po co nam WYGLĄD? |
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
pytanie rzucone na sb wraz z propozycją, by coś z tym parametrem zrobić.
Wg opisu "wymagana przez bardziej elitarne przedmioty" - i nikt przez całe lata nie zauważył tej literówki, tak marne znaczenie ma parametr.
Na samiutkim początku owszem, coś tam znaczy. Później jest zupełnie zapomniany, bo itemy noszą się same. No to może by go od-zapomnieć?
Najpierw brain storm, jeśli ktoś coś sensownego ma na myśli niech wpisze. Jeśli nie ma - niech milczy, plz, dziękuję
Zastosowanie - pielgowe nie, budowa nie, więc zostaje bojowe.
Idea pierwsza:
działa w zasadzkach (TYLKO) jak majestat - za każde 25 wyglądu coś jak 1 majek. Durna idea. Nie mówmy o niej.
Idea druga:
działa jak bloker specjali, w tym grozy. Za każde 10 wyglądu mamy 1% szansy na uniknięcie skutków specjala OD MOBA, bazującego nie na bezpośrednich obrażeniach. Czyli groza, fetor, przewrócenie, atakowanie swoich.
Nic nie zmieni w PvP, na expach sporadycznie coś tam da na romkach, meduzie i dresie (10-15% szansy na uniknięcie grozy), za mało by budować na tym składy i liczyć szanse na zrobienie expy, ale taki przyjemny bonus gdy romki lub dres rozedrą paszcze.
Za to na KW da więcej i ułatwi trochę przejście najbardziej męczących lokacji, gdzie to specjale, a nie hapy czy dmg wygrywają KW.
Idea trzecia:
Unik - za każde 20-25 wyglądu dostajemy 1% uniku, na zasadzie zapatrzenia się przeciwnika w naszą fascynującą i śliczną fizjonomię.
Idea czwarta:
niestety brak, więcej sensowego mi nic nie wpadło do głowy.
Idea piąta:
po kij nam wygląd to sprawa Sushiego nie nasza. Nie wszystko w życiu musi być potrzebne vide wyrostek robaczkowy czy teściowa.
(hejterom utrudnię - używam łańcucha i bransy, nie mam gorsetu, unik mam max z um evo, mam 116 wyglądu w expowym, ale oczywiście zmiany proponuję pod siebie, kultystę, berka i ojca dyrektora oraz gajowego maruchę)
wybór z postów:
Idea szósta:
cytat: |
Okrutnik napisał(a)
20 wygladu = 1 luck wiecej (u mnie by było w bojowym 11) - tu będzie to symboliczne w sumie a wszystkim coś da i wszędzie, czy na expie czy na KW czy na wyprawkach.
|
Idea siódma:
cytat: |
el_czupakabra napisał(a)
Wygląd wpływałby na unik obrony. 20 wyglądu-1% unikania obrony. Przeciwnik wpatrując się w twą piękną twarz zapomniał wznieść swoje bariery obronne i z łatwością przebijasz się przez jego obronę. |
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Cerbin: 04-03-2014 11:42.
|
|
04-03-2014 10:43 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
WYGLĄD 209 - laska w bojowym bez jednego słonka na dosk 5 - tak by było 219+1 dotrenowałbym zapewnie.
Pomysł 1 - 8 majka - razem 18 bom łapacz - kupa.
Pomysł 2 - 22% na unik specjala - no nie jest to już mało ale nie jest to jakoś super maga wiele - może w sumie być bo 22% wiele nie zmieni a coś da.
Pomysł 3 - Uniki - mam 25 z tatka wiec no jest to takie se bo z ewo mam max. Zresztą większość ma od 20 do 30.
pomysł 4 - 20 wygladu = 1 luck wiecej (u mnie by było w bojowym 11) - tu będzie to symboliczne w sumie a wszystkim coś da i wszędzie, czy na expie czy na KW czy na wyprawkach.
Pomysł 5 - hehe cerb wracasz do formy z pomysłami na forum.
Oczywiście laski skorzystają więcej ale przy pomyśle 2 i 4 będzie to pomocne dla wszystkich.
__________________ Okrutnik r5
|
|
04-03-2014 11:19 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
Uatrakcyjniłoby to totalnie bezsensowny pierścień lub amulet.
Co do samej zmiany, myślę, że wygląd mógłby pomagać na równi z spostem przy uniknięciu zasadzki. Coś w stylu, że widząc twą niezwykła urodę przeciwnik postanowił zaniechać ataku
Unik bez sensu, bo max to i tak 30%, który jest o dziwo dość łatwo osiągnąć nawet jeśli się nie ma go w tatuażu (umagi, ewolucje, sety).
A może wygląd będzie wpływał na zmniejszenie u przeciwnika unikania obrony? Tak bardzo zafascynował przeciwnika twój wygląd, że jego strzały stały się mniej celne. Przykład- masz 200 wyglądu, to snajper zamiast 100% uniku defa ma tylko 80% (10 wygladu-1%), ale jako, że nerf snajpera to dobicie umierającego, może..
Wygląd wpływałby na unik obrony. 20 wyglądu-1% unikania obrony. Przeciwnik wpatrując się w twą piękną twarz zapomniał wznieść swoje bariery obronne i z łatwością przebijasz się przez jego obronę. Oczywiście jak to ma dzialac potepionym, skoro jest brzydki?
|
|
04-03-2014 11:24 |
|
|
Hawk
Member
Data rejestracji: 05-03-2007
Postów: 29
|
|
Podoba mi się pomysł z unikaniem specjali. Zdecydowanie pomogłoby z kw, które czasem zależą od farta. Jakby przy końcowych buildach ds5 dawało to za duże % zawsze można ustalić górną granicę.
|
|
04-03-2014 11:44 |
|
|
Gierek
Viking
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II
|
|
tylko z tym wyglądem to jest tak ze damy snajperom jakiegoś kopa a białej nie za bardzo bo z eq biała i palna i dystans mają podobne opcje. Jednak w biżuterii biała ma mściwy set, ew tytanowy (na r17 nie za bardzo), palna ma słonka. Dystans ma jastrzębie i generalnie podobnie jak biała.
Wiec dawanie bonusów da głównie bonus palnej.
Biała nie bardzo ma jak zrobić sensowny dmg ubierając dodatkowy wygląd.
Obecnie jest jako taki balans biała/palna/dystans a dając bonusy jedni zyskają a inni nie - nikt nie będzie na białej broni zakładał bizu z wyglądem.
Więc mój pomysł jest taki:
Runy będą wymagały wyglądu:-)
|
|
04-03-2014 12:14 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
cytat: |
Gierek napisał(a)
Więc mój pomysł jest taki:
Runy będą wymagały wyglądu:-) |
jakie runy? runy wejda, jak będe na emeryturze, czyli za 41 lat
jestem za UNIKiem
co do lucka, to z jednej strony spoko, z drugiej mniej spoko, np. ktoś ma diamentowy set, który dodaje sporo wyglądu, jego cena wzrośnie kilku krotnie a i tak kosztuje tyle co kosmos.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
04-03-2014 13:15 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
Autor tematu
|
|
Hm, otagowałem to morią, a tu się nie chodzi w diamentach. Ale jasne, możemy pogadać o wszystkich serwach, tylko wartości byłyby inne.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
04-03-2014 14:24 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
Cerbin napisał(a)
Hm, otagowałem to morią, a tu się nie chodzi w diamentach. Ale jasne, możemy pogadać o wszystkich serwach, tylko wartości byłyby inne. |
Moda na diamenty moze powstac na r17, bo watpie zeby ktos uparcie kleil tytany szczescia, skoro diamenty szczescia sa latwiejsze
wiec w sumie i dla morii to moze miec znaczenie.
|
|
04-03-2014 14:28 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
cytat: |
Sabio napisał(a)
cytat: |
el_czupakabra napisał(a)
cytat: |
Cerbin napisał(a)
Hm, otagowałem to morią, a tu się nie chodzi w diamentach. Ale jasne, możemy pogadać o wszystkich serwach, tylko wartości byłyby inne. |
Moda na diamenty moze powstac na r17, bo watpie zeby ktos uparcie kleil tytany szczescia, skoro diamenty szczescia sa latwiejsze
wiec w sumie i dla morii to moze miec znaczenie. |
diamenty?? poleca w archaiki
co do tematu:
jakos mi sie to nie podoba (a gram snajperem)
cos za duzo by tego uniku bylo... |
Uniku i tak masz max 30%. Post kompletnie nie wnosi nic do tematu... Następnym razem będzie ostatnia szansa. Nie staraj się proszę udzielać za wszelką cenę
__________________ Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
|
|
04-03-2014 15:09 |
|
|
aklats
Lord
Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253
|
|
cytat: |
Cerbin napisał(a)
pytanie rzucone na sb wraz z propozycją, by coś z tym parametrem zrobić.
...
Na samiutkim początku owszem, coś tam znaczy. Później jest zupełnie zapomniany, bo itemy noszą się same. No to może by go od-zapomnieć?
|
Problem leży tutaj:
Wymagania: 82 (164) , 60 (119) , 68 (135) itd itd itd.
Topka dostała swego czasu czegoś dużo za dużo.
Dać coś jeszcze graczom? I to w top Cerbin? A figa z makiem, zabrać coś!!!:
Niech na wygląd nie działa żadna forma łatwości!!!...
Czemu tylko gra maluchem ma być ciężka?
Podobno im dalej tym ma być trudniej, więcej drzew w lesie itd...
__________________
cytat: |
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.
|
|
|
04-03-2014 22:11 |
|
|
|