Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Agrameon zmiana bonusu za blache » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Agrameon zmiana bonusu za blache 10 Ankieta - średnia ocena: 4,60
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Agrameon zmiana bonusu za blache Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak wszyscy wiemy, Agrameon ma specjala który działa względem posiadanego przez gracza ignorowania obrony.

Jak wszyscy wiedzą , blaszka za moba daje 10% ignorowania obrony i w zalożeniu administracji jest bonusem za trud włożony w walke z mobem i jego blaszeniem.

W przypadku tego moba. Blaszka = osłabienie postaci poprzez wzmacnianie działania specjala.

Wiec może by tak zmienić tylko dla tego moba zasade dzialania blaszki zeby była też różnorodnośc oraz zeby blacha dawała dopalke a nie osłabiala.

myślę ze np zamiast bonusu 10% ignora. Bonus w postaci 10% obrazeń całkowitych względem tego moba byłby ciekawym rozwiązaniem

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
21-09-2015 09:01 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
Magico
Tap płacz 2014


images/avatars/avatar-20295.png

Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V
Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pełna zgoda. Moim zdaniem w ogóle można pójść w przemodelowanie "blaszek" - te 10% ignora jest nudne i mdłe. Nie wiem - dorzucić właśnie wspomniane obrażenia, może jakieś +5 luck'a całkowite itd...efektów jest mnóstwo. Plus administracja mogłaby się trochę wysilić i wprowadzić do gry jakieś nowe efekty bo dawanie po tysięczny tego samego powoduje odruch wymiotny.
21-09-2015 09:15 Magico jest offline Szukaj postów użytkownika: Magico Dodaj Magico do Listy kontaktów
Soseniusz
Emperor


images/avatars/avatar-19831.gif

Data rejestracji: 31-03-2009
Postów: 1.083
Klan: NewerLand [-NL-]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII
Skąd: Gdańsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Potem znowu będzie płacz że biała nie robi obrażeń bo moby mają 1600 defa.

Na nie. Niech zostanie jak jest, a przecież i Wy pokazaliście nam, że ten mob jest do zabicia prawda ?

Slaby temat, odpowiedź kolegi wyżej jeszcze gorsza.

__________________
R20 - Sosen
R21 - Sosen
21-09-2015 09:52 Soseniusz jest offline Szukaj postów użytkownika: Soseniusz Dodaj Soseniusz do Listy kontaktów
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Madmen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

tamat dotyczy tylko Agrameona, i tylko zmiany za blaszke za tego moba, Poprosze racjonalny argument czemu uwazasz ze zly pomysł? skoro zawsze blachy dawały + w walce z mobami a ta daje -

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
21-09-2015 09:57 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
Soseniusz
Emperor


images/avatars/avatar-19831.gif

Data rejestracji: 31-03-2009
Postów: 1.083
Klan: NewerLand [-NL-]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII
Skąd: Gdańsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Madmen napisał(a)
tamat dotyczy tylko Agrameona, i tylko zmiany za blaszke za tego moba, Poprosze racjonalny argument czemu uwazasz ze zly pomysł? skoro zawsze blachy dawały + w walce z mobami a ta daje -


Nie wiem czy administracja gdzieś się wypowiadała, ale ja nie jestem do końca przekonany że ten specjał działa tak jak go opisałeś. Nie bije tego moba jeszcze, więc będę analizować pewne rzeczy jak do niego dojdę.

Post Magico był po prostu dotyczący wszystkich blach z tego co zrozumiałem, więc do niego się ustosunkowałem.

__________________
R20 - Sosen
R21 - Sosen
21-09-2015 09:59 Soseniusz jest offline Szukaj postów użytkownika: Soseniusz Dodaj Soseniusz do Listy kontaktów
gumis2
Double Ace


Data rejestracji: 11-08-2015
Postów: 148

RE: Agrameon zmiana bonusu za blache Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by Madmen
jak wszyscy wiemy, Agrameon ma specjala który działa względem posiadanego przez gracza ignorowania obrony.

A nie jest tak, ze ten specjal po prostu "wylacza" ignora gracza? W jaki sposob wiecej ignora oslabia gracza?

Prosty przyklad:
Bazowy dmg gracza wynosi 600, jest to biala, mob ma 1k defa.
Posiada 50% ignora (bez blachy). Przed specialem bije po 350, po specialu bije po 100.
Gracz zdobywa np blache i 20% ignora z umaga, w sumie 80%. Przed specialem bije po 500, po specialu bije po 100.

Przynajmniej taka wersje widzialem jakis czas temu na forum, byla dosc sensowna.

Jesli jest tak jak napisalem powyzej to dlaczego twierdzisz, ze zdobywajac blache tracisz na tym?

Btw. podejrzewam, ze zmiana dzialania jednej brachy w kodzie nie jest taka latwa, za duzo roboty, a zbyt male znaczenie
21-09-2015 10:27 gumis2 jest offline Szukaj postów użytkownika: gumis2 Dodaj gumis2 do Listy kontaktów
Soseniusz
Emperor


images/avatars/avatar-19831.gif

Data rejestracji: 31-03-2009
Postów: 1.083
Klan: NewerLand [-NL-]
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII
Skąd: Gdańsk

RE: Agrameon zmiana bonusu za blache Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
gumis2 napisał(a)

A nie jest tak, ze ten specjal po prostu "wylacza" ignora gracza? W jaki sposob wiecej ignora oslabia gracza?


Tak też właśnie podejrzewałem, ale nie byłem pewny więc nie pisałem żadnych teorii apropo tego działania.

Niech ktoś kto bije tego moba, przygotuje 2 raporty - 1 raport z jednorazem do ignora, drugi bez. Mi brakuje 2 blaszek więc nie zrobie nic niestety.

__________________
R20 - Sosen
R21 - Sosen
21-09-2015 10:35 Soseniusz jest offline Szukaj postów użytkownika: Soseniusz Dodaj Soseniusz do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

RE: Agrameon zmiana bonusu za blache Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Soseniusz napisał(a)
cytat:
gumis2 napisał(a)

A nie jest tak, ze ten specjal po prostu "wylacza" ignora gracza? W jaki sposob wiecej ignora oslabia gracza?


Tak też właśnie podejrzewałem, ale nie byłem pewny więc nie pisałem żadnych teorii apropo tego działania.

Niech ktoś kto bije tego moba, przygotuje 2 raporty - 1 raport z jednorazem do ignora, drugi bez. Mi brakuje 2 blaszek więc nie zrobie nic niestety.


Gdzieś widziałem jakiegoś kozaka biała 2h w linki właśnie z tej lokacji i on miał 0% ignora i po specjalu nie zadawał mniej obrażeń ;d nie pamiętam tylko gdzie widziałem ten link, ale gdzieś na forum bodajże ;d

Także nie widzę potrzeby zmieniania czegokolwiek w blaszce ;d bo dodatkowy ignor się przyda, przed specjalem zadasz więcej dmg, po specjalu wrócisz do normy ;p

Ludzie robią już te lokacje, nawet palniacy, który po stracie ignora tracą dużo dmg
moim zdaniem mobek jest fajnie zrobiony i nie trzeba zmieniać nic w nim ani w blaszce

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
21-09-2015 11:32 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

generalnie ten mobek raczej wylącza ignora wiec oslabienia nie ma jak sie go duzo ma


ale nie ma tez zadnego zysku za blache na mobie, bo on specjala odpala bardzo czesto - przewaznie juz po 1 hicie

takze generalnie blacha niewiele daje na tym mobie, ale nie ma sensu chyba zmienic dla jednej lokacji
21-09-2015 12:05 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Madmen
RE: Agrameon zmiana bonusu za blache Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Trova napisał(a)
cytat:
Soseniusz napisał(a)
cytat:
gumis2 napisał(a)

A nie jest tak, ze ten specjal po prostu "wylacza" ignora gracza? W jaki sposob wiecej ignora oslabia gracza?


Tak też właśnie podejrzewałem, ale nie byłem pewny więc nie pisałem żadnych teorii apropo tego działania.

Niech ktoś kto bije tego moba, przygotuje 2 raporty - 1 raport z jednorazem do ignora, drugi bez. Mi brakuje 2 blaszek więc nie zrobie nic niestety.


Gdzieś widziałem jakiegoś kozaka biała 2h w linki właśnie z tej lokacji i on miał 0% ignora i po specjalu nie zadawał mniej obrażeń ;d nie pamiętam tylko gdzie widziałem ten link, ale gdzieś na forum bodajże ;d

Także nie widzę potrzeby zmieniania czegokolwiek w blaszce ;d bo dodatkowy ignor się przyda, przed specjalem zadasz więcej dmg, po specjalu wrócisz do normy ;p

Ludzie robią już te lokacje, nawet palniacy, który po stracie ignora tracą dużo dmg
moim zdaniem mobek jest fajnie zrobiony i nie trzeba zmieniać nic w nim ani w blaszce


oto test

http://r15.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=9b9bed43b1
expa bez evo do ignora oraz jednoraza. Ignor jedynie 10% za blache kronosowa jak wyglada rozklad

Alveanerle zadaje cios krytyczny z broni Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 1119 PKT ŻYCIA.
Macki Strachu napełniają serce wampira Alveanerle grozą sprawiając, że jego ataki tracą na skuteczności.
Alveanerle zadaje cios krytyczny z broni Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 760 PKT ŻYCIA.

Uciecie dmg po specjalu wacha sie od 200 do 400 dmg

Expedycja nr 2. Jednoraz do ignora + evo do ignora na 2 lvlu wiec mamy +19% ignora łacznie mamy 29% ignora, jak wyglada tym razem rozklad
http://r15.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=1cdb4774f5

Alveanerle zadaje cios krytyczny z broni Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 1579 PKT ŻYCIA.

Macki Strachu napełniają serce wampira Alveanerle grozą sprawiając, że jego ataki tracą na skuteczności.

Alveanerle zadaje cios krytyczny z broni Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 579 PKT ŻYCIA.

Uciecie dmg dokładnie o 1k ale ogolnie zmniejszenie dmg wacha się w zakresie od 750 do 1000 dmg na - na cios.


Czyli reasumujac. 10% ignora z blaszki, np dla mnie, a i owszem podstawowy dmg da mi większy, jednak patrzac na obcinany dmg, po specjalu, 10% ignora utnie mi dmg kolo 300 dmg na cios. jest to bardzo dużo. Niestety dla Agrameona bonus z blachy w postaci ignora, przez jego specjala jest moim zdaniem do zmiany

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
21-09-2015 18:45 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nic nie jest do zmiany, bo ten mob ma tak działać i trzeba na nim kombinować ;d boże nic Ci się od tego ignora nie stanie, przecież bijesz dzięki niemu więcej przed specjalem ;d

a po specjalu bijesz tyle ile powinieneś ;d
edit : pamiętaj, że najpierw jest liczony dmg po wszystkich plusach i minusach, a dopiero potem mnożony przez krytyk ;d sprawdzałeś obliczenia dokładnie?

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Trova: 21-09-2015 18:49.

21-09-2015 18:48 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Madmen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie nie liczylem,jestem po operacji oka , i ledwo widzę więc nie jestem w stanie liczyć.

I wiem, ze trzeba kombinować i podoba mi sie, ba sam sprawdzalem maks zasiegi swoje w roznych ustawieniach tak zeby wykrecac top dmg bez ignora i da się i to jest fajne
tylko tu dochodzi nam coś co działa na nasz minus i ucina nam dmg systemowo, coś co miałobyć nagrodą i wzmocnieniem , tutaj działa przeciwko graczom, a w blachach chyba nie o to miało chodzic

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Madmen: 21-09-2015 19:02.

21-09-2015 19:01 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
Blind-
Emperor


Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Madmen napisał(a)
nie nie liczylem,jestem po operacji oka , i ledwo widzę więc nie jestem w stanie liczyć.

I wiem, ze trzeba kombinować i podoba mi sie, ba sam sprawdzalem maks zasiegi swoje w roznych ustawieniach tak zeby wykrecac top dmg bez ignora i da się i to jest fajne
tylko tu dochodzi nam coś co działa na nasz minus i ucina nam dmg systemowo, coś co miałobyć nagrodą i wzmocnieniem , tutaj działa przeciwko graczom, a w blachach chyba nie o to miało chodzic


Dlaczego traktujesz specjal jako wartość zabraną, a ignora u graczy już jako wartości dodanej nie traktujesz? Ten specjal ma z tego co widziałem 30 do 50% szans na aktywację po każdym ataku, więc dopóki Ci się nie aktywuje, masz wyższy dmg. Jak jesteś z blachą to gratis zyskujesz jeszcze trochę dmg, dopóki nie oberwiesz specjalem, który ten ignor - ignor gracza - wyłącza do końca rundy i tyle.
21-09-2015 19:09 Blind- jest offline Szukaj postów użytkownika: Blind- Dodaj Blind- do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeden mob uwzględnia ignora w specjalu, więc zmienić blachę by nie dawałą ignora.
Drugi uwzględnia hity 2k+, więc zmienić blachę by zmniejszała hity na 1999.
Trzeci wali rusznicą za trzydzieści tysięcy hapów, więc dać z blachy 100% uniku przed rusznicami.
i te de, i te pe...
NIE dla jednostkowych zmian, bo komuś smutno, że ignor się nie przydaje.
TAK dla całościowego przemodelowania systemu odznak na Map2, jeśli mają mieć różne efekty to wszystkie a nie jedna.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

21-09-2015 19:21 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ktora to jest lokacja? tak z ciekawosci...

jak tak patrze na moba to moim zdaniem fajnie wlasnie dziala ten jego specjal... odpala sie po paru ciosach a przy kazdej kolejnej rundzie sie zeruje...
w ten sposob mozna kombinowac czy lepiej ignorowac w pierwszych ciosach defa zeby walnac pare razy bardzo mocno czy moze lepiej nie brac ignora a w reszcie ciosow bic mocniej...

jak widac taktyka zalezy od ilosci atakow jakie posiadamy Smile

mi sie ten specjal podoba Smile jest przynajmniej inny... brawo za pomyslowosc dla administracji

edit co do samej odznaki to nie wiem czy nie jest to zaimplementowane z 1 mapy wiec chyba by byl klopot zeby to wszystko przekodowac... jak na moje blacha na 2 mapie powinna zwiekszac szanse na rune bo o to chyba w 2 mapie chodzi...

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez deviljin84: 21-09-2015 19:23.

21-09-2015 19:21 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Madmen
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ponieważ patrze na dmg i widzę. że dzięki ignorowi przed odpaleniem specjala zyskiwalem jakies 250-300 dmg na cios. za to po odpaleniu się specjala, tracilem, 750-1000 dmg na cios. czyli nawet liczac ze mam srednio 11 ataków,

licze dla maksymalnych wartości
odpalac się bedzie po 6 ataku(kazdy atak przyjmuje 1500 dmg) liczac 100% kryta daje to około 9k dmg, następnie bije 5 ataków z minusem 1000 do dmg, daje nam to -5k dmg zabrane przez specjala a ja bije 5x 500 dmg czyli 2500 dmg. Daje mi to teoretyczna sume 11500 dmg

W sytuacji gdy nie mamy ignora(1 expa)
6 atakow po 1200 daje to około 7200 dmg, następnie,bije 5 kolejnych ciosów z minusem do dmg rzedu -400 dmg na cios. wiec w tym przypadku zostaje zabrane przez specjala 2k dmg. a ja bije dalej 5 ciosów za 800 dmg co daje nam 4000 dmg wiec suma obrazeń wychodzi 11200 dmg.


Czyli jak widać. w tym przypadku, nie majac ignora, obrażenia wychodza mniejsze o naprawde niewiele.

jednak jak się popatrzy na matematykę i % na odpalenie tego specjala.
to dużo lepiej wychodzi gracz majacy 10% ignora i któremu odpala sie specjal np po 1 ciosie niz, gracz majacy 80% ignora i specjal odpalajacy sie po 1 ciosie wtedy róznica bedzie zdecydowanie na korzyśc braku Ignora.


Mówie Mob mi sie podoba jest, fajny i wymaga myślenia, jednak sam bonus za odznakę moim zdaniem w przypadku gdy mob ma taki specjal powinien byc jednak inny

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
21-09-2015 19:24 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
gumis2
Double Ace


Data rejestracji: 11-08-2015
Postów: 148

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Madmen, zwrociles uwage na to, ze w drugiej ekspie mob ma ponad 100 defa wiecej? Z tego powodu w drugiej ekspie twoj BAZOWY dmg jest mniejszy o 50.

Pierwsza ekspa, po specialu:
Alveanerle atakuje bronią Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 167 PKT ŻYCIA.

Druga ekspa, po specialu:
Alveanerle atakuje bronią Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 136 PKT ŻYCIA.

Wydaje mi sie, ze jednak ilosc ignora nie ma wplywu na obrazenia po specialu. Jesli jest tak jak mowie, to dodatkowy ignor jest tylko na twoj plus, mimo, ze jego znaczenie jest mniejsze niz na innych mobach.
21-09-2015 19:58 gumis2 jest offline Szukaj postów użytkownika: gumis2 Dodaj gumis2 do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

RE: Agrameon zmiana bonusu za blache Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Madmen napisał(a)
cytat:
Trova napisał(a)
cytat:
Soseniusz napisał(a)
cytat:
gumis2 napisał(a)

A nie jest tak, ze ten specjal po prostu "wylacza" ignora gracza? W jaki sposob wiecej ignora oslabia gracza?


Tak też właśnie podejrzewałem, ale nie byłem pewny więc nie pisałem żadnych teorii apropo tego działania.

Niech ktoś kto bije tego moba, przygotuje 2 raporty - 1 raport z jednorazem do ignora, drugi bez. Mi brakuje 2 blaszek więc nie zrobie nic niestety.


Gdzieś widziałem jakiegoś kozaka biała 2h w linki właśnie z tej lokacji i on miał 0% ignora i po specjalu nie zadawał mniej obrażeń ;d nie pamiętam tylko gdzie widziałem ten link, ale gdzieś na forum bodajże ;d

Także nie widzę potrzeby zmieniania czegokolwiek w blaszce ;d bo dodatkowy ignor się przyda, przed specjalem zadasz więcej dmg, po specjalu wrócisz do normy ;p

Ludzie robią już te lokacje, nawet palniacy, który po stracie ignora tracą dużo dmg
moim zdaniem mobek jest fajnie zrobiony i nie trzeba zmieniać nic w nim ani w blaszce


oto test

http://r15.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=9b9bed43b1
expa bez evo do ignora oraz jednoraza. Ignor jedynie 10% za blache kronosowa jak wyglada rozklad

Alveanerle zadaje cios krytyczny z broni Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 1119 PKT ŻYCIA.
Macki Strachu napełniają serce wampira Alveanerle grozą sprawiając, że jego ataki tracą na skuteczności.
Alveanerle zadaje cios krytyczny z broni Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 760 PKT ŻYCIA.

Uciecie dmg po specjalu wacha sie od 200 do 400 dmg

Expedycja nr 2. Jednoraz do ignora + evo do ignora na 2 lvlu wiec mamy +19% ignora łacznie mamy 29% ignora, jak wyglada tym razem rozklad
http://r15.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=1cdb4774f5

Alveanerle zadaje cios krytyczny z broni Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 1579 PKT ŻYCIA.

Macki Strachu napełniają serce wampira Alveanerle grozą sprawiając, że jego ataki tracą na skuteczności.

Alveanerle zadaje cios krytyczny z broni Legendarna Doskonała Demoniczna Katana Samobójcy (+5), Agrameon zostaje zraniony za 579 PKT ŻYCIA.

Uciecie dmg dokładnie o 1k ale ogolnie zmniejszenie dmg wacha się w zakresie od 750 do 1000 dmg na - na cios.


Czyli reasumujac. 10% ignora z blaszki, np dla mnie, a i owszem podstawowy dmg da mi większy, jednak patrzac na obcinany dmg, po specjalu, 10% ignora utnie mi dmg kolo 300 dmg na cios. jest to bardzo dużo. Niestety dla Agrameona bonus z blachy w postaci ignora, przez jego specjala jest moim zdaniem do zmiany


j/w

policz dokladny dmg biorac pod uwage widelki twojej broni i roznice w defie moba

sama roznica w defie daje tutaj ponad 200 na kryt, a widelki w broni tez sa spore Typ: Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 256 - 312

w najgorszym losowaniu, gdybys poszedl w identycznym ustawieniu ignora na tych 2 ekspach twoj kryt po specjalu sie moze nawet o 400 wahac

wiec bez dmg z tronowej i reszty obliczen nie ma co nawet analizowac

ja jak przegladalem swoje expy to wychodzilo ze po prostu zabiera ignora ten specjal ile bys go nie mial walisz tak jakbys mial 0, wiec liczy sie czysty dmg po prostu

o ignorze na tej mapie mozna po prostu zapomniec i go nie liczyc, tym bardziej na innych wieloatakowych broniach - boost dmg w kazdej postaci kosztem ilosci atakow, kryta, ignora

prosta recepta

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 22-09-2015 17:51.

22-09-2015 17:49 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Agrameon zmiana bonusu za blache

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH