Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 |
|
Witam,
poniżej znajdziecie listę zmian jakie wprowadzi planowany na jutro (27 01 2016) patch.
Dlaczego właśnie te zmiany?
W związku z tym, iż optymalizowany był kod zajmujący się częścią z tych efektów, dodanie takich zmian było relatywnie łatwiejsze teraz, gdy i tak kod był modyfikowany, niż zrobienie tego ponownie za jakiś czas.
LISTA ZMIAN 1.7.6:
- Zbrojownia: dodano możliwość porównania, jaki wpływ na postać będzie miało założenie przedmiotu.
- W Sali tronowej można zobaczyć aktualne parametry bojowe postaci.
- Dodano możliwość obejrzenia zsumowanych efektów globalnych ekwipunku (ekran Zbrojownia) oraz talizmanów (ekran Talizmany).
- [Moria] Dodano możliwość obejrzenia zsumowanych efektów wykonanych tatuaży (Sala tronowa - tylko aktywne, Studnia dusz - wszystkie)
- Arena 1v1: przyrosty surowców powinny być prawidłowo przeliczane, co powinno wyeliminować problemy z zakupem przedmiotu jednorazowego w obronie, mimo że na koncie uzbierało się wystarczająco surowców by to zrobić.
- Arena 1v1: w podglądzie przeciwnika pokazywane będą aktualnie wyekwipowane przedmioty, jeśli przeciwnik nie ma zapisanych przedmiotów w obronie.
- Pośredniak skraca czas budowy o 2%/poziom (max 80%).
- Ekran budynków: efekty następnego poziomu budynków będą wyświetlane jako wartość efektu na następnym poziomie, a nie jako jego przyrost.
- Ekran budynków: jeśli nie można zbudować budynku, to podany będzie powód, dlaczego jest to niemożliwe.
- Ekran budynków: dodano możliwość zobaczenia zsumowanych efektów, jakie dają zbudowane już budynki.
- Szpiegowanie: szpiegowanie będzie się zawsze udawać. Dotychczasowa szansa na udane szpiegowanie pełni teraz funkcję szansy na pozostanie niewykrytym.
- Zadanie z Duchem w IV strefie: jeżeli gracz przekracza maksymalny sugerowany poziom dla lokacji, to szansa na pojawienie się przeciwnika zadaniowego wynosi 100%.
- Zadanie z Gargulcami II strefie: zwiększono 6-krotnie szansę na trafienie Gargulców. Dla ostatniej lokacji I mapy szansa wynosi 100%.
- Oblężenia: jeśli dany gracz ma status "słabszy" względem najwyższego poziomem przeciwnika z drużyny przeciwnej, to traci maksymalnie po 35.000 każdego surowca.
- Zmodyfikowano przedmioty jednorazowe:
Wywar z czarnego kota, Gwiezdny pył, Grimoire: przedmioty te nie będą już obniżały parametrów postaci.
[Necro v1 i v2] Wywar z czarnego kota, Gwiezdny pył, Grimoire: zwiększono bonus do szczęścia.
[Wszystkie] Sok z żuka, Oko topielca, Ogień z serca ziemi: zmniejszono bonus do ignorowania obrony (z 5,10,15 na 3,6,10).
- Ewolucja "Piętno demona": zwiększono bonus do ignorowania obrony na 3,6,10,15 (wcześniej 2,4,6,10).
Czego można się spodziewać w kolejnym patchu (1.7.7)?
- lista nowych efektów talizmanów jest już prawie opracowana, więc w pierwszej kolejności zajmiemy się nimi.
- planujemy wprowadzenie zmiany w sposobie wczytywania przedmiotów w zbrojowni dzięki czemu element ten nie będzie powodował takiego obciążenia,
- jednocześnie wprowadzimy kolejne pozycje z już opublikowanej listy 1.7.6-1.7.8 w zależności od tego czy dana zmiana nie będzie kolidowała z inną już zaplanowaną na później.
Pozdrawiam
SM
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
26-01-2016 14:46 |
|
|
Bulbazaur
Double Ace
Data rejestracji: 08-12-2015
Postów: 140
Kraina: Moria VI
|
|
po co jeszcze ucinać ignora (w jednorazach) trzeba było to zostawić w spokoju..
|
|
26-01-2016 15:39 |
|
|
szybkiskalpel
Member
Data rejestracji: 04-09-2015
Postów: 39
Kraina: Necropolia II
|
|
Patch 1.7.6 beta - 27 01 2016 - zmiany po byku
Zbrojownia: dodano możliwość porównania, jaki wpływ na postać będzie miało założenie przedmiotu ?
a co to ma niby być bo nie rozumiem ? możliwość porównania z czym ? bez sens , lepiej już wprowadzić epiki do zk a nie jakieś bzdury.
|
|
26-01-2016 15:40 |
|
|
|
Mobek nr 11 z drugiej mapy dopiero w późniejszych patchach?
|
|
26-01-2016 15:45 |
|
|
Aqq.r12R3
Triple Ace
Data rejestracji: 17-03-2010
Postów: 209
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VII Skąd: Łódź
|
|
Na fb pojawiła się do tego grafika
__________________
|
|
26-01-2016 15:49 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
cytat: |
EgzoticK napisał(a)
Tak samo lewiatana sie prosi o zmiane trafienia niekrytycznego na krytyczne :\ z tego co pamietam to nie byla jakas wielka trudnosc
|
No i będzie w następnym patchu.. ciekawe kiedy..
Lepiej wprowadzać jakieś mało istotne zmiany dla leni i wygodnickich niż naprawiać rzeczy, które psują balans gry, no jasne.
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
26-01-2016 15:55 |
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
Sushi. Wrzuccie skrocenie budowy za pośredniaka
Toż to chyba jedna z najbardziej wyczekiwanych zmian
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
26-01-2016 15:59 |
|
|
MiM
Triple Ace
Data rejestracji: 21-06-2007
Postów: 156
Kraina: Necropolia VI
|
|
Wiele osób wyczekuje skrócenia budowy... budowanie graniaka >1 miesiąca to tragedia, a tak by coś z pośredniakiem się ruszyło.
Może uda się przemyśleć sprawę i dorzucić to do patcha? A jak nie ten to do następnego?
__________________ R10: mimus93
|
|
26-01-2016 16:02 |
|
|
MistrzR8
Lord
Data rejestracji: 30-09-2010
Postów: 265
Kraina: Necro Hardcore
|
|
Sorki ale to nie jest patch tylko kosmetyka ale skoro to było łatwo zakodować to czemu nie
__________________ Ciekawe kto korzysta z mojego Systemu Fair drop bo na pewno nie ja
rys1972 - r8
|
|
26-01-2016 16:19 |
|
|
max_77
Full Member
Data rejestracji: 26-08-2006
Postów: 50
Klan: Ph0eNix Skąd: Piła
|
|
Miesiąc to i tak mało w porównaniu z HB 48
Czas budowy: 91 d. 10 godz. 21 min. 26 sek.
3 miechy blokady, ta zmiana jak najbardziej potrzebna . . .
|
|
26-01-2016 16:24 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
cytat: |
Szpiegowanie: szpiegowanie będzie się zawsze udawać. Dotychczasowa szansa na udane szpiegowanie pełni teraz funkcję szansy na pozostanie niewykrytym. |
Sushi tylko mi nie mów, że nie zmieniliście maksymalnej wartości z 65,61% i dalej będą zdarzały się serie, tym razem udanych ale i tak wykrytych. A o to też przecież chodzi w szpiegowaniu żeby nie dać się wykryć. Moim zdaniem max % na niewykryte powinien być w okolicach 80%, nawet niech będzie sprzężony z koniecznością posiadania wyższego poziomu schroniska czy po prostu większej ilości wpływów, ale do jasnej niech to nie będzie tylko 65%.
Zmiana z zadaniami expowymi jak najbardziej na plus, tak samo ze zmianami w 1razie i ewo do ignora. Nie podoba mi się zmiana w 1razach do lucka. Większość, jeżeli nie wszystkie jednorazy powinny mieć jakiś ujemny bonus, a wy jeszcze zmieniliście wartości lucka na wyższa. Jeśli to ma być krok w kierunku tego by highlvlowcy na nekro lepiej trzymali staty na pielgach ( ci lepsi i tak pewnie mają max albo prawie max) to jest to zła zmiana. Zamiar dobry, ale zmiana zła. Już serio lepszy byłby hardcap na koszt statów w trenie.
__________________
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 26-01-2016 16:53.
|
|
26-01-2016 16:45 |
|
|
syczybobr
Lord
Data rejestracji: 21-10-2007
Postów: 361
Kraina: Necropolia Skąd: rZEszÓw
|
|
szczegolowe statystyki na duzy +
szkoda ze ignor obciety z jednoraza ale w polaczeniu z zboostowanym "Pietno demona" wyjdzie na zero...
czekamy na obcinki przekokszonych talkow i budynki
__________________ R3: Ponury Żniwiarz
|
|
26-01-2016 16:52 |
|
|
Tig Niezarejestrowany
|
|
1.7.6 miał być patchem dotyczącym talizmanów, jakoś nie widzę tu wzmianek o tym
Był topik, 10 stron pomysłów, rozmów między graczami, admini nie raczyli się tam wypowiadać, topik oceniony na "dwie lapki w dół"
czyli wedle utartych reguł na tym frum - "mało łapek nie przechodzi?"
haha.
Robicie tą kosmetykę ok pewnie musicie albo coś trzeba było wreszcie dać bo by nas zlinczowali.
To pytanie kiedy 1.7.7 i zmiany w talizmanach?
|
|
26-01-2016 17:05 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
cytat: |
Tig napisał(a)
1.7.6 miał być patchem dotyczącym talizmanów, jakoś nie widzę tu wzmianek o tym
Był topik, 10 stron pomysłów, rozmów między graczami, admini nie raczyli się tam wypowiadać, topik oceniony na "dwie lapki w dół"
czyli wedle utartych reguł na tym frum - "mało łapek nie przechodzi?"
haha.
Robicie tą kosmetykę ok pewnie musicie albo coś trzeba było wreszcie dać bo by nas zlinczowali.
To pytanie kiedy 1.7.7 i zmiany w talizmanach? |
Miał być, ale była też informacja:
"Numeracja 1.7.6 itd jest tylko orientacyjna, kolejność patchy jak i kontent może i prawdopodobnie ulegnie niewielkim zmianom."
I masz "niewielką" zmianę
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
26-01-2016 17:11 |
|
|
Regio90
Lord
Data rejestracji: 19-02-2011
Postów: 325
|
|
nie ogarniam juz waszych zmian droga administracjo. Dajecie ludzia cos co nie dziala a ludzie dostosowali sie do tego czegos i teraz ponosza konsenskwencje. Tniecie cos po tak dlugim czasie zamiast ulepszac inne rzeczy. Ludzie sie potepili i teraz co ?? Ciezko bylo dac ta bete na inny serwer i tam testowac a nie robic to na graczach >??? Inne talki pod rasy to kupa i tutaj trzeba naprawiac. Bylo tyle propozycji ze kilka rodzai talizmanow mozna by z tego zrobic.... Robicie kosmetyke a mechanika calej gry siada (NECRO2)
__________________ r3 mrrr
r12 fififa
|
|
26-01-2016 17:17 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
Kolejne nic nie znaczące zmiany które świadczą o braku szacunku i totalnej znieczulicy względem graczy...
Wyczerpujecie czas i naszą cierpliwość tracąc ją na jakieś pierdoły podczas gdy my gracze czekamy na konkretny balans w grze. R1 się kłania... Co z kultystami panie sushi? Udajemy, że nie ma problemu?
Żenada i tyle.
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
|
|
26-01-2016 17:46 |
|
|
wlatca_kurnika
Triple Ace
Data rejestracji: 28-01-2010
Postów: 241
Kraina: Necropolia V; Necro Hardcore
|
|
Dodajcie skrocenie czasu budowy, np przesowajac date o dzien, i spezedane
|
|
26-01-2016 18:01 |
|
|
szybkiskalpel
Member
Data rejestracji: 04-09-2015
Postów: 39
Kraina: Necropolia II
|
|
czyli żadnych poprawek nie ma tylko sama grafika epików w zk nie bedzie .... budynki budować szybciej sie nie bądą .....po co robicie zmiany jakieś jak sa nie potrzebne , zajmijcie sie tym co trzeba zrobić albo dajcie wkoncu epickie elfie nocki to sie zamkne a nie ...
|
|
26-01-2016 18:45 |
|
|
Przewodnik
King
Data rejestracji: 30-07-2007
Postów: 834
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia II Skąd: z tamtąd albo stąd
|
|
I chey a teraz bierzcie się za dropa leg dsk
__________________
cytat: |
Rudek napisał(a)
Przewodnik
Niektórzy nie sa alkoholikami jak Ty i wola kase wydac na inny, znacznie lepszy cel.
|
...A JA PYTAM NA JAKI
...
|
|
26-01-2016 19:46 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
cytat: |
uszu napisał(a)
Ale zmiana lewiatana juz byla w pathu 1.7.1
Zmieniono talizman Lewiatan na +X do obrony za każde otrzymane NIE krytyczne obrażenia. Regeneracja nadal jest naliczana za otrzymane obrażenia KRYTYCZNE.
EgzoticK rozumiem ze pragniesz cofniecia tej zmiany do stanu poprzedniego , gdzie bylo za x obrony za kazde trafinie krytyczne . |
Oczywiście. Zmiana ta, pod morię, praktycznie rozpieprzyła białą na necro.
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
26-01-2016 20:18 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
a teraz wysylasz wiecej niz jednego szpiega? po co, skoro na jednym w eq z wplywami jest max?
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
26-01-2016 22:00 |
|
|
|