Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Moria: Serwer globalny... » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Moria: Serwer globalny... 29 Ankieta - średnia ocena: 4,1729 Ankieta - średnia ocena: 4,17
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Moria: Serwer globalny... Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Propozycja dla Morii: Serwer globalny.

Połączenie r2/r5/r9/r13/r15 w jeden serwer. Smile
Bez zniechęcania nowych graczy do rejestracji... Smile

Podział światów:

Świat a1: Jedyny świat na którym może zarejestrować się nowy gracz, jedyny świat na którym można utworzyć nową postać, nawet po usunięciu starej postaci na którymkolwiek świecie nowa postać tworzona jest w świecie a1.

Świat a2: Postać tutaj tworzona jest tylko na zasadzie przeniesienia jej ze świata a1 co następuje automatycznie po nabiciu lev 50.

Świat a3a: Postać tutaj tworzona jest tylko na zasadzie przeniesienia jej ze świata a2 co następuje automatycznie po nabiciu lev 65.

Świat a3b: Postać tutaj tworzona jest tylko na zasadzie przeniesienia jej ze świata a3a co następuje automatycznie po nabiciu lev 80.

Świat a3c: Postać tutaj tworzona jest tylko na zasadzie przeniesienia jej ze świata a3b co następuje automatycznie po nabiciu lev 95.

itd. co 15 lev nowy świat "wyżej"... Smile ...

Uwaga: "wyższy" świat powstaje dopiero jak będzie uzbierane przez system pierwszych 50 kandydatów do przejścia... ** Smile


Zasady:

Każdy świat jest izolowany od Koksów ze światów wyższych i sam nie może odgrywać roli Koksa wobec światów niższych.
Izolacja jest pełna, żadnego handlu, żadnej walki, żadnych wspólnych rankingów między światami, żadnych wspólnych domków... Smile

Adresy domków przypisane do światów...: Smile
zachowuje się swoje budynki przechodząc do "wyższego" świata lecz w "poprzednim" świecie na danym adresie zwalnia się miejsce...,
czyli powstaje pustak na adresie w opuszczonym "niższym" świecie. Smile

Światy równoległe:

W przypadku gdy graczy w danym świecie jest bardzo dużo to trzeba stworzyć potrzebną ilość domków dla nich... i wówczas może istnieć kilka "miast" a1, kilka "miast" a2, kilka "miast" a3a itd.

Zasady:

Między światami równoległymi, "miastami", jest możliwość wędrówki postaci, nie częściej niż co np tydzień, lecz jakakolwiek walka i handel między światami równoległymi również są niemożliwe.
Domki analogicznie, przechodząc z jednego świata równoległego, "miasta", do drugiego zachowuje się na nowym swoje budynki a na opuszczonym zostaje wolny adres z pustakiem. Smile

Aha w a1 mnóstwo darmowego premium dla nowych... Wink Smile
W światach wyższych niż a1 premium obowiązkowe... Wink Smile


Obecnie ktoś np na r5 ma 88 lev... ilu ma on obecnie kolegów w zakresie 80-95 lev na r5?... Smile
A ilu będzie miał tych kolegów w tym samym zakresie lev po połączeniu r2/r5/r9/r13/r15?... Smile


Wink Smile

Tag Moria gdyż handel pr i pożyczki do spłacania czynią pomysł "prawie" niemożliwy na silnikach necropolia v1/v2.
Na necro aukcyjnym też są problemy co po rozdzieleniu światów zrobić z małymi graczami którzy na handel złomem się wcześniej załapali i nabili trening, po rozdzieleniu światów nie będzie to już dla maluchów możliwe.

Więc pomysł w obecnej postaci tylko dla silnika Morii. Wink Smile
W dodatku bez r17 gdyż najnowszy silnik nieco się różni. Wink
I tak będzie on wymagał dużej zmiany obecnego podziału na strefy żeby gracz przechodzący do następnego świata nie był pokrzywdzony. Smile

...
...
...

edycja1-n: cyferki i poprawki. ** Smile

Wink Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

Ten post był edytowany 6 raz(y), ostatnio edytowany przez aklats: 30-04-2014 19:02.

30-04-2014 16:47 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Rudeboy123
Junior Member


Data rejestracji: 16-04-2014
Postów: 14
Klan: DTS_aka
Kraina: Moria III
Skąd: Zachodniopomorskie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Stworzenie czegoś takiego może być bardzo pracochłonne.

Ja zauważyłem jeden problem.Na R9 Top 1 ma 121 poziom ale gdy wbije 126 automatycznie przejdzie do nowego świata i przez jakiś czas będzie tam sam. Uniemożliwi mu to rozgrywanie Nowych Aren,Ataków,Ekspedycji.Jak rozwiązać ten problem?

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Rudeboy123: 30-04-2014 17:04.

30-04-2014 17:04 Rudeboy123 jest offline Szukaj postów użytkownika: Rudeboy123 Dodaj Rudeboy123 do Listy kontaktów
profes79
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Żegnajcie klany, bo lider właśnie się przeniósł do kolejnego (lepszego?) świata.

Już widze tą radość na licu lidera jednego s klanów na R2 gdy przeniesie się do świata wyżej a tam juz będą na niego czekali trzej z PSD. No to sobie pogra.

Generalnie pomysł jak każdy Kiriki - odrealniony i bezsensowny.
30-04-2014 17:07
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Autor tematu Temat rozpoczęty przez aklats
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Rudeboy123 napisał(a)
Stworzenie czegoś takiego może być bardzo pracochłonne.

Ja zauważyłem jeden problem.Na R9 Top 1 ma 121 poziom ale gdy wbije 126 automatycznie przejdzie do nowego świata i przez jakiś czas będzie tam sam. Uniemożliwi mu to rozgrywanie Nowych Aren,Ataków,Ekspedycji.Jak rozwiązać ten problem?


Tak będzie pracochłonne.
Pomysł rozmyślnie pod moc przerobową 4 razy większą niż dysponują Konrad i Sushi... Wink Smile
6 programistów "nie-pochlebców" zatrudnią i będzie dobrze... Smile

"Wyższe światy" nawet na "świeżo" utworzonej grze miałyby ten problem...
ktoś w a2 musiałby być pierwszy... i byłby tam sam jak palec... Wink Smile

Więc logiczne że na początku a2 zostałoby utworzone z opóźnieniem aż przynajmniej 50 graczy nabije 50 lev. Smile

Każdy "wyższy" świat tak samo, powstałby dopiero jak będzie wiadomo że się zaludni, po uzbieraniu przez system 50 kandydatów do przejścia. Smile

Wink Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

30-04-2014 17:16 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

to wcale nie jest glupie Tongue tylko trzeba to zupelnie pozmieniac ;]

sam ostatnio mialem podobny pomysl na takie cos ale dla nekro...
zrodzil mi sie gdy myslalem o tym jak polaczyc serwy nekro w 1...

ja to raczej widzialem na zasadzie miast gdzie mieszkaja wampirki i kazde miasto oferuje nowe rzeczy... (na zasadzie aktow w grze) z miasta do 2 by sie przemieszczalo automatycznie po wejsciu do nastepnego aktu... malo tego przeniesienie do nowego miasta by nastepowalo przeciez w dogodnie przez nas wybranej chwili bo sami wybieramy kiedy jestesmy gotowi przejsc do nastepnego aktu..

u mnie jednak bylo pare roznic i ja tutaj widzialem klany zostawione w takiej samej wersji jak sa jednak wampiry by mieszkaly w innych miastach...
oblezenia by byly na zasadzie jak teraz areny miedzyserwerowe... (czyli klan by dzieki temu walczyl jako 1 mimo ze czesc graczy jest w innym miescie)
nie wiem jakas osobna baza danych ktora by odpowiadala za klany zeby bylo wiadomo ze wampiry sa w 1 klanie...

co do klockow to po przeniesieniu do innego miasta by sie wskakiwalo na 5s...
by to rozwiazalo przywiazanie graczy do swoich domkow...
ale... za to w kazdym miescie by klan mogl miec np po 1-1s 1-2s 6-3s
co by to dalo? w 1 klanie by mogly byc 3 pierwsze strefy bo kazda z innego miasta...

co do roznic w miastach...
gracz moze atakowac innego gracza ale tylko z tego samego miasta... (czyli koksy bija koksow) a maluchy bija sie miedzy soba... nie bylo by tez zapchanych serwow bo gracze by byli rozlokowani na roznych (miasta)
kazde miasto dawalo by dostep do funkcji ktore udostepnia ze soba kazdy kolejny akt...
akty mozna by balansowac tylko i wylacznie poprzez aktualizacje 1 serwera ;]

moze wszystko nie jest dopracowane dlatego sie nie dzielilem tym tutaj... ale taki pomysl sie zrodzil w mojej glowie juz jakis czas temu... wiem ze raczej nie bedzie realne zeby go wcielic w zycie...


co do pomyslu autora to przejscie co 15 lvl odpada... bez sensu by to bylo...
wiesz ile by musialo powstac serwerow? a im dalej tym ludzi coraz mniej... a im coraz mniej ludzi to mniej checi do gry! malo tego nawet nie bylo by z kim na expy chodzic... twoj pomysl by zabil serwery morii w bardzo szybkim czasie

ale sam pomysl autora w takiej formie jaka jest stanowcze nie Tongue

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez deviljin84: 30-04-2014 17:40.

30-04-2014 17:30 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
milan109
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

a jaki jest sens tego "czegoś"??
30-04-2014 17:43
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Autor tematu Temat rozpoczęty przez aklats
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
milan109 napisał(a)
a jaki jest sens tego "czegoś"??


Połączenie r2/r5/r9/r13/r15 w jeden serwer. Smile

Bez zniechęcania nowych graczy do rejestracji... Smile

Czyli sensem jest przeciwdziałanie wyludnianiu starych serwerów.

re Up: edycja 1-n.

deviljin84 bez rezygnowania z bycia Koksem wobec dużo mniejszych nie da się napełnić nowymi graczami serwerów, ani wielu ani jednego globalnego. Smile

A oblężenia gdzie maluchowi z 20 lev pomagają rabować domek Koksy z 110 lev to patologia która każdego rozsądnego z gry wypędzi. Smile

Policz deviljin84 ile czasu nabija się 15 lev powyżej 80 lev?...
a ile czasu jeszcze wyżej?...
I ilu graczy jest między 80 a 95 lev na r2/r5/r9/r13/r15?...

W moim pomyśle graczy w swoim zakresie każdy miałby więcej do towarzystwa niż to obecnie ma miejsce na starych serwerach. Smile

Obecnie ktoś np na r5 ma 88 lev... ilu ma on obecnie kolegów w zakresie 80-95 lev na r5?... Smile
A ilu będzie miał tych kolegów w tym samym zakresie lev po połączeniu r2/r5/r9/r13/r15?... Smile

Wink Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez aklats: 30-04-2014 18:13.

30-04-2014 17:58 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
milan109
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ok co w sytuacji gdy..

Z klanu A awansuje 35 osób do strefy wyżej
z Klanu B awansuje 15 osób do strefy wyżej

przecież klan A pustakuje klan B.. nie zniecheci to graczy??
30-04-2014 18:19
Questil
Double Ace


Data rejestracji: 21-12-2013
Postów: 143
Klan: Potępieńcy [P_P]
Kraina: Necropolia
Skąd: Zielona Góra

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli tu nastepuje resygnacja z s5-s1 skoro przechodzimy z budynkami do nowego aktu ?? Bo chyba marne szanse aby s2 w a1 przenieść na podobny adres s2 w a2 Tongue i tak jak juz ktoś napisał, będzie problem z wysoko poziomowymi graczami chyba ze dostana dropa do aktu mniejszego i będą czekać na te 50 osób. Kolejna sprawa to rozwiązanie dropa tak jak na morii czy jak na necro będzie ?? I ostatnie co jesli ktos posiada 3 postanie np. R 2,5,9 ?? Zostaje mu tylko jedna ?? I traci pozostałe czy jak musiała by byc za to jakas rekompensata.

__________________
Mój nick na R1 : Questil

cytat:
MówMiMistrzu napisał(a)
zajebiste 5 wyglądu no [CIACH]dość przystojny jestem na [CIACH]mi ten wygląd ;D

30-04-2014 18:24 Questil jest offline Szukaj postów użytkownika: Questil Dodaj Questil do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Autor tematu Temat rozpoczęty przez aklats
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
milan109 napisał(a)
ok co w sytuacji gdy..

Z klanu A awansuje 35 osób do strefy wyżej
z Klanu B awansuje 15 osób do strefy wyżej

przecież klan A pustakuje klan B.. nie zniecheci to graczy??


W tej samej chwili?... Wink jednego dnia?... Wink
Nie zniechęci bo wszystkie Klany będą miały podobnie.
Rzadko więcej niż jedna osoba w Klanie raz na kilka dni odejdzie "wyżej". Smile

Poza tym... teraz niby tak nie ma?... Wink
Nie odchodzą najlepsi do Klanów wyżej?... Wink
Najlepsi będą siedzieć w coraz słabszym dla siebie Klanie z maluchami co nabijają lev 5 razy wolniej czy odejdą?... Wink
Więc argument tyczy również obecnej sytuacji... nawet bardziej obecnej bo frekwencja graczy jest rozrzucona po 5-ciu Moriach... Smile

Wink Smile

edycja1-n: i literki. Smile

odejdzie x, przyjdzie y... Wink
proste milan109?... Wink
do każdego świata będą też przychodzić z niższych a nie tylko odchodzić do wyższych... Smile
dlaczego milan109 zakładasz że graczy przybywających do gry będzie okrągłe zero?... Smile
aż tak źle milan109 oceniasz Administrację?... Wink

Up:
Tak Questil, Smile
dokładnie takie problemy się pojawiają, Smile
i przebudowa stref jest konieczna, Smile
i problem z prowadzonymi wieloma kontami jest nie do rozwiązania, Smile
większość kont by przepadła takiemu graczowi, Smile
w każdym razie musiałby nadwyżkę oddać. Smile

Down:
Rudeboy123 tak, ten problem zawsze wystąpi przy łączeniu serwerów, w każdej grze... Smile

Jeśli będzie możliwość to da się grać kilkoma kontami na różnych światach równoległych ale raczej nie będzie ich na wysokich lev. Trudno mi sobie wyobrazić by lev powyżej 100 były tak ludne ze trzeba by utworzyć tam dwa światy równoległe...
Więc raczej wielokrotne konta przepadną... Smile

Wink Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez aklats: 30-04-2014 18:46.

30-04-2014 18:28 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Rudeboy123
Junior Member


Data rejestracji: 16-04-2014
Postów: 14
Klan: DTS_aka
Kraina: Moria III
Skąd: Zachodniopomorskie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kolejna sprawa.Wiele osób może mieć konta na 2 innych moriach i co wtedy?Musi wybierać jakie konto chce a resztę porzucić?
30-04-2014 18:38 Rudeboy123 jest offline Szukaj postów użytkownika: Rudeboy123 Dodaj Rudeboy123 do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Autor tematu Temat rozpoczęty przez aklats
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
deviljin84 napisał(a)
klany zostawione w takiej samej wersji jak sa jednak wampiry by mieszkaly w innych miastach...
oblezenia by byly na zasadzie jak teraz areny miedzyserwerowe... (czyli klan by dzieki temu walczyl jako 1 mimo ze czesc graczy jest w innym miescie)


Czyli chcesz w jednym Klanie po staremu 20 lev i 120 lev...

cytat:
deviljin84 napisał(a)
gracz moze atakowac innego gracza ale tylko z tego samego miasta... (czyli koksy bija koksow) a maluchy bija sie miedzy soba...


Czyli chcesz maluch 20 lev na malucha 20 lev ale dołączają Koksy 120 lev...

cytat:
deviljin84 napisał(a)
ale sam pomysl autora w takiej formie jaka jest stanowcze nie Tongue


Jedyny Twój zarzut deviljin84 to brak najemniczenia pełną gębą rodem z początków r3?... Smile
Że nie ma jak zrobić Klanu siedzącego dostojnym tyłkiem high lev na wszystkich światach i miastach równocześnie?... Smile
deviljin84 żaden problem... Smile
To tylko ta niedobra Moria powstała bez tych najlepszych wspaniałości z necropolii... Smile
To ta niedobra Moria powstała bo "podobno necropolia miała błędy"... Smile

Załóż deviljin84 własny temat Necro: Serwer globalny... Smile

Wylej tam swoją tęsknotę za połączeniem wszystkich necro, połączeniu "bo tak", bez separacji lev która "przeszkadza w prawdziwych wojnach" Wink , wytłumacz tam czemu to nowy gracz zakwili z radości widząc jak Mu domek zabierają Koksy z 120 lev.
Wylej tam swoją tęsknotę za tym by high lev rozdawały karty zawsze i wszędzie, na wszystkich światach, miastach, serwerach. Smile
Pokaż tam że Twoja wizja jest wspaniała. Smile

...
...
...

Tutaj jest tag Moria deviljin84... Wink Smile

Załóż obok własny temat o połączeniu wszystkich Necro w jeden globalny serwer. Smile
Sam pisałeś że to Twój pomysł. Smile
Kilk, nowy temat deviljin84... Wink to proste... Smile

Wink Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

30-04-2014 20:31 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł sztuczny jak piersi rasowej aktorki filmów porno.
Ser szwajcarski pewnie zazdrości ilości dziur.
I tylko nick autora pozwala mieć pewność, że pewien poziom jest zachowany.
I faktycznie rozczarowania nie było.
Słowem: na nie. Jest to jakaś, pewna i konkretna wizja świata.
Sączy się z niej rasizm, system kastowy, lepsi/gorsi i hermetyczne klasyfikowanie wampirów.
Wiele filmów s-f traktowało o takim systemie segregowania ludzi.
I żaden z nich nie był pozytywnie odbierany.
Wzbudzał u widzów odrazę i potępienie.
A tutaj nagle jest nam serwowany w sposób mało wysublimowany.
Jestem na nie. Jestem na nie i to nawet nie dlatego, że jest to kolejny urojony pomysł Stałki.
Tylko głównie z powodu jego sztuczności i świata, jaki kreuje.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Arius: 30-04-2014 21:23.

30-04-2014 21:22 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
achtung
Forum Ace


Data rejestracji: 12-04-2010
Postów: 78
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Aha.
Czyli jeśli ja mam stały skład na expe i jako najwyższy lvl sobie wyskocze wyżej to musze sobie znowu szukać od początku składu.
Jeśli robimy z klanem kw i chcemy mieć jakieś niskie lvle w klanie po to by na przegiętych lokacjach mieć kogoś do widełek lvlowych to musimy sobie ten pomysł odpuścić.

To ma sens...
W czymśtakim nie da się założyć normalnego i staego klanu bo ciągle są rotacje graczy.
będę się męczył parę dni, żeby dograćswoje składy i nagle mi ktoś odleci.
ktoś z kim mi się dobrze grało, rozwija się szybciej/wolniej będzie w innym świecei i już się możemy nie spotkać.

Dla mnie 1/10 pomysł.
Dałbym 0/10, ale jako, że można tu wprowadzićjeszcze parę zmian dam ten 1 na zachęte.


edti1. Chciałbym zobaczyć aukcje wtedy na tych serwerach ;]
Zostawiam wam tu masę miejsca na wyobrażenia ;]

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez achtung: 01-05-2014 14:24.

01-05-2014 14:22 achtung jest offline Szukaj postów użytkownika: achtung Dodaj achtung do Listy kontaktów
aklats
Lord


images/avatars/avatar-25044.jpg

Data rejestracji: 24-04-2013
Postów: 253

Autor tematu Temat rozpoczęty przez aklats
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)
Sączy się z niej rasizm, system kastowy, lepsi/gorsi i hermetyczne klasyfikowanie wampirów.
Wiele filmów s-f traktowało o takim systemie segregowania ludzi.


Aha czyli likwidujemy w ogóle nabijanie lev?...
A jeśli je nabijamy to tylko po to by być Koksem rozstawiającym mniejszych po kątach?...
Rządzimy naszym lev w handlu i w walce?... wszystkimi mniejszymi?...

Faktyczne Arius Twój poziom krytyki wpędziłby w kompleksy Goebbelsa... Wink
Zastanawiam się czy sugerowanie że jak mniejszych nie może atakować silniejszy i nazywanie tego rasizmem mam zgłosić...

a co mi tam.... zgłaszam...
rasizm to rasizm...

cytat:
achtung napisał(a)
Czyli jeśli ja mam stały skład na expe i jako najwyższy lvl sobie wyskocze wyżej to musze sobie znowu szukać od początku składu.
Jeśli robimy z klanem kw i chcemy mieć jakieś niskie lvle w klanie po to by na przegiętych lokacjach mieć kogoś do widełek lvlowych to musimy sobie ten pomysł odpuścić.

To ma sens...
W czymśtakim nie da się założyć normalnego i staego klanu bo ciągle są rotacje graczy.


Dokładnie, co kilka miesięcy musiałbyś szukać nowego składu...
Powyżej 95 lev co kilka lat... Wink
To nazywasz "ciągle"?... Wink

cytat:
achtung napisał(a)
edti1. Chciałbym zobaczyć aukcje wtedy na tych serwerach ;]
Zostawiam wam tu masę miejsca na wyobrażenia ;]


Moment "przejścia" to szczegół, oczywiste że miałbyś prawo dokończyć aukcje już zaczęte... Wink
Albo po bandzie uczestniczyć w aukcjach z niższego świata jeszcze przez jeden dzień albo po prostu przejście wyżej możliwe dopiero po zakończeniu wszystkich swoich jeszcze aktywnych i licytowanych aukcji. Smile

Wink Smile

__________________
cytat:
Caen napisał(a)
@SosnaN - piszesz brednie,
Twoja propozycja jest kompletnie nierealna,
Tego się NIE DA zrobić.

01-05-2014 16:32 aklats jest offline Szukaj postów użytkownika: aklats Dodaj aklats do Listy kontaktów
achtung
Forum Ace


Data rejestracji: 12-04-2010
Postów: 78
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
aklats napisał(a)
cytat:
Arius napisał(a)
Sączy się z niej rasizm, system kastowy, lepsi/gorsi i hermetyczne klasyfikowanie wampirów.
Wiele filmów s-f traktowało o takim systemie segregowania ludzi.


Aha czyli likwidujemy w ogóle nabijanie lev?...
A jeśli je nabijamy to tylko po to by być Koksem rozstawiającym mniejszych po kątach?...
Rządzimy naszym lev w handlu i w walce?... wszystkimi mniejszymi?...

Faktyczne Arius Twój poziom krytyki wpędziłby w kompleksy Goebbelsa... Wink
Zastanawiam się czy sugerowanie że jak mniejszych nie może atakować silniejszy i nazywanie tego rasizmem mam zgłosić...

a co mi tam.... zgłaszam...
rasizm to rasizm...

cytat:
achtung napisał(a)
Czyli jeśli ja mam stały skład na expe i jako najwyższy lvl sobie wyskocze wyżej to musze sobie znowu szukać od początku składu.
Jeśli robimy z klanem kw i chcemy mieć jakieś niskie lvle w klanie po to by na przegiętych lokacjach mieć kogoś do widełek lvlowych to musimy sobie ten pomysł odpuścić.

To ma sens...
W czymśtakim nie da się założyć normalnego i staego klanu bo ciągle są rotacje graczy.


Dokładnie, co kilka miesięcy musiałbyś szukać nowego składu...
Powyżej 95 lev co kilka lat... Wink
To nazywasz "ciągle"?... Wink

cytat:
achtung napisał(a)
edti1. Chciałbym zobaczyć aukcje wtedy na tych serwerach ;]
Zostawiam wam tu masę miejsca na wyobrażenia ;]


Moment "przejścia" to szczegół, oczywiste że miałbyś prawo dokończyć aukcje już zaczęte... Wink
Albo po bandzie uczestniczyć w aukcjach z niższego świata jeszcze przez jeden dzień albo po prostu przejście wyżej możliwe dopiero po zakończeniu wszystkich swoich jeszcze aktywnych i licytowanych aukcji. Smile

Wink Smile


w takim razie nie, dziękuję Smile
nie uśmiecha mi się ani szukania nowych składów, ani bieda na aukcji, czy to co kilka tygodni czy kilka lat Wink

nie chodziło mi o dokońćzenie aukcji, ale powiedzmy że ktoś słabo gra, ale lvl mu idzie. idzie na serwer gdzie są lvle 115+ każdy ma powbijane przedmioty na max i jakąma mieć szansę na kupienie czegokolwiek?

nie lepiej zrobić serwer globalny jak miało miejsce na becie morii i poprostu jeśli kotś chce przenosiłby tam postać jeśli nie to nie?
osoby z więcej jak jednym kontem mogłyby przenieść tylko 1 postać.
dużo logiczniejszy moim zdaniem pomysł i robiłby mniej zamieszania.
ja tam czasem lubię się dotankować u dużo wyżej postawionej osoby w rankingu jak mi się podstawi, zabrać malucha na slumsy, żeby wydoić maksymalnie dużo krwi i ludzi, zaatakować kogoś dużo niżej w rankingu żeby wyładowaćswoje frustracje i niepowodzenia, zabraćosoby 10-15 lvli wyżej na wysokie poziomy kw, żeby mi je zrobili...
dla mnie wciąż nie Smile
01-05-2014 20:05 achtung jest offline Szukaj postów użytkownika: achtung Dodaj achtung do Listy kontaktów
Drex
Lord


Data rejestracji: 20-12-2007
Postów: 398
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Emm... Acha. Dobrze, ze ten chory pomysł nie ma szans na realizację.
01-05-2014 20:30 Drex jest offline Szukaj postów użytkownika: Drex Dodaj Drex do Listy kontaktów
Djamal
Member


images/avatars/avatar-25654.jpg

Data rejestracji: 03-05-2011
Postów: 49
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sam pomysł nawet ciekawy, ale w tej formie mi się nie podoba !

Z jednej strony fajnie było by pograć z innymi serverami ale już nowe areny pokazały że np R2 jest sporo w tyle za R9 i to ludzie z tego servera by dominowali ( a wiadomo że nawet na globalnym servie znajomi łączyli by się w klany ze sobą, ew tylko dobierali z innych).

Pomysł z przechodzącymi budynkami miał uspokoić tych co nie chcą tracić klocków ( a z takich powodów min. padały poprzednie pomysły łączenia servów).

Ale najbardziej nie podoba mi się że będę zmuszany co 15 lvl do zmiany towarzyszy ( a jak gram z kimś kilka lat i mamy tony wspólnych tematów a teraz cyk lvl i koniec wspólnej zabawy ???)
Ja się NIE ZGADZAM aby gra mnie do czegokolwiek zmuszała a już na pewno do tego z kim mogę grać. najmocniejszym elementem tej gry jest właśnie społeczność i to właśnie dla ludzi z którymi gramy kilka lat się logujemy gdy nam się nie chce zaglądać na BW . A teraz chcesz zniszczyć ten element gry i zastąpić jakąś anonimowa zbieranina ( bo po co się integrować skoro za 15 lvl już nie będziemy z częścią mogli wspólnie pograć ).
I właśnie przez ta formę przymusu ten pomysł nie ma szans przejść bo człowiek w swej naturze nie lubi być zmuszany a gdy się go przymusza to rodzi się w nim pragnienie buntu i działania na przekór !

Druga sprawa oddzielne aukcje. Wyobrażasz sobie na samym szczycie jak by się nawet zebrało te min 50 osób i powstałby kolejny etap lvli przecież aukcje przy 50 a nawet 80 osobach to będzie jakaś masakra , już teraz gdy gra z 300-400 osób na servie ciężko cokolwiek kupić a przy 80 to nic kompletnie nie będzie na aukcjach !

I na prawde chce wierzyć że miałeś w zamyśle chęć uatrakcyjnienia gry ale z tych powodów co wymieniłem nie ma takiej szansy. może gdyby na tym popracować i zmienić to co najbardziej ludzi odstrasza od tego pomysłu to by z tego powstał ciekawy pomysł ale w tej formie co teraz zdecydowanie nie dziękuje.
01-05-2014 21:48 Djamal jest offline Szukaj postów użytkownika: Djamal Dodaj Djamal do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Stałka,
i wszystko jasne.

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
02-05-2014 22:26 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Moria: Serwer globalny...

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH