Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
|
|
Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
Drodzy Admini,
nowe areny? Super sprawa, naprawdę! Wreszcie będzie się coś działo, będzie ciekawie i tak dalej - i piszę to bez żadnego nawet promila ironii.
Problem w nowych arenach (w przypadku Morii) leży gdzie indziej - systemu nagród, które pod nasz silnik są zdecydowanie przegięte. Poniżej przedstawiam propozycję zmiany, proszę nie zaspamować tematu - wypowiadasz sie TAK lub NIE + argumentacja. Inne posty proszę żeby Moderatorzy traktowali jako spam.
Lecimy:
Bonusy za srebrne monety:
Antykwariusz - wydaje mi się być ok.
Ninja - zmienić na połowę obecnych wartości czyli 15/30/45/60/75
Erudyta - proponuję zmienić na 2/4/6/8/10 .
Genetyk - w mojej ocenie jest ok - więcej ! Daje maluchom możliwość zbierania evo
- zawsze to dodatkowy bonus przy wejściu do 3 aktu
Myśliwy - wydaje mi się być ok.
Bonusy za złote monety:
Działkowiec - zmienić na 2/4/6/8/10.
Turysta - zmienić na 2/4/6/8/10.
Podróżnik - zmienić na 2/4/6/8/10.
Na własnym przykładzie - ze swoim zestawem na wyprawki (wcale nie wiadomo jak high end-owym) mam z tymi bonusami maks% na WSZYSTKIE wyprawy. Chyba przegięte
Fortuna - zmienić na 5/10/15/20/25.
Wilcze stado - moim zdaniem jest ok.
|
|
15-04-2014 00:03 |
|
|
Łowca Smoków
Double Ace
Data rejestracji: 25-12-2013
Postów: 116
|
|
i tak nie zmienią, tak samo jak nie ucięli tanków. Te betatesty to zrobili chyba dla picu, żeby pokazać że niby przejmują się opinią graczy. Na morii i tak te bonusy mniej wypaczają rozgrywkę niż na nekro ( gram na obu serwerach). Na nekro to wg mnie robią szajbę z balansu szczególnie przy oblegach i samych arenach
|
|
15-04-2014 00:15 |
|
|
99CESARZ
Viking
Data rejestracji: 13-09-2006
Postów: 521
|
|
Działkowiec - zmienić na 2/4/6/8/10.
Turysta - zmienić na 2/4/6/8/10.
Podróżnik - zmienić na 2/4/6/8/10.
Te 3 chyba były dodane bo nie było pomysłu, ja bym proponował żeby one dodawały % do maksymalnej szansy na udaną wyprawę.
__________________ Co to???
|
|
15-04-2014 00:19 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
Autor tematu
|
|
cytat: |
99CESARZ napisał(a)
Działkowiec - zmienić na 2/4/6/8/10.
Turysta - zmienić na 2/4/6/8/10.
Podróżnik - zmienić na 2/4/6/8/10.
Te 3 chyba były dodane bo nie było pomysłu, ja bym proponował żeby one dodawały % do maksymalnej szansy na udaną wyprawę. |
Skupmy się na tą chwilę na samych bonusach i wyrównaniu ich bo w tym momencie wypaczają rozgrywkę na Morii. O kwestii zastąpienia bonusów innymi pogadajmy jak już się trochę ogramy z tym co jest przy zbalansowanych do naszego silnika wartościach
|
|
15-04-2014 00:21 |
|
|
99CESARZ
Viking
Data rejestracji: 13-09-2006
Postów: 521
|
|
tylko że te 3 nie mają najmniejszego sensu, w miesiąc wygrywając wszystko zdobywasz 40 złotych monet. Czyli musisz się zdecydować czy chcesz fortunę 45 lucka czyli 9% szansy na udaną pielgrzymkę czy też Podróżnik który da ci 3% więcej ale bez lucka.
__________________ Co to???
|
|
15-04-2014 00:30 |
|
|
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
RE: Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
cytat: |
Magico napisał(a)
Drodzy Admini,
nowe areny? Super sprawa, naprawdę! Wreszcie będzie się coś działo, będzie ciekawie i tak dalej - i piszę to bez żadnego nawet promila ironii.
Problem w nowych arenach (w przypadku Morii) leży gdzie indziej - systemu nagród, które pod nasz silnik są zdecydowanie przegięte. Poniżej przedstawiam propozycję zmiany, proszę nie zaspamować tematu - wypowiadasz sie TAK lub NIE + argumentacja. Inne posty proszę żeby Moderatorzy traktowali jako spam.
Lecimy:
Bonusy za srebrne monety:
Antykwariusz - wydaje mi się być ok.
Ninja - zmienić na połowę obecnych wartości czyli 15/30/45/60/75
Erudyta - proponuję zmienić na 2/4/6/8/10 .
Genetyk - w mojej ocenie jest ok - więcej ! Daje maluchom możliwość zbierania evo
- zawsze to dodatkowy bonus przy wejściu do 3 aktu
Myśliwy - wydaje mi się być ok.
Bonusy za złote monety:
Działkowiec - zmienić na 2/4/6/8/10.
Turysta - zmienić na 2/4/6/8/10.
Podróżnik - zmienić na 2/4/6/8/10.
Na własnym przykładzie - ze swoim zestawem na wyprawki (wcale nie wiadomo jak high end-owym) mam z tymi bonusami maks% na WSZYSTKIE wyprawy. Chyba przegięte
Fortuna - zmienić na 5/10/15/20/25.
Wilcze stado - moim zdaniem jest ok. |
Co do bonusów za złote to nie uważam ich za przesadzone, przecież klan zazwyczaj będzie miał max 1 z nich aktywny. Jeżeli jakiś low lev klan będzie chciał dopakować sobie bliskie/dalekie to chyba dobrze?
Ew zmienić fortunę - tak jak proponujesz.
Co do SREBRNIKÓW:
Ninja - nie widzę nic przeciw - co o tym myślicie?
Erudyta - tutaj może zrobić stopniowanie? Dla postaci w A1 proponował bym pozostawić obecne wartości, dla postaci w A2 dać 1/2 tego co obecnie, a w A3 dać tak jak proponujesz.
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
15-04-2014 13:34 |
|
|
Piniula
Lord
Data rejestracji: 03-08-2008
Postów: 322
Klan: RTS Kraina: Moria III
|
|
RE: Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
Magico napisał(a)
Drodzy Admini,
nowe areny? Super sprawa, naprawdę! Wreszcie będzie się coś działo, będzie ciekawie i tak dalej - i piszę to bez żadnego nawet promila ironii.
Problem w nowych arenach (w przypadku Morii) leży gdzie indziej - systemu nagród, które pod nasz silnik są zdecydowanie przegięte. Poniżej przedstawiam propozycję zmiany, proszę nie zaspamować tematu - wypowiadasz sie TAK lub NIE + argumentacja. Inne posty proszę żeby Moderatorzy traktowali jako spam.
Lecimy:
Bonusy za srebrne monety:
Antykwariusz - wydaje mi się być ok.
Ninja - zmienić na połowę obecnych wartości czyli 15/30/45/60/75
Erudyta - proponuję zmienić na 2/4/6/8/10 .
Genetyk - w mojej ocenie jest ok - więcej ! Daje maluchom możliwość zbierania evo
- zawsze to dodatkowy bonus przy wejściu do 3 aktu
Myśliwy - wydaje mi się być ok.
Bonusy za złote monety:
Działkowiec - zmienić na 2/4/6/8/10.
Turysta - zmienić na 2/4/6/8/10.
Podróżnik - zmienić na 2/4/6/8/10.
Na własnym przykładzie - ze swoim zestawem na wyprawki (wcale nie wiadomo jak high end-owym) mam z tymi bonusami maks% na WSZYSTKIE wyprawy. Chyba przegięte
Fortuna - zmienić na 5/10/15/20/25.
Wilcze stado - moim zdaniem jest ok. |
Co do bonusów za złote to nie uważam ich za przesadzone, przecież klan zazwyczaj będzie miał max 1 z nich aktywny. Jeżeli jakiś low lev klan będzie chciał dopakować sobie bliskie/dalekie to chyba dobrze?
Ew zmienić fortunę - tak jak proponujesz.
Co do SREBRNIKÓW:
Ninja - nie widzę nic przeciw - co o tym myślicie?
Erudyta - tutaj może zrobić stopniowanie? Dla postaci w A1 proponował bym pozostawić obecne wartości, dla postaci w A2 dać 1/2 tego co obecnie, a w A3 dać tak jak proponujesz. |
Dobry pomysł ze srebrnikami - ninja obciąć o 50%, eurydytę tak jak proponuje Sushi. Klanowe złocisze zostawić jak są.
__________________ ISO
|
|
15-04-2014 13:53 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
RE: Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Co do SREBRNIKÓW:
Ninja - nie widzę nic przeciw - co o tym myślicie?
Erudyta - tutaj może zrobić stopniowanie? Dla postaci w A1 proponował bym pozostawić obecne wartości, dla postaci w A2 dać 1/2 tego co obecnie, a w A3 dać tak jak proponujesz. |
ok ale zrobic to od zaraz a nie czekac az pobiora 50% expa na miesiac...
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
15-04-2014 13:53 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
RE: Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Co do SREBRNIKÓW:
Ninja - nie widzę nic przeciw - co o tym myślicie?
Erudyta - tutaj może zrobić stopniowanie? Dla postaci w A1 proponował bym pozostawić obecne wartości, dla postaci w A2 dać 1/2 tego co obecnie, a w A3 dać tak jak proponujesz. |
w pełni się zgadzam.. pozwoli to nowym graczom na szybszy rozwój, który byłby wraz ze zdobywaniem kolejnych aktów hamowany.. pozwoli to "dogonić topkę".. jeden z lepszych pomyslów na "ożywienie" starych serwerów
Ninja wg mnie jest ok.. pozwoli to na przejście trudniejszych KW mniejszym graczom, szczególnie low lv Crom
|
|
15-04-2014 14:04 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Teraz pytasz SM co sądzimy o tym? No to nieźle było testowane.
Ninja - Sorry, ale dla kogo ma być bonusem 75 inicjatywy? Co z tym i kto zrobi? Pomijając wojny, w które i tak nie wierzę, inicjatywa jest tylko dla białasów na expach by jakoś zrównać się z dystansami i palnikami. No to 75 ich nie zrówna. Ale możliwe, że czegoś nie widzę albo coś mi umyka.
Erudyta - nie jestem w stanie zrozumieć jak to mogło przejść w testach. Jak ktokolwiek rozsądny mógł to zaimplementować.
Genetyk - teoretycznie chyba nawet ok. Praktycznie to gdzie są nowe ewolucje, w które te punkty mamy wkładać?
Myśliwy - respekt za dokładnie wyważoną ilość hp. Nie jakieś po bandzie 100-200-300-400-500. Nie. 100-120-150-180-250 to musiało przejść serię ekstremalnych crash testów... jak dla mnie najsłabsze z tych wszystkich, ale przynajmniej nie przegięte, to też plus.
Antykwariusz - no niby ok. Chociaż teoretycznie zwiększa drop o te 20% czy ile tam wypada, ale nie powinien być przegięty.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
15-04-2014 14:17 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
Autor tematu
|
|
RE: Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
Magico napisał(a)
Drodzy Admini,
nowe areny? Super sprawa, naprawdę! Wreszcie będzie się coś działo, będzie ciekawie i tak dalej - i piszę to bez żadnego nawet promila ironii.
Problem w nowych arenach (w przypadku Morii) leży gdzie indziej - systemu nagród, które pod nasz silnik są zdecydowanie przegięte. Poniżej przedstawiam propozycję zmiany, proszę nie zaspamować tematu - wypowiadasz sie TAK lub NIE + argumentacja. Inne posty proszę żeby Moderatorzy traktowali jako spam.
Lecimy:
Bonusy za srebrne monety:
Antykwariusz - wydaje mi się być ok.
Ninja - zmienić na połowę obecnych wartości czyli 15/30/45/60/75
Erudyta - proponuję zmienić na 2/4/6/8/10 .
Genetyk - w mojej ocenie jest ok - więcej ! Daje maluchom możliwość zbierania evo
- zawsze to dodatkowy bonus przy wejściu do 3 aktu
Myśliwy - wydaje mi się być ok.
Bonusy za złote monety:
Działkowiec - zmienić na 2/4/6/8/10.
Turysta - zmienić na 2/4/6/8/10.
Podróżnik - zmienić na 2/4/6/8/10.
Na własnym przykładzie - ze swoim zestawem na wyprawki (wcale nie wiadomo jak high end-owym) mam z tymi bonusami maks% na WSZYSTKIE wyprawy. Chyba przegięte
Fortuna - zmienić na 5/10/15/20/25.
Wilcze stado - moim zdaniem jest ok. |
Co do bonusów za złote to nie uważam ich za przesadzone, przecież klan zazwyczaj będzie miał max 1 z nich aktywny. Jeżeli jakiś low lev klan będzie chciał dopakować sobie bliskie/dalekie to chyba dobrze?
Ew zmienić fortunę - tak jak proponujesz.
Co do SREBRNIKÓW:
Ninja - nie widzę nic przeciw - co o tym myślicie?
Erudyta - tutaj może zrobić stopniowanie? Dla postaci w A1 proponował bym pozostawić obecne wartości, dla postaci w A2 dać 1/2 tego co obecnie, a w A3 dać tak jak proponujesz. |
I moim zdaniem w takiej formie będzie to super zrealizowane - jak to Milan napisał - pozwoli to graczom na starszych serwerach trochę nadgonić topkę - jeśli dodamy do tego, że maluch może zbierać evo od początku - jest super
wprowadzać, nie czekać
|
|
15-04-2014 14:25 |
|
|
antyrama
Triple Ace
Data rejestracji: 21-04-2011
Postów: 180
Kraina: Moria IV Skąd: ck
|
|
RE: Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Co do SREBRNIKÓW:
Ninja - nie widzę nic przeciw - co o tym myślicie?
Erudyta - tutaj może zrobić stopniowanie? Dla postaci w A1 proponował bym pozostawić obecne wartości, dla postaci w A2 dać 1/2 tego co obecnie, a w A3 dać tak jak proponujesz. |
dla ninja to bym obciął dla pvp a dla kw/eksp zostawił- necro ciągle ma problemy na kw, któreśtam lokacje, nie pamiętam, to im powinno ułatwić sprawę.
erudyta- super, pięknie, doskonale, nawet A2 bym dał to co jest terez, dla a3 to co proponował autor; a dla A1- 2x więcej niż jest, czyli podwoić im ekspa za 5 poziom erudyty. niech rosną, niech dropią, niech handel kwitnie i serwery żyją.
__________________
|
|
15-04-2014 14:28 |
|
|
99CESARZ
Viking
Data rejestracji: 13-09-2006
Postów: 521
|
|
Myśliwy znowu powiększa przepaść w dmg między dystansem a innymi ścieżkami
__________________ Co to???
|
|
15-04-2014 14:30 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
RE: Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
cytat: |
antyrama napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Co do SREBRNIKÓW:
Ninja - nie widzę nic przeciw - co o tym myślicie?
Erudyta - tutaj może zrobić stopniowanie? Dla postaci w A1 proponował bym pozostawić obecne wartości, dla postaci w A2 dać 1/2 tego co obecnie, a w A3 dać tak jak proponujesz. |
dla ninja to bym obciął dla pvp a dla kw/eksp zostawił- necro ciągle ma problemy na kw, któreśtam lokacje, nie pamiętam, to im powinno ułatwić sprawę.
erudyta- super, pięknie, doskonale, nawet A2 bym dał to co jest terez, dla a3 to co proponował autor; a dla A1- 2x więcej niż jest, czyli podwoić im ekspa za 5 poziom erudyty. niech rosną, niech dropią, niech handel kwitnie i serwery żyją. |
lol? co ma ninja do pvp? skoro w pvp i tak idzie wymiana "cios za cios"??? podwójny exp też nie jest złym pomysłem, tylko w tym miejscu wolałbym ograniczyć go do poziomu lv, będącego progiem danego aktu czyli 50,65 niż do samego aktu..
dlaczego?
mnich może się bez legend obejść.. nie musi ich ubierać.. wobec tego do 65lv mógłby nie wchodzić do a2 i trzepać większy exp w porównaniu do innych tatków, biała 1h jest na tyle mocna, ze bez leg da sie obejść
|
|
15-04-2014 14:39 |
|
|
Corvinus_R3
Lord
Data rejestracji: 29-12-2010
Postów: 378
Klan: R E P T Y --> B_K Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
RE: Propozycja balansu nagród dla silnika Moria |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
Magico napisał(a)
Drodzy Admini,
nowe areny? Super sprawa, naprawdę! Wreszcie będzie się coś działo, będzie ciekawie i tak dalej - i piszę to bez żadnego nawet promila ironii.
Problem w nowych arenach (w przypadku Morii) leży gdzie indziej - systemu nagród, które pod nasz silnik są zdecydowanie przegięte. Poniżej przedstawiam propozycję zmiany, proszę nie zaspamować tematu - wypowiadasz sie TAK lub NIE + argumentacja. Inne posty proszę żeby Moderatorzy traktowali jako spam.
Lecimy:
Bonusy za srebrne monety:
Antykwariusz - wydaje mi się być ok.
Ninja - zmienić na połowę obecnych wartości czyli 15/30/45/60/75
Erudyta - proponuję zmienić na 2/4/6/8/10 .
Genetyk - w mojej ocenie jest ok - więcej ! Daje maluchom możliwość zbierania evo
- zawsze to dodatkowy bonus przy wejściu do 3 aktu
Myśliwy - wydaje mi się być ok.
Bonusy za złote monety:
Działkowiec - zmienić na 2/4/6/8/10.
Turysta - zmienić na 2/4/6/8/10.
Podróżnik - zmienić na 2/4/6/8/10.
Na własnym przykładzie - ze swoim zestawem na wyprawki (wcale nie wiadomo jak high end-owym) mam z tymi bonusami maks% na WSZYSTKIE wyprawy. Chyba przegięte
Fortuna - zmienić na 5/10/15/20/25.
Wilcze stado - moim zdaniem jest ok. |
Co do bonusów za złote to nie uważam ich za przesadzone, przecież klan zazwyczaj będzie miał max 1 z nich aktywny. Jeżeli jakiś low lev klan będzie chciał dopakować sobie bliskie/dalekie to chyba dobrze?
Ew zmienić fortunę - tak jak proponujesz.
Co do SREBRNIKÓW:
Ninja - nie widzę nic przeciw - co o tym myślicie?
Erudyta - tutaj może zrobić stopniowanie? Dla postaci w A1 proponował bym pozostawić obecne wartości, dla postaci w A2 dać 1/2 tego co obecnie, a w A3 dać tak jak proponujesz. |
Według mnie wartości odnośnie erudyty ,proponowane przez sushiego są BARDZO dobrym wyjściem.
Wprowadzić to zanim ludzie połapią 50%.
__________________
Gram tylko na r3!
Profil
Id:74459
Created By Bassyll[*]
|
|
15-04-2014 14:44 |
|
|
|
Cóż, a zapowiadało się tak pięknie, wreszcie jakiś progres i jak zwykle płacz. Jedyne do czego bym się przyczepił to bonus do inicjatywy bo jest przegięty.
Co do erudyty to marzy mi się by zostało tak jak jest, wreszcie jakiś większy progres by był. Żadnego stopniowania, zmieniania. Najlepiej zostawić tak jak jest albo ...... usunąć i po problemie.
____________
R17, id=17
TCBNP
|
|
15-04-2014 14:46 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
A ja proponuje zrobić ankietę w grze czy ludzie są za obniżeniem bonusów bo teraz to widzę, że wypowiada się parę osób w skali wszystkich serwerów, a z tego co widzę po r2 to ludziom bonusy odpowiadają. Więc może się okazać, że parę osób wypłacze coś co wielu się nie spodoba. Jeżeli chodzi o Erudytę to gdyby to jeszcze było 4/8/12/16/25 dla A3 to nie byłoby tragedii, ale to co proponujesz to o kant dupy z takim bonusem. Jeżeli chodzi o inne bonusy to może i można by trochę uciąć, ale Erudyta powinien zostać albo być w niewielkim stopniu znerfiony. Nie rozumiem co wam przeszkadza szybszy progres??
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
15-04-2014 14:59 |
|
|
Hurrin
Triple Ace
Data rejestracji: 21-04-2008
Postów: 197
Klan: Szwendacz... Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V
|
|
Nie wydaje mi sie, zeby to byl temat placz, lecz troska o system gry, ktory moze zostac jak slusznie koledzy zauwazyli wypaczony(jeszcze bardziej) taka dopalka do expa w postaci 50%:>i pare innych rzeczy, o ktorych wspomniano rowniez.
Ankieta na temat nowych aren bylaby mile widziana, ale to za jakis czas jak zostanie przetestowane w obecnej formie na morii, jakby nie patrzec silnik typu moria nie mial okazji testowac tych aren.
__________________ R5 - się grało: Pzdr dla DT & KATY.
R9 - się grało: Pzdr dla Black Hand 2.
R13 - się grało...
R15 - grało się...
R17 - "postny urlop - 40 dni bana" (smuteczek)
|
|
15-04-2014 15:33 |
|
|
Łowca Smoków
Double Ace
Data rejestracji: 25-12-2013
Postów: 116
|
|
cytat: |
Hurrin napisał(a)
Nie wydaje mi sie, zeby to byl temat placz, lecz troska o system gry, ktory moze zostac jak slusznie koledzy zauwazyli wypaczony(jeszcze bardziej) taka dopalka do expa w postaci 50%:>i pare innych rzeczy, o ktorych wspomniano rowniez.
Ankieta na temat nowych aren bylaby mile widziana, ale to za jakis czas jak zostanie przetestowane w obecnej formie na morii, jakby nie patrzec silnik typu moria nie mial okazji testowac tych aren. |
na nekro był testowany, tylko co z tego, jak admini nie wprowadzili ŻADNEJ propozycji graczy
|
|
15-04-2014 15:36 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
masterofpapets napisał(a)
A ja proponuje zrobić ankietę w grze czy ludzie są za obniżeniem bonusów bo teraz to widzę, że wypowiada się parę osób w skali wszystkich serwerów, a z tego co widzę po r2 to ludziom bonusy odpowiadają. Więc może się okazać, że parę osób wypłacze coś co wielu się nie spodoba. Jeżeli chodzi o Erudytę to gdyby to jeszcze było 4/8/12/16/25 dla A3 to nie byłoby tragedii, ale to co proponujesz to o kant dupy z takim bonusem. Jeżeli chodzi o inne bonusy to może i można by trochę uciąć, ale Erudyta powinien zostać albo być w niewielkim stopniu znerfiony. Nie rozumiem co wam przeszkadza szybszy progres?? |
szybszy progess przeszkadza w tym, że gracze mniejsi, chodzący na mniejsze moby dostają mniej expa.. przyrost jest procentowy, wiec jak sam pewnie zauważyłeś im więcej expa z expy tym szybciej odskakujesz od mniejszch.. gwałtowny wzorst kamieni spowoduje skok cen składników, więc mniejsi nie będą w stanie szybko złożyć sobie eq..
spowoduje to również szybsze wbijania itemów na dsk5, więc szybciej straci kolejny cel jakim jest eq dsk5 i szybciej gra mu się znudzi
|
|
15-04-2014 15:38 |
|
|
|
Co za bzdury
Szybszy progres sprawi, że gra ożyje. Bez erudyty topka i tak szybciej expi od low-lvlów, tak było jest i będzie, więc ,,twój argument jest inwalidą''.
|
|
15-04-2014 15:59 |
|
|
Krysti@no
Viking
Data rejestracji: 21-10-2006
Postów: 598
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
a co was obchodzi topka? ci co expili lepiej dalej będą to robić.... dostaliście extra 50% kamyków i nagle wam to przeszkadza - jesteście normalni czy nie?
__________________ obecnie r13 - Zshifuarimota
kiedyś adamuss
|
|
15-04-2014 16:17 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
Topka i tak jest nie do gonienia, a itemy na dsk+5 wbije sobie rytkiem jak wejdzie, a do tego czasu będę kisił kamienie co by na rytka starczyło.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
15-04-2014 16:34 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
Sushi proponuje bardzo dobre bonusy, czemu nie wprowadziliscie tego w takiej formie od poczatku tylko ludziom apetytu narobiliscie? :p
tak dla tematu, tak dla Sushiego xD zmieniac zanim ludzie kupia ostatni lvl erudyty
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
15-04-2014 17:21 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
a IMHO bonusy są ok w obecnej - znerfienie ich sprawi że będą mało użyteczne
mocą postaci są przedmioty a nie ranking który służy głównie do lansu
albo odpali bonusy do dropa aby wzmacniać postać
albo - nie dbając o dropa będzie gonić tylko za ekspem by kupić itemy
albo jeśli już złapie dropa to odpali aby podgonić topkę - ale i tak to sprzęt będzie wykładnikiem siły postaci
są to różne ścieżki rozwoju i nie ma co zabijać różnorodności
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
15-04-2014 17:40 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
up, mylisz sie. 50% expa bedzie absolutna koniecznoscia i wszyscy aktywni beda mieli wlaczone caly czas. szybszy rozwoj to wiecej kamieni to wiecej funduszy to lepsze eq to szybszy rozwoj. i kolo sie zamyka.
kazdy kto wybierze inna opcje niz erudyte straci
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
15-04-2014 17:49 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
to że tłum tak pogoni nie znaczy że to jest dobre
ze słabym sprzętem pogonisz za bardzo w górę - to zanim zarobisz na kupienie sprzętu i jego wbicie ( na mori ) to będziesz jest spora szansa ze zostaniesz farmą bo zniszczysz siłe konta
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
15-04-2014 18:33 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
Ale znerfienie do 10% sprawi, że erudyta stanie się mało opłacalny, 20% - 25% byłoby dobrą opcją.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
15-04-2014 20:13 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
Autor tematu
|
|
10% to mało?
z robota średnio mam 50k expa - z bonusem dostanę 55k expa - to jest mało?
za wendola chłopaki dostają 100k expa - z bonusem dostaną 110k expa - to jest mało?
|
|
15-04-2014 20:24 |
|
|
Krysti@no
Viking
Data rejestracji: 21-10-2006
Postów: 598
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
no mało jak mogłeś mieć 75k, powiedz co ci przeszkadza że gra chce wejść na nowy etap, w którym się szybciej zdobywa punkty?
__________________ obecnie r13 - Zshifuarimota
kiedyś adamuss
|
|
15-04-2014 20:39 |
|
|
|