Wyrównanie DMG broni palnej 2h z DMG broni białej 2h |
KINTARO2
Triple Ace
Data rejestracji: 02-06-2010
Postów: 211
Kraina: Necropolia VI
|
|
|
02-11-2015 00:26 |
|
|
Dwim
Viking
Data rejestracji: 02-08-2010
Postów: 537
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
to nie lepiej, łatwiej i prościej dodać do epickich broni palnych coś typu: +1/4 obrażen na lvl, lub żeby to one zwiekszały dmg z wiedzy 1 do 1?
|
|
02-11-2015 02:11 |
|
|
x6v44bs
Member
Data rejestracji: 17-11-2009
Postów: 29
|
|
jasne, wyrownac crita z palnej , moze jeszcze dodac z 5 atakow kazdej co?
palna ma mniejszy crit lecz wiecej atakow trudniej ja znerfic defem (odp) proste mniejsze criy wiecej atakow nic juz lepiej nie dotykajcie w "ulepszeniach"
__________________ r14 nick: Cava (id:2244)
|
|
02-11-2015 05:09 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
Na Necro jedyny problem z palną to właśnie takie bronie jak strzelby i miotły, od biedy snajperki i półautomaty. Moim zdaniem to właśnie te bronie potrzebują rebalansu, by w jakikolwiek sposób opłacalne byłoby ich stosowanie.
Może właśnie zwiększony modyfikator kryta byłby tu rozwiązaniem? Albo będzie trzeba poczekać na to, co wprowadzą epiki 2.0.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
02-11-2015 08:37 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
x6v44bs napisał(a)
palna ma mniejszy crit lecz wiecej atakow |
What?
Epicki Karabin snajperski
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 135 - 135
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +14, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +169 %, ignoruje obronę przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 72, SIŁA: 35, ZWINNOŚĆ: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 45, Postać musi być w akcie: 3
Epicki Miotacz płomieni
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 52 - 169
Cechy: trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +169 %, ignoruje obronę przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 50, SIŁA: 20, ZWINNOŚĆ: 15, ODPORNOŚĆ: 15, Postać musi być w akcie: 3
Epicka Strzelba
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 68 - 203
Cechy: trafienie +34, szansa trafienia krytycznego +86 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 20, Postać musi być w akcie: 3
Kolejny temat, w którym nie widzę innej nadziei niż afixy. Wzmacnianie wymienionych broni to infantylny pomysł. "Niech ta palna stanie się alternatywą dla epickich demonów 2h." Serio? Goła podstawa, której pewnie na serwach jest od groma ma być alternatywą dla elitarnego prefa? Jeśli chcemy wyrównywać palną do demonów, to stwórzmy demoniczne palne (i darujcie sobie te jęki, szansa na demoniczną 2h będzie wiele razy większa niż na demoniczną palną).
A na dzień dobry przeformułowałbym speeda na -%kryta dla palnej 1h, zmniejszył kryta palnej 2h, dodał jakiś pref/suf z krytem dla palnej do ciuchów/biżu (tak, żeby trzeba było się "zbudować" pod kryta a nie za bezdurno 169%). No i afixy dla palnej.
|
|
02-11-2015 09:20 |
|
|
ofiara losu
Lord
Data rejestracji: 10-03-2009
Postów: 335
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
|
02-11-2015 09:24 |
|
|
rubeleu
Full Member
Data rejestracji: 29-11-2014
Postów: 59
Kraina: Necropolia VI
|
|
Dodam kilka słów od siebie:
Gram łapaczem myśli bronią palną. Generalnie moim największym problemem jest zasięg czyli parametr sposta i trafienia.
Na szczęście wprowadzono talizmany, które dają bonusy do sposta.
Jeśli chce chodzić na moby w palnej to muszę trochę zawsze pokombinować.
=========================================================
Udało się złapać pełny zasięg sposta na Szlaku Zabójców {223 zasięgu (spost+trafienie/2)}
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=2f7100d966 skan
========================================================
Później tajemniczy artefakt na szczęście zrobiłem tą lokacje na nocy bohaterów.
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=e1bdfec4e5
lokacja nie nadająca się do farmienia: jak na razie wymaga dużego składu z powodu specjała
Zasięg udało się złapać
====================================================
Czas więc na Robacze Gniazdo
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=2534379784 Wykombinowałem więc taki zestaw na sercu proroka i ewentualnie na odpalanym mysliwym
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=0f29fdb63c
Póki nie wgram wyższych talizmanów to z orchą na tej lokacji mogę się pożegnać jeśli chodzi o Robaki rzędu 251 sposta i tu przychodzi w z pomocą broń palna dwuręczna.
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=bf90930689 250 sposta i bonusów do trafienia na szlaku, będziemy robaka próbować pocisnąć.
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=1378fdcb31
W najgorszym przypadku aby złapać zasięg mogę ubrać do tego sprzętu zamiast Fan Fala inne bronie takie jak:
epicki karabin myśliwski jeśli brakuje zasięgu (brakujący zasięg jeszcze można uzyskać z harmonijnego rozwoju i Mutacja dna 4 poziom, niestety ja mam za niski poziom postaci żeby tyle evo wgrać)
epicki półautomat snajperski który całkiem dobrze sprawuje się na na Robaku z racji ignora defa
epickie AK
Robacze Gniazdo linki pomocnicze dla osób ich szukających
Jeśli powoli dogania się zasięg to można przerzucić się na
epicki karabin snajperski + speed lub (epicka strzeba która daje mniejszy dmg ale ma bonus z trafienia)
jeśli spost po jakimś czasie rośnie to można próbować:
epicka orcha + epicki karabin myśliwski
zasięg się robi więc:
jednoręczne
epickie mp5k/skorpiony.
O miotaczach płomieni i strzelbach się nie wypowiem bo nie testowałem,
inna sprawa to używanie broni palnej dwuręcznej + luck na mobach na który nie da się złapać zasięgu i używaniu krwawego setu wykorzystującego krytyczne broni dwuręcznej.
Generalnie dla mnie używanie broni palnej dwuręcznej jest pewnym etapem w grze:
brak zasięgu potem dmg a potem wchodzi się na broń białą jednoręczną typu skorpion i mp5k
Potem jest zabawa w maksymalizowanie dmg ale czy warto? i tak liczy się siła ekipy graczy którzy na ekspedycję idą. Czasem Ty kogoś ciągniesz w górę czasem Ciebie ciągnął a czasem w bunkrze się lata 4fun lub aby ktoś blaszkę dostał
Inna sprawa to gracze którzy znaleźli epicka łowiecką koszulke orchidei. Nie mam linków niestety w ich wykonaniu w palnej.
Kolejna sprawa to kombinowanie epickiego speeda + palna jednoręczna lub Ak
Na serwie też są jakieś dsk łowieckie szybkości, może ktoś kiedyś trafi z epików epicka łowiecka szybkość. Ale to już są takie niuanse gry.
Moja wypowiedź dotyczy ekspedycji
Sytuacji broni palnej na kw i oblężeniach nie analizowałem
Rolę broni palnej dwuręcznej zmniejszyło wprowadzenie Piętno demona, który daje ignorowanie obrony postaci (odporności + obrony). Dzięki temu broń palna która ma bardzo dużo ataków zyskuje dmg (typu skorpiony).
Tylko jak ten poziom ubić w czasach II mapy zeby te wszystkie evo uzyć?
Inna sprawa to czerwone runy.
Palna jednoręczna dostała dmg, kryt ignor defa
Palna dwuręczna dostała tylko dmg (dla półautomatu, ks, strzelny, miotaczu)
Palna dwureczna kryt i dmg (myśliwski, ak, fan fal)
palna dwuręczna generalnie dostała możliwość naprawy łowieckiej -niwelowanie ujemnego kryta.
Generalnie talizmany bardzo skomplikowały tworzenie bulidów o dużym dmg.
Jeśli już złapie się 90 procentowy zasięg to można walczyć o 99 procent zasięgu (kompletując szczęście : postaci, evo, szczęście z run)
Weźcie pod uwagę że są run dla palnej wielkoatakowej na przykład ambicja ( w połączeniu z runami do 10 wyglądu x3 lub x4), Szpon nocy, maska strachu
Dla palnej z dużym krytem : Cichy Łowca i Ziz
Ziz jest bardzo ciekawą opcją dla palnej która wypadła powyżej 85 kryta
Palna dwuręczna z dużym krytem też zyskuje na runach żółtych szczególnie na modyfikatorze od obrażeń krytycznych.
Z kolei broń palna wieloatakowa zyskała na Zielonej Runie do Wiedzy jeśli chodzi o dmg.
Całkiem nieźle można się teraz bawić palną dwuręczną.
Zobaczymy co się będzie działo za rok lub dwa lata jak wymaksujemy talizmany i złapiemy zasięg na moby.
__________________ nick w grze: eurorubel
Ten post był edytowany 14 raz(y), ostatnio edytowany przez rubeleu: 09-11-2015 21:46.
|
|
02-11-2015 12:22 |
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
Palna bez chociaz jednego umagu do dmgu 1/4 nie istnieje. Na wyzszych mobach ktore maja 300odpa karabin robi lepsza robote jak mp5k/skorpiony. Zasieg jest problemem u niepotepionych. Widac w linku co podal euro, mimus 20k dmg a on 11k. to by wyczerpalo juz sam temat dmgu bo golym okiem widac ze trzeba go tez zwiekszyc.
Ja myslalem nad wprowadzeniem takiego czegos jak w behemocie do palnej, tzn do poszczegolnych broni.
Przykladowo:
palna 2h: zwiekszony spost o 20% inteligencji i wiedzy,
skorpion: 11% inteligencji i wiedzy
mp5k: 9% inteligencji i wiedzy
uzi: 6% inteligencji i wiedzy
beretka i desert: 3% inteligencji i wiedzy.
Dmg u palnej 1/4dmg z samego posiadanego lvlu postaci to tez nie glupi pomysl. Zawsze to jakies wzmocnienie. Tylko najpierw niech zbalansuja same talki bo z tymi szponami co teraz sa a innymi slabymi beda sami palniacy.
__________________
r3 barthi
|
|
02-11-2015 13:09 |
|
|
KINTARO2
Triple Ace
Data rejestracji: 02-06-2010
Postów: 211
Kraina: Necropolia VI
Autor tematu
|
|
cytat: |
Originally posted by Dwim
to nie lepiej, łatwiej i prościej dodać do epickich broni palnych coś typu: +1/4 obrażen na lvl, lub żeby to one zwiekszały dmg z wiedzy 1 do 1? |
Tu nie chodzi tylko o puste podnoszenie dmg. Nawet kiedy palna 2h 2-atakowa dostanie dodatkowe dmg to krytyk i tak będzie mnożony x2 a nie x4 jak w białej 2h. Co wygra w starciu palna 2h v biała 2h? Jak nie masz 1000 defa to nawet do białej nie ma startu.
Tu nie chodzi o stworzenie palnego samograja jak ukochane demony piły autokraty srajace po 2.5 k krytami tylko o równy i sprawiedliwy start w pojedynku.
Nawet jeśli założymy np. rogi magii + zdradę, + śmiercionośne majty + umagi defa + talizmany i jakimś cudem uda nam sie wykręcić z 500 defa to i tak przy starcie do białej dostaniemy kryta za 1k albo i lepiej w porównaniu do tych 400 no moze 500 dmg z palnej.
A nawet dobry białas te 100 sposta może wykrecić bez mniejszych problemów a wtedy juz bez preko, jastrzębia tracimy zasięg i ataki spadaja.
Z kolei palna bez ignoru obrony na mobach z odpornościa rzędu 300-400 nie istnieje.
I nawet kiedy mob ma z 500 defa to robi mu się białą dmg na krytach po 1k. Wystarczy porównac jak sprawdza sie biała w porównaniu z palna 2h na anubie czy wendolu. A to przecież ledwo końcówka 1szej mapy.
A co dopiero wspominać o drugiej.
__________________
Żyć jest bardzo niezdrowo. Kto żyje ten umiera.
R10 - KINTARO
Miszcz ciętej riposty
|
|
02-11-2015 19:20 |
|
|
Toaletor
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 325
Klan: BLUE DRAGON Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VIII Skąd: Gliwice
|
|
następny płacz temat
więc tak na pvp palna jest bardzo dobra wystarczy ubrać zdradę oraz defa i biała 2h zazwyczaj idzie w piach szczególnie jeśli ma się talek szpon nocy na potępie
Co do exp z drugiej mapy to lepiej róbcie płacz o zbyt wysokiego spotsa mobów oraz odporność a nie winicie za wszystko białą 2h bo reszta się słabo nadaje tam (często za wysoka suma mobów dla dystansa lub za wysoki def dla białej 1h chociaż oczywiście są wyjątki)
Palna jako jedyna pomija całego defa to czyni ja unikalną a do tego najczęściej wpada
Evo też całkiem nieźle sprzyja palnej
skrzydła dają uniki przeciwko białej oraz dystansowi ale nie przeciwko palnej
gruczoły dają aż 50 defa a to dużo (kry z białej 2h mniejszy o 100 a to sporo)
oświecony daje fajne obrażenia tylko palnej
Proponuje nauczyć się wykorzystywać te jak że spore atuty broni palnej a nie robić płacz i oczywiście zaraz nie wyciągać pił z loterii bo ich wiele osób nie potrafi pokonać nie tylko w broni palnej
|
|
02-11-2015 19:45 |
|
|
rubeleu
Full Member
Data rejestracji: 29-11-2014
Postów: 59
Kraina: Necropolia VI
|
|
temat płacz ale odpowiedzi to chusteczka na otarcie łez
__________________ nick w grze: eurorubel
|
|
02-11-2015 19:49 |
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
cytat: |
Toaletor napisał(a)
następny płacz temat
więc tak na pvp palna jest bardzo dobra wystarczy ubrać zdradę oraz defa i biała 2h zazwyczaj idzie w piach szczególnie jeśli ma się talek szpon nocy na potępie
Co do exp z drugiej mapy to lepiej róbcie płacz o zbyt wysokiego spotsa mobów oraz odporność a nie winicie za wszystko białą 2h bo reszta się słabo nadaje tam (często za wysoka suma mobów dla dystansa lub za wysoki def dla białej 1h chociaż oczywiście są wyjątki)
Palna jako jedyna pomija całego defa to czyni ja unikalną a do tego najczęściej wpada
Evo też całkiem nieźle sprzyja palnej
skrzydła dają uniki przeciwko białej oraz dystansowi ale nie przeciwko palnej
gruczoły dają aż 50 defa a to dużo (kry z białej 2h mniejszy o 100 a to sporo)
oświecony daje fajne obrażenia tylko palnej
Proponuje nauczyć się wykorzystywać te jak że spore atuty broni palnej a nie robić płacz i oczywiście zaraz nie wyciągać pił z loterii bo ich wiele osób nie potrafi pokonać nie tylko w broni palnej |
Pokaz mistrzu jak wykorzystujesz palna a wtedy temat moze nazwiemy placzem. Naucz nas palna grac.
__________________
r3 barthi
|
|
02-11-2015 20:30 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
Palna nie jest zla... Np ja w takim eq dostaje od ogarnietych palniakow wpierdziel
Epicka Kominiarka Adrenaliny
Legendarna Doskonała Marynarka Szybkości*
Doskonały Pajęczy Amulet Lewitacji*
Doskonały Pajęczy Pierścień Lewitacji
Doskonały Pajęczy Sygnet Młodości
Doskonałe Szorty Nocy*
Legendarny Doskonały Demoniczny Kastet Władzy
Legendarny Doskonały Demoniczny Kastet
Poza tym palna ma niesamowite plusy... Ignoruje defa... Tym bardziej teraz to wazne gdy jest lewiatan i jesli sie czlowiek zbunkruje to tylko palna cos moze zdzialac... Prawda nie wiem jak to jest z mobami ale ja sam nie majac eq pod palna moge wyciagnac ze 170 sposta nie bedac potempem... Znam ludzi ktorzy nie grali potempem i wyciagali ponad 200 sposta bez talizmanow... Patrzac na talizmany wyciagniecie 300 sposta nie bedzie problemem dla potempow... Ocxywiscie przyznaje nie patrze ile moby maja sposta bo mnie to nie interesuje... Jednak uwazam ze z czasem palna bedzie najlepsza bronia... Wszystko przez defa ktory bedzie wszechobecny.
Uwaga przyznaje ze nie jestem jakims znawca palnej.
Jednak z moich obserwacji wynika ze niedlugo bedzie sie liczyla palna i multiatak... Ale to tylko moje zdanie... No chyba ze ludzie zlapia duzo ignora defa...
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
02-11-2015 21:06 |
|
|
Toaletor
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 325
Klan: BLUE DRAGON Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VIII Skąd: Gliwice
|
|
co co dzień nie jestem palniakiem więc sprzęt na szybko i atak na pierwszego wolnego białasa 2h
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=e87fb54362
gdzie nie przeniosłem umagów ani nie kupiłem jednoraza i bez magii na głowie
w pełnym zestawie było by 733 defa i jeszcze więcej, hp spotsa mógł bym nadrobić behemotem
Więc przed tym sprzętem składanym na szybko ilu białasów 2h mogło by się obronić ?
|
|
02-11-2015 21:14 |
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
Palna nie istnieje tylko do samych ataków PVP. 733 defa nie da się wyciągnąć bez umagów do defa (lub nie rezygnując z orchidei na jakiegoś defa na klatę), więc może z 10 osób na serwerze tyle defa wyciągnie robiąc przy tym jeszcze znośny dmg i mając zasięg na kogoś. Akurat pokazałeś link z którego mogę ciebie tylko wyśmiać, bo tyle hp co on ma, to ja wyciągam bez eq, a nawet więcej.
__________________
r3 barthi
|
|
02-11-2015 21:33 |
|
|
Toaletor
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 325
Klan: BLUE DRAGON Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VIII Skąd: Gliwice
|
|
Dalej winisz białą 2h ze nowa mapa ekspedycyjna jest pod nią zrobiona, a na arenach i kw dobrze sobie palna radzi może po prostu ty jesteś cienki ?
733 defa bez umagów ciężko wyciągnąć to fakt ale 400-500 już nie za specjalnie trudno dolicz do tego sporo hp oraz uniki które zawsze będziesz mieć przynajmniej ze skrzydeł
Defa takiego przynajmniej na r7 wyciąga sporo osób
A ilość hp przeciwnika z linku nie ma znaczenia nawet jak by miał 30k to tylko dłużej by był bity więc włącz myślenie
Po za tym jak by palna była taka słaba to by ludzie niż nie grali a przynajmniej nie ci z topki :>
Cały ten temat proponuje wlepić na ścianę płaczu lub coś podobnego bo tylko do tego się on nadaje
i barti93 mam wrażenie że czasem piszesz coś na forum tylko po to by zwiększyć sobie listę postów bo jeszcze nic mądrego nie napisałeś przez chyba całą swoją karierę na forum :>
|
|
02-11-2015 21:56 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Toaletor napisał(a)
Więc przed tym sprzętem składanym na szybko ilu białasów 2h mogło by się obronić ? |
Ilu białasów by się "obroniło" vs 4100 dmg/runda? Wszyscy aktywni? Obroniło w cudzysłowie bo atak jest faworyzowany sam z siebie.
|
|
02-11-2015 22:02 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
|
|
cytat: |
Toaletor napisał(a)
Dalej winisz białą 2h ze nowa mapa ekspedycyjna jest pod nią zrobiona, a na arenach i kw dobrze sobie palna radzi może po prostu ty jesteś cienki ?
733 defa bez umagów ciężko wyciągnąć to fakt ale 400-500 już nie za specjalnie trudno dolicz do tego sporo hp oraz uniki które zawsze będziesz mieć przynajmniej ze skrzydeł
Defa takiego przynajmniej na r7 wyciąga sporo osób
A ilość hp przeciwnika z linku nie ma znaczenia nawet jak by miał 30k to tylko dłużej by był bity więc włącz myślenie
Po za tym jak by palna była taka słaba to by ludzie niż nie grali a przynajmniej nie ci z topki :>
Cały ten temat proponuje wlepić na ścianę płaczu lub coś podobnego bo tylko do tego się on nadaje
i barti93 mam wrażenie że czasem piszesz coś na forum tylko po to by zwiększyć sobie listę postów bo jeszcze nic mądrego nie napisałeś przez chyba całą swoją karierę na forum :> |
Ośmieszasz sie tymi postami
Co jak co, ale z barthim by, nie dyskutował na temat palnej bo ma większe doświadczenie niz Ci sie wydaje. Zwiększenie dmg broniom typu snajpa/miotła/strzelba jest sensowne i powinno byc jakos wprowadzone. Juz dawno chciałem zrobić temat o palnej 2h (nie fal/ak) ale nie miałem dobrego pomysłu jak to wszystko ując. Troche nudne jest to, że wszyscy latają albo w skorpach/mp5k lub ak.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
02-11-2015 22:18 |
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
cytat: |
Toaletor napisał(a)
Sprzęt dobiera się pod przeciwnika to był przykład na szybko
Na prawdę uważasz że jak bym wpadł przy 733 defa na gościa na fajnym kwadracie z epicka demo korbą to wynik był by inny ?
Zrozum że palna nie robi największych obrażeń ale na pvp praktycznie tylko dużym spotsem można ją kontrować bo obrażeń w tym przypadku praktycznie nie idzie skontrować (po za suffem wilkołaka praktycznie ale i tak to nie wiele da) i to jest prawdziwa siła palnej wykorzystaj to a zaczniesz wygrywać albo dalej możesz płakać we wszystkich możliwych tematach i wypisywać głupoty
Tyle z mojej strony :>
Edit: literówka
|
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=3a7dc5ee6b
Masz tu atak na dobrego białasa, nie chciało mi się przerzucać umagów do dmgu na zdradę, bo nie ma sensu dla takiego testu, więc poleciałem w jastrzębiu, ale by było to samo w zdradzie, czyli przegrana.. Palna 2h typu karabin nie istnieje. Mam też snajpe, tylko nie posiadam speeda, dmg byłby podobny. W mp5k i skorpionie pewnie byłbym bardzo blisko wygranej. Gorzej już wyglądają ataki na dystans, wtedy by wyrobić zasięg o zdradzie nawet nie powinno się pomyśleć, bo ma się o 20-30 sposta mniej od takiego dystansu co lata w jastrzębiach, a samym HP się nie wygra. Więc osobom co nie dropią, nie mają po prostu szczęścia, teorie o "ubieraj się pod przeciwnika" możesz sobie wsadzić w buty, bo nic to nie da.
@Evo co ma ten temat do broni białej 1h, którą kontruje lewiatan, którego właczyłeś?
__________________
r3 barthi
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez barti93: 04-11-2015 19:21.
|
|
04-11-2015 08:23 |
|
|
Evolka
Triple Ace
Data rejestracji: 21-01-2008
Postów: 187
Klan: No_Fear Kraina: Necropolia
|
|
|
04-11-2015 14:56 |
|
|
Toaletor
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 325
Klan: BLUE DRAGON Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VIII Skąd: Gliwice
|
|
cytat: |
barti93 napisał(a)
cytat: |
Toaletor napisał(a)
Sprzęt dobiera się pod przeciwnika to był przykład na szybko
Na prawdę uważasz że jak bym wpadł przy 733 defa na gościa na fajnym kwadracie z epicka demo korbą to wynik był by inny ?
Zrozum że palna nie robi największych obrażeń ale na pvp praktycznie tylko dużym spotsem można ją kontrować bo obrażeń w tym przypadku praktycznie nie idzie skontrować (po za suffem wilkołaka praktycznie ale i tak to nie wiele da) i to jest prawdziwa siła palnej wykorzystaj to a zaczniesz wygrywać albo dalej możesz płakać we wszystkich możliwych tematach i wypisywać głupoty
Tyle z mojej strony :>
Edit: literówka
|
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=3a7dc5ee6b
Masz tu atak na dobrego białasa, nie chciało mi się przerzucać umagów do dmgu na zdradę, bo nie ma sensu dla takiego testu, więc poleciałem w jastrzębiu, ale by było to samo w zdradzie, czyli przegrana.. Palna 2h typu karabin nie istnieje. Mam też snajpe, tylko nie posiadam speeda, dmg byłby podobny. W mp5k i skorpionie pewnie byłbym bardzo blisko wygranej. Gorzej już wyglądają ataki na dystans, wtedy by wyrobić zasięg o zdradzie nawet nie powinno się pomyśleć, bo ma się o 20-30 sposta mniej od takiego dystansu co lata w jastrzębiach, a samym HP się nie wygra. Więc osobom co nie dropią, nie mają po prostu szczęścia, teorie o "ubieraj się pod przeciwnika" możesz sobie wsadzić w buty, bo nic to nie da.
@Evo co ma ten temat do broni białej 1h, którą kontruje lewiatan, którego właczyłeś? |
więc co zrobiłeś źle:
brak evo skrzydła które dają 10% uniku przed białą
złe talki dałeś beho który nic kompletnie ci nie dał bo zasięg miałeś oraz Maske strachu która ci też nic nie dała bo ci zablokował arkana (pewnie się nie spodziewałeś tego u ssaka) zamiast tego mogłeś dać cichego łowce który daje sporą dopałke do kryta oraz kamień zła lub ziz
no i jastrzębi super sprawa idealny by pokazać jak nie atakować białasów 2h bo przyjście do niego z około 50% hp mniej niż na zdradzie i dostawanie za darmo krytów przez jedną rundę bardzo pomaga wygrać
A co do ubierania się pod przeciwnika jak nie masz sprzętu to nie będziesz dobrym palniakiem ani też białasem i dystnsem też nie to chyba normalne co nie?
a teraz jak atak powinien wyglądać dla przykładu jeden z topowych białasów z r7 (tak specjalnie dla ciebie)
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=6892493cbf
16 lvl więcej i dobre umagi w tym 1dmg/4lvl
Oczywiście palniak potrzebuje umagów do defa bo do podstawa i bez nich ciężko rozwalać białasów 2h ale te umagi wcale taż rzadko nie lecą wbrew pozorom potrzeba trochę tylko szczęścia jak zresztą do wszystkiego w tej grze
Co do exp z drugiej mapy to już pisałem w temacie temu poświęconym że dobrze by było obniżyć spotsa oraz odporność tych mobów by nie tylko potepny mogły biegać w palnej na lokacje powyżej szlaku zabójców co też by dało możliwość oczywiście odpowiedniego ustawiania się pod dmg a nie tylko pod zasięg (jakieś rogacze albo na prawdę wiele dające pod palną 2h krwawe elementy)
Więc moim zdaniem o to powinniście walczyć a nie o to by broń która pomija całego defa waliła kryt po 1k albo i więcej
|
|
04-11-2015 21:30 |
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
Po co mi skrzydła jak miałem full możliwego uniku? I to co piszesz o talizmanach, nie, nie mogłem dać, bo nie mam tylu potrzebnych run, trudno o tym pomyśleć? Wiesz dlaczego dałem maskę strachu? Bo na na ssaka to jest najlepszy talizman, który mogę obecnie użyć, bo z majkiem do niego nie wpadnę. Nie ucz mnie lepiej jak grać palną, bo nią gram od początku tej postaci, bo na nic innego mnie nie stać, bo nie dropię, bo nic nie wpada epickiego do 2h białej i do dystansu. Akurat tą broń znam chyba jak nie jeden w tej grze, tylko troche smutno mi się robi, jak ktoś, kto nie potrafił grać palną, nagle za sprawą szponów nocy wykręca taki dmg jak np. ja, bo ma darmowe 60dmgu.
__________________
r3 barthi
|
|
04-11-2015 22:09 |
|
|
SOLOOMON
Double Ace
Data rejestracji: 02-02-2010
Postów: 115
Kraina: Necropolia; Moria; Necropolia II; Necropolia III; Moria II; Necropolia IV; Necropolia V; Necro Hardcore; Moria III; Necropolia VI; Necropolia VII
|
|
cytat: |
Toaletor napisał(a)
cytat: |
barti93 napisał(a)
cytat: |
Toaletor napisał(a)
Sprzęt dobiera się pod przeciwnika to był przykład na szybko
Na prawdę uważasz że jak bym wpadł przy 733 defa na gościa na fajnym kwadracie z epicka demo korbą to wynik był by inny ?
Zrozum że palna nie robi największych obrażeń ale na pvp praktycznie tylko dużym spotsem można ją kontrować bo obrażeń w tym przypadku praktycznie nie idzie skontrować (po za suffem wilkołaka praktycznie ale i tak to nie wiele da) i to jest prawdziwa siła palnej wykorzystaj to a zaczniesz wygrywać albo dalej możesz płakać we wszystkich możliwych tematach i wypisywać głupoty
Tyle z mojej strony :>
Edit: literówka
|
http://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=3a7dc5ee6b
Masz tu atak na dobrego białasa, nie chciało mi się przerzucać umagów do dmgu na zdradę, bo nie ma sensu dla takiego testu, więc poleciałem w jastrzębiu, ale by było to samo w zdradzie, czyli przegrana.. Palna 2h typu karabin nie istnieje. Mam też snajpe, tylko nie posiadam speeda, dmg byłby podobny. W mp5k i skorpionie pewnie byłbym bardzo blisko wygranej. Gorzej już wyglądają ataki na dystans, wtedy by wyrobić zasięg o zdradzie nawet nie powinno się pomyśleć, bo ma się o 20-30 sposta mniej od takiego dystansu co lata w jastrzębiach, a samym HP się nie wygra. Więc osobom co nie dropią, nie mają po prostu szczęścia, teorie o "ubieraj się pod przeciwnika" możesz sobie wsadzić w buty, bo nic to nie da.
@Evo co ma ten temat do broni białej 1h, którą kontruje lewiatan, którego właczyłeś? |
więc co zrobiłeś źle:
brak evo skrzydła które dają 10% uniku przed białą
złe talki dałeś beho który nic kompletnie ci nie dał bo zasięg miałeś oraz Maske strachu która ci też nic nie dała bo ci zablokował arkana (pewnie się nie spodziewałeś tego u ssaka) zamiast tego mogłeś dać cichego łowce który daje sporą dopałke do kryta oraz kamień zła lub ziz
no i jastrzębi super sprawa idealny by pokazać jak nie atakować białasów 2h bo przyjście do niego z około 50% hp mniej niż na zdradzie i dostawanie za darmo krytów przez jedną rundę bardzo pomaga wygrać
A co do ubierania się pod przeciwnika jak nie masz sprzętu to nie będziesz dobrym palniakiem ani też białasem i dystnsem też nie to chyba normalne co nie?
a teraz jak atak powinien wyglądać dla przykładu jeden z topowych białasów z r7 (tak specjalnie dla ciebie)
http://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=6892493cbf
16 lvl więcej i dobre umagi w tym 1dmg/4lvl
Oczywiście palniak potrzebuje umagów do defa bo do podstawa i bez nich ciężko rozwalać białasów 2h ale te umagi wcale taż rzadko nie lecą wbrew pozorom potrzeba trochę tylko szczęścia jak zresztą do wszystkiego w tej grze
Co do exp z drugiej mapy to już pisałem w temacie temu poświęconym że dobrze by było obniżyć spotsa oraz odporność tych mobów by nie tylko potepny mogły biegać w palnej na lokacje powyżej szlaku zabójców co też by dało możliwość oczywiście odpowiedniego ustawiania się pod dmg a nie tylko pod zasięg (jakieś rogacze albo na prawdę wiele dające pod palną 2h krwawe elementy)
Więc moim zdaniem o to powinniście walczyć a nie o to by broń która pomija całego defa waliła kryt po 1k albo i więcej |
http://r12.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=e50358d112
to jest db atak na bialasa?
palna 2h ssie a placza bialasy co by nie musieli czasem kombinowac z przebieraniem, palniakom sugerujesz przebieranie do atakow na biala 2h a sam siedzisz w uniwersalnym eq......
nie chcem nawet myslec co by bylo jak bys sie nastawil typowo na obrone przed palna 2h....
|
|
08-11-2015 02:33 |
|
|
Rrumcek
Double Ace
Data rejestracji: 01-03-2010
Postów: 132
Kraina: Moria
|
|
Szpony przyciachają, Sushi gdzieś o tym już pisał. Poza tym nie lepiej dać buffa innym talizmanom, żeby były na poziomie szponów? Jak zamierzasz robić na Necro wyższe lokacje niż 6 na II mapie ekspedycyjnej?
Ciągle nerfy i nerfy, a potem będzie płacz o znerfienie mobów, bo za silne..
|
|
08-11-2015 14:59 |
|
|
|