Obniżenie wymagań lvl mobów - zrównanie z Morią |
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
|
|
|
06-06-2014 13:08 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
Warte przemyślenia. Na nowych serwerach i tak to dużo nie zmieni (bo rzadko kiedy ludzie mają sprzęt umożliwiający pójście na białego tak wcześnie) a na starych serwerach ułatwi to mniejszym, nowym graczom zdobywanie expa i szybsze dobicie do A2 gdzie coś się zaczyna powoli dziać.
|
|
06-06-2014 13:14 |
|
|
PoPaPrany
Member
Data rejestracji: 17-03-2010
Postów: 30
Kraina: Necropolia
|
|
Akurat sprawa dotyczy mojej osoby
wróciłem po pewnym czasie na r1 ze złomu mam trochę pr i tak jak pisał Midas uzbierać 1k na niskim lvl przez cały dzien to masakra jakaś
popieram pomysł
|
|
06-06-2014 13:22 |
|
|
Reanimator
Full Member
Data rejestracji: 27-10-2012
Postów: 67
Klan: DUKE Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
RE: Obniżenie wymagań lvl mobów - zrównanie z Morią |
|
popieram pomysł Midasa
__________________ ID: 122703 - Reanimator
|
|
06-06-2014 14:45 |
|
|
Voltorn
Forum Ace
Data rejestracji: 25-10-2006
Postów: 77
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
a i owszem, warto to wprowadzic. a1 jest nudny jak flaki z olejem. po nazbieraniu złomu, zakupieniu sprzętu i wymaksowaniu stat nie ma właściwie nic do roboty. ekspy od 30 lvl jak dla mnie byłyby ok
__________________ Zrodzeni w nocy, z kamienia i grzechu kobiety
Sörgethergeft
|
|
06-06-2014 16:29 |
|
|
Torrac
Junior Member
Data rejestracji: 12-04-2007
Postów: 22
Klan: Breed Kraina: Necropolia
|
|
Jestem za, na r1 strasznie wolno się rozwijają osoby poniżej 50 lvl i bardzo szybko przez to rezygnują z gry - nie maja dostępu do exp, leg. przedmiotow itd itp. wiec ciezko im czasami nawet pomóc jakkolwiek.
__________________ R1: Torrac
R16: Torrac
|
|
06-06-2014 21:06 |
|
|
Ghost_Warrior
Double Ace
Data rejestracji: 18-11-2013
Postów: 136
Klan: Corvi Tenebris/DUKE/DA.TE.
CHUCKY DOLLS Kraina: Necropolia
|
|
Jestem również za może to przyciągnie graczy na ten opuszczony przez ludzi serwer
__________________ "Bóg wybacza wszystkim człowiek niektórym Ghost nie wybacza nikomu."
R1 Chloe Decker
|
|
07-06-2014 00:34 |
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
To idzcie sobie na morie jak wam nie pasuje, necro o tyle rozni sie od morii ze tutaj wazny jest trening, a jak bedzie sie leciec z lvlem, to nie bedziesz sie miec dobrego treningu.
Kolejny temat, zrobmy z necro morie, tfu.
__________________
r3 barthi
|
|
07-06-2014 01:59 |
|
|
JÓZEF
Newbie
Data rejestracji: 23-01-2012
Postów: 5
Kraina: Necropolia Skąd: Lublin
|
|
TAK!!! To dobry pomysł! Jestem za integracją! Pozdrawiam.
__________________ JÓZEF - R1
|
|
07-06-2014 04:59 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
Zgadzam się z tym pomysłem, ale co niektórzy w tym temacie zachowują się jak pies ogrodnika. Sam nie weźmie, ale drugiemu nie da. Poza tym spójrzcie na to z perspektywy nowicjusza, który WOGÓLE nie miał styczności z BW. Do 40 poziomu będzie tylko farmił złom, przez co bardzo szybko się to znudzi. Już nawet sama administracja wypowiadała się o tym, że nowy gracz nie potrzebuje tony nowych rzeczy, bo nie ogarnie i rzuci grę. Jest to po części prawda, bo jak dowie się, że ekspedycje będzie mógł sobie założyć za miesiąc to dopiero rzzuci grę.
Co do pomysłu oczywiście jestem za tym rozwiązanie, ale nie w taki sposób, w jaki to jest zrobione na Morii. Proponuję, żeby ekspedycje można było zakładać od 30 poziomu, zamiast 40 i przesunąć tę granicę o 10 poziomów dla początkowych lokacji.W ten sposób gracz będzie stopniowo miał dostęp do bardziej zaawansowanych możliwości, jakie oferuje mu BW.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
07-06-2014 06:12 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
Totalnie przeciw.
Sam pomysł jest ciekawy ale twórca nie pomyślał o konsekwencjach. Na starym necro (a każde będzie kiedyś stare) spowodowałoby to tylko i wyłącznie produkowanie postaci do kasacji. Do 35 poziomu nie powinno się nawet jednej wyprawki zrobić, a wy chcecie na białasy chodzić? O nic innego nie chodzi na starym necro niż o to, żeby zebrać jak najwięcej złomu. Szybszy lvl = mniej złomu.
Najpierw trzeba by zmienić sposób nadganiania czołówki przez młodych, potem uatrakcyjnianie rozgrywki.
cytat: |
Poza tym spójrzcie na to z perspektywy nowicjusza, który WOGÓLE nie miał styczności z BW. Do 40 poziomu będzie tylko farmił złom, przez co bardzo szybko się to znudzi. |
Problem w tym, że teraz młody ma zero jedynkową sytuację: albo się bawi (ha ha) grą i kasuje postać na 40 poziomie, albo się męczy do 40 poziomu a potem ma super postać i super zabawę.
PRki z białego BEZ doświadczenia do 40 poziomu - plus milijon.
|
|
07-06-2014 12:00 |
|
|
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
Autor tematu
|
|
Akurat nowicjusz ma sytuację, ze złomu nie nazbiera, bo zanim sie dowie o złomiarzach, nabije ten 25-30 poziom wyprawkami i atakami.
A 40-50 bedzie męczył, męczył i sie zanudzi..
Według mnie lepiej już, żeby mógł sie "pobawić grą".
Zreszta na samym złomie wiele nie osiągnie.
Pół roku męczarni, a ktoś inny 20 lvl więcej w tym czasie wbije i dropnie leg item wbijając wyżej tren od złomiarza.
Jak serwery startowały, każdy leciał z poziomami.
Te postacie i tak coś tam dropią, nadal są w topce.
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
|
|
07-06-2014 12:13 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Midas-grala napisał(a)
Według mnie lepiej już, żeby mógł sie "pobawić grą".
|
A czemu lepiej ma być skasować postać po 40 a nie przed 40?
Nie ma innej drogi niż hardkorowe farmienie złomu i szybszy biały oznacza zniszczenie gry młodym
|
|
07-06-2014 17:11 |
|
|
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
Autor tematu
|
|
Ale to twoje zdanie.
Chcesz to klep ataki na niskim lvl
ALe nie odmawiaj gry innym w ich włąsnym tempie i na własny sposób.
To że ktoś kiedyś wymyslił farmienie złomu, nie oznacza że dzieki temu trzeba do czegos na Necro dojść
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
|
|
07-06-2014 17:14 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
Kaagular napisał(a)
Nie ma innej drogi niż hardkorowe farmienie złomu i szybszy biały oznacza zniszczenie gry młodym |
I to jest niestety myślenie osoby, która JUŻ GRAŁA wcześniej w BW. Cały czas nie możesz(bądź nie chcesz) popatrzeć na to z punktu widzenia zupełnego ŻÓŁTODZIOBA! Taki nowicjusz nie ma bladego pojęcia jak zacząć nową grę, gdyż wszedł, zalogował się i nie przeczytał sobie na przykład porad(zakładamy taki scenariusz). Tak więc jak dowie się, że aby mieć w miarę przyzwoitą postać musi cały czas puszczać ataki, a o wyprawkach ma lepiej zapomnieć to gwarantuję, że MOMENTALNIE zrezygnuje z gry myśląc(zresztą słusznie), że dla niego to będzie zwykłe klikadło atak-sklep-złom-powtórz. Stąd ta propozycja, by mały gracz miał wcześniejszy dostęp do jakiegoś urozmaicenia rozgrywki, jakim jest możliwość pójścia na ekspedycje.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
07-06-2014 18:32 |
|
|
<BAM>
Member
Data rejestracji: 01-01-2014
Postów: 31
Kraina: Necropolia V
|
|
Popieram
Kto będzie chciał ten zostania złomiarzem do 50 lvl'a,
a Ci, którzy mają fart w dropieniu awansują trochę szybciej w ranku
|
|
07-06-2014 18:34 |
|
|
rikitiki
Lord
Data rejestracji: 17-09-2013
Postów: 278
Kraina: Moria VI
|
|
Popieram i do tego proponuje wprowadzić na starych serwerach ( nie wiem jak na necro to jest ) Repke z ataków tak jak na r9
__________________
|
|
07-06-2014 19:32 |
|
|
Grzesiekgra
Double Ace
Data rejestracji: 08-03-2008
Postów: 126
Kraina: Necropolia II Skąd: Tam gdzie Ty nie dojedziesz.
|
|
cytat: |
<BAM> napisał(a)
Popieram
Kto będzie chciał ten zostania złomiarzem do 50 lvl'a,
a Ci, którzy mają fart w dropieniu awansują trochę szybciej w ranku
|
Złomiarzem opłaca się być do 35 lv.
Jeśli chodzi o temat to jestem za. Mali gracze(którzy wcześniej w BW nie grali) będą sobie szybciej lewelować i w miarę szybko poziom na ekspe znudzeni atakami i wyprawami.
__________________ R19 - KompletnieNie id 8983
|
|
07-06-2014 19:41 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
Przyjemne robienie beznadziejnych postaci to nie jest krok w dobrym kierunku.
Oby nie weszło* dla dobra nowych, nieobeznanych z bw graczy.
Biały bez expa + milijon
Eot.
|
|
07-06-2014 22:01 |
|
|
Voltorn
Forum Ace
Data rejestracji: 25-10-2006
Postów: 77
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
właśnie oby weszło, nowy gracz do 35 lvl załapie co i jak, i od 35 lvl niech chodzi na białe, czarne etc. niech nawet przy arach asystuje, bo to akurat w tej grze jest świetna sprawa. do tego kw, no cholera, bez tego ani rusz! jeśli wejdzie tym lepiej, teraz jeno maluch się pojawi to zaraz znajdują się chętni do pomocy!
__________________ Zrodzeni w nocy, z kamienia i grzechu kobiety
Sörgethergeft
|
|
07-06-2014 23:06 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
Kaagular napisał(a)
Przyjemne robienie beznadziejnych postaci to nie jest krok w dobrym kierunku.
Oby nie weszło* dla dobra nowych, nieobeznanych z bw graczy.
Biały bez expa + milijon
Eot. |
Zachowanie godna psa ogrodnika. Sam nie weźmie, ale drugiemu nie da. Dla mnie pomysł jest ciekawy i warty rozważenia i tyle.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
08-06-2014 05:34 |
|
|
Black_Prince
Forum Ace
Data rejestracji: 18-04-2007
Postów: 94
Klan: TI/ZD/ Bractwo Nocnych Kruków Kraina: Necropolia; Necropolia II; Necropolia V Skąd: Z otchłani świata
|
|
Gdy startowało BW wszyscy się uczyli jak w to grać. Serwer był trudny z uwagi na określoną ilość itemów i gra wymagała sporo myślenia. Co ważne trzeba było naprawdę myśleć w co i jak się ubrać a awans do 4s wcale nie był prosty bo trzeba było to wywalczyć w oblegu i nieustanie pilnować aby nie stracić klocka w którego rozbudowę długo zbierało się zasoby i pr na podnoszenie treningu.
R1 był trudnym serwerem ale do dziś wielu graczy którzy wtedy zaczynali stanowi elitę na wielu serwerach bo pamiętają ile musieli włożyć wysiłku aby coś osiągnąć w tej grze. Zapewne wielu starych graczy się zgodzi z tym.
Dziś przychodzi nowy gracz i zaraz chce robić ekspedycje. Po prawdzie jest w grze nie tylko całkiem zielony ale bardziej przypomina to ziarenko jakie wpadło w ziemię. Trafiają do klanów gdzie jest sporo graczy tzw. powojennych czyli tych co zaczęli grać już po wielkich wojnach o klocki.
W takich klanach nowicjusz dostaje wszystko na tacy. Itemy za grosze, krótką informację jak ma się ubrać i gra a po miesiącu albo krócej dostaje wypasiony klocek w 4s. Nadal jednak jest zielony i za przeproszeniem ciemny jak tabaka w rogu. Jeśli widzę na KP pytanie od gracza z 60lvl jak ma się ubrać na feniksa to ogarnia mnie śmiech. Sprawdzam a gość gra od 6 miesięcy i siedzi na 4s tak wypasionej, że musiała być budowana przynajmniej przez kilka lat. Czego się nauczył przez te kilka miesięcy? Tylko tego, że klan da mu wszystko bez wysiłku.
W mojej ocenie gra powinna być trudna aby rozwój wymagał nie tylko czasu ale wymuszał myślenie i uczył jak grać. Wszelkie ułatwienia tylko sprowadzają grę do nudnego klikania.
Oczywiście wymaga to od twórców pracy aby nadal gracze z wysokimi levelami również się nie nudzili i otrzymywali kolejne wyzwania do realizacji.
Wszelkie ułatwienia nie przyciągną graczy na dłuższy czas a jedynie na kilka miesięcy maksymalnie.
__________________ R3 Ravenlord BNK >Aramill Sergh Khan
jak ktoś pracuje cały dzień i ma małe dziecko to nie włącza urlopu na 2 dni tylko albo włącza całkiem albo kasuje postać z braku czasu
cytat z księgi "mądrości"C47- dyktatora BW
|
|
08-06-2014 12:25 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
No to ci powinna pasować ta zmiana bo świeżakowi tylko mąciła by w głowie utrudniając rozwój. No bo nie daj bóg skusiłby się na tego białasa za wcześnie i byłby w plecy jeszcze bardziej niż przedtem.
Teraz start na starym necro jest BARDZO trudny, żmudny i nudny. W mojej ocenie na r6 o wiele trudniej mi się ostatnio grało do II aktu niż na r16. Od groma skanowania, kontrola i spisywanie farm, pilnowanie ogromnej ilości aukcji - wcale nie takie hop siup. Oczywiście, że wszystko to bez nerwów towarzyszących groźbie utraty klocka, ale jednak żeby był efekt trzeba swoje odpracować w polu. A bez tego ani rusz, czego osoby wypowiadające się wcześniej nie wiedzą lub wiedzieć nie chcą i chcą młodziakom pozwolić nieświadomie podcinać gałąź na której siedzą.
PS. gra ciekawa =/= łatwa. No i weterani potrzebują młodych, którzy jak najszybciej będą mogli chodzić na wysokie ekspy, a nie jak najwolniej. Dlatego już lepszym pomysłem byłoby samarytańskie zakładanie eksp dla maluchów (ale tylko od czarnego).
|
|
08-06-2014 13:08 |
|
|
profes79 Niezarejestrowany
|
|
Tylko co ci da samarytańskie zakładanie eksp? Jak poszedłem na 37 poziomie na białego założonego przez litościwego kolegę to dostałem za niego jakieś 300 exp. Biorąc pod uwagę, że za pierwszy atak wówczas dostawałem coś koło 180 (nie pamietam dokłądnie) to opłacalność expy była taka sobie.
W przeciwieństwie do dotychczasowych propozycji które chciały przyspieszyć rozwój nowych graczy przez zwiększenie exp z ataków i wypraw ta jest sensowna - bo chcesz to idziesz na moba; nie chcesz to nie idziesz i tyle. Nikt nikogo do niczego nie zmusza.
|
|
08-06-2014 13:23 |
|
|
Voltorn
Forum Ace
Data rejestracji: 25-10-2006
Postów: 77
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
Kaagular napisał(a)
No to ci powinna pasować ta zmiana bo świeżakowi tylko mąciła by w głowie utrudniając rozwój. No bo nie daj bóg skusiłby się na tego białasa za wcześnie i byłby w plecy jeszcze bardziej niż przedtem.
Teraz start na starym necro jest BARDZO trudny, żmudny i nudny. W mojej ocenie na r6 o wiele trudniej mi się ostatnio grało do II aktu niż na r16. Od groma skanowania, kontrola i spisywanie farm, pilnowanie ogromnej ilości aukcji - wcale nie takie hop siup. Oczywiście, że wszystko to bez nerwów towarzyszących groźbie utraty klocka, ale jednak żeby był efekt trzeba swoje odpracować w polu. A bez tego ani rusz, czego osoby wypowiadające się wcześniej nie wiedzą lub wiedzieć nie chcą i chcą młodziakom pozwolić nieświadomie podcinać gałąź na której siedzą.
PS. gra ciekawa =/= łatwa. No i weterani potrzebują młodych, którzy jak najszybciej będą mogli chodzić na wysokie ekspy, a nie jak najwolniej. Dlatego już lepszym pomysłem byłoby samarytańskie zakładanie eksp dla maluchów (ale tylko od czarnego). |
start na starym necro jest przede wszystkim nudny, przedstawiona przez Ciebie opcja zajmie tyle samo czasu co rozwój na chama i reset. farmić złom ok, do 35 lvl, jak ktoś chce ruszyć potem szybciej to czemu nie? dla mnie było najważniejsze dorzeć do a2 - lepszy drop, repa, ekspy, lepszy sprzęt. nie każdy ma ochotę tracić czas na skany 1pkt postaci byleby jak najwięcej złomu nazbierać, tak swoją drogą. 35 poziom tego nudnego klikania to absolutny max. na 35 juz od dluzszego czasu lecialem z pielgami, do 50 lvl wydropilem ponad 100k - nic wielkiego ale na tren mi wystarczylo. dobicie do a2 bylo dla mnie katorga. jak sie nowemu graczowi wyjasni co i jak to postaci sobie nie zepsuje.
__________________ Zrodzeni w nocy, z kamienia i grzechu kobiety
Sörgethergeft
|
|
08-06-2014 13:50 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Wbijcie sobie do głowy, że nudny=/=trudny (w grze, którą zwyczajnie można sobie odpuścić i pójść do takiej, która oferuje znacznie więcej rozrywki, np. rzucanie kamieniem do wody...). A start na starych nekro z farmieniem złomu jest właśnie potwornie NUDNY. Taki sposób gry jest cholernie zniechęcający, a fakt, że jest to też jedyny sposób na zbudowanie sensownej postaci świadczy tylko o tym, że nad tą grą trzeba jeszcze trochę popracować.
|
|
08-06-2014 15:00 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
Kaagular napisał(a)
A bez tego ani rusz, czego osoby wypowiadające się wcześniej nie wiedzą lub wiedzieć nie chcą i chcą młodziakom pozwolić nieświadomie podcinać gałąź na której siedzą. |
A ty zaś próbujesz na siłę uszczęśliwić malucha, wmawiając mu, że ciekawie jest robić cały czas ataki do tego 35 poziomu doświadczenia i za nic w świecie nie ma robić czegoś innego. Nie każdy może/chce być prowadzony za rączkę. Wierz mi bądź nie, ale w ten sposób zniechęcasz graczy. Trzeba bowiem pamiętać, że gra zatrzyma gracza tylko wtedy, kiedy ma przed sobą więcej możliwości a nie tylko jedną, bowiem dość szybko znudzi mu się to ciągłe klikanie ataków. Dajmy maluchom więcej możliwości. Jak szybciej chce się rozwijać - niech tak robi, jak chce tylko klikać ataki - dobrze, jego wola. Jak sam się naczy to go gra zainteresuje. Ale nie zabraniajmy mu wyboru ścieżki swojego rozwoju, bo inaczej niedługo dojdziemy do takiej sytuacji, że maluchom będziecie zabraniać gry np. palną bo sobie ubzduracie, że "tylko biała ma sens'.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
08-06-2014 15:59 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
profes79 napisał(a)
Tylko co ci da samarytańskie zakładanie eksp? |
Chodziło mi raczej o dalsze poziomy. Z chęcią bym pomógł maluchowi i założył mu (i poświęcił moją repe) ekspe (biały/czarny/fenek/itd.) ale... jak jemu założę, to mam moje prki w plecy. Trudny wybór... fajnie byłoby widzieć jeszcze szybszy rozwój malców na serwach gdzie 90 lvl wrażenia nie robi i l. dsk. ak kosztuje 20 000.
Prawdę mówiąc w dzień bez mojej ekspy też bym sobie coś założył jako S dla zabawy :p
cytat: |
A ty zaś próbujesz na siłę uszczęśliwić malucha, wmawiając mu |
Może i tak. Ale wy go chcecie wsadzić na mine.
Patrz jakie fajne ekspy. A po miesiącu: "z takim trenem to lepiej zacznij od nowa". Nie raz się to słyszało.
Co więcej. Uważam, że informacja o farmieniu złomu powinna być dołączona do tutoriala i widoczna w grze. Moja wina, że bez tego jest totalna beznadzieja? Nie moja, to się odczepcie i przyjmijcie to na klatę. Najpierw trzeba zmienić ten stan rzeczy a potem można robić białasy od 20lvl.
Właśnie na morii zrobiłem białasa na 23lvl: 1026 expa. Spokojnie może to być równowartość 50 ataków czyli na luzie 750 złomu. Nawet jak na necro punktów byłoby mniej, to można sobie zrobić kalkulację o ile szybszy biały osłabia postać.
|
|
08-06-2014 16:14 |
|
|
-Vexix-
Lord
Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: Osiedle Kontenerów
|
|
cytat: |
Voltorn napisał(a)
cytat: |
Kaagular napisał(a)
No to ci powinna pasować ta zmiana bo świeżakowi tylko mąciła by w głowie utrudniając rozwój. No bo nie daj bóg skusiłby się na tego białasa za wcześnie i byłby w plecy jeszcze bardziej niż przedtem.
Teraz start na starym necro jest BARDZO trudny, żmudny i nudny. W mojej ocenie na r6 o wiele trudniej mi się ostatnio grało do II aktu niż na r16. Od groma skanowania, kontrola i spisywanie farm, pilnowanie ogromnej ilości aukcji - wcale nie takie hop siup. Oczywiście, że wszystko to bez nerwów towarzyszących groźbie utraty klocka, ale jednak żeby był efekt trzeba swoje odpracować w polu. A bez tego ani rusz, czego osoby wypowiadające się wcześniej nie wiedzą lub wiedzieć nie chcą i chcą młodziakom pozwolić nieświadomie podcinać gałąź na której siedzą.
PS. gra ciekawa =/= łatwa. No i weterani potrzebują młodych, którzy jak najszybciej będą mogli chodzić na wysokie ekspy, a nie jak najwolniej. Dlatego już lepszym pomysłem byłoby samarytańskie zakładanie eksp dla maluchów (ale tylko od czarnego). |
start na starym necro jest przede wszystkim nudny, przedstawiona przez Ciebie opcja zajmie tyle samo czasu co rozwój na chama i reset. farmić złom ok, do 35 lvl, jak ktoś chce ruszyć potem szybciej to czemu nie? dla mnie było najważniejsze dorzeć do a2 - lepszy drop, repa, ekspy, lepszy sprzęt. nie każdy ma ochotę tracić czas na skany 1pkt postaci byleby jak najwięcej złomu nazbierać, tak swoją drogą. 35 poziom tego nudnego klikania to absolutny max. na 35 juz od dluzszego czasu lecialem z pielgami, do 50 lvl wydropilem ponad 100k - nic wielkiego ale na tren mi wystarczylo. dobicie do a2 bylo dla mnie katorga. jak sie nowemu graczowi wyjasni co i jak to postaci sobie nie zepsuje. |
jeśli zmienić próg lvl na białasa to zarówno założenie jak i pójście na niego od 35 lvl'a oraz odrobinę zmienić zakres zdobywania expa za niego przesuwając w dół np. 35lvl = 55% 36lvl=70% 37lvl=85% 38lvl=100%
po odpaleniu erudyty 5 (na starym serwie zrobi to wiekszość osób na 35lvlu) będzie całkiem spoko
100k to tyle co nic... kilkanaście dobrych ataków...
teraz można na spokojnie do 35 lvl zgarnąć 5kk + pr za złom
zapraszam złomiarzy na r11, temat w miszmaszu
__________________
cytat: |
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu |
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 08-06-2014 17:03.
|
|
08-06-2014 17:02 |
|
|
Endrju723
King
Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 863
Klan: DA.TE/RH- Kraina: Necropolia Skąd: Jaworzno
|
|
Jestem Za.
Kto nie chcę szybko bić lvli to nie musi przecież chodzić na białe
, a i tak nie będą to białe co 2 dni bo przecież ludzie repy tyle nie narobią z tych skarbów
.
|
|
08-06-2014 19:36 |
|
|
|