Zmniejszenie liczebności klanu do 30 osób |
WarsavVampire
Lord
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 401
Klan: Odrodzony Phoenix Kraina: Necropolia III Skąd: WarsavCityVampire
|
|
Zmniejszenie liczebności klanu do 30 osób |
|
Zmniejszenie liczebności klanu do 30 osób dodało by dynamiki gry i większej grywalności.
Zwykle na serwerze po jakimś czasie powstają 2 klany wchłaniające dobrych graczy a potem przepaść i dalsze klany
Ograniczenie do 30 osób spowodowałoby większą ilość klanów aktywnie grających,więcej wojen i oblegów bo teraz przy ilosci 144 klocków 3s i limicie 12 na klan nawet nieaktywne prawie klany mają 3s i nie ma po co walczyć..
Dodatkowo zmniejszenie ilości graczy w klanie wzmocniło by więz pomiędzy klanowiczami,kazdy kazdego by znal jak w malym miasteczku a nie w anonimowym blokowisku...
Serwery by się rozruszały,gracze mieli wiekszą przyjemność z gry,zwiększyła by się motywacja do gry...
Na etapie przejściowym klany z ilością graczy 30+ nie tracili by graczy tylko w oblężeniach mogło by dobić max 30 osób
Pozostała by do rozwiązania tylko ewentualna kwestia budynków klanowych
|
|
01-06-2014 22:48 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
RE: Zmniejszenie liczebności klanu do 30 osób |
|
cytat: |
WarsavVampire napisał(a)
Zmniejszenie liczebności klanu do 30 osób dodało by dynamiki gry i większej grywalności.
Zwykle na serwerze po jakimś czasie powstają 2 klany wchłaniające dobrych graczy a potem przepaść i dalsze klany
Ograniczenie do 30 osób spowodowałoby większą ilość klanów aktywnie grających,więcej wojen i oblegów bo teraz przy ilosci 144 klocków 3s i limicie 12 na klan nawet nieaktywne prawie klany mają 3s i nie ma po co walczyć..
Dodatkowo zmniejszenie ilości graczy w klanie wzmocniło by więz pomiędzy klanowiczami,kazdy kazdego by znal jak w malym miasteczku a nie w anonimowym blokowisku...
Serwery by się rozruszały,gracze mieli wiekszą przyjemność z gry,zwiększyła by się motywacja do gry...
Na etapie przejściowym klany z ilością graczy 30+ nie tracili by graczy tylko w oblężeniach mogło by dobić max 30 osób
Pozostała by do rozwiązania tylko ewentualna kwestia budynków klanowych |
Co z budynkami klanowymi? Szamanami i innymi przedmiotami klanowymi?
Składkami itd. ?
Co w takim przypadku? Mam nagle wywalić losowo 20 osób z klanu i kazać im sobie założyć nowy klan i niech sobie załatwią własnego szaman i własne szczęście?? czy jak ty to widzisz?
Nowy serwer jakby powstał i tak zmienić na 30 osób od początku, to byłoby spoko, ale na każdym innym handlowym necro sprawa wygląda właśnie tak
Po za tym jak nie zmniejszysz limitu s3 na klan, to topka podzieli się na top1 podzieli się na dwa klanu i zwerbuje 10 ludzi i zgarnie 24 s3 zamiast 12
tak samo zrobić top2 i top3 i takie mniejsze klany jak mój i parę innych po prostu zostaną ograbione z s3 bez możliwości obrony ;x
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
01-06-2014 23:20 |
|
|
WarsavVampire
Lord
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 401
Klan: Odrodzony Phoenix Kraina: Necropolia III Skąd: WarsavCityVampire
Autor tematu
|
|
Pisałem że nikt nie będzie usuwany,ilości będzie się zmiejszać naturalnie,jedyny co będzie od razu to limit 30 osób w oblegu.
I właśnie o to chodzi by było więcej mocnych aktywnych klanów niz 1 czy 2 na serwer........
Jak klan top1 podzieli sie na 2 klany to popewnym czasie kazdy z nich bedzie zyl wlasnym zyciem
|
|
02-06-2014 00:21 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
świetny pomysł, szczególnie na serwerach trupach. nie jedne post był o tym, że nie mają jak zapełnić klanu, bo za mało jest osób na serwerze i jak nie-żyć i walczyć na arenach. zdecydowanie urozmaici to rozgrywkę. poza tym łatwiej w ryzach trzymać 29 osób, niż 49.
|
|
02-06-2014 00:54 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
Liczebność klanów to potworek. Szkoda, że lata temu nie dało sie tego przewidzieć. Problem jest w klockach, zk (które jest za małe na tyle ludzi), liderze (mechanika wymusza fikcyjnych liderow z większym lvl), liczba > jakość klanowiczów no i przedewszystkim anonimowość członków.
Problem w tym, że raczej niewiela da się z tym zrobić inaczej niż rewolujcją.
|
|
02-06-2014 07:57 |
|
|
Leostas
Lord
Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III
|
|
Pomysł moim zdaniem bardzo dobry.
Jedyny problem do rozwiązania to kwestia budynków klanowych. Niestety to jest poważny problem.
|
|
04-06-2014 12:45 |
|
|
<BAM>
Member
Data rejestracji: 01-01-2014
Postów: 31
Kraina: Necropolia V
|
|
Było już poruszane, na starych może nie przejść, ale takie rozwiązanie powinno pomóc w ożywieniu nowych serwerów, tylko ze starymi też wypadałoby coś zrobić, żeby na tych nowych było komu grać...
|
|
04-06-2014 12:46 |
|
|
Krysti@no
Viking
Data rejestracji: 21-10-2006
Postów: 598
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
Moja opinia: w sumie to dobry pomysł. Ile jest klanów na serwerze, które mają pełny skład? Z 5? Ciężko przewidzieć jakby to wpłynęło na sytuację odnośnie wojen ale myślę, że jakbyście to przetestowali, to gracze by nie mieli nic przeciwko.
__________________ obecnie r13 - Zshifuarimota
kiedyś adamuss
|
|
04-06-2014 12:46 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
dobry pomysł to r5:
Nazwa klanu Członków PUNKTY
1. Dimmuborgir 43 / 50 1658124
2. Gwiezdna Horda 49 / 50 1457993
3. Companieross 50 / 50 1315244
4. Independent 32 / 35 808932
5. Sanguis 34 / 50 566056
6. Phoenix 46 / 49 454351
7. Team Vendetta 33 / 50 380484
8. Demony Nocy 37 / 49 332942
9. Morag Tong 22 / 49 266197
10. Zakon Prastarych 36 / 50 250829
11. Nakunaru 34 / 48 196497
12. Rise Of The Horde 35 / 46 157763
13. Zakon Paladynów 46 / 48 118918
14. Companieros 2 32 / 43 21025
Średnia ilość graczy to 37-38 - 3 pierwsze klany maja tyle pkt co pozostałe aktywne (tak łącznie jest nas tylu na r5 520 graczy z czego aktywnych premkowców z 300).
W przypadku r5 zmiana by spowodowała że 4 klany by musiały sie podzielić reszta urealnić składy o 2-7 osób.
Wiec po prostu zmian byłaby urealnieniem stanu obecnego.
__________________ Okrutnik r5
|
|
04-06-2014 12:49 |
|
|
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010
Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
Jasne a pozniej jak juz sie ustala sklady w klanach 30 osobowych to trzeba bedzie zrobic klany 20 osobowe - co za durny pomysł - gorszego dawno nie widzialem . Pozatym co zrobisz z ludzmi z klanow ? Wywalisz ? Co ze skladkami na necro ? Sprzedaz sprzetu klanowego odrazu z gory - przymus bo innego rozwiazania nie bedzie .
__________________ Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...
Nick Lopezzo
|
|
04-06-2014 12:55 |
|
|
dominikmlerte
Forum Ace
Data rejestracji: 22-04-2008
Postów: 96
Klan: D.A.T.E Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
RE: Zmniejszenie liczebności klanu do 30 osób |
|
jak bym chciał być w innym klanie to bym byl...
jak najbardziej jestem przeciwny temu pomysłowi...
__________________
|
|
04-06-2014 12:59 |
|
|
Khallayne
Lord
Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 354
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II Skąd: z lasu
|
|
Super sprawa ale budynki klanowe mogą być barierą nie do przejścia, nie wyobrażam sobie, że nagle z klanu o max kaplicy i SWR nagle ląduje w nowym bez niczego albo w innym, ktory do tej pory dogorywal i ma moze 30% uzywanych na codzien BK co moj obecny klan.
Lada ROK i nadrobiłoby sie te braki ale co przez ten czas?
U siebie jestem koksem i nikt mnie z klanu nie ruszy ale wielu średniaków może nie być zachwyconych takimi roszadami
Mniejszy czas budowu BK i inne limity (skoro w klanie mniej osob moze byc) i byłoby git ale z kolei niektórzy, którzy poswiecili całe miesiące na budowe i mnóstwo zasobów byliby pokrzywdzeni.
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Mam propozycję, jak Wam tak bardzo wszystko nie pasuje to SKASUJCIE SIĘ albo zamilknijcie, bo czytać się tego nie chce! |
1 przedmiot - 2000kz i nawet nie ds4? Zapomnijcie o premce, za bubel nie płace
|
|
04-06-2014 12:59 |
|
|
murdraag
Member
Data rejestracji: 22-05-2012
Postów: 35
Klan: Mini Corvi Tenebris Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
e tam od razu durny pomysł, zawsze durnym pomysłem jest coś co zagraża monopolowi DATE na R1. Koncepcja godna rozważenia może zamiast limitów ludzi wprowadzić limit klocków s3 ?
też to było dawno poruszane ale cisza. A r1 dalej stoi jak stało
__________________ R1:Murdrag
cytat: |
Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy. |
|
|
04-06-2014 12:59 |
|
|
AnoRex
Triple Ace
Data rejestracji: 07-01-2009
Postów: 227
|
|
r1 nie jest wyznacznikiem BW.
To zapomniany zabetonowany świat więc możecie sobie tam nic nie zmieniać, więcej nawet weźcie wszystkich do Date. Nie będzie żadnych problemów
Pomysł jak najbardziej godny rozpatrzenia, problemem może być poziom rozbudowy budynków klanowych. W klanach już budynki wszystkie zbudowane więc w nowych też powinno być już na max wg jakiś reguł.
|
|
04-06-2014 13:02 |
|
|
HrB
King
Data rejestracji: 26-02-2008
Postów: 924
Rasa w grze: Kultysta
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
WarsavVampire napisał(a)
Pisałem że nikt nie będzie usuwany,ilości będzie się zmiejszać naturalnie,jedyny co będzie od razu to limit 30 osób w oblegu.
I właśnie o to chodzi by było więcej mocnych aktywnych klanów niz 1 czy 2 na serwer........
Jak klan top1 podzieli sie na 2 klany to popewnym czasie kazdy z nich bedzie zyl wlasnym zyciem |
Jest to koncepcja do rozważenia, czekam jednak na więcej opinii w tym temacie samych graczy. |
Temat był już poruszany...
Większość była za.
cytat: |
Trova napisał(a)
Co z budynkami klanowymi? Szamanami i innymi przedmiotami klanowymi?
Składkami itd. ?
Co w takim przypadku? Mam nagle wywalić losowo 20 osób z klanu i kazać im sobie założyć nowy klan i niech sobie załatwią własnego szaman i własne szczęście?? czy jak ty to widzisz?
Nowy serwer jakby powstał i tak zmienić na 30 osób od początku, to byłoby spoko, ale na każdym innym handlowym necro sprawa wygląda właśnie tak
Po za tym jak nie zmniejszysz limitu s3 na klan, to topka podzieli się na top1 podzieli się na dwa klanu i zwerbuje 10 ludzi i zgarnie 24 s3 zamiast 12
tak samo zrobić top2 i top3 i takie mniejsze klany jak mój i parę innych po prostu zostaną ograbione z s3 bez możliwości obrony ;x |
Nie można zbanować tego no-lifo-spamera?
cytat: |
Lopezzo napisał(a)
Jasne a pozniej jak juz sie ustala sklady w klanach 30 osobowych to trzeba bedzie zrobic klany 20 osobowe - co za durny pomysł - gorszego dawno nie widzialem . Pozatym co zrobisz z ludzmi z klanow ? Wywalisz ? Co ze skladkami na necro ? Sprzedaz sprzetu klanowego odrazu z gory - przymus bo innego rozwiazania nie bedzie . |
Na r4 mają 8 aktywnych klanów... Nie mogą zwabić ludzi, to szukają innych koncepcji. Puste s3 kują w oczy. Na r1 nie macie takiego problemu...
Wg mnie można coś takiego wprowadzić, ale na początek niech to będzie na r4, ewentualnie r4 beta serwer...
__________________ r6: breH (oddane)
r11: Herberto (oddane - Shadow Warrior)
r14: breH
Przecież to jest kpina z tymi epikami
Sushi: Nie zamierzamy tego zmieniać. Na chwilę obecna drop jest rzadki
|
|
04-06-2014 13:02 |
|
|
murdraag
Member
Data rejestracji: 22-05-2012
Postów: 35
Klan: Mini Corvi Tenebris Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
Budynki jak budynki zawsze będą polegały na pomocy mniejszym klanom przez silniejszych.
__________________ R1:Murdrag
cytat: |
Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy. |
|
|
04-06-2014 13:03 |
|
|
murdraag
Member
Data rejestracji: 22-05-2012
Postów: 35
Klan: Mini Corvi Tenebris Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
no dobrze nie mają budynków ale czy to by jednak nie był początek rozruchu nowych klanów które potrzebują kogoś do pomocy? żeby ruszyć klan do przodu?
__________________ R1:Murdrag
cytat: |
Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy. |
|
|
04-06-2014 13:05 |
|
|
amfik
Triple Ace
Data rejestracji: 30-05-2012
Postów: 204
Klan: 69 Kraina: Necropolia IX
|
|
jestem za...... obaleniem tego pomysłu :-)
bezsens zupełny , na nowych przyszłych serwerach tak ale na starych bez sensu zupełnie wg mnie
amfik
__________________ malwina -> amfik typowy polaczek zawistny wredny kłotliwy mały pieniacz po za tym zero totalne
Torqemada Coteaz: Famfik to zwykły debil, właśnie dzięki takim ludziom odechciewa się gry.
|
|
04-06-2014 13:06 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
r1.
Jako dowódca rosnę tylko po to by pomieścić większą grupę graczy.
Obecnie mam 49 aktywnych bo logujących się minimum 2 razy dziennie graczy.
Wszyscy płacą olbrzymie składki i ich odejście byłoby równoznaczne z rozwiązaniem klanu. Pisanie, że nikt nie zmuszałby ich do wyjścia jest najnormalniejszą głupotą! Jak nie będą rolować to stracą swoje 3s.
Sushi przerażasz mnie ostatnio...
Co ty chcesz tu rozważać?
Ci co wyjdą za rolką stracą możliwość powrotu. I niby miałbym im składki oddawać?
I gdzie pójdą? Wybudować inny klan gdzie budowa budynków zaczynałaby się od zera? Czy może wbić do martwych klanów gdzie inni mają wszystko gdzieś i tylko wyprawkują...
Mam graczy którzy stworzyli w tym klanie "wirtualną familię"... Rozwalając to najnormalniej stracisz w naszych oczach.
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
|
|
04-06-2014 13:09 |
|
|
foksiun
Newbie
Data rejestracji: 12-07-2011
Postów: 8
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX
|
|
pomysł bardzo dobry i dla chcącego z pewnością do ogarnięcia, nawet jeśli chodzi o budynki klanowe... ja obstawiałbym do 35 os na klan
|
|
04-06-2014 13:10 |
|
|
Immort
Kuchorz
Data rejestracji: 31-10-2006
Postów: 411
Klan: Wojownik Khorna Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: z... wielu miejsc...
|
|
Pomysł niegłupi, tylko ktoś wpadł na niego o 17 r za późno. Na starych serwerach spowoduje więcej utrudnień w zamian za wątpliwe korzyści. W moim skromnym mniemaniu idea słuszna, do rozważenia, ale na nowych serwerach - jeśli takowe powstaną.
__________________
|
|
04-06-2014 13:10 |
|
|
Regit
Triple Ace
Data rejestracji: 26-11-2008
Postów: 160
Klan: Independent Kraina: Moria II Skąd: Z nikąd
|
|
|
04-06-2014 13:11 |
|
|
Sherlock
Lord
Data rejestracji: 30-04-2014
Postów: 400
Klan: Fairy Tail r16, Black_Dragons r6 Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Necropolia X; Necropolia XI
|
|
a co powiecie na to:
1. Zmniejszyc wymagania osobowe do budynkow klanowych
2. Od razu dac limit 30 osob w oblu
3. Wprowadzic limit 30 osob w klanie, ale z klanow pow. 30 osob nikt nie zostalby wyrzucony, po prostu z klanu majacego 45/30 czlonkow trzebaby wyrzucic 16 (w domysle malo aktywnych), zeby kogos przyjac.
4. Zmienic przelicznik lvl lidera na max liczbe czlonkow w klanie poniewaz teraz (licze na szybko) wystarczy 45lvl lidera, zeby klan mial 30 czlonkow. Co do tego punktu moja propozycja: 1 czlonek/3 lvl -> 1 czlonek/5lvl. Po takiej zmianie potrzeba by 65lvl lidera dla 30 czlonkow, byc moze wciaz za malo.
Pomysl wv calkiem dobry, ale wydaje mi sie, ze to efekt przemyslen nad przegrana pozycja PuB w stosunku do B13 na r16
__________________ r6: Sherlock Holmes
r16: Sherlock Holmes
r18: Sherlock Holmes
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Zalewajka, mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne.
|
|
|
04-06-2014 13:14 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
cytat: |
Sherlock napisał(a)
3. Wprowadzic limit 30 osob w klanie, ale z klanow pow. 30 osob nikt nie zostalby wyrzucony, po prostu z klanu majacego 45/30 czlonkow trzebaby wyrzucic 16 (w domysle malo aktywnych), zeby kogos przyjac.
|
Tak, tylko w domysle skonczy sie w takim klanie mozliwosc wyjscia po krew chocby albo po ludzi do budowy
Dodatkowo - mniej aktywni - ja mam osoby ktore zakaldaja ekspy rzadko, robia malo atakow, ale jednoczesnie wiem, ze za klan dadza sie pokroic i sa w kazdej chwili pod telefonem - i teraz wg tej idei musialbym myslec kogo z nich wywalic z klanu - nie kupuję tego niestety. Moze i jestem hermetyczny, ale w swiecie starych serwerow nie widze na to miejsca.
Sherlock ja bym chetnie posluchal co stoi za tym pomyslem w kontekscie r16 -bedziemy wiedziec czy to pomysl pod siebie czy cos wiecej
__________________ Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
|
|
04-06-2014 13:19 |
|
|
Kubastu-
Full Member
Data rejestracji: 06-08-2013
Postów: 62
Kraina: Necropolia X Skąd: r3
|
|
|
04-06-2014 13:20 |
|
|
|