Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Balans CR i Berserker + premium » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (17): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Balans CR i Berserker + premium 27 Ankieta - średnia ocena: 4,56
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Balans CR i Berserker + premium Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

1. Premium.
To co piszecie o tym, iż "patch wrzucono by wyciągnąć kasę itp itd" jest:
- głupie
- chamskie
- obraźliwe

Dlatego postanowiłem, że każdy kto zmienił lub zmieni tatuaż do poniedziałku (od 27 maja 2014 gdy wrzucony został patch 1.5.3 do 2.06.2014 do godziny 23.59) włącznie będzie miał we Wtorek/Środę zwrócone koszty PREMIUM.

Dotyczy to TYLKO 1 (jednej) zmiany. Jeżeli dokonacie wielu zmian w tym czasie zwrócone będą TYLKO koszty 1 zmiany.

Jest to jednorazowa akcja i nie zamierzamy jej powtarzać w przyszłości.


2. CR.
- przywrócona zostanie postać CR sprzed patcha.
- Według nas CR jest zbytnim samograjem. Ma wszystko: przeżywalność, obrażenia, trafienie.
- dalej będziemy szukać sposobu ustawienia tej postaci jako posiadającej dużą przeżywalność ale kosztem obrażeń.

W ramach dalszych testów wprowadzimy:
- ujemny modyfikator obrażeń krytycznych zostanie dodany do tatuażu Potęga Wiary w ilości (-) 5% na poziomie 4 oraz (-)10% na poziomie 5.

OSOBY, KTÓRE NADAL POSTANOWIĄ KOMBINOWAĆ Z WYŁĄCZANIEM TATUAŻY, ZMIENIANIEM ITP BĘDĄ ROBIŁY TO NA WŁASNE RYZYKO.

TA ZMIANA NIE JEST OSTATECZNA I NADAL PRZYGLĄDAMY SIĘ TEMU TATUAŻOWI.

3. Berserker.
- Zdajemy sobie sprawę z kwestii przeżywalności, z drugiej strony tatuaż ten ma bardzo duży potencjał w zadawaniu obrażeń. Dlatego wolimy dokładniej sprawdzić dostępne dla niego opcje by nie stał się on samograjem lub jedyną słuszną drogą dla broni 2h.
- Na chwilę obecną rozważamy albo podwojenie (2-10%) punktów życia z tatuażu Poświęcenie albo dodanie ignorowania obrażeń (1-5%) w ww tatuażu.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


29-05-2014 12:37 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
grubysas
Forum Ace


images/avatars/avatar-17230.jpg

Data rejestracji: 02-07-2009
Postów: 99
Kraina: Moria III
Skąd: Ś-ca

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

5% więcej hp w tatuażu dla berka na 118lvl to w dużym zaokrągleniu 100hp, śmiało można sobie darować, szkoda pracy. 5% ignora też nie wnosi wiele, prawie nic. Ja wiem, że są mocne postacie, berek wali po 20k dmg na rundę na wendigo, ale nawet jako ŁM jest problem z przeżywalnością. Jak już macie coś zmieniać, a fajnie by było, co by tatuażu nie trzeba było zmieniać na cr i nie szukać ignorowania defa w magiach, to chociaż popatrzcie na efekty takich zmian, bo równając CR-a 120vl, a Berka 120lvl, jest lekka kupa, a wcześniej i tak Snajper wszystko obsłuży.

Obrażeń berka też jakoś nie demonizujcie, bo dobry CR, uzbiera takie samo dmg + morze defa.

10% ignora minimum + atak jakiś by się przydał, i tak 2 berki nie zleją wendigo i tak.

uniki Berka też niewiele dają, bo te 30% czasem(bardzo czesto) się okazuję 4 trafionymi ciosami na 4 moba i good bye don't cry.

przykład ataku CR-a, widać że z dmg problemu nie ma, pomimo ilości defa,

link

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez grubysas: 29-05-2014 12:58.

29-05-2014 12:53 grubysas jest offline Szukaj postów użytkownika: grubysas Dodaj grubysas do Listy kontaktów
milan109
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ta skromna wartość 5% HP nie pozwoli Berkowi żyć dłużej.. 3ci cios i tak go zabije.. proponowałbym dodać unik tak jak ma to gangster, czy mnich.. zostawiajc dmg w spokoju
29-05-2014 12:54
KanarkiKikkers
Lord


Data rejestracji: 18-02-2013
Postów: 482

RE: Balans CR i Berserker + premium Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- przywrócona zostanie postać CR sprzed patcha.


Witamy ponownie jedyny słuszny tatuaż Smile Oh wait..... nawet jakby CR miał kryt x3.0 to na wysokich poziomach nadal jest jedynym słusznym tatuażem ( najlepiej połączony z jedyną słuszną rasą )

cytat:
SushiMaker napisał(a)
W ramach dalszych testów wprowadzimy:
- ujemny modyfikator obrażeń krytycznych zostanie dodany do tatuażu Potęga Wiary w ilości (-) 5% na poziomie 4 oraz (-)10% na poziomie 5.


To raczej nic nie zmieni. Nie osłabi CR'a i nie ,,zamknie buzi'' nie-CR'om, którzy nadal będą płakać. Sorry taki klimat na BW Smile

cytat:
SushiMaker napisał(a)
3. Berserker.
- Zdajemy sobie sprawę z kwestii przeżywalności, z drugiej strony tatuaż ten ma bardzo duży potencjał w zadawaniu obrażeń. Dlatego wolimy dokładniej sprawdzić dostępne dla niego opcje by nie stał się on samograjem lub jedyną słuszną drogą dla broni 2h.
- Na chwilę obecną rozważamy albo podwojenie (2-10%) punktów życia z tatuażu Poświęcenie albo dodanie ignorowania obrażeń (1-5%) w ww tatuażu.


Cóż, 10% hp/5% ignore to bardzo malusi buff, ale lepszy taki niż żaden. Moim zdaniem problem berka leży w jego walce z CR'em, który ma za dużo defa ( tak samo gdy walczą dwaj 111+lvlowi CRzy ) Jeśli chodzi o ekspedycje to cóż.....

Monitorować
Analizować
Zmieniać
Równać

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez KanarkiKikkers: 29-05-2014 12:55.

29-05-2014 12:54 KanarkiKikkers jest offline Szukaj postów użytkownika: KanarkiKikkers Dodaj KanarkiKikkers do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

RE: Balans CR i Berserker + premium Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
2. CR.
- przywrócona zostanie postać CR sprzed patcha.
- Według nas CR jest zbytnim samograjem. Ma wszystko: przeżywalność, obrażenia, trafienie.
- dalej będziemy szukać sposobu ustawienia tej postaci jako posiadającej dużą przeżywalność ale kosztem obrażeń.

W ramach dalszych testów wprowadzimy:
- ujemny modyfikator obrażeń krytycznych zostanie dodany do tatuażu Potęga Wiary w ilości (-) 5% na poziomie 4 oraz (-)10% na poziomie 5.

OSOBY, KTÓRE NADAL POSTANOWIĄ KOMBINOWAĆ Z WYŁĄCZANIEM TATUAŻY, ZMIENIANIEM ITP BĘDĄ ROBIŁY TO NA WŁASNE RYZYKO.

TA ZMIANA NIE JEST OSTATECZNA I NADAL PRZYGLĄDAMY SIĘ TEMU TATUAŻOWI.


CZuje Sushi, ze nie uda sie podniesc przezywalnosci bez rekonstrukcji umagow oraz zmian w mobach, kazda inna ingerencja moze zniszczyc PVP.

EDIT:
Poza tym ciesze sie, ze zawuazyles iz proponowana zmiana wiecej psuje niz poprawia.

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Rayneven: 29-05-2014 13:09.

29-05-2014 13:06 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Data rejestracji: 04-11-2011
Postów: 1.457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

szkoda ze przedłużyłem specjalnie wczoraj preme by obniżyć tatka... 60 dni w plecy -.-"

edit: nie umiem czytać ze zrozumieniem... post do kasacji

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szynek: 29-05-2014 13:09.

29-05-2014 13:08 Szynek jest offline Szukaj postów użytkownika: Szynek Dodaj Szynek do Listy kontaktów
groszekZpuszki
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szynek napisał(a)
szkoda ze przedłużyłem specjalnie wczoraj preme by obniżyć tatka... 60 dni w plecy -.-"


nie w plecy bo Ci sushi to odda :p
29-05-2014 13:08
Vilgeforz
Double Ace


Data rejestracji: 28-12-2010
Postów: 108

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

teamat drgnal to jzu dobrze ale takie zmiany nic nie daja

1 sprawa

na lvlu 70-80 latwy do zdobycia umag 100/150 defa robi z cr'a puszke nie do ubicia przez berka, tym bardziej na r17 gdzie nie ma tytanow

wiec planujac jakies sensowne zmiany, bo te wyzej to jest nic praktycznie


wezcie pod uwage dostepnosc tych umagow i realia serwera moria2, w szczegolnosci rozroznienie serwerow

i do tego to ze ogolnie berek na starszych serwach do cr'a startu nie ma

bo inaczej nic to wiele nie zmieni


bo po co mi na nowych serwerach zmiany 100-120 skoro do tego czasu nie bedzie zadnego berka i tak

dokladajac do ksztaltu end game cr'a i berka fakt ze na lvlach 40+ do pewnego momentu dodatkowo to cr jest pierwsza sila na oblegach


a ad propozycji wzmocnien berka

zastanawiacie sie nad 1-5 % ignora i cale w przeliczeniu 100 hp

to co to za zaleta tatka ? skoro bylem umag moze dac 5-30% ignora i 100-2k hp ?jakie znaczenie ma w tej sytuacji tatek ? jeszcze z tak marna dopalka ? to samo 16 dmg gdzie wyrwac 20+ sily to zadna nowosc

ten tatek poza atakiem to ile dodaje do sily postacie branej ze sprzetu i umagow ? z 5% ? czy jeszcze mniej ?

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz: 29-05-2014 13:13.

29-05-2014 13:10 Vilgeforz jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz Dodaj Vilgeforz do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie wydaje mi sie, aby celem tematu bylo "co zrobic aby berserker mogl tluc CRa" prawda?

edit:

i najwaznieszego brakuje - kiedy nastapi przywrocenie stanu sprzed patcha>?

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Rayneven: 29-05-2014 13:15.

29-05-2014 13:12 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
holly666
Full Member


Data rejestracji: 16-06-2007
Postów: 56

RE: Balans CR i Berserker + premium Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Witam,

1. Premium.
To co piszecie o tym, iż "patch wrzucono by wyciągnąć kasę itp itd" jest:
- głupie
- chamskie
- obraźliwe


Sushi z całym szacunkiem, to co ostatnio wyprawiacie z patchami spełnia wszystkie wymienione przez Ciebie kryteria. Zmiany były nieprzemyślane, niepoliczone. Nie robicie żadnej łaski oddając ludziom kasę, więc proszę Cię przestań sprawiać wrażenie jakby tak było. Myślę, że temat z serwerem testowym powinien być bardzo szybko przemyślany i wdrożony, inaczej tego nie widzę.
29-05-2014 13:17 holly666 jest offline Szukaj postów użytkownika: holly666 Dodaj holly666 do Listy kontaktów
barthos
Lord


images/avatars/avatar-6800.jpg

Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 356
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sushi po co osłabiać CRa? wzmocnijcie Berka, CRa zostawice w spokoju. Przecież cała "przegiętość" CRa bierze się z umagów. Zróbice porządek z umagami a problem sam się rozwiąże. Przed zmianami Gang był lepszy od CRa, mnich był lepszy od Cra. Oba tatki miały inicjatywę dmg i trafienie bez problemu. CR wbrew pozorom problem z trafieniem ma, przezwinkować w pvp też jest go łatwo.

__________________

29-05-2014 13:24 barthos jest offline Szukaj postów użytkownika: barthos Dodaj barthos do Listy kontaktów
Damjan
Emperor


images/avatars/avatar-18803.jpg

Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Necropolia IV
Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co do wyciagniecia kasy, to byly slynne wyliczenia Orienta ze 300 osob na kazdej Morii zmieni tatek.
300 osob na kazdej morii rotfl
Zeby tyle gralo na starych trupiarniach...

Czyli zamiast CR-a modyfikowac to bedzie tylko nerf, tak? chytry
Przed patchem był ok, a te zmiany o ktorych piszesz to raczej sam nerf modyfikatora bez bonusa dodatniego chytry

I jeszcze jedna wazna kwestia, ktora Ray przypomina i ja tez:
Kazdy (oprocz mnicha) dostal mniejsze lub wieksze bonusy do dmg, CR ma ucinane. Na expach (bo to one sa najistotniejsze) liczy sie, by ubic wendigo w 2 rundy.
Co mi da przezywalnosc, jak nie rusze sie do konca walki?
Ucinajac tak drastycznie dmg obciales tatuaz na high-lvlowych expach, dajac w zamian cos, co jest tam bezuzyteczne.

edit:
@barthos - zgadzam sie w 100%

__________________
r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188


Juz moge pisac co mi sie podoba.

img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png

Autor obrazka - Sley

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Damjan: 29-05-2014 13:27.

29-05-2014 13:27 Damjan jest offline Szukaj postów użytkownika: Damjan Dodaj Damjan do Listy kontaktów
dave1990
Newbie


Data rejestracji: 30-01-2013
Postów: 7
Klan: Kraina Potępionych
Kraina: Moria V
Skąd: Wrocław

RE: Balans CR i Berserker + premium Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A może tak mnichowi przywrócić modyfikator? Nie rozumiem tego waszego balansu. Ta gra ma kilka lat, każdy się przyzwyczaił do tego jaki jest tatek cr'a mnicha itd. Ludzie wiedzieli co wybierają. Np 1h biała, najpierw zabójca a na większym lvlu mnich. Palna 1h, na początku rewo, później gang. A teraz to wszystko jest tak jak by odwrotnie ;/ Nie które wypowiedzi graczy mówicie że przemyślicie a następnie idzie to w niepamięć. Człowiek nawet nie wie co ma zaplanować gdyż co chwile coś zmieniacie... Zmieniacie na lepsze? w porządku, ale po co coś psuć. Tak samo jak wypaliliście z umagami "że są przesadzone" pytam się gdzie? Faktycznie nie którym się udaje zdobyć dobrego umaga, ale to są jednostki ludzi.


Piszesz Sushi że coś dla ciebie jest "głupie, chamskie, obraźliwe" A JA SIĘ PYTAM JAK MY MAMY SIĘ CZUĆ GDZIE PRZYWYKLIŚMY DO PEWNEGO SYSTEMU GRY, ZAPLANOWALIŚMY JAK POPROWADZIĆ POSTAĆ A WY TO WSZYSTKO PSUJECIE, macie nas w d****. Czyli jak nas traktujecie? Może inny wypowiedzą się na ten temat.

Jeżeli wam zależy na grywalnośći powinniście zachęcać graczy... A nie odwrotnie. Człowiek patrzy na te wasze "wypociny" i nie wie co ma dalej zrobić, to jest po prostu śmieszne.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez dave1990: 29-05-2014 13:36.

29-05-2014 13:33 dave1990 jest offline Strona domowa dave1990 Szukaj postów użytkownika: dave1990 Dodaj dave1990 do Listy kontaktów AIM Screen Name of dave1990: x YIM Account Name of dave1990: x Zobacz profil MSN dave1990
milan109
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Rayneven napisał(a)
Nie wydaje mi sie, aby celem tematu bylo "co zrobic aby berserker mogl tluc CRa" prawda?

edit:

i najwaznieszego brakuje - kiedy nastapi przywrocenie stanu sprzed patcha>?


berserer nie ma TŁUC CRa.. ale musi mieć chociaż cień szansy go pokonać.. bo na chwilę obecna CR na przecietnym eq typu płyt spid, elfe uniki i szturm adra jest nie do zabicia przez berka.. nie ma szans.. jak jeszcze ma jakiś umag do HP to dochodzimy do sytuacji, że on nie musi nas trafiać a i tak nie wygramy, bo w 10 rund nie zbijemy mu HP
29-05-2014 13:42
Darkshu
Forum Legend


Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. sprostuje kłamliwe kalumnie
cytat:
milan109 napisał(a)
ta skromna wartość 5% HP nie pozwoli Berkowi żyć dłużej.. 3ci cios i tak go zabije.. proponowałbym dodać unik tak jak ma to gangster, czy mnich.. zostawiajc dmg w spokoju


Mnich ma tylko unik na palną, a gang na wszystko - palna/dystan ma dodatkowo uniki na białą dystans w skrzydłach - oba ustawienie mają zasięg z tej ewolucji : Mnich jesli chce mieć uniki musi jak berek korzystać z tygrysa lub wbijac evo które nie daje mu tego innym buildom ( kosztem dmg/ kryta )

Berek na 2h robi już teraz większe dmg niż robił mnich przed ścięciem ( owszem na 1h berek jest gorszy - ale na 2 nie )

2. Nie próbujcie robic z berka koksa - 5%z podstawki to ok 100hp
dodatkowo 5% to już razem 200, - nie wiem jak administracja liczy absorbcje ( czy doda to ułamek % - ale chyba nie ) ale juz po takim umagu 2k hp robi się ciekwiej - o łapaczach na majestacie nie wspominając ( ale w obliczeniach też ich trzeba uwzględnić - żeby nie przekoksić )
- lepszym rozwiązaniem niż to % hp byłby bonus np że berek jest wstanie - przeżyć 1 ( słownie jeden ) śmiertelny cios - odzyskując 1hp ( czyli taki specjal działający raz na walkę )
ale przy takim wzmocnieniu upomniałbym się o ściętego mnicha

PS. może nie ten temat ale też podobnie - proponowałbym ucięcie ostatnich modyfikacji wzmocnienia modyfikatora kryta w tatuażach typowo z wysokim % na wystąpienie ciosu krytycznego i zamianę aby nadmiarowy krytyk był zamieniany ma modyfikator obrażeń krytycznych ( ponad 85% )

__________________
Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
29-05-2014 13:43 Darkshu jest offline Szukaj postów użytkownika: Darkshu Dodaj Darkshu do Listy kontaktów
Dzaroo
Triple Ace


Data rejestracji: 02-04-2008
Postów: 228
Kraina: Moria II
Skąd: Olsztyn

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie rozumiem jaki problem jest w ustawieniu na przeciw siebie dwoch postaci Berek Vs Cr, ten sam lvl, ten sam poziom wbicia sprzetu tylko odpowiadajacy tatuazom i sprawdzenie jaka jest przepasc miedzy nimi... rozumiem mlodego chlopaczka ktory bawi sie informatyka, kleci male gierki ...ale Wy BW Team ?? no mialem was juz za wieksza firemke a wy nawet czego takiego zrobic nie umiecie...

i zeby nie bylo ze to robiliscie... pokazcie wszelkie wyniki takich testow zeby kazdy zainteresowany mial wglad w to co rzekomo wy widzicie u berka..."bardzo duzy potencjal w zadawaniu obrazen". Taka swoista olimpiada dwoch tatkow, walki pvp, na expie na kw itd... dam reke uciac ze berek bylby co najmniej w wiekszosci (jak nie we wszystkich) "konkurencjach" gorszy od Cr-a i to nie rzutem na tasme, wrecz Cr by zmiazdzyl Berka ... i gdzie tu balans sie pytam : )
29-05-2014 13:46 Dzaroo jest offline Szukaj postów użytkownika: Dzaroo Dodaj Dzaroo do Listy kontaktów
_KING_
Viking


Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak by kogoś interesowała sytuacja mnich vs zabójca po patchu
http://pastebin.com/rB6ZV9wz

Wnioskuję o zwrócenie mnichowi poprzedniego mod TK lub dodanie w tatuażu w leczenia na poziome 3/4 wiedza+intelignecja w akcie III
29-05-2014 13:54 _KING_ jest offline Szukaj postów użytkownika: _KING_ Dodaj _KING_ do Listy kontaktów
Darkshu
Forum Legend


Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Dzaroo napisał(a)
Nie rozumiem jaki problem jest w ustawieniu na przeciw siebie dwoch postaci Berek Vs Cr, ten sam lvl, ten sam poziom wbicia sprzetu tylko odpowiadajacy tatuazom i sprawdzenie jaka jest przepasc miedzy nimi... rozumiem mlodego chlopaczka ktory bawi sie informatyka, kleci male gierki ...ale Wy BW Team ?? no mialem was juz za wieksza firemke a wy nawet czego takiego zrobic nie umiecie...

i zeby nie bylo ze to robiliscie... pokazcie wszelkie wyniki takich testow zeby kazdy zainteresowany mial wglad w to co rzekomo wy widzicie u berka..."bardzo duzy potencjal w zadawaniu obrazen". Taka swoista olimpiada dwoch tatkow, walki pvp, na expie na kw itd... dam reke uciac ze berek bylby co najmniej w wiekszosci (jak nie we wszystkich) "konkurencjach" gorszy od Cr-a i to nie rzutem na tasme, wrecz Cr by zmiazdzyl Berka ... i gdzie tu balans sie pytam : )


Bo istnieją też inne tatuaże
i inne aspekty gry - a zmiana nie będzie przecież jeżeli berek walczy z cr - dodaj mi 1k dmg per hit

__________________
Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
29-05-2014 13:55 Darkshu jest offline Szukaj postów użytkownika: Darkshu Dodaj Darkshu do Listy kontaktów
Damjan
Emperor


images/avatars/avatar-18803.jpg

Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Necropolia IV
Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Coz, ale lepiej wszystko porownac do 'przegietego' cra Wink
Ja jednak stawiam, ze juz teraz wszedzie indziej (expa, kw, pvp z innymi celami, obleg) berek jest lepszy.
No ale lepiej przedstawic bicie po 100 w CR-a, moze oczy wie uda zamydlic i wyszarpac za duzo.
Zgadzam sie, ze berek wymaga zmiany - ale przedstawianie go tylko w pvp vs cr to manipulacja.

__________________
r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188


Juz moge pisac co mi sie podoba.

img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png

Autor obrazka - Sley
29-05-2014 14:01 Damjan jest offline Szukaj postów użytkownika: Damjan Dodaj Damjan do Listy kontaktów
Spoon
Full Member


images/avatars/avatar-13143.jpeg

Data rejestracji: 17-02-2008
Postów: 71
Klan: Assamici
Kraina: Moria; Moria III
Skąd: Innąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Rayneven napisał(a)
Nie wydaje mi sie, aby celem tematu bylo "co zrobic aby berserker mogl tluc CRa" prawda?

edit:

i najwaznieszego brakuje - kiedy nastapi przywrocenie stanu sprzed patcha>?

Kogo obchodzi co się Tobie wydaje ? Co to za uwaga, ktoś wyraził własne myśli tak samo jak Ty w tym poście.

Berek jest tatkiem, który pod góre ma naprawdę od dawna, co sam powinieneś pamiętać.
10% doświadczenia, przez wiele lat.
CR to tatek powodujący że gra się w BW na poziomie łatwym, tak samo jak wśród ras od wejścia Majestatu takim wyborem był ŁM.

CR powinien mieć drastycznie ograniczone obrażenia i stanowić opcję bunkra, a nie czołgu.
Berserker powinien mieć natomiast wyraźnie obrażenia podniesione, bo ani sumą, ani obrażeniami, ani ignorem obrony, ani obroną nie przeważa. Wszelkie obrażenia berserkera ucinane sa obroną przeciwników, która mocno wzrosła po wejściu ewolucji i III Aktu, Berek powinien dostawać jakiegoś ignora do obrony przeciwnika, albo mieć jakąś inną zaletę, bo aktualnie berserker nie posiada żadnej specyficznej cechy będącej jego zaletą.

__________________
"Skrzydeł naszych noc, nie zniszczy żadna moc,
chcesz tego czy nie i tak dorwiemy Cię"
29-05-2014 14:05 Spoon jest offline Strona domowa Spoon Szukaj postów użytkownika: Spoon Dodaj Spoon do Listy kontaktów
barthos
Lord


images/avatars/avatar-6800.jpg

Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 356
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie robic nic na hurra.

Ustalmy jeden tatuaż odniesienia, np gangster:

Ma dmg, ma inicjatywe. Przeżywalność ma z racji uników + sposta.

każdy tatuaż ocenić według tych 3 parametrów i wtedy balansować w odniesieniu do wzorcowego tatu. A teraz mamy błądzenie we mgle.

porónując berka do ganga (bez umagów):

Dmg chyba porównywalny
przeżywalność niższa
inicjatywa niższa


Żey zrównać skuteczność na ekspach (bo tu berek kuleje) możemy zwiększyć inicjatywę żeby atakwoał przed mobem, możemy zwiększyć przeżywalność, możemy zwiększyć dmg aby był konkurencyjny (w myśl teorii albo przeżywalność albo dmg).

Porównywanie berka tylko z Crem sprawi że może zbalansujemy te dwa tatuaże ale zaczną one odstawać od innych (na plus lub minus). Tak się nie da.

__________________

29-05-2014 14:09 barthos jest offline Szukaj postów użytkownika: barthos Dodaj barthos do Listy kontaktów
Damjan
Emperor


images/avatars/avatar-18803.jpg

Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Necropolia IV
Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Spoon napisał(a)
CR powinien mieć drastycznie ograniczone obrażenia i stanowić opcję bunkra, a nie czołgu.


Dostal teraz nieco ignorowania obrazen i jest taki placz, ze slychac az na serwie UK :/
Opcja bunkra bez obrazen to kaleka, ktora moze tylko przyjmowac, a sie nie broni.
Oraz 3, najwazniejsze - powiedz mi jak takie bunkry bez obrazen maja robic expy, szczegolnie wendigo w 2 rundy? A kw?
Balansowalibyscie najlepiej pod katem pvp z berkiem, najlepiej do momentu az sie bija po 1000. Z tym ze jeden za 1000 w 800 defa, a drugi w 150. Ale to tam szczegol Wink

__________________
r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188


Juz moge pisac co mi sie podoba.

img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png

Autor obrazka - Sley
29-05-2014 14:13 Damjan jest offline Szukaj postów użytkownika: Damjan Dodaj Damjan do Listy kontaktów
malef
Triple Ace


images/avatars/avatar-22351.jpg

Data rejestracji: 08-05-2010
Postów: 206
Klan: Loża Szyderców
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia VII
Skąd: /dev/null

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeszcze zmiana rasy bo to co z ŁM zrobiliśta to się do grania nie nadaje.

__________________
Spiel mit mir: Kult CCG, WFB, WFRP, Diablo II BN und mehr...
http://zk.nakoz.org/45768r9.png
29-05-2014 14:14 malef jest offline Szukaj postów użytkownika: malef Dodaj malef do Listy kontaktów
Surem
King


Data rejestracji: 05-12-2006
Postów: 856
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mnich dostał po dupie i już jest poniżej berka, cra czy gangstera.

No, ale przecież jest jedna zasada jak coś tu dostać. Płacząc w agresywnym tonie. A więc do dzieła.

Ja sam na r15 próboję sprzedać Doskonała Demoniczna Pięść Niebios Męstwa (+5)
od 2 miesięcy bez skutku, nie dostałem ANI JEDNEJ oferty. Nie mogę sprzedać najlepszej broni dla białej 1h, zero ofert. RIP biała 1h, wiwat biała 2h i palna. Czekam jak za parę miesięcy wszyscy już się pozmieniają admini się obudzą, że jednak ta zmiana nie była chyba dobra i znowu dodadzą coś białej 1h. Nic tylko grać.

Dlaczego Arius miótł ? Bo miał bardzo dobry sprzęt + idealnie doposany do swojej postaci, który nie jest tak łatwo stworzyć. O wiele łatwiej stworzyć słonka mądrości i mieć uniki na wszystko na gangsterze niż tylko na palną. Ilu jest top mnichów robiących ogromne osiągi? Paru na r9? Z pojedyncze sztuki na innych r? Sam nie wiem, na r15 jest jeden i oprócz niego jest wielkie nic. A Gangsterów ? Tony, przelewają się i jest ich coraz więcej, bo są skuteczniejsi i tansi. Da się ich zrobić na LM, ssakach, potępach, a nie jak top dmg mnicha na ssaku jedynie.

Podsumowując. Mnich powierzchownie jest lepszy od Gangstera. A nawet jak robi wiekszy dmg, to koszt takiego sprzętu jest droższy. Dodatkowo nie ma uników i top dmg wyciska się tylko na ssaku.

PS> A jak ktoś chce zostać na białej 1h to się przerobi na zabójce.
29-05-2014 14:16 Surem jest offline Szukaj postów użytkownika: Surem Dodaj Surem do Listy kontaktów
Darkshu
Forum Legend


Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
barthos napisał(a)
Nie robic nic na hurra.

Ustalmy jeden tatuaż odniesienia, np gangster:

Ma dmg, ma inicjatywe. Przeżywalność ma z racji uników + sposta.

każdy tatuaż ocenić według tych 3 parametrów i wtedy balansować w odniesieniu do wzorcowego tatu. A teraz mamy błądzenie we mgle.

porónując berka do ganga (bez umagów):

Dmg chyba porównywalny
przeżywalność niższa
inicjatywa niższa


Żey zrównać skuteczność na ekspach (bo tu berek kuleje) możemy zwiększyć inicjatywę żeby atakwoał przed mobem, możemy zwiększyć przeżywalność, możemy zwiększyć dmg aby był konkurencyjny (w myśl teorii albo przeżywalność albo dmg).

Porównywanie berka tylko z Crem sprawi że może zbalansujemy te dwa tatuaże ale zaczną one odstawać od innych (na plus lub minus). Tak się nie da.


owszem - ale tych parametrów jest więcej

dmg w pvp
dmg na oblężeniach
dmg na przeciwnikach z wysoką obroną
dmg na przeciwnikach z wysoka odpornością a niską obroną

inicjatywa w sprzęcie oblegowym
inicjatywa w sprzęcie kw
inicjatywa w sprzęcie ekspowym ( bicie przed dresem )

ustawienie sprzęcie na spadanie ataków
ustawienie w sprzęcie na test zasadzki

i wszystkie możliwe iteracje pomiędzy sprzętami
dużo tego i nawet więcej niż napisałem - nie można pomijać żadnego aspektu a co najwyżej wyceniać jego wartość

PS> berek to nie tylko Przeklęta zemsta
ale i demon samobója

__________________
Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
29-05-2014 14:19 Darkshu jest offline Szukaj postów użytkownika: Darkshu Dodaj Darkshu do Listy kontaktów
Spoon
Full Member


images/avatars/avatar-13143.jpeg

Data rejestracji: 17-02-2008
Postów: 71
Klan: Assamici
Kraina: Moria; Moria III
Skąd: Innąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Damjan napisał(a)
cytat:
Spoon napisał(a)
CR powinien mieć drastycznie ograniczone obrażenia i stanowić opcję bunkra, a nie czołgu.


Dostal teraz nieco ignorowania obrazen i jest taki placz, ze slychac az na serwie UK :/
Opcja bunkra bez obrazen to kaleka, ktora moze tylko przyjmowac, a sie nie broni.
Oraz 3, najwazniejsze - powiedz mi jak takie bunkry bez obrazen maja robic expy, szczegolnie wendigo w 2 rundy? A kw?
Balansowalibyscie najlepiej pod katem pvp z berkiem, najlepiej do momentu az sie bija po 1000. Z tym ze jeden za 1000 w 800 defa, a drugi w 150. Ale to tam szczegol Wink


Ja nie patrze na czystą konfrontację Berek - CR, bo to nie o to chodzi, Berek zawsze był po prostu dosyć zapomniany we wszystkich zmianach.
Jeśli natomiast chodzi Ci o kalekę CRa, to skoro ma tak potężną zaletę jaką jest niesłychana obrona, to nie powinien stanowić podobnej siły rażenia, właśnie tak wygląda balans Smile
Bo rzucając się w stronę tego, że Berek nie powinien mieć zalety obrażeń, to co powinno być jego zaletą ? Nazwa tatuaży ? Smile
Ja nie jestem nastawiony na to, że właśnie obrażenia mają być zwiększone, wg mnie przydałby sie albo bonus do życia, albo .. do zwinki/sumy.
Tylko to wymaga testów a nie 'hmm spróbujmy tego' i 100 tematów na forum z płaczem, bo pomysł wyglądał dobrze na kartce.

__________________
"Skrzydeł naszych noc, nie zniszczy żadna moc,
chcesz tego czy nie i tak dorwiemy Cię"
29-05-2014 14:19 Spoon jest offline Strona domowa Spoon Szukaj postów użytkownika: Spoon Dodaj Spoon do Listy kontaktów
milan109
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Darkshu napisał(a)
1. sprostuje kłamliwe kalumnie
cytat:
milan109 napisał(a)
ta skromna wartość 5% HP nie pozwoli Berkowi żyć dłużej.. 3ci cios i tak go zabije.. proponowałbym dodać unik tak jak ma to gangster, czy mnich.. zostawiajc dmg w spokoju


Mnich ma tylko unik na palną, a gang na wszystko - palna/dystan ma dodatkowo uniki na białą dystans w skrzydłach - oba ustawienie mają zasięg z tej ewolucji : Mnich jesli chce mieć uniki musi jak berek korzystać z tygrysa lub wbijac evo które nie daje mu tego innym buildom ( kosztem dmg/ kryta )

Berek na 2h robi już teraz większe dmg niż robił mnich przed ścięciem ( owszem na 1h berek jest gorszy - ale na 2 nie )

2. Nie próbujcie robic z berka koksa - 5%z podstawki to ok 100hp
dodatkowo 5% to już razem 200, - nie wiem jak administracja liczy absorbcje ( czy doda to ułamek % - ale chyba nie ) ale juz po takim umagu 2k hp robi się ciekwiej - o łapaczach na majestacie nie wspominając ( ale w obliczeniach też ich trzeba uwzględnić - żeby nie przekoksić )
- lepszym rozwiązaniem niż to % hp byłby bonus np że berek jest wstanie - przeżyć 1 ( słownie jeden ) śmiertelny cios - odzyskując 1hp ( czyli taki specjal działający raz na walkę )
ale przy takim wzmocnieniu upomniałbym się o ściętego mnicha

PS. może nie ten temat ale też podobnie - proponowałbym ucięcie ostatnich modyfikacji wzmocnienia modyfikatora kryta w tatuażach typowo z wysokim % na wystąpienie ciosu krytycznego i zamianę aby nadmiarowy krytyk był zamieniany ma modyfikator obrażeń krytycznych ( ponad 85% )


jeżeli chcesz uwzgledniać liczenie OD UMAGA, na którego NIE MASZ WPŁYWU to spoko.. propsy dla Ciebie..

co do uniku mnicha fakt, mój bład
29-05-2014 14:39
FoReST
Triple Ace


Data rejestracji: 03-11-2010
Postów: 161

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zrobili dobry tatuaż! Wow! To niesamowite!
I zamiast wymyślić coś to dają minus w tatuażu...
Dla mnie to jest niepojęte, niezrozumiałe. Coś, co nigdy nie powinno mieć miejsca.
Druga kwestia to sprzęt. Dlaczego tygrysy są drogie? Bo potrzebuje ich kilka tatuaży. Mnich, berek, zabójca.
Który inny tatuaż, poza CR, potrzebuje płytowego speeda? Żaden.
To, że CR gra do prawie 100 lvla na 3/4 lvlu tatków to już nikt nie pamięta, prawda?
A potem zdziwieni, że CR dsk+5 sprzęt robi dmg... A gangster nie robi? Mnich nie robił przed patchem?
A skoro CR ma taki super dmg to dlaczego dodaliście katanie dodatkowy atak? Przecież teraz każdy CR do tego dąży, żeby mieć te 3k na rundę więcej. Tylko mi nie pisz Sushi, że nie wiedziałeś o tym, że tak będzie?
Nie wiem jak rozwiązać sprawę "za dużego dmg CRa", nie będę się nad tym głowił. Wyrażam tylko swoją opinię, ze minus w tatuażu, nawet taki niski, to jest jak ogranicznik prędkości w Lamborghini: masz 700 KM, a możesz jechać tylko 250 km/h, a inni mogą jechać ponad 300 i Cię wyprzedzają bez skrupułów. Ale pewnie zaraz ktoś napisze "jak czołg może jechać 250 na godzine" ...
Ale od kogoś takiego jak Wy, czyli Konrad i Sushi, mogę oczekiwać, że jednak usiądziecie i wymyślicie coś bardziej konstruktywnego.
Ktoś tam pisał pw z Tobą na temat przebudowy białej 2h na mnożnik kryta x3 i te 0.5 dodać w tatku. Odpisałeś, że to zabije białą 2h grająca bez tatków. Ja to uważam za jakiś chory żart, bo na morii przecież nikt bez tatków nie gra... I co lepiej pójść na łatwiznę i dać minusa? No nie rozumiem tego.

__________________
R7: FoReST
R14: Veritas, skasowane: 994 pkt, top 11. FOREVER PDM !
R15: Veritas
29-05-2014 14:41 FoReST jest offline Szukaj postów użytkownika: FoReST Dodaj FoReST do Listy kontaktów
barthos
Lord


images/avatars/avatar-6800.jpg

Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 356
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

I napiszę jeszcze raz:
problemem nie jest CR tylko umagi! Zanim się pojawiły nie było rozjazdu między tatuażami. Berek robił większy dmg, miał TROCHĘ mniejszą przeżywalność na ekspie i wszystko było cacy. Potem pojawiły się ZBYT CZĘSTE umagi do defa które wszystko wypaczyły.

Najpierw poprawić umagi, nie tatuaże.

__________________

29-05-2014 14:51 barthos jest offline Szukaj postów użytkownika: barthos Dodaj barthos do Listy kontaktów
Rayneven
Forum God


images/avatars/avatar-11500.jpg

Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Hula niczym wiatr po polu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
FoReST napisał(a)
Ktoś tam pisał pw z Tobą na temat przebudowy białej 2h na mnożnik kryta x3 i te 0.5 dodać w tatku. Odpisałeś, że to zabije białą 2h grająca bez tatków. Ja to uważam za jakiś chory żart, bo na morii przecież nikt bez tatków nie gra... I co lepiej pójść na łatwiznę i dać minusa? No nie rozumiem tego.


I to by nie byl glupi pomysl, szczegolnie w kontekscie takich samych rozwiazan w przypadku dystansu, jesli dobrze pamietam.

__________________
Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
29-05-2014 14:51 Rayneven jest offline Szukaj postów użytkownika: Rayneven Dodaj Rayneven do Listy kontaktów
Strony (17): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Balans CR i Berserker + premium

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH