Up The Irons
Forum Ace
Data rejestracji: 07-02-2014
Postów: 84
|
|
W gruncie rzeczy nie mam kłopotów z tą sytuacją, ale drażni mnie trochę postępująca moda na bunkrowanie się. Składam set do obrony nie po to by "przeżyć walkę", ale po to by ją wygrać. Oto kilka rzeczy, które mogłoby pomóc w odwróceniu trendu bunkrowania się, nie wszystkie są przemyślanie w każdym aspekcie, ale cóż...
1) 1 pkt evo za wygraną walkę w obronie. Mówienie, że "nie można, bo ktoś sobie załatwi ataki"... serio? Komuś się będzie chciało ryzykować, tracić ataki, robić multikonta i prowadzić je latami dla 1 evo?
2) Nowa ewolucja dająca dmg od np. 1/10, 1/8, 1/6, 1/4 obrony przeciwnika za 1k/2k/3k/4k evo. Oczywiście duże zmiany w silniku by nie działały na ekspach
3) Odejmowanie monet za remisową walkę na arenie dla obrońcy - tutaj widzę kilka głupich aspektów, jak np. urlop i jakiś natręt atakujący gołymi pięściami, ale to raczej będzie dosyć marginalne
4) Inicjatywa oddolna - tzn. inicjatywa graczy polegająca na piętnowaniu bunkrów, nie pomaganiu im etc.
5) Umagi...no właśnie. Na pytanie czy istnieje jakiś algorytm losujący z którym możemy się zapoznać... sami wiecie. Jaka jest szansa na wylosowanie 6/4 defa a jaka np. 10-15-20% ignora
6) Im więcej obrony tym większy współczynnik utraty zasobów [krew/ludzie/PLN]
7...8...9...10 Nie wiem, na tym na razie koniec, ale bunkry to temat rzeka, póki co każdy ma radę "to nie atakuje". Coraz więcej jest bunkrów, bo dobry bunkier można zrobić już za naprawdę niewielkie pieniądze. Czy serio tylko ja mam radochę jak wygram walkę w obronie i dla tej choćby jednej wygranej nie warto poświęcić 2/3 przegranych?
__________________ Nick w grze: Rozenkranz
|
|
21-04-2014 16:24 |
|
|
tomi1974 Niezarejestrowany
|
|
O i kolejny płacz temat....
Jak autor sam wspomniał "bo dobry bunkier można zrobić już za naprawdę niewielkie pieniądze".... i właśnie dlatego bunkry są lubiane.
Bunkry to element gry, były, są i będą.
-nie radzisz sobie z bunkrem
-nie potrafisz go rozbić
-ciężko pogłówkować jak go przejść
SKASUJ SIĘ
Edit:
Ja na bronię się tak:
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=e2a2d5c22a
dla niektórych moze to być za dużo hp (bunkier!!!!) i co???
To że może umiem grac a inni nie mam mieć coś obniżane/obcinane???
Kary na monety lub zasoby....???
Wkleję jeszcze znaleziony w innym temacie link z obrony na arenie nie mój
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=96f950e53e
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez tomi1974: 21-04-2014 16:49.
|
|
21-04-2014 16:40 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
Pomysly o sciane rozbic.
Inicjatywa oddolna: powodzenia.
Strata zasobow za wiekszy def. Bez komentarza.
To, ze ktos zremisuje w obronie daje mu prosta korzysc:
nic nie traci, a przeciwnik nic nie zyskuje.
Odnosi sie to do pvp i aren.
Proste i nieskomplikowany tok myslenia.
I jest tez to swojego rodzaju wyzwanie: zrobic bunkier nie do przejscia.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
21-04-2014 16:47 |
|
|
Up The Irons
Forum Ace
Data rejestracji: 07-02-2014
Postów: 84
Autor tematu
|
|
cytat: |
tomi1974 napisał(a)
O i kolejny płacz temat....
Jak autor sam wspomniał "bo dobry bunkier można zrobić już za naprawdę niewielkie pieniądze".... i właśnie dlatego bunkry są lubiane.
Bunkry to element gry, były, są i będą.
-nie radzisz sobie z bunkrem
-nie potrafisz go rozbić
-ciężko pogłówkować jak go przejść
SKASUJ SIĘ
Edit:
Ja na bronię się tak:
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=e2a2d5c22a
dla niektórych moze to być za dużo hp (bunkier!!!!) i co???
To że może umiem grac a inni nie mam mieć coś obniżane/obcinane???
Kary na monety lub zasoby....???
Wkleję jeszcze znaleziony w innym temacie link z obrony na arenie nie mój
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=96f950e53e |
Nie musiałeś się tak męczyć. Nie napisałeś nic mądrego. Jedynie rację miałbyś, pisząc, że jesteś głupi. Tak samo majestat jest elementem gry, a pół serwera płacze, że istnieje. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że ta gra się zmienia, jeśli nie, to naprawdę proszę cię z całego serca, nie podejmuj nigdy żadnych decyzji mających wpływ na innych, bo swoją głupotą możesz uczynić komuś krzywdę.
@Arius rzeczywiście cóż za wyzwanie, top1 klany nie do przejścia, bunkry nie do przejścia, gra nie do przejścia, a potem dziwić się takim jak tomi-coś tam, że płaczą, bo mało graczy w grze. Ta gra faktycznie musi zdechnąć, bo nikt już nie lubi w nią grać, najlepiej zrobić bunkier, 1-2 pokojowe klany do dropienia i mieć święty spokój. Ta gra ma w tytule "wojny". Jedyne wojny toczą się na forum.
__________________ Nick w grze: Rozenkranz
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Up The Irons: 21-04-2014 16:59.
|
|
21-04-2014 16:52 |
|
|
Lides
King
Data rejestracji: 15-10-2008
Postów: 850
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
3) Odejmowanie monet za remisową walkę na arenie dla obrońcy - tutaj widzę kilka głupich aspektów, jak np. urlop i jakiś natręt atakujący gołymi pięściami, ale to raczej będzie dosyć marginalne
|
Spoko, ubiorę się w leg. dsk opiekuny ze zwinką (bo większość przeciwników w 2h) i będę ich denerwował, żeby tracili monety
.. Bo i tak nie gram na danym serwie, a mam konto..
cytat: |
6) Im więcej obrony tym większy współczynnik utraty zasobów [krew/ludzie/PLN] |
Woow, to naprawdę zaboli przy takim nadmiarze ludzi/krwi na serwerze. A pln? Spadnie do zera, i tyle. Zawsze można chomikować w złomie.
Wrzućcie inicjatywę, że kto stoi w bunkrze będzie albo wyrzucony z klanu, albo dostanie bana na ZK + brak pomocy w ekspedycjach i KW.
I problem sami rozwiążecie.
__________________ Fioletowy T-Mod, od działu Wycen.
Regulamin Wycen, czyli dlaczego mam zamknięty temat, najczęstsze przewinienia
cytat: |
10. Zabronione jest:
- edytowanie pierwszego postu.
- dodawanie kolejnych przedmiotów do wyceny (nawet do zestawu) w trakcie jej trwania.
11. Minimalny czas trwania wyceny (czyli otwarty temat) to 48h. W celu zamknięcia tematu należy wysłać zgłoszenie do trade moderatora działu. Po 10 dniach od założenia, temat zostanie zamknięty przez trade moderatora. |
cytat: |
Cerbin napisał
dlaczego?
czy szansa na zaliczenie wyprawek albo pani od polskiego też ma rosnąć? |
|
|
21-04-2014 17:13 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Up The Irons napisał(a)
Tak samo majestat jest elementem gry, a pół serwera płacze, że istnieje. |
Nie pół serwera tylko kilku płaczków.
Bunkier zawsze spoko. Odczepcie się od nich. Po to są, żeby się przez nie nie przebijać. Jak będzie łatwo się je przechodzić to co to za bunkry? Jak ktoś sobie uskładał zestaw bunkrowy to niech inni się od niego odczepią. Od kiedy to trzeba wszystko wygrywać?
Zawsze powinny być przedmioty, dzięki którym będzie opcja bunkrowania! I bunkrowanie zawsze powinno być jedną z realnych alternatyw.
Zgodnie z nową modą: płacz temat.
Nigdy nie miałem bunkra.
|
|
21-04-2014 17:20 |
|
|
tomi1974 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Kaagular napisał(a)
Zgodnie z nową modą: płacz temat.
|
Oj nie powinieneś tak pisać, bo autor tematu zacznie Cie wyzywać od głupków.
A korzystając z okazji, na życzenie autora:
Tak, jestem głupi, bo potrafię stworzyć bunkier który niełatwo jest przejść, bo potrafię dobrać itemy by mieć dużo hp w obronie, bo wydałem kilka kk w rozbudowę klocka, bo potrafię grac.
|
|
21-04-2014 17:31 |
|
|
Up The Irons
Forum Ace
Data rejestracji: 07-02-2014
Postów: 84
Autor tematu
|
|
cytat: |
namina (r4) napisał(a)
cytat: |
3) Odejmowanie monet za remisową walkę na arenie dla obrońcy - tutaj widzę kilka głupich aspektów, jak np. urlop i jakiś natręt atakujący gołymi pięściami, ale to raczej będzie dosyć marginalne
|
Spoko, ubiorę się w leg. dsk opiekuny ze zwinką (bo większość przeciwników w 2h) i będę ich denerwował, żeby tracili monety
.. Bo i tak nie gram na danym serwie, a mam konto..
cytat: |
6) Im więcej obrony tym większy współczynnik utraty zasobów [krew/ludzie/PLN] |
Woow, to naprawdę zaboli przy takim nadmiarze ludzi/krwi na serwerze. A pln? Spadnie do zera, i tyle. Zawsze można chomikować w złomie.
Wrzućcie inicjatywę, że kto stoi w bunkrze będzie albo wyrzucony z klanu, albo dostanie bana na ZK + brak pomocy w ekspedycjach i KW.
I problem sami rozwiążecie. |
ODEJMOWANE MONETY PRZY REMISOWEJ WALCE DLA OBROŃCY[!!!]
Czy pisałem jakie będą minusy do zasobów? Mi nie chodzi o zerowanie
@tomi1974
@uo nie rozumiem po co dalej wytężasz mądrą głowę, napisałeś już swoje tęczoizmy, po co dalej wysilać paluszki? Jedynie pokazałeś jedno "mam bunkier więc jestem przeciwny szukaniu rozwiązania kwestii bunkrowania się wszystkich". Nie masz nawet żadnych ciekawych argumentów w stylu "wiecie bunkrowanie to pozytywny aspekt, wpływający na rozwój gry, bo..." zamiast tego zaśmiecasz temat o wolnych sugestiach na temat -moim zdaniem- kłopotu tej gry.
__________________ Nick w grze: Rozenkranz
|
|
21-04-2014 18:01 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Up The Irons napisał(a)
ODEJMOWANE MONETY PRZY REMISOWEJ WALCE DLA OBROŃCY[!!!]
|
a co w wypadku, gdy wpadnie koleś z 2h, ze sporym defem i trafi na gościa w 1h, który go zwinkuje, ale z racji np defa atakującego lub jego HP i nie zbije mu tych HP? dlaczego wtedy obrońca ma dostać ujemne monety...
po 2 bunkier bez kwadratu to nie bunkier. rozpocząć ogólnoserwerową akcje pustakowania bunkrów.. proste i dostarczające dużo zabawy
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez milan109: 21-04-2014 18:29.
|
|
21-04-2014 18:10 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
milan109 napisał(a)
a co w wypadku, gdy wpadnie koleś z 2h, ze sporym defem i trafi na gościa w 1h, który go zwinkuje, ale z racji np defa atakującego lub jego HP? dlaczego wtedy obrońca ma dostać ujemne monety...
|
Autor tematu tego nie przewidział. Bo i po co?
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
21-04-2014 18:26 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Up The Irons napisał(a)
-moim zdaniem- kłopotu tej gry. |
A potrafisz zdefiniować ten "kłopot" inaczej niż "nie wygrywam tyle ile bym chciał"?
|
|
21-04-2014 18:53 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Bunkry są najbardziej zamulającym i irytującym elementem tej gry.
Zamiast robić na luzie ataki i mierzyć się z innymi graczami, trzeba tracić masę czasu i nerwów na szpiegowanie w celu sprawdzenia czy nie trafimy na bunkier.
Nikt z tym nic nie robi od tak dawna że w zasadzie zostało tylko omijanie graczy którzy się bunkrują.
Teraz problem pojawił się na nowo wraz z arenami 1vs1.
Tutaj nikt nie ma prawa napisać "wystarczy ubrać się pod bunkier" bo tutaj nie można tego zrobić.
Nikt przecież nie założy setu z arkanami ssaka żeby wyciszać krew życia jeżeli statystycznie ma o wiele większą szansę ze w ogóle nie trafi na bunkier.
Wystarczyłoby uciąć na arenach bonus z pałek i już gra by wyglądała inaczej.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
21-04-2014 19:13 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
|
|
cytat: |
milan109 napisał(a)
cytat: |
Up The Irons napisał(a)
ODEJMOWANE MONETY PRZY REMISOWEJ WALCE DLA OBROŃCY[!!!]
|
a co w wypadku, gdy wpadnie koleś z 2h, ze sporym defem i trafi na gościa w 1h, który go zwinkuje, ale z racji np defa atakującego lub jego HP i nie zbije mu tych HP? dlaczego wtedy obrońca ma dostać ujemne monety...
po 2 bunkier bez kwadratu to nie bunkier. rozpocząć ogólnoserwerową akcje pustakowania bunkrów.. proste i dostarczające dużo zabawy |
Dokładnie jak Milan napisał, bunkier bez kwadratu to nie bunkier. Po co szukać systemowych rozwiązań, kombinować, wymyślać niestworzone systemy jak można po prostu takiego jegomościa na pustaka posłać?
|
|
21-04-2014 21:06 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Albano napisał(a)
Nikt przecież nie założy setu z arkanami ssaka żeby wyciszać krew życia jeżeli statystycznie ma o wiele większą szansę ze w ogóle nie trafi na bunkier.
|
Jeżeli statystycznie masz większą szanse na nie-bunkier, to to jest temat płacz.
Osobiście dla mnie nie ma różnicy czy przegram bo ktoś będzie lepszy czy przegram bo będę miał pecha czy zremisuję bo cokolwiek czy zremisuję bo nie przebijam się przez bunkra. Zero różnicy. Albo wygrałem, albo nie.
|
|
21-04-2014 21:41 |
|
|
|