Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Czas ataków » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (5): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Czas ataków 73 Ankieta - średnia ocena: 8,3373 Ankieta - średnia ocena: 8,3373 Ankieta - średnia ocena: 8,33
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Czas ataków Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W skrócie.
Wprowadzono jakiś czas temu nowe ewolucje o dużym koszcie.
Zrobienie jednej ścieżki evo do run to 7 500 punktów ewolucji do zebrania.
Bez używania genetyka około 250 dni, czyli wszystkie cztery 1 000 dni. Tak prawie 3 lata.
Z genetykiem 167 dni, czyli wszystkie cztery 668 dni, to będzie niecałe 2 lata.
Niektórzy mieli odłożone ewo (np. ja) i część już wykupili.
Ale tak czy siak zostaje nawet im z rok, może i dłużej stukania ataków.

Ile czasu zabiera wystukanie kompletu ataków. Od 20 do 30-40 minut. Różnie.
Ten timer sprawia, że jednak zabiera to trochę czasu.
Stąd postulat, żeby (jak już bardzo musi to niech to będzie opcja premium) zredukować czas ataków do zera jak na arenie, ewentualnie do kilku (słownie kilku sekund 3-5), chociaż zero byłoby lepsze.
Dzięki czemu czynność ta nie będzie nużącą. W perspektywie kilku lat stukania ataków, to jednak może być uciążliwe.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
12-01-2016 22:17 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
searcher
Najlepszy gracz BW 2015


images/avatars/avatar-25504.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

naturalnie dyszka za ten pomysł. domyślam się, że tag necro to pomyłka, bo to problem uniwersalny.

wymogi zbudować taxi na 6(tak, wiem że nie ma takiego... jeszcze) i/lub wykupić w opcjach premium. 3x tak Big Grin

__________________
Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez searcher: 12-01-2016 22:21.

12-01-2016 22:20 searcher jest offline Szukaj postów użytkownika: searcher Dodaj searcher do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Arius
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tag miał być ogólny. Musiałem źle kliknąć.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
12-01-2016 22:28 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak najbardziej popieramSmile

__________________

12-01-2016 22:30 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

10 również ode mnie tak jak i w temacie poniżej zresztą. Chociaż tamten tylko jako tako się przyjął niestety. Może dlatego, że "tylko Moria".

Rozgrywanie ataków na zasadzie aren 1 vs 1 - tylko MORIA

Można by też uzależnić trochę od poziomu taxi, żeby ten budynek nie był bezużyteczny np.:
Taxi lvl 1- 50 sekund
Taxi lvl 2- 40 sekund
Taxi lvl 3- 20 sekund
Taxi lvl 4- 10 sekund
Taxi lvl 5- 0 sekund
(ktoś już gdzieś coś podobnego pisał chyba nawet)

No i nie trzeba wprowadzać dodatkowego poziomu budynku Smile

Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Akryn: 12-01-2016 22:37.

12-01-2016 22:35 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

no super... wszyscy zaczna robic ataki i wszyscy beda miec timer, to ja juz wole jak jest teraz, nawet bez skrocenia, zawsze jest ktos do zbicia

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
12-01-2016 23:07 twardy jest online Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
searcher
Najlepszy gracz BW 2015


images/avatars/avatar-25504.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
no super... wszyscy zaczna robic ataki i wszyscy beda miec timer, to ja juz wole jak jest teraz, nawet bez skrocenia, zawsze jest ktos do zbicia

przecież w propozycji nie ma nic na temat czasów ochronnych graczy, tylko zmiana rozgrywania ataku na natychmiastowy.

timery będą jak są teraz.
30 min dla s1 i s2
1h dla s3
1,5h dla s4

jedynie na raport z ataku nie będziesz czekał 80 sekund.

__________________
Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez searcher: 12-01-2016 23:14.

12-01-2016 23:13 searcher jest offline Szukaj postów użytkownika: searcher Dodaj searcher do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
searcher napisał(a)
cytat:
twardy napisał(a)
no super... wszyscy zaczna robic ataki i wszyscy beda miec timer, to ja juz wole jak jest teraz, nawet bez skrocenia, zawsze jest ktos do zbicia

przecież w propozycji nie ma nic na temat czasów ochronnych graczy, tylko zmiana rozgrywania ataku na natychmiastowy.

timery będą jak są teraz.
30 min dla s1 i s2
1h dla s3
1,5h dla s4

jedynie na raport z ataku nie będziesz czekał 80 sekund.


no wlasnie nie ma nic o timerze, dlatego ten pomysl jest do kitu, nie zrozumiales za pierwszym razem co mialem na mysli, tlumaczyc nie zamierzam

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
12-01-2016 23:21 twardy jest online Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
searcher
Najlepszy gracz BW 2015


images/avatars/avatar-25504.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ale dlaczego wolisz jak teraz? skoro nic się nie zmieni poza czasem oczekiwania na raport z walki.

nie znaczy to, że każdy będzie miał nagle zajęty timer. tak samo jak teraz będzie się robiło ataki. z punktu widzenia obrońcy i zielonych kropek praktycznie nic się nie zmienia.

@down: hehe, toć to śmieszna teoria Big Grin zapcha xD u nas wszyscy robią i nic się nie zapycha.

ed2: a jeśli serio tak uważa, to mógł popierać kirikę postulującą w tych sprawach zamiast durnie hejcić i wyśmiewać Big Grin

__________________
Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez searcher: 12-01-2016 23:31.

12-01-2016 23:23 searcher jest offline Szukaj postów użytkownika: searcher Dodaj searcher do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

twardy i bardzo dobrze, timery powinno zostać bez zmian wg mnie. Wydaje mi się, że jest wystarczająca ilość nie aktywnych ludzi na serwach, żeby dało się wszystko wyklikać.

Edit@: searcher twardemu chyba chodzi o to, że nagle wszyscy zaczną klikać ataki, nawet ci co ich nie robili i się "zapcha".

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Akryn: 12-01-2016 23:26.

12-01-2016 23:25 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Były (całkiem niedawno) o tym tematy, ale nie chce mi się szukać. Ataki od dawna są całkowicie do przemodelowania, ale to wołanie na puszczy. Jedyne co zrobiono to dodano ewo "żeby gracze musieli robić ataki, których nie wiadomo czemu robić nie chcą".
Timer byłby jakimś krokiem w dobrym kierunku, ale spowodowałby parę perturbacji. Benefity z ataków, ograniczenia ataków, timer itd. i ten content odżyje i odzyska co mu należne.
12-01-2016 23:41 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)

no wlasnie nie ma nic o timerze, dlatego ten pomysl jest do kitu, nie zrozumiales za pierwszym razem co mialem na mysli, tlumaczyc nie zamierzam


już tłumaczę mniej kumatym. Obecnie duża część graczy na serwerach nie robi ataków bo nie mają czasu lub im się nie chce. Jak atak będzie natychmiastowy, to półtora minuty będziesz szukał kogoś do zaatakowania, bo jak każdy będzie atakował farmy będą miały ciągle ochronę...
Za miesiąc założycie temat żeby ochronę zmniejszyć o połowę.
13-01-2016 08:40 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Arius
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
el_czupakabra napisał(a)

już tłumaczę mniej kumatym. Obecnie duża część graczy na serwerach nie robi ataków bo nie mają czasu lub im się nie chce. Jak atak będzie natychmiastowy, to półtora minuty będziesz szukał kogoś do zaatakowania, bo jak każdy będzie atakował farmy będą miały ciągle ochronę...
Za miesiąc założycie temat żeby ochronę zmniejszyć o połowę.


I powoli, drobnymi kroczkami dojdziemy do grywalnego systemu atakówSmile

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
13-01-2016 09:21 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
el_czupakabra
Viking


Data rejestracji: 30-09-2012
Postów: 720
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Znaczy żeby nie było, ja nie mówie, że głupi pomysł czy coś, dla mnie spoko, ale wtedy właśnie łącznie z zmniejszeniem czasu ochronnego Smile
Niestety każdy snajper będzie na nie w stosunku do tego pomysłu, bo będzie obrywał 50 razy dziennie.
13-01-2016 09:31 el_czupakabra jest offline Szukaj postów użytkownika: el_czupakabra Dodaj el_czupakabra do Listy kontaktów
marizek
Lord


images/avatars/avatar-24728.jpg

Data rejestracji: 14-09-2011
Postów: 448
Klan: Legion Immortal
Kraina: Necropolia IX

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W ciagu doby siedzac na s4 możesz dostac 16 atakow i tyle samo wpakujesz w innych graczy, bilans teoretycznie na zero.
144 s3 to dodatkowe 1152 do puli ataków dla wszyskich graczy. 12 s2 + s1 to kolejne 412. Gracze bez premium generuja mniej atakow, nieaktywni gracze nie generuja ataków, nawet przy zalozeniu, ze 95% graczy jest aktywna pomiedzy 6:00 a 24:00 nie ma szans aby na serwerze nie bylo kogo bic za max pkt ewo. Ścisła topka graczy nawet nie ma tego problemy gdzie na 100 graczy nizej w ranku 30-40 to klanowicze.


Bym zapomniał, pomysł swietny, osobiście nie robiłem atakow dopóki nie weszly nowe ewo z runami, obecnie sa męczące i nie zawsze wszystkie zrobie, czasem jeden dziennie idzie Wink

__________________
r14, r18 - marizek



Pomóż, bądź filantropem

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez marizek: 13-01-2016 09:55.

13-01-2016 09:51 marizek jest offline Szukaj postów użytkownika: marizek Dodaj marizek do Listy kontaktów
Przewodnik
King


images/avatars/avatar-15274.jpg

Data rejestracji: 30-07-2007
Postów: 834
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia II
Skąd: z tamtąd albo stąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Akryn napisał(a)
10 również ode mnie tak jak i w temacie poniżej zresztą. Chociaż tamten tylko jako tako się przyjął niestety. Może dlatego, że "tylko Moria".

Rozgrywanie ataków na zasadzie aren 1 vs 1 - tylko MORIA

Można by też uzależnić trochę od poziomu taxi, żeby ten budynek nie był bezużyteczny np.:
Taxi lvl 1- 50 sekund
Taxi lvl 2- 40 sekund
Taxi lvl 3- 20 sekund
Taxi lvl 4- 10 sekund
Taxi lvl 5- 0 sekund
(ktoś już gdzieś coś podobnego pisał chyba nawet)

No i nie trzeba wprowadzać dodatkowego poziomu budynku Smile

Był taki pomysł
Za ten 10 ale obawiam się że zaraz będzie kolejny pielgi po 1s ale ataki spoko som na zasadzie aren

__________________
cytat:
Rudek napisał(a)
Przewodnik
Niektórzy nie sa alkoholikami jak Ty i wola kase wydac na inny, znacznie lepszy cel.

...A JA PYTAM NA JAKI Smile ...

13-01-2016 10:31 Przewodnik jest offline Szukaj postów użytkownika: Przewodnik Dodaj Przewodnik do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja mam dużo ewo wbite i straciłem na to duuuuuużo czasu:
W SUMIE W TRENINGU: 38850 i ponad 2400 wolnych!

W zasadzie powinienem być przeciwny ułatwianiu gry innym ponieważ dzięki temu wiele osób podgoni dużo szybciej niż ja zyskiwałem przewagę.

Temu pomysłowi daję jednak 10 ponieważ jest doskonałą alternatywą dla tych bolszewickich nawoływań do ścięcia kosztów ewo.
Nie wiem czy powinno się ścinać do zera czas ataków ale ogólnie popieram skrócenie oczekiwania na atak.

__________________
R14 : Brzydall
13-01-2016 11:12 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
Nosferek
Forum Legend


images/avatars/avatar-12233.jpg

Data rejestracji: 03-01-2008
Postów: 1.527
Klan: Khorn/Mass
Kraina: Necropolia III
Skąd: inąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pisałem już o tym kiedyś w tym temacie:
propozycja. Uatrakcyjnienie zasadzek.

cytat:
Nosferek napisał(a)
dla mnie zeby uatrakcyjnic ataki wystarczy je rozgrywac w systemie jak areny 1v1 - klik i jest wynik a nie bezsensowne czekanie (oczywiscie przy wykupieniu skrocenia)



chyba bez echa pozostało.
oczywiście jestem na tak!

__________________
Wróciłem na stare śmieci Smile
ID59984 KTT

Chociaż nie wiem czy na długo:

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Wiem, że chciał byś mieć wszystko za darmo, ale moje dzieci lubią owoce.

13-01-2016 11:42 Nosferek jest offline Szukaj postów użytkownika: Nosferek Dodaj Nosferek do Listy kontaktów
Xerter
Zbanowany

images/avatars/avatar-22429.jpg

Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V
Skąd: Z dobrego domu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

oczywiście jestem na nie
gra ma promować aktywność, a nie lenistwo
gram bez premki i bez skrócenia
evo będe zbierał 2x dłużej, a ataki w najlepszym wypadku zrobię w 8x4min = 32min, mimo to, pomysł mi się nie podoba
13-01-2016 14:47 Xerter jest offline Szukaj postów użytkownika: Xerter Dodaj Xerter do Listy kontaktów
Gregorian
Lord


Data rejestracji: 28-10-2007
Postów: 423
Klan: Valhalla
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Stąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak chcesz grę która promuje aktywność(w twoim rozumieniu czas spędzony na BW) to pograj sobie w jakiekolwiek MMORPG - tam się spełnisz. Przy okazji jakieś skłonności masochistyczne, które powodują grę bez premki Smile ? Czy okres przed skończeniem gry w BW?

Ja może nie jestem jakoś szczególnie za(bo widze i plusy tego jak jest teraz), ale jak wejdzie to nie będzie mi to przeszkadzało w najmniejszym stopniu(bo przyspieszy nudną konieczność).

__________________

13-01-2016 15:00 Gregorian jest offline Szukaj postów użytkownika: Gregorian Dodaj Gregorian do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Arius
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Xerter napisał(a)
oczywiście jestem na nie
gra ma promować aktywność, a nie lenistwo
gram bez premki i bez skrócenia
evo będe zbierał 2x dłużej, a ataki w najlepszym wypadku zrobię w 8x4min = 32min, mimo to, pomysł mi się nie podoba


Zdefiniuj proszę aktywność.
Dla mnie aktywność to wykonywania akcji, np robienie ataków.
Proponowana zmiana pobudzi aktywność wśród graczy, a przecież wszyscy narzekają, że jest ich coraz mniej.
Natomiast aktywnością nie nazwałbym wpatrywanie się dzień w dzień po 20-40 minut w pędzący jak stado mustangów licznik. Nawet niewpatrywanie się, ale samo czekanie nijak nie definiuje aktywności.
Tak więc niestety Twój argument jest totalnie nieprzemyślany.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
13-01-2016 15:07 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

RE: Czas ataków Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Szanowny Panie Ariusie, mam pytanie. Smile

Każdy wie jakie jest Pana stanowisko w kwestii czasów ochronnych w pvp.
Każdy wie jakie jest, tym samym, Pana stanowisko w kwestii szpiegowań.
Każdy wie jakie jest Pana stanowisko w kwestii zapisu eq na expach,
zapisu eq na karawanę de luxe itd.

Moje pytanie:

Dlaczego tylko ataki zero sekund, a reszta niestrawnie zjadająca czas? Smile
13-01-2016 15:36 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
Xerter
Zbanowany

images/avatars/avatar-22429.jpg

Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V
Skąd: Z dobrego domu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)

Zdefiniuj proszę aktywność.
Dla mnie aktywność to wykonywania akcji, np robienie ataków.
Proponowana zmiana pobudzi aktywność wśród graczy, a przecież wszyscy narzekają, że jest ich coraz mniej.
Natomiast aktywnością nie nazwałbym wpatrywanie się dzień w dzień po 20-40 minut w pędzący jak stado mustangów licznik. Nawet niewpatrywanie się, ale samo czekanie nijak nie definiuje aktywności.
Tak więc niestety Twój argument jest totalnie nieprzemyślany.


idąc TWOIM tokiem myślenia, jak ludzie grający w bw będą dostawać 100zł za godzinę spędzoną w grze, to aktywność też się zwiększy
nie no, to przecież nie ma sensu

To ja tu zgłaszam swój pomysł
Chcę aby ekspedycje trwały 0 sekund, bo mi się nie chce czekać, aż po postawieniu wbiją mi ludzie, potem trzeba skracać itd.
Stawiam ekspę, klikam ludzi których chcę na ekspę, sam ich przebieram przez ich panel, wybieram arkana, jednorazy, ewolucje, talizmany, potem jeden przycisk i ekspedycja się rozgrywa, każdy w tym co ustawiłem, dobre nie?


cytat:
Gregorian napisał(a)
Jak chcesz grę która promuje aktywność(w twoim rozumieniu czas spędzony na BW) to pograj sobie w jakiekolwiek MMORPG - tam się spełnisz. Przy okazji jakieś skłonności masochistyczne, które powodują grę bez premki Smile ? Czy okres przed skończeniem gry w BW?


gram w bw w sumie krótko, odkąd r13 wyszło
aktywnie gram na r17 od początku
gram jednym tatuażem od początku gry, co by sobie grę urozmaicić, zawsze grałem z premką
jakiś czas temu, w którymś temacie ktoś napisał, że konto premium nie przyśpiesza rozwoju
no to gram bez, po co mam płacić, za coś co mi nic nie daje?

gdyby ten pomysł wszedł w życie to by mi przeszkadzał
za mało p2w macie?
13-01-2016 15:37 Xerter jest offline Szukaj postów użytkownika: Xerter Dodaj Xerter do Listy kontaktów
Hornet87
Emperor


Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Xerter napisał(a)

gram jednym tatuażem od początku gry, co by sobie grę urozmaicić, zawsze grałem z premką
jakiś czas temu, w którymś temacie ktoś napisał, że konto premium nie przyśpiesza rozwojuno to gram bez, po co mam płacić, za coś co mi nic nie daje?

gdyby ten pomysł wszedł w życie to by mi przeszkadzał
za mało p2w macie?


o.O

cytat:
Xerter napisał(a)
jakiś czas temu, w którymś temacie ktoś napisał, że konto premium nie przyśpiesza rozwojuno to gram bez, po co mam płacić, za coś co mi nic nie daje?


rotfl rotfl rotfl rotfl

Nie no jak ktoś ci tak powiedział to ok, uważaj tylko by ktoś ci nie powiedział by załatwiać się w łazience do góry nogami. Ja widzę temat o Necro, a przychodzi kukuńko z Morii i rozprawia o gotowaniu na parze. No wszystko fajnie, ale ja widzę N E C R O, a tem bez premki granie to masochizm. Zatem zanim zaczniesz się mądrzyć jeszcze bardziej, przeczytaj jeszcze raz założenie tematu.

Ja bym nie korzystał z przyspieszenia, po prawdzie nie chce mi się robić ataków, wbiję zielone evo na 4 i to chyba będzie koniec takiego zintensyfikowania, ale jak ktoś chce, niech płaci, wolna wola.

__________________
masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
13-01-2016 15:42 Hornet87 jest offline Szukaj postów użytkownika: Hornet87 Dodaj Hornet87 do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Xerter napisał(a)
oczywiście jestem na nie
gra ma promować aktywność, a nie lenistwo

Misiu kolorowy brak timera promuje AKTYWNOŚĆ. Timer promuje czytelnictwo, pogłębianie wiedzy o świecie, rozwój osobisty itd. itp.
No ale jak jesteśmy na forum BW to skupmy się na promocji aktywnej gry, a inne tematy zostawmy szkołom, rodzicom czy wszystko jedno komu.

Jakby nie było timera to na 100% byłbym bardziej aktywny, a ktoś komu dziś timer nie wadzi byłby tak samo aktywny.
13-01-2016 16:41 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
GreatXX
Lord


Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zamiast zmieniać czas ataków to wolałbym zwiększyć ilość pkt ewolucji zdobywanych podczas ataków(zwiększyć podstawowo oraz te otrzymywane z genetyka[na każdym poziomie +1 do ewo to jest jakaś kpina]).
13-01-2016 17:24 GreatXX jest offline Szukaj postów użytkownika: GreatXX Dodaj GreatXX do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arius napisał(a)
Tag miał być ogólny. Musiałem źle kliknąć.


cytat:
Hornet87 napisał(a)
Ja widzę temat o Necro, a przychodzi kukuńko z Morii i rozprawia o gotowaniu na parze. No wszystko fajnie, ale ja widzę N E C R O, a tem bez premki granie to masochizm..


Hornet87 najpierw sam doczytaj temat a później czepiaj się innych.

Wracając do meritum, to nie wiem czemu jest tylu przeciwników tego pomysłu. Wg mnie na obecnym etapie redukcja czasu ataków jest konieczna. Jak się widzi na taxi lv5 atak trwający 12+min to się odechciewa. Na r17 czyli najaktywniejszej morii jakoś nie ma problemu z atakami. Co prawda czasem w godz. szczytu wiele farm jest zajętych ale dzięki skróceniu czasu będzie można sobie porobić właśnie te 12+min ataki bez problemu. Czasy ochronne zostawiłbym bez zmian, trzeba mieć szanse na dozbieranie na budowę. A jeśli koniecznie chcecie redukować czasy ochronne, to aby to miało sens musiałaby za tym iść również redukcja w zdobywanych zasobach pln, Krew i ludzie. Jednak wydaje mi się, że samo skrócenie rozwiąże wiele uciążliwych problemów z atakami bez ruszania czasów ochronnych.

EDIT@: Czepek, na co dzień nie szpieguje bo nie mam takiej potrzeby. Ewentualnie przy zbieraniu ludzi na budowę, ale przy 5+ dniowych czasach wznoszenia budynku i kosztach w złomie za często się tego nie robi więc nie widzę w tym problemu. Poza tym, najczęściej te same osoby mają regularnie dużą ilość ludzi więc jak trzeba to od czasu do czasu można "pożyczyć" i bez szpiegowania. Tylko trzeba się sprężać bo mogą szybko wpaść po odbiór Wink

Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Akryn: 13-01-2016 20:28.

13-01-2016 17:26 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
czepeknabakier
Viking


images/avatars/avatar-25386.gif

Data rejestracji: 27-05-2015
Postów: 679

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Akryn napisał(a)
Czasy ochronne zostawiłbym bez zmian, trzeba mieć szanse na dozbieranie na budowę. A jeśli koniecznie chcecie redukować czasy ochronne, to aby to miało sens musiałaby za tym iść również redukcja w zdobywanych zasobach pln, Krew i ludzie. Jednak wydaje mi się, że samo skrócenie rozwiąże wiele uciążliwych problemów z atakami bez ruszania czasów ochronnych.


Tylko tym, którzy nie szpiegują,
a i tak w godzinach szczytu będą musieli łapać pchły.

W godzinach szczytu czasy ochronne powinny iść w dół.
Czy zdobywane zasoby też? Może i też. Wink
Albo zrobić istniejący tylko w tym czasie schowek na nie.

edit:

A tak właściwie jak Ty chcesz uzbierać na budowę bez szpiegowania??
I to w godzinach szczytu????
Atakujesz na ślepo, kto wolny po rankingu, i liczysz na fuksa że zasoby będą mieli? Wink

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez czepeknabakier: 13-01-2016 17:52.

13-01-2016 17:44 czepeknabakier jest offline Szukaj postów użytkownika: czepeknabakier Dodaj czepeknabakier do Listy kontaktów
Archael
King


Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak zaproponowalem w jednym z tematow usprawnienie atakow i podalem tam propozycje rozgrywania walki natychmiast po rozbudowaniu taxi do 6. poziomu i stracie 1pkt evo to polecial hejt.
Wiec skoro bardziej adekwatnym pomysem wg was jest robienie natychmiastowych atakow tak o, to i ja to zhejtuje. Ten pomysl podniesie w rankingu gimnazjalistow, ktorym ojcie daje kase na premke, a ktorym nawet sie grac nie chce.
13-01-2016 19:55 Archael jest offline Szukaj postów użytkownika: Archael Dodaj Archael do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Arius
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Xerter napisał(a)
idąc TWOIM tokiem myślenia, jak ludzie grający w bw będą dostawać 100zł za godzinę spędzoną w grze, to aktywność też się zwiększy
nie no, to przecież nie ma sensu

Przecież wyraźnie napisałem, że dla mnie aktywność nie jest tożsama z czasem spędzonym na BW, tylko ilością i jakością wykonywanych akcji. Totalnie od czapy komentarz.

cytat:
Xerter napisał(a)
To ja tu zgłaszam swój pomysł
Chcę aby ekspedycje trwały 0 sekund, bo mi się nie chce czekać, aż po postawieniu wbiją mi ludzie, potem trzeba skracać itd.
Stawiam ekspę, klikam ludzi których chcę na ekspę, sam ich przebieram przez ich panel, wybieram arkana, jednorazy, ewolucje, talizmany, potem jeden przycisk i ekspedycja się rozgrywa, każdy w tym co ustawiłem, dobre nie?

Po pierwsze na serwerze rodzinnym możesz mieć kilka kont i możesz sam wbijać swoimi postaciami do swoich eksp.
Po drugie jak chcesz wszystko sam, to znajdź sobie jakąś wersję solo gry.
Akurat ekspedycje to element, który wymaga współpracy (multiplayer), natomiast ataki raczej mniej.

cytat:
czepeknabakier napisał(a)
Szanowny Panie Ariusie, mam pytanie. Smile

Każdy wie jakie jest Pana stanowisko w kwestii czasów ochronnych w pvp.
Każdy wie jakie jest, tym samym, Pana stanowisko w kwestii szpiegowań.
Każdy wie jakie jest Pana stanowisko w kwestii zapisu eq na expach,
zapisu eq na karawanę de luxe itd.

Moje pytanie:

Dlaczego tylko ataki zero sekund, a reszta niestrawnie zjadająca czas? Smile


Nie raz i nie dwa pisałem, że należy coś zrobić ze szpiegowaniem.
Czemu tylko ataki zero sekund?
Poszedłem prostym kluczem. Dobie aktualnych opcji w grze ataki są ważnym elementem rozwoju postaci. Gracz chcący aktywnie prowadzić postać powinien robić ich kilka - kilkanaście codziennie. Szpiegowanie zaś jest tylko dodatkiem. Rozsądny gracz potrafi zorganizować sobie listę codziennych farm, które może szpiegować okazjonalnie.
A więc znacznie więcej puści ataków niż szpiegów w typowym dniu (nie mówię o wyjątkowych dniach, gdy np. planuje zebrać surowce).
Aczkolwiek postulowałem w innych tematach o skrócenie czasu szpiegowania, czy ewentualne zwiększenie szansy na udane szpiegowanie (65% to trochę mało).

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Arius: 13-01-2016 20:21.

13-01-2016 20:16 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
Strony (5): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Czas ataków

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH