Bonusy Z Tatuazy Na High Lvlach |
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
|
21-02-2016 10:46 |
|
|
searcher
Najlepszy gracz BW 2015
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII
|
|
skalowane bonusy, to faktycznie problem.
powszechnie brało się się do obliczeń możliwości tatuaży poziomy 120-125, tylko że bw nie kończy się na takim etapie, lvle non stop przychodzą.
sporo tatków jedyne co zyskuje na tak wysokich poziomach bo bonus do dmg za x an każde 4 poziomy postaci, a nie 2 ataki na rundę. wiadomo, że rewo bez tego radzi sobie ponad przeciętnie i warto pochylić się nad tym problemem :>
póki co brak propozycji i sam nie wiem jak ma to zostać zbalansowane. ostatni, podobny do tego, temat, to było przekokszenie jednych kosztem drugich. o rozsądne propozycje dość ciężko.
__________________ Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez searcher: 21-02-2016 11:13.
|
|
21-02-2016 11:13 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
każdy tatuaż powinien mieć bonus skalowany z poziomem, przynajmniej jeden
|
|
21-02-2016 11:27 |
|
|
szampi1
Emperor
Data rejestracji: 01-12-2007
Postów: 1.291
Kraina: Moria VI
|
|
Dopisać do rewo ze dodatkowe ataki kończą się na 94 lvl i z bańki. Jak się zrobi jakąś dysproporcja na wyższych lvl w momencie gdy berki złapią po jednym ataku z każdej lokacji KW, to się odblokuje tatuaż rewo.
Dobrym pomysłem był kiedyś ten wonsza żeby dodać bonus z umaga do opaski i bandany na dsk5. Można ewentualnie po takim jednym umagu dodać do pozostałych tatuaży, które tego nie mają, które jednak będą działały od 141 lvl. W przyszłości znowu coś się zbalansuje
__________________ Coś, kiedyś
|
|
21-02-2016 11:30 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
Xerter napisał(a)
każdy tatuaż powinien mieć bonus skalowany z poziomem, przynajmniej jeden |
większość ma
np. łowca cudowne 1/8 moda kryta xD
na 141 lvlu to AŻ CAŁE 17% moda więcej :V
balans aż w oczy parzy xD
|
|
21-02-2016 11:59 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
cytat: |
klogg123 napisał(a)
cytat: |
Xerter napisał(a)
każdy tatuaż powinien mieć bonus skalowany z poziomem, przynajmniej jeden |
większość ma
np. łowca cudowne 1/8 moda kryta xD
na 141 lvlu to AŻ CAŁE 17% moda więcej :V
balans aż w oczy parzy xD |
to że bonus bonusowi nierówny to wiadomo nie od dziś
co innego jakby każdy miał takie sensowne bonusy
|
|
21-02-2016 12:03 |
|
|
mr_J
Double Ace
Data rejestracji: 28-01-2010
Postów: 130
Klan: N_G Kraina: Moria
|
|
Swoją drogą warto zwrócić uwagę jeszcze na tatuaż zabójcy który ma palną 2h jako broń alternatywną, a jej wykorzystanie w porównaniu ze snajperem jest po prostu śmieszne.
Fajnie by było gdyby był w stanie uzyskać przynajmniej z 80% skuteczności, niektórym mniejszym na pewno pomogło by to na 2 mapie radzić sobie z ignorowaniem obrony przy pomocy miotły.
Ciekawszą opcją jest też LS, który stał się głównym tatuażem do gry dystansem, mimo że to jego alternatywna broń, podstawową jest palna 1h której nie ma szans w tej chwili używać, tym bardziej że jego tatuaż wyklucza użycie słonecznego setu, poza jastrzębim ciężko mu będzie zrobić jakikolwiek zasięg itp. Przy talizmanach można to jakoś jeszcze nadrobić, ale i tak i tak będzie to tylko jakiś ułamek skuteczności przy gigantycznych kosztach, czyli sztuka dla sztuki, bo jednak lepiej i taniej zmienić tatuaż.
Fajnie by było gdyby miał szanse na zrobienie podobnej skuteczności na palnej co na dystansowej, ewentualnie na palnej na poziomie powiedzmy 70% możliwości revo czy gangstera.
Tak czy inaczej fajnie by było jak by sobie i o tym ktoś przypomniał na przykład przy tej okazji, zawsze by była to jakaś alternatywa wtedy, a tak można spokojnie tą broń dla tych tatuaży usunąć.
|
|
21-02-2016 12:39 |
|
|
|