Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Poziom trudny wypraw? » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Poziom trudny wypraw? 22 Ankieta - średnia ocena: 7,0922 Ankieta - średnia ocena: 7,09
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

Poziom trudny wypraw? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pamiętam czasy kiedy pielgrzymki robili tylko gracze, którzy posiadali dobry trening poparty solidnym zestawem do wyprawek. Czas trwania pielgrzymek oraz ceny EQ zmuszały graczy do tworzenia wspólnych zestawów wyprawkowych. Pamiętam czasy kiedy sufiks "Imperatora" kojarzył się z bardzo solidnym podbiciem szans na zaliczenie wyprawy. System gry zalany był tematami w rodzaju: "dajcie dropa bo się skasuję".

Na przestrzeni lat dokonały się zmiany, które zmieniły ten zarezerwowany dla elity rodzaj wypraw w coś tak powszechnego jak torebka foliowa przy kasie w biedronce:/


23 listopada 2011
Wprowadzono modyfikacje genetyczne wampirów (dostępne w opcji Trening -> Ewolucja).

23 listopada 2011
Wprowadzono nowy rodzaj ekspedycji - Król Wzgórza.

5 grudnia 2012
[NECRO] Wprowadzono przedmioty jednorazowe, dostosowane do realiów krain Necropolia.

20 października 2014
[NECRO] Wprowadzono przedmioty epickie.

1 sierpnia 2015
Wprowadzono runy oraz talizmany.

Każda z tych nowości oraz towarzyszące im zmiany kolosalnie ułatwiły zaliczanie pielgrzymek.
W zasadzie jeżeli dalej będzie to szło w tym kierunku to niektórzy stojąc nago wyciągną max% na pielgach!
Istnienie wypraw bliskich oraz dalekich jest dzisiaj tam samo niedorzeczne jak przybijanie nad pielgrzymkami szyldu "Poziom trudny".


I teraz pytanie:
Czy w ogóle istnieje szansa, że zostanie dodany nowy rodzaj wypraw który będzie wymagał od graczy lepszego EQ i treningu?

__________________
R14 : Brzydall
12-01-2016 10:50 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
Dwim
Viking


Data rejestracji: 02-08-2010
Postów: 537
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli jeżeli dobrze rozumiem, chcesz wyprawek tylko dla dropiących żeby jeszcze więcej dropili?
Na prawdę nie rozumiem tego zachowania na forum, najpierw jest narzekanie że za ciężko, a jak jest łatwo to teraz chcecie żeby było ciężko? Nic dziwnego że Sushi się już od kilku tygodni na forum nie odzywał Big Grin
12-01-2016 11:58 Dwim jest offline Szukaj postów użytkownika: Dwim Dodaj Dwim do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

moze niektorzy czuja sie elitarni robiac wyprawki na sredniej 30%?
x lat zbierania zlomu na starym serwie nekro zeby sobie trening na maxa podniesc i miec zapas jeszcze Big Grin

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
12-01-2016 12:30 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Freeya
Lord


Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria V; Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Moim zdaniem analogią trudności pielgrzymek są żałosne dropy - na co mi kolejna Dobra Pałka Sekty? Bez przesady żeby zbierać cały syf na wysokich poziomach. Klogg mądrze napisał ze w a3 nie powinno się zbierać zw db i leg zw itemow na pielgrzymksch bo to nie ma sensu. Albo na robocie dropnalem ZWYKLEGO speeda no ludzie.

__________________

IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
12-01-2016 12:35 Freeya jest offline Szukaj postów użytkownika: Freeya Dodaj Freeya do Listy kontaktów
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

RE: Poziom trudny wypraw? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Albano napisał(a)

I teraz pytanie:
Czy w ogóle istnieje szansa, że zostanie dodany nowy rodzaj wypraw który będzie wymagał od graczy lepszego EQ i treningu?


I te nowe "elitarne" wyprawki każdy będzie robił na klanowym lucku?? Baby Tongue Tongue

Jeśli już elitarne wyprawki to tylko tak Smile

necro aukcyjne premia za samodzielność sprzętową

bo komuna "wszystkim po równo" jakoś mi się nie zgadza z "elitarnością". Roll Eyes

re: down:

Albano w Klanie 50 osób w aIII będą co najmniej trzy zestawy klanowego lucka. Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez czepeknabakier: 12-01-2016 13:25.

12-01-2016 12:58 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Albano
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Dwim napisał(a)
Czyli jeżeli dobrze rozumiem, chcesz wyprawek tylko dla dropiących żeby jeszcze więcej dropili?
Na prawdę nie rozumiem tego zachowania na forum, najpierw jest narzekanie że za ciężko, a jak jest łatwo to teraz chcecie żeby było ciężko? Nic dziwnego że Sushi się już od kilku tygodni na forum nie odzywał Big Grin



Narzekają Ci którzy grają "źle". Wiem coś o tym bo swoją pierwszą postać zmarnowałem przez "złe" granie. Na czym polegał mój i innych błąd? Otóż na nieprzemyślanych transkcjach!
Kiedy zaczynałem przygodę z BW wierzyłem głęboko że bycie wysoko w rankingu to jest zaleta a nie wada. Wierzyłem że należy dążyć do zwiększania potencjału bojowego bezkompromisowo i za wszelką cenę. Efekty były nietrudne do przewidzenia! Dziesiątki milionów PD zdobytych na ekspach wyparowało w wypożyczalniach sprzętu, różnicach w wartości zakupu i późniejszej odprzedaży itemów itd! Moja pierwsza postać nie miała nawet na bliskich sensownych szans i nadawała się tylko do skasowania. Ludzie do dzisiaj tak bezmyślnie grają i to oni lamentują na forum że nie dają rady!
Administracja idzie im na rękę zmniejszając wymagania na pielgrzymkach ale niestety jednocześnie zaciera się różnica pomiędzy tymi którzy nieprzypadkowo mogliby mieć tych % więcej.


cytat:
twardy napisał(a)
moze niektorzy czuja sie elitarni robiac wyprawki na sredniej 30%?
x lat zbierania zlomu na starym serwie nekro zeby sobie trening na maxa podniesc i miec zapas jeszcze Big Grin


Kiedyś pielgi zaliczała tylko elita a dzisiaj jest to totalnie upowszechnione.
Pisząc ten temat chciałbym po prostu wiedzieć czego się spodziewać w przyszłości.
(Na przykład czy jest jakikolwiek sens zbierania setowego tytanowego lucka skoro na niesetowym jest max %)

cytat:
Freeya napisał(a)
Moim zdaniem analogią trudności pielgrzymek są żałosne dropy - na co mi kolejna Dobra Pałka Sekty? Bez przesady żeby zbierać cały syf na wysokich poziomach. Klogg mądrze napisał ze w a3 nie powinno się zbierać zw db i leg zw itemow na pielgrzymksch bo to nie ma sensu. Albo na robocie dropnalem ZWYKLEGO speeda no ludzie.


Właśnie o to chodzi że dzisiaj tak jak nigdy wzmacnia się losowość!
Kiedyś można było wpłynąć na jakość dropa poprzez zainwestowanie w EQ i robienie pielg.
Dzisiaj każdy robi pielgi bo jak można robić inny typ wypraw jeżeli nawet w bojowym EQ bez problemu wyciąga się max! Ja w palnej stoję i pokazuje mi 65% średniej a ludzie z lepszymi statami mają maxa bez wątpienia.

Kolejny poziom wypraw mógłby oferować w zamian za wyższą cenę oraz większe wymagania zwiększenie szans na dropa poprzez eliminację z puli losowanych przedmiotów tych zwykłych a nawet dobrych.

__________________
R14 : Brzydall
12-01-2016 13:04 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
Gregorian
Lord


Data rejestracji: 28-10-2007
Postów: 423
Klan: Valhalla
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Stąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co prawda to prawda w trening mam(wstyd się przyznać) ledwo 40kk włożone, a średnią na pielgę mam 65%(bo nie mam evo zwiększającego procenty).

W zasadzie każdy nowy gracz który dobrze pozbiera złom na początku swojej przygody ma max procent na pielgrzymki co skutkuje tym, że muszą na nich lecieć śmieci... Dawno temu nie robiłem pielgrzymek bo ledwo sięgałem 30%, ale chociaż było do czego dążyć i był cel tego dążenia. Aktualnie mam 286 lucka bez jednorazu a 7/10 wydropionych przedmiotów jest "DOBRYCH". Dobre na pielgrzymkach w a3? Żal oglądać takie raporty.
Poza tym prócz epików to już chyba nie da się nic dropnąć ani tym bardziej kupić.

Dodatkowo posiadanie mniejszej ilości szczęścia powoduje dropienie tańszych przedmiotów i szybciej dostajemy fair dropa(przeważnie kozackiego epika). Nie jest raczej tajemnicą, że nie dropią Ci z 300 lucka tylko około 200-240 Smile czyli wygląda na to, że więcej lucka = gorszy drop.

Przydałoby się to jakoś uregulować, a zmiana poziomów trudności i dropów na poszczególnych poziomach to chyba najlepszy krok ku temu.

__________________

12-01-2016 13:06 Gregorian jest offline Szukaj postów użytkownika: Gregorian Dodaj Gregorian do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Albano
RE: Poziom trudny wypraw? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
czepeknabakier napisał(a)
cytat:
Albano napisał(a)

I teraz pytanie:
Czy w ogóle istnieje szansa, że zostanie dodany nowy rodzaj wypraw który będzie wymagał od graczy lepszego EQ i treningu?


I te nowe "elitarne" wyprawki każdy będzie robił na klanowym lucku?? Baby Tongue Tongue

Jeśli już elitarne wyprawki to tylko tak Smile

necro aukcyjne premia za samodzielność sprzętową

bo komuna "wszystkim po równo" jakoś mi się nie zgadza z "elitarnością". Roll Eyes


Klan to 50 osób. Obecny czas najkrótszej karawany to około 90 min jakoś. Nie ma szans żeby każdy robił 50% wypraw na jednym zestawie nawet jakby wszyscy dogadali się co do godziny.
Poza tym każdy kolejny poziom wypraw jest bardziej czasochłonny od poprzedniego zatem jeszcze bardziej utrudni to stworzenie komuny.
Jeżeli nawet w klanie byłyby trzy albo cztery kosmiczne zestawy lucka to i tak nie byłaby to komuna w skali całego serwera bo przecież nie każdy klan mógłby się na coś takiego zebrać i wtedy wystąpiłaby konkurencja między klanamiSmile

__________________
R14 : Brzydall
12-01-2016 13:10 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

co za glupi temat

wiem, ze ty masz juz wymaxowane wszystko, co sie da wymaxowac i ci sie nudzi, ale necro to serwer gdzie albo dropisz albo cie nie ma. utrudnianie dropienia to nie kloda pod nogi, a cegla na leb dla tych, ktorzy radza sobie gorzej

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
12-01-2016 13:19 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Dwim
Viking


Data rejestracji: 02-08-2010
Postów: 537
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Albano napisał(a)

Narzekają Ci którzy grają "źle".




Bardziej mi chodzi o tych co są pokrzywdzeni przez system z powodu braku dropa. Jak oni mają to nadrobić? Kupując taniej sprzedając drożej? (prosty sposób na bana) Zamrozić rozwój konta na kilka lat w oczekiwaniu na dropa wartego może 100k? Na każdej postaci dochodzisz do momentu w której zbieranie złomu już nie wystarcza i chociażbyś góry poruszył bez dropa nic nie zrobisz.

cytat:
Albano napisał(a)
Kiedyś pielgi zaliczała tylko elita a dzisiaj jest to totalnie upowszechnione.


Dobre sobie, kiedyś pielgi zaliczali tylko Ci co mieli dropa przez co mieli jeszcze więcej dropa i odbiegali od mniej fartownych. Albo tacy co nie chodzili na ekspy, atakowali najmniejszych jakich się dało(przed evo nawet z ataków rezygnowali) i klepali tylko pielgi licząc na cud. Czy tak ma wyglądać gra? gdzie rozwój dla 90% jest karą? wolne żarty.


Zdajecie sobie też sprawę że ten pomysł bardzo szybko by doprowadził do jeszcze większego załamania rynku?
12-01-2016 14:32 Dwim jest offline Szukaj postów użytkownika: Dwim Dodaj Dwim do Listy kontaktów
Gregorian
Lord


Data rejestracji: 28-10-2007
Postów: 423
Klan: Valhalla
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Stąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Załamaniem rynku jest to że za itemy które powinny kosztować do 5kk płaci się 10kk i więcej bo jak ma się władować 2 zwinki w trening to lepiej kupić item który da więcej bądź tyle samo...

Ludzie podzieliliby się na tych z nieco słabszymi dropami ale jednak dropami i tych czekających kilka miesięcy na koks item.

Aktualnie loteria pełną parą i nic nie ma wpływu na drop. Drop rate itemów leg db/dsk powinien się lekko podnieść żeby znowu było co kupić a nie trzymać kilkadziesiąt milionów PR w oczekiwaniu na cokolwiek.

__________________

12-01-2016 15:42 Gregorian jest offline Szukaj postów użytkownika: Gregorian Dodaj Gregorian do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Albano
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Dwim napisał(a)
Bardziej mi chodzi o tych co są pokrzywdzeni przez system z powodu braku dropa. Jak oni mają to nadrobić? Kupując taniej sprzedając drożej? (prosty sposób na bana) Zamrozić rozwój konta na kilka lat w oczekiwaniu na dropa wartego może 100k? Na każdej postaci dochodzisz do momentu w której zbieranie złomu już nie wystarcza i chociażbyś góry poruszył bez dropa nic nie zrobisz.


Po pierwsze, czy obecny system jakoś premiuje tych bez dropa?
Obecny system premiuje tych którzy "mają, mieli i będą mieć szczęście". Stajesz w obronie tych którzy nie mieli dropa i umacniasz jednocześnie system, który ich tego dropa pozbawił czyli losowator!
Teraz liczą się tylko epiki zatem nikt się na dropach kokosów nie dorobi. Chodzi tylko o to żeby mieć wpływ na to czy epiki lecą lepsze czy gorsze i jak szybko.

cytat:
Dwim napisał(a)Dobre sobie, kiedyś pielgi zaliczali tylko Ci co mieli dropa przez co mieli jeszcze więcej dropa i odbiegali od mniej fartownych. Albo tacy co nie chodzili na ekspy, atakowali najmniejszych jakich się dało(przed evo nawet z ataków rezygnowali) i klepali tylko pielgi licząc na cud. Czy tak ma wyglądać gra? gdzie rozwój dla 90% jest karą? wolne żarty.


Grasz w grę która nazywa się BW! W tej grze administracja ustaliła na samym początku że wraz ze wzrostem poziomu postaci spadają Twoje % na wyprawach. Co więc nazywasz rozwojem?
To że ktoś nabił pierdyliard punktów to nie znaczy że się rozwinął! Nabijanie punktów w tej grze jest okupione stratami na które niektórzy niepotrzebnie i bez namysłu sobie pozwolili!
Mało tego, inwestowali zdobyte PR w aktywa które drastycznie traciły na wartości!
Obracasz kopię w złą stronę bo zamiast tępić takie pomysły powinieneś raczej proponować przywileje dla ludzi z wyższym levelem. Bicie leveli w tej grze się zwyczajnie nie opłaca jeżeli komuś nie dropi i jest w większości aktem desperacji aby osiągnąć cele, które można osiągać wyłącznie militarnie (wygrana wojna lub przepustka do lepszego klanu).

Sorry ale wygląda to tak jakby pięściarz całe życie robił masę a później miał pretensje że ludzie zdobywają pasy w niższych kategoriach podczas gdy on nie ma szans na mistrza ani w swojej kategorii ani na występ w niższej.
Jeżeli ktoś ma dzisiaj realnie 120% szans na zaliczenie pielgi ale ogranicza go systemowe 70% to nic dziwnego że chce dostać pole do popisu i szukać dropa na trudniejszych wyprawach.
Blokowanie takich ludzi jest postawą w typie "pies ogrodnika" - Ja nie dam rady to i Ty nie będziesz miał okazji!

__________________
R14 : Brzydall
12-01-2016 20:30 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
SteelMike1
Emperor


Data rejestracji: 17-02-2009
Postów: 1.088
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Freeya napisał(a)
Moim zdaniem analogią trudności pielgrzymek są żałosne dropy - na co mi kolejna Dobra Pałka Sekty? Bez przesady żeby zbierać cały syf na wysokich poziomach. Klogg mądrze napisał ze w a3 nie powinno się zbierać zw db i leg zw itemow na pielgrzymksch bo to nie ma sensu. Albo na robocie dropnalem ZWYKLEGO speeda no ludzie.


To akurat moja propozycja. Wink I tak być powinno, wtedy robiąc lepsze wyprawy zdobywamy lepsze graty, nawet ze słabszymi pref/suf, ale dalej lepsze.

Po to robimy wyprawy i zbieramy eq, żeby było łatwiej, a nie trudniej. I tak mało pielg wchodzi, a dropy są żałosne.

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Trochę myślenia nie zaszkodzi.

Po co dodawać wszędzie zapytanie: czy jesteś pewien?

Co to, windows ma być?


Nick w grze: Mike
12-01-2016 20:48 SteelMike1 jest offline Szukaj postów użytkownika: SteelMike1 Dodaj SteelMike1 do Listy kontaktów
ofiara losu
Lord


images/avatars/avatar-22280.jpg

Data rejestracji: 10-03-2009
Postów: 335
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by Dwim

Bardziej mi chodzi o tych co są pokrzywdzeni przez system z powodu braku dropa. Jak oni mają to nadrobić? Kupując taniej sprzedając drożej? (prosty sposób na bana) Zamrozić rozwój konta na kilka lat w oczekiwaniu na dropa wartego może 100k? Na każdej postaci dochodzisz do momentu w której zbieranie złomu już nie wystarcza i chociażbyś góry poruszył bez dropa nic nie zrobisz.


pokrzywdzeni przez system? nie ma takiej opcji. mamy fair drop. dziala.

__________________
img94.imageshack.us/img94/9884/eeeyjk.jpg

r7 Kirbyś

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez ofiara losu: 12-01-2016 21:12.

12-01-2016 21:11 ofiara losu jest offline Szukaj postów użytkownika: ofiara losu Dodaj ofiara losu do Listy kontaktów
turlacz1
King


Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz
Skąd: Ślesin...Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Patrząc ze swojego punktu widzenia (dropiącego kiedyś r10) kiedyś zebym wymaksował pielgrzymki musiałem mieć

super trening (odmawiałem sobie bojowego)

super zestaw eq dobrany pod rasę Wink (leg dsk run z sufem,biżu diamentowa najlepsza [niektórzy uwazali ze tytan lepszy ale nie jest...] no i pałki klanu z prefem i nie byle jakie antyk i mistyk bo z eq zero zwinki było)



Teraz wystarczy badziew trening nawet na 120 levelu koło 40kk-50kk
leg dsk lucek bądz jak fail drop działa to epik nie wazne im wiecej lucka tym lepiej bo i tak bedzie max no i doskonałośc w rękę no bo wiecej lucka !


Dropiło bo fart ktoś powie ?

http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?mid=111799719&key=58c37e20f3

http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg.php?mid=85912119&key=944be46480

To mi powiedzcie ile osób puszczało na takich procentach ? Od czegoś trzeba było zaczynać a teraz ? Simsy...


Czekam na hejty Big Grin

__________________
Tonąca_rybka
12-01-2016 23:16 turlacz1 jest offline Szukaj postów użytkownika: turlacz1 Dodaj turlacz1 do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ogólnie wszystko sprowadza się do matematyki i odczucia gracza.
Matematyka jest taka, że wprowadzenie nowej wyprawki, która będzie rzadziej wychodziła spowoduje zmniejszenie dropów. Wtedy odczucia graczy będą złe. Jeśli zaś na tych wyprawach, które rzadziej będą wchodziły i, jako takie, będą reglamentowane, będą leciały lepsze dropy to cała reszta będzie miała złe odczucia.
Ogólnie nie ma nic złego w tym, że osiągnęliście max na wyprawkach. Raczej bym widział problem w wolnym levelowaniu. Szybsze lewelowanie (które można sobie wyhamowywać) powoduje właśnie, że ciągle trzeba "gonić" % na wypkach. No ale w związku z tym, że lvl sam w sobie właściwie "nic" nie daje (kolejny "nieaktualny" mechanizm) to graczom się nie śpieszy. Z drugiej strony gracze nie bardzo mają jak ten lvl podgonić - nawet jakby chcieli.
Ja bym widział większą rolę lucka (ten mogą gracze maksować jeszcze setki lat xd) oraz jakiś mechanizm, który premiuje na wyprawkach tych, którzy przesilają max % na wyprawkę. Tyle, że takie systemy to pieśń przyszłości bo tak czy siak gracze uganiają się na wyprawkach za Świętym Graalem, czyli czymś co ponoć jest ale nikt tego nie widział.
12-01-2016 23:33 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
Hornet87
Emperor


Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Freeya napisał(a)
Moim zdaniem analogią trudności pielgrzymek są żałosne dropy - na co mi kolejna Dobra Pałka Sekty? Bez przesady żeby zbierać cały syf na wysokich poziomach. Klogg mądrze napisał ze w a3 nie powinno się zbierać zw db i leg zw itemow na pielgrzymksch bo to nie ma sensu. Albo na robocie dropnalem ZWYKLEGO speeda no ludzie.


Po co się wypowiadasz jak chyba jeszcze nie doszedłeś do 3 aktu, a jeśli doszedłeś, to powinieneś wiedzieć, że w a3 i na pielgrzymce nie zbiera się leg zw przedmiotów. I to wszystko wyjaśnia skąd tyle głupot w twoich komentarzach...

Brzydall, wiesz co, pełna zgoda, mam tren zbliżony do Twojego [chyba nawet wyższy, ale to lvl więc względnie niższy] i kolejny etap wypraw by mi nawet przypasował, ale z jakim założeniem? +0,5 szans na epika i tylko leg przedmioty? Szczerze? Nie odnalazłbym żadnej ochoty by robić wyprawy mając np. 40% średniej szansy. Dlaczego?

To proste, jak tylko zaliczyłem pielgi i zrobiłem sobie dobry tren miałem 50%+ szans na pielgi, po wbiciu evo, a już po wejściu nowych aren i talizmanów...od dawna mam max. Ok, co dalej? Średnia szansa na wejście wyprawy ma się nijak do tego jak mi one wchodzą, nie pamiętam bym był chociaż raz blisko wyniku, co jakiś czas sobie zliczam moje wyprawy z jakiegoś dnia i mi wychodzi 56-57-58% a czasem mniej.

I nawet taki mam wynik w średniej wypraw, a kiedy pierwszy raz rejestrowałem moją średnią [jakieś 2000 pielg] to miałem już wtedy 54% szans i 47% w profilu.

W takim razie mając 40% [załóżmy] miałbym z 30% skuteczność zaliczenia pielgrzymek i z 24 wchodziłoby mi 8 teraz powiedzmy wchodzi mi 13.

8 vs 13

zatem mam +5 extra wypraw na "zwykłej" pielgrzymce i pewnie większe szanse na drop. Czyli co? Z punktu widzenia dropera nie przedstawia się to jakoś zachęcająco, chociaż to by była tylko opcja, prawda? Do dogadania na pewno, ale nie wejdzie, wiadomo, że nie wejdzie i pewnie nic czego chcą gracze za prędko nie wejdzie. Wejdzie to co ma wejść czyli 176, 177, 178

__________________
masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
12-01-2016 23:54 Hornet87 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hornet87 Dodaj Hornet87 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Poziom trudny wypraw?

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH