Skarbiec magazynował by nam przedmioty tylko epickie
W skarbcu była by funkcja przenieść do zbrojowni - dopiero gdy przedmiot epicki znalazłby się w zbrojowni wtedy możliwe były by interakcje jak wrzucenie umaga czy założenie na postać przedmiotu .
Przedmiot epicki z wyprawy lądowałby w zbrojowni ,po ocenie przedmiotu można było by go przenieść do skarbca [poprzez funkcje przenieś do skarbca] bądź skasować.
Pomysł wpadł do głowy wraz z przyrostem epików ,potrzebą używania wielu buildów ,dlatego trzeba chomikować wiele epików oraz z perspektywy przyszłości jeśli weszły by epiki 2.0 ;p
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
I niby ile tych przedmiotow w skarbcu?
Chcesz stworzyc druga zbrojownie, ktora prawdopodobnie bedzie generowac wieksze obciazaenie niz powiekszenie zbrojowni. (zalezy od ilosci miejsc).
KR33P - ilość określał by poziom budynku . co do ilości maksymalnej to taka ilość co by nie obciążała nadmiernie serwera
Azur i co to ma do rzeczy oba tematy dotyczą tego samego problemu ,ale nie chcąc ,żeby pomysł zniknął w spamie utworzyłem nowy temat w w/w temacie jest dyskusja na tematu problemu to jest podany dokładny pomysł .
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Szczerze mówiąc, myślę że sensowniejsze będzie po prostu zwiększenie max ilości itemów w zbrojowni.
Chociażby w formie dorzucenia kolejnych 5lvli zbrojowni do wybudowania, każdy lvl daje +4 do pojemności zbrojowni. Ewentualnie +3. 15-20 miejsc zrobi różnicę. Kwestia podejścia Administracji do tematu, bo niewątpliwie jest potrzeba zwiększenia pojemności zbrojowni z powodu wprowadzenia epików.