Limit graczy w klanie zmniejszyć o 20 |
Belteszassar
Lord
Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II
|
|
|
11-03-2014 20:57 |
|
|
DrizztDoUrden
Forum Legend
Data rejestracji: 26-03-2007
Postów: 1.871
Kraina: Necropolia X Skąd: Dokąd?? I z kim??
|
|
|
11-03-2014 21:02 |
|
|
Belteszassar
Lord
Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
cytat: |
DrizztDoUrden napisał(a)
A kto Ci broni zrobić 2 klany z 1? Ba ... możesz zrobić nawet 3
Limit i tak się kończy na 50 osobach, a do tego na r16 daleko jeszcze
EDIT:
20 osób w klanie czyli przywódca ma 15 lvl i juz ma max osób?
30 osób to 45 lvl założyciela |
Oj przecież to oczywistę, że nalezy zmienić sposób zwiekszania limitu z lvl czy też budowania budynków. Ale to kosmetyka.
A co do twojego pytania o dzielenie klanów na dwa, to nie odpowiem bo te pytanie jest zbyt głupie
__________________ Zawsze można się trochę potargować ;-) r16>Rhodesia!
|
|
11-03-2014 21:18 |
|
|
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
|
|
Ogólnie jestem za
Więcej aktywnych klanów - więcej wojen
Ale może nie aż o 20
Trzebaby przyciąć wymagania budynków klanowych.
I nie wiem, czy moby nie wymagałyby zmian
Zwłaszcza,ze powstają te pod nowe mapy
Tam pewnie i 30 graczy da sie wcisnąć na ekspe
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
|
|
11-03-2014 22:04 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
Więcej sensu ma propozycja zmniejszenia nieco limitów graczy w klanie niż wszelkie propozycje "dajcie więcej kwadratów". cztery klany po 25 osób zapewnią więcej ruchu na serwerze niż dwa po 50.
|
|
11-03-2014 22:17 |
|
|
Belteszassar
Lord
Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
cytat: |
Midas-grala napisał(a)
Ogólnie jestem za
Więcej aktywnych klanów - więcej wojen
Ale może nie aż o 20
Trzebaby przyciąć wymagania budynków klanowych.
I nie wiem, czy moby nie wymagałyby zmian
Zwłaszcza,ze powstają te pod nowe mapy
Tam pewnie i 30 graczy da sie wcisnąć na ekspe |
Jeżeli chodzi o necro to roboty to nie problem
czy klan bedzie miał 25 czy 45 graczy to bez znaczenia jest.
A nowe mapy(nic nei wiem o nich) to mozna dostosować, wydaje mi się ze to kosmetyka powinna być
__________________ Zawsze można się trochę potargować ;-) r16>Rhodesia!
|
|
11-03-2014 23:09 |
|
|
aklats
Lord
Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253
|
|
cytat: |
Belteszassar napisał(a)
Jak wiadomo klany mają około 45 graczy. To już mała armia.
Cieżko się gra w takiej bandzie. Oblegi gdzie muszą wbić wszyscy to istny majstersztyk. |
Trochę mieszasz dwie rzeczy: Nazwa "banda" sugeruje że jest problem z ogarnięciem klanówek i ogólnie info wewnątrz-klanowego tworzącego ten no... szum chaotyczny.
Z drugiej strony w statystycznej chwili doby jest zalogowanych może 15% z tych Klanowiczów, a godziny kiedy zalogowani tworzą więcej niż 50% to najczęściej wieczór.
Więc z jednej strony będzie fajniej, mniej spamu, łatwiej ogarnąć kto co i z kim, z drugiej strony na ekspach ostaną się tylko stałe składy.
Ma to swój urok, ogólnie mi się podoba.
Nawet klan 12 aktywnych osób byłby fajny jakby zk działała.
I w a1 dla maluchów uważam że byłoby to bardzo dobre, klany 10 do 15 osób, potem w a2 większe i maks 24 osoby w a3.
Ale nawet jakby na 15 osobach się skończyło, taki dywizjon
, to mi się wciąż podoba.
Przypomnę tylko że wciąż i wciąż Administracja olewa problem usuwania i rozwiązywania przez system martwych klanów.
A to również ma niejaki związek z tym tutaj pomysłem i też tyczy ten no jak tam... ujemnej informacji.
__________________
cytat: |
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.
|
|
|
12-03-2014 00:12 |
|
|
Belteszassar
Lord
Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
chodzi o mobilność i organizacje klanów. Przy oblegach w top muszę pamietać kto kiedy kończy pracę, czy się loguje czy nie, kiedy wraca z urlopu, jakie ma eq
wiadomo przy klanach 50 osobowych gdzie sie nic nie dzieje nie ma to znaczenia. ale podczas aktywnej gry ogarniecie 50 osob to już robi się trudne.
Łatwiej sie zgrać i dograć w klanie 20-30 osobowym. Z expami nie ma porblemu u nas w klanioe robot co 30 min, przeplatanyc innymi expami i tak robi sie kilka samek dzinnie. Wrecz uważam, że będzie mniej latania na S gdy klan będzie mniejszy i bardziej zgrany.
A może administracja się wypowie?
Mniejsze, dynamiczniejsze i bardziej zgrane klany?
Czy molochy działające na zasadzie: "w kupie siła" ??
__________________ Zawsze można się trochę potargować ;-) r16>Rhodesia!
|
|
12-03-2014 10:03 |
|
|
|
cytat: |
profes79 napisał(a)
Więcej sensu ma propozycja zmniejszenia nieco limitów graczy w klanie niż wszelkie propozycje "dajcie więcej kwadratów". cztery klany po 25 osób zapewnią więcej ruchu na serwerze niż dwa po 50. |
dokladnie to byloby bardzo ciekawe rozwiazanie
__________________ Game over
|
|
12-03-2014 10:07 |
|
|
Dzikaa
Viking
Data rejestracji: 04-11-2008
Postów: 738
Klan: -Dropsy- Kraina: Necropolia V
|
|
cytat: |
The Juggernaut napisał(a)
cytat: |
profes79 napisał(a)
Więcej sensu ma propozycja zmniejszenia nieco limitów graczy w klanie niż wszelkie propozycje "dajcie więcej kwadratów". cztery klany po 25 osób zapewnią więcej ruchu na serwerze niż dwa po 50. |
dokladnie to byloby bardzo ciekawe rozwiazanie
|
Ciekawe rozwiązanie, ale nie na starych necro, gdzie są już stare, duże, zgrane klany.
__________________ r7 Wild_Beetch
|
|
12-03-2014 10:15 |
|
|
Cronxxx
Viking
Data rejestracji: 02-06-2007
Postów: 508
|
|
Byłby jeden mały problem w postaci budynków klanowych bo przy rozkładzie jednego klanu z 50 członkami na 2x25 klan który powstanie będzie goły bez żadnych budynków, a każdy wie ile czasu pochłania budowa. Przy takim małym składzie przy budowie niektórych budowach udział musieli by brać prawie wszyscy, dodatkowo 3s były by uziemione na czas budowy archiw klanowych.
Mimo wszystko uważam, że można to jakoś przecierpieć i wprowadzić mniejszy imit członków na klan tylko dobrze byłoby gdyby administracja się wypowiedziała czy jest taka możliwość i najlepiej gdyby wstawili jakąś ankietę hmmm?
|
|
12-03-2014 10:25 |
|
|
Belteszassar
Lord
Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
cytat: |
Cronxxx napisał(a)
Byłby jeden mały problem w postaci budynków klanowych bo przy rozkładzie jednego klanu z 50 członkami na 2x25 klan który powstanie będzie goły bez żadnych budynków, a każdy wie ile czasu pochłania budowa. Przy takim małym składzie przy budowie niektórych budowach udział musieli by brać prawie wszyscy, dodatkowo 3s były by uziemione na czas budowy archiw klanowych.
Mimo wszystko uważam, że można to jakoś przecierpieć i wprowadzić mniejszy imit członków na klan tylko dobrze byłoby gdyby administracja się wypowiedziała czy jest taka możliwość i najlepiej gdyby wstawili jakąś ankietę hmmm? |
moja idea nie było wprowadzenie taka na starych serwerach tylko na nowych
no ale skoro nie ma SPRZECIWU na nowych, to może przedyskutujmy czy da rade to zrobić na starych serwerach ?
__________________ Zawsze można się trochę potargować ;-) r16>Rhodesia!
|
|
12-03-2014 10:59 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
cytat: |
Belteszassar napisał(a)
czy da rade to zrobić na starych serwerach ? |
Nie.
__________________
|
|
12-03-2014 11:40 |
|
|
Cronxxx
Viking
Data rejestracji: 02-06-2007
Postów: 508
|
|
cytat: |
Belteszassar napisał(a)
cytat: |
Cronxxx napisał(a)
Byłby jeden mały problem w postaci budynków klanowych bo przy rozkładzie jednego klanu z 50 członkami na 2x25 klan który powstanie będzie goły bez żadnych budynków, a każdy wie ile czasu pochłania budowa. Przy takim małym składzie przy budowie niektórych budowach udział musieli by brać prawie wszyscy, dodatkowo 3s były by uziemione na czas budowy archiw klanowych.
Mimo wszystko uważam, że można to jakoś przecierpieć i wprowadzić mniejszy imit członków na klan tylko dobrze byłoby gdyby administracja się wypowiedziała czy jest taka możliwość i najlepiej gdyby wstawili jakąś ankietę hmmm? |
moja idea nie było wprowadzenie taka na starych serwerach tylko na nowych
no ale skoro nie ma SPRZECIWU na nowych, to może przedyskutujmy czy da rade to zrobić na starych serwerach ? |
No tak pomysł pod siebie zrobiłeś
ale chyba masz racje bo wątpie by to przeszło na starych necro będzie bunt!
O takiej opcji mogliby pomyśleć przy tworzeniu r18 bo jak znam życie to kolejny serwer pewnie powstanie, a zmniejszony limit klanowiczów może nie zabił by go tak szybko. No ale pierw niech wprowadzą to nad czym pracują 2 lata
|
|
12-03-2014 12:13 |
|
|
Uri Boyka
Tip Top Player 2013
Data rejestracji: 30-12-2012
Postów: 166
|
|
Słuszna koncepcja. łapa w góre
__________________ "Nie ma problemu , zdarza się idź i nie grzesz więcej . x] " - Askarianh
r6 Daj Kamjenija
|
|
12-03-2014 12:14 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
|
|
Jestem jak najbardziej na tak i uważam, że wprowadzenie tego na Morii również nie zaszkodzi. Dlaczego? Mniejsza ilość graczy w klanie to konieczność lepszej organizacji i może wreszcie jakiś oblężeń skoro jeden klan nie będzie mógł skupiać topki z całego serwera
|
|
12-03-2014 13:22 |
|
|
TomCanis
Lord
Data rejestracji: 16-04-2008
Postów: 315
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kraków
|
|
Nie do końca się zgodzę ze stare to nie pasuje i nie trzeba od razu o te -20 wystarczy zrobić limit na 36 dlaczego na tyle - to pomysł że mamy max 12 trzecich stref na klan - zmniejszyłbym go do 11 na klan co daje 3x11=33 i 3 osoby na 2s (jak się klan załapie) nie mowie o 1s bo to byłby rarytas
a teraz wyjaśnię ze na stare tez się da - powtórzę tylko to co pisałem w temacie Dzikiej o zwiększeniu limitu 3s na klan ADMINISTRACJA pewnie by miała więcej roboty
KLAN który by się dzielił pisałby info do BWT że powstaje 2 klany, podawałby kto zostanie liderem 2 klanu z jego nazwa itp. BWT dla tego klanu budowało by budynki klanowe na poziomie takim samym jak w klanie 1, a potem by sobie ludzie po migrowali
Tak wiem pytanie co z itemami kupionymi na za składkowe (tylko tyczy się nekro handlowego) - potrzebny byłby podział majątku klanowego - ożywi rynek
i sądzę że problem byłby tylko dla klanów do TOP 6 - z nich powstałoby 12, z klanów poniżej TOP 6 a zakładam ze nie ma aktywnych więcej niż 15 na pewno ludzie by poprzechodzili do nowo utworzonych i starych części klanów z TOP6, ai wiadomo ze na starych serwach są trzymani ludzie mało aktywni, zbanowani itp dla rankingu klanu taka naturalna selekcja
|
|
13-03-2014 10:34 |
|
|
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
|
|
Jeżeli chcecie zmiany, to zacznijcie od bezkonfliktowego wprowadzenia limiotu na nowy(przyszły) serwer.
Sushisię zgodzi, to wtedy zacznijcie próbę reformy starych serwerów.
Bo inaczej zaczną się głosy sprzeciwu i projekt pójdzie do kosza
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
|
|
13-03-2014 11:32 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Jeżeli chodzi o nowe serwery to mój stosunek do tego jest obojętny.
Jeżeli natomiast ktoś chciałby zainstalować takie rozwiązanie na nowych serwerach to mam pewne wątpliwości odnoście technicznego wykonania tego projektu:
Mamy klan 50-osobowy i nagle wychodzi takie ograniczenie.
-kto wyleci z klanu a kto zostanie w tej 20-osobowej grupie?
-co z zakupionymi za składki elementami?
-co z budynkami klanowymi?
Klany przez długie lata zbierają wspólne EQ oraz budują siedzibę i nagle ma to być zrównane walcem?
Tak jak napisał kolega wyżej doprecyzujcie że chodzi WYŁĄCZNIE o nowe serwery bo na starych to by oznaczało zbyt wielką rewolucję.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
13-03-2014 11:47 |
|
|
Belteszassar
Lord
Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
cytat: |
Midas-grala napisał(a)
Jeżeli chcecie zmiany, to zacznijcie od bezkonfliktowego wprowadzenia limiotu na nowy(przyszły) serwer.
Sushisię zgodzi, to wtedy zacznijcie próbę reformy starych serwerów.
Bo inaczej zaczną się głosy sprzeciwu i projekt pójdzie do kosza |
też tak ważam dlatego czekam co na to administracja
__________________ Zawsze można się trochę potargować ;-) r16>Rhodesia!
|
|
13-03-2014 12:46 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Na stare serwery praktycznie niemożliwe do wprowadzenia . . . .
jest już tyle klanów po 50 osób z itemkami klanowymi i budynkami, że nie da rady tego podzielić.
Po za tym jak ktoś już pisał, nagle miałbym z klanu usunąć 20-30 osób z klanu? Z którymi dajmy na to gram 5 lat? No chyba nie . . . .
Po za tym s3? Obecnie jeden top klan może mieć 12
Teraz zrobią się 3 top klanu po 12 s3 to daje już 36 s3 dla topki
Dajmy na to jest obecnie 5 klanów top po 50-45 osób i każdy ma 12 s3,
dzielicie je, wychodzi 10 klanów i każdy chce s3 wychodzi 120 s3 na topke, co z resztą graczy??
Na nowym serwerze i tak będą grać ludzie którzy się znają, po pierwszym roku zrobi się znajomość, ludzie tak się podzielą i zabiorą s3 dla Siebie, że mniejsi gracze którzy dołączą później będą mogli o niej tylko pomarzyć ;]
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
13-03-2014 13:31 |
|
|
Uri Boyka
Tip Top Player 2013
Data rejestracji: 30-12-2012
Postów: 166
|
|
można wszystko .. tylko oczywiście trolluje część i podnosi alarm dla wygody. 10 srok za jeden ogon .. najlepiej niech administracja każdemu da po 100 kk i full itemów i tyle.
__________________ "Nie ma problemu , zdarza się idź i nie grzesz więcej . x] " - Askarianh
r6 Daj Kamjenija
|
|
13-03-2014 13:55 |
|
|
Belteszassar
Lord
Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
cytat: |
TomCanis napisał(a)
eh widzę ze mój post zaginał a pisałem o rozwiązaniu odnośnie BK w nowo powstałych klanach a klan 50 osobowy można na spokojnie podzielić na 2 i dobrać ludzi do pełnych składów jak wam tak zależy - jak pisałem najbardziej będzie to dotyczyło klanow TOP6 - może by wtedy powstały sojusze i akademie nie "na papierze" tylko w real BW.
coście się uczepili stanu 20-30 osob w klanie - podałem przykład 36 osobowych klanów z ograniczeniem 3s do 11 dałoby to 13 klanów po 11 i 14 klan z jedna 3s ale powiedzmy ze ograniczymy ilosc na klan do 33 osob i do 10 trojek i juz jest 14 klanow i 15klan z czterema 3s
poza tym jest 144 klocków z 3s i 12 z 2s to razem 156 klocków (1 s nie biorę pod uwagę) x3 osoby to 468 osob - a teraz pytanie ile osób na starych serwerach gra aktywnie ? 500-800 no niech będzie nawet 1000 - może to POBUDZI LUDZI do Oblężeń choć nie wierzę,
pozatym "jakies trzęsienie Ziemi" by sie zdało na BW bo obecnie to STAGNACJA
Jedyny problem to wyważenie ilości 3s do wielkości klanu tak by nie zamknąć możliwości zdobycia 3s przez maluchów - i to wg mnie największy kłopot tego rozwiązania tj zmniejszenia ilosci graczy na klan |
co to znaczy ze maluchy musze miec dostep do 3s? dlaczego? 12 klanów po 36 graczy toooo mnóstwo osob z dostępem, a z drugiej strony
Zwiększenie limitu s3 na klan (kolejne podejście do tematu)
BW to nie bierki w przedszkolu ze sie kazdemu należy
__________________ Zawsze można się trochę potargować ;-) r16>Rhodesia!
|
|
13-03-2014 17:54 |
|
|
zmierzch
Lord
Data rejestracji: 23-10-2009
Postów: 359
Klan: LoS Kraina: Necropolia VI
|
|
Fajny pomysł 20 - 25 osób w klanie, ceny przedmiotów klanowych nie będą tak spadać drastycznie, różnorodność , a nie dwa klany i reszta a jest tak z grubsza na wszytkich serwerach.
__________________ r10, r17 Zmierzch
|
|
14-03-2014 12:55 |
|
|
DiAM
King
Data rejestracji: 05-12-2007
Postów: 774
Kraina: Necropolia
|
|
Zmniejszenie limitu graczy z 50 na np. 25 nic nie zmieni na starszych serwerach, poza tym, że bezpiecznie będziemy trzymać nie 12 a 24 3s.
Będzie trzeba zebrać drugi komplet sprzętu klanowego, co obecnie na r10 jest dość proste.
Czy klan będzie miał 50 osób, czy będą to 2 klany po 25 osób i tak te same osoby będą trzęsły serwerami.
Zmieni się tylko tyle, że klany z poza sojuszu praktycznie stracą dostęp do wyższych stref.
Jeśli obecnie na serwerze całkowicie bezpieczne jest pierwsze 6 klanów (sojusze, pakty itp.), to po zmianie będzie ich 12, czyli zajmą wszystkie 3s.
__________________ R10: DiAM - konto skasowane 2.01.2013 r.
i jedziemy od nowa
|
|
14-03-2014 13:25 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
cytat: |
DiAM napisał(a)
Zmniejszenie limitu graczy z 50 na np. 25 nic nie zmieni na starszych serwerach, poza tym, że bezpiecznie będziemy trzymać nie 12 a 24 3s.
Będzie trzeba zebrać drugi komplet sprzętu klanowego, co obecnie na r10 jest dość proste.
Czy klan będzie miał 50 osób, czy będą to 2 klany po 25 osób i tak te same osoby będą trzęsły serwerami.
Zmieni się tylko tyle, że klany z poza sojuszu praktycznie stracą dostęp do wyższych stref.
Jeśli obecnie na serwerze całkowicie bezpieczne jest pierwsze 6 klanów (sojusze, pakty itp.), to po zmianie będzie ich 12, czyli zajmą wszystkie 3s. |
Temat dotyczy tylko nowo utworzonych serwerów.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
14-03-2014 13:42 |
|
|
TomCanis
Lord
Data rejestracji: 16-04-2008
Postów: 315
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kraków
|
|
@Belteszassar - i tu się z tobą nie zgodzę - maluch ma widzieć "marchewkę i ja gonić" a nie ze koniec nawet z marzeniem o wejściu do 3s
Diam dobrze to podsumował :
cytat: |
Zmniejszenie limitu graczy z 50 na np. 25 nic nie zmieni na starszych serwerach, poza tym, że bezpiecznie będziemy trzymać nie 12 a 24 3s. Będzie trzeba zebrać drugi komplet sprzętu klanowego, co obecnie na r10 jest dość proste. Czy klan będzie miał 50 osób, czy będą to 2 klany po 25 osób i tak te same osoby będą trzęsły serwerami. Zmieni się tylko tyle, że klany z poza sojuszu praktycznie stracą dostęp do wyższych stref. Jeśli obecnie na serwerze całkowicie bezpieczne jest pierwsze 6 klanów (sojusze, pakty itp.), to po zmianie będzie ich 12, czyli zajmą wszystkie 3s. |
stad i to co napisałem o zmniejszeniu limitu 3s na klan by nie było takich sytuacji - realnie na jedna 3s przypada 3 osoby do rolowania (i nie sądzę by coś w tej materii się zmieniło) jeśli przyjąć to za podstawę wyjściową to klany powinny mieć wielkość ilosc 3s x3 +3 (bo zakładam 2s dla niektórych klanów) wiec przy założeniu klanu wielkości 27 to 3s na klan przypadało by 8 dla 30 wypadało by 9 co realnie daje 144/9=16 klanów z 3s i to liczę tylko sytuacje ze te klany zgarniają all możliwe 3s i nie ma w nich ludzi którzy nie chcą wchodzenia na 3s (a są tacy na serwach).
rozwiązało by to sprawę przeładowanych klanów, szanse maluchów na skubnięcie jakiejś 3s.
mniejsze klany niż 27 wg mnie nie maja sensu nawet ze względu na budowę BK
|
|
14-03-2014 14:35 |
|
|
|