Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA po co nam WYGLĄD? » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony po co nam WYGLĄD? 14 Ankieta - średnia ocena: 5,21
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

po co nam WYGLĄD? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

pytanie rzucone na sb wraz z propozycją, by coś z tym parametrem zrobić.
Wg opisu "wymagana przez bardziej elitarne przedmioty" - i nikt przez całe lata nie zauważył tej literówki, tak marne znaczenie ma parametr.
Na samiutkim początku owszem, coś tam znaczy. Później jest zupełnie zapomniany, bo itemy noszą się same. No to może by go od-zapomnieć?

Najpierw brain storm, jeśli ktoś coś sensownego ma na myśli niech wpisze. Jeśli nie ma - niech milczy, plz, dziękujęTongue

Zastosowanie - pielgowe nie, budowa nie, więc zostaje bojowe.

Idea pierwsza:
działa w zasadzkach (TYLKO) jak majestat - za każde 25 wyglądu coś jak 1 majek. Durna idea. Nie mówmy o niej.

Idea druga:
działa jak bloker specjali, w tym grozy. Za każde 10 wyglądu mamy 1% szansy na uniknięcie skutków specjala OD MOBA, bazującego nie na bezpośrednich obrażeniach. Czyli groza, fetor, przewrócenie, atakowanie swoich.
Nic nie zmieni w PvP, na expach sporadycznie coś tam da na romkach, meduzie i dresie (10-15% szansy na uniknięcie grozy), za mało by budować na tym składy i liczyć szanse na zrobienie expy, ale taki przyjemny bonus gdy romki lub dres rozedrą paszcze.

Za to na KW da więcej i ułatwi trochę przejście najbardziej męczących lokacji, gdzie to specjale, a nie hapy czy dmg wygrywają KW.

Idea trzecia:
Unik - za każde 20-25 wyglądu dostajemy 1% uniku, na zasadzie zapatrzenia się przeciwnika w naszą fascynującą i śliczną fizjonomię.

Idea czwarta:
niestety brak, więcej sensowego mi nic nie wpadło do głowy.

Idea piąta:
po kij nam wygląd to sprawa Sushiego nie nasza. Nie wszystko w życiu musi być potrzebne vide wyrostek robaczkowy czy teściowa.

(hejterom utrudnię - używam łańcucha i bransy, nie mam gorsetu, unik mam max z um evo, mam 116 wyglądu w expowym, ale oczywiście zmiany proponuję pod siebie, kultystę, berka i ojca dyrektora oraz gajowego maruchę)




wybór z postów:
Idea szósta:
cytat:
Okrutnik napisał(a)
20 wygladu = 1 luck wiecej (u mnie by było w bojowym 11) - tu będzie to symboliczne w sumie a wszystkim coś da i wszędzie, czy na expie czy na KW czy na wyprawkach.


Idea siódma:
cytat:
el_czupakabra napisał(a)
Wygląd wpływałby na unik obrony. 20 wyglądu-1% unikania obrony. Przeciwnik wpatrując się w twą piękną twarz zapomniał wznieść swoje bariery obronne i z łatwością przebijasz się przez jego obronę.


__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Cerbin: 04-03-2014 11:42.

04-03-2014 10:43 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
Khallayne
Lord


Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 354
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II
Skąd: z lasu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł dobry w idei drugiej i trzeciej ale jako przekokszony snajper w słonkach i opasce zostane zakrzyczany przez niedorozwiniete tatki jak cr, gang, mnich rotfl

bo mściwy
albo łańcuch
i do tego jeszcze mściwy łańcuch w kominiarce Tongue

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Mam propozycję, jak Wam tak bardzo wszystko nie pasuje to SKASUJCIE SIĘ albo zamilknijcie, bo czytać się tego nie chce!

1 przedmiot - 2000kz i nawet nie ds4? Zapomnijcie o premce, za bubel nie płace

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Khallayne: 04-03-2014 11:00.

04-03-2014 10:54 Khallayne jest offline Szukaj postów użytkownika: Khallayne Dodaj Khallayne do Listy kontaktów
Okrutnik
King


Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

WYGLĄD 209 - laska w bojowym bez jednego słonka na dosk 5 - tak by było 219+1 dotrenowałbym zapewnie.

Pomysł 1 - 8 majka - razem 18 bom łapacz - kupa.

Pomysł 2 - 22% na unik specjala - no nie jest to już mało ale nie jest to jakoś super maga wiele - może w sumie być bo 22% wiele nie zmieni a coś da.

