Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
Witam,
poniżej znajdziecie bogatą listę nadchodzących oraz planowanych na najbliższy czas zmian.
W związku z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata w Siatkówce rozgrywanymi w Polsce przygotowaliśmy dla Was serię eventów:
30.08 - 31.08 Pierwszy serwis
szczęście +20
02.09 - 07.09 Pierwszy serwis
szczęście +20
10.09 - 14.09 Szczęście sprzyja lepszym
szczęście +30
16.09 - 18.09 Tylko dla orłów
szczęście +40
20.09 - 21.09 Zwycięzca jest tylko jeden
szczęście +50
By upamiętnić tragiczne wydarzenia II Wojny Światowej dodany został nowy stały event:
01.09 Pamięci ofiar II WŚ
efekt1: zasadzki i areny są rozgrywane bez bonusów z budynków
efekt2: budynki działają w oblężeniach oraz na ekspedycjach
Patch 1.5.6
Jak zwykle w wakacje postanowiliśmy skoncentrować się na wielu mniejszych poprawkach, które pomimo, że potrzebne przegrywały zazwyczaj z dużymi updateami.
W pierwszej kolejności przygotowaliśmy poprawki mające uprzyjemnić grę nowym graczom na nowych i starych (powyżej 1 roku) serwerach.
- Skrócenie czasu trwania ataków i wypraw dla postaci niskopoziomowych.
Dla nowych serwerów:
poziom 1 - 90%
poziom 2 - 80%
poziom 3 - 70%
poziom 4 - 60%
poziom 5 - 50%
poziom 6 - 40%
poziom 7 - 30%
poziom 8 - 20%
poziom 9 - 10%
Dla starszych serwerów:
poziom 1, 2 - 90%
poziom 3, 4 - 80%
poziom 5, 6 - 70%
poziom 7, 8 - 60%
poziom 9, 10 - 50%
poziom 11, 12 - 40%
poziom 13, 14 - 30%
poziom 15, 16 - 20%
poziom 17, 18 - 10%
- Przyspieszenie zdobywania doświadczenia i dropu dla postaci z poziomów 1-20 na starszych serwerach.
Postacie otrzymają darmową opcję premium podwajającą ilość zdobywanego doświadczenia oraz ilość znajdowanych przedmiotów, w przypadku gdy gracz nie otrzymał by żadnego przedmiotu, otrzyma jeden przedmiot.
- Przyspieszenie zdobywania doświadczenia dla postaci z poziomów 21-40 na starszych serwerach.
Wymagane jest posiadanie konta premium!
Gracz otrzymuje dostęp do darmowej opcji premium, którą można wyłączać i włączać podwajającej ilość zdobywanego doświadczenia.
Następnie dodaliśmy kilka postulowanych przez graczy ulepszeń gry mających uprzyjemnić rozgrywkę, więcej na ich temat możecie przeczytać w tematach na forum gry.
- Automatyczna wiadomość informacyjna przy zyskiwaniu poziomu pozwalającego na korzystanie z dodatkowych opcji.
Gracz otrzymywał będzie automatyczną wiadomość o odblokowaniu niektórych opcji w grze wymagających danego poziomu postaci.
- Odwróć zaznaczenie przy wysyłaniu zaproszeń.
Jest to opcja postulowana przez graczy korzystających z telefonów komórkowych i postanowiliśmy, że warto będzie się przychylić do ich próśb.
- Przypomnienie o kończeniu się premium przeniesione z 3 dni na 5 dni przed końcem.
- Ułatwienie licytowania w przypadku zostania przebitym.
W wiadomości o tym, że zostałeś przebity na aukcji zostanie dodany link odsyłający do "listy aukcji", na której będzie widoczna tylko ta jedna aukcja oraz automatycznie otwarte okno licytowania.
- Zakończenie 1 Fazy ekspedycji za 1 dzień premium lub punkty reputacji (tyle ile za założenie łowów).
- Zaznaczenie "Waszego" nicka w raporcie na fioletowo.
- Podgląd znalezionego przedmiotu z poziomu raportu z wyprawy.
- Gracz, który zalogował się z telefonu komórkowego będzie oznaczony inną ikonką online/offline na liście członków klanu i w oknie zaproszeń.
Na sam koniec zostawiliśmy kilka zmian balansowych.
- Berserker - nowa zdolność Furia.
W momencie otrzymania śmiertelnego ciosu w walce Berserker odzyskuje 1 punkt życia. Efekt może wystąpić jeden raz na walkę. Zdolność ta dostępna będzie na ostatnim poziome tatuażu Poświęcenie.
- Beta Moria: wymagania tatuażu Zabójca zostaną zmienione na: maksymalnie 50/80/50 punktów obrony na poziomie 5.
Postanowiliśmy przetestować proponowaną przez Was zmianę i dla serwerów Moria wgrać testową wersję wymagań tatuażu Zabójcy.
poziom 1 - 7/15/7
poziom 2 - 15/25/15
poziom 3 - 25/40/25
poziom 4 - 35/60/35
poziom 5 - 50/80/50
Balans broni dystansowych. - Na chwilę obecną pracujemy nad ustaleniem ostatecznego wyglądu przygotowywanej zmiany dla broni dystansowych. Planowany termin udostępnienia to jesień 2014.
Przedmioty epickie. - ogólnie założenia
Na chwilę obecną przedmioty epickie są przeznaczone tylko na serwery necro.
Za każdym razem gdy znajdujecie jakiś przedmiot będzie niewielka szansa, że będzie to przedmiot Epicki.
Szansa to 1% + 0,2% za daleką oraz 0,4% za pielgrzymkę (wstępnie) + 0,1% za każde 100 pkt szczęścia (wliczając w to bonusy klanowe, eventy, oraz dodatek za wyższą strefę)
Na chwilę obecną skłaniamy się by przedmioty Epickie nie miały wymagań do noszenia.
Fair drop - monitorowana będzie ilość otrzymywanych przedmiotów epickich, a w przypadku gdy na 100 znalezionych przedmiotów gracz nie wylosuje przedmiotu epickiego jego wylosowanie zostanie wymuszone przez system.
Będzie to gwarantowało, że KAŻDY znajdzie przedmiot Epicki, w najgorszym wypadku co 100 przedmiotów.
Przedmioty Epickie 1.0
Statystyki przedmiotów epickich odpowiadają Legendarnemu "Ponad" doskonałemu przedmiotowi.
Nie mają one jakości, a jedynie affix Epicki.
Przykładowo:
Legendarny Doskonały Tygrysi Kask Adrenaliny
Typ: Hełm
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +17, ODPORNOŚĆ +6, obrona przedmiotu -8, SIŁA +11, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5
Wymagania: SIŁA: 46, POZIOM: 33, Postać musi być w akcie: 2
Epicki Tygrysi Kask Adrenaliny
Typ: Hełm
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +21, ODPORNOŚĆ +7, obrona przedmiotu -8, SIŁA +14, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5
Legendarny Doskonały Miotacz płomieni
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 41 - 135
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +135 %, ignoruje obronę przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 85, SIŁA: 34, ZWINNOŚĆ: 26, ODPORNOŚĆ: 26, Postać musi być w akcie: 2
Epicki Miotacz płomieni
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 52 - 169
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +169 %, ignoruje obronę przeciwnika
Przedmioty Epickie będą przypisane do konta.
Szansa na wyższą "podstawę" będzie zwiększona progresywnie dla osób w Akcie 2 i Akcie 3. Czyli w akcie 2 i 3 rzadziej będą wypadały pałki, a częściej np katany. (w akcie 3 jeszcze rzadziej).
Szansa na lepsze prefixy i sufixy będzie NIEZNACZNIE zwiększona.
Przedmioty Epickie będą wolne od strefowości (będą losowane z pełnej listy affixów).
Szczęście: będzie zwiększało szansę na wystąpienie rzadszej podstawy oraz rzadkich afixów. Dla osób w akcie 2 szczęście będzie liczyło się podwójnie, a dla osób w akcie 3 potrójnie!
Każdy gracz będzie otrzymywał tylko przedmioty epickie dostosowane do płci własnej postaci.
Unikalne Przedmioty Epickie 2.0
UWAGA! Wejdą one tylko jeżeli spodobają Wam się Przedmioty Epickie w wersji 1.0 gdyż ich wprowadzenie wiązałoby się z ogromnym nakładem pracy.
Będzie istniała pewna (obecnie jeszcze nie ustalona) szansa na to, że zamiast "zwykłego" przedmiotu epickiego wylosowany został unikat.
np. 5% +0.5% za każde 100 pkt szczęścia * akt
Przykładowo:
Epicki Miotacz płomieni
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 52 - 169
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +169 %, ignoruje obronę przeciwnika
Podpalacz
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 52 - 169
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +169 %, ignoruje obronę przeciwnika
Dodatkowo dwóch losowych przeciwników otrzymuje 50-100% obrażeń.
Jak sami widzicie Unikaty zastąpią dotychczasowe przedmioty dodając ich epickim wersjom specjalne efekty.
Lista przykładowych efektów:
- karabin snajperski - 50% szansy, że atak zada podwójne obrażenia krytyczne.
- kask - Twoja odporność liczy się podwójnie
- hełm - Zyskujesz dodatkowe 2% ignorowania obrażeń
- maska - za każdym razem gdy trafisz przeciwnika masz 2% szansy na przyzwanie Piekielnego Ogara do pomocy. (Maksymalnie możesz mieć 1 ogara w danej walce, ogar atakuje od kolejnej rundy po przyzwaniu).
- obręcz- Twoja zwinność jest zwiększona o 20%
- czapka - Twoja spostrzegawczość jest zwiększona o 20%
- kominiarka - Podwaja wszystkie Twoje wpływy
- kapelusz - Twój wygląd dolicza się do charyzmy
- korona - Twoje ataki zyskują 20% ignorowania obrony
- opaska - Twój wygląd dolicza się do charyzmy i wpływów
- bandana - za każdym razem gdy otrzymujesz cios istnieje 20% szansy na wyprowadzenie kontry. (zadającej 50% ostatecznych obrażeń, po uwzględnieniu obrony itd)
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
28-08-2014 13:46 |
|
|
Przewodnik
King
Data rejestracji: 30-07-2007
Postów: 834
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia II Skąd: z tamtąd albo stąd
|
|
Pienknie quuuu pienknie
ale co do bonusu do doświadczenie co by to chodziło dopóki "maluszek" będzie mógł korzystać ze zbrojowni klanowej
a co do epickich kiedyś było napisane że będzie TYLKO jeden przedmiot epicki na konto ale ten pomysł jest o niebo lepszy już widzę wysyp epików choć by 1 na 100 to przy dobrym wietrze 1 na dwa dni
i to co ciułacze ciułali na aukcjach jak dla mnie pomysł spoko
powodzenia w realizacji
__________________
cytat: |
Rudek napisał(a)
Przewodnik
Niektórzy nie sa alkoholikami jak Ty i wola kase wydac na inny, znacznie lepszy cel.
|
...A JA PYTAM NA JAKI
...
|
|
28-08-2014 13:56 |
|
|
Kaiten
Lord
Data rejestracji: 30-05-2007
Postów: 264
Klan: Fajny Kraina: Necropolia VIII Skąd: Polska...
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Odwróć zaznaczenie przy wysyłaniu zaproszeń.
Jest to opcja postulowana przez graczy korzystających z telefonów komórkowych i postanowiliśmy, że warto będzie się przychylić do ich próśb.
- Przypomnienie o kończeniu się premium przeniesione z 3 dni na 5 dni przed końcem.
- Ułatwienie licytowania w przypadku zostania przebitym.
W wiadomości o tym, że zostałeś przebity na aukcji zostanie dodany link odsyłający do "listy aukcji", na której będzie widoczna tylko ta jedna aukcja oraz automatycznie otwarte okno licytowania.
- Zakończenie 1 Fazy ekspedycji za 1 dzień premium lub punkty reputacji (tyle ile za założenie łowów).
Balans broni dystansowych. - Na chwilę obecną pracujemy nad ustaleniem ostatecznego wyglądu przygotowywanej zmiany dla broni dystansowych. Planowany termin udostępnienia to jesień 2014.
|
jak dla mnie to najbardziej istotne zmiany na plus
pytanie tylko...kiedy wdrażacie to a kiedy epiki?
działajcie działajcie, powodzenia!
__________________
cytat: |
C47 napisał(a)nikt nie pisał, że 'frajer' czy 'leszcz' nie są słowami obraźliwymi |
|
|
28-08-2014 14:03 |
|
|
Sabio
Top Forum Spamer 2013
Data rejestracji: 07-08-2012
Postów: 1.580
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV Skąd: Bydgoszcz
|
|
Super thx za eventy z okazji ms :-). I to kombinowanie na nb... znowu w nie moj dzien expy xddd
__________________
cytat: |
"Powiem więcej, administracja nie tylko zwiększa drop niektórym graczom, ale też sadziła brzozy w Smoleńsku."
--SZESZEJ-- |
|
|
28-08-2014 14:04 |
|
|
triad
Lord
Data rejestracji: 26-04-2008
Postów: 396
|
|
takie pytanie odnośnie przedmiotów epickich
dsk xxx szybkości +4 ataki
leg dsk szybkość +6 ataków
jak bedzie na epickiej szybkości, przynajmniej teoretycznie podpinam pod to pytanie kastety i pn.
i tak chodzi mi o to jak bedzie to wygladało w stosunku do palnej,
przykładowo do mp5 jeśli można by zasymulować przykładowe statystyki
|
|
28-08-2014 14:05 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
No i świetnie, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu
Jeśli idzie o furię to można by jeszcze rozważyć opcję ataku od razu po otrzymaniu tego "śmiertelnego" ciosu, o ile berkowi został jeszcze jakiś wolny atak, tak tylko piszę
|
|
28-08-2014 14:07 |
|
|
zakonik
Double Ace
Data rejestracji: 16-03-2008
Postów: 141
|
|
Zmiany dystansu tylko dla morii ?
|
|
28-08-2014 14:09 |
|
|
Sherlock
Lord
Data rejestracji: 30-04-2014
Postów: 400
Klan: Fairy Tail r16, Black_Dragons r6 Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Necropolia X; Necropolia XI
|
|
zapowiada sie jeden z lepszych patchow od dawna
chociaz te unikaty wygladaja na bardzo przegiete, farciarz losuje 2-3 unikaty w tydzien i jest bogiem
proponuje upamietnic rowniez ofiary 1ws oraz 3ws
p.s. Sushi, "ich epickim WERSJOM"
__________________ r6: Sherlock Holmes
r16: Sherlock Holmes
r18: Sherlock Holmes
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Zalewajka, mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne.
|
|
|
28-08-2014 14:10 |
|
|
ThorinosR7
Lord
Data rejestracji: 04-06-2010
Postów: 254
Kraina: Necropolia V
|
|
To ja może tutaj jeszcze zaproponuję, żeby nie tworzyć kolejnego tematu:
przypomnienie o kończących się bonusach z aren za srebrne i złote monety (bonusy klanowe info do szefa, zielonego).
__________________
|
|
28-08-2014 14:14 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
A co z bonusami setowymi? Bo prędzej czy później ktoś zbierze sobie jakiś set? Będzie liczony leg dsk, czy będzie epicka wersja?
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
28-08-2014 14:14 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
cytat: |
-Beta Moria: wymagania tatuażu Zabójca zostaną zmienione na: maksymalnie 50/80/50 punktów obrony na poziomie 5.
Postanowiliśmy przetestować proponowaną przez Was zmianę i dla serwerów Moria wgrać testową wersję wymagań tatuażu Zabójcy.
poziom 1 - 7/15/7
poziom 2 - 15/25/15
poziom 3 - 25/40/25
poziom 4 - 35/60/35
poziom 5 - 50/80/50
|
Sushi kurnaaaaa nie o to chodziło! Miało być tak jak proponowała groszek, a nie reszta debili w topicu.
cytat: |
Poziom 1 : obrona hełmu min 1, obrona zbroi min 3, obrona spodni min 1
Poziom 2 : obrona hełmu min 2, obrona zbroi min 6, obrona spodni min 2
Poziom 3 : obrona hełmu min 3, obrona zbroi min 9, obrona spodni min 3
Poziom 4 : obrona hełmu min 4, obrona zbroi min 12, obrona spodni min 4
Poziom 5 : obrona hełmu min 5, obrona zbroi min 15, obrona spodni min 5
|
50/80/50 jest przegięte. Poczytaj uważnie temat.
|
|
28-08-2014 14:15 |
|
|
northway
Triple Ace
Data rejestracji: 17-07-2014
Postów: 216
|
|
mam nadzieje że unikaty będą lekko ograniczone co do ilości jaką możemy nosić,
z czasem mogło by to mooocno zachwiać rynkiem
|
|
28-08-2014 14:16 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
cytat: |
ThorinosR7 napisał(a)
To ja może tutaj jeszcze zaproponuję, żeby nie tworzyć kolejnego tematu:
przypomnienie o kończących się bonusach z aren za srebrne i złote monety (bonusy klanowe info do szefa, zielonego). |
Przydałoby się.. Właśnie zauważyłem, że nie mam już Ninja aktywnego, dzięki
Wszystko wygląda ciekawie, tylko te bonusy z Unikalne Przedmioty Epickie 2.0 to drobna przesada jak dla mnie..
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
28-08-2014 14:17 |
|
|
aetherhero
Member
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 39
Kraina: Necropolia IX
|
|
a co jeśli wypadnie mi epickie cos nie pasujące mi
? w sensie np grając eq palnym wyskoczy jakis speed?
sory za pyt ale nie czaje tego;p ani to sprzedac ani załozyc;p
__________________ NICK W GRZE: Prezes Dżemor
https://youtu.be/0bsSwO_T6ME
|
|
28-08-2014 14:18 |
|
|
amfik
Triple Ace
Data rejestracji: 30-05-2012
Postów: 204
Klan: 69 Kraina: Necropolia IX
|
|
i znowu bezsens.....
ta gra schodzi na psy i tyle
__________________ malwina -> amfik typowy polaczek zawistny wredny kłotliwy mały pieniacz po za tym zero totalne
Torqemada Coteaz: Famfik to zwykły debil, właśnie dzięki takim ludziom odechciewa się gry.
|
|
28-08-2014 14:20 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Northway słusznie zauważył, dla rynku te epickie mogą być gwoździem do trumny. Możliwość wydropienia epickiego na każdy slot, ale na raz można nosić tylko jeden - według mnie optimum.
|
|
28-08-2014 14:22 |
|
|
9452130
Newbie
Data rejestracji: 09-11-2008
Postów: 5
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Strefa IV
|
|
Tak jest dobrze przecież i tak będziecie dropić epickie pałki -.- Pomyślcie trochę zanim się trafi jakiś super epik jeden to minie z pół roku do roku tak naprawdę. Jeśli teraz 1 przedmiot na 5000 jest warty coś to epik będzie warty coś co ok 500000 dropa. Prosta matma. Mi pasuje bo jeszcze NIGDY nie miałem dropa coś wartego i na wszystko muszę zarabiać sememu i dostaję po dupie bo ktoś miał dropy warte 20kk i a ja 200k przez całą grę. To wyrówna jako tako szanse...
__________________ Nick R10 Silnik
Złóż ofertę
|
|
28-08-2014 14:27 |
|
|
Shot91
Lord
Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 287
Klan: SiH Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
masterofpapets napisał(a)
cytat: |
aetherhero napisał(a)
a co jeśli wypadnie mi epickie cos nie pasujące mi
? w sensie np grając eq palnym wyskoczy jakis speed?
sory za pyt ale nie czaje tego;p ani to sprzedac ani załozyc;p |
Na necro możesz bez problemu przesiąść z palnej na białą, nie widzę tu jakiegoś większego problemu. |
tak ładując załóżmy do 65 sposta na r1 cvo jest niebywale trudne wypadnie mi leg dsk epicki amulet lewitki i mając 50 zwiny w trenie będę sie przerabiał na białą, omg widzisz i nie grzmisz
__________________
R1 ZabUjczaParUffka
|
|
28-08-2014 14:28 |
|
|
Kartel
Forum Legend
Data rejestracji: 13-08-2006
Postów: 1.689
Klan: Decados Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Moria III Skąd: Odessa
|
|
wielki props za ułatwiacze dla niskich lvli, myślę że to odżywi bw jak żaden wczesniejszy patch ;p
|
|
28-08-2014 14:28 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Zakończenie 1 Fazy ekspedycji za 1 dzień premium lub punkty reputacji (tyle ile za założenie łowów). |
bosko, dzięki. dyszka
|
|
28-08-2014 14:28 |
|
|
Alaghai666 Niezarejestrowany
|
|
Zwiększenie przyrostu doświadczenia dla low lvl postaci bez większego sensu moim zdaniem bo każda lub prawie każda nowa postać siedzi teraz ile tylko się da w I akcie i farmi złom, wiec lepiej dajcie obniżenie przyrostu doświadczenia.
I tak pomysł z innej beczki, o którym już kiedyś było pisane jeśli dobrze pamiętam, czyli zróbcie automatyczne zamykanie ekspedycji + anulowanie zapek po osiągnięciu ustalonej ilości graczy (ilość tą zakładający ustawiałby podczas odpalania expy). W ten sposób można by spokojnie odpalić expe np. na noc, rozesłać zapki na cały klan i iść spać bez obawy że wbije więcej osób niż potrzeba.
|
|
28-08-2014 14:29 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Witam,
poniżej znajdziecie bogatą listę nadchodzących oraz planowanych na najbliższy czas zmian.
|
A można zapytać o jakiś konkretny dzień wprowadzenia chociaż części tych zmian?
Powiedzmy, QoL changes wchodzą w ciągu najbliższych 7 dni, zmiany berka w ciągu 2ch tygodni, szybszy rozwój dla maluchów na starych serwerach od jutra... możemy liczyć na takową informację w miejsce
cytat: |
nadchodzących oraz planowanych na najbliższy czas |
tej informacji?
|
|
28-08-2014 14:29 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
Jeżeli miałyby być ograniczenia co do ilości noszonych epików/unikatów, to 3 byłoby dobrą opcją bo można by jakiś set uzbierać.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
28-08-2014 14:32 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
a sa jakies pomysly by wprowadzic cos podobnego do epikow na serwerach typu Moria?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
28-08-2014 14:33 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
cytat: |
Alaghai666 napisał(a)
Zwiększenie przyrostu doświadczenia dla low lvl postaci bez większego sensu moim zdaniem bo każda lub prawie każda nowa postać siedzi teraz ile tylko się da w I akcie i farmi złom, wiec lepiej dajcie obniżenie przyrostu doświadczenia.
I tak pomysł z innej beczki, o którym już kiedyś było pisane jeśli dobrze pamiętam, czyli zróbcie automatyczne zamykanie ekspedycji + anulowanie zapek po osiągnięciu ustalonej ilości graczy (ilość tą zakładający ustawiałby podczas odpalania expy). W ten sposób można by spokojnie odpalić expe np. na noc, rozesłać zapki na cały klan i iść spać bez obawy że wbije więcej osób niż potrzeba. |
Zwiększenie przyrostu doświadczenia z tego co zrozumiałem jest darmową opcją premium, czyli chcesz to włączasz, nie chcesz to biegasz z normalnym expem.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
28-08-2014 14:35 |
|
|
eurorubel
Forum Ace
Data rejestracji: 17-08-2013
Postów: 76
Kraina: Necropolia VI
|
|
RE: Patch 1.5.6 + event MŚ w Siatkówce + event II WŚ + przyszłość przedmiotów Epickich |
|
Legendarny Doskonały Tygrysi Kask Adrenaliny
Typ: Hełm
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +17, ODPORNOŚĆ +6, obrona przedmiotu -8, SIŁA +11, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5
Wymagania: SIŁA: 46, POZIOM: 33, Postać musi być w akcie: 2
Epicki Tygrysi Kask Adrenaliny
Typ: Hełm
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +21, ODPORNOŚĆ +7, obrona przedmiotu -8, SIŁA +14, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5
który z bonusów będzie działał i czy wogle bedzie działał z
Epicki Tygrysi Kask Adrenaliny
leg dsk tygrysia koszulka
leg dsk tygrysie szorty?
a)
Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %
b)
Dobry Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +17 %, unik przed bronią białą +15 %
c)
Doskonały Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +19 %, unik przed bronią białą +16 %
d)
Legendarny Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %, obrażenia wszystkich broni +10
e)
Legendarny Dobry Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +17 %, unik przed bronią białą +15 %, obrażenia wszystkich broni +15
f)
Legendarny Doskonały Tygrysi : szansa trafienia krytycznego +19 %, unik przed bronią białą +16 %, obrażenia wszystkich broni +20
__________________ eurorubel r10
|
|
28-08-2014 14:37 |
|
|
JelenMaster
Triple Ace
Data rejestracji: 25-09-2007
Postów: 174
Klan: DROPSY Kraina: Necropolia V Skąd: Bełchatów
|
|
Większość zmian na plus.
A co do epickich rozumiem, że to jeszcze koncepcja i dużo może się zmienić, ale nie podoba mi się fakt, że nie będzie można nimi handlować. Już lepiej żeby pojawiały się rzadziej ale by była możliwość handlowania nimi. Co jak ktoś ma leg dsk słoneczny set lewitacji i wpadnie mu nagle epicki tytanowy pierścień lewitacji? ma go sprzedać w sklepie albo zmieniać się specjalnie pod niego? Bo jak białasowi wypadnie palna, albo palniakowi speed to jeszcze do przeżycia, ale unikalne części setów to inna sprawa. Dlatego moim zdaniem powinna być opcja sprzedaży/wymiany takich itemów, albo najlepiej jakiś specjalny rodzaj aukcji.
__________________
|
|
28-08-2014 14:38 |
|
|
Che_Deva
Viking
Data rejestracji: 24-03-2007
Postów: 718
Klan: Pe Es De Kraina: Moria III Skąd: A ja wiem ?
|
|
No wreszcie dupy ruszyliście ileż można sie obijać i grzać w słońcu za hajs graczyxD?
Ogólne super zmiany aż, chce się grac jestem przekonany, że w/w zmiany spowodują większe chęci do gry u starych graczy. Nowi gracze będą walić drzwiami i oknami a serwery wkrótce będą pełne i trzeba będzie otworzyć ich więcej
Szczególnie podoba mi sie ta opcja, własnie załadowałem premkę i bardzo chętnie wykorzystam ją na ten dodatek:
- Zakończenie 1 Fazy ekspedycji za 1 dzień premium lub punkty reputacji (tyle ile za założenie łowów).
Długo czekałem na to i cieszę się, że moje prośby zostały w końcu wysłuchane, dziękuje.
PS. czy aby Furia berserkera nie spowoduje, że będzie to jedyny słuszny tatek do białej 1 i 2h? Przecież dzieki temu berek, który i tak jest top1 tatuażem dostanie kolejny bonus i będzie wybierany przez innych graczy jeszcze częściej.
Jeśli zostaniecie przy furii w takiej opcji jaką przedstawiliście, proponuje dobrze zastanowić się nad zmianą zapominanego i prawdopodobnie najsłabszego tatka w grze czyli gangstera.
Pozdrawiam
Dawid Odra
__________________
|
|
28-08-2014 14:39 |
|
|
|