dynamika zdobywania/utraty pkt na arenach 3v3 i klanVSklan |
-Vexix-
Lord
Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: Osiedle Kontenerów
|
|
dynamika zdobywania/utraty pkt na arenach 3v3 i klanVSklan |
|
zakładam temat z myślą sprawdzenia czy tylko mi wydaje się, że ta dynamika powinna zostać jeszcze bardziej zwiększona, zarówno na 3v3 jak i klan na klan
postaram się dodawać linki jak będę miał, nie tylko swoje
proszę również o wypowiadanie się treściwie, a w każdym poście starać się wkleić jakiś link z potencjalnym "dziwnym" zakresem punktów losowania lub inną propozycją jeżeli ktoś takową widzi lub chciałby widzieć
może administracja w nawale pracy, znajdzie moment by przynajmniej wypowiedzieć się na ten temat
3v3:
http://r12.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=4bc82de0dc
spora różnica
co więcej, traci się/zyskuje przeważnie zaledwie 24 pkt na całą drużynę, a zakres losowania w większości przypadków przekracza 100 a nawet 200pkt
obecne działanie: postać z dużym poziomem doświadczenia nie będąca na bieżąco ze zmianami musi czekać kilka a nawet kilkanaście aren aby mieć z kimś szanse co niezbyt zachęca ich do korzystania z tej opcji
propozycja: zwiększyć ilość zdobywanych oraz traconych pkt x5
większy ruch w rankingu, krótszy okres zrównywania siły drużyn, ciekawsze walki
jeżeli chodzi o areny klanowe to nie pamiętam kiedy trafiliśmy na klan mający mniej punktów od Nas, ponadto 3/4 aren to klan BlueDragon z r12
jesteśmy zdecydowanie słabsi to wiem, wielu graczy gra mało aktywnie, wielu popełnia kardynalne błędy nawet z arkanami, jednorazami czy evo - niestety tu nie można przyjmować graczy i sprawdzić przed dołączeniem gracza do areny czy wbił poprawnie a karanie banami na zk/akcje klanowe nie zawsze odnosi skutek lub zniechęca graczy / powoduje ich odejście z klanu a nawet z gry
nie wszystkie wprowadzone zmiany mało aktywni gracze/powracający po przerwie realizują na bieżąco np. runy/mała aktywność na arenach 1v1 i 3v3 (skutek niżej) = mniej premii ze srebrnych = słabszy rozwój w stosunku do innych graczy o podobnym poziomie doświadczenia (np. brak ninja itd) ale nie o to tutaj chodzi, czy wygramy czy nie, nie jest to również płacz temat, ale propozycja zwiększenia dynamiki zdobywania/tracenia punktów rankingowych, która może wyjść na plus dla wszystkich, ja nie odczuwam żadnej radochy/satysfakcji z pokonania o wiele słabszego przeciwnika, nie wiem jak Wy, drodzy gracze
punkty przypisywane na początku sezonu nie odzwierciedlają siły klanu, zależy ona obecne od bardzo wielu czynników gdyż ostatnio zostało wprowadzone bardzo wiele zmian, więc siła klanu zależy w bardzo dużej mierze od każdego pojedynczego gracza z osobna oraz jego aktywnej gry i osobistego szczęścia do epików/run/umagów oraz po prostu znajomości gry i efektywnego prowadzenia postaci
obecnie mało ważne jest czy wygramy czy przegramy, losowator ma zakres ponad 10k pkt i trzeba wielu przegranych/wygranych aren by trafić na kogoś o podobnej sile klanu jeżeli ma się pecha/szczęście
http://r11.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=c1e1048271
propozycja jest taka:
po porażce w arenach klan vs klan na następnej arenie losowator wymuszałby przeciwnika, który posiada mniejszą ilość punktów rankingowych (sumę pkt graczy dołączonych do areny) i jeżeli zachodzi taka potrzeba to przeciwnik rozgrywałby walkę na samarytaninie
druga propozycja:
zwiększyć tracone/zyskiwane pkt rankingowe o x3
skutek:
większy ruch w rankingu pozwalający na szybsze dobieranie przeciwników o zbliżonej sile oraz ciekawsze/bardziej zbalansowane areny niezależące już czasami od losowatora podczas walki z których każdy moim zdaniem cieszyłby się bardziej
czekam na Wasze opinie jak i opinie administracji
osobiście nie mam problemu ze srebrnymi monetami co widać na arenie klan na klan i odpalonych premiach czasowych, ale zaglądając w ranking 3v3 widać czasem graczy którzy mają 3-4 razy więcej przegranych niż wygranych aren co skutkuje zniechęceniem do ich stawiania, co widać po ilości odpalanych aren 3v3
złotych monet trochę nam brakuje, to prawda i musimy posiłkować się ściąganiem maluchów aby zapewnić sobie monety za pkt sezonowe
poruszany był w którymś z tematów problem z niedoborem złotych monet, może to nie zmieni wiele, ale choć trochę pomoże w zdobywaniu złotych monet przez klany słabsze bojowo i te posiadające mniej aktywnie grających
edit1 i 3: mała poprawka stylistyczna
edit2: arena z liderem w rankingu aren klan vs klan rozgrywana na samarytaninie (spontaniczny pomysł)
powód: obecnie na necro v2 aukcyjnym klan DROPSY z pierwszego miejsca ma 10 zwycięstw i 0 porażek, w pełni zasłużenie (nie mieliśmy z nim styczności, ale nie bez powodu ma takie statystyki) nic nie straci na takiej opcji, lider aren musi także mieć przyporządkowanego jakiegoś przeciwnika, inne klany również nie stracą nic a mogą jedynie zyskać, zarówno monety jak i pkt rankingowe aby znaleźć się na pierwszej pozycji w rankingu i nie mieć 'nieciekawej' areny pod względem walki z przeważającym siłą bojową liderem rankingu aren klan vs klan
__________________
cytat: |
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu |
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 09-09-2015 00:18.
|
|
09-09-2015 00:00 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
dynamika aren klanowych w moim przypadku jest ok - zamiast tluc bez przerwy ani litosci jeden klan przez caly sezon, trafiamy na 5 albo 6 klanow naprzemiennie. i co arene razem z klanowiczami czekamy z napieciem na wyniki - bedzie +10, czy +0?
klan na serwerze jest top 5, w rankingu aren top 8 (nasz rekord jak na razie)
edit, glodny jestem
edit2, a, to temat vexix'a, czyli zaraz i tak zaspamuja, ze pily chca, zeby gra wygrywala im sie sama
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 09-09-2015 08:09.
|
|
09-09-2015 08:00 |
|
|
-Vexix-
Lord
Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: Osiedle Kontenerów
Autor tematu
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
dynamika aren klanowych w moim przypadku jest ok - zamiast tluc bez przerwy ani litosci jeden klan przez caly sezon, trafiamy na 5 albo 6 klanow naprzemiennie. i co arene razem z klanowiczami czekamy z napieciem na wyniki - bedzie +10, czy +0?
klan na serwerze jest top 5, w rankingu aren top 8 (nasz rekord jak na razie)
edit, glodny jestem
edit2, a, to temat vexix'a, czyli zaraz i tak zaspamuja, ze pily chca, zeby gra wygrywala im sie sama |
nie zakładałem tego tematu pod siebie, nawet taka zmiana bardziej by mi zaszkodziła niż pomogła, bo jak na posiadany lvl mam dość mocną postać, a zwiększenie dynamiki aren w moim przypadku przyniosłoby szybszy awans w ranku = więcej przegranych
jeżeli ktoś uważnie wczyta się w to co napisałem zauważy, że opisałem problem dotyczący dużej ilości graczy, a w bardzo niewielkiej ilości mnie samego (tylko przy arenach klanowych)
__________________
cytat: |
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu |
|
|
09-09-2015 17:51 |
|
|
|