Proponuję utworzenie eventów dodatkowych (oprócz tych dla całego serwera) tzn.
1.Dla całych sektorów np. 2,4,10 w strefie 3 jest generowany event czasowy przy czym zarządca sektora ma dodatkowy modyfikator (np. +50%). Mogą to być eventy np:
- plus lub minus 10% kryta na zasadzki/KW/expy
- plus lub minus do produkcji ..
- zwiększenie działania kaplicy o 10% .. (ale się będzie paliło itemy na Morii
)
- plus 30,50,100
szczęścia
- noc bohaterów itd...
Wreszcie będzie jakaś korzyść z bycia zarządcą sektora
2. Zrobienie buttona przy wyprawkach - "kup 1raz taki jak ostatnio". Ułatwienie dla kupujących co wyprawe 1raza.
edit. rzucacie się o mój żart - 500 lucka wiec zmieniłem
Data rejestracji: 06-02-2013
Postów: 54
Klan: Rh.minus Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Małkinia Górna Mazowieckie
RE: Zmiany - eventy i 1razy
cytat:
Conqui napisał(a)
Proponuję utworzenie eventów dodatkowych (oprócz tych dla całego serwera) tzn.
1.Dla całych sektorów np. 2,4,10 w strefie 3 jest generowany event czasowy przy czym zarządca sektora ma dodatkowy modyfikator (np. +50%). Mogą to być eventy np:
- plus lub minus 10% kryta na zasadzki/KW/expy
- plus lub minus do produkcji ..
- zwiększenie działania kaplicy o 10% .. (ale się będzie paliło itemy na Morii
)
- plus 30,50,500
szczęścia
- noc bohaterów itd...
Wreszcie będzie jakaś korzyść z bycia zarządcą sektora
2. Zrobienie buttona przy wyprawkach - "kup 1raz taki jak ostatnio". Ułatwienie dla kupujących co wyprawe 1raza.
Ty sobie jaja robisz? 500 lucka, chyba chciałeś napisać 100 szczęścia. A co do 1x to takie coś mogli by wprowadzić. Używam 1x na wyprawach i chciałbym mieć taką możliwość, a nie ciągle latać sklep/idź na wyprawę.
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II
ta propozycja przypomniała mi mój stary pomysł
Niech zarządca dostaje X% produkcji z wszystkich podległych mu sektorów gdzie X to numer strefy
Czyli
Klocek S4 dostaje 4% produkcji z podległych mu 12 klocków s5
Klocek s3 dostaje 3% z podległych mu 12 klocków w s4 i 144 klocków s5
...
Klocek s1 dostaje 1% produkcji z całego serwera.
Wydaje się dużo ale s5 mało produkuje a nie wszystkie są obsadzone więc jak ktoś zdobędzie dobry klocek to dostanie sporo zasobów ale bez przegięć.
tak czy siak klocek w s3 będzie już nie tylko kolejnym klockiem ale będzie warto pomyśleć który jest fajniejszy nie tylko na stopień rozbudowania.