Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Witajcie,
poniżej znajdzecie informację o nadchodzącym patchu oraz kolejnych planowanych zmianach.
Patch 1.7.1
Termin wydania: II połowa sierpnia 2015 (jeśli się uda, to w przyszłym tygodniu).
1. [Bwpedia] W samouczku (BWpedia) będzie można znaleźć wszystkie możliwe kombinację talizmanów oraz ich efektów (dla poziomu 4) z podziałem na serwery.
2. [Necro 1] Zgodnie z wolą większości ankietowanych, arkana Krew życia będą regenerowały maksymalnie (5 * poziom postaci) pkt życia na rundę (np dla 100 poziomu max 500 hp na rundę).
3. [Necro 1 i 2] Władca zwierząt otrzyma rasowy bonus: +10% ignorowania obrony.
4. [Moria] Wakizashi otrzyma +10% ignorowania obrony każdą bronią na poziomie doskonałym +5. Oznacza to, że mając 2x Wakizashi mamy 20% ignora na obie bronie.
5. [Moria] Piła łańcuchowa otrzyma +15% ignorowania obrony na poziomie doskonałym +5.
6. [Wszystkie] Areny 3vs3 oraz klanowe na nowych serwerach będą rozgrywane oddzielnie od puli serwerów globalnych przez minimum 12 miesięcy + czas potrzebny do zakończenia toczącego się sezonu klanowego. Czyli jeżeli serwer był otwarty w marcu 2015 to za 12 miesięcy (marzec 2016) + 3 miesiące (czerwiec 2016, bo wtedy kończy się sezon areny klanowej) zostanie dodany do puli aren globalnych.
7. [R18] W związku z powyższym areny od dnia wprowadzenia patcha będą rozgrywane tylko lokalnie. Zmiana na areny globalne nastąpi 1 lipca 2016 roku.
8. [Wszystkie] Łaska Pana Ciemności. Każde pełne 100 pkt Łaski Pana Ciemności (łączna wartość założyciela KW) zwiększa szansę na rozegranie kolejnego poziomu KW o 1% (np mając łącznie 1000 pkt łpc, mamy 80% na zrobienie kolejnego poziomu kw).
9. [Wszystkie] Dodatkowe poziomy trudności na KW. Zmieniono system dobierania przeciwników dodatkowych w przypadku postaci przekraczających widełki lokacji. W przypadku zabierania ze sobą wielu mocnych graczy system będzie losował przeciwników dodatkowych z coraz to NIŻSZEGO progu trudności, a nie jak dotychczas maksymalnego dla danego gracza.
10. [Wszystkie] Wprowadzono "uniwersalny" bilet na drugą mapę. Otrzymuje się go za pokonanie dowolnego przeciwnika z mapy pierwszej od Hydry począwszy. Bilet umożliwia jednorazowy wstęp na dowolną z pierwszych 8 lokacji drugiej mapy. Jeśli w momencie wejścia patcha gracz będzie miał przynajmniej jeden "stary" bilet, to otrzyma na start nowy.
11. [Wszystkie] W menu głównym dodano w dymku informację o ilości pozostałych dni premium.
12. [Wszystkie] Używane przez gracza talizmany będą pokazywane w raporcie szpiegowskim (w opcji, która umożliwia sprawdzenie ekwipunku).
13. [Wszystkie] Dodana będzie opcja "no exp" dla ekspedycji - dobrowolna rezygnacja z doświadczenia i PR przez założyciela ekspedycji (zdobyte doświadczenie przepada - NIE jest rozdzielane między pozostałych uczestników ekspedycji).
14. [Wszystkie] Dodane zostaną 4 nowe ewolucje, które zwiększają szansę na znalezienie runy, a oprócz tego na 4 poziomie każda pozwala na używanie 1 runy danego żywiołu więcej.
15. [Wszystkie] Aukcje. Zmieniono sortowanie z Tylko legendarne na rozwijaną listę: legendarne, nie legendarne, wszystkie.
16. [Wszystkie] Dodano dwa nowe losowe eventy. Pełnia: +50% szansy na runę. Zaćmienie: szansa na runę równa 1/2 dla danej lokacji (obcinane są % z samej lokacji i z dodatkowych ewolucji, np 20% za lokację + 10% z ewo = 30%/2 = 15%). W dniu wprowadzenia patcha i w dniu następnym aktywny będzie event Pełnia!
17. [Wszystkie] Zmieniono talizman Lewiatan na +X do obrony za każde otrzymane NIE krytyczne obrażenia. Regeneracja nadal jest naliczana za otrzymane obrażenia KRYTYCZNE.
18. [Wszystkie] Zmieniono talizman Furia bestii. Szansa na kontratak występuje za każdym razem gdy gracz otrzyma obrażenia KRYTYCZNE (wcześniej niekrytyczne).
19. [Wszystkie] Zmieniono talizman Maska strachu na: każde X poziomów arkana Maska Kaliguli zwiększa obrażenia o 2. Gdzie X to kolejno 6, 5 , 4 oraz 3 dla kolejnych poziomów talizmanu.
___________________________________________________________________________
_
Rzeczy, nad którymi pracujemy, ale wprowadzenie ich opóźniłoby wprowadzenie patcha 1.7.1, więc prawdopodobnie pojawią się dopiero w patchu 1.7.2:
20. [Wszystkie – planowany] W sklepie dodana zostanie zakładka "okazje", w której będzie można kupić przedmioty, które inni gracze sprzedali do sklepu i których nie można już odkupić (minęło 10 dni od daty sprzedaży). Lista zawiera 10 przedmiotów, które zmieniają się co każde 15 minut. Kupienie przedmiotu powoduje wstawienie na jego miejsce kolejnego przedmiotu z listy, aż do jej wyczerpania. Przedmiotów Epikich NIE będzie można odkupić w okazjach.
21. [Wszystkie – planowany] Rozważamy także dodanie dla serwerów Necro 1 oraz 2 bonusu dla broni legendarnych 1-ręcznych w postaci:
zwykłe - +1% ignorowania obrony za każde 40 pkt siły
dobre - +1% ignorowania obrony za każde 30 pkt siły
doskonałe - +1% ignorowania obrony za każde 20 pkt siły
oraz epickie - +1% ignorowania obrony za każde 20 pkt siły
Jeszcze mała informacja dotycząca forum:
Staramy się wsłuchiwać w Wasze postulaty oraz wprowadzać stosowne poprawki. Cieszymy się z Waszej aktywności na forum oraz Waszych pomysłów. Oczywiście nie wszystko da się zrobić i nie wszystko jest zgodne z naszą koncepcją gry ale zawsze jest to dla nas sygnał, że gdzieś tam jest opcja, którą można by udoskonalić lub rozbudować, by uczynić grę jeszcze ciekawszą.
Z życzeniami udanej zabawy,
BWTeam
__________________
|
|
11-08-2015 12:51 |
|
|
Leostas
Lord
Data rejestracji: 26-12-2010
Postów: 347
Kraina: Necropolia III
|
|
19. [Wszystkie] Zmieniono talizman Maska strachu na: każde X poziomów arkana Maska Kaliguli zwiększa obrażenia o 2. Gdzie X to kolejno 6, 5 , 4 oraz 3 dla kolejnych poziomów talizmanu.
Mógłbyś to wyjaśnić na przykładzie, bo nie bardzo rozumiem o co chodzi. Może i jestem niezbyt rozgarnięty, ale pomimo wszystko liczę na pomoc
|
|
11-08-2015 13:01 |
|
|
Pożeracz Dusz
Tip Top Tmod 2013
Data rejestracji: 26-07-2011
Postów: 904
|
|
|
11-08-2015 13:01 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
kurde mieliscie w tym tyg wprowadzic tego patcha z uniwersalnym biletem... a bedzie to MOZE w przyszlym tyg? eh
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
11-08-2015 13:06 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Leostas, przykładowo jeśli wbijesz 50 poziom arkan, to otrzymasz kolejno (zaokrąglenia w dół):
1 poziom: (50 * 2) / 6 = +16 dmg
2 poziom: (50 * 2) / 5 = +20 dmg
3 poziom: (50 * 2) / 4 = +25 dmg
4 poziom: (50 * 2) / 3 = +33 dmg
Pożeracz Dusz, chodzi oczywiście o BWpedię (wiki.bloodwars.interia.pl). Ankietowanie z tematu, który dotyczył zmiany Krwi życia na R1.
twardy, tak miało być, ale changelog nam się od tego czasu troszkę rozrósł
__________________
|
|
11-08-2015 13:07 |
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
RE: Zapowiedź patcha 1.7.1 ! |
|
cytat: |
Konrad napisał(a)
21. [Wszystkie – planowany] Rozważamy także dodanie dla serwerów Necro 1 oraz 2 bonusu dla broni legendarnych 1-ręcznych w postaci:
zwykłe - +1% ignorowania obrony za każde 40 pkt siły
dobre - +1% ignorowania obrony za każde 30 pkt siły
doskonałe - +1% ignorowania obrony za każde 20 pkt siły
oraz epickie - +1% ignorowania obrony za każde 20 pkt siły
BWTeam |
A co z palną, kiedy będzie można normalny zasięg złapać i rywalizować z dystansami, które zmiotą białasów i palniaków? A w szczególności palniaków, których z łatwością można przespostować przez bonusy z reakcji/driady/wilka.. troche bez sensu jest to, że dystans ma większy dmg i jeszcze może bardzo łatwo przespostować każdego.
@edit
Hornet dobrze pisze, jeżeli chodzi o mnie, to przy moim buildzie ŁM będzie teraz bez sensu, potępiony dostaje zasięg i dmg, a ŁM na ekspedycji dostaje tylko dmg, bo wpływy nie działają do HP na ekspie. Pozostaje mi się tylko potępić, by grać palną rozumiem? Jak zasięg ssał tak ssie dalej u łapacza palnego, a nic w tym kierunku nie jest robione, potępieniec miał zasięg, to dostał w gratisie dmg.
Super robota!
__________________
r3 barthi
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez barti93: 11-08-2015 13:22.
|
|
11-08-2015 13:10 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
cytat: |
Gangnam.muzg napisał(a)
Pytanie - wiadomo ze lokacje maja bazowe pkt LPC zalezne od poziomu postaci - czy one tez sie wliczaja czy tylko te zdobyte z kasacji umagow. |
Całościowe, czyli te bazowe też.
__________________
|
|
11-08-2015 13:10 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
RE: Zapowiedź patcha 1.7.1 ! |
|
cytat: |
Konrad napisał(a)
Witajcie,
poniżej znajdzecie informację o nadchodzącym patchu oraz kolejnych planowanych zmianach.
Patch 1.7.1
Termin wydania: II połowa sierpnia 2015 (jeśli się uda, to w przyszłym tygodniu).
4. [Moria] Wakizashi otrzyma +10% ignorowania obrony każdą bronią na poziomie doskonałym +5. Oznacza to, że mając 2x Wakizashi mamy 20% ignora na obie bronie.
5. [Moria] Piła łańcuchowa otrzyma +15% ignorowania obrony na poziomie doskonałym +5.
Z życzeniami udanej zabawy,
BWTeam |
Niestety ale to chyba jakis zart jest .... jezeli to jest sposob na rozwiazanie problemow z brakiem ignora u bialej to jest to gwodz do trumny. Nie dosc ze biala bron sklada sie najciezej ze wszystkich(nie wspominajac o desertach ... ) to jeszcze teraz przy slabszym naplywie kamieni i eq powbijanym na dsk5 kazecie nam kleic pily i wakizashi dla 15-20% ignora ? podczas gdy palna to samograj przez cala kariere BW ...
rece opadaja, na tym skoncze komentarz
|
|
11-08-2015 13:13 |
|
|
Czapeiro
Junior Member
Data rejestracji: 28-04-2015
Postów: 23
|
|
pkt 20. Epiki zezłomowane też? Toż to jawne psucie gry.
|
|
11-08-2015 13:13 |
|
|
Bysiorewiczek
Member
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 30
Kraina: Necro Hardcore
|
|
RE: Zapowiedź patcha 1.7.1 ! |
|
cytat: |
Konrad napisał(a)
14. [Wszystkie] Dodane zostaną 4 nowe ewolucje, które zwiększają szansę na znalezienie runy, a oprócz tego na 4 poziomie każda pozwala na używanie 1 runy danego żywiołu więcej.
|
Czyli max 4 runy każdego rodzaju czyli 16 razem czyli dostępność nowych talizamanów od razu? Dobrze rozumuje?
__________________ Groźny to ja jestem ale tylko przez internet
-----
tuptup r14
Skarbów r15
|
|
11-08-2015 13:14 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
Konrad napisał(a)
Leostas, przykładowo jeśli wbijesz 50 poziom arkan, to otrzymasz kolejno (zaokrąglenia w dół):
1 poziom: (50 * 2) / 6 = +16 dmg
2 poziom: (50 * 2) / 5 = +20 dmg
3 poziom: (50 * 2) / 4 = +25 dmg
4 poziom: (50 * 2) / 3 = +33 dmg
Pożeracz Dusz, chodzi oczywiście o BWpedię (wiki.bloodwars.interia.pl). Ankietowanie z tematu, który dotyczył zmiany Krwi życia na R1.
twardy, tak miało być, ale changelog nam się od tego czasu troszkę rozrósł
|
Aha to fajnie, Potępiony dostanie najwięcej dmg i jeszcze w arkanie do zasięgu. Czekam aż jakiś ŁM w ogóle użyje swoich talizmanów, chyba tylko po to, by przekonać się, że czas się jednak potępić. Serio? Ktoś ma wbić wpływy na ekspedycje by ledwo sięgać [albo nie sięgać] moba i tylko po to by dostać trochę więcej dmg niż w przypadku majestatu. Wpływy? Nie no gratuluję podejścia
Bo przecież moby z drugiej mapy wcale nie mają po 300+ zwinności i nie ma kłopotów z zasięgiem nawet na full talizman pod zwinę. No i na tym się skończyło dopakowanie ras, WZ i Potępiony>Reszta BW
Ha! Fortuna kołem się toczy, raz jedni są OP, raz drudzy. Proszę o możliwość zmiany rasy, nie sądziłem, że "nowy balans" tak mocno kopnie w tyłek ŁM, mógłbym się potępić, ale bardziej celuję w WZ, bo to bardziej pod mój obecny build.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 11-08-2015 13:16.
|
|
11-08-2015 13:15 |
|
|
Banana Juice
Viking
Data rejestracji: 30-08-2009
Postów: 521
Kraina: Necropolia III
|
|
srajty srajty kij w talizmany... mam jedno pytanie...
20. [Wszystkie – planowany] W sklepie dodana zostanie zakładka "okazje", w której będzie można kupić przedmioty, które inni gracze sprzedali do sklepu i których nie można już odkupić (minęło 10 dni od daty sprzedaży). Lista zawiera 10 przedmiotów, które zmieniają się co każde 15 minut. Kupienie przedmiotu powoduje wstawienie na jego miejsce kolejnego przedmiotu z listy, aż do jej wyczerpania.
Czy to wlicza takze EPICKIE przedmioty? czy ludzie beda mogli sobie kupic od innych zdublowane epickie preka speedy za marne grosze? Czy teraz w obawie przed zagrozeniem swojej pozycji na serwie gracze nie beda mogli sprzedac epickich przedmiotow ktore maja zdublowane i beda musialy sie kisic w zbrojowni no bo kto "sprzeda" za nic komus epickiego speeda za 500 sztuk zlomu?
__________________ 18:Senti
|
|
11-08-2015 13:18 |
|
|
Banana Juice
Viking
Data rejestracji: 30-08-2009
Postów: 521
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
podejrzewam, ze epickie przedmioty beda z tego wylaczone, juz tak sie nie unoscie
|
podejrzewam, ze jestes kosmita piszacym wlasna wersje pracy magisterskiej na swojej planecie... "o zachowaniu rasy ludzkiej w grze "Bloodwars"" trafilem?
Jak pisze "przedmioty" to sa to wszystkie przedmioty... Wiec to wymaga wyjasnienia, ewentualnie zmiany planow i wylaczenia epickich przedmiotow z tego.
__________________ 18:Senti
|
|
11-08-2015 13:23 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Epików nie będzie to dotyczyło. Faktycznie nam to gdzieś wypadło. Zaktualizowałem pierwszy post.
cytat: |
z drugiej widze tu pewne zagrozenie dla tych nieogarow co po pijaku sprzedaja itemy do sklepu a pozniej placza w bugach, ze im Admin itemy zakosil |
Niezupełnie - przedmioty oferowane w okazjach będą z puli tych, które po 10 dniach byłyby już skasowane. Więc tak czy siak nie mogliby ich już odkupić.
__________________
|
|
11-08-2015 13:24 |
|
|
Banana Juice
Viking
Data rejestracji: 30-08-2009
Postów: 521
Kraina: Necropolia III
|
|
Dziekuje Konrad...
__________________ 18:Senti
|
|
11-08-2015 13:26 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Konrad napisał(a)
Epików nie będzie to dotyczyło. Faktycznie nam to gdzieś wypadło. Zaktualizowałem pierwszy post.
cytat: |
z drugiej widze tu pewne zagrozenie dla tych nieogarow co po pijaku sprzedaja itemy do sklepu a pozniej placza w bugach, ze im Admin itemy zakosil |
Niezupełnie - przedmioty oferowane w okazjach będą z puli tych, które po 10 dniach byłyby już skasowane. Więc tak czy siak nie mogliby ich już odkupić. |
spodziewacie sie jakiegos 'mulenia' serwerow przez ten system?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
11-08-2015 13:27 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
Zmiany w runach i kw in plus. Duży plus za dodanie ignora dla WZ, średnio podoba mi się opcja "no exp", jeszcze trochę i dojdziemy do momentu gdzie nie będzie expa za ataki/wyprawki "bo droperzy"
__________________
|
|
11-08-2015 13:39 |
|
|
Bac^
King
Data rejestracji: 09-11-2008
Postów: 992
Klan: Night Blood Hunters Kraina: Moria Skąd: Łódź
|
|
Ja mam jedno pytanie , a co z z umagami przypisanymi do postaci ? czytalem post bardzo uwaznie :-)
__________________ Ex Trade Moderator
R2 - Bac - Emerytura
R9 - Bac - NBH
Zbanowany za rozmowki na Sb klanowym
|
|
11-08-2015 13:41 |
|
|
fate99
Junior Member
Data rejestracji: 03-01-2008
Postów: 17
|
|
14. [Wszystkie] Dodane zostaną 4 nowe ewolucje, które zwiększają szansę na znalezienie runy, a oprócz tego na 4 poziomie każda pozwala na używanie 1 runy danego żywiołu więcej.
Czy to oznacza, że każda z tych ewolucji będzie podnosić szansę na znalezienie runy tylko danego żywiołu?
21. [Wszystkie – planowany] Rozważamy także dodanie dla serwerów Necro 1 oraz 2 bonusu dla broni legendarnych 1-ręcznych w postaci:
zwykłe - +1% ignorowania obrony za każde 40 pkt siły
dobre - +1% ignorowania obrony za każde 30 pkt siły
doskonałe - +1% ignorowania obrony za każde 20 pkt siły
oraz epickie - +1% ignorowania obrony za każde 20 pkt siły
Czy epickie mają mieć takiego samego ignora jak leg.dosk? czy też wkradł się tu błąd?
I drugie pytanie, czy ignor będzie dotyczył tylko tej broni czy efekt sumuje się z dwóch broni?
Czyli mając 2 x leg. dosk czy mam y w sumie +2% ignora za każde 20 pkt siły
|
|
11-08-2015 13:57 |
|
|
Karwan
King
Data rejestracji: 04-01-2007
Postów: 938
Klan: CD Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia Skąd: Warszawa
|
|
|
11-08-2015 13:57 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
18. [Wszystkie] Zmieniono talizman Furia bestii. Szansa na kontratak występuje za każdym razem gdy gracz otrzyma obrażenia KRYTYCZNE (wcześniej niekrytyczne).
To dalej jest bez sensu ;d na morii wali się tak kryty, że może faktycznie to ma sens, na necro nie jest już tak kolorowo ;d wiele osób używająca białej 1h czy palnej nie krytykuje w ogóle, więc talizman bezużyteczny
dalej, musiałbym używać białej 2h żeby talizman był choć po części użyteczny, bo w białej 1h nie ma sensu, wpada do mnie dyst, ładuje mi kryta na twarz za 800 ja mu oddaje z 1h za 200? on mi kolejne 800 ja mu oddaje za 200? żeby tego użyć musiałbym mieć chyba z 2x tyle hp
o expach nie wspomnę na pierwszej mapie osobiście jeszcze nigdy kryta od moba nie dostałem, na drugiej walą kryty częściej ale po dwóch już nie żyje ;d to ile tego dmg oddam?
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
11-08-2015 13:58 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
Bellator napisał(a)
Maska strachu nie została znerfiona a całkowicie zniszczona. Trzeba będzie się potępić, 3 grozy, zasi3g i dmg. Miód malina...
Za to plus za pokazanie dni premium
Najbardziej mi się podobają expy bez prkow. W końcu będzie można polować na blaszki bez zarabiania PR. |
Coś w tym jest, wbijasz sposta i dostajesz na ekspie jeszcze 150 dmg
a ŁM wbija 100 wpływów [fajnie, wpływy się bardzo przydają na ekspedycjach, nie jak spost czy zwinka czy siła] i dostaje 66 dmg...śmiech na sali, tak jak pisałem w systemie, wszystko się sprawdziło, wpierw dali coś super mocnego, trochę nawet za bardzo, a teraz niszczą totalnie ten talizman tak, że nikt o zdrowych zmysłach nie będzie wbijał maski zamiast majestatu. Ale Konrad oczywiście czyta i analizuje i ciągle sprawdza.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
11-08-2015 13:58 |
|
|
Azur
Triple Ace
Data rejestracji: 09-05-2008
Postów: 189
Kraina: Moria IV
|
|
13. [Wszystkie] Dodana będzie opcja "no exp" dla ekspedycji - dobrowolna rezygnacja z doświadczenia i PR przez założyciela ekspedycji (zdobyte doświadczenie przepada - NIE jest rozdzielane między pozostałych uczestników ekspedycji).
Moge prosic o wytlumaczenie tego punktu? Bo nie za bardzo kumam w jakim celu to wprowadzacie.
|
|
11-08-2015 13:59 |
|
|
Rutrr
Triple Ace
Data rejestracji: 23-11-2011
Postów: 210
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria S Skąd: Szczecin
|
|
RE: Zapowiedź patcha 1.7.1 ! |
|
cytat: |
Konrad napisał(a)
14. [Wszystkie] Dodane zostaną 4 nowe ewolucje, które zwiększają szansę na znalezienie runy, a oprócz tego na 4 poziomie każda pozwala na używanie 1 runy danego żywiołu więcej.
|
1. Ile potrzeba punktów ewolucji na wymasowanie jednej ewolucji?
2. Czy to oznacza, że będzie można mieć aż 16 aktywnych run ? (3 talizmany z 5 runami?)
3. Już 13 runa wprowadza duże zamieszanie, a co dopiero 14, 15 i 16...
__________________ "Uuur Ahhhrrr Uhrrr Ahhhrrr Aaarhg" - Chewbacca
|
|
11-08-2015 13:59 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
|
11-08-2015 13:59 |
|
|
|