Broń palna dwuręczna - może jakieś nowości? |
Bau
Lord
Data rejestracji: 17-05-2014
Postów: 340
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria S
|
|
Broń palna dwuręczna - może jakieś nowości? |
|
Jak wszyscy wiemy, współcześnie broń palna 2h ma tylko jedną funkcjonalną broń - miotacz płomieni.
Dlaczego nie warto pokusić się do jakiejś zmiany? W początkowej fazie gry niemal każdy gracz biega z karabinem myśliwskim/snajperskim w celu blaszkowania mobów. Po osiągnięciu a2/a3 następują masowe przeróbki na dystansów/białasów (w uogólnieniu: gracz po prostu chce się rozwijać dalej). Zastanawiając się nad tym faktem wpadłem na pomysł aby wprowadzić do użytku Karabin Snajperski. Nim wprowadzono patch do miotacza każdy palniak 2h biegał właśnie w takim karabinie bądź w Ak-47.
Po wprowadzeniu istotnych zmian dla miotacza, całe bw zapomniało o bieganiu w KS. Może najwyższy czas aby przy kolejnych nowościach poprawić funkcjonalność snajperki?
Poniżej przedstawiam przykładową listę zmian. Może być ona nieco "przekokszona" ale podkreślam, że są to tylko propozycje i temat do dalszej dyskusji. Wielu z Was z pewnością błyśnie fajnym pomysłem bądź skrytykuje moje dyrdymały przedstawiające rozwiązanie polepszenia karabinu snajperskiego:
~ Wprowadzić dodatkową ilość ataków: Od poziomu ds+2 karabin snajperski dostaje +1 dodatkowy atak, od poziomu ds5 +2 ataki [granica wbicia jest do dyskusji]
~ *Wprowadzić procentowy wzrost zasięgu w przypadku tatuażu snajpera/ samego karabinu snajperskiego - wstępnie myślałem aby: ilość wyglądu wpływa na 1/10% do zwiększenia zasięgu broni palnej 2h/samego karabinu snajperskiego (w praktyce: gracz posiadający 250 wyglądu ma zwiększony zasięg trafienia bronią o 25%)
~ Usunąć ujemny efekt odejmowania zwinności - jest to beznadziejny pomysł nie mający niemal wpływu na postać
* wzorując się na darmowym 27%-owym zwiększeniu zasięgu broni palnej 1h, proponuję analogiczną zmianę w przypadku broni 2h z w/w ustępstwami mogącymi ulec zmianie, jeśli 1/10 wyglądu to dużo - osobiście uważam że nie.
Jeżeli ktoś ma inny pomysł aby wprowadzić użyteczność karabinu snajperskiego to zapraszam do dyskusji na ten temat. Wszelkie propozycje są mile widziane.
Powtórzę fakt, że jest to tylko propozycja i jeśli moje rozwiązania są zbyt wygórowane i robiące z karabinu snajperskiego automat do zabijania to bardzo przepraszam.
Dla ciekawskich - na r17 gram bronią palną 1h (rewo samograjek), na r2 gram bronią białą 2h.
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
|
|
21-03-2016 13:36 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
Nie chce mi się o tym gadać. Było gadane nie tak dawno i skończyło się na zerowym zainteresowaniu osób decyzyjnych.
Snajperów niemal już nie ma, lepiej poczekać aż wyzdychają do końca i będzie mniej do balansowania, nieprawdaż?
dlaczego balansować jedną z broni, a nie wszystkie? gdzie tu strzelba - mająca perspektywy, gdzie akacz, też pozwalający coś pokokmbinować? [teoretycznie, bo w praktyce to wiadomo, że o kant se można]
~ Wprowadzić dodatkową ilość ataków: Od poziomu ds+2 karabin snajperski dostaje +1 dodatkowy atak, od poziomu ds5 +2 ataki [granica wbicia jest do dyskusji]
jaki poziom trzeba by unieść na dsk5 i jak to odbije się na balansie na low/mid level?
~ *Wprowadzić procentowy wzrost zasięgu w przypadku tatuażu snajpera/ samego karabinu snajperskiego - wstępnie myślałem aby: ilość wyglądu wpływa na 1/10% do zwiększenia zasięgu broni palnej 2h/samego karabinu snajperskiego (w praktyce: gracz posiadający 250 wyglądu ma zwiększony zasięg trafienia bronią o 25%)
na kij snajperowi zasięg, skoro to, czego on nie ma to dmg? BTW snajper który ma dużo wyglądu dostaje kulkę, ten który ma go mało znaczy że się maskuje i fraguje.
~ Usunąć ujemny efekt odejmowania zwinności - jest to beznadziejny pomysł nie mający niemal wpływu na postać
skoro nie ma, to po co usuwać?
* wzorując się na darmowym 27%-owym zwiększeniu zasięgu broni palnej 1h, proponuję analogiczną zmianę w przypadku broni 2h z w/w ustępstwami mogącymi ulec zmianie, jeśli 1/10 wyglądu to dużo - osobiście uważam że nie.
i jak będzie wyglądał dmg na desertach i snajpie po tej zmianie? w czymś snajpa będzie lepsza? nie? no właśnie.
pierwszą rzeczą do zmiany w snajpie i CD jest ignorownie defa, powstałe w czasach, gdy miało to znaczenie a nie takich, gdzie każdy ma tego z 50% na wejściu.
cytat: |
Cerbin napisał(a)
Przedmiot: Legendarny Doskonały Miotacz płomieni (+5)
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 67 - 167
Cechy: trafienie -24, ilość ataków na rundę: 5, dodatkowe ataki przeciw potworom: 3 (miotacz ognia), szansa trafienia krytycznego +118 %, broń ignoruje 100 % obrony przeciwnika,
modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +50 %, szansa trafienia bronią zwiększona o 30 % , trafienie +1/2 ZWINNOŚCI,Dodatkowe obrażenia co rundę +10% obrażeń zadanych w poprzedniej rundzie.
ZWINNOŚĆ +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +12, łączne obrażenia broni +20 %
Przedmiot: Legendarny Doskonały Karabin snajperski (+5
Typ: Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 124 - 130
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +34, ZWINNOŚĆ -13, ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +118 %, broń ignoruje 100 % obrony przeciwnika, łączne obrażenia broni +20 %
dodatkowe ataki przeciw potworom: 2 (karabin snajperski), obrażenia zwiększone o 1/2 inteligencji, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +100 % (karabin snajperski), i jeszcze jakiś special do broni do tego
:> |
cytat: |
Cerbin napisał(a)
cytat: |
Akryn napisał(a)
Dużo ciekawych pomysłów. Jest z czego "kleić". Moi faworyci to pomysły:
1. Cerbina z ulepszeniem snajpy i miotły na expach (trzeba by się jeszcze tylko zastanowić czy nie warto by reszty palnej 2h w ten sposób poprawić.)
|
Oczywiście reszta też miałaby dostać bonusy, czasu nie staje bym je wymyślał
U miotły oczywiste jest podpalenie i dmg dodatkowy z niego
u snajpy mniejsza szansa u przeciwnika na trafienie po hicie krytycznym (np jako prawdopodobieństwo wystąpienia takiego efektu kumulowane za każdym ciosem krytycznym snajpera - po 10 strzałach krytycznych ze snajpy jest już 100%, że efekt specjalny wejdzie) [bazuję na specjalach mobów, prościej niż prosić o napisanie nowych]
fn-fal szansa na kontrę 25% po trafieniu niekrytycznym/krytycznym(?)
akacz bez boostowania dmg ale po trafieniu krytycznym wywalenie do końca całego magazynku bez spadywania ciosów
półautomat i km - to samo co snajpa i akacz ale w skali 1/10 (broń drugorzędna, boost jest tylko jeśli przpadkiem uda nam się trafić na dobry dzień losowatora)
strzelba aż prosi się o stun, % na trafienie przeciwnika albo ogłuszające klasycznie i brak jego ciosów do końca rundy albo zrzucające jego kolejkę hitów na sam dół rundy
To są oczywiście BONUSY dodatkowe.
