Malylobuz
Full Member
Data rejestracji: 09-07-2013
Postów: 52
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
Tak sobie mysle czy tatoo snajpera moze byc mocniejszy?
Moze administracja zrobi cos z tym boo...
CR, Mnich bez problemowo atakuje snajpera ...
snajper nawet nie zakwiczy ...
Gang trafia przy roznicy 100sposta .... wiec tez klepie snajpera bez zadnego problemu..
przecietne DMG ganga to okolo 11k na runde na ekspie/kw
o mnichu i CRu nie bede pisac bo to jest gigantyczna roznica ...
Tatoo :
-Dowodca oddzialu : +20% ignora ... po kiego wala ignor snajperowi na miotaczu?!
skoro sam w sobie ma 100% ??
-As strzelnicy
Cechy: trafienie wszystkich broni +75, modyfikator obrażeń z WIEDZY od Aktu III: 1
cecha trafienia bronia +75 hm... aa w przeliczeniu na sposta to ile to?? 15?? 10??
te dwa tatoo sa smieszne.....
Opaska .... daje ignora ....
ale co komu po 150% ignora ?
moze wczepmy do opaski, maski DMG 1/4 ?
moze cos by dalo sie z tym zrobic bo snajper odstaje kolosalnie ....
Majtek ....
jak jest przeliczane ile hp kradnie majestat??
bo wychodzi na to ze kradnie okolo 10k hp -.-
i jak tu sie bronic przed takim na arenie??
|
|
18-04-2014 09:13 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
Teoretycznie snajper to nie tylko miotacz, niektórzy używają ak-47, fakt że miotacz jest o niebo lepszy, ale co kto lubi.
75 trafienia to jak się nie mylę 25 sposta.
Co do opaski to zdecydowanie na nie, są inne tatoo oprócz snajpera i osoby grające kobietami straciłyby dużo na dmg w przypadku gdy nie mają 100% ignora.
Co do zmiany samego tatoo snajpera to administracja wspominała o jakimś booście(że kiedyś będzie).
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
18-04-2014 09:40 |
|
|
Malylobuz
Full Member
Data rejestracji: 09-07-2013
Postów: 52
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
Autor tematu
|
|
cytat: |
masterofpapets napisał(a)
Teoretycznie snajper to nie tylko miotacz, niektórzy używają ak-47, fakt że miotacz jest o niebo lepszy, ale co kto lubi.
75 trafienia to jak się nie mylę 25 sposta.
Co do opaski to zdecydowanie na nie, są inne tatoo oprócz snajpera i osoby grające kobietami straciłyby dużo na dmg w przypadku gdy nie mają 100% ignora.
Co do zmiany samego tatoo snajpera to administracja wspominała o jakimś booście(że kiedyś będzie). |
no dobra ale gdyby dali 1/4 DMG to bylo by lepsze ( chyba).
opaska.. skoro facet ma bandane i ma 1/4 DMG to czemu babka ma byc inna??
WKONCU KOBIETY WALCZYLY O ROWNIE UPRAWNIENIE!
"ze kiedys bedzie" nooo kiedys ...
mnie i wielu innych snajperow interesuje konkretny termin i konkretne informacje
|
|
18-04-2014 11:58 |
|
|
Gierek
Viking
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II
|
|
Bo babka ma:
1.Opaska która daje więcej sposta co jest super zwlaszcze we wcześniejszych fazach gry
2.Gorset który jest super na CR we wczesnych fazach
3.Apaszke która jest super przegięta:-)
4.Spodniczke która daje więcej szczęścia
Bonus z opaski jest bardzo fajny - zależy od buildu i od tego co komu akurat potrzeba.
Do tego snajper jest mega lepszy niż cokolwiek innego na lvl 1-90 wiec dajcie spokoj - będą runy będą ulepszenia
|
|
18-04-2014 12:03 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
gralem snajperem na akaczu, kmie i miotaczu
mialem dsk2 spaczaki, dobry klocek
z czystym sumieniem moge powiedziec, ze i tak wiekszosc roboty robil majestat w ataku
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
18-04-2014 12:07 |
|
|
H4iL
Member
Data rejestracji: 05-12-2013
Postów: 34
Klan: Lithium Kraina: Moria V
|
|
Gram snajperem na kałachu (85 lvl) i nie narzekam. Co do Twoich wypowiedzi:
- 20% ignora miotaczowi nic nie da, ale dla osób z AK już da. Poza tym, we wcześniejszych fazach gry też dodaje jakiś tam dmg na ekspach, kiedy chodziło się z KM-em.
- 75 sposta / modyfikator z Wiedzy - to ~25 sposta a nie 10-15, i to również był świetny bonus dla początkowych eksp. Do złotego na niskich lvlach trafiałeś praktycznie wszystko bez problemu. A teraz, na wyższym lv, póki nie mam zrobionych słonek i chodze z dość małą ilością sposta też jako-tako ten bonus z trafienia mi się przydaje na robotach/anubach.
- co do Opaski to ktoś tam inny sie wypowiedział - inne tatki potrzebują ignora defa
- Na majestat narzeka sporo osób
nie wypowiadam się, bo to akurat jest do poprawy, ale i tak zapewne nic z tym nie zrobią.
Streszczając - snajper jest dobrze zrobiony pod wczesne fazy gry, ale potem odstaje
proponowałbym +15% bonus do HP na instruktorze od aktu 3, ale nie wiem czy takie coś by przeszło.
Pozdr.
|
|
18-04-2014 12:28 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
Wypowiem się do opaski raz jeszcze, przelicz sobie 20% ignora na 4 ostatnich mobach i zobaczysz, że 20% daje więcej niż 1/4 dmg dla postaci do około 120lvl, a może i dalej, nie liczyłem tego dokładnie. Więc ignor defa w opasce jest bardzo fajnym bonusem.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
18-04-2014 14:50 |
|
|
|