frasar
Double Ace
Data rejestracji: 18-04-2007
Postów: 137
Kraina: Necropolia III
|
|
SArwar urządził zasadzkę na Break !
Szansa na udaną zasadzkę: 90,00 %
SArwar posiada obstawę w postaci 6 agentów ochrony.
Break jest chroniony przez 2 świetnie wyszkolonych policjantów z okolicznych patroli.
SArwar przygotował misterny plan.
Dzięki sprawnie przeprowadzonemu rozpoznaniu udało się zaskoczyć Break.
SARWAR vs BREAK
34 POZIOM 30
706 / 706 PKT. ŻYCIA 360 / 360
58 Obrona 32
31 SIŁA 30
47 ZWINNOŚĆ 75
43 ODPORNOŚĆ 32
37 WYGLĄD 24
23 CHARYZMA 26
42 WPŁYWY 37
32 SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 20
25 INTELIGENCJA 28
35 WIEDZA 23
=== RUNDA 1 ===
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Pałka Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 18 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 50 PKT ŻYCIA.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 32 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
SArwar 606/706
Break 360/360
=== RUNDA 2 ===
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Pałka Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 28 PKT ŻYCIA.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 46 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 33 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
SArwar 499/706
Break 360/360
=== RUNDA 3 ===
Break atakuje bronią Pałka Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 51 PKT ŻYCIA.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 27 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 22 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
- PODSUMOWANIE -
SArwar 399/706
Break 360/360
=== RUNDA 4 ===
Break atakuje bronią Pałka Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 52 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 23 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar unika ciosu.
- PODSUMOWANIE -
SArwar 324/706
Break 360/360
=== RUNDA 5 ===
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break zostaje zraniony za 41 PKT ŻYCIA.
Break atakuje bronią Pałka Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 30 PKT ŻYCIA.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 25 PKT ŻYCIA.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 20 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break zostaje zraniony za 37 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
SArwar 249/706
Break 282/360
=== RUNDA 6 ===
Break atakuje bronią Pałka Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 48 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 18 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 29 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
SArwar 154/706
Break 282/360
=== RUNDA 7 ===
Break atakuje bronią Pałka Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 48 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 47 PKT ŻYCIA.
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Sztylet Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 49 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
SArwar 10/706
Break 282/360
=== RUNDA 8 ===
SArwar atakuje bronią Łuk Dalekiego zasięgu (+1), Break unika ciosu.
Break atakuje bronią Pałka Samobójcy (+4), SArwar zostaje zraniony za 16 PKT ŻYCIA.
- PODSUMOWANIE -
SArwar 0/706
Break 282/360
WYNIK STARCIA
Atak na Break nie był najlepszym pomysłem. Pierwsza salwa snajperów zabiła większość agentów towarzyszących wampirowi SArwar.
Pozbawiony wsparcia wampir SArwar stał się z łowcy, ofiarą.
Break wgryza się w szyję pokonanego wroga i wysysa 12 pkt doświadczenia.
SArwar płaci okup w wysokości 2147 PLN, 25 litrów krwi oraz oddaje 989 ludzi w niewolę.
wreszcie mi sie udalo wygrac z sarwarem, co myslicie o tej walce?
|
|