Pomysł 3 - Uniki - mam 25 z tatka wiec no jest to takie se bo z ewo mam max. Zresztą większość ma od 20 do 30.

pomysł 4 - 20 wygladu = 1 luck wiecej (u mnie by było w bojowym 11) - tu będzie to symboliczne w sumie a wszystkim coś da i wszędzie, czy na expie czy na KW czy na wyprawkach.

Pomysł 5 - hehe cerb wracasz do formy z pomysłami na forum.

Oczywiście laski skorzystają więcej ale przy pomyśle 2 i 4 będzie to pomocne dla wszystkich.

__________________
Okrutnik r5
04-03-2014 11:19 Okrutnik jest offline Szukaj postów użytkownika: Okrutnik Dodaj Okrutnik do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Uatrakcyjniłoby to totalnie bezsensowny pierścień lub amulet.

Co do samej zmiany, myślę, że wygląd mógłby pomagać na równi z spostem przy uniknięciu zasadzki. Coś w stylu, że widząc twą niezwykła urodę przeciwnik postanowił zaniechać ataku Big Grin

Unik bez sensu, bo max to i tak 30%, który jest o dziwo dość łatwo osiągnąć nawet jeśli się nie ma go w tatuażu (umagi, ewolucje, sety).

A może wygląd będzie wpływał na zmniejszenie u przeciwnika unikania obrony? Tak bardzo zafascynował przeciwnika twój wygląd, że jego strzały stały się mniej celne. Przykład- masz 200 wyglądu, to snajper zamiast 100% uniku defa ma tylko 80% (10 wygladu-1%), ale jako, że nerf snajpera to dobicie umierającego, może..

Wygląd wpływałby na unik obrony. 20 wyglądu-1% unikania obrony. Przeciwnik wpatrując się w twą piękną twarz zapomniał wznieść swoje bariery obronne i z łatwością przebijasz się przez jego obronę. Oczywiście jak to ma dzialac potepionym, skoro jest brzydki? Big Grin
04-03-2014 11:24 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Hawk
Member


images/avatars/avatar-7873.jpg

Data rejestracji: 05-03-2007
Postów: 29

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Podoba mi się pomysł z unikaniem specjali. Zdecydowanie pomogłoby z kw, które czasem zależą od farta. Jakby przy końcowych buildach ds5 dawało to za duże % zawsze można ustalić górną granicę.
04-03-2014 11:44 Hawk jest offline Szukaj postów użytkownika: Hawk Dodaj Hawk do Listy kontaktów
Gierek
Viking


Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

tylko z tym wyglądem to jest tak ze damy snajperom jakiegoś kopa a białej nie za bardzo bo z eq biała i palna i dystans mają podobne opcje. Jednak w biżuterii biała ma mściwy set, ew tytanowy (na r17 nie za bardzo), palna ma słonka. Dystans ma jastrzębie i generalnie podobnie jak biała.

Wiec dawanie bonusów da głównie bonus palnej.
Biała nie bardzo ma jak zrobić sensowny dmg ubierając dodatkowy wygląd.

Obecnie jest jako taki balans biała/palna/dystans a dając bonusy jedni zyskają a inni nie - nikt nie będzie na białej broni zakładał bizu z wyglądem.

Więc mój pomysł jest taki:

Runy będą wymagały wyglądu:-)
04-03-2014 12:14 Gierek jest offline Szukaj postów użytkownika: Gierek Dodaj Gierek do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Cerbin
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To ściąć trochę wyglądu z biżu palniaków i po kłopocie?

Wyprawy w pewnym sensie mają sens... Im lepszy wygląd tym zazwyczaj w życiu więcej szczęścia Wink

edyta:
co do wyglądu on nie ma być KOPEM czyli kolejną statystyką, którą będziemy mocno budować, inwestować itd. Nie ma być intem, wiedzą czy zwinką. Ma być - w zamierzeniach pomysłodawcy - włączony do buildu i grać w nim rolę pomocniczą. Bo w tej chwili gra żadną..

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Cerbin: 04-03-2014 13:12.

04-03-2014 13:10 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Gierek napisał(a)
Więc mój pomysł jest taki:

Runy będą wymagały wyglądu:-)


jakie runy? runy wejda, jak będe na emeryturze, czyli za 41 lat Smile

jestem za UNIKiem

co do lucka, to z jednej strony spoko, z drugiej mniej spoko, np. ktoś ma diamentowy set, który dodaje sporo wyglądu, jego cena wzrośnie kilku krotnie a i tak kosztuje tyle co kosmos.

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

04-03-2014 13:15 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Cerbin
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hm, otagowałem to morią, a tu się nie chodzi w diamentach. Ale jasne, możemy pogadać o wszystkich serwach, tylko wartości byłyby inne.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

04-03-2014 14:24 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Cerbin napisał(a)
Hm, otagowałem to morią, a tu się nie chodzi w diamentach. Ale jasne, możemy pogadać o wszystkich serwach, tylko wartości byłyby inne.


Moda na diamenty moze powstac na r17, bo watpie zeby ktos uparcie kleil tytany szczescia, skoro diamenty szczescia sa latwiejsze Tongue
wiec w sumie i dla morii to moze miec znaczenie.
04-03-2014 14:28 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Sabio
Top Forum Spamer 2013


Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria IV
Skąd: Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
el_czupakabra napisał(a)
cytat:
Cerbin napisał(a)
Hm, otagowałem to morią, a tu się nie chodzi w diamentach. Ale jasne, możemy pogadać o wszystkich serwach, tylko wartości byłyby inne.


Moda na diamenty moze powstac na r17, bo watpie zeby ktos uparcie kleil tytany szczescia, skoro diamenty szczescia sa latwiejsze Tongue
wiec w sumie i dla morii to moze miec znaczenie.



diamenty?? poleca w archaiki


co do tematu:

jakos mi sie to nie podoba (a gram snajperem)

cos za duzo by tego uniku bylo...





ed.
Ray sory za idiote mnie masz?
logiczne ze mowa o uniku specjali co jest w pomysle


obecnie na niewbitych slonkach mam 150 wygladu i mysle ze te 15% "nowego uniku" byloby za duzo
ba byloby to kolejna dopalka defacto (jakos tak to sie pisze) gangsterow bo snajperow zostalo juz niewielu juz nie mowiac jakby dystans odstawal w kolejnym "mini aspekcie gry"

ech czlowiek na temat napisze a ty tylko spam widzisz...

__________________
cytat:
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ--

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Sabio: 04-03-2014 15:25.

04-03-2014 14:50 Sabio jest offline Szukaj postów użytkownika: Sabio Dodaj Sabio do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sabio napisał(a)
cytat:
el_czupakabra napisał(a)
cytat:
Cerbin napisał(a)
Hm, otagowałem to morią, a tu się nie chodzi w diamentach. Ale jasne, możemy pogadać o wszystkich serwach, tylko wartości byłyby inne.


Moda na diamenty moze powstac na r17, bo watpie zeby ktos uparcie kleil tytany szczescia, skoro diamenty szczescia sa latwiejsze Tongue
wiec w sumie i dla morii to moze miec znaczenie.



diamenty?? poleca w archaiki


co do tematu:

jakos mi sie to nie podoba (a gram snajperem)

cos za duzo by tego uniku bylo...


Uniku i tak masz max 30%. Post kompletnie nie wnosi nic do tematu... Następnym razem będzie ostatnia szansa. Nie staraj się proszę udzielać za wszelką cenę

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
04-03-2014 15:09 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

RE: po co nam WYGLĄD? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Cerbin napisał(a)
pytanie rzucone na sb wraz z propozycją, by coś z tym parametrem zrobić.
...
Na samiutkim początku owszem, coś tam znaczy. Później jest zupełnie zapomniany, bo itemy noszą się same. No to może by go od-zapomnieć?


Problem leży tutaj: Wink

Wymagania: 82 (164) , 60 (119) , 68 (135) itd itd itd. Wink
Topka dostała swego czasu czegoś dużo za dużo. Wink

Dać coś jeszcze graczom? I to w top Cerbin? A figa z makiem, zabrać coś!!!: Wink

Niech na wygląd nie działa żadna forma łatwości!!!... Pleased

Czemu tylko gra maluchem ma być ciężka? Wink
Podobno im dalej tym ma być trudniej, więcej drzew w lesie itd... Wink

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

04-03-2014 22:11 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

RE: po co nam WYGLĄD? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
aklats napisał(a)
Podobno im dalej tym ma być trudniej, więcej drzew w lesie itd... Wink


Ależ ktoś Cię perfidnie oszukał. A Ty naiwnie dałeś się nabrać Wink
Im dalej, tym waga problemów nie większa, czy mniejsza, ale inna.
Po prostu inna.
Akuray założenie przedmiotów do nich nie naży

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Arius: 04-03-2014 23:21.

04-03-2014 23:20 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA po co nam WYGLĄD?

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH