Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Biżuteria Wilkołaka. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Biżuteria Wilkołaka. 11 Ankieta - średnia ocena: 5,27
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Biżuteria Wilkołaka. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam, chciałbym poruszyć temat tego sufixu, bo obecnie nie ma on zastosowania, ale jego bonus można łatwo zmienić w atrakcyjny.
Otóż obecnie:
Dsk5 pierscien wilkolaka
Typ: Pierścień
Cechy: WYGLĄD +11, regeneruje 22 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki


Dsk5 amulet wilkolaka
Typ: Amulet
Cechy: WYGLĄD +29, regeneruje 44 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki

Co da nam' szałowe' 88 regena na runde.
Gdyby jednak bonus zmienić na regenerację po każdym ciosie, tak jak u mnicha mogłoby to trochę uatrakcyjnić wilkołaka.
Otóź na dsk5 można mieć w takim w takim wypadku 88 regen po każdym ciosie, co przy 20 atakach da nam 1600 regena na runde i zdecydowanie urozmaici grę, bo wilkołaka łatwo złożyć.
Oczywiście wartości regena można obciąć gdyby było to za dużo.
22-04-2015 06:51 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Riper_Angel
Viking


Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To może to samo z Rubinowym setem?
22-04-2015 09:13 Riper_Angel jest offline Szukaj postów użytkownika: Riper_Angel Dodaj Riper_Angel do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez el_czupakabra
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie mówie nie, tylko wtedy oczywiście trzeba mocno obniżyć regena z obu.
Ja dałem luźną propozycję, żeby bardziej urozmaicić buildy, tym bardziej, że teraz na kw przeżywalność, a co za tym idzie regeneracja ma spore znaczenie. Można więc pójść w tym kierunku.
22-04-2015 09:43 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Najlepszy pomysł od czasów wynalezienia smalcu.

Spoko, popieram, faktycznie może to tworzyć nowe buildy na multiregenie.
Sugestia - regen liczony od podstawy hp. Inaczej jeśli zrobić go na tyle dużym by fajnie dawał boosta WZ czy innemu Po to na LM będzie mógł być za silny.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

22-04-2015 11:20 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
Tehrror
Triple Ace


Data rejestracji: 27-03-2015
Postów: 191
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ciekawy pomysł, wydaje mi się że te itemy nie były dostosowane do A2, nie mówiąc o A3 Smile

Jednak lekko urozmaiciłbym tą propozycję:
Odnawia nie stały poziom hp, tylko %; przykładowo 0,16% na z0, który rośnie o 0,02 na podbicie (przypominam że dsk5 to 17 poziom itemu).
17*0,02 to oszałamiająca liczba (o kurdebele) 0,34% hp.
Na poziomie dsk5 da więc to 0,5% hp (1,0% w przypadku całego zestawu, wyżej liczyłem dla amuletu).
Miałby on jednak minus: zmniejsza modyfikator krytyka o 3%*poziom (51% na dsk5, przyp.)

Przykładowo, niech będzie to gracz z 8k hp na expie, z bronią posiadającą 12 ataków.

1%hp z 8000 to tylko i aż 80, co przy 12 atakach daje 960hp regenu.
Sporo, prawda?

Jednak, kto ma tyle ataków, przy wystarczającym modyfikatorze by to się opłacało?
Niewielu.


Weźmy teraz inny przykład:

Jakiś zmutowany ŁM z 2h białą.
12k hp, 5 ataków

Daje to wartość 120hp na hit, jednak 600 na rundę (ofc przy 100% trafieniu, co bez suffów młodości/lewitacji/celności nie jest zbyt łatwym zadaniem, chyba że coś się zmieniło, czego nie doczytałem ^^)


Mam nadzieję że wyraziłem jasno swoją propozycjęSmile

(tutaj krótko i na temat:
regeneruje % hp za atak, jednak tracisz dmg z kryta, jak i trafienie z suffów)

__________________
"Jego zdaniem ludzie istnieli tylko w dwóch pozycjach. Kobieta leżąca na plecach i facet na brzuchu, nie oddychając." ~ Ghrom

r17 ~ Tehrror

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Tehrror: 22-04-2015 15:28.

22-04-2015 15:26 Tehrror jest offline Szukaj postów użytkownika: Tehrror Dodaj Tehrror do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez el_czupakabra
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł z % kiepski, bo to znów coś, co będzie najbardziej boostowało łapaczy, którzy i tak mają za dobrze.
Niech to będzie 1%, to łapaczowi z 8k hp da to 80hp za atak, niech to bedzie jakis mnich z 30 atakami, więc 80+15=95, 95x30= 2850 regenu, mając 8k hp jest praktycznie nieśmiertelny z unikiem. Problemem tutaj staję się zasięg, ale 2 dobre umagi i po sprawie.

Dlatego uważam, że regen dla każdego powinien być równy. Procent również nie sprawdzi się w PVP, gdzie na r13 taki Gromdo w ataku ma prawie 100k hp, więc regenerowałby 1k na cios. Nieśmiertelny.

Tutaj taki regen musi być wyrażony liczbowo.

Pomysł z obcięciem cryta suabo.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez el_czupakabra: 22-04-2015 16:25.

22-04-2015 16:25 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Procent podstawy = bez majonezu.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

22-04-2015 16:42 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez el_czupakabra
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Cerbin napisał(a)
Procent podstawy = bez majonezu.


Na takich warunkach wydaję się ok, pytanie, jak to ma działać z przedmiotami czy tatkami, które zwiększają bazowe HP.
22-04-2015 17:38 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
klogg123
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
el_czupakabra napisał(a)
cytat:
Cerbin napisał(a)
Procent podstawy = bez majonezu.


Na takich warunkach wydaję się ok, pytanie, jak to ma działać z przedmiotami czy tatkami, które zwiększają bazowe HP.


cytat:
Cerbin napisał(a)
Procent podstawy = bez majonezu.


ciężko przeczytać co sam zacytowałeś?
przecież majek też zwiększa BAZOWE hp
proste -> działa tylko od podstawy
żadne % hp nie zwiększają tego efektu
tylko hp dostawane za lvl

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez klogg123: 22-04-2015 18:38.

22-04-2015 18:38
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez el_czupakabra
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tylko majtka nie widzisz w Sali Tronowej, ale jak masz założonego krwiopija to dolicza Ci hp w Sali Tronowej. No chyba, że jest inaczej, to jestem ignorantem i biorę to na klate.
22-04-2015 19:57 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
klogg123
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
el_czupakabra napisał(a)
Tylko majtka nie widzisz w Sali Tronowej, ale jak masz założonego krwiopija to dolicza Ci hp w Sali Tronowej. No chyba, że jest inaczej, to jestem ignorantem i biorę to na klate.


komore też podlicza ci w tronowej, a jakoś jej szamany nie mnożą Big Grin
skoro dali propozycje żeby tylko bazowe hp mnożyło, to chyba jest jasne że tylko bazowe będzie mnożyć xD

tak jak majek nie pomnoży hp z krwiopija/tatka
czy szamany krwi z rasy
22-04-2015 20:05
Damjan
Emperor


images/avatars/avatar-18803.jpg

Data rejestracji: 24-07-2008
Postów: 1.327
Klan: Ku Klux
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II; Necropolia IV
Skąd: mam wiedziec czego chcesz ode mnie?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Imho, pomysl martwy, kto zlozy specjalnie set wilkolaka i wbije na ds5? Kto poswieci lewite/mlodosc na wilkolakow? Mozna wprowadzac, jasne, ale malo ktotego uzyje jesli w ogole.

__________________
r5 - Postal Dude ID 46038
r6 - Damjan ID 27188


Juz moge pisac co mi sie podoba.

img710.imageshack.us/img710/1807/damjans.png

Autor obrazka - Sley
22-04-2015 20:16 Damjan jest offline Szukaj postów użytkownika: Damjan Dodaj Damjan do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez el_czupakabra
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Powiedzmy, że zbudowałeś sobie endgamowy secik, wszystko dsk5, fajne, śmiga, ale grasz potępionym i nie możesz złapać umaga do hp... Dla takich graczy 1000 regena kosztem wiedzy będzie raczej atrakcyjnym rozwiązaniem. Mogę się mylić, ale przede wszystkim da to alternatywę i to wcale nie głupią. Będzie się opłacało chociażby zrobić taki amulet, bo jak masz 20-30 ataków to z samego amuletu te 500 hp by sie zregenerowało... dla kogoś kto ma 3k hp na ekspie to dużo...
22-04-2015 21:00 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Damjan napisał(a)
Imho, pomysl martwy, kto zlozy specjalnie set wilkolaka i wbije na ds5? Kto poswieci lewite/mlodosc na wilkolakow? Mozna wprowadzac, jasne, ale malo ktotego uzyje jesli w ogole.

Wilkołak nie potzrebuje setu.

Ja np. na początku trójkowania dresa musiałem używać combo fiolka+pancerz+myśliwy (gdy już się pojawiła opcja myśliwego) bo dopiero to dawało mi przeskoczenie granicy przeżywalności kolejnego hita dresa. Czyli dla innych Ku/Po/Ss/WZ (mniej, bo +20%hp) byłoby analogicznie.

Przy regenie po hicie osobie używającej multiataku regen z wilkołąka dałby możliwość albo zastąpienia jednego z powyższych składników (fiolka/pancerz/myśliwy) albo wejścia w próg przeżywalności wcześniej.

Osobiście na białej bez problemu wymieniłbym młodość na tytku na wilkołaka by to osiągnąć, dla jaszczombów czy innych słoneczek to ciut nierealne.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

22-04-2015 22:06 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
Leostas
Lord


Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Najbardziej na tym skorzystałby dystans, więc pomysł raczej nie przejdzieSmile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Leostas: 22-04-2015 22:50.

22-04-2015 22:50 Leostas jest offline Szukaj postów użytkownika: Leostas Dodaj Leostas do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez el_czupakabra
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

no w sumie masz rację, najłatwiej jest złożyć jastrzębie wilkołaka...
22-04-2015 22:57 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
szejkman
Junior Member


Data rejestracji: 03-07-2009
Postów: 10

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A co jakby zamiast stałej wartości dać odnawiany % od zadawanych obrażeń? W takim wypadku dystans nie zyskałby na tym dodatkowej przewagi oraz zapobiegło by to budowaniu bunkrów pod hp + regen

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez szejkman: 23-04-2015 00:30.

23-04-2015 00:30 szejkman jest offline Szukaj postów użytkownika: szejkman Dodaj szejkman do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

to bardziej na drakulę wygląda. na bunkry by działało, na dystans czemu? po patchu ma dmg taki jak reszta broni +-

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

23-04-2015 08:35 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
Leostas
Lord


Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Widzę, że nie bardzo wiecie o co mi chodzi, więc wyjaśniam. Chodziło mi o ekspy. W tej chwili dystansowi wystarczą gołe jastrzębie: ma w nich zasięg i dmg(ŁS, WD). Więcej mu nie trzeba, żeby chodzić w 3 na dresa, a robienie jastrzębi geniuszu jest nieopłacalne, gdyż cały set daje tylko 1k dmg/runda, nietoperki/celki też w zasadzie robi się dla szpanuSmile Natomiast przedstawiona tu propozycja daje dystansowi w śmierć secie ponad 1,5k hp na rundę. Jeśli jeszcze weźmiemy pod uwagę, że taki dystek babka potęp/kultek, jest szybszy niż większość dresów to na początku 2 rundy odzyska ponad 2k hp, czyli więcej niż jakikolwiek umag, nie odnosząc praktycznie żadnych strat na dmg i nie tracąc zasięgu. Natomiast ŁM będzie miał tyle hp, że we 2 spokojnie bez umaga do hp będzie mógł biegać na dresa. Dla białej wilkołaki są moim zdaniem bez sensu(duża strata dmg i zasięgu), dla palnej też nie bardzo(duża strata dmg).
23-04-2015 09:51 Leostas jest offline Szukaj postów użytkownika: Leostas Dodaj Leostas do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez el_czupakabra
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No w sumie dobrze kombinujesz, pomijając trudności w stworzeniu takiego setu, to mogłoby być fajne dla dystansa, bo nic nie traci a dużo zyskuje...
Biała i palna może sobie zrobić wilkołaka na szyje i z minimalną stratą dmg ma spory regen

Tak czy siak, jak pisał Cerbin, taka jałowo dyskusja i tak nic nie da, bo pomysł umiera w zarodku ;p
23-04-2015 12:43 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Leostas
Lord


Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kurde popełniłem błąd logiczny, gdyż na początku 1 rundy, jeśli dystans atakowałby przed wendim to nic nie odzyska, bo ma przecież full hp. Dlatego zanim wendi zacznie atakować w 2 rundzie regen będzie wynosił ok. 1,5k hp przy założeniu, że w obu rundach spada podobna ilość ataków.
23-04-2015 13:39 Leostas jest offline Szukaj postów użytkownika: Leostas Dodaj Leostas do Listy kontaktów
vroeN
Ex-Team


images/avatars/avatar-25634.jpg

Data rejestracji: 11-09-2010
Postów: 444
Klan: DM
Kraina: Moria V
Skąd: Kraków

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł fajny, jako że suffiks nie potrzebuje setu brzmi to sensownie.

Teraz tylko trzeba odpowiednio ustalić wartości, policzyć czy nie przegięte, ale w zasadzie.. Przy ilościach NIE procentowych będzie ok w pvp też (w sensie że niewiele da), za to na ekspach/kw może uratować tyłek Big Grin

Myślę, że odpowiednie ograniczenie (albo właśnie nie - niech powstają ubek koksy, lepiej tak niż BO ŁAPACZ) i wszystko będzie picuś-glancuś.

__________________


r15
r19
- ODDANE


T-Moderator - Kupię ;
Wyceny - Necropolia VII, IX, XI, Moria


24-04-2015 12:57 vroeN jest offline Szukaj postów użytkownika: vroeN Dodaj vroeN do Listy kontaktów
specjalista
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ten pomysł mi się podoba. jak przejdzie z odpowiednimi wartościami, to będzie dość pomocne.

spawałbym Big Grin

dyszka. pytanie czy widzi się to adminom. mogliby wpaść i napisać "spoko, po runach to zrobimy"
24-04-2015 14:52
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Regen został znerfiony jakiś czas temu bo powodował mega kłopoty z ustawianiem exp, podobnie mogłoby być z arenami i pvp (szczególnie z arenami).

Ogólnie nie widze problemu by go reaktywować za jakiś czas ale to dopiero po runach i dokładnym przyjrzeniu się ew komplikacjom.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


27-04-2015 11:06 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Biżuteria Wilkołaka.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH