Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Tawerna, zadania, Propozycja » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Tawerna, zadania, Propozycja 13 Ankieta - średnia ocena: 6,5413 Ankieta - średnia ocena: 6,54
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Tawerna, zadania, Propozycja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zastanawiałem się chwile nad faktem że w momecie dojścia do s3 (bno to średnio maximum dla zwykłego gracz) zaczyna nam się monotonne robienie wypraw, kw, expa no i ataki. Wiec pomyślałem ze miłym urozmaiceniem dla graczy była by możliwość przyjmowania zadań cotygodniowych, potrzebna by była nowa zakładka w pasku typu "tawerna". Co tydzień gracz miał by możliwość przyjęcia 2-3 zadań, losowanych z puli powiedzmy 20 zadań.
Przykładowym zadanie było by np. Wykonanie 50 udanych pielgrzymek w nieznane, bądź zabicie 15 mutantów grasujących na terenie miasta. Oczywiście to przykłady zadań, ale chodzi o to aby nie były wykonywane za 1 zamachem czyli 1 wyprawa i zaliczone. Fajna możliwością było by zadanie w którym musieli byśmy wyruszyć (jako organizatorzy) na expedycje, (tu też losowo w zależności od lvlu gracz) np. Dwa razy na feniksa. Możliwości sa ogromne, pole do popisu z zadaniami na pewno miało by sporo osób, które grywają codziennie.

Dużym minusem tego pomysłu jest (moim zdaniem) nakład pracy jaki musiał by włożyć w to programista z BW. I fakt ze nie wiem czy tego typu rozwiązanie nie zawaliło by mocno serwerów.

Ostatnim aspektem sa nagrody za wykonywanie zadań, no i tu jest nie jaki problem Tongue bo moim zdaniem nie powinny być mocno wypasione ale mogło by to być coś w rodzaju skrzyni ze skarbem, za wykonanie 1 zadania mała skrzynia, za 2 średnia skrzynia a gdy wykonamy 3 zadania otrzymamy duża skrzynie z przedmiotem. Szansa na prefix i sufix powinna być od 10% w małej do 30-35% w dużej. Możliwość na przedmiot legendarny 7-10%. I dodatkowo do przedmiotu od 0 do 2 szt. Złomu (szansa 40% ze go otrzymamy).


Ot i cały mój pomysł na rozwiniecie zabawy w BW kometujcie, proponujcie zmiany, bądź usprawnienia. Lub podzielcie się swoimi obawami odnośnie tego pomysłu.

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Questil: 28-03-2014 13:19.

28-03-2014 13:17 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
Dyzma2222
Triple Ace


Data rejestracji: 28-03-2013
Postów: 230
Klan: RaVeN2
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czekaj jest coś takiego tylko jak to się nazywa hmm arena?
Tak to chyba tak się nazywa ale nie wiem znajdź taką zakładke może jest.
28-03-2014 13:46 Dyzma2222 jest offline Szukaj postów użytkownika: Dyzma2222 Dodaj Dyzma2222 do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Z tego co się orientuje na arenie walczymy z potworami jak na expedycji, a ja wyszedłem z propozycja zadań, na pewno przeczytałeś to co napisałem ?? Tongue

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

28-03-2014 13:51 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
Dyzma2222
Triple Ace


Data rejestracji: 28-03-2013
Postów: 230
Klan: RaVeN2
Kraina: Moria II

RE: Tawerna, zadania, Propozycja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Questil napisał(a)
Fajna możliwością było by zadanie w którym musieli byśmy wyruszyć (jako organizatorzy) na expedycje, (tu też losowo w zależności od lvlu gracz) np. Dwa razy na feniksa. Możliwości sa ogromne, pole do popisu z zadaniami na pewno miało by sporo osób, które grywają codziennie.


I jeszcze walka przeciwko innymi, nagrody to punkty tak jak na nowej arenie Wink

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Dyzma2222: 28-03-2014 13:57.

28-03-2014 13:56 Dyzma2222 jest offline Szukaj postów użytkownika: Dyzma2222 Dodaj Dyzma2222 do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ehhh, wlasnie to ma omijac walki z graczami (jak na arenie). Ekspedycje wszyscy stawiamy, fakt sa one dostepne na arenie ale tu chodzi o zaliczanie losowo wyznaczonych potworów, tak jak to zreszta opisalem. Ale widze ze mylisz pojecie areny i zadan Wink

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

28-03-2014 14:02 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

RE: Tawerna, zadania, Propozycja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sushi nienawidzi zadań i biedny bredzi coś w stylu że "zadania prowadzą za rączkę" co u Twórcy gry jest co najmniej dziwne jesli nie niepokojące.
Poza tym wierzgnie ponownie że to darmowe czyste pr na necro a takich ma nie być w nieograniczonym zakresie.
Nie wiem czemu, jeśli czyste pr z zadań stanowiłyby między lev x a lev y tylko 5% to nic by nie popsuło ale Sushi wie lepiej...

Myślę że to stanowisko wynika z tego że zadania wymagają ciągłego wymyślania czegoś nowego fabularnie a w każdym razie ciągłej pracy nad nimi i jakby ktoś to robił za darmo za Nich to Administracja w kwestii zadań zmieniłaby zdanie. Wink

Więc może należałoby zacząć od tawerny ale takiej tawerny na forum... Wink
W dziale "nasza twórczość" taka tawerna z surowym regulaminem, gdzie gracze sami wymyślaliby te zadania, a moderatorzy wybierali najlepsze a Sushi jedynie raz na dwa tygodnie przyklepywał najlepsze do wgrania. Smile

Bo takie zadanka czy w tawernie w grze czy znajdowane na wyprawkach czy nawet okresowe pojawiające się co kilka lev, byłyby fajnym dodatkiem do gry.

Ja osobiście lubię jak mnie zadanka prowadzą za rączkę w grze RPG, byle nie były liniowe. Smile

Więc powtórzę, tawerna z zadankami tak ale najpierw tawerna na forum, żeby Administracja broń Boże nie musiała ani pracować nad nimi ani nikomu za tę pracę płacić... Wink Smile

Oczywiście, tawerna dla Morii też... Wink Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

28-03-2014 15:28 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Faktycznie może być problem z powtarzalnością opisów fabularnych, z tym muszę się zgodzić. Nie mniej jednak nawet jeśli było by to 20 opisów które by się powtarzały wątpię by komuś to przeszkadzało Big Grin i zapodales fajny pomysł na rozegranie tego w formie konkursu (20 najlepszych fabuł z "naszej twórczości" ). Na pewno znalazło by się sporo kreatywnych osób do tego projektu Wink

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

28-03-2014 16:06 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
Asche
Double Ace


Data rejestracji: 15-04-2008
Postów: 103
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V
Skąd: Zary

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

SM pisał gdzieś że w ramach akt3 mają być nowe zadania ale na pewno jeszcze poczekamy.
Co do zadań powtarzalnych to mi się nie podobają.A dla czego?
Bo są nudne a nagrody często badziewne więc robienie tych zadań jest nie opłacalne.
Nudne bo będą cały czas te same a większość zaliczana mimochodem.
Co możemy dać jako takie zadania?
zaliczyć X bliskich
zaliczyć X dalekich
zaliczyć X pleg
Wykonać X ataków
pokonać X razy XXX na ekspie
zabić x przeciwników na kw(od akt 3)
Zadania z oblegami odpadają bo w klanie jest średnio 40+ graczy a a tylko 1 obleg wychodzący można zrobić.
Więc jak widać będzie to ok 6 zadań ze zmienną X które i tak w większości zaliczymy normalną grą więc dla mnie nudne.
A dla czego nie opłacalne?
Np.
mamy zadanie zabić 2x fenia a normalnie farmimy roboty za ok 30k pr wiec po stracę 2 eksp ok 60k pr jako nagrodę za zaliczenie zadania otworzę skrzynkę a tam bd pałka XD.
Lub normalnie robię plegi czasem dalekie a zadanie będzie wymagać wykonania 30 bliskich wypraw a nagroda jak wyżej.
29-03-2014 08:53 Asche jest offline Szukaj postów użytkownika: Asche Dodaj Asche do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Asche napisał(a)Więc jak widać będzie to ok 6 zadań ze zmienną

Zadan/wyzwan (zwal jak zwal) przy obecnej mechanice moze byc tyle, ze predzej dzieciom administracji owoce zbrzydna niz wszystkie sie wymysli i zaimplementuje. Troche bystrosci. Nie chodzi o to, ze sa wyprawy, ataki, kw, ekspy, oblegi, tylko o to, ze dodatkowo sa rozne obrazenia, rasy, przeciwnicy, przedmioty. Oczywiscie nie jest to nieskonczonosc, ale napewno niepoliczalnosc (nie mowie o liczbach ale rodzajach).
Ponadto sushi pisal, ze cos na ksztalt zadan maja rozpisane.
29-03-2014 10:10 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Asche napisał(a)
Co do zadań powtarzalnych to mi się nie podobają.A dla czego?
Bo są nudne a nagrody często badziewne więc robienie tych zadań jest nie opłacalne.
Nudne bo będą cały czas te same a większość zaliczana mimochodem.


Jak będą zrobione i pomyślane byle jak i na odczep się to nieważne czy powtarzalne czy niepowtarzalne to będą bez sensu.
Wiem że ciężko wykrzesać wiarę w Administrację ale może zdarzy się cud... Wink

cytat:
Asche napisał(a)
A dla czego nie opłacalne?
Np.
mamy zadanie zabić 2x fenia a normalnie farmimy roboty za ok 30k pr wiec po stracę 2 eksp ok 60k pr jako nagrodę za zaliczenie zadania otworzę skrzynkę a tam bd pałka XD.
Lub normalnie robię plegi czasem dalekie a zadanie będzie wymagać wykonania 30 bliskich wypraw a nagroda jak wyżej.


Na tym to polega, nie robisz tego co uważasz że się nie opłaca.
A że często gracz uważa błędnie to oznaka że gra nie jest całkiem do kitu... Wink

Więc to kwestia pomyślunku. Smile

W zadaniach powtarzalnych np wręcz niezbędne jest by były tak trudne i tak przypisane do zakresu lev by połowa z nich przeciętnemu graczowi z każdego zakresu przepadała niezaliczona... a nagroda czystych pr na Morii zawsze będzie coś znaczyła co trudno zrozumieć graczowi z necro... Wink

Więc argument że i obecne zadania, wszystkie bez wyjątku... Wink , są na necro nieopłacalne jest argumentem bardzo mocno na wyrost.
Trochę wiary w Adminów że będą i to co jest powoli naprawiali a nie tylko dodawali nowe na odczep się... Wink

Ja ponownie bardzo polecam Administracji założyć nowy dział Tawerna, osobno Tawerna ***tagi*** Moria i Necro Wink , na forum specjalnie do wymyślania zadań z bardzo dobrze i surowo pomyślanym regulaminem.
Gdzie propozycje byłyby zakładane przez graczy jak tematy, i tylko jeden otwarty temat na gracza na raz, ale komentarze mogliby pisać tylko moderatorzy *** z całego forum z wszystkich działów,*** ***i Autor***, trochę podobnie jak to jest w pręgierzu... Wink
Moderatorzy by po tygodniu wystawiali ostateczną opinię tematowi a Administracja przyklepywała najlepsze wybrane.

I gdzie pojedynczy warn w dziale Tawerna skutkowałby od razu kilkoma dniami bana w grze... Wink
C47 chyba ogarnie... Wink


edycja: ***

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez aklats: 29-03-2014 11:59.

29-03-2014 11:46 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pamiętajcie Panowie że Faktem jest że niektóre zadania będą zaliczane mimochodem, Ale tak owe traktował bym raczej jako dodatkową nagrodę dla graczy Aktywnych którzy logują się codziennie i codziennie wykonują Wypray, Ekspedycje czy też KW.

cytat:
A dla czego nie opłacalne? Np. mamy zadanie zabić 2x fenia a normalnie farmimy roboty za ok 30k pr wiec po stracę 2 eksp ok 60k pr jako nagrodę za zaliczenie zadania otworzę skrzynkę a tam bd pałka XD.


Tu faktycznie jest trudna kwestia, Ale pisałem że mogla by być możliwość wyboru z pomiędzy 3 zadań tygodniowych Smile Więć Akceptowali byśmy tylko te zadania z posród 3 wylosowanych jakie by nam odpowiadały. Nic na siłe przecież Big Grin

cytat:
Zadan/wyzwan (zwal jak zwal) przy obecnej mechanice moze byc tyle, ze predzej dzieciom administracji owoce zbrzydna niz wszystkie sie wymysli i zaimplementuje. Troche bystrosci. Nie chodzi o to, ze sa wyprawy, ataki, kw, ekspy, oblegi, tylko o to, ze dodatkowo sa rozne obrazenia, rasy, przeciwnicy, przedmioty. Oczywiscie nie jest to nieskonczonosc, ale napewno niepoliczalnosc (nie mowie o liczbach ale rodzajach). Ponadto sushi pisal, ze cos na ksztalt zadan maja rozpisane.


Kilka podstawowych zadań jest już w grze zaimplementowanych, Nie powinno być większym problemem zedytować je Smile A i nie karzemy naszej administracji odrazu robić wszystkiego za jednym zamachem. Tawerna jest na tyle uniwersalna że można by było dodawać po kilka zadań a nie po kilkadziesiąt na raz Smile

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

29-03-2014 12:01 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Questil napisał(a)
Tu faktycznie jest trudna kwestia, Ale pisałem że mogla by być możliwość wyboru z pomiędzy 3 zadań tygodniowych Smile Więć Akceptowali byśmy tylko te zadania z posród 3 wylosowanych jakie by nam odpowiadały. Nic na siłe przecież Big Grin


Więc zaproponowałeś zbyt łagodnie zwyczajny majowy piknik... Wink

By zadanka powtarzalne miały jakikolwiek sens, połowa statystycznie musi przepadać... Wink
Nie może być tak że tyle ile możemy sobie wybrać to tyle na pewno zrobimy... Wink

Inaczej klepałoby się je jak wyprawki, faktycznie mimochodem i faktycznie bez sensu... Wink

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

29-03-2014 12:10 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Inaczej klepałoby się je jak wyprawki, faktycznie mimochodem i faktycznie bez sensu... Wink


Własnie Dlatego zakładam temat Big Grin bo Jeden punkt widzenia jest gorszy od Kilku Wink Wypadało by w takim wypadku troszeczkę więcej modyfikacji wprowadzić, i zastanowić się czy Iść w stronę Łatwiejszą Czyli wybieramy zadania które chcemy wykonać, czy też trudniejszą - zadania są przydzielane z automatu bez możliwości zmiany Wink

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

29-03-2014 14:55 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Questil napisał(a)
się czy Iść w stronę Łatwiejszą Czyli wybieramy zadania które chcemy wykonać, czy też trudniejszą - zadania są przydzielane z automatu bez możliwości zmiany Wink


Jedno drugiemu nie przeszkadza.
Niech sobie student sam wybierze pytania, wiadomo że i tak na połowę nie odpowie... Wink
Tak jest na dobrych egzaminach... Smile

Sam mechanizm pojawiania się zadań też powinien być wielozakresowy, nie tylko tępa lista do wyboru po każdym lev lecz zadania powinny się sypać z wielu źródeł, z wyprawek np a nawet z ekspedycji np w rapocie czasami coś w tym stylu że po walce w brzuchu Moba coś tam znaleziono jakiś papierek nie do końca strawiony... Wink

I tak wypadać i takie wypadać że i tak połowy przez siebie samego wybranych zadań gracz nie zaliczy i mu przepadną. Wink

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

29-03-2014 15:10 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Sam mechanizm pojawiania się zadań też powinien być wielozakresowy, nie tylko tępa lista do wyboru po każdym lev lecz zadania powinny się sypać z wielu źródeł, z wyprawek np a nawet z ekspedycji np w rapocie czasami coś w tym stylu że po walce w brzuchu Moba coś tam znaleziono jakiś papierek nie do końca strawiony... Wink
\


Ojjj z tym to tak fajnie by było, ale nie przesadzajmy z jednorazowym zakresem prac Big Grin Same losowe zadania były by już niejakim postępem. Lepiej zrobić kilka małych kroczkow niż jeden duży ale za to w przepaść Tongue Pozostańmy może przy 20 zadań z tawerny, A z czasem można by było implementować resztę żeczy np. zadania aktywowane po przez udaną wyprawę Smile

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

29-03-2014 15:19 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Questil napisał(a)
Lepiej zrobić kilka małych kroczkow niż jeden duży ale za to w przepaść Tongue Pozostańmy może przy 20 zadań z tawerny, )


Mocno przesadzasz.
Nie ma żadnego sensu tworzyć jednorazowo i na krótką chwilę cały dział na forum by chwilową Twórczą mobilizację graczy zużyć na zaledwie 20 zadanek.

Taki nowy dział na forum lepiej by powstał na stałe. Wink
A Administracja niech po prostu z tego skorzysta. Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

31-03-2014 11:52 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Problem z pomysłami graczy jest taki iż są zazwyczaj nierealne do zrobienia, ot jedno zadanie zajmie 2-3 tygodnie do zakodowania.
Jeżeli chcecie pisać to wrzucajcie propozycje nawet w tym temacie. I tak czytam cały system gry.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


01-04-2014 11:48 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Darkshu
Forum Legend


Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mówisz i masz:
Handlarz antyków przybywający do miasta:
prosi o znalezienie losowego przedmiotu - w nagrode za oddanie oferuje pr (kamienie), pln, proponuje losowy item o podobnej wartości na wymiane ( mógłby być z niewielkim efektem losowym - umożliwiającym odchył - ale i takim by wymiana speed za pałke była prawie niemożliwa ) za oddanie
nagroda byłaby zależna od jakości itemu

Handlarz krwii - jak wyżej tyle że gracz oddaje losową ilość krwii ( jak oddaje krew to nie może dostać krwii w zamian ) przy czym - z tą opcją ostrożnie - żeby nie było powtórki z braku krwii na serwerze i pompowania topki

Handlarz niewolników - jak wyżej

( opcje aktywne raz dziennie i to albo losowo - albo do wyboru jedna z powyższych - przy czym po wybraniu - nie może być zmieniona aż do dnia następnego - czy to duzo kodowania - troche tak - ale raczej nie tyle co do aren )

PS. ew modyfikacja że za punkty skarbu można przekupić Handlarza żeby przybył ponownie
PS2. lub za reputacje

__________________
Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Darkshu: 01-04-2014 12:24.

01-04-2014 12:21 Darkshu jest offline Szukaj postów użytkownika: Darkshu Dodaj Darkshu do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Problem z pomysłami graczy jest taki iż są zazwyczaj nierealne do zrobienia, ot jedno zadanie zajmie 2-3 tygodnie do zakodowania.


Za takie pomysły w tawernie byłyby np 3 dni bana w grze.
Napiszesz że "pomysł nierealny" kilka razy w kilku tematach graczy i się tawerna bardzo uspokoi pod tym względem... Wink
Czy to nie piękne Sushi? Smile

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Jeżeli chcecie pisać to wrzucajcie propozycje nawet w tym temacie. I tak czytam cały system gry.


Eh to Twoje lenistwo Sushi, jest już przysłowiowe. Smile
Nie chcesz po prostu mieć tego nowego działu do przeglądania, nawet jeśli dzięki moderatorom byłby to tylko kwadrans co dwa tygodnie... Smile

Re Up: Zadanka w stylu Ducha Inkwizytora mogą być powtarzalne np. Wink
Dla każdego 5 lev zakresu inny ekstra Mob i tylko jedno podejście, po przegranej przepada i trzeba czekać na kolejny przedział lev. Lokacje gdzie go można spotkać zmieniałyby się oczywiście wraz z coraz wyższym lev. Smile Siła Moba również. Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

01-04-2014 16:43 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ot I proszę Smile w takim wypadku Polecam wszystkim kreatywnym Osobą o zapodawanie interesujących zadań najlepiej sama fabuła Nagrodami można będzię się martwić jak już kąplet zadań zbierzemy Big Grin

cytat:
Handlarz antyków przybywający do miasta: prosi o znalezienie losowego przedmiotu - w nagrode za oddanie oferuje pr (kamienie), pln, proponuje losowy item o podobnej wartości na wymiane ( mógłby być z niewielkim efektem losowym - umożliwiającym odchył - ale i takim by wymiana speed za pałke była prawie niemożliwa ) za oddanie nagroda byłaby zależna od jakości itemu


Tu może być trudno ;p Bo jeśli wprowadzi się coś takiego to nie chciał bym oglądać wylosowanai zadanka z znalezieniem tego dsk. speeda. Chyba że była by jakaś możliwośc dodania do wypraw Przedmiotów do zadań (Typu List, Paczka, Czaszka, złamany ząb. Wiem że grafik BW jest zwalony robotą ale takie podstawowe przedmioty nie powinny być trudne do wykonania).

cytat:
Handlarz krwii - jak wyżej tyle że gracz oddaje losową ilość krwii ( jak oddaje krew to nie może dostać krwii w zamian ) przy czym - z tą opcją ostrożnie - żeby nie było powtórki z braku krwii na serwerze i pompowania topki
Handlarz niewolników - jak wyżej


Nie powiem na Handlarza niewolników nikt by nie narzekał ;p Pomysł dobry ale trzeba było by dać faktycznie racjonalne przedniały z krwią oraz ludźmi.


cytat:
Problem z pomysłami graczy jest taki iż są zazwyczaj nierealne do zrobienia, ot jedno zadanie zajmie 2-3 tygodnie do zakodowania.


Jak byś podał nam jakieś ramy, W jaki sposób nie przesadzać z zadankami pewnie twórcy tak owych by się dostosowali Big Grin Jak pojawi się tu parę przykladów daj nam znać co jest w nich awykonalne a co nie sprawiło by strasznych problemów.

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

01-04-2014 17:07 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ZAGROŻENIE Z PUSTKOWIA

Przez ostatnie kilka dni w okolicy panowała cisza i spokój, do czasu przybycia karawany z odległej wioski. Jeśli można oczywiście nazwać karawana jeden wóz i dwie obdarte i ledwo żywe osoby. Po kilku godzinach prób, uratowania i dowiedzenia się czego kolwiek od umierających, udało Ci się dowiedzieć ze Ci ludzie przemierzali okolice <białej wieży> teren niegdyś bezpieczny, teraz jednak zamienił się on w krainę białych smoków. Jako jeden z władców tego sektora postanawiasz się udać w tamte okolice by pozbyć się kilku z tych bestii.

Opis zadania:
Udaj się do białej wieży i zabij dwa białe smoki by zmniejszyć zagrożenie ataku na karawany w tych okolicach.

Mechanika zadania:
zadanie Tego typu nie może przekraczać maksymalnej liczby ekspedycji możliwych do wykonania w przeciągu tygodnia. Ilość Potworów do zabicia im większa tym bardziej powinna zwiększać nagrodę bądź szanse na przedmiot. Rozważył bym też możliwość uzyskania krwi za wykonywanie tego zadania.



NIEBEZPIECZNA ROBOTA

Wieczór, znowu zgiełk od chwili kiedy tylko zajdzie słońce. Tabuny ludzi kręcących się bez celu, krew gdyby nie ona najchętniej pozbył byś się całego tego bydła. A chociaż części z nich, pracy jak na złość wiele w tej strefie nie ma a jak już jest to tylko dla kilku osób. W trakcie swojego rozmyślania usłyszałeś pukanie do drzwi, postanowiłeś otworzyć i zobaczyć komu życie już zbrzydło. w drzwiach stal gruby niski facet, jak na okoliczne warunki bogato ubrany. Przedstawił Ci propozycje abyś ofiarował mu kilku ludzi do pracy na złomowisku po za obszarem miejskim. Ma niedobór pracowników z powodu drobnych "wypadków" z udziale mutantów w roli głównej. Jeśli zgodzisz się mu pomóc obiecał podesłać kilka ze znalezisk, które wykopali dotąd jego ludzie.

Opis zadania:
Czy poświęcisz 10.000 ludzi by zastąpić braki personelu na okolicznym złomowisku ??

Mechanika zadania:
Podobne zadanie istnieje już w BW, Za ten typ zadania dał bym nagrodę w postaci 1 człowiek za 2 PLN. ustawił max. ludzi których możemy wylosować do oddania w przedziale od 1.000 do 100.000 w czym szansa na max nie za wielka Wink


NICZYM IGŁA W STOGU TRUPÓW

Przeraźliwie śmierdzący rynsztok, speluny i wampir. Dlaczego władca ciemności musi się szlajać po takich miejscach, jeszcze trochę i zaczniesz omijać swoja siedzibę ze strachu przed czystością. To już dwunasty dzień spędzony w tym kwadracie a nadal nie natrafiłeś na ślady tego mutanta o którym wspominali miejscowi. Mijając kolejny zakręt wpadłeś na stara zgarbiona kobietę, odepchnąłeś ja w pospiechu ale ta przytrzymała Cię za rękę. No właśnie przytrzymała, wampira który normalnie powinien ja pociągnąć za sobą i nawet tego nie poczuć. Stałeś przez chwile jak wryty, i w tym momencie staruszka przemówiła. Poprosiła Cię o odnalezienie jej starej <szkatułki> która zgubiła gdzieś w tej okolicy. Pomyślałeś że stare babsko ma tupet by zawracać Ci głowę takimi bzdurami, gdyby nie te jej oczy. Właśnie oczy które nie prosiły, nie pytały. Postanowiłeś dać sobie spokój z poszukiwaniem mutanta i wykonać dziwna misje staruszki.


Opis misji:
Udaj się w <okolice miasta> i znajdź <szkatułkę> której poszukuje tajemnicza kobieta.

Mechanika zadania:
tutaj zwyczajna szansa na znalezienie przedmiotu specjalnego.
Bliskie wyprawy - 20%
Dalekie wyprawy - 50%
Pielgrzymki - 65%
Dlaczego rosnącą to chyba nie muszę tłumaczyć Wink


DURNY KURIER I JEGO SKRÓTY

Jak ? Jak można być takim durnym mięsem, świnia to jeszcze bym zrozumiał, no nawet pies czy coś podobnego. Ale jak człowiek mógł wpaść na taki pomysł, pewnie za jak by się spóźnił to pozbawił byś go głowy, ale przynajmniej dostarczył by ta przeklęta wiadomość od rady. A tak teraz nie ma wiadomości a ty musisz bawić się w poszukiwacza pewnie i tak już martwego ciał, albo tego co z niego zostało. I to poszukiwać jeszcze gdzie, wycieczka po <białej wieży> nie należy do tych z rodzaju " pójdę i wrócę na obiad ", o nie tu trzeba się albo przerąbać przez stado wściekłych bestii albo w najgorszym wypadku wiać gdy tylko jeszcze możesz uciec. Ale tym razem droga opcja nie wchodzi w grę wiadomość ma zbyt duże znaczenie dla twojego nie-życia.

Opis zadania:
Udaj się do <Białej wieży> i odszukaj zagubioną wiadomość.

Mechanika zadania:
Po pokonaniu potwora mamy szanse na znalezienie przedmiotu specjalnego i ukończenie zadania.Lokacje % powinny być rosnące tj.
Biała wieża - 30%-35%
Góry Mądrości - 50% - 60%
Max. Wartość na lokacje to 80% (moim skromnym zdaniem) ;D


KRWAWA UCZTA

Po twojej ostatniej wizycie w górnych strefach miasta, i "przypadkowym" wysuszeniu kilku bardzo wartościowych okazów mięsa dostałeś bardzo miły list od zarządcy tego sektora. W liście tym opisał kilka przemiłych rzeczy które z tobą zrobi jak tylko Cię dorwie. Po przeczytaniu tych ze propozycji umilenia Ci nie-życia postanowiłeś pokazać list swojemu doradcy. Okazało się że nie bez przyczyny go jeszcze nie zabiłeś. Polecił Ci on wysłać Krew do pokrzywdzonego władcy aby go tym udobruchać.

Opis zadania:
Wyślij władcy daninę w postaci 10.000 krwi aby załagodzić spor.

Mechanika zadania:
Tak jak w przypadku zadania z krwią, Tylko tu problem z nagrodą (Wszelkie pomysły mile widziane ;p )


GDZIE TO BYŁO...?

Kilka dni temu gdzieś w tych okolicach znalazłeś dziwne ruiny, gdyby nie nadchodzący wschód słońca i dystans jaki Cię od nich dzielił zwiedził byś je natychmiast. Cóż. Teraz też byś zwiedził je natychmiast gdyby nie fakt że nie pamiętasz jak dotarłeś w tamto miejsce, fakt ze tamtej nocy przemierzyłeś spory obszar terenu nie tłumaczy faktu ze "Pan ciemności" zapomniał jak tam trafić. Nie mogło to przecież być jakoś daleko od tego miejsca.

Opis zadania:
Znajdź tajemnicze ruiny wykonując dalekie wyprawy.


Mechanika zadania:
opcja 1:
Działa na zasadzie mini lokacji Do ubicia mamy tu kilka małych pomiotów/mutantów i na końcu zgarniamy przedmiot.
Mutantów losowa liczba przedział lvl-owy
1lvl - 15lvl - 2 moby
16lvl - 30 lvl - 3-4 moby
31lvl - 50 lvl - 5-7 moby
50lvl+ - Trzeba by było ustalić


opcja 2:
Odnajdujemy ruiny a w nich ukrytą skrzynie ze skarbem ale tutaj zmniejszył bym szanse wystąpienia takiego zdarzenia do 20-25% nie więcej.


KRWIOPIJCY KRWIOPIJCY NIE RÓWNI


Mijają kolejne dni, ślady znajdowane wcześniej raz na miesiąc teraz pojawiają się coraz częściej. Przestałeś już sądzić że należą do tego samego osobnika, zwłaszcza gdy tydzień temu natrafiłeś na sporą ilość różnego rozmiaru śladów. Taaaak, co do tego z czym masz do czynienia nie ma najmniejszych wątpliwości. Kolejne stado <ghuli> grasuje w twoim sektorze, było by lepiej nie zwoływać łowów, zwłaszcza ze jeszcze po ostatnim ataku kilkunastu naszych najlepszych ludzi z agencji ochrony trzyma się marnie. Czas chyba posłać po okolicznych sprzymierzeńców i zapolować.


Opis zadania:
Znajdź i zniszcz kryjówkę <ghuli> w swoim sektorze.

Mechanika zadania:
Coś w stylu zadania z Wilkołakami tyle że postawił bym tu na stworzenie czegoś jak fajny i miły obleg Smile Czyli nie 10 stworków z małymi statami tylko faktycznie mocna armia przeciwników tak aby cały klan się pobawił. Nagrodą była by w postaci PLN/Krew/ludzie w proporcji HP przeciwników*10/na ilość osób z oblegu. (wstępny wzór do dopracowania)


KRYTYCZNA SYTUACJA

Minęło już sporo czasu od chwili gdy Gor'shf zaatakował placówki na północy, tamte tygodnie nieustannych walk na pustkowiu. Wszystkiemu można było by zapobiec gdyby tylko rada chciała Cię posłuchać. A gdy było już za późno tylko łaska Kayna ich ocaliła przed fala śmierci płynąca z północy. Ale tym razem będzie inaczej, tym razem twoi szpiedzy donieśli o dziwnym poruszeniu nieopodal <malej bramy> zabierz ze sobą kilku zaufanych towarzyszy i wyruszcie by powstrzymać hordę.


Opis zadania:
zorganizuj wyprawę na <małą bramę> by powstrzymać nadchodzące niebezpieczeństwo.

Mechanika zadania:
Zaliczone tylko po przejściu wszystkich poziomów lokacji (Problemem będą lokację 4 lvl+) Pojawienie się takich psuje Wizje zadań tygodniowych. jeszcze do przeanalizowania.




KAWAŁEK DO KAWAŁKA I BĘDZIE... (Pałka Big Grin )

Kolejna wyprawa w stronę zachodnich granic tego sektora, podróż po pustynnych terenach w czasie pełni wyostrza czujność wszystkich drapieżników. Przeczucie które nie dawało Ci spokoju od kilku kilometrów w końcu zmusiło Cię do zwolnienia tępą marszu. Zacząłeś baczniej zwracać uwagę na mijane wzniesienia, ruiny budynków i wszelkie Cienie mijane po drodze. W okolicy jednego że zniszczonych domów dostrzegłeś zwłoki oparte o ścianę, tak spotkanie z młodym trollem wbrew pozorom nie należało do najmilszych. Widok ciała bez głowy i z ogromna dziurą w torsie nie jest specjalnie makabryczna scena w tych rejonach, ale twoja uwagę przykuła torba trzymana przez nieboszczyka w ręce. Po sprawdzeniu torby znalazłeś dziwny przedmiot coś w rodzaju rękojeści i kartkę z zaznaczonymi kilkoma miejscami. Jedno z miejsc było całkiem niedaleko w dodatku było zakreślone. Czy w innych miejscach z mapy znajdziesz więcej tych dziwnych przedmiotów, warto było by to sprawdzić

Opis zadania:
Udaj się na wyprawy do czterech pozostałych lokalizacji zaznaczonych na mapie wykonując bliskie wyprawy, dalekie wyprawy oraz pielgrzymki w nieznane. Może odnajdziesz tam pozostałe części tajemniczego przedmiotu.
Mechanika zadania:
na wyprawach była by możliwość znalezienia przedmiotu specjalnego po skompletowaniu wszystkich losowany był by przedmiot, jeżeli wypadł by z pref/suf. Zostawał by u gracza jeśli trafił by się czysty (oprócz broni palnej) został by on zamieniany na 1-6szt. Złomu



WZMOCNIJ SIĘ PRZED WYPRAWĄ

Wszystkie te ekspedycję, wyprawy, ataki, poszukiwania mogą wykończyć nawet najlepszego i najsilniejszego wampira. Leczenie ran odniesionych podczas tych wszystkich misji jest dość kłopotliwa, i właśnie dlatego udałeś się do miasta. Ostatnimi czasy chodzą słuch o starcu który oferuje ciekawe usługi. Szałas starca znalazłeś dosyć szybko, nie było to trudne bo tłoczyli się przed nim również inni okoliczni wojownicy. Po odczekaniu na swoja kolej (było lepiej nie wszczynać zamieszania pośród tych panów) dostałeś się do środka, stary oschły głos przywitał Cię a z pod czarnego płaszcza wysunęła się stara sękata ręką wskazując miejsce gdzie mogłeś usiąść. Po chwili wyjaśnień starzec powiedział ze przygotuje eliksir który pomoże Ci podczas wypraw w zamian za kilki chłopów których będzie musiał poświęcić podczas rytuału stworzenia.

Opis zadania:
Poświęć kilku swoich chłopów aby starzec mógł stworzyć dla Ciebie miksturę wzmacniającą.
Mechanika zadania:
Poświęcamy losowa ilość ludzi <100-10.000> w zamian za 1 losowy jednoraz. Szansa na jednorazy:
Male, średnie - 60%
Duże - 40%



RĘKAWICA ZOSTAŁA RZUCONA

Nawet wampiry czasami wdają się w sprzeczki, czasami są one bardzo krwawe i potrafią zrównać z ziemia spore obszary miasta. Ale bywają i takie które zwyczajnie wjeżdżają innemu wampirowi na ambicje, i właśnie tak było w twoim przypadku. Jeden z średniej klasy wampirów podczas twojej opowieści o starciu z potworem <silniejszym> od górskiego trolla, stwierdził że z twoimi zdolnościami nie zabił byś nawet kulawego pełzacza. W normalnych warunkach po prostu urwał byś mu głowę, ale zgromadzone wampiry odebrały by to jako przyznanie się do swojej słabości. Postanawiasz wiec przynieść głowę bestii na następne spotkanie w tawernie.

Opis zadania:
Wykonaj 10 pielgrzymek <siły> aby zdobyć głowę bestii i zyskać szacunek innych wampirów.
Mechanika zadania:
Aby zaliczyć to zadanie musimy trafić na pielgrzymki <siły> dziesięciokrotnie. Nie musi to być kolejno, ale liczą się tylko udane wyprawy. W nagrodę uzyskujemy 50-100 pkt. Reputacji.





Zadania na krew i na ludzi ubrałem w fabułę, pomysłodawcą parę postów wyżej.
Wszystkie punkty w nawiasach np. <biała wieża> mogą być losowe aby nie było strasznie jednolicie Wink
Oczywiście wszystkie zadania opisane powyżej można modernizować względem ilości wypraw, krwi, przedmiotów. Są one też po to aby Admini mogli się wypowiedzieć a my abyśmy mogli zobaczyć ramy w jakich zakresie powinniśmy tworzyć zadania Wink

Pewnie znajdą się takie osoby które będą się pytać dlaczego nagroda w postaci Krwi/ludzi/PLN, Moim zamiarem jest zachęcenie graczy na wysokim lvl-u Krew i PLN zawszę się przydają ludzie no cóż nie koniecznie ale. Pamiętajcie że wartości w zdobywanych zasobów są tylko przykładami Wink


Edit: Poprawa baboli auto korekty i dodanie 3 nowych zadań Wink __________________

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

Ten post był edytowany 12 raz(y), ostatnio edytowany przez Questil: 06-04-2014 22:46.

02-04-2014 14:13 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
aklats napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Problem z pomysłami graczy jest taki iż są zazwyczaj nierealne do zrobienia, ot jedno zadanie zajmie 2-3 tygodnie do zakodowania.


Za takie pomysły w tawernie byłyby np 3 dni bana w grze.
Napiszesz że "pomysł nierealny" kilka razy w kilku tematach graczy i się tawerna bardzo uspokoi pod tym względem... Wink
Czy to nie piękne Sushi? Smile

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Jeżeli chcecie pisać to wrzucajcie propozycje nawet w tym temacie. I tak czytam cały system gry.


Eh to Twoje lenistwo Sushi, jest już przysłowiowe. Smile
Nie chcesz po prostu mieć tego nowego działu do przeglądania, nawet jeśli dzięki moderatorom byłby to tylko kwadrans co dwa tygodnie... Smile

Re Up: Zadanka w stylu Ducha Inkwizytora mogą być powtarzalne np. Wink
Dla każdego 5 lev zakresu inny ekstra Mob i tylko jedno podejście, po przegranej przepada i trzeba czekać na kolejny przedział lev. Lokacje gdzie go można spotkać zmieniałyby się oczywiście wraz z coraz wyższym lev. Smile Siła Moba również. Smile


Moderatorzy i tak nie wiedzieliby co jest trudne do zrobienia a co proste.

Przykład:
areny- dla graczy "kopiuj wklej" na 5 min dla nas przerabianie BW przez 5 miesięcy lub lepiej.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


04-04-2014 11:18 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Questil napisał(a)
Jak byś podał nam jakieś ramy, W jaki sposób nie przesadzać z zadankami pewnie twórcy tak owych by się dostosowali Big Grin Jak pojawi się tu parę przykładów daj nam znać co jest w nich awykonalne a co nie sprawiło by strasznych problemów.


Trudno określić takie ramy.

Np. dodanie handlarza będzie prawdopodobnie trudniejsze niż zaimplementowanie podstawowej wersji epickich przedmiotów!

Istnieje mnóstwo kodowych zależności, o których nie myśli przeciętny gracz.

Np. dodajcie nowy layout.
efekt: za każdym razem gdy dodajemy jakąś zmianę musi być ona zgodna z kolejnym layoutem, ba docelowo planujemy by był 1 główny layout BW, pozostałe nie będą obsługiwać "nie krytycznych" dla grania funkcji.
PS. Nie jest to trudne programistycznie, po prostu jest to kupa dłubaniny, kodowanie layoutu to 1-2 miesiące ustawiania pól, dobierania czcionek, przesuwania o 1-2 piksele itd

np. areny/eventy:
- czy eventy mają wpływać na areny, a jeśli tak to, które i w jakim stopniu itd.
- jak ma się zachować jednoraz na arenie, czy można go stracić, a jeśli nie to kiedy go można ustawić, + wykluczenie dla standardowego działania jednorazu itp itd.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


04-04-2014 11:41 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
FoReST
Triple Ace


Data rejestracji: 03-11-2010
Postów: 161

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

przesuwania*

THX, SM

__________________
R7: FoReST
R14: Veritas, skasowane: 994 pkt, top 11. FOREVER PDM !
R15: Veritas
04-04-2014 11:52 FoReST jest offline Szukaj postów użytkownika: FoReST Dodaj FoReST do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Questil napisał(a)
ZAGROŻENIE Z PUSTKOWIA

Przez ostatnie kilka dni w okolicy panowała cisza i spokój, do czasu przybycia karawany z odległej wioski. Jeśli można oczywiście nazwać karawana jeden wóz i dwie obdarte i ledwo żywe osoby. Po kilku godzinach prób, uratowania i dowiedzenia się czego kolwiek od umierających, udało Ci się dowiedzieć ze Ci ludzie przemierzali okolice <białej wieży> teren niegdyś bezpieczny, teraz jednak zamienił się on w krainę białych smoków. Jako jeden z władców tego sektora postanawiasz się udać w tamte okolice by pozbyć się kilku z tych bestii.

Opis zadania:
Udaj się do białej wieży i zabij dwa białe smoki by zmniejszyć zagrożenie ataku na karawany w tych okolicach.

Mechanika zadania:
zadanie Tego typu nie może przekraczać maksymalnej liczby ekspedycji możliwych do wykonania w przeciągu tygodnia. Ilość Potworów do zabicia im większa tym bardziej powinna zwiększać nagrodę bądź szanse na przedmiot. Rozważył bym też możliwość uzyskania krwi za wykonywanie tego zadania.



NIEBEZPIECZNA ROBOTA

Wieczór, znowu zgiełk od chwili kiedy tylko zajdzie słońce. Tabuny ludzi kręcących się bez celu, krew gdyby nie ona najchętniej pozbył byś się całego tego bydła. A chociaż części z nich, pracy jak na złość wiele w tej strefie nie ma a jak już jest to tylko dla kilku osób. W trakcie swojego rozmyślania usłyszałeś pukanie do drzwi, postanowiłeś otworzyć i zobaczyć komu życie już zbrzydło. w drzwiach stal gruby niski facet, jak na okoliczne warunki bogato ubrany. Przedstawił Ci propozycje abyś ofiarował mu kilku ludzi do pracy na złomowisku po za obszarem miejskim. Ma niedobór pracowników z powodu drobnych "wypadków" z udziale mutantów w roli głównej. Jeśli zgodzisz się mu pomóc obiecał podesłać kilka ze znalezisk, które wykopali dotąd jego ludzie.

Opis zadania:
Czy poświęcisz 10.000 ludzi by zastąpić braki personelu na okolicznym złomowisku ??

Mechanika zadania:
Podobne zadanie istnieje już w BW, Za ten typ zadania dał bym nagrodę w postaci 1 człowiek za 2 PLN. ustawił max. ludzi których możemy wylosować do oddania w przedziale od 1.000 do 100.000 w czym szansa na max nie za wielka Wink


NICZYM IGŁA W STOGU TRUPÓW

Przeraźliwie śmierdzący rynsztok, speluny i wampir. Dlaczego władca ciemności musi się szlajać po takich miejscach, jeszcze trochę i zaczniesz omijać swoja siedzibę ze strachu przed czystością. To już dwunasty dzień spędzony w tym kwadracie a nadal nie natrafiłeś na ślady tego mutanta o którym wspominali miejscowi. Mijając kolejny zakręt wpadłeś na stara zgarbiona kobietę, odepchnąłeś ja w pospiechu ale ta przytrzymała Cię za rękę. No właśnie przytrzymała, wampira który normalnie powinien ja pociągnąć za sobą i nawet tego nie poczuć. Stałeś przez chwile jak wryty, i w tym momencie staruszka przemówiła. Poprosiła Cię o odnalezienie jej starej <szkatułki> która zgubiła gdzieś w tej okolicy. Pomyślałeś że stare babsko ma tupet by zawracać Ci głowę takimi bzdurami, gdyby nie te jej oczy. Właśnie oczy które nie prosiły, nie pytały. Postanowiłeś dać sobie spokój z poszukiwaniem mutanta i wykonać dziwna misje staruszki.


Opis misji:
Udaj się w <okolice miasta> i znajdź <szkatułkę> której poszukuje tajemnicza kobieta.

Mechanika zadania:
tutaj zwyczajna szansa na znalezienie przedmiotu specjalnego.
Bliskie wyprawy - 20%
Dalekie wyprawy - 50%
Pielgrzymki - 65%
Dlaczego rosnącą to chyba nie muszę tłumaczyć Wink


DURNY KURIER I JEGO SKRÓTY

Jak ? Jak można być takim durnym mięsem, świnia to jeszcze bym zrozumiał, no nawet pies czy coś podobnego. Ale jak człowiek mógł wpaść na taki pomysł, pewnie za jak by się spóźnił to pozbawił byś go głowy, ale przynajmniej dostarczył by ta przeklęta wiadomość od rady. A tak teraz nie ma wiadomości a ty musisz bawić się w poszukiwacza pewnie i tak już martwego ciał, albo tego co z niego zostało. I to poszukiwać jeszcze gdzie, wycieczka po <białej wieży> nie należy do tych z rodzaju " pójdę i wrócę na obiad ", o nie tu trzeba się albo przerąbać przez stado wściekłych bestii albo w najgorszym wypadku wiać gdy tylko jeszcze możesz uciec. Ale tym razem droga opcja nie wchodzi w grę wiadomość ma zbyt duże znaczenie dla twojego nie-życia.

Opis zadania:
Udaj się do <Białej wieży> i odszukaj zagubioną wiadomość.

Mechanika zadania:
Po pokonaniu potwora mamy szanse na znalezienie przedmiotu specjalnego i ukończenie zadania.Lokacje % powinny być rosnące tj.
Biała wieża - 30%-35%
Góry Mądrości - 50% - 60%
Max. Wartość na lokacje to 80% (moim skromnym zdaniem) ;D


KRWAWA UCZTA

Po twojej ostatniej wizycie w górnych strefach miasta, i "przypadkowym" wysuszeniu kilku bardzo wartościowych okazów mięsa dostałeś bardzo miły list od zarządcy tego sektora. W liście tym opisał kilka przemiłych rzeczy które z tobą zrobi jak tylko Cię dorwie. Po przeczytaniu tych ze propozycji umilenia Ci nie-życia postanowiłeś pokazać list swojemu doradcy. Okazało się że nie bez przyczyny go jeszcze nie zabiłeś. Polecił Ci on wysłać Krew do pokrzywdzonego władcy aby go tym udobruchać.

Opis zadania:
Wyślij władcy daninę w postaci 10.000 krwi aby załagodzić spor.

Mechanika zadania:
Tak jak w przypadku zadania z krwią, Tylko tu problem z nagrodą (Wszelkie pomysły mile widziane ;p )


GDZIE TO BYŁO...?

Kilka dni temu gdzieś w tych okolicach znalazłeś dziwne ruiny, gdyby nie nadchodzący wschód słońca i dystans jaki Cię od nich dzielił zwiedził byś je natychmiast. Cóż. Teraz też byś zwiedził je natychmiast gdyby nie fakt że nie pamiętasz jak dotarłeś w tamto miejsce, fakt ze tamtej nocy przemierzyłeś spory obszar terenu nie tłumaczy faktu ze "Pan ciemności" zapomniał jak tam trafić. Nie mogło to przecież być jakoś daleko od tego miejsca.

Opis zadania:
Znajdź tajemnicze ruiny wykonując dalekie wyprawy.


Mechanika zadania:
opcja 1:
Działa na zasadzie mini lokacji Do ubicia mamy tu kilka małych pomiotów/mutantów i na końcu zgarniamy przedmiot.
Mutantów losowa liczba przedział lvl-owy
1lvl - 15lvl - 2 moby
16lvl - 30 lvl - 3-4 moby
31lvl - 50 lvl - 5-7 moby
50lvl+ - Trzeba by było ustalić


opcja 2:
Odnajdujemy ruiny a w nich ukrytą skrzynie ze skarbem ale tutaj zmniejszył bym szanse wystąpienia takiego zdarzenia do 20-25% nie więcej.


KRWIOPIJCY KRWIOPIJCY NIE RÓWNI


Mijają kolejne dni, ślady znajdowane wcześniej raz na miesiąc teraz pojawiają się coraz częściej. Przestałeś już sądzić że należą do tego samego osobnika, zwłaszcza gdy tydzień temu natrafiłeś na sporą ilość różnego rozmiaru śladów. Taaaak, co do tego z czym masz do czynienia nie ma najmniejszych wątpliwości. Kolejne stado <ghuli> grasuje w twoim sektorze, było by lepiej nie zwoływać łowów, zwłaszcza ze jeszcze po ostatnim ataku kilkunastu naszych najlepszych ludzi z agencji ochrony trzyma się marnie. Czas chyba posłać po okolicznych sprzymierzeńców i zapolować.


Opis zadania:
Znajdź i zniszcz kryjówkę <ghuli> w swoim sektorze.

Mechanika zadania:
Coś w stylu zadania z Wilkołakami tyle że postawił bym tu na stworzenie czegoś jak fajny i miły obleg Smile Czyli nie 10 stworków z małymi statami tylko faktycznie mocna armia przeciwników tak aby cały klan się pobawił. Nagrodą była by w postaci PLN/Krew/ludzie w proporcji HP przeciwników*10/na ilość osób z oblegu. (wstępny wzór do dopracowania)


KRYTYCZNA SYTUACJA

Minęło już sporo czasu od chwili gdy Gor'shf zaatakował placówki na północy, tamte tygodnie nieustannych walk na pustkowiu. Wszystkiemu można było by zapobiec gdyby tylko rada chciała Cię posłuchać. A gdy było już za późno tylko łaska Kayna ich ocaliła przed fala śmierci płynąca z północy. Ale tym razem będzie inaczej, tym razem twoi szpiedzy donieśli o dziwnym poruszeniu nieopodal <malej bramy> zabierz ze sobą kilku zaufanych towarzyszy i wyruszcie by powstrzymać hordę.


Opis zadania:
zorganizuj wyprawę na <małą bramę> by powstrzymać nadchodzące niebezpieczeństwo.

Mechanika zadania:
Zaliczone tylko po przejściu wszystkich poziomów lokacji (Problemem będą lokację 4 lvl+) Pojawienie się takich psuje Wizje zadań tygodniowych. jeszcze do przeanalizowania.




Zadania na krew i na ludzi ubrałem w fabułę, pomysłodawcą parę postów wyżej.
Wszystkie punkty w nawiasach np. <biała wieża> mogą być losowe aby nie było strasznie jednolicie Wink
Oczywiście wszystkie zadania opisane powyżej można modernizować względem ilości wypraw, krwi, przedmiotów. Są one też po to aby Admini mogli się wypowiedzieć a my abyśmy mogli zobaczyć ramy w jakich zakresie powinniśmy tworzyć zadania Wink

Pewnie znajdą się takie osoby które będą się pytać dlaczego nagroda w postaci Krwi/ludzi/PLN, Moim zamiarem jest zachęcenie graczy na wysokim lvl-u Krew i PLN zawszę się przydają ludzie no cóż nie koniecznie ale. Pamiętajcie że wartości w zdobywanych zasobów są tylko przykładami Wink



__________________


Same zadania są ok. Jedyne co może być problemem to dopasowanie mobów:
1lvl - 15lvl - 2 moby
16lvl - 30 lvl - 3-4 moby
31lvl - 50 lvl - 5-7 moby
50lvl+ - Trzeba by było ustalić

na 31 lev zabicie dowolnej ilości mobów, które będą wyzwaniem dla lev 1-5 będzie dziecinnie łatwe czyli albo zrobić X wersji zadania z różnymi przeciwnikami dla różnych leveli albo skalowanie statystyk ale to już będzie problematyczne.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


04-04-2014 12:11 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No tak trzeba by było zrobić kilka osobnych zależnych od lvl-u, a to by było chyba z 6 - 7 alternatyw względem lvl-u. Wysokie poziomy można by było zawinąć z lokacji z KW, niskie juz trzeba by było stworzyć.

PS.

Powiem szczerze ze o tym ze do każdego nowego przedmiotu trzeba by było dodać kilka jego odpowiedników w zależności od layoutu. Dobrze wiedzieć na przyszłość Wink

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

04-04-2014 12:34 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Questil napisał(a)
No tak trzeba by było zrobić kilka osobnych zależnych od lvl-u, a to by było chyba z 6 - 7 alternatyw względem lvl-u. Wysokie poziomy można by było zawinąć z lokacji z KW, niskie juz trzeba by było stworzyć.

PS.

Powiem szczerze ze o tym ze do każdego nowego przedmiotu trzeba by było dodać kilka jego odpowiedników w zależności od layoutu. Dobrze wiedzieć na przyszłość Wink


Każda najmniejsza ramka musi powstać w wersji dostosowanej do każdego layoutu oraz uwzględniać zmienne długości słów w obcych językach.

Podobnie z lokalizacją, odmianą przez przypadki, osoby itd

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


04-04-2014 12:53 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To w takim przypadku automatycznie jest 7 razy tyle roboty (chyba 7 Tongue ), to w takim wypadku dobrze było by to zredukować do 2-3 max wtedy pewnie jakoś by się przeżyło tego typu robotę. A do tego czasu możemy sobie odpuścić to jedno zadanie Wink przy następnej wenie twórczej może dodam tu jeszcze kilka zadań jeśli jakieś wymyślę Wink

Korci mnie zadanie typu zaliczenia x razy siły (pielgi, dalekie), tak aby przypomnieć większym lvlom jak to było kiedyś z zaliczaniem pielg Tongue tylko wtedy trzeba by było fajna fabule do każdej cechy napisać Wink ale automatycznie mamy kilka dodatkowych kombinacji zadań.

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

04-04-2014 14:38 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Questil
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Edit:
Nie mogłem przez telefon posta zedytować ale już poprawione Wink

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Questil: 06-04-2014 22:42.

06-04-2014 12:56 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Tawerna, zadania, Propozycja

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH