Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » PYTANIE broń ignoruje 135 % obrony przeciwnika - jak to działa? » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony broń ignoruje 135 % obrony przeciwnika - jak to działa?
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
KINTARO2
Triple Ace


Data rejestracji: 02-06-2010
Postów: 211
Kraina: Necropolia VI

broń ignoruje 135 % obrony przeciwnika - jak to działa? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mam na myśli te zabawkę:

Epicki Karabin myśliwski
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 34 - 68
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ilość ataków na rundę: 7, szansa trafienia krytycznego +68 %, broń ignoruje 135 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 25 (32), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 290 000 PLN

Czy te ignorowanie ponad 100% ma jakieś odzwierciedlenie w grze? W sensie, że nie jest to tylko cyferka w opisie broni a jest jakoś konkretnie zaimplementowane i daje dodatkowy dmg?

Na mój rozum wyglądałoby to tak. (okrągłe cyferki dla wygody liczenia):

Atakujący DMG = 100 v Atakowany odporność = 0 (obrona przed bronia palną oczywiście) czyli Dmg = 100 bo Nie ma co ignorować i z czego dostać bonusu do dmg

ale jeśli

Atakujący DMG = 100 v atakowany = 100 odporności to wychodzi 135 dmg. Ignoruje 100 odp + 35 (bo jest 135% na ignora czyli odporność =-135)

ale jeśli

Atak = 100 dmg v Atakowany 200 odp to już wychodzi 170 dmg
Ignoruje 200 odp + 70 tak jakby odp wyniosła -70

i jeśli
Atak = 100 dmg v atakowany 300 odp to atk = jest 205 dmg
bo ignor 300 od0 + bonus dodatkowych 35% od 300 czyli -105 odp a zatem atak większy o 105%.

Nie wiem czy moje rozważania maja ręce i nogi.
Czy ten ignor obrony-odporności jest swego rodzaju modyfikatorem zwiększającym obrażenia w zależności od wielkości odporności przeciwnika? Im wieksze ta odporność to tym mocniej bijemy czy też jest to tylko gola cyferka i nie działajacy parametr w ten sposób w jaki to opisałem.
Bo zasadniczo wydaje mi sie, że to chyba tak powinno działać.

__________________


Żyć jest bardzo niezdrowo. Kto żyje ten umiera.

R10 - KINTARO

Miszcz ciętej riposty
11-11-2015 14:53 KINTARO2 jest offline Szukaj postów użytkownika: KINTARO2 Dodaj KINTARO2 do Listy kontaktów
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej


images/avatars/avatar-24020.jpg

Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria; Moria VI; Moria S
Skąd: Województwo łódzkie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Broń ignoruje 100% obrony przeciwnika, a nadmiar pozostaje na ewentualne bonusy ujemne. Niedawno był wątek na ten temat, gdzie ktoś proponował zwiększenie dmg z nadmiaru ignora:

propozycja. Ignor obrony powyżej 100%

__________________

Wielki, zły Buc
__________________

Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________

cytat:
Buc napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada Wink


Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm.

11-11-2015 14:59 Buc jest offline Strona domowa Buc Szukaj postów użytkownika: Buc Dodaj Buc do Listy kontaktów
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

RE: broń ignoruje 135 % obrony przeciwnika - jak to działa? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
KINTARO2 napisał(a)
Nie wiem czy moje rozważania maja ręce i nogi.


Fizycznie? Smile
Tak, ma.
Odpryski od pancerza. Smile

Pancerz lekki, drewniany to te drzazgi od niego dużo do rany nie dodadzą.
Ale pancerz ciężki, stalowy to wstrzyknięcie do rany masy gorącego
metalu z pancerza oczywiście zrobi większą szkodę. Smile
Pancerz lekki, większość energii pocisk zabierze ze sobą przez dziurę wylotową.
Pancerz ciężki zmusi pocisk i jego energię do zostania w środku.


Faktycznie mogliby tak to zrobić. Smile

edit:

W rozważaniach tylko zapominasz że 1 dmg to 2 odporności a nie 1 do 1. Smile
Czyli jak masz nadwyżkę 60 odporności to daje 30 dmg. Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez czepeknabakier: 11-11-2015 15:06.

11-11-2015 14:59 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
KINTARO2
Triple Ace


Data rejestracji: 02-06-2010
Postów: 211
Kraina: Necropolia VI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez KINTARO2
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A jakie są te bonusy ujemne przeciwko Km? Bo mże jeszcze nie spotkałem?
Ignorowanie ignorowania? ???

__________________


Żyć jest bardzo niezdrowo. Kto żyje ten umiera.

R10 - KINTARO

Miszcz ciętej riposty
11-11-2015 15:09 KINTARO2 jest offline Szukaj postów użytkownika: KINTARO2 Dodaj KINTARO2 do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jeszcze takich nie ma, przynajmniej na necro. ale kiedys moga byc

edit, chyba, ze w umagu?

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 11-11-2015 15:15.

11-11-2015 15:15 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
KINTARO2
Triple Ace


Data rejestracji: 02-06-2010
Postów: 211
Kraina: Necropolia VI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez KINTARO2
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zatem wychodzi, że jest to bug w grze. Zbugowany i nie działający parametr nie porzeliczający wielkości dmg względem wielkości odporności.
Założeniem twórców gry było chyba nadanie broni rozpędu wraz z większymi przeciwnikami.

__________________


Żyć jest bardzo niezdrowo. Kto żyje ten umiera.

R10 - KINTARO

Miszcz ciętej riposty
11-11-2015 15:24 KINTARO2 jest offline Szukaj postów użytkownika: KINTARO2 Dodaj KINTARO2 do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie jest to bug. Po prostu item na swojej podstawie ma taki bonus, że po przemnożeniu go przez jakość wychodzi powyżej 100%. To chyba nic złego, a na pewno szkoda czasu na wprowadzanie sztucznego ograniczenia "max= 100%"), bo tak czy siak czy będzie to setka, czy 135, to wychodzi na to samo Smile

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
11-11-2015 15:31 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
Buc
Operator serwerów Moria i pralki automatycznej


images/avatars/avatar-24020.jpg

Data rejestracji: 18-12-2006
Postów: 13.302
Klan: BW Team
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria; Moria VI; Moria S
Skąd: Województwo łódzkie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wszystko jest w porządku, są wartości, które po osiągnięciu pewnego progu są bezużyteczne, np. 30% uniku, 75% 85% trafienia krytycznego czy wspomniane 100% ignorowania obrony.

W przyszłości może pojawić się parametr ujemny ignorowania i wtedy taki zapas punktów procentowych może być przydatny. Nie wiem czy już teraz nie ma ujemnego ignora w umagach.

__________________

Wielki, zły Buc
__________________

Oderint, dum metuant
__________________
,,Dorośli nie zasną bez setki, dzieci bez smoczka, a Buc bez bana"
__________________

cytat:
Buc napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie chciałbyś rozzłościć Konrada Wink


Nikt by tego nie chciał. Konrad powinien być postacią w baśniach braci Grimm.

11-11-2015 15:32 Buc jest offline Strona domowa Buc Szukaj postów użytkownika: Buc Dodaj Buc do Listy kontaktów
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Buc napisał(a)
Wszystko jest w porządku, są wartości, które po osiągnięciu pewnego progu są bezużyteczne, np. 30% uniku, 75% trafienia krytycznego czy wspomniane 100% ignorowania obrony.


Dodam jeszcze że przy ewentualnym wprowadzeniu dmg za nadwyżkę przebicia
trzeba być bardzo ostrożnym, żeby nie doszło do patologii że broń mająca
w sumie z wszystkimi bonusami marne kilkanaście dmg nagle bije za setki
dmg bo natrafiła na pancerz z setkami odporności.
A do takiej patologii prowadziłoby obecne 1 dmg za 2 odporności
na opancerzonych mobach.

Matematyczny mechanizm spożytkowania tej % nadwyżki ignorowania obrony
musiałby by być dobrze przemyślany. Roll Eyes Smile *


cytat:
Buc napisał(a)
Nie wiem czy już teraz nie ma ujemnego ignora w umagach.


Nie ma. Smile

edit: *

np nadwyżka daje 1 dmg za każde 2 odporności nadwyżki
ale od maks 100 odporności przeciwnika. Smile

Czyli np Moba na 250 odpor, my mamy 140% ignora i bazowe nasze dmg np 70

to wynik: nasze 70 dmg zostaje za 100% ignora a nadwyżka 40% ignora
tylko od 100 odp moba, a nie od 250, daje 40 /2 czyli +20, razem mamy 90 dmg.
Coś w tym stylu. Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez czepeknabakier: 11-11-2015 15:59.

11-11-2015 15:51 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
klogg123
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Buc napisał(a)
Wszystko jest w porządku, są wartości, które po osiągnięciu pewnego progu są bezużyteczne, np. 30% uniku, 75% trafienia krytycznego czy wspomniane 100% ignorowania obrony.

W przyszłości może pojawić się parametr ujemny ignorowania i wtedy taki zapas punktów procentowych może być przydatny. Nie wiem czy już teraz nie ma ujemnego ignora w umagach.


nie 75% krytyka a 85%
dodałbym do tego trafienie min. 10% i trafienie max 90-99% (zależnie od ilości szczęścia)
11-11-2015 16:15
Archael
King


Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zaproponowalem w jednym temacie zeby powyzej 100% ignora brkn dostawala dopal dmg zalezny od jej dmg (nie odpornosci wlasnie dlatego, zeby sie nie okazalo, ze lepszy pancerz jest gorszy, patologia, nie?) Ale temat zostal zhejtowany z gory na dol, wiec coz poradzic? Potem powstaldrugi, taki sam, zastepujacy +x%dmg, wartoscia niezalezna +xdmg, czyli im slabsza bron tym bardziej skorzysta, autor myslal, ze jak da wiekszy bonus skorpionom z umagami zamiast ks to zostanie lepiej potraktowany.
Ale nic z tego
Wiec wracajac do tematu
Wartosc ignora jest ograniczona do 100%, z tego powodu nie ma potrzeby recznie balansowac epikow, ktorych ignor ze zmodyfikowanej podstawy automatycznie przekracza te wartosc. Nadwyzke ignora mozesz wykorzystac gdy w umagach dostaniesz -%ignor. Gdziez czytalem, ze ma byc blokowanie ignora za wysoka wartosc obrony... ale moglem po prostu nie doczytac.
Tak czy inaczej wartosc powyzej 100% nic nie daje (przynajmniej na chwile obecna)
11-11-2015 19:16 Archael jest offline Szukaj postów użytkownika: Archael Dodaj Archael do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » PYTANIE broń ignoruje 135 % obrony przeciwnika - jak to działa?

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH