Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Porady » R2/R5/R9/R13/R15 !!!MORIA!!! Tajemna wiedza spawacza, czyli jak z kilku pałek zrobić szałas !!!MORIA!!! » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony !!!MORIA!!! Tajemna wiedza spawacza, czyli jak z kilku pałek zrobić szałas !!!MORIA!!! 14 Ankieta - średnia ocena: 8,7114 Ankieta - średnia ocena: 8,7114 Ankieta - średnia ocena: 8,7114 Ankieta - średnia ocena: 8,71
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
groszekZpuszki
Niezarejestrowany
!!!MORIA!!! Tajemna wiedza spawacza, czyli jak z kilku pałek zrobić szałas !!!MORIA!!! Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zacznijmy od tego jaki w ogóle jest sens spawania, po co tworzyć przedmioty. Nie lepiej je po prostu wydropić jak na Nekropolii? Otóż nie. Najłatwiejszym, najszybszym, najefektywniejszym etc. sposobem na posiadanie wymarzonego ekwipunku na morii jest jego sklejenie.
Wiedza ta jest skrzętnie ukrywana przez starszych graczy, chcących w pojedynkę spijać całą śmietankę, jaką jest kontrola rynku na serwerze.

Ale koniec tego biadolenia, przejdźmy do rzeczy

Na początek będą nam potrzebne te oto strony:
Statystyki przedmiotów jakie chcemy stworzyć
Jakość przedmiotów
Spawarka

Kilka pytań które każdemu niewtajemniczonemu przychodzą do głowy już na samym początku kariery.

1.Jak działa system spawania?
System spawania został stworzony w myśl "mam dwa słabe przedmioty, łącząc je, mogę otrzymać jeden silniejszy". Przedmioty które można ze sobą łączyć muszą być tego samego rodzaju tzn. połączenie dwóch broni białych dwuręcznych to żaden problem, ale połączenie broni białej jednoręcznej i nakrycia głowy jest już niemożliwe.

2.Jakie wyróżniamy rodzaje przedmiotów i ile ich jest?
Wyróżniamy następujące rodzaje przedmiotów:
Bronie białe 1h
Bronie białe 2h
Bronie palne 1h
Bronie palne 2h
Broń dystansową
Nakrycia głowy
Zbroje
Spodnie
Pierścienie
Amulety
Czyli razem 10 rodzajów. Jak wspominałam, różne rodzaje nie mogą się łączyć ze sobą, ale każde połączenie między np. zbroja-zbroja, spodnie-spodnie, amulet-amulet etc. są możliwe.
WYJĄTKIEM JEST łączenie przedmiotu legendarnego ze zwykłym, którego w żaden sposób nie da się uzyskać (tzn. leg. koszulka + koszulka => połączyć się nie da)

3. Co potrzebujemy do pierwszego (i każdego kolejnego) spawania (prócz pomysłu)?
Do połączenia przedmiotów potrzebujemy: many, nanitów i kamieni przemiany i oczywiście dwóch przedmiotów tego samego rodzaju na poziomie ulepszenia minimum +1.

4.Skąd się bierze manę i nanity i jak zredukować ich koszt podczas spawania?
Nanity i manę uzyskujemy przez niszczenie przedmiotów w studni dusz, jednak przedmioty sklepowe (bez ulepszeń) nie dadzą nam ich nic (są warte 0 many/nanitów). Najniższy koszt spawanych przedmiotów jest na poziomie +1. Śmiało obniżamy w studni dusz wszystkie przedmioty jakie chcemy ze sobą zespawać na +1, później łączymy, a jak mamy już gotowy przedmiot, ulepszamy go również w studni do poziomu jaki chcemy i możemy nosić.

5.Skąd się bierze kamienie przemiany?
Kamienie przemiany można zyskać na kilka sposobów:
Co 25pkt dostajemy jeden.
Możemy je znaleźć na wyprawach.
Możemy je dostać jako zapłatę za przedmioty (handel).
Możemy je stworzyć przez "rozbicie" kamienia dusz w studni dusz, bądź poprzez połączenie trzech kamieni życia razem ze sobą.

6.Jakie są różnice (poza nazwą i właściwościami) między przedmiotami/afiksami? Jak system je rozróżnia?
Każdy przedmiot, jak i jego afiks ma przypisany numer w tabeli. Im jesteśmy w niej wyżej, tym lepsze są to przedmioty i afiksy. Jakość przedmiotów została już dawno temu odkryta i jest tutaj.
Cała esencja spawania polega na zrozumieniu właśnie tych cyferek i widzeniu przedmiotów jako ciąg cyfr, które można łączyć z innymi, tworząc nowe, wspaniałe przedmioty.



ZROZUMIENIE CYFEREK, CZYLI "MÓJ PIERWSZY SPAW"
Przyjrzyjmy się jakości przedmiotów TUTAJ. Będziemy analizować broń białą 1h, ale zasada ta tyczy się każdego rodzaju przedmiotów, od biżuterii, po nakrycia głowy i spodnie, jak i wszystkie afiksy.

W podanej wyżej stronie mamy informację że:
1=Pałka
2=Nóż
3=Sztylet
4=Kastet
5=Miecz
6=Rapier
7=Kama
8=Topór
9=Wakizashi
10=Pięść Niebios

Łącząc:
pałkę (1) + palkę (1) = pałka (1)
nóż (2) + nóż (2) = nóż (2)
pałkę (1) + nóż (2) = sztylet (3)
pałkę (1) + sztylet (3) = sztylet (3)
nóż (2) + sztylet (3) = kastet (4)
pałkę (1) + kastet (4) = kastet (4)
nóż (2) + kastet (4) = kastet (4)
sztylet (3) + kastet (4) = miecz (5)
pałka (1) + miecz (5) = kastet (4)

ZASADY ŁĄCZENIA PRZEDMIOTÓW
Co z tego wynika?
1.Łącząc dwa identyczne przedmioty (np. dwie pałki) zawsze otrzymamy przedmioty identyczny (w tym przyp. pałkę)
2.Łącząc dwa występujące po sobie przedmioty (np. pałkę, nóż) otrzymamy przedmiot o poziom wyżej (w tym przyp. sztylet)
3. Łącząc dwa przedmioty różniące się od 2 do 3 miejsc po sobie (np. pałka(1) i sztylet(3) =>dwa miejsca różnicy) otrzymamy przedmiot wyższego poziomu (w tym przyp. sztylet)
4. Łącząc dwa przedmioty różniące się od siebie o 4 miejsca (np. pałkę (1) i miecz (5) ) otrzymamy przedmiot o poziom niższy od przedmiotu najwyższego (w tym przyp. kastet (4) )

Jak to wygląda w cyferkach?
PUNKT 1
1+1=1
2+2=2
3+3=3
Czyli odpowiednio:
pałka + pałka = pałka
nóż + nóż = nóż
sztylet + sztylet = sztylet
PUNKT 2
1+2=3
2+3=4
3+4=5
Czyli odpowiednio:
pałka + nóż = sztylet
nóż + sztylet = kastet
sztylet + kastet = miecz
PUNKT 3
1+3=3
1+4=4
2+4=4
2+5=5
Czyli odpowiednio:
pałka + sztylet = sztylet
pałka + kastet = kastet
nóż + kastet = kastet
nóż + miecz = miecz
PUNKT 4
1+5=4
2+6=5
3+7=6
Czyli odpowiednio:
pałka + miecz = kastet
nóż + rapier = miecz
sztylet + kama = rapier

I TO JEST CAŁA WIEDZA JAKA NAM JEST POTRZEBNA DO SPAWANIA!!!
To wszystko i nic więcej Smile
Łatwe, prawda?


Kilka ćwiczeń dla nauki i lepszego zrozumienia całego zjawiska

Ćwiczenie I
Stwórz KARABIN SNAJPERSKI mając:
karabin myśliwski
karabin myśliwski
półautomat snajperski

Ćwiczenie II
Stwórz BANDANĘ mając:
obręcz
obręcz
maskę
kominiarkę
kapelusz

Ćwiczenie III
Stwórz HEŁM ADRENALINY mając:
czapkę adrenaliny
kask kary
kask gladiatora

Ćwiczenie IV
Stwórz ELFIĄ PELERYNĘ mając:
płytową koszulkę
bojową marynarkę
łowiecką marynarkę
krwawą koszulkę
krwawą kurtkę
elfi gorset

jeśli czegoś nie jesteście pewni, użyjcie spawarki do sprawdzenia połączenia Smile
ROZWIĄZANIA PONIŻEJ, ale spróbujcie sami do tego dojść Smile







































Ćwiczenie I
karabin myśliwski (1) + półautomat snajperski (2) = KARABIN SNAJPERSKI (3)

Ćwiczenie II
obręcz (5) + maska (4) = kominiarka (6)
obręcz (5) + kominiarka (6) = kapelusz (7)
kominiarka (6) + kapelusz (7) = opaska (8)
kapelusz (7) + opaska (8) = BANDANA (9)

Ćwiczenie III
kark kary (2;9) + kask gladiatora (2;10) = kask krwi (2;11)
czapka adrenaliny (1;14) + kask krwi (2;11) = HEŁM ADRENALINY (3;14)

Ćwiczenie IV
łowiecka marynarka (10;3) + krwawa kurtka (9;2) = szamańska kamizelka (11;4)
szamańska kamizelka (11;4) + elfi gorset (14;5) = ELFIA PELERYNA (14;6)

Ten post był edytowany 6 raz(y), ostatnio edytowany przez groszekZpuszki: 03-06-2014 19:11.

03-06-2014 18:49
_KING_
Viking


Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Lepiej to usuń rotfl
03-06-2014 18:52 _KING_ jest offline Szukaj postów użytkownika: _KING_ Dodaj _KING_ do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

RE: !!!MORIA!!! Tajemna wiedza spawacza, czyli jak z kilku pałek zrobić szałas !!!MORIA!!! Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
groszekZpuszki napisał(a)
1.Łącząc dwa identyczne przedmioty (np. dwie pałki) zawsze otrzymamy przedmioty identyczny (w tym przyp. pałkę)
2.Łącząc dwa występujące po sobie przedmioty (np. pałkę, nóż) otrzymamy przedmiot o poziom wyżej (w tym przyp. sztylet)
3. Łącząc dwa przedmioty różniące się od 2 do 3 miejsc po sobie (np. pałka(1) i sztylet(3) =>dwa miejsca różnicy) otrzymamy przedmiot wyższego poziomu (w tym przyp. sztylet)
4. Łącząc dwa przedmioty różniące się od siebie o 4 miejsca (np. pałkę (1) i miecz (5) ) [COLOR=red]otrzymamy przedmiot o poziom niższy od


A jaka jest zasada łączenia przedmiotów różniących się od siebie o 5,6,7 miejsc?
Zaskoczę Cię, ale zasady łączenia można ująć znacznie zgrabniej w matematyczny sposób ogarniając wszystkie możliwości (plus wyjątek dwóch spawu dwóch ostatnich przedmiotów).

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
03-06-2014 19:02 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
milan109
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
_KING_ napisał(a)
Lepiej to usuń rotfl


co Ty chcesz.. nawet są ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania rotfl
03-06-2014 19:03
groszekZpuszki
Niezarejestrowany
RE: !!!MORIA!!! Tajemna wiedza spawacza, czyli jak z kilku pałek zrobić szałas !!!MORIA!!! Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)
A jaka jest zasada łączenia przedmiotów różniących się od siebie o 5,6,7 miejsc?
Zaskoczę Cię, ale zasady łączenia można ująć znacznie zgrabniej w matematyczny sposób ogarniając wszystkie możliwości (plus wyjątek dwóch spawu dwóch ostatnich przedmiotów).



Spaw dwóch ostatnich przedmiotów:
np. pięść niebios (10) + wakazashi (9) = topór (8)
czyli spowoduje spadek o 1 poziom względem niższego z przedmiotów

dla miejsca 5/6 jest dokładnie tak samo, a dla miejsca 7/8 poziom najwyższego przedmiotu spada o dwa oczka Smile

osobiście nie miałam pomysłu jak to opisać w zgrabny, jasny sposób - wydaje mi się że ten który tu zawarłam nie jest znowu tak zagmatwany Big Grin
03-06-2014 19:09
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

RE: !!!MORIA!!! Tajemna wiedza spawacza, czyli jak z kilku pałek zrobić szałas !!!MORIA!!! Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
groszekZpuszki napisał(a)
osobiście nie miałam pomysłu jak to opisać w zgrabny, jasny sposób - wydaje mi się że ten który tu zawarłam nie jest znowu tak zagmatwany Big Grin


A jak wyjasnijsz dla suf/pre spawanie przy różnicy 10, 13, 15, 21?
Jak to kompletnie rozpiszesz, to już będzie dłuższa litania do wielkiego spawacza.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
03-06-2014 19:12 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
Songolooz
Newbie


Data rejestracji: 26-05-2014
Postów: 8
Klan: BTK
Kraina: Moria V
Skąd: Sky

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Teraz tylko siedzieć 24h i obserować aukcje liczyć, że ktoś coś wystawi, coś da się z tym połączyć, czy coś jest warte spawania czy lepiej czekać czy to się opłaca, czy warto, czy lepiej łączyć czy czekać Smile Więc jeśli komuś to jeszcze pomogło to witamy w naszym świecie i życzę wytrwałości, której mnie dość często brakujeSmile

Jedyne co warto wspomnieć to naprawdę nie jest łątwe Smile


Edit:
Ale super, że przygotowałaś taki post ukłony i szacunek bo pamietam jaki sam miałem problem z dowiadywaniem się czegokolwiek od kogokolwiek Smile
Dziękuję w imieniu ludzi, którym nie będzie chciało się rejestrować by podziękować Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Songolooz: 03-06-2014 19:17.

03-06-2014 19:12 Songolooz jest offline Szukaj postów użytkownika: Songolooz Dodaj Songolooz do Listy kontaktów
Czerwony_Aniol
Triple Ace


Data rejestracji: 18-10-2008
Postów: 213
Klan: -EQ-
Kraina: Moria
Skąd: z brzucha

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

"Tajemna wiedza spawacza" rotfl
03-06-2014 19:24 Czerwony_Aniol jest offline Szukaj postów użytkownika: Czerwony_Aniol Dodaj Czerwony_Aniol do Listy kontaktów
Darkshu
Forum Legend


Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

właściwie opłacalne są tylko 3 rodzaje łączeń
podbicie
neutral
przesunięcie


podbicie - gdy pref i suf różnią się o 1 od siebie i otrzymujemy efekt gdzie zarówno pref i suf po łączeniu wzrastają o 1

neutral - łączenie gdy pomiędzy prefami , sufami występuje różnica o 3 przy czym naprzemienna
czyli jeśli pref przedmiotu A jest o 3 wyższy od prefa przedmiotu B to suf przedmiotu A powinien być o 3 niższy od sufa przedmiotu B - efektem jest przedmiot z najwyższym prefem i sufem

Przesunięcie - analogicznie jak w punkcie z neutralem ale różnica powinna wynosić 5
otrzymujemy przedmiot z o 1 prefem i sufem niższym niż najwyższe wartości łączenia

Stosując inne łączenia - zawsze jesteś stratny i z handlowego punktu widzenia są one nieopłacalne
( wyjątkiem jest znalezienie ŁOSIA który pokryje nam straty kupując item o zawyżonej cenie - ale przy tym ryzykujesz że Op będzie się znał na łączeniach i będzie wstanie poprawnie uciąć kamienie )

__________________
Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
03-06-2014 19:28 Darkshu jest offline Szukaj postów użytkownika: Darkshu Dodaj Darkshu do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Darkshu świetnie wyjaśnione. Szkoda, że niepełne.

Edit King:
gdzieś miałem ćwiczenie: ułóż na 100 spawów leg demona pn samobójcy z poniższej listy.
Tylko gdzieś mi się ta lista zapodziała Smile

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Arius: 03-06-2014 19:38.

03-06-2014 19:36 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
_KING_
Viking


Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ćwiczenie 5, ułóż zwinną/szybką/demoniczną pięść samobójcy xDD

Dobra Przyjacielska Pałka Zemsty (+2)
Doskonała Antyczna Pałka Zdobywcy (+3)
Dobra Zabójcza Pałka Przodków (+1)
Dobra Przyjacielska Pałka Zarazy (+3)
Dobry Zabójczy Nóż Przodków (+3)
Dobry Okrutny Sztylet Męstwa (+2)
Dobry Świecący Nóż Mocy (+3)
Dobry Antyczny Nóż Zarazy (+4)
Dobry Opiekuńczy Miecz Mocy (+1)
Opiekuńczy Sztylet Władzy (+1)
Zabójcza Pałka Władzy (+1)
Kryształowa Pałka Podkowy (+1)
Dobry Zabójczy Miecz Klanu (+3)
Zabójczy Sztylet Zwinności (+2)
Antyczny Nóż Precyzji (+1)
Okrutny Sztylet Biegłości (+3)
Opiekuńcze Wakizashi Zwinności (+1)
Dobry Antyczny Nóż Władzy (+3)
Dobry Kryształowy Nóż Zdobywcy (+2)
Kościana Pałka Precyzji (+5)
Lekki Nóż Trafienia (+1)
Dobra Lekka Pięść Niebios Bólu
Kryształowy Miecz Władzy (+1)
Mistyczne Wakizashi Sekty (+5)
Dobry Okrutny Nóż Samobójcy (+2)
Okrutna Pałka Zdobywcy (+1)
Dobra Jadowita Pięść Niebios Kontuzji (+3)
Dobry Okrutny Kastet Władzy
Dobry Demoniczny Topór Kontuzji (+4)
Dobra Antyczna Pałka Mocy (+2)
Dobra Jadowita Pałka Zwinności (+3)
Dobra Okrutna Pałka Przodków
Dobry Zabójczy Sztylet Trafienia (+2)
Dobra Przeklęta Pałka Zwinności (+1)
Dobra Kąsająca Pięść Niebios Zwinności (+3)
Dobry Opiekuńczy Kastet Władzy (+3)
Dobry Świecący Nóż Mocy
Dobra Przyjacielska Pałka Trafienia (+3)
Dobry Kryształowy Miecz Kontuzji (+2)
Dobra Zabójcza Pałka Trafienia (+2)
Dobry Zabójczy Sztylet Sekty
Dobry Jadowity Kastet Dowódcy (+1)
Dobra Jadowita Pałka Zemsty (+2)
Dobry Opiekuńczy Nóż Odwagi (+4)
Przeklęta Pałka Mocy (+4)
Dobra Opiekuńcza Kama Zemsty (+1)
Dobry Przyjacielski Rapier Trafienia (+4)
Dobry Zabójczy Sztylet Zdobywcy (+2)
Dobry Przyjacielski Topór Mocy
Dobry Jadowity Sztylet Zwinności (+3)
Dobry Okrutny Kastet Krwi
Dobra Jadowita Pałka Trafienia (+1)
03-06-2014 19:36 _KING_ jest offline Szukaj postów użytkownika: _KING_ Dodaj _KING_ do Listy kontaktów
Gangnam.muzg
Lord


Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV
Skąd: Stalowa Wola

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Podobno na r9 jest gracz ktory ma 10k kd rocznego zysku, może on by sie wypowiedział @General.
03-06-2014 19:37 Gangnam.muzg jest offline Szukaj postów użytkownika: Gangnam.muzg Dodaj Gangnam.muzg do Listy kontaktów
Exorcist
King


images/avatars/avatar-3980.gif

Data rejestracji: 22-04-2007
Postów: 766
Kraina: Moria
Skąd: Mroczne Lasy Wielkopolski

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja mogę powrzucać moje.

Klejone były już rzeczy ze 150++ przedmiotów.
Rocznie wychodzi bardzo dużo przedmiotów. Sukcesem dobra kontrola aukcji i duplikatów do szybkiego dojścia do wysokiego eq. Wyjątkiem jest sprzęt leg. chociaż w przykładzie spodenek na UK, nikt ich prawie nie kupował i cena w leg była dużo mniejsza niż nawet kopiując przedmioty. Mówię teraz o śmierć inkach.

Oczywiście możemy wydać np. 250 kd na przedmioty i stworzyć tytana lewitacji, ale idzie go zrobić znacznie szybciej i mniejszym kosztem. Wink Jedyny koszt to mana, dlatego jest ona najważniejsza dla TOP. Wink

Zależy od przedmiotu, ale czasami jest lepiej sprzedać niepełne końcowe łączenie, bo jest to już wtedy rare item, a cena pomiędzy końcowym różni się o 40%, więc sprzedając dwa mamy 120% ceny końcowego. Wink Już nie wspomnę o akcjach zróbmy np. śmierć speeda, ale w dwóch częściach gotowych. I dwie części gotowe idzie sprzedać za cenę 2x speeda na serwerze obumarłym.

Koniec biadolenia. Gra ta to nie jest ten bezsensowne klikanie. Liczmy liczmy liczmy.

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne.

03-06-2014 21:25 Exorcist jest offline Szukaj postów użytkownika: Exorcist Dodaj Exorcist do Listy kontaktów
pszczolkamaya
Viking


images/avatars/avatar-24602.jpg

Data rejestracji: 15-07-2009
Postów: 528
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)
Darkshu świetnie wyjaśnione. Szkoda, że niepełne.

Edit King:
gdzieś miałem ćwiczenie: ułóż na 100 spawów leg demona pn samobójcy z poniższej listy.
Tylko gdzieś mi się ta lista zapodziała Smile



poszukam, może u mnie jeszcze gdzieś jest xD

p.s. mi to samo jakoś intuicyjnie wychodzi:p

__________________
(...)znana w wielu kregach aktywistka spolecznosci Blood Wars

Koniec na r9

Było fajnie, dzięki!

03-06-2014 21:44 pszczolkamaya jest offline Szukaj postów użytkownika: pszczolkamaya Dodaj pszczolkamaya do Listy kontaktów
Kargho
Zło w proszku


images/avatars/avatar-25467.jpg

Data rejestracji: 17-08-2007
Postów: 908
Skąd: Poznań

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

_KING_, milan109, Czerwony_Aniol, pszczolkamaya +1 za nic niewnoszące posty do tematu.

__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kargho: 06-06-2014 06:20.

04-06-2014 14:41 Kargho jest offline Strona domowa Kargho Szukaj postów użytkownika: Kargho Dodaj Kargho do Listy kontaktów
gb95
Viking


Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Trzeba jeszcze dodac, ze jest wyjatek w podstawach pierscieni.

dwie takie same dzialaja normalnie, ale dwie rozne daja ta trzecia Wink

Co do affixow o roznicy wiekszej niz 3, to co 2 affixy w dol tabelki mocniejszy affix spadnie nam o dodatkowy szczebelek. Ja akurat zawsze patrze graficznie, tzn mam rozpisane jakosci itemow i patrze

__________________
Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr

cytat:
General napisał(a)

CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka.

06-06-2014 01:48 gb95 jest offline Szukaj postów użytkownika: gb95 Dodaj gb95 do Listy kontaktów
Pieczka xD
Lord


Data rejestracji: 04-09-2009
Postów: 487

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

poukladac spawy to pryszcz , gorzej z dopilnowaniem aukcji
no i czasami pojawia sie problem z natretem ,ktory dalej przebija choc za chiny mu sie to nie oplaca ;S
06-06-2014 07:05 Pieczka xD jest offline Szukaj postów użytkownika: Pieczka xD Dodaj Pieczka xD do Listy kontaktów
Sephiroth
Mroczna Bestyjka - Operatorka Serwera R1


images/avatars/avatar-24925.jpg

Data rejestracji: 29-01-2007
Postów: 3.686
Klan: Templars, The Cursed
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia; Moria V
Skąd: nieistotne

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dodatkowo jest jeszcze coś takiego jak itemy, które się klonują, kopiowanie itemów i cała reszta, o której powszechna wiedza decyduje o całym sensie i opłacalności sklejania (lub ich braku) ;P

Do samego sklejania jak i wiedzy o nim wystarczają z reguły http://laczenia.amberit.pl/ oraz wiedza o kolejności przedmiotu i affiksu w tabeli. (Jakby co r17 jest wyjątkiem i ma inną tabelę kolejności itemów niż reszta morii)

__________________
____________

Operator R1
"Bydlatko srednio poczciwe i podle"

Dyskusje odnosnie
Skarg i Pręgierza:

R1




"When you stare into the abyss, the abyss stares back into you"

18-06-2014 16:22 Sephiroth jest offline Szukaj postów użytkownika: Sephiroth Dodaj Sephiroth do Listy kontaktów
Morgotheron
Triple Ace


images/avatars/avatar-25170.jpg

Data rejestracji: 06-01-2011
Postów: 191
Kraina: Moria III

RE: !!!MORIA!!! Tajemna wiedza spawacza, czyli jak z kilku pałek zrobić szałas !!!MORIA!!! Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)
cytat:
groszekZpuszki napisał(a)
1.Łącząc dwa identyczne przedmioty (np. dwie pałki) zawsze otrzymamy przedmioty identyczny (w tym przyp. pałkę)
2.Łącząc dwa występujące po sobie przedmioty (np. pałkę, nóż) otrzymamy przedmiot o poziom wyżej (w tym przyp. sztylet)
3. Łącząc dwa przedmioty różniące się od 2 do 3 miejsc po sobie (np. pałka(1) i sztylet(3) =>dwa miejsca różnicy) otrzymamy przedmiot wyższego poziomu (w tym przyp. sztylet)
4. Łącząc dwa przedmioty różniące się od siebie o 4 miejsca (np. pałkę (1) i miecz (5) ) [COLOR=red]otrzymamy przedmiot o poziom niższy od


A jaka jest zasada łączenia przedmiotów różniących się od siebie o 5,6,7 miejsc?
Zaskoczę Cię, ale zasady łączenia można ująć znacznie zgrabniej w matematyczny sposób ogarniając wszystkie możliwości (plus wyjątek dwóch spawu dwóch ostatnich przedmiotów).


To jaka jest ta zasada i ten wzór?

__________________
Moria r9

19-06-2014 16:13 Morgotheron jest offline Szukaj postów użytkownika: Morgotheron Dodaj Morgotheron do Listy kontaktów
t0s93
Newbie


Data rejestracji: 05-05-2014
Postów: 6

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dzieki, swietnie zrobione.

Przynajmniej w lekkim stopniu rozjasnilo mi to jak mam kleic przedmioty.

Teraz tylko przygotowac skladniki na tygrysia adre Big Grin
01-07-2014 22:03 t0s93 jest offline Szukaj postów użytkownika: t0s93 Dodaj t0s93 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Porady » R2/R5/R9/R13/R15 !!!MORIA!!! Tajemna wiedza spawacza, czyli jak z kilku pałek zrobić szałas !!!MORIA!!!

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH