Biżuteria Wilkołaka. |
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
Witam, chciałbym poruszyć temat tego sufixu, bo obecnie nie ma on zastosowania, ale jego bonus można łatwo zmienić w atrakcyjny.
Otóż obecnie:
Dsk5 pierscien wilkolaka
Typ: Pierścień
Cechy: WYGLĄD +11, regeneruje 22 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Dsk5 amulet wilkolaka
Typ: Amulet
Cechy: WYGLĄD +29, regeneruje 44 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Co da nam' szałowe' 88 regena na runde.
Gdyby jednak bonus zmienić na regenerację po każdym ciosie, tak jak u mnicha mogłoby to trochę uatrakcyjnić wilkołaka.
Otóź na dsk5 można mieć w takim w takim wypadku 88 regen po każdym ciosie, co przy 20 atakach da nam 1600 regena na runde i zdecydowanie urozmaici grę, bo wilkołaka łatwo złożyć.
Oczywiście wartości regena można obciąć gdyby było to za dużo.
|
|
22-04-2015 06:51 |
|
|
Riper_Angel
Viking
Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV
|
|
To może to samo z Rubinowym setem?
|
|
22-04-2015 09:13 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
Nie mówie nie, tylko wtedy oczywiście trzeba mocno obniżyć regena z obu.
Ja dałem luźną propozycję, żeby bardziej urozmaicić buildy, tym bardziej, że teraz na kw przeżywalność, a co za tym idzie regeneracja ma spore znaczenie. Można więc pójść w tym kierunku.
|
|
22-04-2015 09:43 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Najlepszy pomysł od czasów wynalezienia smalcu.
Spoko, popieram, faktycznie może to tworzyć nowe buildy na multiregenie.
Sugestia - regen liczony od podstawy hp. Inaczej jeśli zrobić go na tyle dużym by fajnie dawał boosta WZ czy innemu Po to na LM będzie mógł być za silny.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
22-04-2015 11:20 |
|
|
Tehrror
Triple Ace
Data rejestracji: 27-03-2015
Postów: 191
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
Ciekawy pomysł, wydaje mi się że te itemy nie były dostosowane do A2, nie mówiąc o A3
Jednak lekko urozmaiciłbym tą propozycję:
Odnawia nie stały poziom hp, tylko %; przykładowo 0,16% na z0, który rośnie o 0,02 na podbicie (przypominam że dsk5 to 17 poziom itemu).
17*0,02 to oszałamiająca liczba (o kurdebele) 0,34% hp.
Na poziomie dsk5 da więc to 0,5% hp (1,0% w przypadku całego zestawu, wyżej liczyłem dla amuletu).
Miałby on jednak minus: zmniejsza modyfikator krytyka o 3%*poziom (51% na dsk5, przyp.)
Przykładowo, niech będzie to gracz z 8k hp na expie, z bronią posiadającą 12 ataków.
1%hp z 8000 to tylko i aż 80, co przy 12 atakach daje 960hp regenu.
Sporo, prawda?
Jednak, kto ma tyle ataków, przy wystarczającym modyfikatorze by to się opłacało?
Niewielu.
Weźmy teraz inny przykład:
Jakiś zmutowany ŁM z 2h białą.
12k hp, 5 ataków
Daje to wartość 120hp na hit, jednak 600 na rundę (ofc przy 100% trafieniu, co bez suffów młodości/lewitacji/celności nie jest zbyt łatwym zadaniem, chyba że coś się zmieniło, czego nie doczytałem ^^)
Mam nadzieję że wyraziłem jasno swoją propozycję
(tutaj krótko i na temat:
regeneruje % hp za atak, jednak tracisz dmg z kryta, jak i trafienie z suffów)
__________________ "Jego zdaniem ludzie istnieli tylko w dwóch pozycjach. Kobieta leżąca na plecach i facet na brzuchu, nie oddychając." ~ Ghrom
r17 ~ Tehrror
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Tehrror: 22-04-2015 15:28.
|
|
22-04-2015 15:26 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
Pomysł z % kiepski, bo to znów coś, co będzie najbardziej boostowało łapaczy, którzy i tak mają za dobrze.
Niech to będzie 1%, to łapaczowi z 8k hp da to 80hp za atak, niech to bedzie jakis mnich z 30 atakami, więc 80+15=95, 95x30= 2850 regenu, mając 8k hp jest praktycznie nieśmiertelny z unikiem. Problemem tutaj staję się zasięg, ale 2 dobre umagi i po sprawie.
Dlatego uważam, że regen dla każdego powinien być równy. Procent również nie sprawdzi się w PVP, gdzie na r13 taki Gromdo w ataku ma prawie 100k hp, więc regenerowałby 1k na cios. Nieśmiertelny.
Tutaj taki regen musi być wyrażony liczbowo.
Pomysł z obcięciem cryta suabo.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez el_czupakabra: 22-04-2015 16:25.
|
|
22-04-2015 16:25 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Procent podstawy = bez majonezu.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
22-04-2015 16:42 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
cytat: |
Cerbin napisał(a)
Procent podstawy = bez majonezu. |
Na takich warunkach wydaję się ok, pytanie, jak to ma działać z przedmiotami czy tatkami, które zwiększają bazowe HP.
|
|
22-04-2015 17:38 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
el_czupakabra napisał(a)
cytat: |
Cerbin napisał(a)
Procent podstawy = bez majonezu. |
Na takich warunkach wydaję się ok, pytanie, jak to ma działać z przedmiotami czy tatkami, które zwiększają bazowe HP. |
cytat: |
Cerbin napisał(a)
Procent podstawy = bez majonezu. |
ciężko przeczytać co sam zacytowałeś?
przecież majek też zwiększa BAZOWE hp
proste -> działa tylko od podstawy
żadne % hp nie zwiększają tego efektu
tylko hp dostawane za lvl
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez klogg123: 22-04-2015 18:38.
|
|
22-04-2015 18:38 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
Tylko majtka nie widzisz w Sali Tronowej, ale jak masz założonego krwiopija to dolicza Ci hp w Sali Tronowej. No chyba, że jest inaczej, to jestem ignorantem i biorę to na klate.
|
|
22-04-2015 19:57 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
el_czupakabra napisał(a)
Tylko majtka nie widzisz w Sali Tronowej, ale jak masz założonego krwiopija to dolicza Ci hp w Sali Tronowej. No chyba, że jest inaczej, to jestem ignorantem i biorę to na klate. |
komore też podlicza ci w tronowej, a jakoś jej szamany nie mnożą
skoro dali propozycje żeby tylko bazowe hp mnożyło, to chyba jest jasne że tylko bazowe będzie mnożyć xD
tak jak majek nie pomnoży hp z krwiopija/tatka
czy szamany krwi z rasy
|
|
22-04-2015 20:05 |
|
|
Damjan
Emperor
Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Necropolia IV Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?
|
|
Imho, pomysl martwy, kto zlozy specjalnie set wilkolaka i wbije na ds5? Kto poswieci lewite/mlodosc na wilkolakow? Mozna wprowadzac, jasne, ale malo ktotego uzyje jesli w ogole.
__________________ r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188
Juz moge pisac co mi sie podoba.
img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png
Autor obrazka - Sley
|
|
22-04-2015 20:16 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
Powiedzmy, że zbudowałeś sobie endgamowy secik, wszystko dsk5, fajne, śmiga, ale grasz potępionym i nie możesz złapać umaga do hp... Dla takich graczy 1000 regena kosztem wiedzy będzie raczej atrakcyjnym rozwiązaniem. Mogę się mylić, ale przede wszystkim da to alternatywę i to wcale nie głupią. Będzie się opłacało chociażby zrobić taki amulet, bo jak masz 20-30 ataków to z samego amuletu te 500 hp by sie zregenerowało... dla kogoś kto ma 3k hp na ekspie to dużo...
|
|
22-04-2015 21:00 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
cytat: |
Damjan napisał(a)
Imho, pomysl martwy, kto zlozy specjalnie set wilkolaka i wbije na ds5? Kto poswieci lewite/mlodosc na wilkolakow? Mozna wprowadzac, jasne, ale malo ktotego uzyje jesli w ogole. |
Wilkołak nie potzrebuje setu.
Ja np. na początku trójkowania dresa musiałem używać combo fiolka+pancerz+myśliwy (gdy już się pojawiła opcja myśliwego) bo dopiero to dawało mi przeskoczenie granicy przeżywalności kolejnego hita dresa. Czyli dla innych Ku/Po/Ss/WZ (mniej, bo +20%hp) byłoby analogicznie.
Przy regenie po hicie osobie używającej multiataku regen z wilkołąka dałby możliwość albo zastąpienia jednego z powyższych składników (fiolka/pancerz/myśliwy) albo wejścia w próg przeżywalności wcześniej.
Osobiście na białej bez problemu wymieniłbym młodość na tytku na wilkołaka by to osiągnąć, dla jaszczombów czy innych słoneczek to ciut nierealne.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
22-04-2015 22:06 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
no w sumie masz rację, najłatwiej jest złożyć jastrzębie wilkołaka...
|
|
22-04-2015 22:57 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
to bardziej na drakulę wygląda. na bunkry by działało, na dystans czemu? po patchu ma dmg taki jak reszta broni +-
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
23-04-2015 08:35 |
|
|
Leostas
Lord
Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III
|
|
Widzę, że nie bardzo wiecie o co mi chodzi, więc wyjaśniam. Chodziło mi o ekspy. W tej chwili dystansowi wystarczą gołe jastrzębie: ma w nich zasięg i dmg(ŁS, WD). Więcej mu nie trzeba, żeby chodzić w 3 na dresa, a robienie jastrzębi geniuszu jest nieopłacalne, gdyż cały set daje tylko 1k dmg/runda, nietoperki/celki też w zasadzie robi się dla szpanu
Natomiast przedstawiona tu propozycja daje dystansowi w śmierć secie ponad 1,5k hp na rundę. Jeśli jeszcze weźmiemy pod uwagę, że taki dystek babka potęp/kultek, jest szybszy niż większość dresów to na początku 2 rundy odzyska ponad 2k hp, czyli więcej niż jakikolwiek umag, nie odnosząc praktycznie żadnych strat na dmg i nie tracąc zasięgu. Natomiast ŁM będzie miał tyle hp, że we 2 spokojnie bez umaga do hp będzie mógł biegać na dresa. Dla białej wilkołaki są moim zdaniem bez sensu(duża strata dmg i zasięgu), dla palnej też nie bardzo(duża strata dmg).
|
|
23-04-2015 09:51 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
No w sumie dobrze kombinujesz, pomijając trudności w stworzeniu takiego setu, to mogłoby być fajne dla dystansa, bo nic nie traci a dużo zyskuje...
Biała i palna może sobie zrobić wilkołaka na szyje i z minimalną stratą dmg ma spory regen
Tak czy siak, jak pisał Cerbin, taka jałowo dyskusja i tak nic nie da, bo pomysł umiera w zarodku ;p
|
|
23-04-2015 12:43 |
|
|
Leostas
Lord
Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III
|
|
Kurde popełniłem błąd logiczny, gdyż na początku 1 rundy, jeśli dystans atakowałby przed wendim to nic nie odzyska, bo ma przecież full hp. Dlatego zanim wendi zacznie atakować w 2 rundzie regen będzie wynosił ok. 1,5k hp przy założeniu, że w obu rundach spada podobna ilość ataków.
|
|
23-04-2015 13:39 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
ten pomysł mi się podoba. jak przejdzie z odpowiednimi wartościami, to będzie dość pomocne.
spawałbym
dyszka. pytanie czy widzi się to adminom. mogliby wpaść i napisać "spoko, po runach to zrobimy"
|
|
24-04-2015 14:52 |
|
|
|