Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Postów w wątku |
Autor |
Data |
Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
SushiMaker |
26-03-2015 17:15 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Trova |
26-03-2015 17:33 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Neodo |
26-03-2015 17:33 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
migreena |
26-03-2015 20:09 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Damjan |
26-03-2015 17:34 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Rumci |
26-03-2015 17:48 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
kris23 |
26-03-2015 18:26 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Rumci |
26-03-2015 19:16 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
78dyzio |
26-03-2015 19:27 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
kris23 |
26-03-2015 19:30 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Sir Death |
26-03-2015 20:49 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Blind- |
26-03-2015 18:20 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Dżinjus |
26-03-2015 19:17 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
OSEKWRC |
26-03-2015 20:44 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Cerbin |
26-03-2015 23:13 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Xerter |
26-03-2015 23:46 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
_KING_ |
26-03-2015 23:50 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Exorcist |
27-03-2015 00:00 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Bau |
27-03-2015 11:54 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
78dyzio |
27-03-2015 12:00 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Pożeracz Dusz |
27-03-2015 12:07 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
specjalista |
28-03-2015 06:24 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Korghan |
28-03-2015 14:42 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Sherlock |
28-03-2015 15:24 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
Cronxxx |
28-03-2015 16:32 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
nóóp |
28-03-2015 18:42 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
BadBoy190 |
29-03-2015 00:31 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
SzatanCieZje |
29-03-2015 07:05 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
shockth |
29-03-2015 11:37 |
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
CIPIOR |
29-03-2015 11:56 |
Następna Strona » |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
KW – kox patch
Zdajemy sobie sprawę, że część z Was, pomimo wprowadzenia systemu Łaski Pana Ciemności nadal ma problemy ze zdobyciem odpowiednio mocnych umagicznień, dlatego postanowiliśmy by naprawdę silni gracze mieli szansę pokonania kilku poziomów KW za jednym podejściem.
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki.
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia.
Przedmiot jednorazowy oraz Arkana działają na wszystkich dodatkowych poziomach KW bez dodatkowych kosztów.
W przypadku przegrania na dodatkowym poziomie gracz będzie mógł kontynuować daną lokację od ostatniego udanego poziomu KW, czyli przykładowo: po zaliczeniu poziomu 1 slumsów gracz kończy poziom 2 slumsów, ale na poziomie 3 przegrywa. Następnym razem slumsy będzie rozgrywał od poziomu 3, poziomy 1 oraz 2 będą zaliczone.
Nagrody dodatkowe przyznawane są dla każdego poziomu oddzielnie.
Patch broni dystansowych - Moria!
W najbliższych dniach na wszystkie serwery typu Moria zostanie wgrany patch broni dystansowych dający im dodatkowe efekty przeciwko potworom.
Szybkostrzelność:
dodatkowe ataki przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny i Pilum (od dsk+0: 1, 1, 1, 1, 1, 2)
obrażenia przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny (od dsk+1: 40, 60, 80, 100, 100)
trafienie przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny (od dsk+1: 20, 40, 60, 80, 100)
ignorowanie obrony przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny (od dsk+3: 20%, 30%, 50%)
ignorowanie obrony przeciwko potworom dla: Pilum (od dsk+1: 20%, 40%, 60%, 80%, 100%)
szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom dla: Pilum (od dsk+1: 30%, 40%, 50%, 60%, 70%)
obrażenia przeciwko potworom dla: Pilum (od dsk+3: 20, 30, 40)
Driada:
szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny i Nóż do rzucania (od dsk+2: 40%, 50%, 60%, 70%)
modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny i Nóż do rzucania (od dsk+3: 20%, 30%, 40%)
obrażenia przeciwko potworom dla: Łuk refleksyjny (od dsk+1: 10, 20, 30, 40, 50)
dodatkowe ataki przeciwko potworom dla: Nóż do rzucania (od dsk+1: 1, 1, 2, 2, 3)
Wilka:
procentowa szansa trafienia przeciwko potworom dla Pilum i Noża do rzucania (od dsk+1: 20%, 20%, 30%, 30%, 40%)
dodatkowe ataki przeciwko potworom dla Noża do rzucania (od dsk+1: 1, 1, 2, 2, 3)
obrażenia przeciwko potworom dla Noża do rzucania (od dsk+1: 10, 20, 30, 40, 50)
ignorowanie obrony przeciwko potworom dla Pilum (od dsk+1: 20%, 40%, 60%, 80%, 100%)
modyfikator obrażeń krytycznych przeciwko potworom dla: Pilum (od dsk+1: 20%, 40%, 60%, 80%, 100%)
szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom dla Pilum (od dsk+3: 70%, 100%, 130%)
Anubis i Wendigo dla Necro
Zgodnie z Waszymi sugestiami postanowiliśmy zwiększyć mnożnik doświadczenia zdobywanego za pokonanie ww potworów kolejno o 1,5 oraz 1,7 razy.
Balans aren klanowych
Wsłuchując się w Wasze problemy związane z arenami klanowymi postanowiliśmy 4-krotnie zwiększyć ilość zdobywanych punktów rankingowych dzięki czemu klany powinny dynamiczniej zmieniać swoją pozycję w rankingu.
Balans klanowych punktów sezonowych
Obecny algorytm naliczania punktów sezonowych zostanie zastąpiony nowym wzorem, który bardziej promuje aktywność graczy.
Pełen wzór: 50/max_możliwych_graczy_w_klanie * ilość_dołączonych
RUNY oraz dodatkowa mapa ekspedycyjna
Wraz z wprowadzeniem powyższych zmian rozpoczynamy prace związane z zakodowaniem nowych przeciwników oraz systemu run. Nie wiemy ile czasu nam to zajmie, natomiast na pewno nie stanie się to w ciągu jednego lub dwóch miesięcy, raczej czterech lub pięciu.
Na pierwszy ogień pójdą nowe moby dla drugiej mapy ekspedycyjnej po zakodowaniu mobów oraz ich ataków specjalnych przejdziemy do kodowania nowych efektów specjalnych dla zestawów run oraz nowego interfejsu gry, tak by obejmował on używanie run, ich rozwój oraz wszystkie potrzebne nowe opcje.
Dlatego moja osobista prośba: postarajmy się być dla siebie mili i uprzejmi, zarówno w grze jak i na forum. Czym mniej zbędnych swar i kłótni, które musi rozstrzygać administracja tym więcej czasu uda się nam poświęcić na pracę nad nowym patchem.
Zamiast zgłaszać błąd gry bezpośrednio do mnie lub Konrada zastanówcie się czy jest to na pewno błąd gry, czy raczej błąd ludzki wynikający z Waszego działania.
W pierwszej kolejności napiszcie pytanie do operatora swojego serwera, są to osoby z wielkim doświadczeniem i znajomością gry, jeżeli nie będą potrafili dać Wam odpowiedzi to na pewno zasugerują najlepsze rozwiązanie np. zgłoszenie sprawy w dziale bugi zamiast pisania PW do, któregoś z adminów.
R18 – serwer rodzinny
Wiele osób zadawało nam pytanie: kiedy otworzycie kolejny serwer. Ten czas właśnie nadszedł. Postanowiliśmy w praktyce spróbować innego podejścia do kwestii uczciwości w grze i całkowicie zaufać Wam, graczom.
Na serwerze R18 nie będą obowiązywały ograniczenia związane z multikontami oraz zasiadaniem. W praktyce oznacza to, że będziecie mogli grać z dowolną osobą, lub kilkoma osobami, na tym samym urządzeniu, a operator nie będzie tego weryfikował.
UWAGA! Będziemy ze szczególną uwagą śledzić Wasze działania w zakresie handlu i eliminować wszelkie próby oszustw.
Dane serwera:
silnik – Nekropolia 2
handel – Tylko aukcyjny
patch antynajemniczy – brak - nie będą aktywne opcje wymienione w http://wiki.bloodwars.interia.pl/index.p..._antynajemniczy
operator - Szeszej
Oczywiście wraz z patchem wejdzie wiele mniejszych poprawek i zmian, o których przekonacie się w grze lub wiecie z innych tematów.
Pozdrawiam
SM
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
26-03-2015 17:15 |
|
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Bardzo fajne zmiany, szczególnie co do rankingu aren ;D i to kw całkiem fajnie się zapowiada xD
A co do R18 oby tylko szeszej od początku pilnował puszów itd. żeby nie było, że po roku czy dwa ktoś za push dostanie bana, albo zostanie ułaskawiony a postać bedzie spushowana . . . .
bo nawet na aukcyjnych można pushować i to nawet łatwiej niż na handlowych, bo wielu za niskich cen opy nie cofają ;d i ktoś potem sobie z nadwyżka sprzedaje i ma darmowe pr
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
26-03-2015 17:33 |
|
|
|
Neodo
Member
Data rejestracji: 28-01-2008
Postów: 47
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX Skąd: Chodzież
|
|
|
26-03-2015 17:33 |
|
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
|
Tyle
Nie ma zmian, sa tylko halucynacje od ciaglego bicia wendoli i kasacja konta.
Nic rzeczowego w tym poście nie widzę
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
26-03-2015 17:34 |
|
|
| |
|
kris23
Junior Member
Data rejestracji: 03-06-2011
Postów: 14
|
|
cytat: |
Rumci napisał(a)
3 dodatkowe ataki dla Noża Wilka - przecież o tym nie było mowy? z dopałem + 50 dmga to jakiś żart będzie....GOD MODE dla SSAKów którzy na łsach tak już mają GOD MODE.
BETA było tak długo otwarta a nie wrzuciliście takiej konfiguracji do testowania. Przecież SSAKI na Wilku bez ataków robiły podobny DMG jak inne rasy na Driadzie, a co dopiero gdy wilk dostał 3 ataki, o których nigdy nie było z Waszej strony mowy , ani nie było to testowane na becie.
Masakra jakaś. |
jak nie bylo a to:
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=f291c42606
(nie mój link wiec jak zostanie usuniety to juz nie moja wina
)
|
|
26-03-2015 18:26 |
|
|
|
Rumci
Triple Ace
Data rejestracji: 02-05-2010
Postów: 176
Klan: Night Blood Hunters Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III Skąd: R9
|
|
cytat: |
kris23 napisał(a)
cytat: |
Rumci napisał(a)
3 dodatkowe ataki dla Noża Wilka - przecież o tym nie było mowy? z dopałem + 50 dmga to jakiś żart będzie....GOD MODE dla SSAKów którzy na łsach tak już mają GOD MODE.
BETA było tak długo otwarta a nie wrzuciliście takiej konfiguracji do testowania. Przecież SSAKI na Wilku bez ataków robiły podobny DMG jak inne rasy na Driadzie, a co dopiero gdy wilk dostał 3 ataki, o których nigdy nie było z Waszej strony mowy , ani nie było to testowane na becie.
Masakra jakaś. |
jak nie bylo a to:
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=f291c42606
(nie mój link wiec jak zostanie usuniety to juz nie moja wina
) |
No tak, było. Ale na becie Nożyk Wilka nie miał 3 dodatkowych ataków. Był testowany tylko z dopałem do DMGa i wcale źle nie wychodził w porównaniu do niessaków na driadzie. A tu z kapeluszu administracja daje mu 3 ataki? Nie zapominajmy , że suf wilka ma większy dmg niż driada , w dodatku po patchu dostaje aż 50 DMGa dodatkowego oraz 3 ataki! To jakaś parodia. SSAk na łsie teraz to będzie jakiś potwór. Beta była kupe czasu, mogli wrzucić Nożyk Wilka z trzema atakami, zobaczyłbyś co by na takim Nożyku robiły ssaki. Masakra , bez komentarza.
|
|
26-03-2015 19:16 |
|
|
|
78dyzio
King
Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: 3city
|
|
cytat: |
Rumci napisał(a)
cytat: |
kris23 napisał(a)
cytat: |
Rumci napisał(a)
3 dodatkowe ataki dla Noża Wilka - przecież o tym nie było mowy? z dopałem + 50 dmga to jakiś żart będzie....GOD MODE dla SSAKów którzy na łsach tak już mają GOD MODE.
BETA było tak długo otwarta a nie wrzuciliście takiej konfiguracji do testowania. Przecież SSAKI na Wilku bez ataków robiły podobny DMG jak inne rasy na Driadzie, a co dopiero gdy wilk dostał 3 ataki, o których nigdy nie było z Waszej strony mowy , ani nie było to testowane na becie.
Masakra jakaś. |
jak nie bylo a to:
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=f291c42606
(nie mój link wiec jak zostanie usuniety to juz nie moja wina
) |
No tak, było. Ale na becie Nożyk Wilka nie miał 3 dodatkowych ataków. Był testowany tylko z dopałem do DMGa i wcale źle nie wychodził w porównaniu do niessaków na driadzie. A tu z kapeluszu administracja daje mu 3 ataki? Nie zapominajmy , że suf wilka ma większy dmg niż driada , w dodatku po patchu dostaje aż 50 DMGa dodatkowego oraz 3 ataki! To jakaś parodia. SSAk na łsie teraz to będzie jakiś potwór. Beta była kupe czasu, mogli wrzucić Nożyk Wilka z trzema atakami, zobaczyłbyś co by na takim Nożyku robiły ssaki. Masakra , bez komentarza. |
Rumci nie pisz glupot. Wilk mial ataki. Roznica miedzy wilkiem a driada byla taka:
driada miala kryt i moda kryta
wilk mial duzy boost do dmg
Wejdz sobie na bete, tam sa caly czas bronie nie zmienione
__________________ r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
|
|
26-03-2015 19:27 |
|
|
|
kris23
Junior Member
Data rejestracji: 03-06-2011
Postów: 14
|
|
cytat: |
Rumci napisał(a)
cytat: |
kris23 napisał(a)
cytat: |
Rumci napisał(a)
3 dodatkowe ataki dla Noża Wilka - przecież o tym nie było mowy? z dopałem + 50 dmga to jakiś żart będzie....GOD MODE dla SSAKów którzy na łsach tak już mają GOD MODE.
BETA było tak długo otwarta a nie wrzuciliście takiej konfiguracji do testowania. Przecież SSAKI na Wilku bez ataków robiły podobny DMG jak inne rasy na Driadzie, a co dopiero gdy wilk dostał 3 ataki, o których nigdy nie było z Waszej strony mowy , ani nie było to testowane na becie.
Masakra jakaś. |
jak nie bylo a to:
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=f291c42606
(nie mój link wiec jak zostanie usuniety to juz nie moja wina
) |
No tak, było. Ale na becie Nożyk Wilka nie miał 3 dodatkowych ataków. Był testowany tylko z dopałem do DMGa i wcale źle nie wychodził w porównaniu do niessaków na driadzie. A tu z kapeluszu administracja daje mu 3 ataki? Nie zapominajmy , że suf wilka ma większy dmg niż driada , w dodatku po patchu dostaje aż 50 DMGa dodatkowego oraz 3 ataki! To jakaś parodia. SSAk na łsie teraz to będzie jakiś potwór. Beta była kupe czasu, mogli wrzucić Nożyk Wilka z trzema atakami, zobaczyłbyś co by na takim Nożyku robiły ssaki. Masakra , bez komentarza. |
tak zgadzam sie że bedzie mial niezly dopał (wkońcu wilk jest najwyzej w tabeli jakosci wiec dziwne zeby byl słabszy niż driady ) lecz tez ssak nie ma jak innaczej zwiakszyc obrażeń sporównaniem do innych ras (nie licze WZ bo on nie wystepuje na dystansie)
ale nie zgodze sie z tym ze nie byl testowany bo był
http://beta.bloodwars.net/showmsg.php?mi...&key=a819318eee
wlasnie na tym eq z linku poprzedniego
|
|
26-03-2015 19:30 |
|
|
|
Sir Death
Member
Data rejestracji: 27-07-2009
Postów: 36
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Rumci napisał(a)
3 dodatkowe ataki dla Noża Wilka - przecież o tym nie było mowy? z dopałem + 50 dmga to jakiś żart będzie....GOD MODE dla SSAKów którzy na łsach tak już mają GOD MODE.
BETA było tak długo otwarta a nie wrzuciliście takiej konfiguracji do testowania. Przecież SSAKI na Wilku bez ataków robiły podobny DMG jak inne rasy na Driadzie, a co dopiero gdy wilk dostał 3 ataki, o których nigdy nie było z Waszej strony mowy , ani nie było to testowane na becie.
Masakra jakaś. |
dodatkowe ataki byly przypisane do noza nie do sufa.
na driadzie ssaki sa w plecy do pozostalych ras poniewaz arkana nie wnosza wartosi dodanej ( poza niewielkim wplywem lucka na uniki), bylo juz o tym pisane.
__________________ R2 Sidred
|
|
26-03-2015 20:49 |
|
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
KW – kox patch
Zdajemy sobie sprawę, że część z Was, pomimo wprowadzenia systemu Łaski Pana Ciemności nadal ma problemy ze zdobyciem odpowiednio mocnych umagicznień, dlatego postanowiliśmy by naprawdę silni gracze mieli szansę pokonania kilku poziomów KW za jednym podejściem.
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki.
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia.
Przedmiot jednorazowy oraz Arkana działają na wszystkich dodatkowych poziomach KW bez dodatkowych kosztów.
W przypadku przegrania na dodatkowym poziomie gracz będzie mógł kontynuować daną lokację od ostatniego udanego poziomu KW, czyli przykładowo: po zaliczeniu poziomu 1 slumsów gracz kończy poziom 2 slumsów, ale na poziomie 3 przegrywa. Następnym razem slumsy będzie rozgrywał od poziomu 3, poziomy 1 oraz 2 będą zaliczone.
Nagrody dodatkowe przyznawane są dla każdego poziomu oddzielnie.
|
Sugestia - w przypadku udanego losowania i zaliczenia poziomu niech każdy kolejny poziom kw daje 50% niższą nagrodę w przypadku wyjścia z repem, tj.
Robimy slumsy, 1k repa + 100k zasobów na każdym poziomie, mamy farta z losowaniem (czyli 3 poziomy za jednym podejściem klepiemy i nam wychodzą) ---> 1 poziom = 1k repa + 100k zasobów, drugi poziom = 500 repa + 50k zasobów, trzeci poziom = 250repa + 25k zasobów.
Analogicznie na innych lokacjach.
|
|
26-03-2015 18:20 |
|
|
|
Dżinjus
Triple Ace
Data rejestracji: 28-09-2011
Postów: 236
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
Kolejne pół roku czekania, serio BWT?
Skołujcie sobie 1 albo 2 osoby i będzie to o wiele szybciej szło..
|
|
26-03-2015 19:17 |
|
|
|
OSEKWRC
Member
Data rejestracji: 19-11-2009
Postów: 33
Kraina: Necropolia VI Skąd: Warszawa
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Pozdrawiam
SM |
Hahahahhahahhahahahahahahah
+1 za spam
__________________
KUPIĘ:
LEG DSK SŁONECZNĄ BIŻ NIETOPERKA/LEWITY
R10 OSEKWRC
R14 OSEK
|
|
26-03-2015 20:44 |
|
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki.
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia.
SM |
No, to bycie łapaczem będzie jeszcze fajniejsze.
Fajnie.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
26-03-2015 23:13 |
|
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
Cerbin napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki.
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia.
SM |
No, to bycie łapaczem będzie jeszcze fajniejsze.
Fajnie. |
Aha, czyli łapaczowi będzie regenerować hp?
|
|
26-03-2015 23:46 |
|
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
Cerbin napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki.
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia.
SM |
No, to bycie łapaczem będzie jeszcze fajniejsze.
Fajnie. |
Aha, czyli łapaczowi będzie regenerować hp? |
Na starcie ma go 1,5-2x więcej niż niełapacz.
|
|
26-03-2015 23:50 |
|
|
|
Exorcist
King
Data rejestracji: 22-04-2007
Postów: 766
Kraina: Moria Skąd: Mroczne Lasy Wielkopolski
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
KW – kox patch
Zdajemy sobie sprawę, że część z Was, pomimo wprowadzenia systemu Łaski Pana Ciemności nadal ma problemy ze zdobyciem odpowiednio mocnych umagicznień, dlatego postanowiliśmy by naprawdę silni gracze mieli szansę pokonania kilku poziomów KW za jednym podejściem.
Gracz po ukończeniu wybranego poziomu KW będzie miał 70% szansy, że rozegrany zostanie kolejny poziom KW oraz 70% na kolejne poziomy aż do zakończenia lokacji lub porażki.
Kolejny poziom KW jest rozgrywany BEZ REGENERACJI punktów życia.
Przedmiot jednorazowy oraz Arkana działają na wszystkich dodatkowych poziomach KW bez dodatkowych kosztów.
W przypadku przegrania na dodatkowym poziomie gracz będzie mógł kontynuować daną lokację od ostatniego udanego poziomu KW, czyli przykładowo: po zaliczeniu poziomu 1 slumsów gracz kończy poziom 2 slumsów, ale na poziomie 3 przegrywa. Następnym razem slumsy będzie rozgrywał od poziomu 3, poziomy 1 oraz 2 będą zaliczone.
Nagrody dodatkowe przyznawane są dla każdego poziomu oddzielnie. |
No ok, ale jak ktoś ma umagicznienie i potencjalnie nie chce go usuwać przed poziomem 1, a przejdzie 3/4 poziomy? (trzy pierwsze lokalizacje)
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne. |
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Exorcist: 27-03-2015 00:01.
|
|
27-03-2015 00:00 |
|
|
|
Bau
Lord
Data rejestracji: 17-05-2014
Postów: 340
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria S
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
|
I tyle w temacie w kwestii tych patchów.
+1 za spam
|
|
27-03-2015 11:54 |
|
|
|
78dyzio
King
Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: 3city
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
W mojej opinii ten post nie jest żartem. A wprowadzane zmiany oceniam na +
Zobaczymy co prawda jak będą wyglądały KW po patchu ale myślę, że będzie dobrze.
__________________ r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
|
|
27-03-2015 12:00 |
|
|
|
Pożeracz Dusz
Tip Top Tmod 2013
Data rejestracji: 26-07-2011
Postów: 904
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
Bau napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Nowości BW TEAM
1 Kwietnia 2015
Z ogromną przyjemnością chcemy poinformować Was o nadchodzących zmianach:
|
I tyle w temacie w kwestii tych patchów. |
Dajcie sobie już spokój z takimi odpowiedziami.
W samym 2014 roku naliczyłem 17 patchy. Jedne mniejsze inne większe i też updaty gry wchodziły od kwietnia. Widać pierwsze 3 miesiące roku są bardzo pracowite dla Administracji.
Wszystko miało wejść po runach, a dostaniemy jeszcze spory patch przed nimi, z tego co SM pisał to runy są w trakcie kodowania, a patch był pisany w między czasie (a przynajmniej fix dla KW - coś pomyliłem poprawcie
).
Mnie dziwi jednak otwarcie nowego serwera. Sporo graczy o niego pyta to fakt, ale w temacie Co sądzicie o takim serwerze? i tak prawie 70% osób zadeklarowało, że nie chce grać na nowym serwerze lub nie na takim jaki przedstawia Administracja.
Cóż to ich gra, ich pomysł i ich pieniądze, pewnie z r18 będzie "jak zawsze" 3 miesiące cudo, a potem do śmieci
Zostaną Ci którym coś dropnie na xxxx założonym koncie, klan składał się będzie z 2ch osób i ich 20 kont, ale nadzieja matką głupich jak to się mówi, więc sprawdzimy co z tego wyjdzie
Nie wiem czy nie doczytałem, czy nie zrozumiałem, ale skoro to serwer rodzinny (...) to czy z jednego urządzenia mogą zalogować dwie postacie na oddzielnych przeglądarkach? Czy tylko jedno konto w tym samym czasie online?
__________________
Dałem Ci warna? Popraw temat i napisz PW w raz z linkiem do niego!
Daje tylko 1 warna dziennie, kolejne mimo postu są ostrzeżeniami USTNYMI!
|
|
27-03-2015 12:07 |
|
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
R18 – serwer rodzinny
Wiele osób zadawało nam pytanie: kiedy otworzycie kolejny serwer. Ten czas właśnie nadszedł. Postanowiliśmy w praktyce spróbować innego podejścia do kwestii uczciwości w grze i całkowicie zaufać Wam, graczom.
Na serwerze R18 nie będą obowiązywały ograniczenia związane z multikontami oraz zasiadaniem. W praktyce oznacza to, że będziecie mogli grać z dowolną osobą, lub kilkoma osobami, na tym samym urządzeniu, a operator nie będzie tego weryfikował.
UWAGA! Będziemy ze szczególną uwagą śledzić Wasze działania w zakresie handlu i eliminować wszelkie próby oszustw.
Dane serwera:
silnik – Nekropolia 2
handel – Tylko aukcyjny
patch antynajemniczy – brak
operator - Szeszej |
sugerowałbym jeszcze co dwa lata reset, wtedy wszystkie problemy rozwiązane xD w dwa lata zrobi się ledwie żywy trup, ukróci się męki dalej grającym jednostkom i da frajdę nowym, bo kolejny start na równi ze wszsytkimi i nie trzeba będzie już zwiększać iczby r. można też jakieś konkursy tak jak ten z xboxem.
co do istotniejszych spraw niż jakieś noobnekro, to fajna sprawa z tym kox patchem, choć za niegługi czas zostanie wypłakane by hp regenerowało się przed rozegraniem każdego kolejnego poziomu. to jest pewne info xDD
patch dystansa - w końcu
balans aren klanowych - zobaczymy jak to będzie wyglądać, ale prawdopodobnie wysiłek był ponad nadchodzące efekty.
runy - co to?
na boże narodzenie lub następną wielkanoc. biorąc pod uwagę to ile już lat się tym zajmujecie, to są optymistycznie terminy. fajnie będzie jak w końcu to dostaniemy, przez piewszy miesiąc trzeba będzie załatać wiele dziur
hejt co niektórych - dziwę się jeśli oczekiwaliście jakichkolwiek innych efektów, przecież gracie w to x lat, a dalej naiwni i liczący na niemożliwe
ogólnie patch taki sobie, ale pozytywnie, dzięki za info
edit:
wisienka na torcie to ta ankieta: Co sądzicie o takim serwerze?
255(56,17%) głosów za tym by był nowy serwer. w tym 138(54,12% z 255) osób zagłosowało, że zagrałoby na takim serwerze(z czego 37, 68%(52/138) tylko po to by zobaczyć jak tam jest), a 117(45,88%) chciałoby normalnego serwera. no takie marne te procenty, a jeszcze gorzej wygląda statystyka osób chcących grać na dokładnie takim serwerze wśród wszystkich głosujących, bo jest to jedynie 18,94%
ergo ankieta, to pic na wodę. może to uświadomi coś tym, którzy jeszcze tego nie wiedzą... a co miałoby uświadomić, to już nie sprecyzuję, bo jeśli ktoś potrzebuje bym to zrobił, to dla takich osób nie ma nadziei
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez specjalista: 28-03-2015 06:40.
|
|
28-03-2015 06:24 |
|
|
|
Korghan
Member
Data rejestracji: 17-11-2006
Postów: 33
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V
|
|
|
28-03-2015 14:42 |
|
|
|
Sherlock
Lord
Data rejestracji: 30-04-2014
Postów: 400
Klan: Fairy Tail r16, Black_Dragons r6 Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Necropolia X; Necropolia XI
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
Korghan napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Oczywiście wraz z patchem wejdzie wiele mniejszych poprawek i zmian, o których przekonacie się w grze lub wiecie z innych tematów.
|
Czy tylko mnie interesuje jakie to będą te tajemnicze mniejsze poprawki i zmiany ? |
ostatnio byly zglaszane dwa bugi aren klanowych na r17, bug shoutboxa gdziestam indziej - zapewne o tego typu rzeczy chodzi
__________________ r6: Sherlock Holmes
r16: Sherlock Holmes
r18: Sherlock Holmes
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Zalewajka, mam wrażenie, że kółko i krzyżyk to dla Ciebie wyzwanie intelektualne.
|
|
|
28-03-2015 15:24 |
|
|
|
Cronxxx
Viking
Data rejestracji: 02-06-2007
Postów: 508
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
Stawiam kratę albo nie dwie kraty browarów na to, że run nie będzie w tym roku. Ktoś podejmuje zakład?
|
|
28-03-2015 16:32 |
|
|
|
nóóp
Double Ace
Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 124
|
|
a po co komu kolejna denne necro przecie te serwery to pre alfa prawdziwego BW jakim jest moria
|
|
28-03-2015 18:42 |
|
|
|
BadBoy190
Lord
Data rejestracji: 19-05-2011
Postów: 373
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V; Necropolia XI Skąd: Chorzów
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
cytat: |
Cronxxx napisał(a)
Stawiam kratę albo nie dwie kraty browarów na to, że run nie będzie w tym roku. Ktoś podejmuje zakład?
|
ja
gdzie mieszkasz
To nie jest miejsce na takie dyskusje. +1 za spam
__________________
R15-Bumblebee (oddane)
R19-Tony Stark (skasowane)
cytat: |
Dwim napisał(a)
Konrad żarty żartami ale kiedy otworzycie ten sklep? kupiłbym parę epików
|
|
|
29-03-2015 00:31 |
|
|
|
SzatanCieZje
Forum Ace
Data rejestracji: 28-01-2011
Postów: 80
Klan: Fairy Tail Kraina: Necropolia X Skąd: Poznań
|
|
RE: Patch 1.6.2, runy, r18 - serwer rodzinny |
|
"operator - Szeszej" - No to klapa....
__________________ R16 - Wróżek Adam
|
|
29-03-2015 07:05 |
|
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th
wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
29-03-2015 11:37 |
|
|
|
CIPIOR
Double Ace
Data rejestracji: 26-10-2008
Postów: 131
Kraina: Moria Skąd: r2, r13
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
kox patch - fajna sprawa, ale raczej na lokacje typu slumsy i th
wyżej nie widzę w tym zbytnio przyszłości z racji widełek levelowych |
Zrób targowisko na morii mając 110lvl++
|
|
29-03-2015 11:56 |
|
|
|
|
|