do ... z tym ... wbijaniem na dsk5, .... ... |
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
do ... z tym ... wbijaniem na dsk5, .... ... |
|
No to się już [ocenzurowano] w pale nie mieści uwierzyć, żeby [ocenzurowano]algorytm wbijania był poprawnie napisany.
Normalnie może człowieka [ocenzurowano] trafić!
Wszystkie moje itki wbijane na dsk5 wyglądają tak:
Doskonała Śmiercionośna Opaska Adrenaliny* (+5) - koszt 400kz
Legendarny Doskonały Mściwy Pierścień Młodości* (+5) - koszt 1000kz
Doskonała Mściwa Bransoleta Młodości* - koszt 1500kz
Legendarna Opiekuńcza Kosa Autokraty (+5) - koszt 900kz - raz był na dsk [ocenzurowano] 3
Doskonały Mściwy Łańcuch Celności* (+1) - koszt 2230 [ocenzurowano] kz i nadal [ocenzurowano] jeden jest na dsk1 i nawet nie był raz, jeden [ocenzurowano] [ocenzurowano] raz na dsk4.
3 itemy [ocenzurowano] [ocenzurowano] wbite na dsk5 przez całą [ocenzurowano] grę ! Jeśli są jakieś [ocenzurowano] granice prawdopodobieństwa niewbicia to właśnie je przekraczam i sikam z nich w Otchłań.
Wyniki czyjegoś testu 100 prób Zw+0 -> dsk+5
kk ks kz kd
Min. : 11.0 Min. : 5.0 Min. : 4.0 Min. : 5.00
1st Qu.: 682.8 1st Qu.: 292.2 1st Qu.: 201.2 1st Qu.: 16.75
Median : 1970.5 Median : 782.5 Median : 561.0 Median : 41.00
Mean : 3296.0 Mean :1321.7 Mean : 963.9 Mean : 68.21
3rd Qu.: 4159.0 3rd Qu.:1658.8 3rd Qu.:1217.0 3rd Qu.: 93.00
Max. :23300.0 Max. :9420.0 Max. :6837.0 Max. :440.00
25% [ocenzurowano] ludzi wbija itek na dsk5 za poniżej 202 [ocenzurowano] kż podczas gdy 25% nie wbije jeśli nie wyda [ocenzurowano] 1218+ kz. [ocenzurowano] .
[ocenzurowano] [ocenzurowano] [ocenzurowano] . Dupa.
Ray poczekaj z warnem aż złapię parę kciuków. Dziękuję.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
20-03-2014 13:56 |
|
|
Elderion
King
Data rejestracji: 16-02-2009
Postów: 951
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
RE: do ... z tym ... wbijaniem na dsk5, .... ... |
|
cytat: |
Cerbin napisał(a)
No to się już [ocenzurowano] w pale nie mieści uwierzyć, żeby [ocenzurowano]algorytm wbijania był poprawnie napisany.
|
Poprawnie napisany jest, tylko sam algorytm(bądź idea jak kto woli) jest do niczego(znaczy do czegoś konkretnego, ale za to jest warn
). Jak to ktoś fajnie określił: "Co do za system, który ma więcej odchylenia niż średniej". Ale spokojnie, zaraz wpadną wujkowie-dobra-rada którzy doradzą podbijanie neutralami, bądź klejenie itemu tak, żeby od razu zlepić go na dsk+5.
No i ten smaczek niepewności! Czy wbijesz item używając 30kż, czy może 3000kż! Toż to przecież esencja tej gry. ^^
PS
A wyniki są moje.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Elderion: 20-03-2014 14:19.
|
|
20-03-2014 14:17 |
|
|
NaughtyBoY
Lord
Data rejestracji: 02-10-2008
Postów: 452
Kraina: Necropolia VI
|
|
eee tam. ja wbilem juz 16itkow, co wcale nie jest porazajaca suma, ale pokazuje to ze dziala w miare dobrze. Bo ciezko powiedziec zebym 16razy mial farta. Sredni koszt wszystkich itemow to kolo 900kz.
Cerbus, lubie Cie ale coraz czesciej placzesz i jakis smiechowych powodow, tego, ze Ci sie cos nie udaje. Starasz sie winic wszystko inne, tylko nie siebie(tu akurat nie mowie o wbijaniu).
Poza tym, zapisuj linki z wbijania, wtedy pokaz, pomysli sie. Moze masz -30% do wbijania gratisowo?
bo na ta chwile Kazdy moze zalozyc temat i napisac ze stracil Miliony kz. I nie bedziesz jak mial tego sprawdzic
__________________
|
|
20-03-2014 14:26 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
Autor tematu
|
|
Płaczę tylko o berka i jego pokrzywdzenie w expie, bo jest nieuzasadnione i złe.
Wcześniej płakałem o kultystę, rok czy dwa do tyłu.
O szanse wbijania nie płaczę, tylko się wk[ocenzurowano] a to różnica.
Ilość kciuków wskazuje, że inni też się wk... chociaż mogą nie wiedzieć co to kwartyle czy mediany i inne odchylenia.
I bez zbędnej filozofii będę się wk jeszcze dobre 15 min bo moda nie ma
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
20-03-2014 14:34 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
temat rzeka.. wałkowany tysiąc razy, czerwonych to chyba niezbyt interesuje..
wbijanie >>>>> skill..
zaraz pojawią się forumowi bogowie twierdzący, że wbijać trzeba umieć.. umiejętnie dobrać długość fali, wziąć poprawkę na kwadrę księżyca..
|
|
20-03-2014 14:38 |
|
|
Up The Irons
Forum Ace
Data rejestracji: 07-02-2014
Postów: 84
|
|
Sushi miał sobie "zapisać" zrobienie rytuału do wbijania na ds+5, jakby kosztował gdzies koło 400-500 kż to nie bawiłbym się w ogóle w "a nuż się uda taniej".
__________________ Nick w grze: Rozenkranz
|
|
20-03-2014 14:42 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
Choć zgadzam się, że wbijanie przyprawia o mdłości, drgawki, nienawisc do BW to temat nadaje się do misz-masz co najwyżej
3 kciuki są to masz +1 i przerzut do innego działu.
Pozdro
__________________ Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
|
|
20-03-2014 14:54 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
Sushi pisał, że pomyśli nad rytkiem, więc musimy poczekać do zakończenia legendarnego A3.2. Na dzień dzisiejszy proponuje zbierać kamienie, czekać na rytka i wbijać maksymalnie do dsk+1. Na razie nic więcej nie wywalczymy.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
20-03-2014 14:56 |
|
|
General
King
Data rejestracji: 27-03-2007
Postów: 811
Kraina: Moria
|
|
1. Pisałem taki temat, plus dołączone oblicznienia nt rytka (i tylko rytka, bez opcji "palca", aby fuks nie rządził) gdy wchodziła kaplica.
2. Taniutko Cerbinku wbijasz.
kilka moich danych:
pierwszy ds5: 4400 KŻ
EQ bojowy (6xds5, 2xds4): 14500 kż, 2900 kd
wszystkie graty ponad 1k kż/sztukę.
pierwszymi tanimi wbijaniami był set bizu wyprawkowej, bo za 3 sztuki 1542 kż to darmo.
Dodatkowe info:
najdroższy znany mi item u znajomych pochłonął pół roku i ~7,5k KŻ.
itemów ponad 3k kż jest masa.
Tak, wbijanie jest jedną z największych niedoróbek Morii.
Ludzie (tacy też są, druga strona) wbijający cały eq za 500kż na ds5, albo w najdrastyczniejszym znanym mi przypadku ~18xds5 za 3k kż całkowicie niszczą sens Morii, jako serwera umożliwiającego planowe tworzenie postaci
Głupie teorie spiskowe nt algorytmu itp są oczywiście śmieszne/żałosne/dziecinne.
Kwestia tego, że przeprowadzenie jednostkowo ilości prób wystarczającej aby otrzymać wartość praktyczną zbliżoną do teoretycznej to masa czasu, w przypadku niektórych, obracających mniejszymi kamieniami pewnie kilkadziesiąt lat.
Z drugiej strony jedno szczęśliwe wbijanie early game potrafi wywindować postać kilka klas w górę ot tak.
Niemniej niestety zmiany do wprowadzenia na starych moriach są mało sensowne, z jednej strony dotknęłyby "pechowców", którzy wydali fortunę, z drugiej odrzuciły "szczęśliwców", dla których nowy, stały koszt wbicia byłby galaktyczny i z ich punktu widzenia absurdalny.
(przypomnę koszt rytuału ds0 > ds5 z zachowanie stałej +40% za pewnieka [więc przy zostawieniu tylko tej opcji można to umniejszyć], rozdzielenie proporcji kamieni było moją inwencją, aby podnieść wartość "grubych" które teraz służą głównie do rozbijania: 500/500/500/500/500, oczywiscie odpowiednio podzielone na p[oziomy)
Pomysł wprowadzenia "rytuału ds5" przy zostawieniu opcji "palca" byłby niczym, nic by nie zmieniło w większej skali, a może nawet spotęgowałoby płacze. Więc tego nie ma sensu rozważać.
Podejrzewam, że można to z sensem zaimplementować tylko na nowych moriach co pozwoli przywrócić serwerom typu "Moria" ich charakter i wartość planistyki będącej chyba największym plusem tych serwerów.
|
|
21-03-2014 12:49 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
|
|
cytat: |
General napisał(a)
1. Pisałem taki temat, plus dołączone oblicznienia nt rytka (i tylko rytka, bez opcji "palca", aby fuks nie rządził) gdy wchodziła kaplica.
2. Taniutko Cerbinku wbijasz.
kilka moich danych:
pierwszy ds5: 4400 KŻ
EQ bojowy (6xds5, 2xds4): 14500 kż, 2900 kd
wszystkie graty ponad 1k kż/sztukę.
pierwszymi tanimi wbijaniami był set bizu wyprawkowej, bo za 3 sztuki 1542 kż to darmo.
Dodatkowe info:
najdroższy znany mi item u znajomych pochłonął pół roku i ~7,5k KŻ.
itemów ponad 3k kż jest masa.
Tak, wbijanie jest jedną z największych niedoróbek Morii.
Ludzie (tacy też są, druga strona) wbijający cały eq za 500kż na ds5, albo w najdrastyczniejszym znanym mi przypadku ~18xds5 za 3k kż całkowicie niszczą sens Morii, jako serwera umożliwiającego planowe tworzenie postaci
Głupie teorie spiskowe nt algorytmu itp są oczywiście śmieszne/żałosne/dziecinne.
Kwestia tego, że przeprowadzenie jednostkowo ilości prób wystarczającej aby otrzymać wartość praktyczną zbliżoną do teoretycznej to masa czasu, w przypadku niektórych, obracających mniejszymi kamieniami pewnie kilkadziesiąt lat.
Z drugiej strony jedno szczęśliwe wbijanie early game potrafi wywindować postać kilka klas w górę ot tak.
Niemniej niestety zmiany do wprowadzenia na starych moriach są mało sensowne, z jednej strony dotknęłyby "pechowców", którzy wydali fortunę, z drugiej odrzuciły "szczęśliwców", dla których nowy, stały koszt wbicia byłby galaktyczny i z ich punktu widzenia absurdalny.
(przypomnę koszt rytuału ds0 > ds5 z zachowanie stałej +40% za pewnieka [więc przy zostawieniu tylko tej opcji można to umniejszyć], rozdzielenie proporcji kamieni było moją inwencją, aby podnieść wartość "grubych" które teraz służą głównie do rozbijania: 500/500/500/500/500, oczywiscie odpowiednio podzielone na p[oziomy)
Pomysł wprowadzenia "rytuału ds5" przy zostawieniu opcji "palca" byłby niczym, nic by nie zmieniło w większej skali, a może nawet spotęgowałoby płacze. Więc tego nie ma sensu rozważać.
Podejrzewam, że można to z sensem zaimplementować tylko na nowych moriach co pozwoli przywrócić serwerom typu "Moria" ich charakter i wartość planistyki będącej chyba największym plusem tych serwerów. |
Zgadzam się w pełni z opisanym przez Ciebie zagadnieniem. Trzeba również pomyśleć nad poprawą systemu umagicznień, który również całkowicie nie funkcjonuje w duchu Morii - wspomnianej już przez Ciebie planistyki postaci.
|
|
21-03-2014 13:47 |
|
|
antyrama
Triple Ace
Data rejestracji: 21-04-2011
Postów: 180
Kraina: Moria IV Skąd: ck
|
|
3 itemy dsk5 a nawet tyle kamieni nie widziałem co to niby wasze pochłonęły, do tego ds3 pnka (2gi raz bo raz spadła jak bilem wyzej i reszta gratów dsk-dsk1
wbijane wszystko po cenie kilkunastu kż bo jak się rozumie jak to działa to się wbije a nie jakieś długości fali (jakiej fali wgle? radiowej? morskiej?) dobierania, cuda.
o: "pierwszy ds5: 4400 KŻ" tam napisali, to ja tyle nie wydałem na 3x dsk5
__________________
|
|
21-03-2014 20:53 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
Autor tematu
|
|
I o tym mowa kolego powyżej, że jedni wbijają za grosze a drudzy na morze kamieni. Przykład z dziś:
335 kż starczyło na 2xdsk, 1xdsk1, jednego itemu oczywiście, który bezskutecznie wbijam na dsk5 kosztem ogólnym 1335kz.
Więc nie bajdurz, że jak się rozumie jak to działa, bo jak i do czego to działa to wiemy.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
26-03-2014 19:37 |
|
|
liki
Double Ace
Data rejestracji: 18-01-2008
Postów: 104
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: zakopane
|
|
|
28-03-2014 17:55 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
heh powtórzę - albo wiesz z czym grasz albo walisz farmazony
algorytm to algorytm tablicowy ( o dużej tablicy ) z przesuwnym indeksem
o wielodostępie, który jako jedyny wprowadza chaos i może modyfikować efekt - algorytm opracowany do generowania niepowtarzających się ciągów ( kluczy liczbowych ) - dokładną implementacje tego algorytmu w grze zna tylko konrad ( wiele też zależy od metodyki używania )
zasadniczo algorytm nie służy do generowania powtórzeń
policz swoje szanse na wbicie ( prawdopodobieństwa złożonego ) od zwykły do dsk +5
0.8*0.8*0.8*0.8*0.8*0.5*0.6*0.6*0.6*0.6*0.6*0.5*0.5*0.5*0.5*0.5*0.3 = 0,00011943936
taka jest szansa z rachunku prawdopodobieństwa - teraz wynik algorytmu ( ponieważ tablica jest stała ) zależy od miejsca w indeksie gdzie się znajdujesz - czy występują tam ciągi liczbowe pozwalające osiągnąć zakładany efekt i od natężenia ruchu po tablicy ( innych graczy) który zmodyfikuje twoją kolejkę odwołań ( na twoją korzyść bądź niekorzyść )
jak dobrze policzysz to może ci wyjdzie że i tak jesteś ponad kreską ( a jedynie ci żal dupy ściska że inni mają więcej szczęścia )
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
28-03-2014 20:49 |
|
|
|