Data rejestracji: 18-05-2007
Postów: 168
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V Skąd: okolice poznania
budowa klanowa.expy i misz masz
Bez kwiecistej mowy i przydługich wstępów - gołe pomysły.
1.Budowa klanowa ucina przyrost surowców o połowę. Proponuje zamienić czas budowy budynków klanowych na surowce - pochodzące właśnie z 50% przyrostu surowców graczy. Można dodać np. zadanie w 4 i lub 3 strefie na budowę budynku klanowego ( czas budowy lub ilość przekazanych środków ) przy okazji będzie po co podbijać pośredniaka rzeźnie czy burdello.
2.Expy. Proponuje stworzyć 2 osobne rodzaje reputacji. Mniej lub bardziej kaloryczny rep. Ten bardziej pochodzi tylko z oblężeń. Mniej "kaloryczny" zewsząd indziej.
Zwykły rep - wszystko działa jak dotychczas. "Lepszy" rep - moby są 10-20% większe. Dają więcej doświadczenia. Może też minimalnie lepsza szansa na drop ( być może przedmiotów epickich na nekro ).
3.Bonus pomysł do exp. Jeżeli w lokacji nie było zwykłej drużyny xx godzin ( np.10+ ) szybkość odradzania się mobów wzrasta znacząco.. Jak nikt się nie kręci po sypialni to i dzieciaków może być więcej.
Data rejestracji: 12-04-2010
Postów: 78
Kraina: Moria II
1. Ktoś zacznie później grę i trafi do klanu gdzie budynki są postawione, bo zanim dogoni z lvlem minie dużo czasu
2. Jak dla mnie pakowanie topki tylko i wyłącznie
3. w dobie łowów narawdę jest to potrzebne?
zresztą działałoby tylko na niskich lokacjach, reszta wampirów męczy i tak ciągle te same więc nie widzę zastosowanie
tylko moje prywatne i osobiste odczucia
01-05-2014 20:10
profes79 Niezarejestrowany
Pomysł pierwszy z jednej strony brzmi fajnie ale z drugiej po dupie dostaną mniejsze klany dla których wybudowanie TR to czasami być albo nie być.
Pomysł drugi do bani. Jakie oblegi? Wracamy do ustawek?
Trzeci kompletnie od czapy bo czegoś takiego jak pusta lokacja nie widziałem już dawno a i Łowy są jak kolega wyżej zauwazył.
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
Dwaj panowie nade mną dokładnie wszystko wyjaśnili ;d
Twoje pomysły nie są potrzebne, szczególnie teraz, gdy wszyscy się znają, ustawi na oblegach itd. po za tym kolejne pakowanie topki z tą repą to nie jest dobry pomysł ;d
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)
Data rejestracji: 18-05-2007
Postów: 168
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V Skąd: okolice poznania
Autor tematu
A dla mnie bez sensu jest sprowadzenie wartości repa do 0 poprzez dawanie go w nieskończoność z pamiątek i kw. Wojny krwi które wojny nie widziały od lat.
Nie to nie spadówa
01-05-2014 21:48
profes79 Niezarejestrowany
Wojen krwi i tak nie ma od momentu wprowadzenia pacza antynajemniczego. Na serwerach bez niego kwitły ustawki i najemnictwo - to doszła repa z innych źródeł i nikomu nie chce się męczyć z najemniczeniem (bo jednak trzeba się przygotować, wbić do klanu, wyjść z klanu, czasami załatwić sobie ochronkę etc).
Data rejestracji: 18-05-2007
Postów: 168
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V Skąd: okolice poznania
Autor tematu
Dlatego lepiej nie robić nic i niech będzie jak jest
można od razu znieść całego repa bo trzeba się na prawdę bardzo postarać żeby go nie mieć. Ustawki i najemnictwo jest o wiele lepsze i bardziej produktywne nie mówiąc o podniesieniu ciekawości rozgrywek.
Ale. lepiej dać temat by krew i kasa również się nie kończyła wtedy wszyscy by byli na tak