Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Broń palna 2h i snajper/propozycje » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Broń palna 2h i snajper/propozycje 2 Ankieta - średnia ocena: 4,002 Ankieta - średnia ocena: 4,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
-M-W-
Double Ace


Data rejestracji: 19-12-2006
Postów: 126

Broń palna 2h i snajper/propozycje Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Chciałbym poruszyć i zaproponować zarazem pewnego problemu dotyczącego głównie snajpera. Problem ten, ja przynajmniej, nazwałbym "dysbalanesem celności". Bardzo mnie cieszy bonus do obrażeń w 3 akcie, ale korzystający z 2h palnej snajper (i zabójca) maja pewien delikatny dysbalans i to zarówno w ekspedycjach jak i pvp;-)

Czym to sie przejawia?
Praktycznie wszystkie bronie mają jako legendarne bonus do trafienia liczony w procentach, a broń palna 2h ma tylko do obrażeń. Oczywiscie snajper ma swój tatek +75 do celności, co daje około 25 sposta więcej. Nie jest to więc dużo i przy poziomie 100 sposta przewaga w celności będzie po stronie broni palnej 1h (+27%).

Wprowadzenie umagicznień i ewolucji jeszcze bardziej rozpieprzyło sytuację, bo za każdy 1 punkt u snajpera sposta z tego źródła palna 1h dostaje 1,27. Czyli widełki się powiększają, podobnie z dystansem, który tez ma "mnoznik".

Nie, nie narzekam , ale chciałbym zwrócić uwagę, że niedawno dzięki desertom palna 1h może mieć też 40% ignora. Czyli 1h palna ma ( z tatka) krytyka, ignora, wieksze obrażenia i celnosćSmile

Dlatego też proponowałbym,
1. Wszystkim broniom palnych 2h dodać 10% do celność, a jeżeli to za dużo, to 5%.
To by też zabójcę na palnych nieco wzmocniło.

2. Ewentualnie obliżyć celnośc snajpera z tatka z 75 do 50 punktów, ale w zamian za to dodać mu odpowiednio 2,4,6,8,10% wiekszą szansę na trafienie. Na niskich poziomach nie spowoduje to jakiegos drastycznego spadku, a na wyższych te widełki (mimo, że nadal pozostaną) będą nieco mniejsze.

3. Najbardziej pracochłonną alternatywą jest wprowadzenie "sufixów" dla broni palnej w formie ... amunicji.
Może być wybierana w dodatkowym tatku", może być tworzona np. w kuźni (np. 5 KD). Taka amunicja byłaby już na stałe przypisana do itemka na zasadzie umagicznienia (można wyjąć magazynek i wsadzić inny, ale sprzedać nie można).

Modyfikowałaby ona (niezależnie od ulepszeń i poziomów) statystyki broni np.
- amunicja ppanc +5% ignora, - 5% krytyka
- snajperska +5% celności, -5 krytyka
-dum dum + 5 krytyka, - 5 ignora
-cięzka amunicja obr+5%, celnosc -5%

No cóż...licze tylko na zainteresowanie administracji, bo zrobienie z tym czegoś, to jakieś (w najmniej roboczochłonny sposób) 30 minut.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez -M-W-: 13-05-2014 13:06.

13-05-2014 13:06 -M-W- jest offline Szukaj postów użytkownika: -M-W- Dodaj -M-W- do Listy kontaktów
Khallayne
Lord


Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 354
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II
Skąd: z lasu

RE: Broń palna 2h i snajper/propozycje Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by -M-W-
No cóż...licze tylko na zainteresowanie administracji, bo zrobienie z tym czegoś, to jakieś (w najmniej roboczochłonny sposób) 30 minut.


chyba nie wiesz co piszesz, zmiana bonusu % do zdobywanego doswiadczenia w tatuażach zajela ponad ROK (jak nie wiecej)

snajper zdechł, pogódź się z tym i przerób sie na gangstera, dostaniesz za darmo wiekszy zasieg, uniki i obrazenia

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Mam propozycję, jak Wam tak bardzo wszystko nie pasuje to SKASUJCIE SIĘ albo zamilknijcie, bo czytać się tego nie chce!

1 przedmiot - 2000kz i nawet nie ds4? Zapomnijcie o premce, za bubel nie płace
13-05-2014 14:32 Khallayne jest offline Szukaj postów użytkownika: Khallayne Dodaj Khallayne do Listy kontaktów
Hornet87
Emperor


Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Snajper wymiata w porównaniu do rewo/ganga do 75-80 lvl, potem trzeba się przerobić, to tak jakbyś pisał do VW, że ten pasat, co kupiłeś w 95 roku, dalej jeszcze całkiem nieźle jeździ, ale przydałoby się coś w nim zrobić, to TY musisz coś zrobić, niestety. Rozumiem, że to wypaczenie, że grywalne są tylko 2-3 tatuaże, ale to wina administracji, że nie obliczyła tego wszystkiego gdy był jeszcze czas. Mnóstwo ludzi się przerobiło, zmieniło eq i co? Teraz admini mają zmienić grę pod Ciebie, bo Ty się ostałeś? Brutalne, ale prawdziwe, za daleko to zaszło, nie sądzę by coś się zmieniło.

__________________
masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 13-05-2014 15:13.

13-05-2014 15:12 Hornet87 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hornet87 Dodaj Hornet87 do Listy kontaktów
-M-W-
Double Ace


Data rejestracji: 19-12-2006
Postów: 126

Autor tematu Temat rozpoczęty przez -M-W-
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hornet, ale ja nie proszę o uwalenie czegokolwiek (np. łapacza).
Ja rozumiem, że jest źle zbalansowane i wiem, ze najłatwiejsze jest sie przerobić, tylko kurde wolę Sushiemu postawić 3 piwa z premium za zrobienie czegoś, niż płacić premium za nierobienie;-) Taka motywacja....
Dodanie 10, czy 5% do celności na inne klasy wpływu nie będzie miało, a jeszcze żyjace dinozaury ... cóż będą miały "coś".


Wiem Khall, że tyle to trwało, ale tutaj (chyba) nie tzreba robić analizy itp. Nie jestem optymista by sądzić, że już w weekend Sushi coś zrobi, ale kurcze byłoby miło dostać sygnał: "problem znam zrobię w wakacje, albo problemu nie widzę, jak widzisz, to się zmień".
13-05-2014 15:36 -M-W- jest offline Szukaj postów użytkownika: -M-W- Dodaj -M-W- do Listy kontaktów
specjalista
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Khallayne napisał(a)
snajper zdechł, pogódź się z tym i przerób sie na gangstera, dostaniesz za darmo wiekszy zasieg, uniki i obrazenia

cytat:
Hornet87 napisał(a)
Mnóstwo ludzi się przerobiło, zmieniło eq i co? Teraz admini mają zmienić grę pod Ciebie, bo Ty się ostałeś? Brutalne, ale prawdziwe, za daleko to zaszło, nie sądzę by coś się zmieniło.

że tak powiem zmiany w snajperze będą, wystarczy poszukać:
"Niedo-zasięg" snajpera - propozycja zmian.
zapewne będą zawierały zmianę trafienia na procentowe, ale kiedy to nastąpi? no trzeba będzie trochę poczekać, nawet długo.

a dyskutować o zmianach(też na low lvl), poprawach i czym tam jeszcze - można
13-05-2014 15:51
Drex
Lord


Data rejestracji: 20-12-2007
Postów: 398
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zasięg to jedno, ale DMG to drugie.

Może by tak ignor obrony działał powyżej 100% i po prostu dawał dodatkowe dmg za przekręcenie licznika Smile
13-05-2014 16:10 Drex jest offline Szukaj postów użytkownika: Drex Dodaj Drex do Listy kontaktów
Khallayne
Lord


Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 354
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II
Skąd: z lasu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by specjalista
cytat:
Khallayne napisał(a)
snajper zdechł, pogódź się z tym i przerób sie na gangstera, dostaniesz za darmo wiekszy zasieg, uniki i obrazenia

cytat:
Hornet87 napisał(a)
Mnóstwo ludzi się przerobiło, zmieniło eq i co? Teraz admini mają zmienić grę pod Ciebie, bo Ty się ostałeś? Brutalne, ale prawdziwe, za daleko to zaszło, nie sądzę by coś się zmieniło.

że tak powiem zmiany w snajperze będą, wystarczy poszukać:
"Niedo-zasięg" snajpera - propozycja zmian.
zapewne będą zawierały zmianę trafienia na procentowe, ale kiedy to nastąpi? no trzeba będzie trochę poczekać, nawet długo.

a dyskutować o zmianach(też na low lvl), poprawach i czym tam jeszcze - można


post sprzed prawie pół roku nie jest wystarczający by uważać, że snajper jest tam, gdzie jest? rotfl

moze na swieta, moze na przyszłe wakacje poprawią - kto wie, moze czekaja az ostatni snajper zniknie zeby moc skosic premke za zmazywanie tatkow Wink

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Mam propozycję, jak Wam tak bardzo wszystko nie pasuje to SKASUJCIE SIĘ albo zamilknijcie, bo czytać się tego nie chce!

1 przedmiot - 2000kz i nawet nie ds4? Zapomnijcie o premce, za bubel nie płace
13-05-2014 16:28 Khallayne jest offline Szukaj postów użytkownika: Khallayne Dodaj Khallayne do Listy kontaktów
-M-W-
Double Ace


Data rejestracji: 19-12-2006
Postów: 126

Autor tematu Temat rozpoczęty przez -M-W-
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Heh;P
No toś mnie pocieszył, dobrze, ze przynajmniej administracja uznała, że "cos tzreba byz robić". Zła strona tego jest taka, że pół roku mineło, a dodanie na przypał +10% celności lub +10% hp, to by raczej się dało zrobić w tym zcasie:F No nic zostaje czekać.
I modlić się.
13-05-2014 18:16 -M-W- jest offline Szukaj postów użytkownika: -M-W- Dodaj -M-W- do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Broń palna 2h i snajper/propozycje

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH