Takie coś mi przyszło do głowy - rozwinięcie tatuaży |
groszekZpuszki Niezarejestrowany
|
|
|
26-01-2015 16:59 |
|
|
Exorcist
King
Data rejestracji: 22-04-2007
Postów: 766
Kraina: Moria Skąd: Mroczne Lasy Wielkopolski
|
|
Zmiany okej.
Rozwinięcie tatuaży niesamowicie słabe i źle zrobione.
W okolicach morii każdy weźmie +25% doświadczenia do eksp.
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne. |
|
|
26-01-2015 17:08 |
|
|
groszekZpuszki Niezarejestrowany
|
|
|
26-01-2015 17:17 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
|
|
Zamysł dobry, ciekawy - jest to rozwinięcie de facto tematu z Misz-Masz, jednak wartości skrajnie niedopracowane.
|
|
26-01-2015 17:22 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
tylko po zrownaniu atakow i wypraw graczom z premium i bez premki, w przeciwnym razie zdecydowane nie.
pomysl ofc fajny.
|
|
26-01-2015 17:55 |
|
|
szampi1
Emperor
Data rejestracji: 01-12-2007
Postów: 1.291
Kraina: Moria VI
|
|
Będzie duży problem z balansem. Jeśli max exp ograniczymy do 55k, to trzeba czymś nadrobic te brakujące 30k na poziomach 90-100 (najwiekszy robot w 4 to koło 83k expa bez potęgi, z tatuażem na max + erudyta). Wyżej się za bardzo nie znam. Trzeba zrobić to tak, by nikt nie stracił expa/tydzień. Można nawet trochę zwiększyć, ale minimalnie (max 5-10k na tydzień)
Komu sie chce, niech liczy. Mi by się nie chciało ;]
EDIT: aha. I tak nie wejdzie ;]
btw ograniczenie expa do 55k dla każdej expy to będzie jednak strzał w kolano. Nie będzie opłaciło sie robić eq pod wendigo w 3, to będzie wystarczało zrobić robota w 5 i z bańki. Wypadałoby więc obciąć exp z mobów do 1/2, ewentualnie 3/5 obecnego expa, potem wszystko policzyc i dopiero później zwiększać exp z ataków- to taka podpowiedź
)
__________________ Coś, kiedyś
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez szampi1: 26-01-2015 18:58.
|
|
26-01-2015 18:56 |
|
|
|