Balans CR i Berserker + premium |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Balans CR i Berserker + premium |
|
Witam,
1. Premium.
To co piszecie o tym, iż "patch wrzucono by wyciągnąć kasę itp itd" jest:
- głupie
- chamskie
- obraźliwe
Dlatego postanowiłem, że każdy kto zmienił lub zmieni tatuaż do poniedziałku (od 27 maja 2014 gdy wrzucony został patch 1.5.3 do 2.06.2014 do godziny 23.59) włącznie będzie miał we Wtorek/Środę zwrócone koszty PREMIUM.
Dotyczy to TYLKO 1 (jednej) zmiany. Jeżeli dokonacie wielu zmian w tym czasie zwrócone będą TYLKO koszty 1 zmiany.
Jest to jednorazowa akcja i nie zamierzamy jej powtarzać w przyszłości.
2. CR.
- przywrócona zostanie postać CR sprzed patcha.
- Według nas CR jest zbytnim samograjem. Ma wszystko: przeżywalność, obrażenia, trafienie.
- dalej będziemy szukać sposobu ustawienia tej postaci jako posiadającej dużą przeżywalność ale kosztem obrażeń.
W ramach dalszych testów wprowadzimy:
- ujemny modyfikator obrażeń krytycznych zostanie dodany do tatuażu Potęga Wiary w ilości (-) 5% na poziomie 4 oraz (-)10% na poziomie 5.
OSOBY, KTÓRE NADAL POSTANOWIĄ KOMBINOWAĆ Z WYŁĄCZANIEM TATUAŻY, ZMIENIANIEM ITP BĘDĄ ROBIŁY TO NA WŁASNE RYZYKO.
TA ZMIANA NIE JEST OSTATECZNA I NADAL PRZYGLĄDAMY SIĘ TEMU TATUAŻOWI.
3. Berserker.
- Zdajemy sobie sprawę z kwestii przeżywalności, z drugiej strony tatuaż ten ma bardzo duży potencjał w zadawaniu obrażeń. Dlatego wolimy dokładniej sprawdzić dostępne dla niego opcje by nie stał się on samograjem lub jedyną słuszną drogą dla broni 2h.
- Na chwilę obecną rozważamy albo podwojenie (2-10%) punktów życia z tatuażu Poświęcenie albo dodanie ignorowania obrażeń (1-5%) w ww tatuażu.
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
29-05-2014 12:37 |
|
|
grubysas
Forum Ace
Data rejestracji: 02-07-2009
Postów: 99
Kraina: Moria III Skąd: Ś-ca
|
|
5% więcej hp w tatuażu dla berka na 118lvl to w dużym zaokrągleniu 100hp, śmiało można sobie darować, szkoda pracy. 5% ignora też nie wnosi wiele, prawie nic. Ja wiem, że są mocne postacie, berek wali po 20k dmg na rundę na wendigo, ale nawet jako ŁM jest problem z przeżywalnością. Jak już macie coś zmieniać, a fajnie by było, co by tatuażu nie trzeba było zmieniać na cr i nie szukać ignorowania defa w magiach, to chociaż popatrzcie na efekty takich zmian, bo równając CR-a 120vl, a Berka 120lvl, jest lekka kupa, a wcześniej i tak Snajper wszystko obsłuży.
Obrażeń berka też jakoś nie demonizujcie, bo dobry CR, uzbiera takie samo dmg + morze defa.
10% ignora minimum + atak jakiś by się przydał, i tak 2 berki nie zleją wendigo i tak.
uniki Berka też niewiele dają, bo te 30% czasem(bardzo czesto) się okazuję 4 trafionymi ciosami na 4 moba i good bye don't cry.
przykład ataku CR-a, widać że z dmg problemu nie ma, pomimo ilości defa,
link
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez grubysas: 29-05-2014 12:58.
|
|
29-05-2014 12:53 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
ta skromna wartość 5% HP nie pozwoli Berkowi żyć dłużej.. 3ci cios i tak go zabije.. proponowałbym dodać unik tak jak ma to gangster, czy mnich.. zostawiajc dmg w spokoju
|
|
29-05-2014 12:54 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
|
29-05-2014 13:06 |
|
|
groszekZpuszki Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Szynek napisał(a)
szkoda ze przedłużyłem specjalnie wczoraj preme by obniżyć tatka... 60 dni w plecy -.-" |
nie w plecy bo Ci sushi to odda :p
|
|
29-05-2014 13:08 |
|
|
holly666
Full Member
Data rejestracji: 16-06-2007
Postów: 56
|
|
RE: Balans CR i Berserker + premium |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Witam,
1. Premium.
To co piszecie o tym, iż "patch wrzucono by wyciągnąć kasę itp itd" jest:
- głupie
- chamskie
- obraźliwe
|
Sushi z całym szacunkiem, to co ostatnio wyprawiacie z patchami spełnia wszystkie wymienione przez Ciebie kryteria. Zmiany były nieprzemyślane, niepoliczone. Nie robicie żadnej łaski oddając ludziom kasę, więc proszę Cię przestań sprawiać wrażenie jakby tak było. Myślę, że temat z serwerem testowym powinien być bardzo szybko przemyślany i wdrożony, inaczej tego nie widzę.
|
|
29-05-2014 13:17 |
|
|
barthos
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 356
Kraina: Moria II
|
|
Sushi po co osłabiać CRa? wzmocnijcie Berka, CRa zostawice w spokoju. Przecież cała "przegiętość" CRa bierze się z umagów. Zróbice porządek z umagami a problem sam się rozwiąże. Przed zmianami Gang był lepszy od CRa, mnich był lepszy od Cra. Oba tatki miały inicjatywę dmg i trafienie bez problemu. CR wbrew pozorom problem z trafieniem ma, przezwinkować w pvp też jest go łatwo.
__________________
|
|
29-05-2014 13:24 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
Co do wyciagniecia kasy, to byly slynne wyliczenia Orienta ze 300 osob na kazdej Morii zmieni tatek.
300 osob na kazdej morii
Zeby tyle gralo na starych trupiarniach...
Czyli zamiast CR-a modyfikowac to bedzie tylko nerf, tak?
Przed patchem był ok, a te zmiany o ktorych piszesz to raczej sam nerf modyfikatora bez bonusa dodatniego
I jeszcze jedna wazna kwestia, ktora Ray przypomina i ja tez:
Kazdy (oprocz mnicha) dostal mniejsze lub wieksze bonusy do dmg, CR ma ucinane. Na expach (bo to one sa najistotniejsze) liczy sie, by ubic wendigo w 2 rundy.
Co mi da przezywalnosc, jak nie rusze sie do konca walki?
Ucinajac tak drastycznie dmg obciales tatuaz na high-lvlowych expach, dajac w zamian cos, co jest tam bezuzyteczne.
edit:
@barthos - zgadzam sie w 100%
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Damjan: 29-05-2014 13:27.
|
|
29-05-2014 13:27 |
|
|
dave1990
Newbie
Data rejestracji: 30-01-2013
Postów: 7
Klan: Kraina Potępionych Kraina: Moria V Skąd: Wrocław
|
|
RE: Balans CR i Berserker + premium |
|
A może tak mnichowi przywrócić modyfikator? Nie rozumiem tego waszego balansu. Ta gra ma kilka lat, każdy się przyzwyczaił do tego jaki jest tatek cr'a mnicha itd. Ludzie wiedzieli co wybierają. Np 1h biała, najpierw zabójca a na większym lvlu mnich. Palna 1h, na początku rewo, później gang. A teraz to wszystko jest tak jak by odwrotnie ;/ Nie które wypowiedzi graczy mówicie że przemyślicie a następnie idzie to w niepamięć. Człowiek nawet nie wie co ma zaplanować gdyż co chwile coś zmieniacie... Zmieniacie na lepsze? w porządku, ale po co coś psuć. Tak samo jak wypaliliście z umagami "że są przesadzone" pytam się gdzie? Faktycznie nie którym się udaje zdobyć dobrego umaga, ale to są jednostki ludzi.
Piszesz Sushi że coś dla ciebie jest "głupie, chamskie, obraźliwe" A JA SIĘ PYTAM JAK MY MAMY SIĘ CZUĆ GDZIE PRZYWYKLIŚMY DO PEWNEGO SYSTEMU GRY, ZAPLANOWALIŚMY JAK POPROWADZIĆ POSTAĆ A WY TO WSZYSTKO PSUJECIE, macie nas w d****. Czyli jak nas traktujecie? Może inny wypowiedzą się na ten temat.
Jeżeli wam zależy na grywalnośći powinniście zachęcać graczy... A nie odwrotnie. Człowiek patrzy na te wasze "wypociny" i nie wie co ma dalej zrobić, to jest po prostu śmieszne.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez dave1990: 29-05-2014 13:36.
|
|
29-05-2014 13:33 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Rayneven napisał(a)
Nie wydaje mi sie, aby celem tematu bylo "co zrobic aby berserker mogl tluc CRa" prawda?
edit:
i najwaznieszego brakuje - kiedy nastapi przywrocenie stanu sprzed patcha>? |
berserer nie ma TŁUC CRa.. ale musi mieć chociaż cień szansy go pokonać.. bo na chwilę obecna CR na przecietnym eq typu płyt spid, elfe uniki i szturm adra jest nie do zabicia przez berka.. nie ma szans.. jak jeszcze ma jakiś umag do HP to dochodzimy do sytuacji, że on nie musi nas trafiać a i tak nie wygramy, bo w 10 rund nie zbijemy mu HP
|
|
29-05-2014 13:42 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
1. sprostuje kłamliwe kalumnie
cytat: |
milan109 napisał(a)
ta skromna wartość 5% HP nie pozwoli Berkowi żyć dłużej.. 3ci cios i tak go zabije.. proponowałbym dodać unik tak jak ma to gangster, czy mnich.. zostawiajc dmg w spokoju |
Mnich ma tylko unik na palną, a gang na wszystko - palna/dystan ma dodatkowo uniki na białą dystans w skrzydłach - oba ustawienie mają zasięg z tej ewolucji : Mnich jesli chce mieć uniki musi jak berek korzystać z tygrysa lub wbijac evo które nie daje mu tego innym buildom ( kosztem dmg/ kryta )
Berek na 2h robi już teraz większe dmg niż robił mnich przed ścięciem ( owszem na 1h berek jest gorszy - ale na 2 nie )
2. Nie próbujcie robic z berka koksa - 5%z podstawki to ok 100hp
dodatkowo 5% to już razem 200, - nie wiem jak administracja liczy absorbcje ( czy doda to ułamek % - ale chyba nie ) ale juz po takim umagu 2k hp robi się ciekwiej - o łapaczach na majestacie nie wspominając ( ale w obliczeniach też ich trzeba uwzględnić - żeby nie przekoksić )
- lepszym rozwiązaniem niż to % hp byłby bonus np że berek jest wstanie - przeżyć 1 ( słownie jeden ) śmiertelny cios - odzyskując 1hp ( czyli taki specjal działający raz na walkę )
ale przy takim wzmocnieniu upomniałbym się o ściętego mnicha
PS. może nie ten temat ale też podobnie - proponowałbym ucięcie ostatnich modyfikacji wzmocnienia modyfikatora kryta w tatuażach typowo z wysokim % na wystąpienie ciosu krytycznego i zamianę aby nadmiarowy krytyk był zamieniany ma modyfikator obrażeń krytycznych ( ponad 85% )
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
29-05-2014 13:43 |
|
|
Dzaroo
Triple Ace
Data rejestracji: 02-04-2008
Postów: 228
Kraina: Moria II Skąd: Olsztyn
|
|
Nie rozumiem jaki problem jest w ustawieniu na przeciw siebie dwoch postaci Berek Vs Cr, ten sam lvl, ten sam poziom wbicia sprzetu tylko odpowiadajacy tatuazom i sprawdzenie jaka jest przepasc miedzy nimi... rozumiem mlodego chlopaczka ktory bawi sie informatyka, kleci male gierki ...ale Wy BW Team ?? no mialem was juz za wieksza firemke a wy nawet czego takiego zrobic nie umiecie...
i zeby nie bylo ze to robiliscie... pokazcie wszelkie wyniki takich testow zeby kazdy zainteresowany mial wglad w to co rzekomo wy widzicie u berka..."bardzo duzy potencjal w zadawaniu obrazen". Taka swoista olimpiada dwoch tatkow, walki pvp, na expie na kw itd... dam reke uciac ze berek bylby co najmniej w wiekszosci (jak nie we wszystkich) "konkurencjach" gorszy od Cr-a i to nie rzutem na tasme, wrecz Cr by zmiazdzyl Berka ... i gdzie tu balans sie pytam : )
|
|
29-05-2014 13:46 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
Jak by kogoś interesowała sytuacja mnich vs zabójca po patchu
http://pastebin.com/rB6ZV9wz
Wnioskuję o zwrócenie mnichowi poprzedniego mod TK lub dodanie w tatuażu w leczenia na poziome 3/4 wiedza+intelignecja w akcie III
|
|
29-05-2014 13:54 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
cytat: |
Dzaroo napisał(a)
Nie rozumiem jaki problem jest w ustawieniu na przeciw siebie dwoch postaci Berek Vs Cr, ten sam lvl, ten sam poziom wbicia sprzetu tylko odpowiadajacy tatuazom i sprawdzenie jaka jest przepasc miedzy nimi... rozumiem mlodego chlopaczka ktory bawi sie informatyka, kleci male gierki ...ale Wy BW Team ?? no mialem was juz za wieksza firemke a wy nawet czego takiego zrobic nie umiecie...
i zeby nie bylo ze to robiliscie... pokazcie wszelkie wyniki takich testow zeby kazdy zainteresowany mial wglad w to co rzekomo wy widzicie u berka..."bardzo duzy potencjal w zadawaniu obrazen". Taka swoista olimpiada dwoch tatkow, walki pvp, na expie na kw itd... dam reke uciac ze berek bylby co najmniej w wiekszosci (jak nie we wszystkich) "konkurencjach" gorszy od Cr-a i to nie rzutem na tasme, wrecz Cr by zmiazdzyl Berka ... i gdzie tu balans sie pytam : ) |
Bo istnieją też inne tatuaże
i inne aspekty gry - a zmiana nie będzie przecież jeżeli berek walczy z cr - dodaj mi 1k dmg per hit
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
29-05-2014 13:55 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
Coz, ale lepiej wszystko porownac do 'przegietego' cra
Ja jednak stawiam, ze juz teraz wszedzie indziej (expa, kw, pvp z innymi celami, obleg) berek jest lepszy.
No ale lepiej przedstawic bicie po 100 w CR-a, moze oczy wie uda zamydlic i wyszarpac za duzo.
Zgadzam sie, ze berek wymaga zmiany - ale przedstawianie go tylko w pvp vs cr to manipulacja.
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
29-05-2014 14:01 |
|
|
Spoon
Full Member
Data rejestracji: 17-02-2008
Postów: 71
Klan: Assamici Kraina: Moria; Moria III Skąd: Innąd
|
|
cytat: |
Rayneven napisał(a)
Nie wydaje mi sie, aby celem tematu bylo "co zrobic aby berserker mogl tluc CRa" prawda?
edit:
i najwaznieszego brakuje - kiedy nastapi przywrocenie stanu sprzed patcha>? |
Kogo obchodzi co się Tobie wydaje ? Co to za uwaga, ktoś wyraził własne myśli tak samo jak Ty w tym poście.
Berek jest tatkiem, który pod góre ma naprawdę od dawna, co sam powinieneś pamiętać.
10% doświadczenia, przez wiele lat.
CR to tatek powodujący że gra się w BW na poziomie łatwym, tak samo jak wśród ras od wejścia Majestatu takim wyborem był ŁM.
CR powinien mieć drastycznie ograniczone obrażenia i stanowić opcję bunkra, a nie czołgu.
Berserker powinien mieć natomiast wyraźnie obrażenia podniesione, bo ani sumą, ani obrażeniami, ani ignorem obrony, ani obroną nie przeważa. Wszelkie obrażenia berserkera ucinane sa obroną przeciwników, która mocno wzrosła po wejściu ewolucji i III Aktu, Berek powinien dostawać jakiegoś ignora do obrony przeciwnika, albo mieć jakąś inną zaletę, bo aktualnie berserker nie posiada żadnej specyficznej cechy będącej jego zaletą.
__________________ "Skrzydeł naszych noc, nie zniszczy żadna moc,
chcesz tego czy nie i tak dorwiemy Cię"
|
|
29-05-2014 14:05 |
|
|
barthos
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 356
Kraina: Moria II
|
|
Nie robic nic na hurra.
Ustalmy jeden tatuaż odniesienia, np gangster:
Ma dmg, ma inicjatywe. Przeżywalność ma z racji uników + sposta.
każdy tatuaż ocenić według tych 3 parametrów i wtedy balansować w odniesieniu do wzorcowego tatu. A teraz mamy błądzenie we mgle.
porónując berka do ganga (bez umagów):
Dmg chyba porównywalny
przeżywalność niższa
inicjatywa niższa
Żey zrównać skuteczność na ekspach (bo tu berek kuleje) możemy zwiększyć inicjatywę żeby atakwoał przed mobem, możemy zwiększyć przeżywalność, możemy zwiększyć dmg aby był konkurencyjny (w myśl teorii albo przeżywalność albo dmg).
Porównywanie berka tylko z Crem sprawi że może zbalansujemy te dwa tatuaże ale zaczną one odstawać od innych (na plus lub minus). Tak się nie da.
__________________
|
|
29-05-2014 14:09 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
cytat: |
Spoon napisał(a)
CR powinien mieć drastycznie ograniczone obrażenia i stanowić opcję bunkra, a nie czołgu.
|
Dostal teraz nieco ignorowania obrazen i jest taki placz, ze slychac az na serwie UK :/
Opcja bunkra bez obrazen to kaleka, ktora moze tylko przyjmowac, a sie nie broni.
Oraz 3, najwazniejsze - powiedz mi jak takie bunkry bez obrazen maja robic expy, szczegolnie wendigo w 2 rundy? A kw?
Balansowalibyscie najlepiej pod katem pvp z berkiem, najlepiej do momentu az sie bija po 1000. Z tym ze jeden za 1000 w 800 defa, a drugi w 150. Ale to tam szczegol
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
29-05-2014 14:13 |
|
|
malef
Triple Ace
Data rejestracji: 08-05-2010
Postów: 206
Klan: Loża Szyderców Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: /dev/null
|
|
Jeszcze zmiana rasy bo to co z ŁM zrobiliśta to się do grania nie nadaje.
__________________ Spiel mit mir: Kult CCG, WFB, WFRP, Diablo II BN und mehr...
http://zk.nakoz.org/45768r9.png
|
|
29-05-2014 14:14 |
|
|
Surem
King
Data rejestracji: 05-12-2006
Postów: 856
Kraina: Moria V
|
|
Mnich dostał po dupie i już jest poniżej berka, cra czy gangstera.
No, ale przecież jest jedna zasada jak coś tu dostać. Płacząc w agresywnym tonie. A więc do dzieła.
Ja sam na r15 próboję sprzedać Doskonała Demoniczna Pięść Niebios Męstwa (+5)
od 2 miesięcy bez skutku, nie dostałem ANI JEDNEJ oferty. Nie mogę sprzedać najlepszej broni dla białej 1h, zero ofert. RIP biała 1h, wiwat biała 2h i palna. Czekam jak za parę miesięcy wszyscy już się pozmieniają admini się obudzą, że jednak ta zmiana nie była chyba dobra i znowu dodadzą coś białej 1h. Nic tylko grać.
Dlaczego Arius miótł ? Bo miał bardzo dobry sprzęt + idealnie doposany do swojej postaci, który nie jest tak łatwo stworzyć. O wiele łatwiej stworzyć słonka mądrości i mieć uniki na wszystko na gangsterze niż tylko na palną. Ilu jest top mnichów robiących ogromne osiągi? Paru na r9? Z pojedyncze sztuki na innych r? Sam nie wiem, na r15 jest jeden i oprócz niego jest wielkie nic. A Gangsterów ? Tony, przelewają się i jest ich coraz więcej, bo są skuteczniejsi i tansi. Da się ich zrobić na LM, ssakach, potępach, a nie jak top dmg mnicha na ssaku jedynie.
Podsumowując. Mnich powierzchownie jest lepszy od Gangstera. A nawet jak robi wiekszy dmg, to koszt takiego sprzętu jest droższy. Dodatkowo nie ma uników i top dmg wyciska się tylko na ssaku.
PS> A jak ktoś chce zostać na białej 1h to się przerobi na zabójce.
|
|
29-05-2014 14:16 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
cytat: |
barthos napisał(a)
Nie robic nic na hurra.
Ustalmy jeden tatuaż odniesienia, np gangster:
Ma dmg, ma inicjatywe. Przeżywalność ma z racji uników + sposta.
każdy tatuaż ocenić według tych 3 parametrów i wtedy balansować w odniesieniu do wzorcowego tatu. A teraz mamy błądzenie we mgle.
porónując berka do ganga (bez umagów):
Dmg chyba porównywalny
przeżywalność niższa
inicjatywa niższa
Żey zrównać skuteczność na ekspach (bo tu berek kuleje) możemy zwiększyć inicjatywę żeby atakwoał przed mobem, możemy zwiększyć przeżywalność, możemy zwiększyć dmg aby był konkurencyjny (w myśl teorii albo przeżywalność albo dmg).
Porównywanie berka tylko z Crem sprawi że może zbalansujemy te dwa tatuaże ale zaczną one odstawać od innych (na plus lub minus). Tak się nie da. |
owszem - ale tych parametrów jest więcej
dmg w pvp
dmg na oblężeniach
dmg na przeciwnikach z wysoką obroną
dmg na przeciwnikach z wysoka odpornością a niską obroną
inicjatywa w sprzęcie oblegowym
inicjatywa w sprzęcie kw
inicjatywa w sprzęcie ekspowym ( bicie przed dresem )
ustawienie sprzęcie na spadanie ataków
ustawienie w sprzęcie na test zasadzki
i wszystkie możliwe iteracje pomiędzy sprzętami
dużo tego i nawet więcej niż napisałem - nie można pomijać żadnego aspektu a co najwyżej wyceniać jego wartość
PS> berek to nie tylko Przeklęta zemsta
ale i demon samobója
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
29-05-2014 14:19 |
|
|
Spoon
Full Member
Data rejestracji: 17-02-2008
Postów: 71
Klan: Assamici Kraina: Moria; Moria III Skąd: Innąd
|
|
cytat: |
Damjan napisał(a)
cytat: |
Spoon napisał(a)
CR powinien mieć drastycznie ograniczone obrażenia i stanowić opcję bunkra, a nie czołgu.
|
Dostal teraz nieco ignorowania obrazen i jest taki placz, ze slychac az na serwie UK :/
Opcja bunkra bez obrazen to kaleka, ktora moze tylko przyjmowac, a sie nie broni.
Oraz 3, najwazniejsze - powiedz mi jak takie bunkry bez obrazen maja robic expy, szczegolnie wendigo w 2 rundy? A kw?
Balansowalibyscie najlepiej pod katem pvp z berkiem, najlepiej do momentu az sie bija po 1000. Z tym ze jeden za 1000 w 800 defa, a drugi w 150. Ale to tam szczegol
|
Ja nie patrze na czystą konfrontację Berek - CR, bo to nie o to chodzi, Berek zawsze był po prostu dosyć zapomniany we wszystkich zmianach.
Jeśli natomiast chodzi Ci o kalekę CRa, to skoro ma tak potężną zaletę jaką jest niesłychana obrona, to nie powinien stanowić podobnej siły rażenia, właśnie tak wygląda balans
Bo rzucając się w stronę tego, że Berek nie powinien mieć zalety obrażeń, to co powinno być jego zaletą ? Nazwa tatuaży ?
Ja nie jestem nastawiony na to, że właśnie obrażenia mają być zwiększone, wg mnie przydałby sie albo bonus do życia, albo .. do zwinki/sumy.
Tylko to wymaga testów a nie 'hmm spróbujmy tego' i 100 tematów na forum z płaczem, bo pomysł wyglądał dobrze na kartce.
__________________ "Skrzydeł naszych noc, nie zniszczy żadna moc,
chcesz tego czy nie i tak dorwiemy Cię"
|
|
29-05-2014 14:19 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Darkshu napisał(a)
1. sprostuje kłamliwe kalumnie
cytat: |
milan109 napisał(a)
ta skromna wartość 5% HP nie pozwoli Berkowi żyć dłużej.. 3ci cios i tak go zabije.. proponowałbym dodać unik tak jak ma to gangster, czy mnich.. zostawiajc dmg w spokoju |
Mnich ma tylko unik na palną, a gang na wszystko - palna/dystan ma dodatkowo uniki na białą dystans w skrzydłach - oba ustawienie mają zasięg z tej ewolucji : Mnich jesli chce mieć uniki musi jak berek korzystać z tygrysa lub wbijac evo które nie daje mu tego innym buildom ( kosztem dmg/ kryta )
Berek na 2h robi już teraz większe dmg niż robił mnich przed ścięciem ( owszem na 1h berek jest gorszy - ale na 2 nie )
2. Nie próbujcie robic z berka koksa - 5%z podstawki to ok 100hp
dodatkowo 5% to już razem 200, - nie wiem jak administracja liczy absorbcje ( czy doda to ułamek % - ale chyba nie ) ale juz po takim umagu 2k hp robi się ciekwiej - o łapaczach na majestacie nie wspominając ( ale w obliczeniach też ich trzeba uwzględnić - żeby nie przekoksić )
- lepszym rozwiązaniem niż to % hp byłby bonus np że berek jest wstanie - przeżyć 1 ( słownie jeden ) śmiertelny cios - odzyskując 1hp ( czyli taki specjal działający raz na walkę )
ale przy takim wzmocnieniu upomniałbym się o ściętego mnicha
PS. może nie ten temat ale też podobnie - proponowałbym ucięcie ostatnich modyfikacji wzmocnienia modyfikatora kryta w tatuażach typowo z wysokim % na wystąpienie ciosu krytycznego i zamianę aby nadmiarowy krytyk był zamieniany ma modyfikator obrażeń krytycznych ( ponad 85% ) |
jeżeli chcesz uwzgledniać liczenie OD UMAGA, na którego NIE MASZ WPŁYWU to spoko.. propsy dla Ciebie..
co do uniku mnicha fakt, mój bład
|
|
29-05-2014 14:39 |
|
|
FoReST
Triple Ace
Data rejestracji: 03-11-2010
Postów: 161
|
|
Zrobili dobry tatuaż! Wow! To niesamowite!
I zamiast wymyślić coś to dają minus w tatuażu...
Dla mnie to jest niepojęte, niezrozumiałe. Coś, co nigdy nie powinno mieć miejsca.
Druga kwestia to sprzęt. Dlaczego tygrysy są drogie? Bo potrzebuje ich kilka tatuaży. Mnich, berek, zabójca.
Który inny tatuaż, poza CR, potrzebuje płytowego speeda? Żaden.
To, że CR gra do prawie 100 lvla na 3/4 lvlu tatków to już nikt nie pamięta, prawda?
A potem zdziwieni, że CR dsk+5 sprzęt robi dmg... A gangster nie robi? Mnich nie robił przed patchem?
A skoro CR ma taki super dmg to dlaczego dodaliście katanie dodatkowy atak? Przecież teraz każdy CR do tego dąży, żeby mieć te 3k na rundę więcej. Tylko mi nie pisz Sushi, że nie wiedziałeś o tym, że tak będzie?
Nie wiem jak rozwiązać sprawę "za dużego dmg CRa", nie będę się nad tym głowił. Wyrażam tylko swoją opinię, ze minus w tatuażu, nawet taki niski, to jest jak ogranicznik prędkości w Lamborghini: masz 700 KM, a możesz jechać tylko 250 km/h, a inni mogą jechać ponad 300 i Cię wyprzedzają bez skrupułów. Ale pewnie zaraz ktoś napisze "jak czołg może jechać 250 na godzine" ...
Ale od kogoś takiego jak Wy, czyli Konrad i Sushi, mogę oczekiwać, że jednak usiądziecie i wymyślicie coś bardziej konstruktywnego.
Ktoś tam pisał pw z Tobą na temat przebudowy białej 2h na mnożnik kryta x3 i te 0.5 dodać w tatku. Odpisałeś, że to zabije białą 2h grająca bez tatków. Ja to uważam za jakiś chory żart, bo na morii przecież nikt bez tatków nie gra... I co lepiej pójść na łatwiznę i dać minusa? No nie rozumiem tego.
__________________ R7: FoReST
R14: Veritas, skasowane: 994 pkt, top 11. FOREVER PDM !
R15: Veritas
|
|
29-05-2014 14:41 |
|
|
barthos
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 356
Kraina: Moria II
|
|
I napiszę jeszcze raz:
problemem nie jest CR tylko umagi! Zanim się pojawiły nie było rozjazdu między tatuażami. Berek robił większy dmg, miał TROCHĘ mniejszą przeżywalność na ekspie i wszystko było cacy. Potem pojawiły się ZBYT CZĘSTE umagi do defa które wszystko wypaczyły.
Najpierw poprawić umagi, nie tatuaże.
__________________
|
|
29-05-2014 14:51 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
cytat: |
FoReST napisał(a)
Ktoś tam pisał pw z Tobą na temat przebudowy białej 2h na mnożnik kryta x3 i te 0.5 dodać w tatku. Odpisałeś, że to zabije białą 2h grająca bez tatków. Ja to uważam za jakiś chory żart, bo na morii przecież nikt bez tatków nie gra... I co lepiej pójść na łatwiznę i dać minusa? No nie rozumiem tego. |
I to by nie byl glupi pomysl, szczegolnie w kontekscie takich samych rozwiazan w przypadku dystansu, jesli dobrze pamietam.
__________________ Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
|
|
29-05-2014 14:51 |
|
|
|