Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » Bugi i problemy techniczne » WSZYSTKIE złoto a areny klan VS klan » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony złoto a areny klan VS klan 7 Ankieta - średnia ocena: 7,437 Ankieta - średnia ocena: 7,43
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
jaroufo_1
Member


Data rejestracji: 13-10-2013
Postów: 35

złoto a areny klan VS klan Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Oświadczam że przeczytałem(-am) temat: Najczęściej zgłaszane bugi i problemy (Najczęściej Zgłaszane Problemy I Ich Rozwiązania) i opisany przeze mnie problem się tam nie znajduje.

Id lub nick w grze: seximen
Przeglądarka internetowa: mozilla

Opis problemu:
założone wszystkie możliwe areny klanl vs klan, wygrane 85% aren...
co z tego...

Nagroda sezonowa za udział w Arenie to Złote monety: 0.

http://r11.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=6be66ccbb5

a na innych serwerach się przedstawia to tak:

r1 - http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=a7687eaa37

r3 - http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=3fea2bc9f1

r4 - http://r4.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=957c8d3732

r6 - http://r6.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b6e2dc6560

r7 - http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=409b6a01b1

r12 - http://r12.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=ce011a9742

r16 - http://r16.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=689926d8c4

na r7, gdzie wygranych ogółem było 35% aren było złoto...
wszędzie od 180 do prawie 600 złotych monet wpadło...

dlaczego na r11 nie było złota ??

__________________
jaroufo z forum

r1/r3/r4 - jaroufo
r11 - seximen
r12 - banditen
01-01-2015 17:15 jaroufo_1 jest offline Szukaj postów użytkownika: jaroufo_1 Dodaj jaroufo_1 do Listy kontaktów
Riper_Angel
Viking


Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie mają znaczenia wygrane, ma znaczenie ile max osób może mieć klan, ile faktycznie ma i ile regularnie wbijalo
01-01-2015 17:19 Riper_Angel jest offline Szukaj postów użytkownika: Riper_Angel Dodaj Riper_Angel do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie ogarniasz wzoru przyznawania pkt. sezonowych ;p

Złote monety na koniec sezonu nie dostaje się za wygrane czy przegrane areny czy ranking

Po każdej arenie klan dostaje odpowiednią ilość PKT sezonowych, na koniec sezonu pkt te są zliczane i dzielone przez 2, wynik to złote monety

0 oznacza, że nie dostawaliście pkt sezonowych po arenach, prawdopodobnie dlatego, że zbyt mało osób wbijało w areny

wzór działa dobrze, promuje aktywność całych klanów, nie grupki ludzi

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
01-01-2015 17:21 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
kfiecio
Lord


Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Bo system promuje klany duze pelne i aktywne.

Trzeba wywalic niaktywnych i zmienic lidera, inaczej mozesz pomazyc o monetach na koniec sezonu,

Zapodasz Trova ten wzor skoro go tak bardzo "ogarniasz"?

__________________
Zbieram na wino
01-01-2015 17:26 kfiecio jest offline Szukaj postów użytkownika: kfiecio Dodaj kfiecio do Listy kontaktów
jaroufo_1
Member


Data rejestracji: 13-10-2013
Postów: 35

Autor tematu Temat rozpoczęty przez jaroufo_1
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

no właśnie dlaczego nie promowane są mniejsze klany, tylko top5 ??
nasz klan nie powstał z myślą o złotych monetach po wprowadzeniu aren, istniał wcześniej...

dla mnie to jest chore...

__________________
jaroufo z forum

r1/r3/r4 - jaroufo
r11 - seximen
r12 - banditen
01-01-2015 17:44 jaroufo_1 jest offline Szukaj postów użytkownika: jaroufo_1 Dodaj jaroufo_1 do Listy kontaktów
Riper_Angel
Viking


Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A ilu ludzi ma twój klan i ilu może przyjąć?

Wypełnij klan na max, niech wbijaja wszyscy, to będzie złoto na koniec.
01-01-2015 18:23 Riper_Angel jest offline Szukaj postów użytkownika: Riper_Angel Dodaj Riper_Angel do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wzór podał sam Konrad w dziale Bety, nie chce mi się szukać ;p

Dla przykładu weźmy klan, który posiada 40/45 członków i do areny wbije 35
(50 - 45) + (35 - 10) = 5 + 25 = 30 co daje 15 złotych monet na koniec sezonu

(50-a) + (b-c) = d
50 - wartość stała
a - max liczba członków w klanie
b - liczba osób dołączonych do areny
c - liczba osób nie dołączonych do areny (liczona od max liczby osób w klanie, a nie od liczby obecnych osób w klanie)
d - liczba pkt sezonowych

Jeżeli się nie mylę, to klan posiadający max liczbe 50 musi mieć w arenie minimum 26 osób, żeby zarobić jakikolwiek pkt sezonowy ;p

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
01-01-2015 19:24 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
kfiecio
Lord


Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Skopiuje to co napisalem w innym temacie bo w tym to jest bardziej na temat. tam sie juz w tej sprawie nie bede udzielal

Aktualnie wzor wyglada tak

50-2*m+2*d=p

Gdzie m to max czlonkow klanu a d liczba osob ktore wbily (uproscilem wzor podany przez Trova).

Na wiele sposobow mozna go poprawic chociazby tak

50-m-c+2*d=p

Gdzie c to rzeczywista liczba czlonkow klanu

ale optowal bym za daniem:

50-2*c+2*d=p (kazdy 100% aktywny klan zgarnia 50pkt)

a jezeli sie boimy 1 osobowych klanow:

50-2*max(25,c)+2*d=p

Bedzie to karac klany z mniej niz 25 czlonkami (samotnik zgarnie na arenie 2 punkty sezonowe)

Mozna by to nawet wzmocnic i zamiast 2 dac wiekszy mnoznik (jezeli boimy sie klanow kilkuosobowych) oczywiscie bedzie to tez mocniej karac mniejaktywne klany. Ale to chyba nie jest konieczne?

50-3*max(25,c)+3*d=p

Albo karac klany np ponizej 35 czlonkow

50-2*max(35,c)+2*d=p (dopiero klan 11 osobowy zgarnie 2 punkciki)

lub poprostu mocniej za kazdego brakujacego czlonka do 25

50-2*max(25,c)-2*max(25-c,0)+2*d=p

Sprawa do przemyslenia


Nikt nie odpisuje to sobie jeszcze raz zedytuje Smile mysle ze najbardziej przejrzysty bedzie wzor postaci 50 pkt - kara za nieaktywnych - kara za puste miejsca w klanie
obecnie jest 50 -2*ilosc nieaktywnych minus -2*ilosc wolnych miejsc ogolny wzor moglby wygladac tak

50 -k*n -l*max(w-m,0)

gdzie
n-ilosc osob ktore nie wbily
w-ilosc wolnych miejsc w klanie

k,l,m to parametry do ustalenia
k-punkty odjete za 1 nieobecnego (obecnie 2)
m-ilosc wolnych miejsc w klanie za ktore klan nie jest karany (obecnie 0)
l-punkty odjete za 1 wolne miejsce powyrzej limitu (obecnie 2)

Mysle ze mozna by zezwolic na okolo 10 miejsc wolnych zwiekszajac l do powiedzmy 3 lub 4, albo dodac dodatkowe czlony zeby karac za bardzo duza ilosc miejsc wolnych np

50 -2*n -2*max(w-10,0) -2*max(w-15,0) -2*max(w-20,0) -2*max(w-25,0)

Za wolne miejsca powyrzej 10 odejmujemy 2 punkty, powyrzej 15 odejmujemy 4, powyrzej 20 odejmujemy 6 i powyrzej 25 odejmujemy 8,

Jezeli nie wchodzi w gre bezkarne posiadanie wolnych miejsc w klanie to moze zmniejszyc kare za mala ich ilosc?

50 -2*n -0,5*w -0,5*max(w-5,0) -1*max(w-10,0) -1*max(w-15,0) i ew tak dalej

Wtedy pierwsze 5 miejsc karane jest strata 0.5 pkt kazde, nastepne 5 strata 1 pkt, nastepne 5 strata 2 pkt, nastepne 5 kara 3 pkt i ew tak dalej.

Napewno zniecheci to do wywlania osob tylko na areny bo sie bedzie tracic (troche mniej niz teraz ale zawsze a wygranej nigdy sie nie ma pewnej) a klany niekombinujace nie beda tracily az tyle jak teraz gdzie 10 miejsc wolnych w klanie=20pkt mniej przy ostatnim przytoczonym wzorze bylo by to 7,5 pkt

__________________
Zbieram na wino

Ten post był edytowany 6 raz(y), ostatnio edytowany przez kfiecio: 03-01-2015 20:46.

01-01-2015 21:05 kfiecio jest offline Szukaj postów użytkownika: kfiecio Dodaj kfiecio do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

rozważał bym inną opcję:

(50/max ilość graczy w klanie*ilość graczy, którzy dołączyli)zaokr w gore


oznacza to, że nie sprawdzamy ile jest martwych dusz w klanie i jedyne co liczymy to ilość graczy, którzy dołączyli do areny i za tych graczy przyznajemy punkty sezonowe.

Za to czym większy klan (możliwe max członków) tym mniej punktów dostajemy za każdego dołączonego.

Przykłady:

A:
- dołączonych 25
- maksymalna liczba członków 40
=32 punktów

B:
- dołączonych 10
- maksymalna liczba członków 40
=13 punktów

C:
- dołączonych 10
- maksymalna liczba członków 20
=25 punktów

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


14-01-2015 14:48 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
kfiecio
Lord


Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Opcja o wiele lepsza od obecnej (bedzie wiecej zlotych money na koniec sezonu) tylko ze nadal nie rozrozniamy wolnych miejsc w klanie od nieaktywnych czyli terz bedzie presja na zmiane lidera zeby klan byl pelny. Wzor przekladajac na moj zapis przedstawial by sie tak:

50 -(m/50)*n -(m/50)*w

m-max miejsc w klanie
n-ilosc nie wbitych osob
w-ilosc wolnych miejsc

Placzow raczej nie bedzie bo kara za niewbitego i wolne miejsce spadnie z obecnych 2 do m/50 (wlasciwie to spadnie dla klanow z maksem powyrzej 25, czyli prawie wszystkich)

Ale mozna rozwazyc slabsze karanie za wolne miejsce

50 -(m/50)*n -0.5*(m/50)*w

albo nie karanie kilku wolnych miejsc w klanie (powiedzmy 5)

50 -(m/50)*n -(m/50)*max(w-5,0)

__________________
Zbieram na wino
16-01-2015 09:55 kfiecio jest offline Szukaj postów użytkownika: kfiecio Dodaj kfiecio do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W Twoim wzorze problemem będzie zapełnianie klanu martwymi duszami trzymanymi tylko po to by dostawać za nie 1/2 kary.

Przykładowo:

klan A
max 50 graczy, w klanie 10 graczy dołączających oraz 10 duchów

Wynik= 30

Klan B
max 50 graczy, w klanie 10 graczy dołączających oraz 0 duchów

wynik = 20

Celowo odszedłem od karania za "nieobecnych" do nagradzania za dołączonych by nie miało znaczenia czy gracz jest nieaktywny czy go nie ma.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


19-01-2015 09:57 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
kfiecio
Lord


Data rejestracji: 17-10-2007
Postów: 463
Rasa w grze: Ssak
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
W Twoim wzorze problemem będzie zapełnianie klanu martwymi duszami trzymanymi tylko po to by dostawać za nie 1/2 kary.

Przykładowo:

klan A
max 50 graczy, w klanie 10 graczy dołączających oraz 10 duchów

Wynik= 30

Klan B
max 50 graczy, w klanie 10 graczy dołączających oraz 0 duchów

wynik = 20


Zeby temu zapobiec mozna by brac do obliczen sily klanu wszystkich obecnych a nie tylko dobitych, wtedy klan z duza iloscia martwych dusz mial by mniejsza szanse na wygrana. Trzeba by bylo wtedy kalkulowac czy miec 2-3 punkty za marwe dusze czy troche wieksze szanse na 10 zlotych monet

Edycja:
Niezauwazylem ze zle policzyles w podanych przez ciebie przykladach i wg tego wzoru
50 -(m/50)*n -0.5*(m/50)*w
n-ilosc niedolaczonych "duchow"
w-ilosc wolnych miejsc
klan A
max 50 graczy, w klanie 10 graczy dołączających oraz 10 duchów

Wynik= 50-10-0.5*30=25

Klan B
max 50 graczy, w klanie 10 graczy dołączających oraz 0 duchów

wynik = 50-0-0.5*40=30

Czyli taki wzor promuje jednak wywalanie nieaktywnych

Koniec edycji


cytat:
SushiMaker napisał(a)
Celowo odszedłem od karania za "nieobecnych" do nagradzania za dołączonych by nie miało znaczenia czy gracz jest nieaktywny czy go nie ma.


Podstawowym zalozeniem jest zeby 100% aktywny (pozniej dodano i pelny) klan mial 50 punktow. Kazdy wzor w takiej sytuacji bedzie polegal na karaniu za nieaktywnych/wolne miejsca, to ze nie ma znaczenia czy gracz jest nieaktywny czy go nie ma przeklada sie na to ze za obie sytuacje jest taka sama kara Smile (obecnie 2 pkt)

Nie bede szedl w zaparte zeby wolne miejsca byly slabiej karane niz nie wbite osoby. Rozumiem ze chcecie utrzymac kare zeby 1 osobowe klany nie zgarnialy 50 pkt bez wysilku, Tylko ze takie rozwiazanie delikatnie mowiac zacheca do zonglowania liderem zeby miec jak najmniej wolnych miejsc. Przy slabszej karze zacheta bedzie mniejsza, co w sumie juz jest osiagniete przez twoj nowy wzor. Mniej pelne klany nie beda juz az tak odstawac od tych pelnych i moze sie uda odpalic cos poza fortuna.

__________________
Zbieram na wino

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez kfiecio: 20-01-2015 17:01.

19-01-2015 21:59 kfiecio jest offline Szukaj postów użytkownika: kfiecio Dodaj kfiecio do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » Bugi i problemy techniczne » WSZYSTKIE złoto a areny klan VS klan

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH