Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Bonusy Z Tatuazy Na High Lvlach » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Bonusy Z Tatuazy Na High Lvlach 6 Ankieta - średnia ocena: 8,506 Ankieta - średnia ocena: 8,506 Ankieta - średnia ocena: 8,506 Ankieta - średnia ocena: 8,50
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Bonusy Z Tatuazy Na High Lvlach Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czas sobie leci, wasze pomysly (administracji) powoli zaczynaja sie spelniac.

Jakis czas temu dolozyliscie snajperowi i rewo bonusy na wysokich lvlach.

Rewo atak co 47 lvl - akurat na morii2 jest pierwszy rewo ze 140 lvl czyli tuz tuz.

To ze palna 1h ogolnie rzadzi sobie gdzie chce to juz dawno bylo wiadome, na 141 lvlu dostanie kolejny atak kazda bronia, stad moje pytanie ad balansu gry...


Co z innymi tatkami, ktore nawet ponizej tego lvlu odstaja, gdzie bonusy dla nich na high lvlach ?

ed. down

nie chodzi o to zeby komus scinac ...

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 21-02-2016 11:57.

21-02-2016 10:46 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
searcher
Najlepszy gracz BW 2015


images/avatars/avatar-25504.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

skalowane bonusy, to faktycznie problem.

powszechnie brało się się do obliczeń możliwości tatuaży poziomy 120-125, tylko że bw nie kończy się na takim etapie, lvle non stop przychodzą.

sporo tatków jedyne co zyskuje na tak wysokich poziomach bo bonus do dmg za x an każde 4 poziomy postaci, a nie 2 ataki na rundę. wiadomo, że rewo bez tego radzi sobie ponad przeciętnie i warto pochylić się nad tym problemem :>


póki co brak propozycji i sam nie wiem jak ma to zostać zbalansowane. ostatni, podobny do tego, temat, to było przekokszenie jednych kosztem drugich. o rozsądne propozycje dość ciężko.

__________________
Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez searcher: 21-02-2016 11:13.

21-02-2016 11:13 searcher jest offline Szukaj postów użytkownika: searcher Dodaj searcher do Listy kontaktów
Xerter
Zbanowany

images/avatars/avatar-22429.jpg

Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V
Skąd: Z dobrego domu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

każdy tatuaż powinien mieć bonus skalowany z poziomem, przynajmniej jeden
21-02-2016 11:27 Xerter jest offline Szukaj postów użytkownika: Xerter Dodaj Xerter do Listy kontaktów
szampi1
Emperor


Data rejestracji: 01-12-2007
Postów: 1.291
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dopisać do rewo ze dodatkowe ataki kończą się na 94 lvl i z bańki. Jak się zrobi jakąś dysproporcja na wyższych lvl w momencie gdy berki złapią po jednym ataku z każdej lokacji KW, to się odblokuje tatuaż rewo.
Dobrym pomysłem był kiedyś ten wonsza żeby dodać bonus z umaga do opaski i bandany na dsk5. Można ewentualnie po takim jednym umagu dodać do pozostałych tatuaży, które tego nie mają, które jednak będą działały od 141 lvl. W przyszłości znowu coś się zbalansuje

__________________
Coś, kiedyś
21-02-2016 11:30 szampi1 jest offline Szukaj postów użytkownika: szampi1 Dodaj szampi1 do Listy kontaktów
klogg123
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Xerter napisał(a)
każdy tatuaż powinien mieć bonus skalowany z poziomem, przynajmniej jeden


większość ma
np. łowca cudowne 1/8 moda kryta xD

na 141 lvlu to AŻ CAŁE 17% moda więcej :V

balans aż w oczy parzy xD
21-02-2016 11:59
Xerter
Zbanowany

images/avatars/avatar-22429.jpg

Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria V
Skąd: Z dobrego domu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
klogg123 napisał(a)
cytat:
Xerter napisał(a)
każdy tatuaż powinien mieć bonus skalowany z poziomem, przynajmniej jeden


większość ma
np. łowca cudowne 1/8 moda kryta xD

na 141 lvlu to AŻ CAŁE 17% moda więcej :V

balans aż w oczy parzy xD


to że bonus bonusowi nierówny to wiadomo nie od dziś
co innego jakby każdy miał takie sensowne bonusy
21-02-2016 12:03 Xerter jest offline Szukaj postów użytkownika: Xerter Dodaj Xerter do Listy kontaktów
mr_J
Double Ace


Data rejestracji: 28-01-2010
Postów: 130
Klan: N_G
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Swoją drogą warto zwrócić uwagę jeszcze na tatuaż zabójcy który ma palną 2h jako broń alternatywną, a jej wykorzystanie w porównaniu ze snajperem jest po prostu śmieszne.
Fajnie by było gdyby był w stanie uzyskać przynajmniej z 80% skuteczności, niektórym mniejszym na pewno pomogło by to na 2 mapie radzić sobie z ignorowaniem obrony przy pomocy miotły.

Ciekawszą opcją jest też LS, który stał się głównym tatuażem do gry dystansem, mimo że to jego alternatywna broń, podstawową jest palna 1h której nie ma szans w tej chwili używać, tym bardziej że jego tatuaż wyklucza użycie słonecznego setu, poza jastrzębim ciężko mu będzie zrobić jakikolwiek zasięg itp. Przy talizmanach można to jakoś jeszcze nadrobić, ale i tak i tak będzie to tylko jakiś ułamek skuteczności przy gigantycznych kosztach, czyli sztuka dla sztuki, bo jednak lepiej i taniej zmienić tatuaż.
Fajnie by było gdyby miał szanse na zrobienie podobnej skuteczności na palnej co na dystansowej, ewentualnie na palnej na poziomie powiedzmy 70% możliwości revo czy gangstera.

Tak czy inaczej fajnie by było jak by sobie i o tym ktoś przypomniał na przykład przy tej okazji, zawsze by była to jakaś alternatywa wtedy, a tak można spokojnie tą broń dla tych tatuaży usunąć.
21-02-2016 12:39 mr_J jest offline Szukaj postów użytkownika: mr_J Dodaj mr_J do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Bonusy Z Tatuazy Na High Lvlach

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH