Ulepszenie WZta i Kultka |
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
TEMAT DOTYCZY MORII -> NEKRO, WON!!!
W związku z tym że łapacze mają tony życia, a ssaki dwie tony lucjana + krytyk chciałbym poddać dyskusji boost pozostałych ras, mający na celu urozmaicenie rozgrywki ^^
Cień bestii, jak i nowy Żar krwi nie są ograniczone limitem wbijania (tzn. można wbić ich więcej niż 1 poziom).
Uzasadnienie:
Obecnie cień czy nŻK to dodatki niespecjalnie wzmacniające owe rasy.
Jasne, fajnie mieć ten jeden atak więcej, czy 5-25% dmg więcej, ale w porównaniu do 5%xpoziom hapów +1dmg x poziom lub 0,75%kryt x poziom + 2 lucjana x poziom -> wypadają marnie.
Jasne, są arkana z pierwszego aktu, ale prawda jest taka, że używać je może każdy.
Podsumowanie:
Rasa łapaczy -> rasa typowo przeżywalnościowa
Rasy kultów i WZtów -> rasy typowo dmgowe
Rasa ssaka -> rasa mieszana
Wnioski:
Bardzo wysoko wbite kultki będą miały zamiast 5-25% dodatkowego dmg -> 15-75% dodatkowego dmg.
Uważam że to jest BARDZO DOBRY KROK mający na celu poprawę ich bytowania.
Bardzo wysoko wbite WZtki będą miały zamiast +1 ataku, +3 ataki każdą bronią białą.
Poprawi się ich dmg, a tym samym atrakcyjność.
Ssaki ciągle będą królowały w ilości lucjana, czy krytyka z powietrza.
Łapacze ciągle będą miały masakryczną ilość hpków z poważną dopałką dmg.
Tylko na Brzydali nie mam pomysłu
Koniec
Dawno nikt po mnie nie jechał, dawać hejtki
|
|
21-04-2015 01:41 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
Hejty będą rano jak już łapacze powstają z łóżek i masowo rzucą się zadziobać pomysł, mogący zagrozić ich hegemonii
Pomysł jest dobry, jako że każda propozycja poprawiająca kulta/wzta jest dobra. Problem niestety w tym, że zaraz zbierze się grono ekspertów liczących jakieś maksymalne możliwe wyniki na najlepszej postaci z full dopałką od początku pierwszej rundy
Drugi problem leży w przeżywalności kulta, która jest na poziomie potępa. Naprawdę współczują kultom bez dopałki do hp z eq/tatka, bo przy odrobinie pecha nawet wendol w 3 może ich łatwo unieszkodliwić. WZ ma te 20% więcej, które mogą niekiedy być decydujące, poza tym odpada na tej rasie populacja dystansu i zwłaszcza palnej.
Z tego też wynika fakt, że rasy łapacza/ssaka podejmują już udane próby duetowania wendigo na masową skalę. Co bedzie skutkiem? Ano kolejny odjazd w ranku. Bo jakoś nie wyobrażam sobie kulta w palnej tłukącego wendi we 2 z potępem w palnej
Wystarczy popatrzeć obecnie na topki Morii. Nawet stare r5 które kiedyś było zróżnicowane obecnie ma 8 lapaczy w top 10, a dawny top 1, ssak, wypadł w ogóle poza pierwszą dziesiątkę.
Dmg nie wynagrodzi łatwego padania, ale może zwiększyć konkurencyjnośc w pewnych warunkach.
Ale balans przeżywalności to już problem na inne tematy. Inicjatywa ok, dam łapkę w górę
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
21-04-2015 02:25 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
co ma takiego uber ssak? lucka? kryta? kryt to 0.75% x ilość mocy krwi, no mega xD
chyba ktoś tu zapomniał o tym, że 99% buildów nie wymaga kryta ssaka, a każde propozycje zrobienia broni pod ssaka są hejtowane, że to tylko pod ssaka, więc ten kryt może i na początku jest bardzo przydatny, ale na end game nie ma znaczenia. przypomnę, że z lucka można wyciągnąć maksymalnie 20% kryta.
wracając do tematu propozycja kompletnie nie przemyślana, przecież to monstra powstaną.
to:
cytat: |
Bardzo wysoko wbite kultki będą miały zamiast 5-25% dodatkowego dmg -> 15-75% dodatkowego dmg.
Uważam że to jest BARDZO DOBRY KROK mający na celu poprawę ich bytowania.
Bardzo wysoko wbite WZtki będą miały zamiast +1 ataku, +3 ataki każdą bronią białą.
Poprawi się ich dmg, a tym samym atrakcyjność. |
gdzie taka marność Ci wyszła klog? lol
3 cb i nżk? chyba w pvp. policz dobrze co zaproponowałeś i nie pisz takich głupot. 1 atak więcej, 1 nżk więcej to przegięcie, a takie coś? to ile tych ataków ma mieć wz? O_o
rasy na morii są zrobione w miarę ok, głupotą jest się ich czepiać, bo się wszystko posypie i przez 15 lat nie dojdzie się do tego co jest obecnie.
a tak poza tym zrekompensować ssakom to, że okazało się iż lucek daje tylko 20% kryta, bo zepsuło mi dwa buildy i muszę używać tego co KAŻDA INNA RASA, bo moje arkana mi nie dają tego co sobie wyliczyłem.
1/10, a większy hejt dostaniesz w ciągu dnia od każdej myślącej jednostki...
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez specjalista: 21-04-2015 05:02.
|
|
21-04-2015 04:59 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
RE: Ulepszenie WZta i Kultka |
|
cytat: |
klogg123 napisał(a)
TEMAT DOTYCZY MORII -> NEKRO, WON!!!
|
Ja zaś mówię won chamstwu. Won to do psa możesz mówić
Już po pierwszym zdaniu widać, że płacztemat.
ps. dzięki za osta
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
21-04-2015 08:39 |
|
|
Czerwony_Aniol
Triple Ace
Data rejestracji: 18-10-2008
Postów: 213
Klan: -EQ- Kraina: Moria Skąd: z brzucha
|
|
Jedyne co zasługuje na zmiane to skóra bestii, bo wszystkie rasy mają grywalne wszystkie 3 arkana prócz wz. Twoje propozycje całkiem nieprzemyślane.
|
|
21-04-2015 08:50 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
RE: Ulepszenie WZta i Kultka |
|
cytat: |
klogg123 napisał(a)
Bardzo wysoko wbite WZtki będą miały zamiast +1 ataku, +3 ataki każdą bronią białą.
Poprawi się ich dmg, a tym samym atrakcyjność. |
Chyba matematyka nie jest Twoja mocną stroną.
Gram WZ i mam 73 lvl i już teraz mógłbym użyć 2xcień bestii, a jakbym założył najmocniejsze możliwe na mój lvl szamany pewnie i 3x cień bestii.
Na 120+ podejrzewam, że możnaby na luzie 5 lub 6x cień bestii odpalić... 5x225= 1125, 6x225= 1350, pewnie są tacy co i wyżej wbiją, nie wiem dawno nie grałem lvl +100.
Co za tym idzie, przeciętny białas 1h ma 12 dod ataków, a cr/berek 6 ataków, co daję (odejmując 1, który jest teraz) 10000-15000 dodatkowego dmg, nawet jeśli odejmiemy strate dmg, bo nie wbił 100 siły z arkan, to wciąż mega dopał.
Więc to nawet logicznie jest bez sensu xd
Uprzedzę Twoją kolejną propozycję, bo widzę, że myślenie wyrażone w liczbach u Ciebie kuleje.
Jak zrobią cień bestii droższy, np 1pkt za 350 krwi, to mniej więcej do (tu strzelam) 90-100 lvla nie użyjesz go w ataku, ani w obronie.
cytat: |
Czerwony_Aniol napisał(a)
Jedyne co zasługuje na zmiane to skóra bestii, bo wszystkie rasy mają grywalne wszystkie 3 arkana prócz wz. Twoje propozycje całkiem nieprzemyślane. |
Tu natomiast same mądre rzeczy, popieram
Dodam: W moim mniemaniu skóra bestii powinna dawać Unik Obrażeń, na zasadzie jak działa chyba Wilkołak na nekro. Oczywiście w odpowiednio zbalansowany sposób, czyli np. 1pkt=0,5%, gdzie koszt arkana 40 pkt krwi.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez el_czupakabra: 21-04-2015 13:05.
|
|
21-04-2015 13:01 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Jaki jest cel tych zmian?
Chyba tylko umożliwienie duetowania dresów przez WZ i Ku?
To dobry cel.
Jak słusznie zauważył mój ulubiony Postal łapacze dresa jadą w duetach i nic tego nie zmieni.
Chociaż kiedy pojawiła się beta to bili się łapkami (jak to łapacze) w piersi, że ni cholery zmiany w dystansie nie są pod duetowanie, pieprzona hipokryzja (wali mnie sam fakt duetowania, nie lubię tylko gdy ktoś mnie usiłuje wyruchać i udaje, że to z miłości)
Zmiana w Kultku:
- zwiększenie dmg. Zostaniesz zaszczuty za taką propzycję, bo przecież wtedy kultek na berku mógłby walić i 40k dmg na rundę. Ba, 45 nawet (umagi ignora). Mógłby. Nic to, że połowie exp padnie w pierwszej rundzie, może w 60% nawet. Ale mógłby robić 40k, a po co mu to? Spoci się. Niech robi mniej i nadal pada w pierwszej rundzie przy próbie duetowania.
DUETY SĄ DLA ŁAPACZY, sio z durnymi pomysłami.
Zmiana w WZ:
- dokładnie tak jak wyżej, dmg też pewnie taki sam (plastiki krwi)
Chcesz robić duety zaproponuj dodanie WZ i Ku więcej hapów albo czegoś na przeżywalność.
WZ - Pradawna Bestia. Wbijany poziom pierwszy. Działa jak skill berka. Nie sumuje się ze skillem berka. Dostępny od poziomu 100.
Ku - Magia Krwi. Wbijany poziom pierwszy. Działa jak skill berka. Nie sumuje się ze skillem berka. Dostępny od poziomu 100.
Berek - wypieprzyć mu ten skill, dodać mu +1 atak albo +dmg. Pieprzony łapacz ma przecież więcej dmg z arkan niż berek, miszcz białej.
BTW nieważne co zaproponujesz - nie przejdzie. Nie przejdzie nic, co mogłoby zagrozić hegemonii łapaczy, ba, nawet nie doczekasz się ŻADNEJ dyskusji o konieczności zmian i odstawaniu ras
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
21-04-2015 15:13 |
|
|
masterofpapets
Lord
Data rejestracji: 06-10-2006
Postów: 479
Klan: Night Lords Kraina: Moria Skąd: R1, R2
|
|
Gram Łapaczem, ale jak najbardziej jestem za wzmocnieniem kultka i wzeta ale tylko na expach. Na pvp radzą sobie wystarczająco dobrze.
__________________ R2 Nemesis83
R12 Nemesis83
|
|
21-04-2015 15:58 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Nie używam trackera, czasem tylko ktoś na SB coś wkleja. Ostatnio jak wkleili byłem chyba 30, Piachu topka, więcej exp mu weszło.
Daj mi łapacza na moim poziomie, zrobię go pod duety szybciej niż powiesz bułka z jagodami.
TOP10 r5:
ŁAPACZ MYŚLI
ŁAPACZ MYŚLI
KULTYSTA
ŁAPACZ MYŚLI
ŁAPACZ MYŚLI
ŁAPACZ MYŚLI
ŁAPACZ MYŚLI
ŁAPACZ MYŚLI
WŁADCA ZWIERZĄT
ŁAPACZ MYŚLI
top3 był top1, będzie niedługo top 5 czy 6. Ale to nie temat tematu.
cytat: |
Ale ale zobaczymy hmm nowy żar krwi kosztuje 200 krwi? cień bestii kosztuje hmm 200? nie pamiaetm wle ale zerknijmy wiec na to:
|
Po co zerkać, skoro ten pomysł z nieskończonym ZK/CB jest zły?
cytat: |
PS - ssak no jedyna rasa bez dopału do dmg .....
|
Znajdziesz Ssaka który zamieni się na arkana Ku/WZ? A odwrotnie? Jak dla mnie Ss ma najlepsze arkana w grze. LM ma najsilniejsze, ale Ss są po prostu najfajniejsze IMO i dające najwięcej funu.
cytat: |
Edit - z 2 lata temu proponowałem żeby hp wyrównac runami w rozmowie z sushim ale mnie storpedował mówiac że ma być róznorodnośc - no to co - oddałem ssaka wziałem łapaczke do remontu bo skoro tak ma byc to nie bede sie z koniem kopał. |
No i fajnie, że proponowałeś, ale co, mamy porównywać kto ma większe? Tzn propozycje? Które nigdy nie przeszły? Za starzyśmy na to. Pogadajmy se o WZ.
Albo o tym:
Chcesz robić duety zaproponuj dodanie WZ i Ku więcej hapów albo czegoś na przeżywalność.
WZ - Pradawna Bestia. Wbijany poziom pierwszy. Działa jak skill berka. Nie sumuje się ze skillem berka. Dostępny od poziomu 100.
Ku - Magia Krwi. Wbijany poziom pierwszy. Działa jak skill berka. Nie sumuje się ze skillem berka. Dostępny od poziomu 100.
Berek - wypieprzyć mu ten skill, dodać mu +1 atak albo +dmg. Pieprzony łapacz ma przecież więcej dmg z arkan niż berek, miszcz białej.
Nawet nie takie durne jak na 17 sekund namysłu.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
21-04-2015 15:59 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
cerb żeby było jasne w białej 38 majka = 38 dmg 100 dzikiego plus 1 atak według ciebie jest to mniejsza wartość powtarzam w przypadku broni białej - pogratulować logiki.
Co do HP i ssaka to jakby był pełny krytyk z lucka a nie ściety to rzeczywiście ssak byłby nader ciekawą koncepcja pod cześc bildów dystansowych i palnych.
__________________ Okrutnik r5
|
|
21-04-2015 17:47 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
Okrutnik napisał(a)
cerb żeby było jasne w białej 38 majka = 38 dmg 100 dzikiego plus 1 atak według ciebie jest to mniejsza wartość powtarzam w przypadku broni białej - pogratulować logiki.
Co do HP i ssaka to jakby był pełny krytyk z lucka a nie ściety to rzeczywiście ssak byłby nader ciekawą koncepcja pod cześc bildów dystansowych i palnych. |
masz racje w majestacie hp to tylko zbedny dodatek xd
ale ponownie, to nie temat o lapaczu i ssaku.
O to chodzi, ze wz to rasa stworzona pod bron biala, a bardziej oplaca sie i tak grac uniwersalnym lapaczem, nie kumasz?
|
|
21-04-2015 17:56 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
lol, przecież on tylko wytknął błąd cerba, a nie ignorował to, że majek daje hp.
czytanie ze zrozumieniem...
|
|
21-04-2015 18:14 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
nigdzie nie pisałem że majek jest słaby - pisałem tylko że daje mniej dmg niż dziki szał + cień bestii w białej
kiepsko tu widze idzie na forum czytanie ze zrozumieniem niektórym graczom
__________________ Okrutnik r5
|
|
21-04-2015 18:17 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
Tobie ciężko to idzie, bo wyraźnie napisałem, że skoro WZ jest rasą TYLKO dla broni białej to dlaczego bardziej opłaca się grać bronią białą łapaczem, który jest uniwersalny? Gdzie jest sens WZ w ogóle?
|
|
21-04-2015 18:19 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
cytat: |
Okrutnik napisał(a)
wzet zakłada tytana demona smierć set na szybkości i mamy 9 ataków plus troszke siły i 7 ataków z demona kosy z arkan.
razem 16 ataków po 1800-2000 - hahaha ciekawe.
Co do kulta: 7 żarówki liczmy mściwy smierć katane i szybkośc np berek mamy 12 hitów po 2400 bez żaru a z 7 żaru i troszke dzikiego?
35%-175% dmg wiecej nono 12 hitów po 4200 - uuuuuu grubo grubo.... |
Biedny ten WZ, nie umie zrobić msciwego ani nawet katany, tylko na glupiej demonicznej kosie biega. I bije z tego demona ledwie po 1800-2k... Nie to co kultek robiacy pisiont ka dmg na smierc katanie.
cytat: |
Damjan napisał(a)
Hejty będą rano jak już łapacze powstają z łóżek i masowo rzucą się zadziobać pomysł, mogący zagrozić ich hegemonii
Problem niestety w tym, że zaraz zbierze się grono ekspertów liczących jakieś maksymalne możliwe wyniki na najlepszej postaci z full dopałką od początku pierwszej rundy
|
A nie mówiłem?
Sorry, nie mam łopaty żeby dostać się na ten poziom dyskusji.
cytat: |
Okrutnik napisał(a)
cerb żeby było jasne w białej 38 majka = 38 dmg 100 dzikiego plus 1 atak według ciebie jest to mniejsza wartość powtarzam w przypadku broni białej - pogratulować logiki.
|
Buahahahaha...
Nic, tylko powiedzieć wszystkim łapaczom w białej, że robią wielki błąd i mają brać niedźwiedzi set
Sorry za emoty, tu naprawdę można tylko strzelić facepalma i śmiać się przez łzy...
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
21-04-2015 18:41 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
cytat: |
Okrutnik napisał(a)
cerb żeby było jasne w białej 38 majka = 38 dmg 100 dzikiego plus 1 atak według ciebie jest to mniejsza wartość powtarzam w przypadku broni białej - pogratulować logiki.
|
Napisałem: Pieprzony łapacz ma przecież więcej dmg z arkan niż berek, miszcz białej.
bo łapacz ma 30+ a berek 16. A napisałem to w kontekście tego, że skille berka do dmg są gówniane i wg mnie złym jest też skill WSKRZESZENIA dla berka, co mówiłem od początku i do końca.
To nie BEREK cierpi na brak lajfa tylko nLM (w mniejszym stopniu dzięki trafieniu też nS ale to na określonych buildach, nLM po całości).
W czym niby berek WZ/Ku jest lepszy od mnicha czy zabójcy by go boostować Wskrzeszeniem?
Ano gorszy był w dmg. A teraz jest najlepsiejszy bo dzięki WS dostał i więcej życia i więcej dmg i zabijcie mnie i wypchajcie ale NIE WIDZĘ matematycznego powodu, by ktoś grał WZ/Ku na Za/Mn zamiast na Be. Na praktycznie tych samych buildach będąc berkiem robię większe dmg bo dłużej żyję.
Berek był najbardziej gówniany w białej teraz jest najlepszy. Balans po kiju.
Zabranie mu skilla WS a dodanie lajfa w takiej postaci do ras byłoby sensowniejsze, bo więcej WZ/Ku grałoby zabójcami czy mnichami. Obecnie najlepiej grać CR czy Be.
Ba, więcej grałoby ich ogólnie, bo to jest jednak 1 hit więcej i w ten sposób od LM dzieli ich już tylko jeden...
Nie ma teraz ani atmosfery, ani woli ani chęci na przebudowę ras od początku, wymyślanie skilli, balansów i dupansów.
Ale użycie istniejącego skilla, przypisanie go do RASY? Dzień roboty?
Berkowi dać np Szał śmierci - po ciosie zabijającym go wyprowadza w killera wszystkie pozostałe ciosy i trafiają one.
I konia z rzędem temu, kto wykaże więcej minusów niż plusów tego rozwiązania.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
21-04-2015 19:07 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
Nie zawiedliście mnie
Dałem prop. zmiany WZtki i kulta, a tu puacz o łapaczy i ssaki powstał xD
1. Dlaczego kult i WZtka mieliby nie robić tego kox dmg? Ssacze i łapacze sobie na luzie przeżywają najcięższe akcje, a wzt/kult jak słusznie cerbin zauważył, są na 3-4 hity (no chyba że mają magiieeeeee).
Mam 97 poziom vroeN ma 115
ja gram łapaczem
vroeN WZtką
zgadnijcie kto ma więcej hapsów?
Uważam że dodanie PORZĄDNEGO dmg dla kulla/WZtki to poprawa na lepsze.
Nudne jest doradzanie nowym graczom:
cytat: |
A czym mam grać? Bo chciałem walczyć XXX broniąBierz łapacza. Tylko on się liczy |
tak zaczną się liczyć WSZYSCY!!!
jedni będą robić kox dmg
inni będą zbierać kox dmg na klate!!!
|
|
21-04-2015 19:13 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
klogg123 napisał(a)
Dałem prop. |
to nie propozycja, to czysta głupota
ale patrz na inne ciekawe strony istnienia tego tematu: hejtu nie było jakoś sporo(powinieneś być zawiedziony), a i ludzie ignorują głupią propozycję dając w zamian własne znacznie lepsze. ja bym to zamknął i otworzył na nowo z tymi "nowymi" propozycjami.
|
|
22-04-2015 05:33 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
|
22-04-2015 11:32 |
|
|
|