SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
1. Mob nr 11 zostanie odblokowany w puli dostępnych mobów wraz z nowymi atakami specjalnymi.
2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).
Poziom 1
Obrona: M:+5 N2:+5 N1: +3
Odporność: M:+5 N2:+3 N1:+2
Poziom 2
Obrona: M:+10 N2:+10 N1: +6
Odporność: M:+10 N2:+6 N1:+4
Poziom 3
Obrona: M:+25 N2:+20 N1: +9
Odporność: M:+15 N2:+10 N1:+6
Poziom 4
Obrona: M:+30 N2:+26 N1: +12
Odporność: M:+20 N2:+14 N1:+8
Bonus do PŻ pozostanie bez zmian.
3. ZIZ
Poziom 4.
- modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego z broni 2h +5% za każdy zadany cios krytyczny
- modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego z broni 1h +2,5% za każdy zadany cios krytyczny
4. Aura Bestii.
Otrzyma efekt dodatkowy:
Poziom 1.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,25% ignorowania obrony
Poziom 2.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,5% ignorowania obrony
Poziom 3.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,75% ignorowania obrony
Poziom 4.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 1,0% ignorowania obrony
5. Maska strachu.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1,5 (zaokrąglone w dół)
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
6. Szpony Nocy.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 4
7. Otchłań Ciszy.
Poziom 1.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 2% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 1 raz na rundę.
Poziom 2.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 2,5% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 2 raz na rundę.
Poziom 3.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 3,0% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 3 raz na rundę.
Poziom 4.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 4,0% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 4 raz na rundę.
W przypadku ataków obszarowych:
Poziom 1.
Chroni maksymalnie 1 gracza
Poziom 2.
Chroni maksymalnie 2 graczy
Poziom 3.
Chroni maksymalnie 3 graczy
Poziom 4.
Chroni maksymalnie 4 graczy
Każdy gracz ochroniony zużywa 1 "ochronę".
Czyli w przypadku walki 3 graczy vs Mob użycie talizmanu na poziomie 4 ochroni wszystkich przed 1 atakiem obszarowym oraz pozostanie jeszcze 1 "ochrona" na inny atak specjalny z danej rundy.
8. Cichy łowca/Pieśń krwi.
Nad zmianami w talizmanach Kultysty na razie trwają pracę. Jak tylko ustalimy ich ostateczną postać to ten wpis zostanie zaktualizowany. (prosimy o cierpliwość).
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
17-12-2015 12:15 |
|
|
|
rasad
Member
Data rejestracji: 21-10-2010
Postów: 45
Kraina: Moria III
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
5. Maska strachu.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1,5 (zaokrąglone w dół)
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
6. Szpony Nocy.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 4
|
Oczywiste jest że potmep nie może wbić więcej dmg niż łapacz...
cytat: |
twardy napisał(a)
szpony nocy = zasieg + dmg = kuriozum
|
majek = hp + dmg = jest ok
|
|
17-12-2015 13:17 |
|
|
|
mpower
Full Member
Data rejestracji: 28-07-2012
Postów: 69
Klan: Demony Świtu Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
7. Otchłań Ciszy.
Poziom 1.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 2% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 1 raz na rundę.
Poziom 2.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 2,5% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 2 raz na rundę.
Poziom 3.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 3,0% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 3 raz na rundę.
Poziom 4.
Każdy poziom arkana Cisza Krwi daje 4,0% szansy zablokowania ataku specjalnego przeciwnika ekspedycyjnego (max 100%), działa 4 raz na rundę.
W przypadku ataków obszarowych:
Poziom 1.
Chroni maksymalnie 1 gracza
Poziom 2.
Chroni maksymalnie 2 graczy
Poziom 3.
Chroni maksymalnie 3 graczy
Poziom 4.
Chroni maksymalnie 4 graczy
Każdy gracz ochroniony zużywa 1 "ochronę".
Czyli w przypadku walki 3 graczy vs Mob użycie talizmanu na poziomie 4 ochroni wszystkich przed 1 atakiem obszarowym oraz pozostanie jeszcze 1 "ochrona" na inny atak specjalny z danej rundy.
|
Pytanie moje brzmi: czy w przypadku specjali obszarowych też są szanse % na "ochronę"? Analogicznie do blokowania specjali "zwykłych? Czy działanie jest jakieś inne, a jeśli jest inne, to jaka jest mechanika działania?
__________________ R5 - mimoz
R19 - Mimoz
|
|
17-12-2015 14:04 |
|
|
|
krax12
Viking
Data rejestracji: 02-07-2007
Postów: 608
Klan: ~MK~ Kraina: Necropolia V Skąd: Z dalekiej Łajby (Ódź)
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
4. Aura Bestii.
Otrzyma efekt dodatkowy:
Poziom 1.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,25% ignorowania obrony
Poziom 2.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,5% ignorowania obrony
Poziom 3.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,75% ignorowania obrony
Poziom 4.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 1,0% ignorowania obrony
. |
łapacz 114lv talki 2lv
wbijam 72sb, nie posiadam ewo do krwi, czyli 36% ignora
36%+10% blacha za moba+ 10% blacha za kronka+ umag (słaby) 8%+ jednoraz 15% +5 % z czerwonych run+ 4% z mojego defa=88
niestety ewo nie posiadam, ale osiągnięcie 100% ignora to pestka. taki był cel?
co ciekawe bez wbijania ewo można odpalić łącznie z cichym łowcą
.
dodatkowo czemu arkan obronny, ma dostać coś do ataku? na areny 3 3 super sprawa.
Według mnie, nieprzemyślany pomysł.
__________________ Mhael
|
|
17-12-2015 14:26 |
|
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
8. Cichy łowca/Pieśń krwi.
Nad zmianami w talizmanach Kultysty na razie trwają pracę. Jak tylko ustalimy ich ostateczną postać to ten wpis zostanie zaktualizowany. (prosimy o cierpliwość). |
ew możecie zmienić, żeby arkana krew życia działały równie z talizmanem pieśń krwii
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
17-12-2015 14:54 |
|
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
3. ZIZ
Poziom 4.
- modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego z broni 2h +5% za każdy zadany cios krytyczny
- modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego z broni 1h +2,5% za każdy zadany cios krytyczny
|
up dalej daje to duzo wieksza korzysc dla 1h niz dla 2h ale zmiana w dobra strone - do dalszego nerfu dla 1h
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
4. Aura Bestii.
Otrzyma efekt dodatkowy:
Poziom 1.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,25% ignorowania obrony
Poziom 2.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,5% ignorowania obrony
Poziom 3.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 0,75% ignorowania obrony
Poziom 4.
Za każdy poziom Skóry Bestii otrzymasz 1,0% ignorowania obrony
|
moze byc ciekawe - ale zapewne jak juz zbiore set pod te arkana i go wbije ajkos rozsadnie to cos zmienicie ....
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
5. Maska strachu.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1,5 (zaokrąglone w dół)
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Maska Kaliguli zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
|
troszke rozsmieszaja mnie posty o tym jak to lapacz dostal boosta
ludzie - do tej pory nie widzialem zadnego lapacza uzywajacego tego talizmanu (mowa o r17) ale moze ktos to robi
kiedy mozna uzyc hmmmm:
- arena - dlaje bede wbijal zwinke bo jako bialas 2h MUSZE podniesc ini, plus zeby trafiac w biala 1h (jako ze gram cr to i ciezko z zasiegiem na berki 2h)
- pvp - i tak wbiaj zawsze wplywy wiec teoretycznie moge sie przestawic - aha zeby nie bylo ze cos zyskuje - uijam wszystkich dostepnych na serwie bez tego nowego talizmanu choc na niektorych musze wbic pare majtka ale tez nie zawsze
- ekspy - ewentualnie tylko na moby co mam zasieg pelny a nie ma ich duzo - juz szyciej chyba pomysle o wbijaniu skory bestii bo to da mi duzo wiekszego boosta do dmgu - na cmentarz musze wbijac prawie cale arkana zwinki, na drzewo mimo wszytsko majtek i tak bym dalej wbijal bo tam hp jest istotne z rcji na kryty moba - czesto z majtkiem przezyje kryta wiec jest to istotne bardziej niz dodatkowy dmg wg mnie choc trzeba by bylo sprawdzic, a i na drzewie dalej nie siegam tych najwiekszych...
- kw - buhahah - bez ini z zwiny w arkanach w wiekszosci kw nawet nie atakuje wiec nawet nie zaczynajcie ....
cytat: |
Originally posted by SushiMaker
6. Szpony Nocy.
Poziom 1.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 1
Poziom 2.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 2
Poziom 3.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 3
Poziom 4.
Każde 2 poziomu arkana Nocny Łowca zwiększają obrażenia wszystkich broni o 4
|
hmm nie wiem nie sprawdzalem to sie nie wypowiem ale porownywanie tego do talizmanu z wplywami lapacza jest bez sensu i tyle
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez kacik: 17-12-2015 15:17.
|
|
17-12-2015 15:11 |
|
|
| |
|
AndrzejStrzelba
Newbie
Data rejestracji: 04-02-2014
Postów: 4
Kraina: Necropolia VII; Necropolia X Skąd: Mazury
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
No to teraz czuje się oszukany .. potępiłem się szpony nocy BYŁY spoko .. teraz Potep to szajs bez szans .. i tak dostaje zawsze od 2h i dystansu .. niekiedy wygrywa z inną palna (różnica sposta) .. teraz będzie popychadłem
__________________
|
|
17-12-2015 16:06 |
|
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
1. Mob nr 11 zostanie odblokowany w puli dostępnych mobów wraz z nowymi atakami specjalnymi.
2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).
Poziom 1
Obrona: M:+5 N2:+5 N1: +3
Odporność: M:+5 N2:+3 N1:+2
Poziom 2
Obrona: M:+10 N2:+10 N1: +6
Odporność: M:+10 N2:+6 N1:+4
Poziom 3
Obrona: M:+25 N2:+20 N1: +9
Odporność: M:+15 N2:+10 N1:+6
Poziom 4
Obrona: M:+30 N2:+26 N1: +12
Odporność: M:+20 N2:+14 N1:+8
Bonus do PŻ pozostanie bez zmian |
Czy ktoś to w ogóle liczył dla palnej na silinki N2?
Jeżeli jakiś palniak ma 28 ataków ze skorpionów i 50% krita to trafiając przeciwnika przez 3 rundy nabije mu 3*28*50%*14=588 odporności.
Czy to aby nie przegięcie?
Mam rozumieć że palniaki mają teraz szukać na KW ujemnych bonusów do krita żeby kontrować lewiatana?
__________________ R14 : Brzydall
|
|
17-12-2015 16:37 |
|
|
|
MadMac
Triple Ace
Data rejestracji: 25-05-2009
Postów: 181
Kraina: Necropolia VIII
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
Albano napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
1. Mob nr 11 zostanie odblokowany w puli dostępnych mobów wraz z nowymi atakami specjalnymi.
2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).
Poziom 1
Obrona: M:+5 N2:+5 N1: +3
Odporność: M:+5 N2:+3 N1:+2
Poziom 2
Obrona: M:+10 N2:+10 N1: +6
Odporność: M:+10 N2:+6 N1:+4
Poziom 3
Obrona: M:+25 N2:+20 N1: +9
Odporność: M:+15 N2:+10 N1:+6
Poziom 4
Obrona: M:+30 N2:+26 N1: +12
Odporność: M:+20 N2:+14 N1:+8
Bonus do PŻ pozostanie bez zmian |
Czy ktoś to w ogóle liczył dla palnej na silinki N2?
Jeżeli jakiś palniak ma 28 ataków ze skorpionów i 50% krita to trafiając przeciwnika przez 3 rundy nabije mu 3*28*50%*14=588 odporności.
Czy to aby nie przegięcie?
Mam rozumieć że palniaki mają teraz szukać na KW ujemnych bonusów do krita żeby kontrować lewiatana? |
zaczelo cie bolec ze lewiatan nie bedzie blokowal tylko bialej ale i ciebie? Dawno bylo pisalem ze biala 1h nie miala sie szans przebic przez lewiatana, teraz jest oslabiony ale i tak zblokuje wszystkich. Przynajmniej sprawiedliwie bedzie.
__________________ R11: Lyana
|
|
17-12-2015 16:49 |
|
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
MadMac napisał(a)
zaczelo cie bolec ze lewiatan nie bedzie blokowal tylko bialej ale i ciebie? Dawno bylo pisalem ze biala 1h nie miala sie szans przebic przez lewiatana, teraz jest oslabiony ale i tak zblokuje wszystkich. Przynajmniej sprawiedliwie bedzie. |
Jest spora różnica w zasięgu i dmg między palną pozostałymi rodzajami broni!
Skoro jednak odporność ma być doliczana w za trafienie krytyczne to nie pozostaje nic innego jak zarzucenie wbijania gruczołów przy palnej oraz stosowanie skorków zamiast mp5k!
Uwala to grę bardzo wielu osobom ale to nie pierwszy raz więc nie ma się czemu dziwić!
Trzeba będzie umagi do krita wymienić na umagi do dmg i tyle!
/Piszę o necro 2 więc niech mi tu moriowcy nie komentują/
__________________ R14 : Brzydall
|
|
17-12-2015 18:13 |
|
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
Albano napisał(a)
cytat: |
MadMac napisał(a)
zaczelo cie bolec ze lewiatan nie bedzie blokowal tylko bialej ale i ciebie? Dawno bylo pisalem ze biala 1h nie miala sie szans przebic przez lewiatana, teraz jest oslabiony ale i tak zblokuje wszystkich. Przynajmniej sprawiedliwie bedzie. |
Jest spora różnica w zasięgu i dmg między palną pozostałymi rodzajami broni!
Skoro jednak odporność ma być doliczana w za trafienie krytyczne to nie pozostaje nic innego jak zarzucenie wbijania gruczołów przy palnej oraz stosowanie skorków zamiast mp5k!
Uwala to grę bardzo wielu osobom ale to nie pierwszy raz więc nie ma się czemu dziwić!
Trzeba będzie umagi do krita wymienić na umagi do dmg i tyle!
/Piszę o necro 2 więc niech mi tu moriowcy nie komentują/ |
Serio uważasz, że mpk5 są lepsze od skorpów, bo dwa epiki dają łącznie 14% szansy na kryta, natomiast skorpy mają 6 ataków więcej?
Ta zmiana jest dobra. Palna non stop jest wzmacniana, więc pojawi się na nią jakaś kontra. Do tej pory byle palnik z defem wymiatał.
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
17-12-2015 18:33 |
|
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
nithrom napisał(a)
Serio uważasz, że mpk5 są lepsze od skorpów, bo dwa epiki dają łącznie 14% szansy na kryta, natomiast skorpy mają 6 ataków więcej?
Ta zmiana jest dobra. Palna non stop jest wzmacniana, więc pojawi się na nią jakaś kontra. Do tej pory byle palnik z defem wymiatał. |
Lewiatan który nabija defa za krita był jakimś cieniem szansy że Białas z mega korbą albo piłą nie będzie egzekutorem dla palniaka.
Niestety dzięki tej zmianie gościu z białą 2h rozjedzie palniaka jeszcze łatwiej bo za każdym razem jak dostanie krita to sobie podbije odpa
Atakując białasa 2h szczytem marzeń dla palnej będzie remis bo biała siedzi często w pająku i ma morze odpa do którego zostanie wlany ocena odpa z lewiatana
Dobrą zmianą byłoby tylko i wyłącznie nabijanie defa za krita czy pierwotna wersja lewiatana.
Można by ciąć ilość tego defa żeby biała 1h nie była aż tak stratna ale dodawanie odpa z tego talizmanu zrobiło z niego MUST HAVE!
Już nawet mi się nie chce rozpisywać nad tym że ŁM tu najbardziej traci bo maska strachu zjada 2 czerwone runy a lewiatan kolejne dwie
__________________ R14 : Brzydall
|
|
17-12-2015 18:45 |
|
|
|
nithrom
Emperor
Data rejestracji: 19-05-2008
Postów: 1.130
Klan: Fajny :) Kraina: Necropolia V; Necropolia VII Skąd: Kłębkolandia
|
|
To i tak już był talizman must have, tyle że teraz palna też dostanie po zadach i nie będą się tak wymądrzać palniaczki z takim jednym łapaczem z forum na czele
Talizman ten powinien mieć ograniczony maksymalny przyrost defa i odpy na rundę, wtedy będzie to w porządku talizman, bo o ile na 1v1 to można przymknąć oko, to na 3v3 ten talek tworzy potwory nie do zabicia. Ale propozycja tego już była przeze mnie rzucana
__________________ pokemony to złodzieje, przerasta ich znalezienie własnych avków
PS. Nazwij złodziejem złodzieja- w oczach kolorków z forum to zasługuje na warna, bo obraża to kogoś, kto ukradł. Nawet jak masz ku temu podstawy xD
|
|
17-12-2015 18:48 |
|
|
|
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
Autor tematu
|
|
|
14-01-2016 11:51 |
|
|
|
Tig Niezarejestrowany
|
|
@Sushi:
ja mam pytanie co z potempem?
Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.
A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.
3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.
Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:
mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu
Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.
Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev.
|
|
14-01-2016 12:14 |
|
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Tig napisał(a)
@Sushi:
ja mam pytanie co z potempem?
Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.
A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.
3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.
Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:
mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu
Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.
Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev. |
czy behemot i kamien to nie sa rozsadne talizmany? furia bestii ma 3 zielone runy...
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
14-01-2016 12:54 |
|
|
|
Tig Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
Tig napisał(a)
@Sushi:
ja mam pytanie co z potempem?
Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.
A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.
3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.
Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:
mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu
Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.
Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev. |
czy behemot i kamien to nie sa rozsadne talizmany? furia bestii ma 3 zielone runy... |
nie sa, bo poco mi zasieg, jak zasieg sie potrzebuje to sa szpony wlasnie
|
|
14-01-2016 13:18 |
|
|
|
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
Autor tematu
|
|
cytat: |
Tig napisał(a)
@Sushi:
ja mam pytanie co z potempem?
Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.
A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.
3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.
Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:
mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu
Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.
Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev. |
Na razie jest przewidziane tylko to co jest opisane.
Za pozostałe rzeczy zabierzemy się gdy te będą dla nas zadowalające.
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
14-01-2016 15:39 |
|
|
|
Tig Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
Tig napisał(a)
@Sushi:
ja mam pytanie co z potempem?
Szpony chcecie ciąć, czy to słuszne czy nie zdania są podzielone.
A co z "Życiem i Śmierciom" rozpatrujecie jakąś zmiane w tym talku? W chwili obecnej jest nie grywalny totalnie. Potemp wybiera alb SN albo jakieś talki innych ras.
3 niebieski runki w nim to praktycznie zero możliwości dodania czegokolwiek rozsądnego i przydatnego ponad to ŻiŚ, zarówno teraz jak i w chwili odblokowania czwartej niebieskiej runki.
Potepm miał problem z hp, no to jest talek do niego, tylko że pare hp nie czyni z niego wiosny, dla przykładu:
mam 100lev, komora na 4, szamanów nie mamy jeszcze dsk5, mały klan no ale 1 lev tego tego talka daje mi raptem 400hp z groszami jeśli dobrze pamiętam, to chyba troszke mało z perspektywy nawet wbicia za 2 lata 4levelu
Jak dla mnie tu coś trzeba z tym zrobić.
Zamiencie troszke kolorki w tych runkach tu albo dodajcie więcej % nie wiem ale coś trzeba zrobić żeby to mialo sens. Poczawszy od 1lev tego talka jak i na 4lev. |
Na razie jest przewidziane tylko to co jest opisane.
Za pozostałe rzeczy zabierzemy się gdy te będą dla nas zadowalające. |
Skoro nie jest przewidziane, to uważacie że obecna wersja "Życia i śmerci" jest dobra? Te marne pare HP zużywając aź 3 niebieskie runki na to.
Czym się kierowaliście ustalając ten talizman w takiej formie jakiej jest, chciałbym zobaczyć Wasz punkt widzenia bo jest to dla mnie nie lada zagadka.
Są szpony, ale po ich ostrym ucięciu ludzie będą szukać alternatyw, a drugi rasowy talek w chwili obecnej na prawdę jest do bani !!
|
|
19-01-2016 15:55 |
|
|
|
searcher
Najlepszy gracz BW 2015
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII
|
|
cytat: |
Tig napisał(a)
Skoro nie jest przewidziane, to uważacie że obecna wersja "Życia i śmerci" jest dobra? Te marne pare HP zużywając aź 3 niebieskie runki na to.
Czym się kierowaliście ustalając ten talizman w takiej formie jakiej jest, chciałbym zobaczyć Wasz punkt widzenia bo jest to dla mnie nie lada zagadka.
Są szpony, ale po ich ostrym ucięciu ludzie będą szukać alternatyw, a drugi rasowy talek w chwili obecnej na prawdę jest do bani !! |
żartujesz sobie? marne parę hp? +150% hp, to jest marne hp? mając 1700 hp, dostajesz 2550. 1700+2550=4250 +1500 z abso = 5750.
2550 to jest marne parę hp? a im większy lvl, tym więcej...
ja rozumiem, że kogoś może boleć, że przez to nie da się używać ziza i cichego, tylko jedno z tych dwóch, ale to jest ponad 2k hp.
2550 hp + ziz/cichy, to super kombinacja, a nie do bani.
__________________ Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!
|
|
19-01-2016 16:22 |
|
|
|
Tig Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
searcher napisał(a)
cytat: |
Tig napisał(a)
Skoro nie jest przewidziane, to uważacie że obecna wersja "Życia i śmerci" jest dobra? Te marne pare HP zużywając aź 3 niebieskie runki na to.
Czym się kierowaliście ustalając ten talizman w takiej formie jakiej jest, chciałbym zobaczyć Wasz punkt widzenia bo jest to dla mnie nie lada zagadka.
Są szpony, ale po ich ostrym ucięciu ludzie będą szukać alternatyw, a drugi rasowy talek w chwili obecnej na prawdę jest do bani !! |
żartujesz sobie? marne parę hp? +150% hp, to jest marne hp? mając 1700 hp, dostajesz 2550. 1700+2550=4250 +1500 z abso = 5750.
2550 to jest marne parę hp? a im większy lvl, tym więcej...
ja rozumiem, że kogoś może boleć, że przez to nie da się używać ziza i cichego, tylko jedno z tych dwóch, ale to jest ponad 2k hp.
2550 hp + ziz/cichy, to super kombinacja, a nie do bani. |
To jak już taki dokładny jesteś to wylicz sobie inne talizmany na 4 levelu, jaki dadzą boost do damage itd i postaw kolo tego te marne 2,5k hp
Nikt tego nie wybierze !! Bo się to nie będzie kalkulować.
|
|
19-01-2016 16:46 |
|
|
| |
|
Tig Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
searcher napisał(a)
2550 to było wyliczone na bazie jakiegoś malucha.
bh, rank 3 na dziś bazowo ma 2400 hp, ten talek daje mu na 4 poziomie: +3600 hp. ani te 2,5 ani ponad 3k hp nie jest marne. tego będzie używało więcej osób niż jednostki. te hp z poziomu na poziom tylko rośnie.
i jak wiadomo da się używać do tego jednego z tych dwóch talków: ziz, cichy. więc inwalidzko tłumaczysz, bo talek jest kozak
edyta: chętnie przygarnę to hp do talizmanu potęga mocy, z jednoczesnym przypisaniem talka do mocy krwi
|
inwalidzko? pokazalem przyklad dla sredniego gracza, ze srednim sprzetem
a nie sytuacje hipotetyczna za 2-3 lata i 4lev talki, do tego czasu zmienia wszystko i znerfia jeszcze 10 razy przynajmniej
ale widze ze Ty to masz jakas awersje do ludzi, jak tylko ktos ma inne zdanie niz tY
Ja koncze rozmowe bo szczerze nie widze jej celowosci, jakos wpisy Sushiego jasno mowia robimy co mamy w planach a Wasze zdanie nas intereseuje tak samo jak zeszloroczny snieg.
Tyle z mojej strony.
|
|
19-01-2016 18:03 |
|
|
|
searcher
Najlepszy gracz BW 2015
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII
|
|
cytat: |
Tig napisał(a)
inwalidzko? |
tak mi się kojarzy pisanie w stylu:
cytat: |
Tig napisał(a)
potempem |
cytat: |
Tig napisał(a)
Śmierciom |
oraz wzgardzenie kilkoma k hp
cytat: |
Tig napisał(a)
a nie sytuacje hipotetyczna za 2-3 lata i 4lev talki, do tego czasu zmienia wszystko i znerfia jeszcze 10 razy przynajmniej |
ludzie mają już talki 3lvl, poza tym to nie są przypuszczalne wartości, tylko faktyczne. przecież to majestat, tak majestat
cytat: |
Tig napisał(a)
Tyle z mojej strony. |
głęboko w to wierzę
__________________ Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!
|
|
19-01-2016 18:18 |
|
|
|
Tig Niezarejestrowany
|
|
@searcher
Pokuszę się wyjątkowo o poprawną polszczyznę i polskie znaki.
Wrzuć linki tych super potępienców z 3lev talkami którzy używają "życie i śmierć" bo to taki super talizman że wszystkie inne się chowają. Chętnie zobaczę jak to się sprawuje.
Z góry dzięki
|
|
19-01-2016 18:40 |
|
|
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
Albano napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).
...
|
Czy ktoś to w ogóle liczył dla palnej na silinki N2?
Jeżeli jakiś palniak ma 28 ataków ze skorpionów i 50% krita to trafiając przeciwnika przez 3 rundy nabije mu 3*28*50%*14=588 odporności.
Czy to aby nie przegięcie?
Mam rozumieć że palniaki mają teraz szukać na KW ujemnych bonusów do krita żeby kontrować lewiatana? |
Tak jak w mojej propozycji tyczącej maski strachu w moim poście wyżej.
Może niech lewiatan też dodaje odporność tylko do końca każdej rundy?
Na początku każdej rundy reset odporności.
|
|
17-12-2015 16:51 |
|
|
|
barti93
Emperor
Data rejestracji: 20-01-2012
Postów: 1.333
Klan: KoDeX Kraina: Necropolia II Skąd: Warszawa
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
Albano napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
1. Mob nr 11 zostanie odblokowany w puli dostępnych mobów wraz z nowymi atakami specjalnymi.
2. Lewiatan:
- serwery nekro: przywrócone zostanie działanie przy otrzymaniu trafienia krytycznego (na Morii pozostanie bez zmian)
- działanie lewiatana będzie podzielone na obronę (która działa tylko na bronie białe i dystansowe oraz odporność, która działa na wszystkie bronie w tym palne).
Poziom 1
Obrona: M:+5 N2:+5 N1: +3
Odporność: M:+5 N2:+3 N1:+2
Poziom 2
Obrona: M:+10 N2:+10 N1: +6
Odporność: M:+10 N2:+6 N1:+4
Poziom 3
Obrona: M:+25 N2:+20 N1: +9
Odporność: M:+15 N2:+10 N1:+6
Poziom 4
Obrona: M:+30 N2:+26 N1: +12
Odporność: M:+20 N2:+14 N1:+8
Bonus do PŻ pozostanie bez zmian |
Czy ktoś to w ogóle liczył dla palnej na silinki N2?
Jeżeli jakiś palniak ma 28 ataków ze skorpionów i 50% krita to trafiając przeciwnika przez 3 rundy nabije mu 3*28*50%*14=588 odporności.
Czy to aby nie przegięcie?
Mam rozumieć że palniaki mają teraz szukać na KW ujemnych bonusów do krita żeby kontrować lewiatana? |
Ja to widzę bardziej tak, że na 3vs3 palniak wbije skórę bestii a w niej masz ignor obrony, więc trochę to się wyrównuje ale i tak strasznie dużo odporności będzie z lewiatana, a odporność u palniaka robi już dużą siekę z dmgu, szczególnie to widać na drugiej mapie ekspedycyjnej gdzie moby mają po 250-300+ odporności.
cytat: |
misio86 napisał(a)
No i nerf Szponów wreszcie wypłakany. Za mocne i za mocne, tylko narzekać potraficie. Potęp znów będzie najgorszą rasą, a zapowiadało się naprawdę nieźle.
Dmg przy talku na 4 lvl, będzie taki sam, jak teraz na lvl 2. Gratulacje pomysłu.
_________________
R7 - Black Death |
I prawidłowo, jak do zasięgu to i tak za dużo dmgu dostaje w porównaniu do innych talków.
__________________
r3 barthi
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez barti93: 17-12-2015 21:28.
|
|
17-12-2015 21:27 |
|
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
w lewiatanie def zwiekszony zostal przez trafienie krytyczne co zupelnie na nekro wylo nie potrzebne z punktu widzenia wz...ja rozumiem ze powinien zostac przyciety ale nie w ten sposob... wczesniej dzieki evolucji mozna bylo zrobic sobie np polaczenie aura bestii + lewiatan co bylo samo w sobie fajne i dzieki temu talizman aury byl grywalny... teraz w sumie talizman jest glownie mijany przez biala 1h i chyba o to chodzilo... niby dzialanie lepsze to wz utracil...
jednak...
sam talizman aury zostal ciekawie zbostowany i uwazam ze w koncu jest bardzo grywalny! na pewno bede z niego korzystal w polaczeniu z behemotem jednak grywalny jest tylko na 3 i 4 lvl...
ale grywalny...
reszta raczej na plus
bardzo ciekawy talizman ssaka! WIELKIE BRAWO ZA NIEGO!!!!!!!!!!!
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
17-12-2015 22:11 |
|
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
RE: Planowany Patch 1.7.6 - Talizmany |
|
cytat: |
barti93 napisał(a)
I prawidłowo, jak do zasięgu to i tak za dużo dmgu dostaje w porównaniu do innych talków. |
ssak na nowym tali dostaje dużo więcej
furia bestii, acz tylko białej, daje więcej
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
17-12-2015 22:31 |
|
|
|
|
|