necroII jednorazy sposta a wzorek na trafienie |
|
necroII jednorazy sposta a wzorek na trafienie |
|
Wzór na trafienie bronią:
x=(70+ay+z)*p-ar
a=3 dla Necropolii R1 i wszystkich serwerów Moria
a=2 dla wszystkich serwerów Necropolia v2 (czyli innych niż R1)
to wyżej z tutorialu.
Temat tyczy necro II.
Wniosek:
Eliksir zmysłów na necroII daje +8% większą szansę trafić przeciwnika.
Oko kota na necroII daje +12% większą szansę trafić przeciwnika.
Goły jednoraz.
Za tę sama cenę na Morii mamy
Eliksir zmysłów na Morii daje +15% większą szansę trafić przeciwnika.
Oko kota na Morii daje +24% większą szansę trafić przeciwnika.
Goły jednoraz.
Gołym okiem widać że jednorazy sposta nie są dopasowane do różnicy we wzorze na trafienie na różnych serwerach.
By mieć tę samą skuteczność po wzięciu jednorazy sposta więcej sposta powinny dawać na necro a nie na morii a jest dokładnie na odwrót.
Nie wspominając o tym że na necro palna nie ma przecież zasięgu z tatuaży czy legend.
A np takie słynne łuski salamandry mają skuteczność identyczną, a więc się da...
Proponuję więc zmianę jednorazów sposta na necro II:
Eliksir zmysłów nie 4 a 7 sposta a więc da 14% więcej trafienia. Prawie ta sama skuteczność będzie co na morii.
Oko kota nie 6 a 12 sposta a więc da 24% więcej trafienia. Dokładnie ta sama skuteczność będzie co na morii.
Analogicznie te najdroższe jednorazy sposta też zmienić.
Na koniec eee aha na koniec hejt on.
|
|
22-06-2015 22:46 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
jaki %...
jaki %...
JAKI %... ????!!!!!
uspokój rozszalałem hormony i weź się zastanów dwa razy o czym piszesz
to nie są % a PKT trafienia
każdy pkt sposta przemienia się dla palnika w 2 trafienia na N2 i 3 trafienia na M
innymi słowy na morii masz za 100 sposta 300 trafienia a na nekro II masz za 100 sposta 200 trafienia
bez żadnych %
poza tym moby na nekro wymagają dużo mniej zasięgu jak na morii, a przy tym itemy dają dużo mniej niż te z morii
innymi słowy -> ilość sposta z 1x macie dostosowaną do swoich realiów serwerowych!
masz tu pierwsze lepsze porównanie między N2 a morią:
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=da8b01a16d
http://r5.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=74719a9757
od razu widać że nie możecie mieć identycznych 1x bo by zbyt wiele dawały...
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez klogg123: 22-06-2015 23:01.
|
|
22-06-2015 22:58 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
Nie mozna rozpatrywac trafienia w oderwaniu od ilosci sposta. Na morii sa osiagane zdecydowanie wyzsze wartosci sposta/zwinki i to dla niej byly balansowane 1razy. Na necro v2 daja odpowiednei bonus do sposta.
Temat conajwyzej na +1.
__________________
|
|
22-06-2015 23:02 |
|
|
czepeknabakier
Viking
Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679
Autor tematu
|
|
|
23-06-2015 12:28 |
|
|
Rocketto
Rakieta
Data rejestracji: 27-01-2011
Postów: 476
Klan: LoD/PSD Kraina: Moria
|
|
Uwzględnianie jedynie podstawowej statystyki (tutaj: sposta) podczas obliczeń, pomijając zupełnie wszelkie inne modyfikatory trafienia, które są oczywiście uwzględnione we wzorze na trafienie, mija się z celem.
cytat: |
x=(70+ay+z)*p-ar
z - Suma bonusów do trafienia (tatuaż, broń, zbroje, rasa) |
Temat zamykam, bo jak już zostało powiedziane, różnice w wielkości bonusów jednorazów na necro i na morii, wynikają z możliwości osiągania zupełnie innych wielkości statystyk, zarówno przez graczy jak i przez moby.
__________________
Ex-Supermoderator
|
|
23-06-2015 20:39 |
|
|
|