Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Afixowana palna - czas najwyższy? » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (2): [1] 2 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Afixowana palna - czas najwyższy? 25 Ankieta - średnia ocena: 5,36
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Afixowana palna - czas najwyższy? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W związku z tematami o palnej, obserwacją gry oraz wyliczeniami nie chce wyjść nic innego niż to, że jedyną drogą dla palnej jest dodanie jej afixów. Wiem, że dla wielu brzmi to jak herezja, ale jak się odłoży emocje na bok i skupi na rozumie, to trudno znaleźć przeciwwskazania.

Nastała era epików, w której wydropić białą jest łatwiej niż palną. Zwiększenie "mocy" białych afixów spowodowało, że cała masa (pewnie dziesiątki) białych broni 2h na dsk speedzie osiąga lepsze teoretyczne (tzn. czysty dmg) obrażenia od niebotycznych sprzętów pod palną. Topowe (niebotyczne) sprzęty pod białą 2h oznaczają dwa razy więcej dmg na korzyść białej 2h.

Dla przykładu (/runda):
Top dmg 2x e. skorpy (vs 0 odp): 8265 - 9719
Top dmg e dem piła autokraty (vs def 200): 17004 - 22187
Oba na totalnym end game sprzęcie (e. sufowane śmierć sety itd.), którego najprawdopodobniej nie da się ulepszyć pod względem dmg*

*nie robiłem obliczeń dla białej 2h w krwawym secie z max szansa na kryta z broni/gruczołów

Przykład "z dołu":
e. Przeklęta Halabarda Mocy, DB SPEED, DB mściwiec lewi, db krwawa adra, kły/gruczoły max, 100lvl, vs def 200: 7322 - 9140


Pojawiają się linki jakoby to palna była super. Otóż nie jest. Palna sobie radzi w konkretnych sytuacjach, ale po wprowadzeniu epików balans rozjechał się w postępie geometrycznym. Wzrost szansy na kryta spowodował, że palna dostała po tyłku bardziej niż wcześniej dostawała. Przed epikami faktycznie niewiele (w praktyce) broni 2h było super kozackich. Teraz sam już zezłomowałem chyba 5 broni białych 2h, którymi mógłbym robić większy niż moją palną (zostałem przy e ostrej pile = 2,5k/rundę na db speedzie). Po prostu łatwiej wylosować niezła białą niż e orchę, która, na papierze(!!!), sama w sobie życia nie odmieni w starciu z średnim epickim 2h na dsk speedzie. O epickich speedach nawet nie mówię, bo palna nigdy im nie doskoczy.

W każdym razie pasuje powiedzieć NIE następującym mitom:
- palna to broń na początek - który na większości serwerów minął kilka lat temu,
- palna jest łatwa do uzbierania - nie ma kupowania, nie ma tej łatwości,
- palna osiąga tyle co biała 2h i dyst 1h i 2h - jak ktoś uważa inaczej to: http://r3.bloodwars.interia.pl/test_item...2&playerLvl=100 i czekam na efekty kalkulatorowania .

Jak tak próbowałem skonkretyzować co można poprawić lub zmienić to wszystkie drogi prowadzą do afixów.

Pomijając smutną tradycję palnej bez afixów, nie ma przeciwwskazań. Są same zalety.

1. drop: palna z afixami (pref i suf) będzie ciężka do znalezienia. Top prefix/podstawa/sufix spotkają się w palnej tak często jak dem/piła/autokraty czyli "nigdy", ale jakaś szansa jest,
2. stan aktualny: dodanie afixów nic nie burzy. Od momentu x mogą wypaść bronie afixowane i tyle. Dzisiejsze skorpy działają tak jak działają,
3. balans: pracować na afixach łatwiej niż na karkołomnym ustawianiu ewo czy umagów (te powinny być zbalansowane względem siebie),
4. Content: zawartość gry jest ciekawsza,
5. przyszłość: pozostawienie aktualnej sytuacji do niczego dobrego nie doprowadzi. Wiadomo jaki system wprowadzania nowych przedmiotów ma administracja i to on spowodował, że różnice między palna a białą 2h wzrosły w postępie geometrycznym a nie arytmetycznym.


Nie podam konkretnych propozycji afixów bo to nie moja rola. Jak ktoś je sobie nawymyśla ten frajer, taka prawda. Nazw, kombinacji bonusów może być nieskończoność i wiadomo kto finalnie na coś postawi. Na pewno nie któryś z graczy.

Żeby nie być jednak tak dramatycznie niekonkretnym to pokażę kilka (z owej nieskończoności) przykładów i ich wpływ na moc wybranych kombinacji przedmiotów). To nie są propozycje, tylko zobrazowanie jak wpływają modyfikacje na ilość obrażeń.

Interesuje mnie tylko dmg. Wpływy, luck, zasięg itp. to tylko zapychacze ograniczające szanse na drop "topowych" afixów (dokładnie tak jak w białej).
Dla analogicznego top zestawu:
Epicka Śmiercionośna Korona Prekognicji
Epickie Śmiercionośne Spodnie Inków
Epicka Śmiercionośna Kurtka Orchidei
e. jastrzębie koncy p/p/a
Kły max
Gruczoły max
Wiedza tren 55
Oświecony max
lvl 100:
2x e skorp: 8265 - 9719
2x e (+1 atak) skorp (+50dmg): 10248 - 12156
2x e (+7 atak) skorp (+50dmg): 14706 - 16862
2x e (+7 atak) skorp (+7% kryt): 13007 - 15296
2x e skorp (+7% kryt): 8772 - 10316.46
2x e (+20 dmg) skorp (+7% kryt) 9474 - 11018
2x e (+20 dmg) skorp (+50dmg) 10579 - 12033

Tak żeby było śmieszniej (nie polecam wprowadzania tego Pleased ) przykładowe bonusy, które DORÓWNUJĄ top białej 2h w dmg/runda:
2x e (+11 atak) skorp (+90dmg): 19767 - 22325

Mp5k nie chce mi się sprawdzać, bo w każdej z powyższych wyjdzie po prostu gorzej (bonus i różnica kryta wiele nie da na top sprzęcie).

e ak47 na takim samym sprzęcie i założeniach:
e ak47: 6980 - 8147
e (+1 atak) ak47 (+50 dmg): 8627 - 9856
e (+14 atak) ak47 (+50 dmg): 14235 - 16262
e (+1 atak) ak47: 7347 - 8576
e (+14 atak) ak47 (+20% kryt): 14017 - 16361
e (+100 dmg) ak47 (+20 kryt): 10882 - 12232
Ponownie ak47 wychodzi najlepiej, reszta 2h bedzie miała analogicznie gorsze osiągi.

Nie analizuję śmieciowych afixów typu +5dmg czy +2% kryta, bo prawie nic nie zmienią (chociaż będą dropić).

Dla sprzętu realnego( takiego "Życiowego") praktycznie nie da się wykonać analogicznego porównania. Nie ma w praktyce zero-jedynkowego odniesienia np. dsk orcha = dsk speed i co za tym idzie porównywanie dmg zestawu na jednym i drugim obarczone jest błędem w założeniu. W każdym razie dla takiego zwykłego, codziennego sprzętu palnego (nie nakierowanego w 100% na dmg, bo praktyka na to nie pozwala) uwzględniając wydropienie najlepszej broni palnej razy dwa:


Epickie Preko
Gacie pasterza
Legendarna Doskonała Kamizelka Orchidei
dsk jastrzębi bez sufa
Kły max
Gruczoły max
Wiedza tren 55
Oświecony max
vs ODP 50
Epicki Skorpion x2: 3778 - 4702
2x e (+1 atak) skorp (+50dmg): 5698 - 6688
2x e (+7 atak) skorp (+50dmg): 7977 - 9363
2x e (+7 atak) skorp (+7% kryt): 6028 - 7502
2x e skorp (+7% kryt): 4019 - 5001
2x e (+20 dmg) skorp (+7% kryt) 4674 - 5657
2x e (+20 dmg) skorp (+50dmg) 5934 - 6858

Dla porównania:
2x e MP5K: 3415 4444
2x e (+1 atak) MP5K (+50dmg): 5129 - 6252
2x e (+7 atak) MP5K (+50dmg): 7694 - 9379
2x e (+7 atak) MP5K (+7% kryt): 5922 - 7708
2x e MP5K (+7% kryt): 3619 - 4710
2x e (+20 dmg) MP5K (+7% kryt): 4165 - 5256
2x e (+20 dmg) MP5K (+50dmg): 5529 - 6620

Jest więc ogromne pole do popisu. Pod względem dropu ,docelowo powinno być lepiej niż w białej 1h. Dlaczego? Bo biała też jest smutna ze względu na to, że większość do niczego się nie nadaje. Białą budują afixy, podstawa jest modyfikatorem, a palną buduje podstawa i to by się nie zmieniło. Afixy byłyby modyfikatorem. Z powyższego widać, że 7 ataków dla 1h czy 14 ataków dla 2h to za dużo (tzn. nie jest ale nikt tej "guli" nie przełknie Pleased ), ale jest ogromna przestrzeń do kombinowania. Korzyści wynikające z uatrakcyjnienia palnej (i utrudnienia jej dropu) byłyby o wiele większe niż problemy wynikające z potrzeby dobalansowania białej 1h (ale o tym pisać nie będę, niech inni się pocą).

Hejterzy mogą hejcić, kalkulatory mogą liczyć. Liczę na tych drugich, będzie ciekawiej.
08-03-2015 12:03 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
pieczarr
Lord


Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

I handel by troche wstal. Jestem za, chociaz administracja pewnie bedzie bojkotowac.
(zeby nie bylo - gram biala 1h/2h)
08-03-2015 16:33 pieczarr jest offline Szukaj postów użytkownika: pieczarr Dodaj pieczarr do Listy kontaktów
HybridTheory
Member


Data rejestracji: 31-07-2010
Postów: 36
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jestem za. Gram palniakiem od poczatku i coraz rzadziej widze w tym jakis sens, nie mam oczywiscie mega sprzetu - wciaz na niego czekam. Ogolnie nie tylko do palnej, ale jestem zdania tego zeby sie przydalo wiecej tych affixow i suffixow.

__________________
R4 - Buckethead
R13 - Buckethead
R14 - Buckethead
08-03-2015 17:05 HybridTheory jest offline Szukaj postów użytkownika: HybridTheory Dodaj HybridTheory do Listy kontaktów
kwachu
Lord


Data rejestracji: 04-05-2009
Postów: 414
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jasne dać bonus dla palnej bo za słaba jest.. a może być tak wziąć pod uwagę defa hee?? 2 umagi do defa i nagle palnik ma 500-600 albo i więcej defa i co?? leje białą, leje większość dystkow.. plącz temat o palnej po raz kolejny..
08-03-2015 17:33 kwachu jest offline Szukaj postów użytkownika: kwachu Dodaj kwachu do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Kaagular
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kwachu napisał(a)
jasne dać bonus dla palnej bo za słaba jest.. a może być tak wziąć pod uwagę defa hee?? 2 umagi do defa i nagle palnik ma 500-600 albo i więcej defa i co?? leje białą, leje większość dystkow.. plącz temat o palnej po raz kolejny..

A może by wziąć kalkulator?
Po pierwsze moje wyliczenia uwzględniają 200 defa (dość niezła ilość bez umagów), po drugie żeby top dmg białej zrównać do top dmg palnej trzeba 900 defa, po trzecie tyle ile umagów potrzebujesz na x defa daj białej i ponownie oblicz dmg. To nie jest temat o umagach, które powinny być zbalansowane względem siebie np. def vs ignor.
Zapomnij o raportach... balansu szukaj tu: http://r6.bloodwars.interia.pl/test_item...1&playerLvl=100 a nie w linkach pokazujących nie wiadomo nawet co (nie widać sprzętu ani umagów).
08-03-2015 17:51 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

niestety jest tak, że palna rządzi w pvp a biała na expach i kw

dla mnie to jest OK biorąc pod uwagę epiki i to, że teraz niektórzy walczący bronią białą są mocniejsi w palnej od topowych palniaków serwerowych ALE RÓWNIEŻ NA ODWRÓT.

moim zdaniem PALNA POWINNA DOSTAĆ JAKIŚ ARKAN DO DMG na expach i KW ponieważ białą wbijesz max dziki i dmg zwiększa się kilkukrotnie, a palną?

np. zrobić set KONCENTRACJI (ten set ponieważ nie ma dużego użytku bojowego):

Arkano:
Podwójne uderzenie
Działanie - obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1,
Koszt: 20pkt, 1 pkt arkanowy.

to samo arkano co niedźwiedź tylko dla palnej broni,

+ palnej taki, że ignoruje defa, a biała nie, dlatego koszt 20 a nie 10.

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez shockth: 08-03-2015 18:15.

08-03-2015 18:14 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Hiriji
Full Member


Data rejestracji: 05-03-2015
Postów: 66

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jestem na nie. chyba żeby afixy do palnej wyskakiwały dopiero od a3. W a1 palna jest i tak zbyt mocna. W a2 jest może troszkę słabsza w pvp ale dużo lepsza na expy dopiero od a3 zaczyna się z nią problem

__________________

08-03-2015 19:31 Hiriji jest offline Szukaj postów użytkownika: Hiriji Dodaj Hiriji do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Kaagular
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
shockth napisał(a)
niestety jest tak, że palna rządzi w pvp a biała na expach i kw

Jak bym nie liczył to mi na to nie wychodzi. Potencjał białej w epickich broniach jest większy bez względu na zastosowanie. Rozważam unik, ale to po pierwsze nie takie proste do policzenia a po drugie nie widzę znacznego wpływu na korzyść palnej. Jedyne co to palna w pvp sobie radzi dzięki HP, a to zupełnie inny temat. No i im lepszy sprzęt tym bardziej wpływy tracą na rzecz dmg.

cytat:
chyba żeby afixy do palnej wyskakiwały dopiero od a3

Mogłyby być tylko dla epickich. Czemu nie.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kaagular: 08-03-2015 20:01.

08-03-2015 19:47 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
Midas-grala
Turbo Moderator


images/avatars/avatar-5.jpg

Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K.
Kraina: Necropolia
Skąd: Pabianice

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Palna jest słaba tylko na ekspach vs hmoby.
W pvp spokojnie sobie radzi.
Na KW są lokacje gdzie musisz mieć palniaka albo dyst, bo biała też nie poradzi.

Ja bym dodał palnej dmg zależne od obrony przeciwnika.
Najmniejszy Robot 350 defa, Anub 400

Dodać palnej w 3 akcie +1 dmg/10 obrony wroga.
Nie zaburzy to mocno walk pvp - palna stanie sie najwyżej bunkroniszczycielem.
Ale to też dobrze, bo powrócą bunkry pod hp jak i bunkry anty biała.

Za to na ekspie Robot dostaniemy minimum:
Przy Robocie +35 dmg /cios
Na epik skorpach 35x 14 x 2= 980 dodatkowego dmg/runda
Na Akaczu 35x18 = 630 dodatkowego dmg/runda
I to nie licząc krytyków !

Większy mob, dmg palnej jeszcze się zwiększy
Na Kronosie dmg/hit zwiększyłoby sie o 70. Problemem póki co pozostaje to 300 sposta

__________________
Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
08-03-2015 20:21 Midas-grala jest offline Szukaj postów użytkownika: Midas-grala Dodaj Midas-grala do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Kaagular
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Midas-grala napisał(a)
Palna jest słaba tylko na ekspach vs hmoby.
W pvp spokojnie sobie radzi.
Na KW są lokacje gdzie musisz mieć palniaka albo dyst, bo biała też nie poradzi.

Ja bym dodał palnej dmg zależne od obrony przeciwnika.
Najmniejszy Robot 350 defa, Anub 400

Dodać palnej w 3 akcie +1 dmg/10 obrony wroga.
Nie zaburzy to mocno walk pvp - palna stanie sie najwyżej bunkroniszczycielem.
Ale to też dobrze, bo powrócą bunkry pod hp jak i bunkry anty biała.

Za to na ekspie Robot dostaniemy minimum:
Przy Robocie +35 dmg /cios
Na epik skorpach 35x 14 x 2= 980 dodatkowego dmg/runda
Na Akaczu 35x18 = 630 dodatkowego dmg/runda
I to nie licząc krytyków !

Większy mob, dmg palnej jeszcze się zwiększy
Na Kronosie dmg/hit zwiększyłoby sie o 70. Problemem póki co pozostaje to 300 sposta


Pomijając wątek radzenia sobie w pvp (bezwarunkowo, a nie warunkowo) to widzę problemy:
1. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda.
2. Nie rozwiązuje to problemu broni 2h innych niż ak47.
3. Taka różnica nie wyrówna dmg palnej z białą 2h i dystansem.
4. Nie zajmowałem się balansem ws moby (bo prawdę mówiąc tu problemu moim zdaniem nie ma*) ale domyślam się, że przymus łapania zasięgu zmniejszy drastycznie dmg, a w białej niekoniecznie czyli różnica pozostanie lub zmieni się nieznacznie.


*balansowanie palnej pod moby, których palną ma się nie lać jest złym tropem.
08-03-2015 20:45 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
Hiriji
Full Member


Data rejestracji: 05-03-2015
Postów: 66

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Midas-grala napisał(a)
Palna jest słaba tylko na ekspach vs hmoby.
W pvp spokojnie sobie radzi.
Na KW są lokacje gdzie musisz mieć palniaka albo dyst, bo biała też nie poradzi.

Ja bym dodał palnej dmg zależne od obrony przeciwnika.
Najmniejszy Robot 350 defa, Anub 400

Dodać palnej w 3 akcie +1 dmg/10 obrony wroga.
Nie zaburzy to mocno walk pvp - palna stanie sie najwyżej bunkroniszczycielem.
Ale to też dobrze, bo powrócą bunkry pod hp jak i bunkry anty biała.

Za to na ekspie Robot dostaniemy minimum:
Przy Robocie +35 dmg /cios
Na epik skorpach 35x 14 x 2= 980 dodatkowego dmg/runda
Na Akaczu 35x18 = 630 dodatkowego dmg/runda
I to nie licząc krytyków !

Większy mob, dmg palnej jeszcze się zwiększy
Na Kronosie dmg/hit zwiększyłoby sie o 70. Problemem póki co pozostaje to 300 sposta


palna słaba na highmoby? dobre sobie
palna jest póki co JEDYNYM potencjalnym sposobem ubicia kronosa na nekro (palna + luck by trafiać, ew z epikami potępy mogą zacząć sięgać)

__________________

08-03-2015 20:51 Hiriji jest offline Szukaj postów użytkownika: Hiriji Dodaj Hiriji do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

problem jest jeden- dążąc do wyrównania dmg palnej i białej 2h doprowadzisz do sytuacji, gdzie jedynym opłacalnym buildem będzie właśnie palna. Czemu? Bo def Smile Palnej on nie interesuje, a białą i dystans owszem, więc nie będzie na to żadnej sensownej kontry.

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
08-03-2015 20:52 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
barti93
Emperor


Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX
Kraina: Necropolia II
Skąd: Warszawa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Midas-grala napisał(a)
Palna jest słaba tylko na ekspach vs hmoby.
W pvp spokojnie sobie radzi.
Na KW są lokacje gdzie musisz mieć palniaka albo dyst, bo biała też nie poradzi.

Ja bym dodał palnej dmg zależne od obrony przeciwnika.
Najmniejszy Robot 350 defa, Anub 400

Dodać palnej w 3 akcie +1 dmg/10 obrony wroga.
Nie zaburzy to mocno walk pvp - palna stanie sie najwyżej bunkroniszczycielem.
Ale to też dobrze, bo powrócą bunkry pod hp jak i bunkry anty biała.

Za to na ekspie Robot dostaniemy minimum:
Przy Robocie +35 dmg /cios
Na epik skorpach 35x 14 x 2= 980 dodatkowego dmg/runda
Na Akaczu 35x18 = 630 dodatkowego dmg/runda
I to nie licząc krytyków !

Większy mob, dmg palnej jeszcze się zwiększy
Na Kronosie dmg/hit zwiększyłoby sie o 70. Problemem póki co pozostaje to 300 sposta



Bardzo fajny pomysl Midas, jestem za wprowadzeniem takiego czegos. Troche zwiekszenie dmgu palnej sie przyda.

Nie dla zrownania dmgu palnej z biala bo w przypadku bialej raz nie trafisz i zmniejsza sie jej dmg tak jakbys nie trafil palna 5-7x..

__________________

r3 barthi
08-03-2015 21:18 barti93 jest offline Szukaj postów użytkownika: barti93 Dodaj barti93 do Listy kontaktów
Hiriji
Full Member


Data rejestracji: 05-03-2015
Postów: 66

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

to teraz popatrzmy w 2. stronę czyli: ile wampirki mogą mieć defa z epikami:
zbroja? bagatela 550, 70 gacie, 280 hełm, biżu 140, 60pare z odpa w trenie w sumie ponad 1100 do tego 80 z ewo. Dodajmy jeszcze ze 2 umagi 6/4 defa (a są już osoby które mają po 2 takie umagi, sądzę że ktoś i z 3 by się znalazł) na 120lvlu kolejne bagatela 180 defa. W sumie mamy ponad 1350 defa. hmmm. czekaj. gdzie by tu była biała przeciwko takiemu buildowi?? aaa czekaj możesz przecież mieć z jakieś 10-20% przebicia no tak to pomoże, jakąś epicką demoniczną piłą łańcuchową autokraty może uda się nie dostać raportu z samymi ciosami po 1dmg. a dystans? no moooże ciężką kuszą się przebijesz.
owszem, zgadzam się palna potrzebuje buffa, ale na pewno nie jakieś historie w stylu 1dmg/10defa bo wtedy to niczym oprócz palnej nie będzie opłacało się walczyć. Jak już chcecie takie historie snuć to od razu dołóżcie nerfa obrony, bo i tak przy obecnych przedmiotach można stworzyć bunkra przy którym ŻADNA broń biała czy to 1h czy 2h nie ma NAJMNIEJSZYCH SZANS się przebić, a nie licząc ciężkiej kuszy dystans też totalnie nic nie zrobi

__________________

08-03-2015 23:10 Hiriji jest offline Szukaj postów użytkownika: Hiriji Dodaj Hiriji do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hiriji- te swoje ilości defa to chyba bierzesz z morii. Ja na necro wyciągam chyba najwięcej, czyli 786 defa. A 1k blokuje już nawet te wasze piły, skoro na moje 786 taka piłka wali "ledwo" po 600 krytami Tongue Ale fakt faktem że bonusy tu rzucone dla palnej są za mocne. Ale fakt faktem, że palna powinna mieć jakieś bonusy, nad którymi trzeba popracować, by mieć osiągnięcia, a nie gołe itemki i ich wzmacnianie co jakiś czas. Niech pokombinują z eq Tongue Może synergie w wersji necro? :>

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
08-03-2015 23:31 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
V A L L E R
Lord


Data rejestracji: 04-01-2010
Postów: 280

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Uwzględniłeś w kalkulatorze rasę? Biała 2h od zawsze biła palną w pvp, palna natomiast szybciej osiągała zasięg na moby i tak powinno zostać.
Zakładając, że masz ssaka i z tych 27% robi ci się koło 80% na kryta - jak wtedy wyglądają twoje staty na rundę? Albo przy odpaleniu tchnienia u potępionego?
Nie rozumiem dlaczego palna ma nagle dostać takiego kolejnego mega boosta? Bardziej interesujące jest zjawisko białasów 2h - 700 obrony, full zwinki i mega dmg - a dokładniej walka białasa 1h z takimi.

__________________
R6- Victoria Seras
R10- Valler
R14- ElVa
R16 - Valler
R17 - Valler
08-03-2015 23:55 V A L L E R jest offline Szukaj postów użytkownika: V A L L E R Dodaj V A L L E R do Listy kontaktów
Belteszassar
Lord


images/avatars/avatar-24639.gif

Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Kaagular napisał(a)
cytat:
kwachu napisał(a)
jasne dać bonus dla palnej bo za słaba jest.. a może być tak wziąć pod uwagę defa hee?? 2 umagi do defa i nagle palnik ma 500-600 albo i więcej defa i co?? leje białą, leje większość dystkow.. plącz temat o palnej po raz kolejny..

A może by wziąć kalkulator?
Po pierwsze moje wyliczenia uwzględniają 200 defa (dość niezła ilość bez umagów), po drugie żeby top dmg białej zrównać do top dmg palnej trzeba 900 defa, po trzecie tyle ile umagów potrzebujesz na x defa daj białej i ponownie oblicz dmg. To nie jest temat o umagach, które powinny być zbalansowane względem siebie np. def vs ignor.
Zapomnij o raportach... balansu szukaj tu: http://r6.bloodwars.interia.pl/test_item...1&playerLvl=100 a nie w linkach pokazujących nie wiadomo nawet co (nie widać sprzętu ani umagów).


200 defa to ja mam w słonku kolego Tongue 100 odpa gruczoły i 1x i mam 200 defa ;P

def daje wielkie pole do popisu, chcecie afixów? no to coś z dfefem trzeba zrobić szczególnie jeżeli chodzi o białą 1h ;P

__________________
Zawsze można się trochę potargować ;-) r16>Rhodesia!
09-03-2015 00:13 Belteszassar jest offline Strona domowa Belteszassar Szukaj postów użytkownika: Belteszassar Dodaj Belteszassar do Listy kontaktów
Midas-grala
Turbo Moderator


images/avatars/avatar-5.jpg

Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K.
Kraina: Necropolia
Skąd: Pabianice

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nith czemu bonus za def przeciwnika byłby za mocny?
Średnio na arence gracze mają teraz po 120-150 defa.
To będzie + 12-15 dmg na hicie w przeciwnika. Dla mnie w miarę uczciwe przy booscie jaki dostałem z epik domon rapierka.

Na pvp dojdzie
216-270 dmg/runda w Akaczu
336-420 dmg/runda w Skorpach
Wielka mi różnica... Bardziej palną zboostowała dodatkowa komora i większe ilości majka/tchnienia.


Hiriji widziałeś ty chociaż udaną ekspe na Kronka?
Epik dystans naciężkich kuszach robią dmg (odpowiednio zbudowana postać w okolicach 10k) razem z eventowymi 2h demonami (tutaj trzeba poczekać,aż dozbierają eq)
Palna w tym czasie osiąga w granicach 2-3k
Na Robo wiadomo. Między 2h białą i dystem a palniakami jest przepaść

__________________
Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
09-03-2015 00:14 Midas-grala jest offline Szukaj postów użytkownika: Midas-grala Dodaj Midas-grala do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Kaagular
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Hiriji napisał(a)
to teraz popatrzmy w 2. stronę czyli: ile wampirki mogą mieć defa z epikami:

My tu nie o bunkrach. Tyle defa oznacza mniej więcej zero dmg.

cytat:
Ja na necro wyciągam chyba najwięcej, czyli 786 defa. A 1k blokuje już nawet te wasze piły, skoro na moje 786 taka piłka wali "ledwo" po 600 krytami

No właśnie. Nawet przy takim defie biala 2h może wyrobić 6000 dmg/runda minus trafienie A top biala 2h 12000.


cytat:
Uwzględniłeś w kalkulatorze rasę?

Oczywiście, że nie i nie można ich uwzględniać. To jest czynnik zewnętrzny, który powinien być zbslansowany względem siebie.
Właśnie nie może zostać bo mamy rok 2015 i serwery są stare. Nie mówiąc o tym, że palnej na ostatnie mocy złapać zasięg ciężej. Nie można balansu, którym się gra latami, podporządkować temu, że na białym się miało łatwiej.

W afiksach ważniejsza jest atrakcyjność od boosta. Tyle że uwalanie podstaw i dodanie afiksow nie jest możliwe z przyczyn obiektywnych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kaagular: 09-03-2015 00:28.

09-03-2015 00:26 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
Hornet87
Emperor


Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A niech sobie wejdzie, ja bym jeszcze każdemu dał po 5 epickich demonicznych mp5k, 50k dmg na rundę, może uda się wysolować robota w palnej, a potem jeszcze dodać bonusy do kiltu czy bandany jak z Morii, wtedy jeszcze kronosa się ubije na luzie. Nie mówię z przekąsem, ja bym zabrał ludziom eq, wszystko co mają, wyzerował serwery z tych cholernych epików, leg dsk, będzie płacz, ja sam mam mega eq i co z tego? Każdy niedługo będzie miał mega eq, klan vs klan to 1-2 rundy, walki są nudne jak flaki z olejem, niedługo loteria, wpadnie kolejnych 10 demon pił autokraty na serwer, będą "loteriarze" - wielkie kozaki na piłach, co faktycznie urywają tyłek i normalni gracze, jak loteriarze zdublują się w klanach albo inaczej, jak już po 3 piły wystąpią na klan to zacznie się dopiero sraczka i te gamonie zaczną wyć, że "czech ghaczy ma za dórzo de-emgie, czeba coś zbalansować, dodać, ja chcę +7 ataków". Ta gra zdechnie przez "więcej eq", epiki drop miał być rzadki, a przez to, że nie jest, ba! Jest po prostu rzadki jak kupa gdy jest rzadka. Palna dostała po nosie i zawsze będzie dostawać, z każdym nowym ewo, umagiem, dropem, palna się nie liczy, jest bo jest, z palnej łatwo się przerzucić na dystans, a potem na białą 2h, zanim wejdą runy, ludzie będą mieli identyczne eq:

epickie nocki, preka, pająki, speedy, 2h demony
Ewentualnie jak komuś nie sypnie to jastrzębki i dystanse, ewentualnie słonka, jak ktoś wydał na nietoperza i "trzymie" i to będzie całe BW. Jeszcze na Morii są jakieś tatki, malutka różnorodność, a na Necro epicki syf.

W nawiązaniu do tego tematu, jeśli autor myśli, że dodawanie czegoś sprawi, że będzie sie fajnie grało, otóż nie, ta gra z całą pewnością nie będzie fajniejsza niż była 5 minut temu, 10 dni, 3 miesiące, 2 lata, jest tylko gorzej, bo zmiany są robione chaotycznie. Nawet nie interesuje mnie jak wielka praca tutaj poszła, mi zmiany nie podchodzą [no, ewentualnie do gardła], ludzie z którymi grałem się pokasowali albo nie chce im się grać, nic dziwnego. Graczy trzymają tutaj inni gracze, to tylko kwestia czasu.

__________________
masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
09-03-2015 00:45 Hornet87 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hornet87 Dodaj Hornet87 do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Expa z N1 ANUBIS - najminejszy jakiego widziałem 59k HP!

http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=93d62c7633

PALNA

Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 52 PKT ŻYCIA.
Ebola zadaje cios krytyczny z broni Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 94 PKT ŻYCIA.
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 47 PKT ŻYCIA.
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 61 PKT ŻYCIA.
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 54 PKT ŻYCIA.
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 52 PKT ŻYCIA.
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 41 PKT ŻYCIA.
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 55 PKT ŻYCIA.
Ebola zadaje cios krytyczny z broni Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 80 PKT ŻYCIA.
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 46 PKT ŻYCIA.
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 66 PKT ŻYCIA.

z białej 1h leg ds kumpel wyciągnął na rundę 5x więcej

i nie mówcie ze boost na N1 by się nie przydał, nie wiem jakie są realia N2, ale na N1 palna fajnie by było gdyby była podciągnięta, ale tylko na expach i KW

białą wbijam 90 dzikiego i już jest 1k dmg więcej na rundę a w krytyku przy 2h wiele więcej

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

09-03-2015 08:12 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Kaagular
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Belteszassar napisał(a)
200 defa to ja mam w słonku kolego Tongue 100 odpa gruczoły i 1x i mam 200 defa ;P

def daje wielkie pole do popisu, chcecie afixów? no to coś z dfefem trzeba zrobić szczególnie jeżeli chodzi o białą 1h ;P

Wczoraj dwie klanówki, średnia defa+odp <100. 200 dobra liczba, tym bardziej, że dla top eq defa tak dużo nie ma. Zresztą między 200 a 400 dla białej 2h i dysta różnicy wielkiej nie ma. Przypominam - nie uwzględniam umagów dla żadnej ze stron.

cytat:
nithrom napisał(a)
problem jest jeden- dążąc do wyrównania dmg palnej i białej 2h doprowadzisz do sytuacji, gdzie jedynym opłacalnym buildem będzie właśnie palna. Czemu? Bo def Smile Palnej on nie interesuje, a białą i dystans owszem, więc nie będzie na to żadnej sensownej kontry.

Tu się nie zgodzę. Faktycznie defa jest za dużo, ale to nie o tym temat. Tyle, że dla dysta i białej 2h def problemem nie jest. Biała 1h cierpi, ale to też nie o tym temat. Jest wątek o defie i go popieram. Jest za dużo defa, uników i krytów. Nie wiem jakie są umagi (nie ma oficjalnego spisu) ale w czystej teori palną bardziej boli odp niż def białą.

cytat:
barti93 napisał(a)
Nie dla zrownania dmgu palnej z biala bo w przypadku bialej raz nie trafisz i zmniejsza sie jej dmg tak jakbys nie trafil palna 5-7x..

Może tak, może nie. Nie jest to takie oczywiste. Wiadomo, że nietrafienie białej 2h odbiera więcej dmg niż nietrafienie palnej, ale procenty są takie same (z wyjątkiem uników, których chyba jest 22% vs 12% w ewo a w przedmiotach lepiej nie liczyć). W każdym razie biała 2h jest "małoatakowa" i jak wyliczyć 10% na nietrafienie jeśli ataków jest <10? Jeśli jest ich 11 (speed, mściwy, śmiercionośny) to nietrafienie boli mniej. Zakładając równe nietrafienie dla białej i palnej, to różnica między nimi nadal zostanie. Co ciekawe im mniej ataków tym większa szansa na trafienie wszystkich ataków co widać w praktyce (nie dziwią raporty ze wszystkimi trafionymi na rundę, a w palnej (szczególnie 1h) jest to statystycznie niemożliwe.




Hornet87: to nie ściana płaczu.


cytat:
shockth napisał(a)
Expa z N1 ANUBIS - najminejszy jakiego widziałem 59k HP!

http://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=93d62c7633

PALNA

Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 52 PKT ŻYCIA.
[...]
Ebola atakuje bronią Legendarne Doskonałe AK-47, Anubis zostaje zraniony za 66 PKT ŻYCIA.

z białej 1h leg ds kumpel wyciągnął na rundę 5x więcej

i nie mówcie ze boost na N1 by się nie przydał, nie wiem jakie są realia N2, ale na N1 palna fajnie by było gdyby była podciągnięta, ale tylko na expach i KW

białą wbijam 90 dzikiego i już jest 1k dmg więcej na rundę a w krytyku przy 2h wiele więcej

Jak pisałem: to nie jest mob na którego ma się iść z palną. Jak chcecie wykręcać normalny dmg na endowych ekspach, to zapostulujcie o dodanie moba który będzie zaprojektowany pod palną (mało odpa, osiągalny spost, 5000 defa, zwiny tyle, żeby dysty albo trafiały albo nie). Tylko wtedy nie proponujcie balansować pod niego białej. Podoba mi się to, że niektóre moby są na palną, niektóre na białą na niektóre dyst da rade, na niektóre ciężko. Problem w end game polega na braku różnorodnych mobów - nie trzeba pod obecne balansować broni.

Anubis ma średnio 197 odpa, Wendigo 213, Kronos 264. Wszystkie trzy są pod białą (lub będą jak nadropicie co trzeba).

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kaagular: 09-03-2015 10:40.

09-03-2015 10:29 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Kaagular napisał(a)

Jak pisałem: to nie jest mob na którego ma się iść z palną. Jak chcecie wykręcać normalny dmg na endowych ekspach, to zapostulujcie o dodanie moba który będzie zaprojektowany pod palną (mało odpa, osiągalny spost, 5000 defa, zwiny tyle, żeby dysty albo trafiały albo nie). Tylko wtedy nie proponujcie balansować pod niego białej. Podoba mi się to, że niektóre moby są na palną, niektóre na białą na niektóre dyst da rade, na niektóre ciężko. Problem w end game polega na braku różnorodnych mobów - nie trzeba pod obecne balansować broni.

Anubis ma średnio 197 odpa, Wendigo 213, Kronos 264. Wszystkie trzy są pod białą (lub będą jak nadropicie co trzeba).


to palna jest ok czy za słaba, bo juz zgłupiałem,
chcesz boosta palnej, ale nie chcesz zmienić mobów,
to skoro palna jest dla ciebie za słaba, to przerób sie na biała - w koncu moby są pod biała.

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

09-03-2015 11:02 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Kaagular napisał(a)
cytat:
Hiriji napisał(a)
to teraz popatrzmy w 2. stronę czyli: ile wampirki mogą mieć defa z epikami:

My tu nie o bunkrach. Tyle defa oznacza mniej więcej zero dmg.

cytat:
Ja na necro wyciągam chyba najwięcej, czyli 786 defa. A 1k blokuje już nawet te wasze piły, skoro na moje 786 taka piłka wali "ledwo" po 600 krytami

No właśnie. Nawet przy takim defie biala 2h może wyrobić 6000 dmg/runda minus trafienie A top biala 2h 12000.


Proszę o linka, gdzie top biała 2h robi na prawie 800 obrony kryty po 1,2k albo skończ pisać głupoty i siać niczym nie popartą demagogią. Pisząc o krytach za 600 na 786 defa miałem na myśli epicką demon piłę autokraty. Licząc nawet to, że ktoś może poprawić eq, to do więcej jak 700-800 nie dociągniesz ciosu z kryta. A ja też mogę podnieść defa.


Belt, też proszę o link, gdzie masz 200 odpy w słonku Smile 100 odpa + jednoraz i masz 114. Bo niestety kolego, ale chyba pomyliły Ci się pojęcia defa z odpą. Słonka zerują odporność. Tę z ewolucji i jednorazów też.

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
09-03-2015 11:29 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
Hornet87
Emperor


Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kangur, założyciel tematu płacze, że to nie ściana płaczu, widać nie zrozumiałeś [co ci się często zdarza], że d-o-k-ł-a-d-n-i-e, to nie jest ściana płaczu, a ten temat to płacz. Płacz, płacz, płacz. Widzę lubisz to słowo, bo w co 2 poście piszesz "płacz", masz jakieś zaburzenia emocjonalne? Dobrze, będzie tutaj dużo słów "płacz", może się przy nich pozytywnie pobudzasz.

"KONIEC CZAS NAJWYŻSZY, PALNA, AFIXY TRALALALALA"

No i co? Jakieś konkrety? Nie, porównujesz palną do białej 2h na epiku - demony i przeklęte, każdy ma już mp5k i co chcesz to równać? Jesteś głupi, jeśli myślisz, że ten płacz temat to jakieś rozwiązanie, tłumaczenie jak krowie na rowie to można komuś troszkę mądrzejszemu, tobie do głowy to nigdy nie dojdzie. Płacz.

"Interesuje mnie tylko dmg" (a kobiety?) No to załóż epicką białą 2h, palna to młot na białych w postaci defa i już 3 lata temu Konrad pisał, że palna to nie jest end-game na Necro.

Czyli co? Palna radzi sobie gorzej na ekspach, w PVP jest ciekawym rozwiązaniem na defie, na KW jest b.dobra, na oblegi jest świetna - faktycznie nie wszędzie daje radę, tak samo jak dystans się chowa przy starciu z białą 2h na pająkach [jak ktoś nie ma grozy] a biała 2h się chowa przy 1h na przezwinkowaniu. Co powiesz kangur? Pewnie jakiś kolejny bełkot, że palna powinna świetnie sobie radzić wszędzie, ale dlaczego twój placz temat ma łapki w dół? Bo nic nie proponujesz. Nawet nie wiesz jak coś zaproponować napisałeś

"chcem miedź wincyj deemgie! no-bo no-bo demon piła autokraty to tak, a mp5k tak i co? I co?"

O dziwo palniacy na oblegach często robią najlepszy dmg, poza loteriarzami na tych piłach. Tylko trzeba umieć grać, do palnej 1h pasuje jak ulał krwawy set, ludzie wydają po kilka baniek [czasem i więcej] właśnie by taki set sobie złożyć i ładnie koszą, porównywalnie do niezłego epickiego dystansu. Gdyby palniak dostał epickiego demona 2h, to by się przerzucił na białą, prawda? A dlaczego gra palną? Bo mu nie wypadł. Ja mam już 2x epickie mp5k, 1x skorpion, Ak47, FnFal, KS, Miotacz płomieni. Ta broń jest tak powszechna, że jej boost to byłby żart. Twój temat to żart, nie zaraz, jak pisałem, płacz.

Wydaje mi się, że ten płacz temat już powinien zostać zamknięty. Płacz.

__________________
masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta

Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 09-03-2015 12:51.

09-03-2015 12:42 Hornet87 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hornet87 Dodaj Hornet87 do Listy kontaktów
Belteszassar
Lord


images/avatars/avatar-24639.gif

Data rejestracji: 01-10-2007
Postów: 322
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
nithrom napisał(a)
Belt, też proszę o link, gdzie masz 200 odpy w słonku Smile 100 odpa + jednoraz i masz 114. Bo niestety kolego, ale chyba pomyliły Ci się pojęcia defa z odpą. Słonka zerują odporność. Tę z ewolucji i jednorazów też.


Od kiedy?

Eq
http://r16.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=615e0e3298
Atak
http://r16.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=5a00c6bca6

227 defa Wink

wiec wasze obliczenia ze 200 defa to średnia , to raczej minimum Tongue

__________________
Zawsze można się trochę potargować ;-) r16>Rhodesia!

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Belteszassar: 09-03-2015 13:17.

09-03-2015 13:14 Belteszassar jest offline Strona domowa Belteszassar Szukaj postów użytkownika: Belteszassar Dodaj Belteszassar do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Kaagular
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
shockth napisał(a)
to palna jest ok czy za słaba, bo juz zgłupiałem,
chcesz boosta palnej, ale nie chcesz zmienić mobów,
to skoro palna jest dla ciebie za słaba, to przerób sie na biała - w koncu moby są pod biała.

Nie chcę iść na golema z białą, nie chcę iść na anuba z palną. Z chęcią widziałbym nowe moby (żadna to nowość - były o tym tematy).
Dla mnie problemu palnej na ekspach nie ma, bo nie ma mobów na których by to można weryfikować. Problem jest w pvp. Był od zawsze, ale epiki spowodowały przepaść. Kiedyś to było akceptowalne, teraz przestaje być.

cytat:
nithrom napisał(a)
Proszę o linka, gdzie top biała 2h robi na prawie 800 obrony kryty po 1,2k albo skończ pisać głupoty i siać niczym nie popartą demagogią. Pisząc o krytach za 600 na 786 defa miałem na myśli epicką demon piłę autokraty. Licząc nawet to, że ktoś może poprawić eq, to do więcej jak 700-800 nie dociągniesz ciosu z kryta. A ja też mogę podnieść defa.

To już z 200 się zrobiło 800 obrony? Po co mam rozważać tyle obrony? Przecież to anomalia, która powinna być uwalona. NIE O TYM TEN TEMAT. W dodatku taki def pochodzi z umagów o których też nie jest ten temat.

Piszesz o krytach za 600 na turbo przesadzony def (takiego jeszcze w grze nie spotkałem, może w top 50 którego nie tykam tacy są). To na takiego potwora, który nic nie robi tylko kontruje białą jest 4000 na runde po nietrafieniach. Może policz obrażenia palnej vs odpornościowy potwór? Tylko po co to liczyć i do czego to ma doprowadzić?

Palna jest nudna i słaba.

Propos dmagogii:
e emoniczna Piła łańcuchowa Autokraty
e Śmiercionośna Kurtka Szybkości
e Mściwy X Y Z Lewitacji
e Śmiercionośny Kask Adrenaliny
e Śmiercionośne Spodnie Nocy
Kły max
Gruczoły niepotrzebne
Siła tren 55
Def 800
Ile krytów: 9 6086 - 11050
Nie kryt: 1.5 268.5 - 487.5 (1.5 wyliczane z % na kryta - różnica nieznacząca)
S U M A / RUNDA: 6354 - 11537
Kryt: 676 - 1227

Wracając do meritum tematu: palna nie ma co dropić (chociażby raz/rok/serwer), żeby zrobić takie osiągi, a rozpatrujemy "marniutkie" 800 defa (czyli x umagów na palniaku vs zero umagów na białasie).


cytat:
a ten temat to płacz. Płacz, płacz, płacz

To nie temat płacz, twoje posty to płacz, że ktoś cokolwiek pisze, że komuś się chce cokolwiek innego niż powrót do 2008 r. Podaje konkrety, z którymi można się zgadzać, można się nie zgadzać i było całkiem nieźle dopóki się nie pojawiłeś z brudnymi buciorami nie wnosząc nic do tematu. Torpedujesz go za samo istnienie nawet go nie czytając.

cytat:
No i co? Jakieś konkrety?

Trochę liczb podałem. Podaj konkretne, które ci się nie podobają to podyskutujemy jak dorośli, a nie jak nastoletnie bachory. Mogę się w nich mylić, jasna sprawa.

cytat:
No to załóż epicką białą 2h

Zakładam. Gram na necro... mam palną (macierzysta, najsłabsze epiki), białą i dyst. A, no i db speed (starcza, jak dropnę e orchę to może będę musiał kupić dsk).

cytat:
Ja mam już 2x epickie mp5k, 1x skorpion, Ak47, FnFal, KS, Miotacz płomieni. Ta broń jest tak powszechna, że jej boost to byłby żart.

Ja nie proponowałem wzmocnienia ww broni. Przeczytaj jeszcze raz. Nawet jakbym, to nie byłby to temat pod siebie, bo nie mam żadnej z wymienionych. Tak przy okazji zadanie dla Ciebie: Wydropiłeś 2 mp5k. Jeśli sufix byłby w co 5, prefix byłby w co 5 to ile byś miał mp5k z prefem i sufem? wydropiłeś 7 palnych, ile z nich miałoby pref i suf? Ile z nich miałoby dobry pref i suf a ile topowy pref i suf? Czy nie zero?



Trochę postów było ale dlaczego miałoby nie być jakichkolwiek afixów dla palnej nadal nie wiem. Nie wiem jak mógłby zniszczyć grę taki przedmiot: e (+7dmg) skorpion (+4 cha) itd. A ile funu...
09-03-2015 13:33 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
barti93
Emperor


Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX
Kraina: Necropolia II
Skąd: Warszawa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Palna ma zwiększoną ilość ataków i dmg podstawy bo nie ma affixów. Biała i dystans ma zwiększoną podstawę i dmg z affixów (w dystansie i zwinnych/szybkich białych też i ilość ataków), co robi większą przepaść między palną a dystansem/białą. Czego Wy tu nie rozumiecie? Chyba prościej tego napisać nie można.

http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=adb7b48e11

Na robota w palnej da się chodzić i na anuby też, zasięgu zaczyna brakować na wendigo o kronku nie wspominając.

Na robocie dmg palnej a białej/dystansu to też przepaść.

__________________

r3 barthi

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez barti93: 09-03-2015 14:09.

09-03-2015 14:07 barti93 jest offline Szukaj postów użytkownika: barti93 Dodaj barti93 do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kagluar, poczytaj sobie wszystkie moje posty, zanim się do nich odniesiesz Smile Mówiłem, że białą idzie skontrować defem, a na palną nie ma kontry, więc jak zrównasz dmg palnej i białej 2h, to będzie to delikatnie mówiąc chora sytuacja.

Belt, zwracam honor Smile Myślałem, że te rzeczy też są palone przez słonka

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
09-03-2015 14:12 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
pieczarr
Lord


Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
nithrom napisał(a)
Kagluar, poczytaj sobie wszystkie moje posty, zanim się do nich odniesiesz Smile Mówiłem, że białą idzie skontrować defem, a na palną nie ma kontry, więc jak zrównasz dmg palnej i białej 2h, to będzie to delikatnie mówiąc chora sytuacja.

Belt, zwracam honor Smile Myślałem, że te rzeczy też są palone przez słonka


Na palna kontra jest sam dmg. Wezmy msciwe/zdrady lewity + epicka biala 2h + speed i nie przescigniesz jej w dmg/runda.

Zeby ta pile autokraty na epickim speedzie kontrowac epickimi skorpionami, epicka krwawa orcha to trzeba z 1400 defa... lekko liczac.
09-03-2015 14:27 pieczarr jest offline Szukaj postów użytkownika: pieczarr Dodaj pieczarr do Listy kontaktów
Strony (2): [1] 2 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Afixowana palna - czas najwyższy?

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH