Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe |
-Vexix-
Lord
Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: Osiedle Kontenerów
|
|
Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe |
|
zakładam nowy temat z postem z tematu: Dyskryminacja RASY: SSAK
gdyż mało osób tam zajrzało/nadal zagląda i nie widziało mojej propozycji
wpadłem na pewien pomysł z racji bezużyteczności arkan a1 ssaka i łapacza na ekspedycjach oraz możliwości używania multi arkan z a2, a także niskiej popularności talizmanów pod maski na pvp proponuje:
zamienić talizman otchłań ciszy na talizman tętniąca krew
Tętniąca krew:
Poziom 1
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +0,5 obrażeń oraz przywraca 0,1% początkowych pkt życia na końcu rundy
Poziom 2
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +1 obrażeń oraz przywraca 0,2% początkowych pkt życia na końcu rundy
Poziom 3
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +1,5 obrażeń oraz przywraca 0,3% początkowych pkt życia na końcu rundy
Poziom 4
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +2 obrażeń oraz przywraca 0,4% początkowych pkt życia na końcu rundy, każdy poziom arkana daje 2% szans na przywrócenie ssaka do życia z wartością 10% początkowych pkt życia natychmiastowo po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń (działa tylko raz na walkę)
maski łapacza: zsumować bonusy oraz podzielić przez 2 (lub zmniejszyć obecne bonusy o 1/4), dać jeden talizman do masek działający na każdą z nich
tzn i def i obrażenia w jednym talizmanie tylko mniejsze dwukrotnie (mniejsze o 1/4), ale za to działające na każdą z masek
następnie dodać talizman pod majestat:
Pan i Władca
Poziom 1
Każdy poziom arkana Majestat zwiększa trafienie wszystkich broni o +1 oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 0,25%
Poziom 2
Każdy poziom arkana Majestat zwiększa trafienie wszystkich broni o +2 oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 0,5%
Poziom 3
Każdy poziom arkana Majestat zwiększa trafienie wszystkich broni o +3 oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 0,75%
Poziom 4
Każdy poziom arkana Majestat zwiększa trafienie wszystkich broni o +4 oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1%, gdy pkt życia łapacza spadną poniżej 10% początkowych zyskuje on pełne trafienie (90%) niezależne od modyfikatora szczęścia
(szczęście może ponieść/obniżyć maksymalną granice na trafienie ze wzoru: każde 5 szczęścia = +1 maksymalna i minimalna szansa na trafienie)
(drugie działanie to odpowiednik sufiksu wilkołaka)
jestem za tym od wprowadzenia talizmanów, by talizmany rasowe były najpotężniejsze i były wybierane w pierwszej kolejności bez żadnych wątpliwości czy są tego warte, tak jak u potępa (za którego osłabianiem nie jestem - nie gram potępem na żadnym serwie)
do pozostałych talizmanów rasowych na poz.4 dodałbym inne bonusy aby zrekompensować to, że inne rasy nie mogłoby używać tych talizmanów (zaproponowanych przeze mnie) na niższych poziomach:
np.
do cichego łowcy oraz pieśń krwii na 4 poziomie:
żar krwi: po załadowaniu się 25% wartości obrażeń dodatkowo przy każdym zadanym ciosie krytycznym zadaje nieuchronne(dodatkowe) obrażenia przeciwnikowi w wysokości 5% ciosu krytycznego
do aury i furii bestii na 4 poz
cień bestii: co piąte zadane trafienie krytyczne zwiększa Twój unik o 1%, aż do maksymalnego poziomu 30%
do szponów nocy oraz życie i śmierć na poz 4:
groza: blokuje ataki specjalne przeciwnika w 2r ekspedycji, zmienić wartość proc. szansy na grozę w 2r zasadzki z 1% na 1,5% i ustalić maksymalną granicę na 50%
wartości pisane pod necro, ale może przeszłyby również na morii
może te pomysły jakoś się przydadzą i sprawią, że rasy przynajmniej na 4 poziomie talizmanów będą miały coś niesamowicie unikatowego
edit: kosmetyka/literówki/kolorki
__________________
cytat: |
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu |
Ten post był edytowany 6 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 02-10-2015 17:25.
|
|
02-10-2015 12:52 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
wreszcie cos na miare 2 mapy. teraz jeszcze potroic tqlizmany zwiekszajace zasieg na necro i moze bedzie szansa dogonic morie
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
02-10-2015 13:00 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
RE: Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe |
|
cytat: |
-Vexix- napisał(a)
wartości pisane pod necro, ale może przeszłyby również na morii
|
nie pamiętam już necro, ale wartości dla morii absolutnie z za przeproszeniem dupy.
jedyne w czym masz rację to to, że talizmany w obecnej postaci na 4th lvl są w większości totalnie niezbalansowane
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
02-10-2015 13:13 |
|
|
Ixylos
Full Member
Data rejestracji: 09-02-2009
Postów: 56
Klan: Różne Kraina: Necropolia VI Skąd: A jak myślisz ??
|
|
Witam.
Jako, ze gram Ssakiem od 6 lat jakis to zawsze jest pomijany przy wszystkich innych rasach
temu to dodac temu to zmienic a ssak od kad pamietam jest w tym samym miejscu.
Co do Twojej propozycji ulepszenia talizmanow stanowczo jestem na Tak i mam nadzieje ze to przejdzie, bo przy tych obecnych jak to zobaczylem wybuchlem smiechem
cisza krwi i wyssanie mocy. W jaki niby sposob ma mi to pomoc na oblach expach itd itp a u Ciebie wyglada to Ciekawie ale te bonusy musza byc zmniejszone.
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +0,5 obrażeń oraz przywraca 1% początkowych pkt życia na końcu tury
przy tym talizmanie na 100+ ssaku dostajesz za kazdym razem 50% zycia i obrazenia 25-35 w zaleznosci kto ma szamany na epikach i umagi z krwia
Poziom 4
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +2 obrażeń oraz przywraca 4% początkowych pkt życia na końcu tury, każdy poziom arkana daje 2% szans na przywrócenie ssaka do życia z wartością 10% początkowych pkt życia natychmiastowo po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń (działa tylko raz na walkę)
ssak z tym czyms staje sie niesmiertelny
na 103 lvlu potrfie wbic 47 pkt mocy krwi, czyli wsztystkie te statystyki pomnozyc 2x
- dmg +94
- wprzywrocenie zycia za kazda runda masz pelne hp
ciekawie, ciekawie ale jeszcze do zmienienia
__________________ R6/R14 - Ixylos - RETIRED
R16 - Ixylos oO
|
|
02-10-2015 13:14 |
|
|
-Vexix-
Lord
Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: Osiedle Kontenerów
Autor tematu
|
|
|
02-10-2015 13:19 |
|
|
northway
Triple Ace
Data rejestracji: 17-07-2014
Postów: 216
|
|
Zmienić w lvl4 ilość % hp za kazdy lvl i by było fajnie(bez God Mode) albo dac stała wartoś, lub zbalansować w odniesieniu do krwi zycia
|
|
02-10-2015 13:23 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
Oczywiście ,ze na nie ! ^^
Talizmanow kulta i wz mozesz uzywac bez problemu obu ,a wz i kult nie mogą ,bo twoje propozycje są podane pod arkana 2 aktowe ... juz nie wspominajac o samych wartosciach - NIe dość ,ze moc krwi daje lucka [czyli kryta i szansa [min max]trafienia] to jeszcze chcesz dmg tam dać, szanse na restore hp i szanse na wskrzeszenie heuheu chybaś z kunia upadł ,to już mogłeś zaproponować talizmana ssakaa na autowin-a ,bo za mało jest efektów w twojej propozycji ^^
Co do pana i władcy tylko na expach majestat sam w sobie jest przesadzony co SM już pisał
maski łapacza zależy jakie wartości do tego bardzo ostrożnie należy podejsc ,bo dodając sobie defa i dmg to podwójnie kopiecie białą po jajach ...
Ogólnie maske władzy wywalił bym i dałbym całkiem inny talizman - def jest juz z leviatana ....
"do aury i furii bestii na 4 poz
cień bestii: co piąte zadane trafienie krytyczne zwiększa Twój unik o 1%, aż do maksymalnego poziomu 30%" to też aż żal komentować lm na dyscie bez zadnego problemu robi 30 % uniku potep na palnej też itp ,a Ty chcesz niby jako główny bonus dać efekt który innym przychodzi z łatwością > żarty to są ten efekt miałby racje bytu finalnie przy max szansie 75 % jak u czyściciela albo u halusa ....
edit. literówki
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez raikiri: 02-10-2015 13:32.
|
|
02-10-2015 13:28 |
|
|
|
RE: Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe |
|
% bonusy za każdy poziom arkana nie.
Są za mocne po prostu.
Majek przecież już ma % hp i jeszcze % procentem wymnożyć?
Za mocne.
|
|
02-10-2015 13:31 |
|
|
-Vexix-
Lord
Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: Osiedle Kontenerów
Autor tematu
|
|
marudzicie na talizman do mocy krwii tak? ok
na dodatkowe bonusy dla 4 lvl dla innych ras też?
cytat: |
raikiri napisał(a)
"do aury i furii bestii na 4 poz
cień bestii: co piąte zadane trafienie krytyczne zwiększa Twój unik o 1%, aż do maksymalnego poziomu 30%" to też aż żal komentować lm na dyscie bez zadnego problemu robi 30 % uniku potep na palnej też itp ,a Ty chcesz niby jako główny bonus dać efekt który innym przychodzi z łatwością > żarty to są ten efekt miałby racje bytu finalnie przy max szansie 75 % jak u czyściciela albo u halusa ....
edit. literówki |
to talizman do WZ, co Ty wyskakujesz jakimś łm na dyście?? wz na dyście? to jest rasa najbardziej nastawiona pod broń białą i mało kto na niej wyciąga max unik, dla wz 'najsłabszy' (najbardziej potrzebny dla WZ) bonus bo z talizmanami rasowymi i tak będzie robił tryliony dmg
mógłbym odpowiedzieć w Twoim stylu: aż żal komentować huheueh
zobaczymy jak będą wyglądały płacze niektórych jak samym arkanem cisza krwi bez używania talizmanów ssaki wyciszą wam arkana a zarazem 4 poziomy talizmanów rasowych nie mając innej alternatywy
cytat: |
czepeknabakier napisał(a)
% bonusy za każdy poziom arkana nie.
Są za mocne po prostu.
Majek przecież już ma % hp i jeszcze % procentem wymnożyć?
Za mocne.
|
jakieś obliczenia?
cytat: |
Asgan napisał(a)
Jako ssak jestem na tak ale nie wiem czy zauważyliście to że wszystkie talizmany klasowe obracają się wokół arkan 1 aktowych więc pomysł by talizman ssaka i łapka obracały się wokół arkan 2 aktowych nie przejdzie. Szybko pojawiłby się płacz że mamy talizman który jeszcze bardziej koksi nasze najlepsze arkana. |
trudno, żeby dawać talizman pod groze, cień bestii albo żar krwii
zaznaczone na czerwono: moc krwii bez talizmanu pod to zostanie najsłabszym arkanem, i tak wbijane jest bardzo rzadko i tylko przez niektóre ssaki w odpowiednim eq zależnie od przeciwnika, popularność na ekspach i 3v3 zostawię bez komentarza (tak wiem, na kronosy pozwala na zasięg bez zasięgu)
alternatywa do ciszy krwii na pvp która nie wyciszałaby innym rasom arkan oraz talizmanów rasowych jest ble?
i żeby ktoś nie pomyślał, że talizman robię pod siebie to przy obecnych wartościach na pvp raczej użyłbym tego do wyssania lub innych talizmanów, na expie i tak muszę mieć odpowiedni zasięg na 2hd wiec kocie w 90%+ przypadków
jak nie wejdzie to ja na tym nie stracę za wiele, podałem tylko swoje pomysły a co zostanie z tym zrobione to już mi obojętne
ale jak zobaczę jakiś temat płacz o 2 mapę/balans drugiej mapy to leci z miejsca łapka w dół bo przecież wszystko jest ok i większość necro może farmić sobie tygrysa przez x czasu i przy talizmanach rasowych większość nadal może wbijać kocie ścieżki bo będą bardziej opłacalne niż arkana rasowe z talizmanem
cytat: |
Hato1992 napisał(a)
A może odrazu dajmy talizman:
Pan śmierci
Poziom 1: każdy atak ssaka zabija wszystkich przeciwników.
Efekt taki sam jak tych twoich talizmanów.
Po pierwsze, żadna rasa nie ma talizmanów pod arkana z 2 aktu.
Po drugie, ssak ma arkana dające dmg, MOc Krwi daje za pośrednictwem kryta, jak pisali już wcześniej.
Po trzecie, każda rasa jest dobra pod co innego. Taki ŁM jest dobry pod ataki i obronę. |
cytat: |
-Vexix- napisał(a)
trudno, żeby dawać talizman pod groze, cień bestii albo żar krwii
zaznaczone na czerwono: moc krwii bez talizmanu pod to zostanie najsłabszym arkanem, i tak wbijane jest bardzo rzadko i tylko przez niektóre ssaki w odpowiednim eq zależnie od przeciwnika, popularność na ekspach i 3v3 zostawię bez komentarza (tak wiem, na kronosy pozwala na zasięg bez zasięgu)
|
jak inne rasy wbiją talizmany rasowe to automatycznie wszystkie osoby z mocy krwi przerzucą się w pvp na ciszę krwii
poproszę linki z ssakami na mocy krwii na expach z necro oprócz palniaków i oprócz kronosów
z takim dmg by było zbliżone do reszty ekipy, masz pare dni na zebranie linków tego przekokszonego arkana, może jakieś z 2 mapy znajdziesz?
cytat: |
raikiri napisał(a)
cytat: |
zobaczymy jak będą wyglądały płacze niektórych jak samym arkanem cisza krwi bez używania talizmanów ssaki wyciszą wam arkana a zarazem 4 poziomy talizmanów rasowych nie mając innej alternatywy Wink |
ale o to chyba chodzi przy ssaku aby zabierał albo neutralizował arkana >? co wz- owi zabierze 1200 hp ? może sobie zabierać ,dla 30 % kontry w pvp lepiej skóry używać ,przy wszech obecnych dystach i 2 h co do kulta się nie wypowiem ,bo nim nie grałem ,ale w obu talkach ma mod kryta wiec lipnie wygląda to. |
a jakie arkana ssak ma wbić na expy? moc krwii? proszę o linki z drugiej mapy z necro ssaków na mocy krwi, oczywiscie nie tych w palnej którzy nie mają innego wyboru a i tak nie daje im to zasięgu i odpowiedniego dmg
jakbyś czytał forum to byś wiedział, że talki kulta są pod lupą i będą zmieniane w jakiś sposób, zapewne ten do krwi życia
__________________
cytat: |
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu |
Ten post był edytowany 10 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 02-10-2015 14:19.
|
|
02-10-2015 13:39 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
cytat: |
zobaczymy jak będą wyglądały płacze niektórych jak samym arkanem cisza krwi bez używania talizmanów ssaki wyciszą wam arkana a zarazem 4 poziomy talizmanów rasowych nie mając innej alternatywy Wink |
ale o to chyba chodzi przy ssaku aby zabierał albo neutralizował arkana >? co wz- owi zabierze 1200 hp ? może sobie zabierać ,dla 30 % kontry w pvp lepiej skóry używać ,przy wszech obecnych dystach i 2 h co do kulta się nie wypowiem ,bo nim nie grałem ,ale w obu talkach ma mod kryta wiec lipnie wygląda to.
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
02-10-2015 14:02 |
|
|
Hato1992
Full Member
Data rejestracji: 01-07-2009
Postów: 74
Klan: 300! Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX
|
|
A może odrazu dajmy talizman:
Pan śmierci
Poziom 1: każdy atak ssaka zabija wszystkich przeciwników.
Efekt taki sam jak tych twoich talizmanów.
Po pierwsze, żadna rasa nie ma talizmanów pod arkana z 2 aktu.
Po drugie, ssak ma arkana dające dmg, MOc Krwi daje za pośrednictwem kryta, jak pisali już wcześniej.
Po trzecie, każda rasa jest dobra pod co innego. Taki ŁM jest dobry pod ataki i obronę.
__________________ R18 Hato
|
|
02-10-2015 14:05 |
|
|
78dyzio
King
Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: 3city
|
|
Co to za naciągana teoria, że moc krwi daje dmg za pośrednictwem krytyka???????????????????????????????????
Gdyby tylko ssak mógł wyciągnąć max krytyka to i tak była by mocno naciągana teoria.
Ssak jako jedyna rasa nie może arkanami podbijać dmg
__________________ r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
|
|
02-10-2015 14:37 |
|
|
northway
Triple Ace
Data rejestracji: 17-07-2014
Postów: 216
|
|
@78dyzio
cytat: |
Różnica szczęścia pomiędzy postaciami w czasie walki zwiększa szansę na trafienie krytyczne według wzoru:
Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1% |
czyli mozna powiedziec 5 farta da nam 1% kryta,
kryt zwieksza dmg, prawda ?
zalozmy ze mamy ewolucje tak samo jak przeciwnik i wbijamy 40 farta z mocy krwi, daje to nam 8% kryta wiecej, czyli 1 mozliwy kryt wiecej na runde przy dobrych wiatrach (zalezy od broni),
a ze losowator jest jaki jest, to czasem te 8% to jest 0
|
|
02-10-2015 16:50 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
northway napisał(a)
@78dyzio
cytat: |
Różnica szczęścia pomiędzy postaciami w czasie walki zwiększa szansę na trafienie krytyczne według wzoru:
Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1% |
czyli mozna powiedziec 5 farta da nam 1% kryta,
kryt zwieksza dmg, prawda ?
zalozmy ze mamy ewolucje tak samo jak przeciwnik i wbijamy 40 farta z mocy krwi, daje to nam 8% kryta wiecej, czyli 1 mozliwy kryt wiecej na runde przy dobrych wiatrach (zalezy od broni),
a ze losowator jest jaki jest, to czasem te 8% to jest 0 |
Ale jesli masz juz maks krytyka, a np. na morii jest to pospolite zjawisko, to moc krewki daje zero, słownie 0 dmg.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
02-10-2015 17:03 |
|
|
northway
Triple Ace
Data rejestracji: 17-07-2014
Postów: 216
|
|
cytat: |
Arius napisał(a)
cytat: |
northway napisał(a)
@78dyzio
cytat: |
Różnica szczęścia pomiędzy postaciami w czasie walki zwiększa szansę na trafienie krytyczne według wzoru:
Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1% |
czyli mozna powiedziec 5 farta da nam 1% kryta,
kryt zwieksza dmg, prawda ?
zalozmy ze mamy ewolucje tak samo jak przeciwnik i wbijamy 40 farta z mocy krwi, daje to nam 8% kryta wiecej, czyli 1 mozliwy kryt wiecej na runde przy dobrych wiatrach (zalezy od broni),
a ze losowator jest jaki jest, to czasem te 8% to jest 0 |
Ale jesli masz juz maks krytyka, a np. na morii jest to pospolite zjawisko, to moc krewki daje zero, słownie 0 dmg. |
dlatego przydalby sie radyklane zmiany, nie mozna robic 1 rzeczy na 2 rozne silnikach w sposob ze dodamy np "necro 2 koszt 15 pkt kwi, moria koszt 30 pkt krwi"
powinno to byc bardziej zroznicowane, jak sety necro vs moria
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez northway: 02-10-2015 17:08.
|
|
02-10-2015 17:07 |
|
|
-Vexix-
Lord
Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: Osiedle Kontenerów
Autor tematu
|
|
proszę o linki z drugiej mapy z necro ssaków wbijających na przekokszonym arkanie mocy krwii i robiących dmg bliski tym najlepszym albo kręcące się blisko średniej, ktoś oprócz palnej wbił moc krwi?
dostane jakieś? zobaczymy, jestem ciekawy
nie mówię tu o lokacjach do torturownicy włącznie gdzie złapać zasięg jest banalnie, od rakshasy w górę poproszę
a jak nie dostane linków to proszę o sensowną odpowiedź dlaczego pod te arkana nie można zrobić talizmanu? bo jest z a2 i nikt nie mógłby go użyć?
a kto użyje talków potępa oprócz potępa?
dlaczego kult ma kocie ścieżki a inni mają wiecznie wbijać na elastyku?
dlaczego myślicie, że talizman do mocy krwii na pvp inne rasy skrzywdzi skoro wyklucza się z używaniem ciszy krwi = nie wyciszy arkan, wiec nie wyciszy talizmanów rasowych
łapacz ma wspaniały majestat który jest najlepszym arkanem wg. mnie (do tej pory pozwalało na bardzo wiele na ekspach oraz pvp oprócz ssaka), ale łapacz nie może z niego korzystać na ekspach wymagających dużego zasięgu więc również musi zakładać elastyka i nie ma swojego talizmanu rasowego pod ten aspekt gry (w sumie nie powinien mnie obchodzić skoro nim nie gram, jednak balans to balans)
talizmany rasowe miały być pod rasę czy dla każdego? jak dla każdego to trzeba zmienić/usunąć talizman potępionego bo ma unikatowe arkana niedostępne dla innych ras (to tok myślenia niektórych, napewno nie mój, bo mój to: zwiększenie siły talizmanów rasowych by były wybierane w pierwszej kolejności i sprecyzowanie ich przynajmniej od 3-4 poziomu wyłącznie pod daną rasę)
czekam na jakieś wyliczenia oraz porównania zaproponowanych efektów z innymi talizmanami, ewentualnie propozycję zmiany wartości popartą obliczeniami i konstruktywnymi argumentami
sushi odpowiedział mi, że tworzenie talizmanów pod arkana z a2 to zły pomysł bo gracze byliby niezadowoleni
ale skoro niezadowolenie wychodzi z niewiedzy/złośliwości/polskiej mentalności, że dlaczego te rasy mają mieć a moja nie (bo mają bezużyteczne arkana z a1 na ekspach) albo jest poparte argumentami typu: nie, bo nie, to nie warto się takim przejmować
propozycja to propozycja, wartości skoro nie są ok, można zmienić, tylko potrzeba wyliczeń / porównań itd, jest beta, a beta jest po to by przetestować różne opcje nawet w praktyce, czy coś w tym złego? czy lepiej narzekać, że balansu brak i mówić, to za mocne, to za słabe, to za ciężko przejść, a ciekawych propozycji mało ;/
edit: rozumiem kilka łapek w dół na początku przez pomyłkę do wartości % regeneracji ssaka, który zmieniłem i jest 10x mniejsza, rozumiem również, że moria z jakichś powodów może mieć obiekcje na temat wartości oraz bonusów, ale nie za wiele osób (w sumie tylko ixylos) zadał sobie trud by konstruktywnie podsumować propozycję i ją dopieścić by była ciekawsza/bardziej realna albo wskazać dokładnie co jest nie tak i jak to zmienić by było lepiej
widzę, że konstruktywnych argumentów przeciw brak, wyliczeń brak, porównań z innymi talizmanami brak, linków z mocą krwi na expach brak, postów z groźbami: jak wprowadzicie to się kasuje - brak, nieuzasadnione łapki w dół - sporo
ale będę w pełni zadowolony jeżeli nowy talizman dla ssaka będzie działał świetnie na pvp i pozwoli wbijać arkana rasowe dla ssaka na ekspach
__________________
cytat: |
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu |
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 02-10-2015 21:56.
|
|
02-10-2015 17:18 |
|
|
|