Patch beta ARENY - opis |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Witajcie,
Kto będzie miał dostęp do bety?
- Każdy, kto ma opłacone konto premium na serwerze typu Necro v2. Niezależnie od kraju: PL/Fr etc. Gdzie można sprawdzić, na jakim silniku działa dany serwer? Tutaj: http://bloodwars.interia.pl/?a=sdiff
- W becie będzie można mieć kilka postaci o ile oczywiście gramy na więcej niż 1 serwerze.
- UWAGA! Serwer będzie działał tylko w języku polskim.
Jak będą wyglądały zapisy do BETY?
Zapisy do bety zostaną otwarte na początku stycznia i będą trwały przez 7 dni, po tym czasie dołączanie do bety zostanie zamknięte, a na serwerze beta włączone zostaną areny.
O ewentualnym ponownym otwarciu zapisów zdecydujemy w trakcie trwania BETY, a informacje o tym zamieścimy na forum i w grze.
poniżej znajdziecie opis tego co będzie dostępne w nadchodzącej becie nowych aren.
Zmiany ogólne:
1. Władca Zwierząt - Arkana Skóra Bestii.
Otrzymują dodatkowy efekt -2% szansy na trafienie krytyczne przez przeciwnika za każdy poziom arkana. Efekt działa od początku gry.
2. Przeprowadzony zostanie re balans KW dla serwerów Necro.
Arena 1 vs 1:
Ranking:
Każdy z graczy zostanie umieszczony w rankingu areny na miejscu odpowiadającym jego miejscu w rankingu gry i otrzyma 100 pkt rankingowych areny.
Punktowanie walk:
Zwycięstwo +3
Remis 0
Przegrana -3
Dodatkowe modyfikatory:
Przegrana w ataku -2
Wygrana w obronie +2
Wygrana przegrana +/- 1/2 różnicy punktów w rankingu; tylko jeżeli wygrywający jest niżej w rankingu.
Przykład1:
Gracz A pozycja 100 atakuje gracza B pozycja 90
Gracz B wygrywa i otrzymuje:
3 pkty za zwycięstwo
2 pkty za udaną obronę
oraz 0 punktów za różnicę w rankingu gdyż gracz przegrywający był słabszy.
Gracz A przegrywa i otrzymuje:
-3 za przegraną
-2 za przegraną w ataku
0 za różnicę w rankingu gdyż zwycięzca był wyżej.
Przykład2:
Gracz A pozycja 100 atakuje gracza B pozycja 90
Gracz A wygrywa i otrzymuje:
3 pkt-y za zwycięstwo
0 pkt za udany atak (atakować jest łatwiej)
5 punktów za różnicę w rankingu, gdyż (100-90)/2=10/2=5. (wygrał z graczem będącym wyżej w rankingu)
Gracz B przegrywa i otrzymuje:
-3 za przegraną
0 za przegraną w obronie (obrona jest trudniejsza)
-5 punktów za różnicę w rankingu, gdyż (100-90)/2=10/2=5. (przegrał z graczem będącym niżej w rankingu.
Dobór przeciwników:
Każdy może zaatakować losowego przeciwnika 1 raz dziennie oraz 1 raz dziennie być celem ataku.*
Za potencjalny cel ataku system wybierze co najmniej 5 graczy będących wyżej od nas w ranking (o ile są osiągalni), takich którzy jeszcze nie toczyli walki w obronie danego dnia.
"Win Streak"
Za każdą wygraną walkę pod rząd nasza pula losowanych graczy będzie powiększona o 1 do maksymalnej wartości 10 graczy w łącznej puli, czyli jeżeli często wygrywamy będziemy szybciej awansować w rankingu.
W przypadku przegranej lub remisu w ataku "win streak" się resetuje do 0, czyli pula losowanych graczy ponownie wynosi 5. W przypadku przegranej lub remisu w obronie "win streak" nie jest zerowany.
Jeśli w rankingu brak jest 5 graczy nad nami (np jesteśmy top 1-5), to pozostali przeciwnicy zostaną dobrani z niższych pozycji, tak by zawsze pula możliwych celów zawierała min 5 graczy.
Walka:
Walka rozgrywa się przy użyciu mechaniki znanej z zasadzek.
Budynki działają normalnie.
Wszelkie bonusy w ataku otrzymuje gracz wykonujący atak na arenie i odpowiednio bonusy w obronie gracz broniący się na arenie.
Nagrody:
Za każdą wygraną walkę (w obronie i ataku) otrzymamy 2 srebrniki.
Za każdą wygraną walkę z graczem mającym wyższy poziom postaci od nas otrzymamy dodatkowe 2 srebrniki.
Za każdą wygraną z graczem w wyższym akcie otrzymamy 2 srebrniki x różnica w aktach między postaciami.
Srebrniki będzie można wymieniać na bonusy czasowe dla naszej postaci.
Podgląd potencjalnych przeciwników:
Po kliknięciu ikonki lupy będzie możliwe sprawdzenie (bez wysyłania szpiegów itp) w jakim sprzęcie itp będzie walczył nasz przeciwnik.
Ustawienia w obronie:
Każdy gracz może zdefiniować w jakim sprzęcie, arkanach, ewolucjach itd jego postać ma walczyć w obronie na arenie.
Jeśli gracz nie zdefiniuje, w jakim ekwipunku ma walczyć (brak ustawionego choć jednego przedmiotu w obronie), to jego postać będzie walczyła tym, co ma na sobie w momencie, gdy ktoś rzuci jej wyzwanie (czyli dokładnie tak, jak w przypadku zasadzki).
Jest możliwe zdefiniowanie oddzielnego przedmiotu jednorazowego jaki ma być użyty w obronie.
Nagroda za ukończony sezon:
Suma wszystkich wykonanych ataków (wygrane, przegrane, remisy, ale tylko w ataku) podzielonych przez 2. Ta wartość modyfikowana jest w zależności od proporcji
poziom_top_1/10 / poziom_gracza/10. Obie wartości są zaokrąglane w górę. Przykładowo jeśli stoczyłeś 20 walk, top1 ma 98 poziom, a Twój poziom to powiedzmy 75, to powinieneś dostać:
(20/2) * (10/8 = 12,5 = 13 monet.
Bonusy będą większe dla słabszych graczy aby zachęcić ich do dalszego rozwoju i konkurowania z graczami wyżej w rankingu.
Urlop/ban:
Zarówno gracz na urlopie jak i gracz zbanowany MOGĄ zostać zaatakowani na arenie. W związku z tym, że arena ma promować aktywność, a jedyną stratą w przypadku porażki jest pozycja w rankingu oraz ew zasoby (krew na arkana, pieniądze na jednoraza - jeśli są zdefiniowane) uznaliśmy, że nie ma podstaw do robienia dla nich wyjątków.
W trakcie trwania urlopu premie czasowe na Arenie nie działają, po skończeniu urlopu premie czasowe zostają wydłużone o czas trwania urlopu.
W trakcie bana premie czasowe na Arenie DZIAŁAJĄ i nie są przedłużane po skończeniu bana.
*W przypadku gdy wszyscy możliwi przeciwnicy już walczyli system wylosuje dla nas "samarytanina". Gracz atakujący otrzyma w przypadku zwycięstwa/porażki wszystkie "nagrody" normalnie natomiast samarytanin nie otrzymuje żadnych "nagród" ani nie ponosi kosztu walki (krew, pieniądze na jednoraza itp).
Arena 3 vs 3:
Rozgrywanie:
Arena 3 vs 3 rozgrywana jest w środy i soboty, na podobnych zasadach jak dotychczasowe areny.
Ranking graczy:
Bazowy ranking graczy tworzony jest na podstawie rankingu z gry. Za każdym razem gdy drużyna, w składzie której występujemy na arenie zdobywa lub traci punkty, każdy z jej członków traci dokładnie tyle samo punktów.
NIE MA rankingu drużyn jako takiego. Punktacja danej drużyny (składy mogę się zmieniać z areny na arenę) jest sumą punktów graczy będących w drużynie.
Punktowanie walk:
tak samo jak w arenie 1 vs 1.
Zgłaszanie drużyny do areny:
Drużyny na arenę są zgłaszane na podobnych zasadach jak na dotychczasową arenę (lider drużyny zgłasza drużynę, a gracze mogą do niej złożyć podanie).
Z każdego klanu może zgłosić się dowolna liczba drużyn.
Możliwa jest sytuacja gdy przeciwnikiem będzie drużyna z tego samego klanu.
Rozstrzyganie areny 3 vs 3:
Za każdym razem gdy rozgrywana jest arena system układa ranking graczy bazujący na sumie punktów graczy w każdej z drużyn.
Następnie dobierani są przeciwnicy dla drużyn zaczynając od drużyny będącej najniżej w rankingu zgłoszonych drużyn.
Pozostałe zasady doboru przeciwnika są identyczne jak w przypadku areny 1 vs 1.
Walka:
Rozgrywana jest na zasadach znanych z walki 1 vs 1 tylko w tym przypadku po obu stronach walczy 3 graczy.
Budynki DZIAŁAJĄ.
Nagrody:
Za każdą wygraną walkę (w obronie i ataku) każdy z graczy w drużynie otrzyma 10 srebrników.
Pozostałe zasady są identyczne jak na arenie 1 vs 1 o ile dana opcja występuje (np. nie można zobaczyć statystyk przeciwników przed walką gdyż jest ona rozgrywana automatycznie).
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Rayneven: 22-04-2014 15:57.
|
|
19-12-2013 12:23 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Pragniemy ogłosić, że serwer BETA Necro v2 został otwarty. Do obsługi wersji beta służy nowa opcja, znajdująca się w głównym menu gry. Życzymy udanej zabawy i owocnego testowania.
Aktualne zmiany dot wersji BETA znajdują się w changelogu na serwerze BETA.
Dodatkowe zasady dotyczące serwera BETA:
- Najważniejsza zmiana w stosunku do poprzedniej Bety Necro: każdy przedmiot z danego serwera może wystąpić na serwerze BETA jedynie jeden raz!. Przedmioty, które już zostały skopiowane na serwer BETA wraz z innymi postaciami, zostaną pominięte. Ma to umożliwić testowanie balansu KW w rzeczywistych warunkach.
- wszyscy gracze automatycznie otrzymują wszystkie odznaki, oprócz ostatniej, co daje dostęp do wszystkich lokacji
- koszt założenia ekspedycji: ludzie: 1, pkt reputacji: 1,
- koszt dołączenia gracza do ekspedycji: ludzie: 1, pkt reputacji: 1,
- koszt ożywienia moba ekspedycyjnego: ludzie: 1, pkt reputacji: 1,
- limity czasowe dla zakładania oraz dołączania do ekspedycji: BRAK,
- limity czasowe dla zakładania oraz dołączania do Króla Wzgórza: BRAK,
- klan założony przez postać, która jest w III Akcie będzie miał od razu rozbudowane wszystkie budynki klanowe na maksymalny poziom.
Update:
Umagicznienia zostaną skonwertowane z macierzystych serwerów w czwartek, 9 stycznia, po zamknięciu zapisów do BETY. Nie będą one przypisane do przedmiotów, więc będzie można je samodzielnie przypisać.
__________________
|
|
03-01-2014 13:21 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Aktualizacja bety 1.5.0 b2 wprowadza następujące zmiany:
- Zostały udostępnione do testów Areny 1v1.
- Umagicznienia zostały zresetowane i zastąpione tymi z macierzystego serwera.
- Zresetowane zostały podstawowe parametry postaci w treningu.
- Punkty rozwoju zostały wyzerowane (również w transakcjach handlowych).
Zmiany planowane w najbliższej przyszłości:
- udostępnienie do testów nagród za nowe Areny
- przejście do docelowej wersji szpiegowania (obecnie jedynie przenosi do ekranu szpiegowania)
__________________
|
|
09-01-2014 12:30 |
|
|
|