A jakby tak łaska pana ciemności miała jakieś znaczenie? |
Gangnam.muzg
Lord
Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
11-07-2015 15:49 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
[Moria] Ściana płaczu
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
11-07-2015 16:48 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
RE: A jakby tak łaska pana ciemności miała jakieś znaczenie? |
|
cytat: |
Gangnam.muzg napisał(a)
Skoro juz takie cos zakodowaliscie w grze, to dobrze by było aby pełnio to jakas funkje. Bo mowy o dropnieciu pozadnego umaga dzieki temu nie ma mowy.
Tak wiec propozycja jest taka, aby 100 LPC dawało dodatkowe 2% wiecej szansy na kolejny poziom na kw. |
1500łpc 100% na kolejny lvl?
jestem za
@Szerlok, idź płakać gdzie indziej
|
|
11-07-2015 16:57 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
Jak najbardziej jestem za tym pomysłem. Nie mniej jednak zmieniłbym wartości: za każde 50 ŁPC szansa rośnie o 1%, liczone od bazowych punktów.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
11-07-2015 18:46 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
FAjny pomysł, tyle że zrobiłbym jakiś algorytm. Na każdy następny % potrzeba więcej PŁC.
|
|
11-07-2015 19:55 |
|
|
Gangnam.muzg
Lord
Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
Autor tematu
|
|
cytat: |
Kaagular napisał(a)
FAjny pomysł, tyle że zrobiłbym jakiś algorytm. Na każdy następny % potrzeba więcej PŁC. |
no jaki ten algorytm? trzeba 1500pkt zeby miec 100%, zdajesz sobie ile czasu zajmuje zebranie tylu pkt?
|
|
11-07-2015 20:09 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
cytat: |
Gangnam.muzg napisał(a)
cytat: |
Kaagular napisał(a)
FAjny pomysł, tyle że zrobiłbym jakiś algorytm. Na każdy następny % potrzeba więcej PŁC. |
no jaki ten algorytm? trzeba 1500pkt zeby miec 100%, zdajesz sobie ile czasu zajmuje zebranie tylu pkt? |
ile? ja sie chętnie dowiem
ogólnie to można przeglądać to:
Umagicznienia a punkty łaski pana ciemności - Moria
albo faktycznie iść tu:
|
|
11-07-2015 20:18 |
|
|
Gangnam.muzg
Lord
Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
Autor tematu
|
|
cytat: |
Xerter napisał(a)
cytat: |
Gangnam.muzg napisał(a)
cytat: |
Kaagular napisał(a)
FAjny pomysł, tyle że zrobiłbym jakiś algorytm. Na każdy następny % potrzeba więcej PŁC. |
no jaki ten algorytm? trzeba 1500pkt zeby miec 100%, zdajesz sobie ile czasu zajmuje zebranie tylu pkt? |
ile? ja sie chętnie dowiem
ogólnie to można przeglądać to:
Umagicznienia a punkty łaski pana ciemności - Moria
albo faktycznie iść tu:
|
v. 1.5.5 3 lipca 2014
Król Wzgórza: wprowadzono punkty Łaski Pana Ciemności, zyskiwane za niszczenie umagicznień bez przypisania ich do przedmiotu. Punkty te zwiększają szansę wylosowania rzadszych umagicznień oraz eliminują najsłabsze umagicznienia z puli możliwych do wylosowania.
juz przed tym paczem zaczalem robic kuznie i caly czas ja robie. Punkty zdobyte od tego czasu na tej lokacji - 1266, z bazowymi pkt jest ich 1536.
Przez ten okres godnych umagów zostawienia bylo 3. 2x 35 zwinki oraz 1x 35 sily.
Gdyby nie slepa wiara, ze wreszcie te pkt cos dadza to bym ich nie kasowal. Juz nie chce mi sie rozpisywac nt beznadziejnych wartości poszczególnych umagicznien. Wiec prosze dajcie mi wiecej linkow do jakis beznadziejnych tematow
|
|
11-07-2015 20:30 |
|
|
Typhoon-ik
Lord
Data rejestracji: 15-01-2011
Postów: 281
Klan: Alamut Kraina: Moria IV Skąd: Jelenia Góra
|
|
Według mnie świetny pomysł! naprawdę!
Ja osobiście robię slumsy już rok czasu, obecnie mam 1050pkt umagi lecą średnio za kilkanaście pkt dziennie, ręce opadają niestety
Ale już najbardziej wkurza jak wpada mi np 1lvl slumsów 7 razy pod rząd.
Jeśli ktoś już klepie jedną lokację masę czasu i nazbierał ponad 1000 pkt łaski to niech mu się już cała lokacja trafia.
Naprawdę pomysł godny przemyślenia
|
|
11-07-2015 21:59 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
Odsyłający do ściany płaczu powinni sami stanąć przed ścianą i otrzymać ołowiową kurację xD
Losowator bóg-idiota w dalszym ciągu rządzi. Nic się nie zmieniło, jak ŁPC działa, każdy widzi. Rok klepania jednej lokacji, a konkret umaga jak nie było tak nie ma.
Popieram pomysł.
|
|
11-07-2015 23:31 |
|
|
Bin i Bash
Forum Ace
Data rejestracji: 20-02-2011
Postów: 76
Kraina: Moria II Skąd: Z domu
|
|
jestem na nie, bo uważam ze kolejny poziom KW powinien być zawsze jeśli w ekipie pozostaje przynajmniej jedna żywa postać.
te umagi i tak są wystarczająco dużą losowością na KW, że przejścia do kolejnych etapów tej losowości zupełnie nie potrzebują.
|
|
12-07-2015 02:16 |
|
|
Mirabeth
Ex-Team
Data rejestracji: 06-07-2013
Postów: 387
Klan: Misie Kraina: Necropolia X
|
|
No pomysł świetny, bo ŁPC istotnie jest parametrem który nie ma żadnego zastosowania, a jednak istnieje. Tylko dlaczego w temacie jest wpisana moria?? Na Necro też chcę coś takiego !!
__________________ R14+16 Mesjasz
Tmod:
Kupię - Moria
Sprzedam - Moria
Wymiana kont
|
|
12-07-2015 08:59 |
|
|
specjalista Niezarejestrowany
|
|
nie głupie. wszystko co sprawi, że tych procent będzie więcej zasługuje na pozytywny odzew, a szczególnie coś takiego, że dzieje się tak dzięki naszej pracy, 3x tak. dyszka.
|
|
12-07-2015 09:01 |
|
|
Gierek
Viking
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II
|
|
Bardzo fajne - jak ktoś dużo naklepie to niech idzie to łatwiej i szybciej
A jak ktoś skasuje dodatkowe punkty poprzez założenie umaga - to od nowa idzie powoli.
|
|
12-07-2015 10:57 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
Bardzo fajny pomysł 10/10
Co nie zmienia faktu ze jak mamy rok robic kazda lokacje zeby dostac fajny umag to jest to slabe ....
Mozna by przy okazji podrasowac dzialanie tych łpc.
|
|
12-07-2015 11:24 |
|
|
Emia_Regis
Member
Data rejestracji: 26-01-2008
Postów: 41
Klan: Assamici Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI Skąd: Gdańsk
|
|
Popieram, 10/10.
Punkty te zwiększają szansę wylosowania rzadszych umagicznień oraz eliminują najsłabsze umagicznienia z puli możliwych do wylosowania.
No to chyba slabo to dziala, R9 na Cytadeli: ponad 600 LPC i nie zauwazylem zaniku najslabszych umagow. Chyba ze ignor "2% obrony, -2 sila" za 1-3 LPC jest liczony jako mocny...
Dodatkowo: R9, Slumsy i TH kolejno: +35 Sily (za pierwszym podejsciem) oraz +33 Sily (za 3 podejsciem) - natomiast trudniejsze lokacje: wiadomo - syf.
Rozumiem pojecie losowosci, ale zwyczajnie w praktyce widac maly wplyw LPC na umagi. W takim razie, ulatwmy chociaz przechodzenie poziomow.
__________________ R9PL ParanoiX
R17PL Kaleidescape
|
|
12-07-2015 11:37 |
|
|
Ciabs
Member
Data rejestracji: 21-04-2011
Postów: 47
Klan: Dimmuborgir Kraina: Moria II Skąd: z r9 :D
|
|
i takie pomysly mi sie podobaja. dyszka
|
|
12-07-2015 12:08 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
pomysl dobry bo faktycznie teraz jest jednak jedn awielka loteria i to nie wazne ile masz punktow (z tym ze czasem ale nie za czesto jak masz wiecej lpc cos lepszego sie trafi)
ja rozumiem ze umagi sa na cala dlugosc gry wiec nie moga byc zdobyte wszystkie dobre w ciagu pol roku ale jeden porzadny nie zlapany na 1 lokacji nawet przez 1 rok to lekka przesada - przyklad powyzej
ja bym proponowal albo cos podobnego co tutaj zaproponowano (z tym ze z dobrym przeliczeniem jakby to w praktyce wygladalo zeby w druga strone nie przesadzic z tymi %tami) albo faktycznie ograniczyc najgorsze umagi przy wiekszej ilosci lpc (przez najgorsze umagi mam na mysli ich jakosc jak i ilosc lpc za ich usuniecie)
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
12-07-2015 13:22 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
A po co losowac kolejne poziomy kw jak niektore lokacje sa prawie nie do przejscia? |
bo niektórzy mają ten problem że nie mają żadnego godnego uwagi umaga z ŻADNEJ lokacji, a dodatkowo system ich bzyka na 70% (jak się odpali chociaż +1 lvl jest święto)
tak przynajmniej szybko będzie się coś szukać po przekroczeniu 1500 łpc
|
|
12-07-2015 18:13 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
klogg123 napisał(a)
cytat: |
A po co losowac kolejne poziomy kw jak niektore lokacje sa prawie nie do przejscia? |
bo niektórzy mają ten problem że nie mają żadnego godnego uwagi umaga z ŻADNEJ lokacji, a dodatkowo system ich bzyka na 70% (jak się odpali chociaż +1 lvl jest święto)
tak przynajmniej szybko będzie się coś szukać po przekroczeniu 1500 łpc |
Ostatnio miałem farta i udało mi się przejść 2x cały szpital w jedyne 8 dni, normalnei zajmowało to ~16-20 dni. Przy okazji nie mam żadnych umagów (w rok idzie zbudować cały ekwipunek nawet na zapuszczonej postaci, ale umagów bez farta nie złapiesz), od wyjścia ŁPC minął rok, uzbierałem w tym czasie ~1200 pkt na szpitalu (+150 defa, +6defa/4lvl, +20 dmg każdą broni - gram berkiem 2h, każdy z tych umagów może by się sprawdził na innych klasach, dla berka 2h to śmiecie; pozostałe 35 umagów to niegodne uwagi śmiecie).
Co do samego pomysłu, zdecydowanie na tak: jeśli ktoś inwestuje dużo czasu, to niech coś z tego faktycznie ma - o dobrych umagach możemy przecież pomarzyć.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Blind-: 12-07-2015 20:01.
|
|
12-07-2015 20:00 |
|
|
Tehrror
Triple Ace
Data rejestracji: 27-03-2015
Postów: 191
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
Moja kontrpropozycja, a co!
Czemu by nie zrobić systemu, wg którego gracz SAMEMU decyduje jaki chce umag?
Przykładowo: za każde 10ŁPC, można zwiększyć szansę na konkretny umag, jednak bez konkretnej wartości.
Przykładowo szukam dmg, więc zwiększam szanse na znalezienie umagicznienia do obrażeń 100 razy (10*100=1kŁPC). Jednak czy wpadnie to +5 obrażeń, czy +4/4 obrażeń to inna kwestia
Rzadkie umagicznienia (+2k hp, +1 atak czy +70 do stat) wrzuciłbym w oddzielne szanse, podobnie jak z wartością umaga, jak i zmniejszanie szans na - (minus) w umagicznieniu.
Przykładowe paski (nazwa robocza
) : siła, zwinność, odporność, wygląd, charyzma, wpływy, spost, inteligencja, wiedza, punkty życia, punkty krwi, obrażenia, unik, kryt, rzadkie umagicznienia, zmniejszenie szans na negatywny efekt, zwiększenie szans na silniejsze umagicznienie, zwiększenie szans na dodatkowy pozytywny efekt (jak się czasem trafiają umagicznienia +20 siły i +20 zwinności, to trafiasz faktycznie co najmniej 2 składniki umagicznienia: +20s i +20z
)
Pozwoliło by to graczom na kolekcjonowanie takich umagicznień jakich chcą, jednak nie od razu, tylko po kilku/kilkunastu miesiącach zmagań z lokacją.
Dziękuję za konstruktywne opinie (za te mniej już nie)
__________________ "Jego zdaniem ludzie istnieli tylko w dwóch pozycjach. Kobieta leżąca na plecach i facet na brzuchu, nie oddychając." ~ Ghrom
r17 ~ Tehrror
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Tehrror: 12-07-2015 21:26.
|
|
12-07-2015 21:25 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
Zdecydowanie popieram Pomysł zalozyciela tematu. Sam kuźnie stawiam podobną ilosc czasu, pkt łaski na kuźnie grubo ponad 800( duzo urlopów mialem to tak czesto nie stawiam). Przy ilosci pkt łaski ponad 1500, bedzie " wieksza" szansa ze wreszcie umag który wpadnie nie będzie obrazem kpiny i pogardy jakimi darzą nas Twórcy systemu KW
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-07-2015 09:20 |
|
|
Gangnam.muzg
Lord
Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
Autor tematu
|
|
Przepraszam moj blad, system laski pana ciemnosci dziala wysmienicie, bardzo ciesze ze zostalo to wporawdzone
kuznie 1580LPC
Usunięte efekty: obrażenia wszystkich broni +10, WIEDZA -8. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 8.
Oby system run byl chociaz w polowie tak dopracowany jak laska pana ciemnosci, a liczba graczy wzrosnie niebywale
|
|
17-07-2015 12:38 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Gangnam.muzg napisał(a)
Przepraszam moj blad, system laski pana ciemnosci dziala wysmienicie, bardzo ciesze ze zostalo to wporawdzone
kuznie 1580LPC
Usunięte efekty: obrażenia wszystkich broni +10, WIEDZA -8. Uzyskane punkty Łaski Pana Ciemności: 8.
Oby system run byl chociaz w polowie tak dopracowany jak laska pana ciemnosci, a liczba graczy wzrosnie niebywale |
Nie narzekaj, na kuźniach nie musisz przynajmniej robić przy blokach na połowę składu jakichś 150k dmg by przejść poziom pierwszy (poziom drugi w sumie też). W nagrodę dostajesz równie mocne umagi jak na kuźni obecnie!
|
|
18-07-2015 09:56 |
|
|
milan109 Niezarejestrowany
|
|
|
18-07-2015 11:03 |
|
|
Gangnam.muzg
Lord
Data rejestracji: 16-08-2012
Postów: 455
Kraina: Moria IV Skąd: Stalowa Wola
Autor tematu
|
|
Balans kw dla h-lvl to calkiem inna sprawa... Osobiscie chyba wole jednak nie przechodzic kw niz widziec umagi warte 8pkt po roku robienia lokacji. Rzeczywiscie SUPER UMAGI BULWO
Czy ktos z administracji jescze przeglada forum i raczy odpowiedziec w temacie?
|
|
18-07-2015 14:53 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
Najlepsze jest to, że istnieje bardzo proste rozwiązanie tego problemu.
Wystarczy zdjąć widełki poziomowe dla graczy, którzy nie posiadają umaga na danej lokacji lub też zdjąć te widełki z każdej lokacji, na której gracz posiada jakiekolwiek dodatkowe ŁPC.
Oprócz tego, sam pomysł autora tematu - 10/10 jak dla mnie.
No chyba że administracja uważa za zasadne pozostawienie kw w stanie takim, w jakim znajdują się obecnie, czyli gracze dalej grają w totka, bo może coś wpadnie, a sam system ŁPC nie ma żadnego przełożenia na faktyczny stan rzeczy. Oprócz tego wymóg wbijania 150k dmg na pierwszym i drugim poziomie szpitala to coś prostego, więc warto jeszcze dać takie moby, które - wystarczy by występował 1 Spasiony Pomiot - zablokuje wszelkie akcje połowy 6-7 osobowej ekipy na 2-3 rundy. Reszta wykręci przecież te 150k dmg, przyjmując jednocześnie 2x Zniszczenie od Masakratora na początku 2giej rundy oraz ze 3 trafienia od właśnie wcześniej już wspomnianych przeze mnie Spasionych Pomiotów za te 8k dmg.
O innych lokacjach niż szpital wypowiedzieć się nie mogę, ponieważ od 3 lipca 2014 przeszedłem 3x kuźnię i 40 razy szpital.
|
|
19-07-2015 15:29 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
cytat: |
Blind- napisał(a)
Najlepsze jest to, że istnieje bardzo proste rozwiązanie tego problemu.
Wystarczy zdjąć widełki poziomowe dla graczy, którzy nie posiadają umaga na danej lokacji lub też zdjąć te widełki z każdej lokacji, na której gracz posiada jakiekolwiek dodatkowe ŁPC.
|
Ale przecież w pewnym momencie lecą same imba umagi, jak to pisał Sushi. Tylko ciekawe, ile trzeba tych łpc nar***ać. 3000? Pewnie będzie za mało...
Pomysł jak najbardziej na plus i oby więcej takich. Tylko żeby to było wprowadzone...
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
19-07-2015 16:00 |
|
|
|