Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe 21 Ankieta - średnia ocena: 5,29
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
-Vexix-
Lord


Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia VII
Skąd: Osiedle Kontenerów

Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

zakładam nowy temat z postem z tematu: Dyskryminacja RASY: SSAK
gdyż mało osób tam zajrzało/nadal zagląda i nie widziało mojej propozycji

wpadłem na pewien pomysł z racji bezużyteczności arkan a1 ssaka i łapacza na ekspedycjach oraz możliwości używania multi arkan z a2, a także niskiej popularności talizmanów pod maski na pvp proponuje:

zamienić talizman otchłań ciszy na talizman tętniąca krew

Tętniąca krew:

Poziom 1
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +0,5 obrażeń oraz przywraca 0,1% początkowych pkt życia na końcu rundy

Poziom 2
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +1 obrażeń oraz przywraca 0,2% początkowych pkt życia na końcu rundy

Poziom 3
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +1,5 obrażeń oraz przywraca 0,3% początkowych pkt życia na końcu rundy

Poziom 4
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +2 obrażeń oraz przywraca 0,4% początkowych pkt życia na końcu rundy, każdy poziom arkana daje 2% szans na przywrócenie ssaka do życia z wartością 10% początkowych pkt życia natychmiastowo po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń (działa tylko raz na walkę)

maski łapacza: zsumować bonusy oraz podzielić przez 2 (lub zmniejszyć obecne bonusy o 1/4), dać jeden talizman do masek działający na każdą z nich
tzn i def i obrażenia w jednym talizmanie tylko mniejsze dwukrotnie (mniejsze o 1/4), ale za to działające na każdą z masek

następnie dodać talizman pod majestat:

Pan i Władca

Poziom 1
Każdy poziom arkana Majestat zwiększa trafienie wszystkich broni o +1 oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 0,25%

Poziom 2
Każdy poziom arkana Majestat zwiększa trafienie wszystkich broni o +2 oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 0,5%

Poziom 3
Każdy poziom arkana Majestat zwiększa trafienie wszystkich broni o +3 oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 0,75%

Poziom 4
Każdy poziom arkana Majestat zwiększa trafienie wszystkich broni o +4 oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1%, gdy pkt życia łapacza spadną poniżej 10% początkowych zyskuje on pełne trafienie (90%) niezależne od modyfikatora szczęścia

(szczęście może ponieść/obniżyć maksymalną granice na trafienie ze wzoru: każde 5 szczęścia = +1 maksymalna i minimalna szansa na trafienie)
(drugie działanie to odpowiednik sufiksu wilkołaka)

jestem za tym od wprowadzenia talizmanów, by talizmany rasowe były najpotężniejsze i były wybierane w pierwszej kolejności bez żadnych wątpliwości czy są tego warte, tak jak u potępa (za którego osłabianiem nie jestem - nie gram potępem na żadnym serwie)

do pozostałych talizmanów rasowych na poz.4 dodałbym inne bonusy aby zrekompensować to, że inne rasy nie mogłoby używać tych talizmanów (zaproponowanych przeze mnie) na niższych poziomach:

np.

do cichego łowcy oraz pieśń krwii na 4 poziomie:
żar krwi: po załadowaniu się 25% wartości obrażeń dodatkowo przy każdym zadanym ciosie krytycznym zadaje nieuchronne(dodatkowe) obrażenia przeciwnikowi w wysokości 5% ciosu krytycznego

do aury i furii bestii na 4 poz
cień bestii: co piąte zadane trafienie krytyczne zwiększa Twój unik o 1%, aż do maksymalnego poziomu 30%

do szponów nocy oraz życie i śmierć na poz 4:
groza: blokuje ataki specjalne przeciwnika w 2r ekspedycji, zmienić wartość proc. szansy na grozę w 2r zasadzki z 1% na 1,5% i ustalić maksymalną granicę na 50%

wartości pisane pod necro, ale może przeszłyby również na morii

może te pomysły jakoś się przydadzą i sprawią, że rasy przynajmniej na 4 poziomie talizmanów będą miały coś niesamowicie unikatowego Wink

edit: kosmetyka/literówki/kolorki

__________________
cytat:
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu

Ten post był edytowany 6 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 02-10-2015 17:25.

02-10-2015 12:52 -Vexix- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Vexix- Dodaj -Vexix- do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

wreszcie cos na miare 2 mapy. teraz jeszcze potroic tqlizmany zwiekszajace zasieg na necro i moze bedzie szansa dogonic morie

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
02-10-2015 13:00 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

RE: Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
-Vexix- napisał(a)
wartości pisane pod necro, ale może przeszłyby również na morii

nie pamiętam już necro, ale wartości dla morii absolutnie z za przeproszeniem dupy.
jedyne w czym masz rację to to, że talizmany w obecnej postaci na 4th lvl są w większości totalnie niezbalansowane

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

02-10-2015 13:13 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
Ixylos
Full Member


Data rejestracji: 09-02-2009
Postów: 56
Klan: Różne
Kraina: Necropolia VI
Skąd: A jak myślisz ??

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam.

Jako, ze gram Ssakiem od 6 lat jakis to zawsze jest pomijany przy wszystkich innych rasach Smile temu to dodac temu to zmienic a ssak od kad pamietam jest w tym samym miejscu.

Co do Twojej propozycji ulepszenia talizmanow stanowczo jestem na Tak i mam nadzieje ze to przejdzie, bo przy tych obecnych jak to zobaczylem wybuchlem smiechem Smile cisza krwi i wyssanie mocy. W jaki niby sposob ma mi to pomoc na oblach expach itd itp a u Ciebie wyglada to Ciekawie ale te bonusy musza byc zmniejszone.

Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +0,5 obrażeń oraz przywraca 1% początkowych pkt życia na końcu tury

przy tym talizmanie na 100+ ssaku dostajesz za kazdym razem 50% zycia i obrazenia 25-35 w zaleznosci kto ma szamany na epikach i umagi z krwia Smile



Poziom 4
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +2 obrażeń oraz przywraca 4% początkowych pkt życia na końcu tury, każdy poziom arkana daje 2% szans na przywrócenie ssaka do życia z wartością 10% początkowych pkt życia natychmiastowo po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń (działa tylko raz na walkę)

ssak z tym czyms staje sie niesmiertelny Big Grin

na 103 lvlu potrfie wbic 47 pkt mocy krwi, czyli wsztystkie te statystyki pomnozyc 2x
- dmg +94
- wprzywrocenie zycia za kazda runda masz pelne hp Smile

ciekawie, ciekawie ale jeszcze do zmienienia

__________________
R6/R14 - Ixylos - RETIRED

R16 - Ixylos oO
02-10-2015 13:14 Ixylos jest offline Szukaj postów użytkownika: Ixylos Dodaj Ixylos do Listy kontaktów
-Vexix-
Lord


Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia VII
Skąd: Osiedle Kontenerów

Autor tematu Temat rozpoczęty przez -Vexix-
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Ixylos napisał(a)
Witam.

Jako, ze gram Ssakiem od 6 lat jakis to zawsze jest pomijany przy wszystkich innych rasach Smile temu to dodac temu to zmienic a ssak od kad pamietam jest w tym samym miejscu.

Co do Twojej propozycji ulepszenia talizmanow stanowczo jestem na Tak i mam nadzieje ze to przejdzie, bo przy tych obecnych jak to zobaczylem wybuchlem smiechem Smile cisza krwi i wyssanie mocy. W jaki niby sposob ma mi to pomoc na oblach expach itd itp a u Ciebie wyglada to Ciekawie ale te bonusy musza byc zmniejszone.

Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +0,5 obrażeń oraz przywraca 1% początkowych pkt życia na końcu tury

przy tym talizmanie na 100+ ssaku dostajesz za kazdym razem 50% zycia i obrazenia 25-35 w zaleznosci kto ma szamany na epikach i umagi z krwia Smile



Poziom 4
Każdy poziom arkana Moc Krwi daje +2 obrażeń oraz przywraca 4% początkowych pkt życia na końcu tury, każdy poziom arkana daje 2% szans na przywrócenie ssaka do życia z wartością 10% początkowych pkt życia natychmiastowo po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń (działa tylko raz na walkę)

ssak z tym czyms staje sie niesmiertelny Big Grin

na 103 lvlu potrfie wbic 47 pkt mocy krwi, czyli wsztystkie te statystyki pomnozyc 2x
- dmg +94
- wprzywrocenie zycia za kazda runda masz pelne hp Smile

ciekawie, ciekawie ale jeszcze do zmienienia


faktycznie juz zmieniam wartości do regeneracji bo coś mi wyszły z kosmosu, przepraszam za to
progi regeneracji zmienione z 1% na 0,1% na poziom arkana

__________________
cytat:
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 02-10-2015 13:23.

02-10-2015 13:19 -Vexix- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Vexix- Dodaj -Vexix- do Listy kontaktów
northway
Triple Ace


Data rejestracji: 17-07-2014
Postów: 216

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zmienić w lvl4 ilość % hp za kazdy lvl i by było fajnie(bez God Mode) albo dac stała wartoś, lub zbalansować w odniesieniu do krwi zycia
02-10-2015 13:23 northway jest offline Szukaj postów użytkownika: northway Dodaj northway do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Oczywiście ,ze na nie ! ^^

Talizmanow kulta i wz mozesz uzywac bez problemu obu ,a wz i kult nie mogą ,bo twoje propozycje są podane pod arkana 2 aktowe ... juz nie wspominajac o samych wartosciach - NIe dość ,ze moc krwi daje lucka [czyli kryta i szansa [min max]trafienia] to jeszcze chcesz dmg tam dać, szanse na restore hp i szanse na wskrzeszenie heuheu chybaś z kunia upadł ,to już mogłeś zaproponować talizmana ssakaa na autowin-a ,bo za mało jest efektów w twojej propozycji ^^


Co do pana i władcy tylko na expach majestat sam w sobie jest przesadzony co SM już pisał

maski łapacza zależy jakie wartości do tego bardzo ostrożnie należy podejsc ,bo dodając sobie defa i dmg to podwójnie kopiecie białą po jajach ...
Ogólnie maske władzy wywalił bym i dałbym całkiem inny talizman - def jest juz z leviatana ....

"do aury i furii bestii na 4 poz
cień bestii: co piąte zadane trafienie krytyczne zwiększa Twój unik o 1%, aż do maksymalnego poziomu 30%" to też aż żal komentować lm na dyscie bez zadnego problemu robi 30 % uniku potep na palnej też itp ,a Ty chcesz niby jako główny bonus dać efekt który innym przychodzi z łatwością > żarty to są ten efekt miałby racje bytu finalnie przy max szansie 75 % jak u czyściciela albo u halusa ....


edit. literówki

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez raikiri: 02-10-2015 13:32.

02-10-2015 13:28 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

RE: Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

% bonusy za każdy poziom arkana nie. Roll Eyes Wink
Są za mocne po prostu. Roll Eyes Wink

Majek przecież już ma % hp i jeszcze % procentem wymnożyć? Roll Eyes Wink
Za mocne. Roll Eyes Wink
02-10-2015 13:31 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
Asgan
Member


images/avatars/avatar-25087.jpg

Data rejestracji: 21-07-2010
Postów: 38
Klan: Legion Etrangere 2.0
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jako ssak jestem na tak ale nie wiem czy zauważyliście to że wszystkie talizmany klasowe obracają się wokół arkan 1 aktowych więc pomysł by talizman ssaka i łapka obracały się wokół arkan 2 aktowych nie przejdzie. Szybko pojawiłby się płacz że mamy talizman który jeszcze bardziej koksi nasze najlepsze arkana.

__________________

R10 - BANDiT


rotfl

02-10-2015 13:33 Asgan jest offline Szukaj postów użytkownika: Asgan Dodaj Asgan do Listy kontaktów
-Vexix-
Lord


Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia VII
Skąd: Osiedle Kontenerów

Autor tematu Temat rozpoczęty przez -Vexix-
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

marudzicie na talizman do mocy krwii tak? ok Wink
na dodatkowe bonusy dla 4 lvl dla innych ras też? Wink


cytat:
raikiri napisał(a)
"do aury i furii bestii na 4 poz
cień bestii: co piąte zadane trafienie krytyczne zwiększa Twój unik o 1%, aż do maksymalnego poziomu 30%" to też aż żal komentować lm na dyscie bez zadnego problemu robi 30 % uniku potep na palnej też itp ,a Ty chcesz niby jako główny bonus dać efekt który innym przychodzi z łatwością > żarty to są ten efekt miałby racje bytu finalnie przy max szansie 75 % jak u czyściciela albo u halusa ....
edit. literówki

to talizman do WZ, co Ty wyskakujesz jakimś łm na dyście?? wz na dyście? to jest rasa najbardziej nastawiona pod broń białą i mało kto na niej wyciąga max unik, dla wz 'najsłabszy' (najbardziej potrzebny dla WZ) bonus bo z talizmanami rasowymi i tak będzie robił tryliony dmg

mógłbym odpowiedzieć w Twoim stylu: aż żal komentować huheueh

zobaczymy jak będą wyglądały płacze niektórych jak samym arkanem cisza krwi bez używania talizmanów ssaki wyciszą wam arkana a zarazem 4 poziomy talizmanów rasowych nie mając innej alternatywy Wink


cytat:
czepeknabakier napisał(a)
% bonusy za każdy poziom arkana nie. Roll Eyes Wink
Są za mocne po prostu. Roll Eyes Wink

Majek przecież już ma % hp i jeszcze % procentem wymnożyć? Roll Eyes Wink
Za mocne. Roll Eyes Wink

jakieś obliczenia?

cytat:
Asgan napisał(a)
Jako ssak jestem na tak ale nie wiem czy zauważyliście to że wszystkie talizmany klasowe obracają się wokół arkan 1 aktowych więc pomysł by talizman ssaka i łapka obracały się wokół arkan 2 aktowych nie przejdzie. Szybko pojawiłby się płacz że mamy talizman który jeszcze bardziej koksi nasze najlepsze arkana.

trudno, żeby dawać talizman pod groze, cień bestii albo żar krwii
zaznaczone na czerwono: moc krwii bez talizmanu pod to zostanie najsłabszym arkanem, i tak wbijane jest bardzo rzadko i tylko przez niektóre ssaki w odpowiednim eq zależnie od przeciwnika, popularność na ekspach i 3v3 zostawię bez komentarza (tak wiem, na kronosy pozwala na zasięg bez zasięgu) Wink

alternatywa do ciszy krwii na pvp która nie wyciszałaby innym rasom arkan oraz talizmanów rasowych jest ble? Red Face

i żeby ktoś nie pomyślał, że talizman robię pod siebie to przy obecnych wartościach na pvp raczej użyłbym tego do wyssania lub innych talizmanów, na expie i tak muszę mieć odpowiedni zasięg na 2hd wiec kocie w 90%+ przypadków
jak nie wejdzie to ja na tym nie stracę za wiele, podałem tylko swoje pomysły a co zostanie z tym zrobione to już mi obojętne Big Grin

ale jak zobaczę jakiś temat płacz o 2 mapę/balans drugiej mapy to leci z miejsca łapka w dół bo przecież wszystko jest ok i większość necro może farmić sobie tygrysa przez x czasu i przy talizmanach rasowych większość nadal może wbijać kocie ścieżki bo będą bardziej opłacalne niż arkana rasowe z talizmanem Smile

cytat:
Hato1992 napisał(a)
A może odrazu dajmy talizman:

Pan śmierci

Poziom 1: każdy atak ssaka zabija wszystkich przeciwników.


Efekt taki sam jak tych twoich talizmanów.
Po pierwsze, żadna rasa nie ma talizmanów pod arkana z 2 aktu.
Po drugie, ssak ma arkana dające dmg, MOc Krwi daje za pośrednictwem kryta, jak pisali już wcześniej.
Po trzecie, każda rasa jest dobra pod co innego. Taki ŁM jest dobry pod ataki i obronę.


cytat:
-Vexix- napisał(a)
trudno, żeby dawać talizman pod groze, cień bestii albo żar krwii
zaznaczone na czerwono: moc krwii bez talizmanu pod to zostanie najsłabszym arkanem, i tak wbijane jest bardzo rzadko i tylko przez niektóre ssaki w odpowiednim eq zależnie od przeciwnika, popularność na ekspach i 3v3 zostawię bez komentarza (tak wiem, na kronosy pozwala na zasięg bez zasięgu) Wink


jak inne rasy wbiją talizmany rasowe to automatycznie wszystkie osoby z mocy krwi przerzucą się w pvp na ciszę krwii

poproszę linki z ssakami na mocy krwii na expach z necro oprócz palniaków i oprócz kronosów
z takim dmg by było zbliżone do reszty ekipy, masz pare dni na zebranie linków tego przekokszonego arkana, może jakieś z 2 mapy znajdziesz? Smile


cytat:
raikiri napisał(a)
cytat:
zobaczymy jak będą wyglądały płacze niektórych jak samym arkanem cisza krwi bez używania talizmanów ssaki wyciszą wam arkana a zarazem 4 poziomy talizmanów rasowych nie mając innej alternatywy Wink


ale o to chyba chodzi przy ssaku aby zabierał albo neutralizował arkana >? co wz- owi zabierze 1200 hp ? może sobie zabierać ,dla 30 % kontry w pvp lepiej skóry używać ,przy wszech obecnych dystach i 2 h co do kulta się nie wypowiem ,bo nim nie grałem ,ale w obu talkach ma mod kryta wiec lipnie wygląda to.


a jakie arkana ssak ma wbić na expy? moc krwii? proszę o linki z drugiej mapy z necro ssaków na mocy krwi, oczywiscie nie tych w palnej którzy nie mają innego wyboru a i tak nie daje im to zasięgu i odpowiedniego dmg
jakbyś czytał forum to byś wiedział, że talki kulta są pod lupą i będą zmieniane w jakiś sposób, zapewne ten do krwi życia

__________________
cytat:
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu

Ten post był edytowany 10 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 02-10-2015 14:19.

02-10-2015 13:39 -Vexix- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Vexix- Dodaj -Vexix- do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
zobaczymy jak będą wyglądały płacze niektórych jak samym arkanem cisza krwi bez używania talizmanów ssaki wyciszą wam arkana a zarazem 4 poziomy talizmanów rasowych nie mając innej alternatywy Wink


ale o to chyba chodzi przy ssaku aby zabierał albo neutralizował arkana >? co wz- owi zabierze 1200 hp ? może sobie zabierać ,dla 30 % kontry w pvp lepiej skóry używać ,przy wszech obecnych dystach i 2 h co do kulta się nie wypowiem ,bo nim nie grałem ,ale w obu talkach ma mod kryta wiec lipnie wygląda to.

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

02-10-2015 14:02 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Hato1992
Full Member


images/avatars/avatar-25372.jpg

Data rejestracji: 01-07-2009
Postów: 74
Klan: 300!
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia IX

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A może odrazu dajmy talizman:

Pan śmierci

Poziom 1: każdy atak ssaka zabija wszystkich przeciwników.


Efekt taki sam jak tych twoich talizmanów.
Po pierwsze, żadna rasa nie ma talizmanów pod arkana z 2 aktu.
Po drugie, ssak ma arkana dające dmg, MOc Krwi daje za pośrednictwem kryta, jak pisali już wcześniej.
Po trzecie, każda rasa jest dobra pod co innego. Taki ŁM jest dobry pod ataki i obronę.

__________________
R18 Hato
02-10-2015 14:05 Hato1992 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hato1992 Dodaj Hato1992 do Listy kontaktów
78dyzio
King


Data rejestracji: 28-05-2007
Postów: 951
Klan: PARAD0X
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III
Skąd: 3city

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co to za naciągana teoria, że moc krwi daje dmg za pośrednictwem krytyka???????????????????????????????????

Gdyby tylko ssak mógł wyciągnąć max krytyka to i tak była by mocno naciągana teoria.

Ssak jako jedyna rasa nie może arkanami podbijać dmg

__________________
r259:78dyzio
r3:78dyzio - oddane
02-10-2015 14:37 78dyzio jest offline Szukaj postów użytkownika: 78dyzio Dodaj 78dyzio do Listy kontaktów
northway
Triple Ace


Data rejestracji: 17-07-2014
Postów: 216

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@78dyzio

cytat:
Różnica szczęścia pomiędzy postaciami w czasie walki zwiększa szansę na trafienie krytyczne według wzoru:
Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%


czyli mozna powiedziec 5 farta da nam 1% kryta,

kryt zwieksza dmg, prawda ?

zalozmy ze mamy ewolucje tak samo jak przeciwnik i wbijamy 40 farta z mocy krwi, daje to nam 8% kryta wiecej, czyli 1 mozliwy kryt wiecej na runde przy dobrych wiatrach (zalezy od broni),
a ze losowator jest jaki jest, to czasem te 8% to jest 0
02-10-2015 16:50 northway jest offline Szukaj postów użytkownika: northway Dodaj northway do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
northway napisał(a)
@78dyzio

cytat:
Różnica szczęścia pomiędzy postaciami w czasie walki zwiększa szansę na trafienie krytyczne według wzoru:
Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%


czyli mozna powiedziec 5 farta da nam 1% kryta,

kryt zwieksza dmg, prawda ?

zalozmy ze mamy ewolucje tak samo jak przeciwnik i wbijamy 40 farta z mocy krwi, daje to nam 8% kryta wiecej, czyli 1 mozliwy kryt wiecej na runde przy dobrych wiatrach (zalezy od broni),
a ze losowator jest jaki jest, to czasem te 8% to jest 0


Ale jesli masz juz maks krytyka, a np. na morii jest to pospolite zjawisko, to moc krewki daje zero, słownie 0 dmg.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
02-10-2015 17:03 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
szymmn
Full Member


Data rejestracji: 08-09-2015
Postów: 65

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ja bym pomyślał nad zmianą arkan 1aktowych łapacza i ssaka, na jakieś odrobine bardziej grywalne, ssakowi jakiś bonus do przeżywalności, łapaczowi może coś do trafienia

ew. w tych ssakowych talizmanach dać jakies dodatkowe ataki, tak nawiasem mowiac poprawiloby to grywalnosc ciezkiego dystansu wzgledem lekkiego ale z takimi zmianami trzeba ostroznie bo zaraz bedzie placz

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez szymmn: 02-10-2015 17:07.

02-10-2015 17:04 szymmn jest offline Szukaj postów użytkownika: szymmn Dodaj szymmn do Listy kontaktów
northway
Triple Ace


Data rejestracji: 17-07-2014
Postów: 216

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)
cytat:
northway napisał(a)
@78dyzio

cytat:
Różnica szczęścia pomiędzy postaciami w czasie walki zwiększa szansę na trafienie krytyczne według wzoru:
Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%


czyli mozna powiedziec 5 farta da nam 1% kryta,

kryt zwieksza dmg, prawda ?

zalozmy ze mamy ewolucje tak samo jak przeciwnik i wbijamy 40 farta z mocy krwi, daje to nam 8% kryta wiecej, czyli 1 mozliwy kryt wiecej na runde przy dobrych wiatrach (zalezy od broni),
a ze losowator jest jaki jest, to czasem te 8% to jest 0


Ale jesli masz juz maks krytyka, a np. na morii jest to pospolite zjawisko, to moc krewki daje zero, słownie 0 dmg.


dlatego przydalby sie radyklane zmiany, nie mozna robic 1 rzeczy na 2 rozne silnikach w sposob ze dodamy np "necro 2 koszt 15 pkt kwi, moria koszt 30 pkt krwi"

powinno to byc bardziej zroznicowane, jak sety necro vs moria

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez northway: 02-10-2015 17:08.

02-10-2015 17:07 northway jest offline Szukaj postów użytkownika: northway Dodaj northway do Listy kontaktów
-Vexix-
Lord


Data rejestracji: 16-11-2012
Postów: 335
Klan: ML
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia VII
Skąd: Osiedle Kontenerów

Autor tematu Temat rozpoczęty przez -Vexix-
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

proszę o linki z drugiej mapy z necro ssaków wbijających na przekokszonym arkanie mocy krwii i robiących dmg bliski tym najlepszym albo kręcące się blisko średniej, ktoś oprócz palnej wbił moc krwi?

dostane jakieś? zobaczymy, jestem ciekawy Wink
nie mówię tu o lokacjach do torturownicy włącznie gdzie złapać zasięg jest banalnie, od rakshasy w górę poproszę

a jak nie dostane linków to proszę o sensowną odpowiedź dlaczego pod te arkana nie można zrobić talizmanu? bo jest z a2 i nikt nie mógłby go użyć?
a kto użyje talków potępa oprócz potępa?
dlaczego kult ma kocie ścieżki a inni mają wiecznie wbijać na elastyku?
dlaczego myślicie, że talizman do mocy krwii na pvp inne rasy skrzywdzi skoro wyklucza się z używaniem ciszy krwi = nie wyciszy arkan, wiec nie wyciszy talizmanów rasowych

łapacz ma wspaniały majestat który jest najlepszym arkanem wg. mnie (do tej pory pozwalało na bardzo wiele na ekspach oraz pvp oprócz ssaka), ale łapacz nie może z niego korzystać na ekspach wymagających dużego zasięgu więc również musi zakładać elastyka i nie ma swojego talizmanu rasowego pod ten aspekt gry (w sumie nie powinien mnie obchodzić skoro nim nie gram, jednak balans to balans)

talizmany rasowe miały być pod rasę czy dla każdego? jak dla każdego to trzeba zmienić/usunąć talizman potępionego bo ma unikatowe arkana niedostępne dla innych ras (to tok myślenia niektórych, napewno nie mój, bo mój to: zwiększenie siły talizmanów rasowych by były wybierane w pierwszej kolejności i sprecyzowanie ich przynajmniej od 3-4 poziomu wyłącznie pod daną rasę)


czekam na jakieś wyliczenia oraz porównania zaproponowanych efektów z innymi talizmanami, ewentualnie propozycję zmiany wartości popartą obliczeniami i konstruktywnymi argumentami

sushi odpowiedział mi, że tworzenie talizmanów pod arkana z a2 to zły pomysł bo gracze byliby niezadowoleni
ale skoro niezadowolenie wychodzi z niewiedzy/złośliwości/polskiej mentalności, że dlaczego te rasy mają mieć a moja nie (bo mają bezużyteczne arkana z a1 na ekspach) albo jest poparte argumentami typu: nie, bo nie, to nie warto się takim przejmować

propozycja to propozycja, wartości skoro nie są ok, można zmienić, tylko potrzeba wyliczeń / porównań itd, jest beta, a beta jest po to by przetestować różne opcje nawet w praktyce, czy coś w tym złego? czy lepiej narzekać, że balansu brak i mówić, to za mocne, to za słabe, to za ciężko przejść, a ciekawych propozycji mało ;/

edit: rozumiem kilka łapek w dół na początku przez pomyłkę do wartości % regeneracji ssaka, który zmieniłem i jest 10x mniejsza, rozumiem również, że moria z jakichś powodów może mieć obiekcje na temat wartości oraz bonusów, ale nie za wiele osób (w sumie tylko ixylos) zadał sobie trud by konstruktywnie podsumować propozycję i ją dopieścić by była ciekawsza/bardziej realna albo wskazać dokładnie co jest nie tak i jak to zmienić by było lepiej

widzę, że konstruktywnych argumentów przeciw brak, wyliczeń brak, porównań z innymi talizmanami brak, linków z mocą krwi na expach brak, postów z groźbami: jak wprowadzicie to się kasuje - brak, nieuzasadnione łapki w dół - sporo Wink
ale będę w pełni zadowolony jeżeli nowy talizman dla ssaka będzie działał świetnie na pvp i pozwoli wbijać arkana rasowe dla ssaka na ekspach

__________________
cytat:
Jestem fajny napisał(a)
Klekcjonerski przedmiot jak admin utnie to kupujacemu powino sie dac stalke z powodu pushingu

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez -Vexix-: 02-10-2015 21:56.

02-10-2015 17:18 -Vexix- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Vexix- Dodaj -Vexix- do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Dwa talizmany do kosza, ale za za to dwa nowe

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH