Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (14): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany 64 Ankieta - średnia ocena: 4,0564 Ankieta - średnia ocena: 4,05
Postów w wątku Autor Data
 Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany SushiMaker 17-12-2015 12:15
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany rasad 17-12-2015 13:17
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany mpower 17-12-2015 14:04
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany krax12 17-12-2015 14:26
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Padrezg22 17-12-2015 14:54
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany kacik 17-12-2015 15:11
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany czepeknabakier 17-12-2015 15:30
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany AndrzejStrzelba 17-12-2015 16:06
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Albano 17-12-2015 16:37
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany MadMac 17-12-2015 16:49
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Albano 17-12-2015 18:13
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany nithrom 17-12-2015 18:33
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Albano 17-12-2015 18:45
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany nithrom 17-12-2015 18:48
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany SushiMaker 14-01-2016 11:51
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Tig 14-01-2016 12:14
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany twardy 14-01-2016 12:54
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Tig 14-01-2016 13:18
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany SushiMaker 14-01-2016 15:39
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Tig 19-01-2016 15:55
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany searcher 19-01-2016 16:22
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Tig 19-01-2016 16:46
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany searcher 19-01-2016 17:11
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Tig 19-01-2016 18:03
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany searcher 19-01-2016 18:18
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Tig 19-01-2016 18:40
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany czepeknabakier 17-12-2015 16:51
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany barti93 17-12-2015 21:27
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany deviljin84 17-12-2015 22:11
 RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Cerbin 17-12-2015 22:31
Następna Strona »

Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Mob nr 11 zostanie odblokowany w puli dostępnych mobów wraz z nowymi atakami specjalnymi.


2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).

Poziom 1
Obrona: M:+5 N2:+5 N1: +3
Odporność: M:+5 N2:+3 N1:+2

Poziom 2
Obrona: M:+10 N2:+10 N1: +6
Odporność: M:+10 N2:+6 N1:+4

Poziom 3
Obrona: M:+25 N2:+20 N1: +9
Odporność: M:+15 N2:+10 N1:+6

Poziom 4
Obrona: M:+30 N2:+26 N1: +12
Odporność: M:+20 N2:+14 N1:+8

Bonus do PŻ pozostanie bez zmian.


3. ZIZ
Poziom 4.
- modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego z broni 2h +5% za każdy zadany cios krytyczny
- modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego z broni 1h +2,5% za każdy zadany cios krytyczny


4. Aura Bestii.
Otrzyma efekt dodatkowy:
Poziom 1.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,25% ignorowania obrony
Poziom 2.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,5% ignorowania obrony
Poziom 3.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,75% ignorowania obrony
Poziom 4.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 1,0% ignorowania obrony


5. Maska strachu.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1,5 (zaokrąglone w dół)
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3


6. Szpony Nocy.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 4


7. Otchłań Ciszy.
Poziom 1.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 2% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 1 raz na rundę.
Poziom 2.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 2,5% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 2 raz na rundę.
Poziom 3.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 3,0% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 3 raz na rundę.
Poziom 4.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 4,0% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 4 raz na rundę.

W przypadku ataków obszarowych:
Poziom 1.
Chroni maksymalnie 1 gracza
Poziom 2.
Chroni maksymalnie 2 graczy
Poziom 3.
Chroni maksymalnie 3 graczy
Poziom 4.
Chroni maksymalnie 4 graczy
Każdy gracz ochroniony zużywa 1 "ochronę".
Czyli w przypadku walki 3 graczy vs Mob użycie talizmanu na poziomie 4 ochroni wszystkich przed 1 atakiem obszarowym oraz pozostanie jeszcze 1 "ochrona" na inny atak specjalny z danej rundy.


8. Cichy łowca/Pieśń krwi.
Nad zmianami w talizmanach Kultysty na razie trwają pracę. Jak tylko ustalimy ich ostateczną postać to ten wpis zostanie zaktualizowany. (prosimy o cierpliwość).

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


17-12-2015 12:15 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
rasad
Member


Data rejestracji: 21-10-2010
Postów: 45
Kraina: Moria III

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

5. Maska strachu.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1,5 (zaokrąglone w dół)
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3


6. Szpony Nocy.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 4

Oczywiste jest że potmep nie może wbić więcej dmg niż łapacz...


cytat:
twardy napisał(a)

szpony nocy = zasieg + dmg = kuriozum


majek = hp + dmg = jest ok
17-12-2015 13:17 rasad jest offline Szukaj postów użytkownika: rasad Dodaj rasad do Listy kontaktów
mpower
Full Member


Data rejestracji: 28-07-2012
Postów: 69
Klan: Demony Świtu
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

7. Otchłań Ciszy.
Poziom 1.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 2% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 1 raz na rundę.
Poziom 2.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 2,5% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 2 raz na rundę.
Poziom 3.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 3,0% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 3 raz na rundę.
Poziom 4.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 4,0% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 4 raz na rundę.

W przypadku ataków obszarowych:
Poziom 1.
Chroni maksymalnie 1 gracza
Poziom 2.
Chroni maksymalnie 2 graczy
Poziom 3.
Chroni maksymalnie 3 graczy
Poziom 4.
Chroni maksymalnie 4 graczy
Każdy gracz ochroniony zużywa 1 "ochronę".
Czyli w przypadku walki 3 graczy vs Mob użycie talizmanu na poziomie 4 ochroni wszystkich przed 1 atakiem obszarowym oraz pozostanie jeszcze 1 "ochrona" na inny atak specjalny z danej rundy.



Pytanie moje brzmi: czy w przypadku specjali obszarowych też są szanse % na "ochronę"? Analogicznie do blokowania specjali "zwykłych? Czy działanie jest jakieś inne, a jeśli jest inne, to jaka jest mechanika działania?

__________________
R5 - mimoz
R19 - Mimoz
17-12-2015 14:04 mpower jest offline Szukaj postów użytkownika: mpower Dodaj mpower do Listy kontaktów
krax12
Viking


images/avatars/avatar-5457.gif

Data rejestracji: 02-07-2007
Postów: 608
Klan: ~MK~
Kraina: Necropolia V
Skąd: Z dalekiej Łajby (Ódź)

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
4. Aura Bestii.
Otrzyma efekt dodatkowy:
Poziom 1.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,25% ignorowania obrony
Poziom 2.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,5% ignorowania obrony
Poziom 3.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,75% ignorowania obrony
Poziom 4.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 1,0% ignorowania obrony
.


łapacz 114lv talki 2lv

wbijam 72sb, nie posiadam ewo do krwi, czyli 36% ignora

36%+10% blacha za moba+ 10% blacha za kronka+ umag (słaby) 8%+ jednoraz 15% +5 % z czerwonych run+ 4% z mojego defa=88
niestety ewo nie posiadam, ale osiągnięcie 100% ignora to pestka. taki był cel?
co ciekawe bez wbijania ewo można odpalić łącznie z cichym łowcą Smile .


dodatkowo czemu arkan obronny, ma dostać coś do ataku? na areny 3 3 super sprawa.
Według mnie, nieprzemyślany pomysł.

__________________
Mhael
17-12-2015 14:26 krax12 jest offline Szukaj postów użytkownika: krax12 Dodaj krax12 do Listy kontaktów
Padrezg22
Lord


Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)



8. Cichy łowca/Pieśń krwi.
Nad zmianami w talizmanach Kultysty na razie trwają pracę. Jak tylko ustalimy ich ostateczną postać to ten wpis zostanie zaktualizowany. (prosimy o cierpliwość).



ew możecie zmienić, żeby arkana krew życia działały równie z talizmanem pieśń krwii Wink

__________________
r17: Papa
r19: papa
17-12-2015 14:54 Padrezg22 jest offline Szukaj postów użytkownika: Padrezg22 Dodaj Padrezg22 do Listy kontaktów
kacik
Forum Legend


Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by SushiMaker
3. ZIZ
Poziom 4.
- modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego z broni 2h +5% za każdy zadany cios krytyczny
- modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego z broni 1h +2,5% za każdy zadany cios krytyczny


up dalej daje to duzo wieksza korzysc dla 1h niz dla 2h ale zmiana w dobra strone - do dalszego nerfu dla 1h


cytat:
Originally posted by SushiMaker
4. Aura Bestii.
Otrzyma efekt dodatkowy:
Poziom 1.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,25% ignorowania obrony
Poziom 2.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,5% ignorowania obrony
Poziom 3.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,75% ignorowania obrony
Poziom 4.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 1,0% ignorowania obrony


moze byc ciekawe - ale zapewne jak juz zbiore set pod te arkana i go wbije ajkos rozsadnie to cos zmienicie ....

cytat:
Originally posted by SushiMaker
5. Maska strachu.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1,5 (zaokrąglone w dół)
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3


troszke rozsmieszaja mnie posty o tym jak to lapacz dostal boosta
ludzie - do tej pory nie widzialem zadnego lapacza uzywajacego tego talizmanu (mowa o r17) ale moze ktos to robi
kiedy mozna uzyc hmmmm:
- arena - dlaje bede wbijal zwinke bo jako bialas 2h MUSZE podniesc ini, plus zeby trafiac w biala 1h (jako ze gram cr to i ciezko z zasiegiem na berki 2h)
- pvp - i tak wbiaj zawsze wplywy wiec teoretycznie moge sie przestawic - aha zeby nie bylo ze cos zyskuje - uijam wszystkich dostepnych na serwie bez tego nowego talizmanu choc na niektorych musze wbic pare majtka ale tez nie zawsze
- ekspy - ewentualnie tylko na moby co mam zasieg pelny a nie ma ich duzo - juz szyciej chyba pomysle o wbijaniu skory bestii bo to da mi duzo wiekszego boosta do dmgu - na cmentarz musze wbijac prawie cale arkana zwinki, na drzewo mimo wszytsko majtek i tak bym dalej wbijal bo tam hp jest istotne z rcji na kryty moba - czesto z majtkiem przezyje kryta wiec jest to istotne bardziej niz dodatkowy dmg wg mnie choc trzeba by bylo sprawdzic, a i na drzewie dalej nie siegam tych najwiekszych...
- kw - buhahah - bez ini z zwiny w arkanach w wiekszosci kw nawet nie atakuje wiec nawet nie zaczynajcie ....

cytat:
Originally posted by SushiMaker
6. Szpony Nocy.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 4


hmm nie wiem nie sprawdzalem to sie nie wypowiem ale porownywanie tego do talizmanu z wplywami lapacza jest bez sensu i tyle

__________________
R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa

Nie odpowiadam za bledy

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez kacik: 17-12-2015 15:17.

17-12-2015 15:11 kacik jest offline Szukaj postów użytkownika: kacik Dodaj kacik do Listy kontaktów
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Trochę szkoda że w kwestii maski strachu wciąż i wciąż nie macie żadnego pomysłu poza tym dmg.
Już się płacze zaczynają że znowu za mocna na wyższych poziomach.

Przypomnę mój pomysł z maską strachu jako anty-lewiatanem np

5. Maska strachu.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1,
obniża do końca rundy odporność przeciwnika o 1 za każdy zadany przeciwnikowi cios.
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1,
obniża do końca rundy odporność przeciwnika o 2 za każdy zadany przeciwnikowi cios.
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2,
obniża do końca rundy odporność przeciwnika o 2 za każdy zadany przeciwnikowi cios.
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2,
obniża do końca rundy odporność przeciwnika o 4 za każdy zadany przeciwnikowi cios.

Na expach efekt działałby dla całej drużyny ale tylko do końca rundy. Smile
I nawet mniej tego dmg więc mniej by wszyscy płakali że przegięta.


edit:

każdej rundy oczywiście,
reset odporności na początku każdej rundy. Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez czepeknabakier: 17-12-2015 17:11.

17-12-2015 15:30 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
AndrzejStrzelba
Newbie


images/avatars/avatar-24980.jpg

Data rejestracji: 04-02-2014
Postów: 4
Kraina: Necropolia VII; Necropolia X
Skąd: Mazury

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No to teraz czuje się oszukany .. potępiłem się szpony nocy BYŁY spoko .. teraz Potep to szajs bez szans .. i tak dostaje zawsze od 2h i dystansu .. niekiedy wygrywa z inną palna (różnica sposta) .. teraz będzie popychadłem

__________________

17-12-2015 16:06 AndrzejStrzelba jest offline Szukaj postów użytkownika: AndrzejStrzelba Dodaj AndrzejStrzelba do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
1. Mob nr 11 zostanie odblokowany w puli dostępnych mobów wraz z nowymi atakami specjalnymi.


2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).

Poziom 1
Obrona: M:+5 N2:+5 N1: +3
Odporność: M:+5 N2:+3 N1:+2

Poziom 2
Obrona: M:+10 N2:+10 N1: +6
Odporność: M:+10 N2:+6 N1:+4

Poziom 3
Obrona: M:+25 N2:+20 N1: +9
Odporność: M:+15 N2:+10 N1:+6

Poziom 4
Obrona: M:+30 N2:+26 N1: +12
Odporność: M:+20 N2:+14 N1:+8

Bonus do PŻ pozostanie bez zmian


Czy ktoś to w ogóle liczył dla palnej na silinki N2?

Jeżeli jakiś palniak ma 28 ataków ze skorpionów i 50% krita to trafiając przeciwnika przez 3 rundy nabije mu 3*28*50%*14=588 odporności.
Czy to aby nie przegięcie?
Mam rozumieć że palniaki mają teraz szukać na KW ujemnych bonusów do krita żeby kontrować lewiatana?

__________________
R14 : Brzydall
17-12-2015 16:37 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
MadMac
Triple Ace


Data rejestracji: 25-05-2009
Postów: 181
Kraina: Necropolia VIII

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Albano napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
1. Mob nr 11 zostanie odblokowany w puli dostępnych mobów wraz z nowymi atakami specjalnymi.


2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).

Poziom 1
Obrona: M:+5 N2:+5 N1: +3
Odporność: M:+5 N2:+3 N1:+2

Poziom 2
Obrona: M:+10 N2:+10 N1: +6
Odporność: M:+10 N2:+6 N1:+4

Poziom 3
Obrona: M:+25 N2:+20 N1: +9
Odporność: M:+15 N2:+10 N1:+6

Poziom 4
Obrona: M:+30 N2:+26 N1: +12
Odporność: M:+20 N2:+14 N1:+8

Bonus do PŻ pozostanie bez zmian


Czy ktoś to w ogóle liczył dla palnej na silinki N2?

Jeżeli jakiś palniak ma 28 ataków ze skorpionów i 50% krita to trafiając przeciwnika przez 3 rundy nabije mu 3*28*50%*14=588 odporności.
Czy to aby nie przegięcie?
Mam rozumieć że palniaki mają teraz szukać na KW ujemnych bonusów do krita żeby kontrować lewiatana?


zaczelo cie bolec ze lewiatan nie bedzie blokowal tylko bialej ale i ciebie? Dawno bylo pisalem ze biala 1h nie miala sie szans przebic przez lewiatana, teraz jest oslabiony ale i tak zblokuje wszystkich. Przynajmniej sprawiedliwie bedzie.

__________________
R11: Lyana
17-12-2015 16:49 MadMac jest offline Szukaj postów użytkownika: MadMac Dodaj MadMac do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MadMac napisał(a)
zaczelo cie bolec ze lewiatan nie bedzie blokowal tylko bialej ale i ciebie? Dawno bylo pisalem ze biala 1h nie miala sie szans przebic przez lewiatana, teraz jest oslabiony ale i tak zblokuje wszystkich. Przynajmniej sprawiedliwie bedzie.


Jest spora różnica w zasięgu i dmg między palną pozostałymi rodzajami broni!
Skoro jednak odporność ma być doliczana w za trafienie krytyczne to nie pozostaje nic innego jak zarzucenie wbijania gruczołów przy palnej oraz stosowanie skorków zamiast mp5k!
Uwala to grę bardzo wielu osobom ale to nie pierwszy raz więc nie ma się czemu dziwić!
Trzeba będzie umagi do krita wymienić na umagi do dmg i tyle!
/Piszę o necro 2 więc niech mi tu moriowcy nie komentują/

__________________
R14 : Brzydall
17-12-2015 18:13 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Albano napisał(a)
cytat:
MadMac napisał(a)
zaczelo cie bolec ze lewiatan nie bedzie blokowal tylko bialej ale i ciebie? Dawno bylo pisalem ze biala 1h nie miala sie szans przebic przez lewiatana, teraz jest oslabiony ale i tak zblokuje wszystkich. Przynajmniej sprawiedliwie bedzie.


Jest spora różnica w zasięgu i dmg między palną pozostałymi rodzajami broni!
Skoro jednak odporność ma być doliczana w za trafienie krytyczne to nie pozostaje nic innego jak zarzucenie wbijania gruczołów przy palnej oraz stosowanie skorków zamiast mp5k!
Uwala to grę bardzo wielu osobom ale to nie pierwszy raz więc nie ma się czemu dziwić!
Trzeba będzie umagi do krita wymienić na umagi do dmg i tyle!
/Piszę o necro 2 więc niech mi tu moriowcy nie komentują/


Serio uważasz, że mpk5 są lepsze od skorpów, bo dwa epiki dają łącznie 14% szansy na kryta, natomiast skorpy mają 6 ataków więcej?

Ta zmiana jest dobra. Palna non stop jest wzmacniana, więc pojawi się na nią jakaś kontra. Do tej pory byle palnik z defem wymiatał.

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
17-12-2015 18:33 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
nithrom napisał(a)
Serio uważasz, że mpk5 są lepsze od skorpów, bo dwa epiki dają łącznie 14% szansy na kryta, natomiast skorpy mają 6 ataków więcej?

Ta zmiana jest dobra. Palna non stop jest wzmacniana, więc pojawi się na nią jakaś kontra. Do tej pory byle palnik z defem wymiatał.


Lewiatan który nabija defa za krita był jakimś cieniem szansy że Białas z mega korbą albo piłą nie będzie egzekutorem dla palniaka.
Niestety dzięki tej zmianie gościu z białą 2h rozjedzie palniaka jeszcze łatwiej bo za każdym razem jak dostanie krita to sobie podbije odpaBig Grin
Atakując białasa 2h szczytem marzeń dla palnej będzie remis bo biała siedzi często w pająku i ma morze odpa do którego zostanie wlany ocena odpa z lewiatanaBig Grin

Dobrą zmianą byłoby tylko i wyłącznie nabijanie defa za krita czy pierwotna wersja lewiatana.
Można by ciąć ilość tego defa żeby biała 1h nie była aż tak stratna ale dodawanie odpa z tego talizmanu zrobiło z niego MUST HAVE!
Już nawet mi się nie chce rozpisywać nad tym że ŁM tu najbardziej traci bo maska strachu zjada 2 czerwone runy a lewiatan kolejne dwieBig Grin

__________________
R14 : Brzydall
17-12-2015 18:45 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
nithrom
Emperor


images/avatars/avatar-25496.gif

Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :)
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
Skąd: Kłębkolandia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To i tak już był talizman must have, tyle że teraz palna też dostanie po zadach i nie będą się tak wymądrzać palniaczki z takim jednym łapaczem z forum na czele Smile Talizman ten powinien mieć ograniczony maksymalny przyrost defa i odpy na rundę, wtedy będzie to w porządku talizman, bo o ile na 1v1 to można przymknąć oko, to na 3v3 ten talek tworzy potwory nie do zabicia. Ale propozycja tego już była przeze mnie rzucana Smile

__________________
pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków Smile


PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
17-12-2015 18:48 nithrom jest offline Szukaj postów użytkownika: nithrom Dodaj nithrom do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Różne osoby
Lewiatan


Ogólnie propozycja z zerowaniem bonusu otrzymanego z lewiatana co rundę bardzo mi się podoba.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


14-01-2016 11:51 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Tig
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@Sushi:

ja mam pytanie co z potempem?

Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.

A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.

3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.

Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:

mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu

Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.

Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev.
14-01-2016 12:14
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Tig napisał(a)
@Sushi:

ja mam pytanie co z potempem?

Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.

A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.

3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.

Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:

mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu

Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.

Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev.


czy behemot i kamien to nie sa rozsadne talizmany? furia bestii ma 3 zielone runy...

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
14-01-2016 12:54 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Tig
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
cytat:
Tig napisał(a)
@Sushi:

ja mam pytanie co z potempem?

Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.

A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.

3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.

Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:

mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu

Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.

Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev.


czy behemot i kamien to nie sa rozsadne talizmany? furia bestii ma 3 zielone runy...


nie sa, bo poco mi zasieg, jak zasieg sie potrzebuje to sa szpony wlasnie
14-01-2016 13:18
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Tig napisał(a)
@Sushi:

ja mam pytanie co z potempem?

Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.

A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.

3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.

Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:

mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu

Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.

Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev.


Na razie jest przewidziane tylko to co jest opisane.

Za pozostałe rzeczy zabierzemy się gdy te będą dla nas zadowalające.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


14-01-2016 15:39 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Tig
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
cytat:
Tig napisał(a)
@Sushi:

ja mam pytanie co z potempem?

Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.

A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.

3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.

Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:

mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu

Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.

Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev.


Na razie jest przewidziane tylko to co jest opisane.

Za pozostałe rzeczy zabierzemy się gdy te będą dla nas zadowalające.


Skoro nie jest przewidziane, to uważacie że obecna wersja "Życia i śmerci" jest dobra? Te marne pare HP zużywając aź 3 niebieskie runki na to.

Czym się kierowaliście ustalając ten talizman w takiej formie jakiej jest, chciałbym zobaczyć Wasz punkt widzenia bo jest to dla mnie nie lada zagadka.

Są szpony, ale po ich ostrym ucięciu ludzie będą szukać alternatyw, a drugi rasowy talek w chwili obecnej na prawdę jest do bani !!
19-01-2016 15:55
searcher
Najlepszy gracz BW 2015


images/avatars/avatar-25504.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Tig napisał(a)
Skoro nie jest przewidziane, to uważacie że obecna wersja "Życia i śmerci" jest dobra? Te marne pare HP zużywając aź 3 niebieskie runki na to.

Czym się kierowaliście ustalając ten talizman w takiej formie jakiej jest, chciałbym zobaczyć Wasz punkt widzenia bo jest to dla mnie nie lada zagadka.

Są szpony, ale po ich ostrym ucięciu ludzie będą szukać alternatyw, a drugi rasowy talek w chwili obecnej na prawdę jest do bani !!

żartujesz sobie? marne parę hp? +150% hp, to jest marne hp? mając 1700 hp, dostajesz 2550. 1700+2550=4250 +1500 z abso = 5750.

2550 to jest marne parę hp? a im większy lvl, tym więcej...

ja rozumiem, że kogoś może boleć, że przez to nie da się używać ziza i cichego, tylko jedno z tych dwóch, ale to jest ponad 2k hp.

2550 hp + ziz/cichy, to super kombinacja, a nie do bani.

__________________
Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!
19-01-2016 16:22 searcher jest offline Szukaj postów użytkownika: searcher Dodaj searcher do Listy kontaktów
Tig
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
searcher napisał(a)
cytat:
Tig napisał(a)
Skoro nie jest przewidziane, to uważacie że obecna wersja "Życia i śmerci" jest dobra? Te marne pare HP zużywając aź 3 niebieskie runki na to.

Czym się kierowaliście ustalając ten talizman w takiej formie jakiej jest, chciałbym zobaczyć Wasz punkt widzenia bo jest to dla mnie nie lada zagadka.

Są szpony, ale po ich ostrym ucięciu ludzie będą szukać alternatyw, a drugi rasowy talek w chwili obecnej na prawdę jest do bani !!

żartujesz sobie? marne parę hp? +150% hp, to jest marne hp? mając 1700 hp, dostajesz 2550. 1700+2550=4250 +1500 z abso = 5750.

2550 to jest marne parę hp? a im większy lvl, tym więcej...

ja rozumiem, że kogoś może boleć, że przez to nie da się używać ziza i cichego, tylko jedno z tych dwóch, ale to jest ponad 2k hp.

2550 hp + ziz/cichy, to super kombinacja, a nie do bani.


To jak już taki dokładny jesteś to wylicz sobie inne talizmany na 4 levelu, jaki dadzą boost do damage itd i postaw kolo tego te marne 2,5k hp

Nikt tego nie wybierze !! Bo się to nie będzie kalkulować.
19-01-2016 16:46
searcher
Najlepszy gracz BW 2015


images/avatars/avatar-25504.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

2550 to było wyliczone na bazie jakiegoś malucha.

bh, rank 3 na dziś bazowo ma 2400 hp, ten talek daje mu na 4 poziomie: +3600 hp. ani te 2,5 ani ponad 3k hp nie jest marne. tego będzie używało więcej osób niż jednostki. te hp z poziomu na poziom tylko rośnie.

i jak wiadomo da się używać do tego jednego z tych dwóch talków: ziz, cichy. więc inwalidzko tłumaczysz, bo talek jest kozak

edyta: chętnie przygarnę to hp do talizmanu potęga mocy, z jednoczesnym przypisaniem talka do mocy krwi Big Grin

__________________
Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez searcher: 19-01-2016 17:56.

19-01-2016 17:11 searcher jest offline Szukaj postów użytkownika: searcher Dodaj searcher do Listy kontaktów
Tig
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
searcher napisał(a)
2550 to było wyliczone na bazie jakiegoś malucha.

bh, rank 3 na dziś bazowo ma 2400 hp, ten talek daje mu na 4 poziomie: +3600 hp. ani te 2,5 ani ponad 3k hp nie jest marne. tego będzie używało więcej osób niż jednostki. te hp z poziomu na poziom tylko rośnie.

i jak wiadomo da się używać do tego jednego z tych dwóch talków: ziz, cichy. więc inwalidzko tłumaczysz, bo talek jest kozak

edyta: chętnie przygarnę to hp do talizmanu potęga mocy, z jednoczesnym przypisaniem talka do mocy krwi Big Grin


inwalidzko? pokazalem przyklad dla sredniego gracza, ze srednim sprzetem

a nie sytuacje hipotetyczna za 2-3 lata i 4lev talki, do tego czasu zmienia wszystko i znerfia jeszcze 10 razy przynajmniej

ale widze ze Ty to masz jakas awersje do ludzi, jak tylko ktos ma inne zdanie niz tY

Ja koncze rozmowe bo szczerze nie widze jej celowosci, jakos wpisy Sushiego jasno mowia robimy co mamy w planach a Wasze zdanie nas intereseuje tak samo jak zeszloroczny snieg.

Tyle z mojej strony.
19-01-2016 18:03
searcher
Najlepszy gracz BW 2015


images/avatars/avatar-25504.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Tig napisał(a)
inwalidzko?

tak mi się kojarzy pisanie w stylu:
cytat:
Tig napisał(a)
potempem

cytat:
Tig napisał(a)
Śmierciom

oraz wzgardzenie kilkoma k hp


cytat:
Tig napisał(a)
a nie sytuacje hipotetyczna za 2-3 lata i 4lev talki, do tego czasu zmienia wszystko i znerfia jeszcze 10 razy przynajmniej

ludzie mają już talki 3lvl, poza tym to nie są przypuszczalne wartości, tylko faktyczne. przecież to majestat, tak majestat Big Grin

cytat:
Tig napisał(a)
Tyle z mojej strony.

głęboko w to wierzę Big Grin

__________________
Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!
19-01-2016 18:18 searcher jest offline Szukaj postów użytkownika: searcher Dodaj searcher do Listy kontaktów
Tig
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@searcher

Pokuszę się wyjątkowo o poprawną polszczyznę i polskie znaki.

Wrzuć linki tych super potępienców z 3lev talkami którzy używają "życie i śmierć" bo to taki super talizman że wszystkie inne się chowają. Chętnie zobaczę jak to się sprawuje.

Z góry dzięki Smile
19-01-2016 18:40
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Albano napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)

2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).
...


Czy ktoś to w ogóle liczył dla palnej na silinki N2?

Jeżeli jakiś palniak ma 28 ataków ze skorpionów i 50% krita to trafiając przeciwnika przez 3 rundy nabije mu 3*28*50%*14=588 odporności.
Czy to aby nie przegięcie?
Mam rozumieć że palniaki mają teraz szukać na KW ujemnych bonusów do krita żeby kontrować lewiatana?


Tak jak w mojej propozycji tyczącej maski strachu w moim poście wyżej.
Może niech lewiatan też dodaje odporność tylko do końca każdej rundy?
Na początku każdej rundy reset odporności. Smile
17-12-2015 16:51 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
barti93
Emperor


Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX
Kraina: Necropolia II
Skąd: Warszawa

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Albano napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
1. Mob nr 11 zostanie odblokowany w puli dostępnych mobów wraz z nowymi atakami specjalnymi.


2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).

Poziom 1
Obrona: M:+5 N2:+5 N1: +3
Odporność: M:+5 N2:+3 N1:+2

Poziom 2
Obrona: M:+10 N2:+10 N1: +6
Odporność: M:+10 N2:+6 N1:+4

Poziom 3
Obrona: M:+25 N2:+20 N1: +9
Odporność: M:+15 N2:+10 N1:+6

Poziom 4
Obrona: M:+30 N2:+26 N1: +12
Odporność: M:+20 N2:+14 N1:+8

Bonus do PŻ pozostanie bez zmian


Czy ktoś to w ogóle liczył dla palnej na silinki N2?

Jeżeli jakiś palniak ma 28 ataków ze skorpionów i 50% krita to trafiając przeciwnika przez 3 rundy nabije mu 3*28*50%*14=588 odporności.
Czy to aby nie przegięcie?
Mam rozumieć że palniaki mają teraz szukać na KW ujemnych bonusów do krita żeby kontrować lewiatana?



Ja to widzę bardziej tak, że na 3vs3 palniak wbije skórę bestii a w niej masz ignor obrony, więc trochę to się wyrównuje ale i tak strasznie dużo odporności będzie z lewiatana, a odporność u palniaka robi już dużą siekę z dmgu, szczególnie to widać na drugiej mapie ekspedycyjnej gdzie moby mają po 250-300+ odporności.

cytat:
misio86 napisał(a)
No i nerf Szponów wreszcie wypłakany. Za mocne i za mocne, tylko narzekać potraficie. Potęp znów będzie najgorszą rasą, a zapowiadało się naprawdę nieźle.
Dmg przy talku na 4 lvl, będzie taki sam, jak teraz na lvl 2. Gratulacje pomysłu.


_________________

R7 - Black Death


I prawidłowo, jak do zasięgu to i tak za dużo dmgu dostaje w porównaniu do innych talków.

__________________

r3 barthi

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez barti93: 17-12-2015 21:28.

17-12-2015 21:27 barti93 jest offline Szukaj postów użytkownika: barti93 Dodaj barti93 do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

w lewiatanie def zwiekszony zostal przez trafienie krytyczne co zupelnie na nekro wylo nie potrzebne z punktu widzenia wz...ja rozumiem ze powinien zostac przyciety ale nie w ten sposob... wczesniej dzieki evolucji mozna bylo zrobic sobie np polaczenie aura bestii + lewiatan co bylo samo w sobie fajne i dzieki temu talizman aury byl grywalny... teraz w sumie talizman jest glownie mijany przez biala 1h i chyba o to chodzilo... niby dzialanie lepsze to wz utracil...

jednak...

sam talizman aury zostal ciekawie zbostowany i uwazam ze w koncu jest bardzo grywalny! na pewno bede z niego korzystal w polaczeniu z behemotem jednak grywalny jest tylko na 3 i 4 lvl...

ale grywalny...

reszta raczej na plus

bardzo ciekawy talizman ssaka! WIELKIE BRAWO ZA NIEGO!!!!!!!!!!!

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile
17-12-2015 22:11 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
barti93 napisał(a)

I prawidłowo, jak do zasięgu to i tak za dużo dmgu dostaje w porównaniu do innych talków.

ssak na nowym tali dostaje dużo więcej
furia bestii, acz tylko białej, daje więcej

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

17-12-2015 22:31 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
Strony (14): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH