Aura bestii vs maska strachu poz 4 analiza pod kątem aren klanowych |
|
Aura bestii vs maska strachu poz 4 analiza pod kątem aren klanowych |
|
Aura bestii poz 4
Każdy poziom arkana Skóra Bestii zwiększa PKT ŻYCIA o 30
Każdy poziom arkana Skóra Bestii zwiększa PKT ŻYCIA Twoich sojuszników o 5
Maska strachu poz 4
Każdy poziom arkana Maska Kaliguli zwiększa obrażenia wszystkich broni o 4
Wszyscy skoncentrowali się na tym jak indywidualnie w pvp działają talizmany i jaka to przegięta tam jest maska strachu.
Chciałbym tutaj porównać działanie obu talizmanów na arenach klanowych i ogólnie wnioski będą poprawne w oblężeniach i na kw bez budynków.
Wszyscy by pewnie chcieli szczegółowych obliczeń dla top-TOP-topa powyżej 120 lev z maks epikami i umagami ale ja tutaj policzę to bardziej grubo, bardziej prosto i po prostu ogólnie. Policzę dla Necro II ale wnioski są oczywiście bardziej ogólne.
Kto chce się bawić w takie szczegółowe obliczenie dla ścisłego top to nic prostszego jak wziąć np link z Kronosa czy areny klanowej z pól bitew i tam pododawać sobie co trzeba.
A więc do rzeczy.
WeźmyKlan 40 osób i statystycznie w Klanie 8 łapaczy i 8 wz-tów. Wszyscy w okolicach np 80 lev.
Najpierw przyjmijmy reszta Klanu nie użyje obcych arkan.
Co dadzą Klanowi łapacze?
Na tym lev wbiją oni na szamanach ok 800 pkt krwi.
Grubo liczę uprzedzałem i nie dla top-topa.
A więc każdy łapacz doda sobie i tylko sobie 80x4=320 dmg.
W tej chwili przyjmijmy że reszta Klanu jeszcze w masce strachu na hipnotycznym nie poleci.
320 dmg to dużo % więcej dmg czy mało?
Zależy od broni.
Dla broni typu epickie pilum to mniej więcej podwojenie dmg.
Zwykle ciosy dwa razy silniejsze i krytyki dokładnie tak samo dwa razy silniejsze od krytyków bez maski strachu.
W przypadku broni typu epickie skorpiony czy epicki toporek do rzucania wpływ maski strachu jest większy, mniej więcej ponad potrojenie dmg.
Mamy więc rozrzut w zależności od broni od 2 do 4 razy wzrost dmg tych konkretnie 6 łapaczy myśli. Czyli każdy z nich, łapaczy
, grubo licząc ma +200% większe dmg czyli 300% tego co ma bez maski strachu.
Łapacze stanowią 1/5 a nie całość 40 osobowego Klanu więc Klan zyskuje dzięki nim [40+8x2]/40=1,4.... czyli 40% więcej dmg. Klan jako całość.
I to jest wynik dla łapaczy i maski strachu.
Grubo liczony oczywiście.
Teraz wz-ty.
Co oni dają klanowi wbijając ten swój arkan skóra bestii na tym talizmanie aura bestii? Jest ich również 8 w 40 osobowym Klanie. Wciąż liczę grubo i statystycznie.
Tutaj liczymy hp i również bierzemy cyferki dla 80 lev z jakiegoś linku.
Typowe hp na tym 80 lev to ok 2000 hp. Łapacze majestatu sobie nie wbili bo wszystko w maskę poszło. Wz-ty i ssaki z rasy mają hp odrobinę więcej.
Powiedzmy 2200 i 2100,
grubo liczę wciąż.
Za te 800 pkt krwi każdy z tych 8 wz wbije sobie na necro II po 57 skóry bestii.
Skutek? Każdy wz ma 57x30=+1710 hp więcej i +hp podarowane od 7 swoich kolegów, +57x5x7=1995. Czyli każdy z 8 wz otrzyma 1710+1995=3705 hp.
A przecież jest jeszcze 32 członków klanu którzy dostaną każdy podarowane hp od 8 wz-tów czyli 57x5x8=2280....
2280 dla każdego nie-wz-ta w Klanie....
O ile wzrasta hp całego Klanu?
Liczyliśmy 2000 hp każdy kultek, łapacz, potęp i 2200 hp każdy wz i 2100 hp każdy ssak.
Biedni łapacze bez majestatu z maskami na maksa i każdej rasy jest po 8 sztuk w Klanie.
Klan miał więc 82400 hp, zgadza się?
Wz-ty dodają do tego 8x3705+32x2280=102600 hp.
Na koniec [102600+82400]/82400=2,245....
Wzrost hp całego Klanu o 125%......
Porównajmy to z policzonym wcześniej wzrostem dmg Klanu o 40% dzięki masce strachu łapaczy......
Wnioski:
Kto chce niech tam sobie liczy jak cały Klan poleci w hipnotycznym albo w zwierzęcym secie.
Ja tylko zwrócę uwagę że ostatni 4 poziom aury bestii w walkach grupowych bez budynków jest TRZYKROTNIE silniejszy od uważanej za przegiętą maski strachu.
edit:
Czyli o tym który Klan wygra zadecyduje który będzie miał wz-ta więcej...
Dwóch wz-tów więcej to praktycznie pewnik wygranej.
A pomyślmy o zwierzęcym secie i o wszystkich rasach które ostatecznie będę MUSIAŁY polecieć w tym obcym arkanie.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez czepeknabakier: 08-08-2015 17:52.
|
|
08-08-2015 17:36 |
|
|
czepeknabakier
Viking
Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679
Autor tematu
|
|
|
08-08-2015 17:59 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
|
08-08-2015 18:07 |
|
|
maIef
Full Member
Data rejestracji: 12-06-2014
Postów: 68
Kraina: Moria III
|
|
RE: Aura bestii vs maska strachu poz 4 analiza pod kątem aren klanowych |
|
cytat: |
Originally posted by czepeknabakier
WeźmyKlan 40 osób i statystycznie w Klanie 8 łapaczy i 8 wz-tów. Wszyscy w okolicach np 80 lev.
|
W tym momencie przestałem czytać... necro? 8 wz? ja pierdziele w inna gre gram
__________________
|
|
08-08-2015 18:10 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Ktoś przeczytał te wypociny z pierwszego postu?
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
08-08-2015 18:30 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
nithrom napisał(a)
Ktoś przeczytał te wypociny z pierwszego postu?
|
próbowałem doczytać do końca, naprawdę się starałem, ale nasilenie
jest zbyt wielkie
tego się po prostu czytać nie da, ale widząc nazwy maska strachu i skóra bestii, oraz łącząc to z faktem że stałka ma refleks szachisty to z góry wiadome było o co chodzi
kolejny temat bez sensu osoby która nigdy nie osiągnęła 80 lvlu ale wie wszystko najlepiej
|
|
08-08-2015 18:51 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
Ok, chyba zrozumiałem w czym jest problem.
Bełkot, bełkot, bełkot.
Napisz to jakoś bardziej przejrzyście.
Ale aktualnie jest tak, że na oblegach prawie każdy musi użyć elastyka.
I jakoś Ci to nie przeszkadza.
A tu wnioskujesz, że prawie każdy będzie musiał użyć tego talizmanu i arkan innej rasy (chociaż prawie każdy używa arkan innej rasy) i to Ci już przeszkadza.
Nie ma logiki w tym co mówisz do publiki.
Po prostu postaraj się, zrobić to tak, żeby ten bełkot nie ranił tak bardzo oczu.
Ale swoją drogą wizja 2-3 rundowych oblężeń wcale mi nie przeszkadza.
Nie przeszkadzał mi fakt, że wszyscy muszą ładować w inicjatywę elastykiem, tak też nie będzie przeszkadzało, że będą ładowali w skórę bestii.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
08-08-2015 19:04 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Klogg, ja tam nawet nie próbowałem zaczynać, bo wiadomo że to będzie głupi pomysł. Czopek, barti i paru innych to miszcze, których postów nie ma co czytać, bo zawsze wiedzą lepiej xD aż dziw, że własnej gry nie zrobili
Odniosę się więc do posta Ariusa- jeżeli oblegi będą dłuższe dzięki temu talizmanowi, to jest jak najbardziej na tak i uważam, że bw zmierza w tej kwestii w dobrą stronę.
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez nithrom: 08-08-2015 19:12.
|
|
08-08-2015 19:11 |
|
|
ill2
Lord
Data rejestracji: 01-06-2015
Postów: 337
|
|
8 w klanie?
Dobre sobie
skad tylu WZ wezmiesz? na R16 w top 500 jest ich LACZNIE 29 to starczy dla 3 klanow po 8 WZ i jeden z polawa tej liczby.
Na R4 WZ jest 24 w pierwszej 500
Nie wiem jak to wyglada na innych serwerach ale chyba jest podobnie.
|
|
08-08-2015 20:43 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
ill2 napisał(a)
8 w klanie?
Dobre sobie
skad tylu WZ wezmiesz? na R16 w top 500 jest ich LACZNIE 29 to starczy dla 3 klanow po 8 WZ i jeden z polawa tej liczby.
Na R4 WZ jest 24 w pierwszej 500
Nie wiem jak to wyglada na innych serwerach ale chyba jest podobnie. |
a bizuteria dajaca arkana skora bestii?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
08-08-2015 20:44 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
cytat: |
ill2 napisał(a)
8 w klanie?
Dobre sobie
skad tylu WZ wezmiesz? na R16 w top 500 jest ich LACZNIE 29 to starczy dla 3 klanow po 8 WZ i jeden z polawa tej liczby.
Na R4 WZ jest 24 w pierwszej 500
Nie wiem jak to wyglada na innych serwerach ale chyba jest podobnie. |
Aktywnych wzetów można policzyć na palcach jednej dłoni na necro ;p szczególnie tych w top100
autor tego tematu to znany spamer, dostał już tyle banów na tyle kont, za pisanie głupot na forum, że się dziwie, że nie dostał bana na IP lub czegoś podobnego, temat do kosza 1-2 ososby mogłyby użyć tego talizmanu, Ci co są najsłabsi i się zabunkrować, reszta musi dać w dmg/zasięg bo inaczej automat przegrana
temat do kosza
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
08-08-2015 20:48 |
|
|
czepeknabakier
Viking
Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679
Autor tematu
|
|
cytat: |
gb95 napisał(a)
Możesz sobie mieć 2x więcej hp, |
Jeśli tylko wz-ty w Klanie wezmą ten talizman to 2x....
jeśli cały Klan poleci w nim na zwierzęcym secie to ok 5,5x....
a jeśli same tylko wz-ty swój Klan złożą to 7x.....
I taka jest siła tego talizmanu aura bestii na arenach klanowych.
Dobra info jak jest przegięty poszło i hejt już się zaczął.
Proszę o zamknięcie tematu.
|
|
08-08-2015 20:48 |
|
|
ill2
Lord
Data rejestracji: 01-06-2015
Postów: 337
|
|
|
08-08-2015 20:49 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
ill2 napisał(a)
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
ill2 napisał(a)
8 w klanie?
Dobre sobie
skad tylu WZ wezmiesz? na R16 w top 500 jest ich LACZNIE 29 to starczy dla 3 klanow po 8 WZ i jeden z polawa tej liczby.
Na R4 WZ jest 24 w pierwszej 500
Nie wiem jak to wyglada na innych serwerach ale chyba jest podobnie. |
a bizuteria dajaca arkana skora bestii? |
W pierwszym poscie kolega pisal o WZ a nie innych rasach z arkanami dla WZ.
Do tego dochodzi fakt, że samo wbicie arkan nic nie da, trzeba miec AKTYWNY amulet aby te arkana działały. Zobacz jakich run potrzebuje Aura Bestii. Nosząc ten Amu trzeba zrezygnowac z Behemota, Lewiatana czy innych ciekawszych amuletów. Co z tego, że będziemy mieć dopalke do PŻ skoro nie bedziemy miec zasiegu |
no ja to wiem, ale autor tematu jest etatowym imbecylem, ktory jedyne co powinien moc na tym forum to zakladac tematy w dziale porady
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
08-08-2015 20:51 |
|
|
el_czupakabra
Viking
Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV
|
|
Rozumiem zamysł autora tematu. 1,2 czy tam 10 wztów zwiększają przeżywalność na arenie klanowej, a pozostałych 40 członków może być nastawionych na max dmg/zasięg dostając za free dodatkowe hp. Co z tego, że 10 wztów to tanki jak 40 osób robi 50k na runde mając 10k hp. Chyba o to mu chodzi.
Nie mniej jednak temat jest do niczego,bo KAŻDY klan będzie z tego korzystać, co sprawi, że areny klanowe staną się fajne, ciekawe i DŁUGIE.
Temat lipa, ta aura jest super.
|
|
08-08-2015 21:22 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
|
08-08-2015 21:56 |
|
|
maIef
Full Member
Data rejestracji: 12-06-2014
Postów: 68
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Originally posted by Okrutnik
nikt nie musi miec sumy wystrczy zasieg a jak go zrobić juz pisze:
Ustawinie klanu talizmanów aura bestii LVL 4 ziz LVL 4 kamien przestrzeni lvl 4
|
pi...licie Hipolicie
ten temat jest tak głupi że powinien być zamnkiety po 1 poście...
mea culpa, nie wiedziałem że to stałka bo nawet bym tego gówna nie czytał
__________________
|
|
08-08-2015 22:47 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
temat może załozony przez dziwnego wampirka ale jezeli chodzi o opisane ustawienie to bedzie ono tak działać - no ewentualnie troszke lepiej ja bedzie duzo wzetów wbijajacych na plastiku krwi.
__________________ Okrutnik r5
|
|
08-08-2015 23:16 |
|
|
czepeknabakier
Viking
Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679
Autor tematu
|
|
|
09-08-2015 15:47 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
klan all zwierzęcy kontra klan tylko z dwoma wz-tami |
ty naprawde nie wiesz do czego można użyć twardy set?
ciągle pitolisz jak potrzaskany o wztach a prawda jest taka że na oblegach/arenach każdy powtarzam KAŻDY może użyć skóry bestii z działającym talizmanem
także nie trzeba szukać diabli wiedzą po co wztów...
ale tak to jest jak ktoś kto nigdy nie zrobił postaci wypowiada się o "balansie"
powtórzę:
i już się nie błaźnij więcej...
|
|
09-08-2015 16:00 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
Powtorze: aktualnie kazdy daje kocie (potep sposta, lm majonez).
Teraz sie to zmieni, kazdy bedzie dawal skore, (potep groze, lm roznie).
Co w tym zlego?
Mozesz mi Stalka wyjasnic?
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
09-08-2015 16:20 |
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
Może ktoś mu po znajomości i miesiącach próśb zapisał zestaw z elastykiem w zbrojowni, a teraz będzie musiał znowu się prosić o dodatkowy zestaw z twardym setem, bo sam nie ogarnia?
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
09-08-2015 16:42 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
paradoksalnie skóra bestii wzmacnia broń palna - ale jaja. A poza tym temat do zamkniecia bo kazdy bedzie tego musiał uzywać na oblegach wiec nic sie nie zmienia.
__________________ Okrutnik r5
|
|
09-08-2015 18:02 |
|
|
czepeknabakier
Viking
Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679
Autor tematu
|
|
|
10-08-2015 13:45 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
czepeknabakier napisał(a)
Żeby łapacz wybrał opcję ośmiokrotnie słabszą to chyba Ty musiałbyś grać tym łapaczem Arius...
|
Stałka, nie znasz się zbytnio na oblegach i nie umiesz liczyć, ani robić dobrych oszacowań. Jeśli sądzisz, że zawsze samymi hapami obleg zostanie wygrany, to jesteś w dużym błędzie.
I pisanie, że aura bestii jest 3 krotnie silnijsza od maski strachu to stek bzdur.
Śmiem wątpić w rzetelność Twoich wyliczeń i ich merytoryczną poprawność.
Sam zarys tematu jak najbardziej słuszny, aby poddać go dyskusji, ale Twoje wnioski nie są poprawne.
Przyklad: piszesz hpy rosna o 125% a dmg o 40% , stad aura jest 3 razy silnijsza.
Tylko nierozsadnym jest porownywanie % wzrostu w takiej sytuacji. Dmg to taki arbus a hpy to gruszki.
Jak masz 40 arbuzow i 40 gruszem, to wzrost wagi owocow o 40% dla arbuzow bedzie wagowo wiekszy niz 125% przyrostu masy 40 gruszek. Slowem bez sensu porownanie procentami.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Arius: 10-08-2015 14:15.
|
|
10-08-2015 14:07 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Powiedz mi spamujący autorze, co Ci da, żę na Oblegi, arenie klanowej czy gdzie tam w twojej chorej wyobraźni sobie uważasz dasz HP? no co Ci to da?
Ja odpalam zasięg + DMG ty odpalasz hp
masz ile tych hp? 30k? patrząc na morię to 30k dmg ludzie zrobią w 2-3 rundy, a obleg ma 10
Ludzie wybierający zasięg i dmg zjadą te twoje HP w max 4-5 rund? a Ci co mają hp? będą nie trafiać, nikogo nie zabiją, każdy będzie miał sposta/zwiny więcej od nich
Jak już pisałem, najsłabsi w klanie mogą odpalić sobie ten talizman i to arkano, żeby wzmocnić klan, żeby wygrać trzeba mieć zasięg i dmg, HP nie da Ci wygranej, nie da Ci nawet remisu, bo przy epikach na necro i morii samej w sobie dmg jest tak wysoki, że dawanie samego HP zaowocuję 100% porażką klanu używającej tej techniki
Każdy kto używa mózgu odpali dmg + zasieg, jak kogoś nie trafisz to go nie zabijesz, nie ważne ile masz HP
pozdro
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
10-08-2015 14:14 |
|
|
|