[MORIA] Wakizashi a ignor defa. |
Przechodzien
Member
Data rejestracji: 30-12-2014
Postów: 46
Kraina: Moria IV
|
|
[MORIA] Wakizashi a ignor defa. |
|
Podbijanie na dsk+5 to nie fraszka. Masa przy tym frustracji, a wszystko i tak sprowadza się do ślepego trafu.
Dlaczego nie dano tej broni* bonusu, na podobieństwo tego z opaski?
5% od db5 i 10% od dsk3 (trzymając się wartości przypisanych do wakizashi)?
To naprawdę byłoby zbyt wielkim ułatwieniem?
-------
Wymóg wbicia czegokolwiek na dsk5 promuje starych, znudzonych swoim bogactwem graczy, a średniakom dalej zostaje bicie mobów za 3 pkt.
To nawet zabawne, ale tylko pierwszych kilka razy. Wiecie?
Nadto zwracam uwagę, że przeciętny palniak NICZEGO nie musi zmieniać/podbijać, żeby na 2giej mapie zadawać jakikolwiek dmg.
Fair?
Oznaczam to jako pytanie, bo dopuszczam możliwość, że w swej ignorancji przeoczyłem jakiś istotny czynnik, który to wszystko czyni zasadnym.
W takim przypadku chętnie zmądrzeję.
*Dotyczy również piły.
|
|
18-08-2015 15:41 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
Ustawić ignora na PN zamiast na waki!
|
|
18-08-2015 16:33 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
_KING_ napisał(a)
Ustawić ignora na PN zamiast na waki! |
nie, wystarczy, ze zabojca moze uzywac miotacza
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
18-08-2015 16:45 |
|
|
Przechodzien
Member
Data rejestracji: 30-12-2014
Postów: 46
Kraina: Moria IV
Autor tematu
|
|
cytat: |
Xerter napisał(a)
ehh
wracasz sobie wieczorkiem z dziewczyną z restauracji gdy nagle napada cię bandzior z nożem ty, jako że grasz w bw, wiesz, że broń palna stoi nad białą i strzelasz mu z giwery prosto w łeb
logiczne chyba?
ed.
właśnie zapomniałem napisać, że moby z dużym defem promują zabójcę <darmowe ignorałke> |
Nieuprawniona analogia. Biorąc zaś tę odpowiedź za dobrą monetę wnioskuję, że wszyscy mam grać palniakami, a biała odchodzi do lamusa.
Natomiast moby z dużym defem promują - przede wszystkim - palniaków właśnie.
@twardy,
sądziłem, że na BW po to jest tyle tatuaży do wyboru, żeby każdy z nich miał sens. Nie wiedziałem, że dodano je li tylko po to, coby dać graczom iluzję wielu opcji.
Akurat na zabójcę łatwiej mi się będzie przerobić niż na babkę, ale mam poczucie, że nie o to tutaj chodzi.
@KING,
może być, ale nie od dsk5 na litość Swarożyca...
|
|
18-08-2015 16:54 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
Litość to zbrodnia.
Najlepiej byłoby w ogóle jak by ignor był połączony z legendami, a nie na konkretnej podstawie.
|
|
18-08-2015 17:01 |
|
|
gumis2
Double Ace
Data rejestracji: 11-08-2015
Postów: 148
|
|
Proponuje zrobic analogicznie jak to jest w dystansie, stopniowy wzrost. Widzialbym to tak (dla wakizashi):
dsk+1: +1%
dsk+2: +3%
dsk+3: +5%
dsk+4: +7%
dsk+5: +10%
Brak kamieni nie jest argumentem w tym przypadku. Nie stac cie na ulepszenie, zeby wbic na dsk+5 i bic wyzsze moby, to bij sobie slabsze moby lub te z pierwszej mapy, zeby szybciej nazbierac.
To, ze palniacy maja latwiej, to juz inna sprawa. Palna potrzebuje nerfa i wszyscy o tym wiedza, ale jest za duzo palniakow, wiec nie przejdzie.
|
|
18-08-2015 18:45 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
cytat: |
gumis2 napisał(a)
Proponuje zrobic analogicznie jak to jest w dystansie, stopniowy wzrost. Widzialbym to tak (dla Pięści niebios):
dsk+1: +1%
dsk+2: +3%
dsk+3: +5%
dsk+4: +7%
dsk+5: +10%
Brak kamieni nie jest argumentem w tym przypadku. Nie stac cie na ulepszenie, zeby wbic na dsk+5 i bic wyzsze moby, to bij sobie slabsze moby lub te z pierwszej mapy, zeby szybciej nazbierac.
To, ze palniacy maja latwiej, to juz inna sprawa. Palna potrzebuje nerfa i wszyscy o tym wiedza, ale jest za duzo palniakow, wiec nie przejdzie. |
Poprawiłem bo ci się wkradł mały błąd
|
|
18-08-2015 20:36 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
_KING_ napisał(a)
cytat: |
gumis2 napisał(a)
Proponuje zrobic analogicznie jak to jest w dystansie, stopniowy wzrost. Widzialbym to tak (dla Pięści niebios):
dsk+1: +1%
dsk+2: +3%
dsk+3: +5%
dsk+4: +7%
dsk+5: +10%
Brak kamieni nie jest argumentem w tym przypadku. Nie stac cie na ulepszenie, zeby wbic na dsk+5 i bic wyzsze moby, to bij sobie slabsze moby lub te z pierwszej mapy, zeby szybciej nazbierac.
To, ze palniacy maja latwiej, to juz inna sprawa. Palna potrzebuje nerfa i wszyscy o tym wiedza, ale jest za duzo palniakow, wiec nie przejdzie. |
Poprawiłem bo ci się wkradł mały błąd
|
true story bro
nie po to proponowałem 20% na broni dla wakazaszi i 30% na pile żeby te wartości kroić na połowę
równie dobrze można by było dodać im ograniczenie "vs moby" i by było git bo def w pvp/arenach nadal by się liczył
ale nie
adm woli zawsze dzielić moje pomysły na 2 i w efekcie daje coś co jest bezużyteczne
bo prawda jest taka że waki z 20% ignora by było konkurencyjne dla PNki
z 10% nie ma do czego podskakiwać
to samo z piłą
zbyt duży koszt składania vs zbyt małe profity
cytat: |
gumis2 napisał(a)
@_KING_
W przypadku dystansu bonusy zostaly wprowadzone dla broni, ktorych nikt nie uzywal, wiec nie widze powodu, dlaczego w przypadku bialej mialoby byc inaczej.
@klogg
To wycofac dodatkowy ignor, nie bedzie placzu, ze zbyt male profity.
Zawsze to samo... dostaniecie jakis bonus i jeszcze narzekacie, ze wam malo. |
synek, liczyłeś jak to wychodzi na mobach?
nie?
to z łaski swojej być ty cicho ^^
umiesz tylko płakać o to że dystans nie zada tyle a tyle ran bez umagów, talizmanów, arkan i evo
no zdziwić się możesz ale ten sam problem mają wszystkie bronie...
tyle że ciężki dystans zrobi 19-24k na każdym mobie a biała na nowych mobach zrobi:
1h
2x ilość ataków x ilość rund które żyje = dmg
2h
4x ilość ataków x ilość rund ktore żyje = dmg
no chyba że ma farta jak np. alte z r15 i ma dwa umagi 30% ignora defa
wtedy jest "ustawiona"
...
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez klogg123: 18-08-2015 20:49.
|
|
18-08-2015 20:41 |
|
|
gumis2
Double Ace
Data rejestracji: 11-08-2015
Postów: 148
|
|
@_KING_
W przypadku dystansu bonusy zostaly wprowadzone dla broni, ktorych nikt nie uzywal, wiec nie widze powodu, dlaczego w przypadku bialej mialoby byc inaczej.
@klogg
To wycofac dodatkowy ignor, nie bedzie placzu, ze zbyt male profity.
Zawsze to samo... dostaniecie jakis bonus i jeszcze narzekacie, ze wam malo.
|
|
18-08-2015 20:44 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
gumis2 napisał(a)
@klogg
To wycofac dodatkowy ignor, nie bedzie placzu, ze zbyt male profity.
Zawsze to samo... dostaniecie jakis bonus i jeszcze narzekacie, ze wam malo. |
Przepraszam ale jaki bonus? To moze jeszcze niech administracja do palki i maczugi dorzuci 10% ignora.
Wtedy bedziesz mogl powiedziec, ze biala dostala podwojny pomysl, albo bedziesz mogl wypisywac inne glupstwa jakie Ci slina na jezyk przyniesie.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
18-08-2015 20:53 |
|
|
gumis2
Double Ace
Data rejestracji: 11-08-2015
Postów: 148
|
|
No tak, bo przeciez wakizashi jest takie bezuzyteczne.
Jesli zrezygnujesz z 2 piesci dla 2 wakizashi:
- tracisz 2 ataki
- zyskujesz 20% ignora
- zyskujesz 2x 68 trafienia
- zyskujesz 4-12 dmg
W przypadku moba, ktory ma 1k defa, 20% ignora to mniej wiecej +100dmg.
|
|
18-08-2015 21:13 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
gumis2 napisał(a)
No tak, bo przeciez wakizashi jest takie bezuzyteczne.
Jesli zrezygnujesz z 2 piesci dla 2 wakizashi:
- tracisz 2 ataki
- zyskujesz 20% ignora
- zyskujesz 2x 68 trafienia
- zyskujesz 4-12 dmg
W przypadku moba, ktory ma 1k defa, 20% ignora to mniej wiecej +100dmg. |
Wlasnie. 104-112 dmg na cios wiecej kosztem 2 atakow straty.
W przypadku pily jeszcze mniej dmg kosztem 1 ataku straty.
Dla mobow z 1 k defa. Ogolny bilans jest praktycznie zerowy.
Dla moba z 1600 wychodzilo chyba kilkaset dmg wiecej dla pily na runde.
A koszt zmontowania demon leg pily samobojcy jest nieoplacalny dla zyskow.
Wydac tysiac, czy tam wiecej kd dla 200-300 dmg wiecej nie jest racjonalnym dzialaniem.
Gdyby koszt zmontowania takiej leg dsk5 pily, czy tez 2 waki byl mniejszy, to spoko, nikt by nie marudzil.
Ale wydac tone kamieni dla watpliwej jakosci sukcesow?
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
18-08-2015 21:19 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
Hmm
A czy biała się nawet z tym 20% ignora z obu waki przebije przez defa 1800 jak nie ma umagów?
Bo ja to sobie siedzę w tytanach z demonami i mam w sali coś takiego
cytat: |
7× 616 - 627
7× 616 - 699 |
105 dorzucę z dzikiego, 14 z myśliwego i 20 z evo
to wyjdzie powiedzmy, że 780
1800*0,4=720
60 z hita
12 ciosów bo nie PN tylko waki
1470 dmg w rundę zamiast 22 dzięki 20% ignora na waki, huraa
Jak coś pomyliłem to sorry ale troche baluje ostatnimi czasy
|
|
18-08-2015 21:24 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
no i to jest zart ,każda 1 h powinna mieć jakiś ignor przypisany do podstawy ,skoro cała 2 mapa to puszki ,tak samo jak i 2 h czym wyższa podsstawa tym wyższy ignor
Nie dawał bym do legendy tego bonusu ,bo w leg już jest i kryt i unik przy 1 h
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
18-08-2015 21:28 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
Ej panowie, a znamy już całość 2giej mapy? Może dalej moby mają po 1000 odpa, albo uniki na palną/dystans, albo jakieś inne cuda typu 800 sposta? Może zmniejszają szansę na kryta dla broni palnej? Może...?
Nie sądzę żeby ADM miała zamysł na 2giej mapie udupić całkowicie jeden typ broni, nie udupiając przy okazji 2óch pozostałych
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
18-08-2015 23:05 |
|
|
Osti R17
Member
Data rejestracji: 24-05-2014
Postów: 47
|
|
jasne że nie tylko jedną. udupią wszystkie, po prostu biała o 1 lokację wcześniej niż pozostałe.
proponuje przypisanie ignora do podstaw do 3 ostatnich podstaw w broni bialej 1h jak i 2h. proporcjonalnie do miejsca w drabince i poziomu wbicia oraz proponuje żeby ten ignore działał tylko na drugiej mapie ekspedycyjnej (tak jak driada w dystansie na ekspach).
|
|
18-08-2015 23:10 |
|
|
Tehrror
Triple Ace
Data rejestracji: 27-03-2015
Postów: 191
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
Uniki można pokonać poprzez zalanie przeciwnika atakami. Co z tego że uniknie 30, czy nawet 60 ze 100, skoro reszta go pokiereszuje?
Odporność? KS i cała odporność idzie psu w budę.
Def vs dystans? Głupia leg dsk ciężka kusza (nawet bez suffa!) powinna dać radę.
Na nowych mobach przekichane ma: biała 1h, biała 2h, lekki dystans. Później (patrząc po odporności) palna 1h.
Bez odpowiednich umagów (powodzenia w szukaniu) można co najwyżej robić za tanka (o ile tankowaniem można nazwać przetrwanie 1/2 hitów).
Administracja nie wzięła pod uwagę kilku rzeczy:
* gracze, którzy mają do zgarnięcia super umagi, ich nigdy nie dostaną - czas potrzebny na zdobycie ŁPC potrzebnego do przebierania w umagach klasy +1 atak, +3/4dmg itd jest dłuższy, niż BW istnieje
* gracze, którzy teraz, na maksymalnie wbitych przedmiotach (biała/lekki dystans) nie mogą nawet zadrapać kilku z AKTUALNIE dostępnych mobów po prostu odejdą z gry - po co się męczyć, skoro inne gry mogą zaoferować czysty fun?
* gracze, nie posiadający możliwości by się dalej rozwijać odejdą w diabły
Chwila, chwila... są runy, są umagicznienia, są talizmany, jak to nie mogą się dalej rozwijać?
W którym momencie gry następuje naturalna stagnacja? W momencie gdy wszystko najlepsze (wg danego gracza) jest już na wyciągnięcie ręki.
WYMUSZONA (zarówno przez administrację, jak i czynniki obce) stagnacja następuje w momencie, gdy najlepsze rzeczy (runy, talizmany i umagicznienia) są niedostępne.
Bo tak jest, umagicznienia można próbować łapać miesiącami i nic z tego nie mieć, nie licząc ŁPC. Wbicie run na 3/4 poziom to LATA. Czy ktoś pomyślał, że kilkuletnie oczekiwanie na coś, co inni mają już, teraz, jest po prostu chore?
Nie mówię o nowych graczach. Mówię o ścisłej topce, której eq przekracza wartość 10k KD. Pierwszy lepszy snajper, z leg dsk miotaczem +5, słonecznym setem, pastuchem i preko ma nieograniczone możliwości na ekspedycjach. Ile mobów, policzcie, ile z nich, jest nieosiągalne dla palniaka 2h? 1? 2? 5? 10?
Jedyne co "trzyma" palniaków w ryzach jest zasięg. Prawdopodobnie gdzieś od 12 lokacji na runicznej mapie.
Biała ma ten cholerny problem już teraz, na aktualnie dostępnych lokacjach.
Ta garstka ignora, to nawet nie sucha kość rzucona ku wygłodniałym psom. 1800 defa? Strzał w ślepo, lokacja 12: 5k defa. Tutaj już nawet 50% ignora w białej nie pomoże.
Kobieta, zabójca, 2* śmieszne wakizashi.
60% ignora bazowo, na opasce ds3. Do 8 lokacji włącznie da radę się pobawić w dmg. Na poważnie da radę robić dmg do lokacji 6. Różnica w porównaniu z palniakiem zaczyna się od lokacji 5/6. A później?
Co do cholery będzie później?
Gracze już odchodzą. Będą odchodzić dalej, i dalej, aż w końcu nie będzie się opłacać utrzymywać nawet serwerów, nie mówiąc o zyskach.
O czym, drodzy administratorzy, myśleliście tworząc takie wartości?
O przytrzymaniu graczy na x lat, by zdobyli to, co teraz jest nieosiągalne (chociażby 4lv run, ostatnie lokacje runicznej mapy, uber umagi)?
Porównajcie obecną sytuację białasa, z turystą który zagubił się na pustyni. Wie, że gdzieś jest oaza, życie. Wie też, że żeby tam dotrzeć, musi starczyć mu wody w bukłaku.
Pytanie co będzie pierwsze: obraz palm na granicy widnokręgu, czy piach przykrywający jego truchło?
Sam pomysł run i nowej mapy - super. Są wyzwania, jest nagroda. Jednak kończy się to w momencie, gdy ktoś z demonicznymi PN męstwa/samobója/imperatora(są tacy? mogę link?), które przedstawiają trzy najbardziej pożądane wartości (najwyższy pref, najwyższa podstawa, wysoki/najwyższy suff) nie ma możliwości robić tego, co zrobi ktoś z ciężką kuszą (nawet bez suffa!!!), karabinem snajperskim (który nie jest najlepszą opcją!) bądź miotaczem (który łatwiej zespawać od w.w. PNek!!!)
Dla białej kończą się opcje: w śmierć secie adrenaliny + siłacza może i by ktoś wyciągnął dmg - ale nie wyciągnie zasięgu. Palną ogranicza tylko i wyłącznie zasięg.
Czy ktoś, kiedyś, się odniesie do mojego postu?
Kiedykolwiek?
__________________ "Jego zdaniem ludzie istnieli tylko w dwóch pozycjach. Kobieta leżąca na plecach i facet na brzuchu, nie oddychając." ~ Ghrom
r17 ~ Tehrror
|
|
19-08-2015 00:12 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
No chyba ja się odniosę, nikt inny się nie pali.
Jak już mówiłem nie znamy statystyk mobów z wyższych lokacji. Więc założenie 5k defa na ostatniej lokacji może być prawdziwe, ale nie musi. I tak, na pierwszych kilku lokacjach 2 mapy palna ma łatwiej. A białą praktycznie się nie da.
Tylko popatrz na pierwszą mapę. Jest ten sam wzór: Biały smoczek nie do zabicia białą przez typową postać w widełkach, na czarnego trzeba mieć w chusteczkę dmg jeśli chce się go przejść białą, na czerwie absurdalne ilości zwinki. Mówię tutaj o postaciach z sugerowanych poziomów, koksy wiadomo że wszystko ubiją czymkolwiek. Golem? Da się białą, ale zazwyczaj juz poza widełkami.
I jakoś nikt się nie buntuje, że tak jest. Ot, każdy mob jest na jakąś broń wrażliwy, a na inną odporny. 90% białych smoków jest ubijanych z KMa, to samo z czarnym i czerwem. Golem to zazwyczaj CK lub snajperka. Zresztą, Snajperzy zawsze mieli super expy, ale nie istniejące wszystko inne. Biała jest bardzo silna w PvP, dystans na KW i oblegach (i w PvP też trochę).
Myślę, (i zapewne się nie mylę, ludzie są leniwi) że ADM zrobiła drugą mapę na to samo kopyto co pierwszą. Tylko z dużo bardziej podkręconymi mobami, zrobionymi pod postacie 100+. To czy moby są przesadzone to już inne pytanie, niemniej przy docelowym eq + talizmanach + jakiś średnich umagach powinno się mniej lub bardziej bezproblemowo bić wszystkie moby oprócz ostatniego, ustawionego na "nie do przejścia". To, że talizmany na full pierwsza osoba zdobędzie za kilka lat jest, jeszcze raz podkreślę, oddzielną kwestią.
Poza tym, wszyscy lubimy wyzwania, prawda? BW jest grą, która między 20-100 lvlem jest TRUDNA. I taka ma być, bo kiedy przejdzie się przez ten trudny okres i zaczyna się klepanie codziennie Wendoli w tym samym składzie, coraz mniejszym, codziennie 16 ataków na te same osoby, zawsze wygranych, 24 wyprawki na 70%, ludzie odchodzą.
W tym jakże fajnym, trudnym okresie kiedy postac jest jeszcze młoda trzeba kombinować żeby się wybić, żeby popchnąć cokolwiek do przodu. Najwyraźniej topka przez trzepanie latami smerfa oduczyła się tej zapomnianej sztuki myślenia. Teraz jest nastawienie "mam top eq = ma mi się wszystko udawać i najchętniej szybko", i to jest myślenie błędne. Gra stawia wyzwania, a gracz je pokonuje. I nie, nie wszystkie w jednym eq i w ten sam sposób, to jest lenistwo panowie.
Powtórzę. LENISTWO. I jeśli mi kolego z posta wyżej mówisz, że 2 najwyższe w tabelce affixy na nawyższej w tabelce podstawie powinny jechać wszystko, to się mylisz. Sukces to przede wszystkim adaptacja do warunków. A nie zebranie eq złożonego z samych najwyższych affixów.
Zadowolony z odpowiedzi?
Nie sądzę, myslenie boli
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
19-08-2015 04:53 |
|
|
Tehrror
Triple Ace
Data rejestracji: 27-03-2015
Postów: 191
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
Oh nie, myślenie mnie nie boli.
Mapa runiczna może i jest zrobiona tak, by wyglądała na hardcore'ową replikę mapy podstawowej. Może tak, może nie. Problem jest w tym, że każdy palniak posiadający zasięg ma już dmg. I to jaki w porównaniu do reszty.
Przeczytałeś mój post w całości, chwała Ci za to.
Jednak nie zrozumiałeś co chciałem nim wnieść do tematu: biała, nie posiadająca umagów do ignora, może co najwyżej klepać dalej smerfy w duecie/tercecie. Bo na runiczną mapę nie ma co iść.
Widełki? Okey, tu się zgodzę: biały w widełkach na pierwszą lokację może maksymalnie ubijać obstawę. I tak jest cały czas w górę, aż do pewnego momentu: nie przeskoczy niektórych wartości, jest to aktualnie dla niego niemożliwe.
Okey, za kilka lat mu się by to udało, może już za rok. Ale co mu po tych straconych latach, gdy ktoś, na innym tatuażu, z gorszym, bądź tym samym jakościowo eq już go wyprzedził o lata gry? Wskaż mi białego, bez uber umagów (których nie potrzebuje palna!), który ma szanse skopać tyłek mobkowi na 8 lokacji.
Tu już nie chodzi o wyzwanie, a o szczęście.
__________________ "Jego zdaniem ludzie istnieli tylko w dwóch pozycjach. Kobieta leżąca na plecach i facet na brzuchu, nie oddychając." ~ Ghrom
r17 ~ Tehrror
|
|
19-08-2015 12:34 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
No to się zgodziliśmy, że kwestia pierwszych mobów została rozwiązana tak samo jak na pierwszej mapie. W wielokrotnie tańszym eq palna może ubijać sobie te moby jak chce. A biała sobie na nich zęby połamie.
Jednak cały czas masz to nastawienie, że najlepsze 2 affixy na najwyższej podstawie mają jechac wszystko wszędzie zawsze. A to jest nastawienie błędne. W jednym eq nie pojedziesz wszystkiego na drugiej mapie expedycyjnej (i bardzo dobrze). Idę o zakład, że gdzieś na wyższych lokacjach udupiona jest palna i dystans, w jakiś sposób, czy to przez zasięg, czy przez uniki, inne opcje. I jeśli komuś się nie chce ogarnąć sobie tego wielokrotnie tańszego eq pod palną, niech nie ma pretensji że nie przechodzi pierwszych kilku lokacji.
Wyobraź sobie porównanie dwóch map. Różnica jest taka, że na nowej mapie nie ma koksów z klanu, którzy pomogą. Postać w widełkach nie ubije niektórych mobów z pierwszej mapy białą/dystansem. To samo z postacią w widełkach na drugiej mapie.
I rzeczywiście, jak się spojrzy po tablece ze statami mobów z drugiej mapy nie wygląda to różowo, ale nikt nie mówi, że nie da się absolutnie wcale przejść jednej z lokacji, tylko że biała ma na niej duży problem. A ten problem jest juz społeczności BW znany z pierwszej mapy.
Gdzieś ktoś już pisał o 9tej lokacji, tylko linka nie było, albo nie działał.
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
19-08-2015 18:13 |
|
|
_KING_
Viking
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 639
Kraina: Moria III; Moria IV
|
|
cytat: |
I jeśli komuś się nie chce ogarnąć sobie tego wielokrotnie tańszego eq pod palną, |
Ale wiesz, że te słonka i miotłe to trzeba jeszcze by wbić na ds5 by to jako tako wyglądało?
|
|
19-08-2015 18:38 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
@gb, ale widziałeś ty w ogóle drugą mapę?
już od pierwszego moba jest nastawiona vs biała
palna -> musi tylko zasięg złapać i wali jak w każdego innego moba
dystans -> to samo
biała -> cały czas podnosi dmg, a dmg/runda jej spada co każdego moba
viktor w piątek pokaże jak szubienice wyglądają
jak jest to kolejny mob +1000 defa to biała może się spokojnie przerabiać na snajperów/rewo/gangów
bo jaki jest sens męczyć się XXX lat jako biały jak w kilka dni przelecimy całą lokację palnikiem i jako palnik będziemy sobie expić róny i prki?
|
|
19-08-2015 18:46 |
|
|
Tehrror
Triple Ace
Data rejestracji: 27-03-2015
Postów: 191
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
KING, nie musi
wystarczy nawet dobra miotełka do kurzu i dsk1 słonko by bić białą na głowę
(ed, oczywiście mowa o runicznej mapie)
gb95
Naprawdę nie widzisz problemu? Podałem te affixy jako stopień trudności - najlepsze = najtrudniej dostępne.
Piszesz, żeby kombinowali - jak? Mają wziąć demoniczne waki zemsty/samobója, by mieć 500dmg/runda, podczas gdy palniak ma tyle na krycie? Jednym z wielu?
Podaj 10 przykładowych graczy, grających białą, którzy mogą mieć taki dmg, jak pierwszy z brzegu palniak. Oczywiście na lokacjach 5+.
I wskaż proszę, w którym momencie potwierdziłem Twoją tezę, że mapa runiczna jest zrobiona jako trudniejsza wersja mapy podstawowej.
__________________ "Jego zdaniem ludzie istnieli tylko w dwóch pozycjach. Kobieta leżąca na plecach i facet na brzuchu, nie oddychając." ~ Ghrom
r17 ~ Tehrror
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Tehrror: 19-08-2015 22:34.
|
|
19-08-2015 22:33 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
@Tehrror,
cytat: |
Widełki? Okey, tu się zgodzę: biały w widełkach na pierwszą lokację może maksymalnie ubijać obstawę. I tak jest cały czas w górę, aż do pewnego momentu |
O w tym momencie.
Jeśli się nie da białą, to można wziąć inny typ broni. Choćby
cytat: |
KING, nie musi
wystarczy nawet dobra miotełka do kurzu i dsk1 słonko by bić białą na głowę |
Ten temat to wielki ból dupy, że nie ma jednego najlepszego eq do wszystkiego.
-------------------------
@Klogg,
Żaden z nas nie widział całości drugiej mapy. Również bardzo dobry wniosek dałeś. Nie da się białą, to znaczy że można palną.
A zapewne wyższe lokacje będą całkowicie udupiały inne typy broni.
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
19-08-2015 23:10 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Ten temat to wielki ból dupy, że nie ma jednego najlepszego eq do wszystkiego. |
jest jeden, a nawet dwa idealne eq na wszystko
nazywa się: eq dla palnika
ps. dlaczego biała ma kompletować sobie eq palnika mając end build białej?
nie widzę żeby inny rodzaj broni musiał rezygnować ze swoich tatuaży na rzecz innych...
|
|
19-08-2015 23:14 |
|
|
Tehrror
Triple Ace
Data rejestracji: 27-03-2015
Postów: 191
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
Aha O_O
Nie myślałeś o karierze polityka? Tak na poważnie?
Nadajesz się
Po coś te tatuaże zostały stworzone, prawda?
Z chęcią zobaczę lokację nr 9, mam nadzieję że link zostanie udostępniony. Obstawiam moba którego i tak białą nie ubijesz.
"Ale przecież jeszcze połowa, pewnie tam będzie biała rządzić"
(pół roku później)
"Ale są jeszcze ostatnie lokacje, tam biała będzie rządzić"
cytat: |
gb95 napisał(a)
Ten temat to wielki ból dupy, że nie ma jednego najlepszego eq do wszystkiego. |
Hmm, serio?
śmierć banda preko
śmierć pelka speeda
słonko koncy
śmierć kilt pastucha
leg miotła
I masz, eq na wszystkie moby.
__________________ "Jego zdaniem ludzie istnieli tylko w dwóch pozycjach. Kobieta leżąca na plecach i facet na brzuchu, nie oddychając." ~ Ghrom
r17 ~ Tehrror
|
|
19-08-2015 23:47 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
cytat: |
Hmm, serio?
śmierć banda preko
śmierć pelka speeda
słonko koncy
śmierć kilt pastucha
leg miotła
I masz, eq na wszystkie moby. |
A wygrasz tym jakiekolwiek pvp? czy tylko -100 miejsc w ranku żeby evo wpadło? Tatuaże zostały stworzone żeby wzmocnić (promować) niektóre style gry, a nie żeby każdy tatek mógł zrobic dokładnie to samo i poradzić sobie dokładnie tak samo we wszystkich sytuacjach.
Na polityka się nie nadaję, brak znajomości i umiejętności złodziejskich.
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
20-08-2015 01:04 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
A wygrasz tym jakiekolwiek pvp? czy tylko -100 miejsc w ranku żeby evo wpadło? |
a wytłumacz mi coś...
NA CHOLERE MI WIĘCEJ?!
pvp nie odgrywa ŻADNEJ roli w grze poza zbieraniem esecji/evo
w tym ww eq masz nawet inicjatywe na areny klanowe bo:
1) behemot
2) wiedza z palnej/2 = dodatkowa ini
więc nie gadaj że nie ma "idealnego" buildu, bo jest
palna...
a jak już chcesz eq palnika które w pvp miecie:
śmierć preko
śmierć sś
śmierć inki/pasterz
słonka lisa + szaleńca
deserty
i tak
jest jedna osoba na r15 z takim eq...
|
|
20-08-2015 01:16 |
|
|
gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
Fave? Szacun dla niego, pamiętam jak na początku serwera miał już słonka lisa
Nawet z tym eq które podałeś nie będzie to taka skuteczność jak np. WD/ŁS na mściwcach i ciężkiej broni. Po osiągnięciu full builda wbitego dsk+5 najmocniejsi są CR na runikach, ŁS na runikach/mściwych i tym podobne. Skuteczność palnej jest wyraźnie mniejsza, tak w atakach jak obronie.
Ja tam zawsze lubiłem jechać topkę w Pvp i opływać w surkę i pochwalić się na ogólnym SB od czasu do czasu. Ale to tylko ja, faktycznie to nie ma dużego znaczenia, niemniej jest to jeden z aspektów gry, gdzie palna jest wyraźnie słabsza niż biała/dystans. Osobiście siedząc w mściwych (WD, LCKR, Speed) na pustaku jak wchodzę raz na pół roku na r5 to znajduję raporty z wygranych obron przeciwko snajperom o 10-15 lvli większym.
Behemot jest dostępny również dla pozostałych typów broni, więc to się wyrównuje.
Nawet jeśli takowe eq istnieje dla palnej, to nie jest to nic dobrego. I naprawiać należy "easy mode" palnej, a nie moby z drugiej mapy. Inicjatywa palnej z wiedzy od zawsze była dodatkowym faworyzowaniem tego easymode.
I nie krzycz na mnie, to tylko internet...
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
|
|
20-08-2015 05:38 |
|
|
|