jest problem Alve, że to INNE tatuże, są przegiętę w drugą stronę i może należałoby coś zrobić, by w końcu powróciła różnorodność w świecie BW, która praktycznie zanika całkowicie..
jak już wspomniałem, obecnie 1 gracz wykręca na rudnę WIĘKSZY DMG NIŻ BOS oraz posiada większą inicjatwę (nie każdy oczywiście). czy to wydaje się ok? zbalansowane? czy na przedostatniego bosa, jakim jest Wendigo powinno się latać we 3 osoby? gdzie suma poziomów wynosi 1500 a wystarczy 330?
dystans nadal ma przewagą w postaci ogromnej sumy, która pozwala szybko atakowac oraz duże ilości sposta, pozwalające "pozytwnie" przejść test sposta..
DO SZANOWNEJ ADMINISTRACJI
Strzeliliście sobie w kolano.
|
|
13-12-2013 12:36 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
cytat: |
Leostas napisał(a)
Cerbin
Poniżej 100lvlu to snajp radzi sobie najlepiej, więc dlaczego chcesz 'ucinać' dystansa na tych lvl'ach??
Umagi do dmg dla palniaka:
- plus x do obrażeń
- obrażenia zwiększone o x/4 poziomy
- plus x do wiedzy
- ignor defa |
co do 1 czesci co zostawilem---> serio? biala ok 80 lvl juz jest lepsza niz snajper a w pvp jest lepsza ZAWSZE dystans vs snajper mysle ze tez ok 80 lvl mamy juz podobny stan rzeczy i w PVP tez pocisnie snajpera
teraz umagi serio myslisz ze snajper czeka na umag do ignora?
dodaj do bialej do dmg jeszcze umag do kryta i snajper tez na niego czeka? to juz roznica 2 umagów do dmg
wiec nie pisz górnolotnie PALNA bo jest to klamstwem
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
13-12-2013 12:37 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Milan zgoda, Tylko patrz teraz z aspektu graczy ktorzy wywalili tysiace kamieni na zrobienie eq, Do uciecia byłoby 3 tatuaze conajmniej, co było by bez sensu, z punktu widzenia graczy i serwera lepiej jest dać dopałke 1 tatuazowi aby krecił te 4-5k dmg wiecej , aniżeli obciąć reszte o tyle. I jakie miałbyś pomysły na redukcje obrazeń u Mnichów, Crów czy Gangstera. Ja osobiscie jestem jednak temu przeciwny
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-12-2013 12:39 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
cytat: |
Madmen napisał(a)
Milan zgoda, Tylko patrz teraz z aspektu graczy ktorzy wywalili tysiace kamieni na zrobienie eq, Do uciecia byłoby 3 tatuaze conajmniej, co było by bez sensu, z punktu widzenia graczy i serwera lepiej jest dać dopałke 1 tatuazowi aby krecił te 4-5k dmg wiecej , aniżeli obciąć reszte o tyle. I jakie miałbyś pomysły na redukcje obrazeń u Mnichów, Crów czy Gangstera. Ja osobiscie jestem jednak temu przeciwny |
tylko po tym trzeba zrobic jedno
ZWIEKSZYC SILE MOBOW EXPEDYCYJNYCH TJ HP PODNIESC ZNACZACO I MOC UDERZEN NIE ZWIEKSZAJAC ZA TO ZDOBYWANYCH PR
bo gra stanie sie jeszcze bardziej nudna
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
13-12-2013 12:41 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Madmen napisał(a)
Milan zgoda, Tylko patrz teraz z aspektu graczy ktorzy wywalili tysiace kamieni na zrobienie eq, Do uciecia byłoby 3 tatuaze conajmniej, co było by bez sensu, z punktu widzenia graczy i serwera lepiej jest dać dopałke 1 tatuazowi aby krecił te 4-5k dmg wiecej , aniżeli obciąć reszte o tyle. I jakie miałbyś pomysły na redukcje obrazeń u Mnichów, Crów czy Gangstera. Ja osobiscie jestem jednak temu przeciwny |
alve wywalili tysiące kamieni na zrobie eq, po ty mieć TOP sprzęt, mieć przewagę nad innymi graczami, posiadać sumę/zasięg pozwalający im trafiac moba i pozwalające przebić się przez jego obronę czy po to by kręcić 20k DMG..
jeżeli uważasz, że po to by kręcić 20k dmg per runda, to muszę przyznać (zdanie subiektywne) iż Twoja założenia są fałszywa, gdyż bazują na błędach, jakich dopuściła się administracja..
prosty przykład.. załóżmy że stworzę sobie CR, który będzie MEGA opancerzony, totalny bunkier (człowiek, z żelaza), który na przekór wszystkim stereotypom rezygnuje z kolosalnego dmg, a chce postawić na przeżywalność.. ma 1000 defa, więcej niż jakikolwiek boss a nadal gangster na arenie, pvp czy bos bijący z palnej na KW, całkowicie (wybaczcie, ale ostatni pacz zmiejszajacy dmg o 1% na każde 100 defa to jest śmiech) ignoruje jego PANCERZ i dostaje hity po 1000, pomimo tego że jest najbardziej opancerzonym skurczybykiem (tak, że nawet Wend wpada w kompleksy przy nim)
czyli dochodzimy do wniosku, że nie opłaca sie robić Czarnego Rycerza (którego domena był mniejszy dmg per runda, ale dużo większa przeżywalność wieć sumaryczny dmg wychodził podobny) bo liczy się tylko DMG PER RUNDA..
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez milan109: 13-12-2013 12:50.
|
|
13-12-2013 12:49 |
|
|
Leostas
Lord
Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III
|
|
Sabio
Pisząc o radzeniu sobie snajpera poniżej 100lvlu miałem na myśli ekspy nie pvp.
A co do dmg, to pisałem ogólnie o palnej, ale skoro Tobie się to nie podoba, to ja się też przyczepię do Twojego snajpera. Wyobraź sobie, że nie każdy snajper gra miotaczem, widziałem takich, którzy biegają z fanfalami lub akaczami, więc ignor jest im potrzebny. Poza tym dmg 1/1 z wiedzy dla snajpa to trochę więcej niż 1/3 z inta dla toporka lub 1/4 dla nożyka. A może się mylę?
|
|
13-12-2013 12:57 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Madmen napisał(a)
ja na dystansie pvp mam 700 defa obecnie bez zadnych umagów, i co mi po tym?? |
no właśnie NIC, a to dlatego, że administracja TOTALNIE zlała temat idąc na łatwiznę i stawiając tylko i wyłącznie na dmg, wprowadziała ignorowanie obrony, która w obecnej formnie ma się nijak do korzyści płynących z rozwiązania pod dmg..
po 2 wg mnie sama forma ekspedycji jest zła.. moby powinny być wyzwaniem, a nie stałą farmą, które bije się jak kotleta na obiad..
|
|
13-12-2013 12:58 |
|
|
Gumis1
Double Ace
Data rejestracji: 29-09-2006
Postów: 106
|
|
Po przeczytaniu wiekszosci postow dochodze do wniosku, ze ciezki dystans jest tak slaby, ze wszyscy o nim zapomnieli. Nikomu nawet nie przyszlo do glowy, zeby go wziac pod uwage w jakichkolwiek rozwazaniach, bo po prostu nikt go nie uzywa.
Tak wiec przypominam, ze jest jeszcze ciezki dystans, ciezka kusza itp.
Przy koncowym buildie (smiercio set z szybko na klate, msciwy set nietoperza) mozna wyciagnac 11 atakow, ~1,2k w przypadku kryta, a suma nie oszalamia. Dla przypomnienia CK nie ma bonusu z int/wiedzy, o ktorym byla mowa, a ktory przy okazji jest smieszny.
Druga sprawa sa suffiksy. Obecnie wszyscy uzywaja reakcji i tak dla informacji to jest to 5/9 suff, czyli sam srodek tabeli polaczen. Wilk, ktory jest najwyzej (najtrudniej zlozyc), na dsk+5 zyskuje marne 10dmg, 12 sumy i 90 trafienia w stosunku do reakcji, a to kosztem 29% kryta, co troche boli biorac pod uwage "bonus" -35% z legendy, szczegolnie w polaczeniu z inna bronia niz kusza (pomijam troche wieksze wymagania).
Moja propozycja na dobry poczatek:
-Do CK na dsk+5 moznaby dododac 1 kolejny atak.
-Do suffu wilka dodac +1/4dmg, moze bedzie to jakas konkurencja dla reakcji w toporku.
edit: bonus do wilka tez oczywiscie od dsk+5
Edit2: moj blad, zapomnialem, ze wilk dostaje jeszcze mega +45 odpornosci!
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Gumis1: 13-12-2013 14:17.
|
|
13-12-2013 13:46 |
|
|
Leostas
Lord
Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III
|
|
Bac
Oblężenia?? Co to takiego??
|
|
13-12-2013 13:52 |
|
|
|