Prócz tego boostowanie broni jak podano na przykładzie miotły i snajpy - staty, mody kryta, szanse trafienia potworów, dodatkowe ataki na potwory.
DRZYJCIE snajperzy japę o jak najwięcej, bo tak samo zrobiły dystanse i dostały tyle, że zostawiły z tyłu wszystko inne.
No, o ile zostali jacyś snajperzy z wolą walki o zmiany. |
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Cerbin: 21-03-2016 13:50.
|
|
21-03-2016 13:48 |
|
|
Tig Niezarejestrowany
|
|
Szczerze mówiąc dysfunkcjonalność tego forum i brak odzewu administracji na większość pomysłów graczy aż poraża. Ja odnoszę wrażenie że z głosem ludu się tu po prostu nie liczą. Jak coś nie jest zbliżone do ich wizji to powiedzą "nie bo nie" i tyle, "nie przewidujemy". A jak widać ich przewidywania co do funkcjonowania czegokolwiek są mocno średnie czy to odnośnie run, talizmanów itd.
Czy to zaproponujecie coś super z dużym poparciem społeczności czy też sami zbombardujecie swoje pomysły nawzajem.
Dopóki nie zmieni się podejście Twórców gry to chyba szkoda czasu na cokolwiek by tu proponować, bo setki ciekawych pomysłów umarło jeszcze zanim się tak na prawdę pojawiło i dopracowało.
Żeby nie było offtopiku: tak dla zmian w broni palnej 2h, bo snajper jest słabo grywalny, grałem i przerobiłem się bo nie miało to dłużej sensu.
Tylko druga sprawa: wykradzenie danych? Co twórcy mają teraz w głowach? Bezpieczeństwo a nie zmiany w grze. Tak więc nie przewiduje by w najbliższym czasie mieli na cokolwiek czas.
Suma sumarum: szkoda Waszego czasu gracze i użytkownicy BW.
|
|
21-03-2016 14:15 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
Święta idą, może po świętach się coś zmieni, admini będą mieć wtedy teoretycznie więcej czasu.
|
|
21-03-2016 15:27 |
|
|
kici_kici
Lord
Data rejestracji: 23-04-2009
Postów: 257
|
|
Taaa bo pewnie na święta myją szyby i szklanki w szafkach w swoim BWbunkrze i nie mają czasu.....
|
|
21-03-2016 21:13 |
|
|
|
cytat: |
kici_kici napisał(a)
Taaa bo pewnie na święta myją szyby i szklanki w szafkach w swoim BWbunkrze i nie mają czasu..... |
Zwróćcie jednak uwagę że chociaż cel szczytny:
poprawić snajpera,
to już sama propozycja bez sensu:
snajpa, snajpa, tylko snjapa, kochana snajpa,
zawsze snajpa, wszystko snajpą.
No dajcie spokój,
poprawiajmy snajpera a nie uwsteczniajmy do dawnych dobrych czasów...
np tak:
półautomat, + 50 charki,
ak-47 i fn-fal +15% trafienia,
strzelba, dodać do wpływów że obniża przeciwnikowi trafienie o 30%,
km np obniża przeciwnikowi mnożnik krytyka o połowę,
różnorodność
a nie że tylko snajpa, zawsze snajpa,
tylko snajpą snajper walczy,
tylko ze snajpą się sanjper rodzi,
tylko ze snajpą się snajper kasuje...
edit: chochlik
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez czepeknabakier: 21-03-2016 22:53.
|
|
21-03-2016 22:53 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Półautomat snajperski? Odpowiednik hmm miecza dwuręcznego w broni 2h? Albo snajperka albo ak/fn-fal powinny stać się broniami użytecznymi na wyższych lvlach. Na przykład dodać jakiś ciekawy lucek + zasięg do którejś z broni wieloatakowej.
Widzę juz jednak, że patałachy bojące się o stratę farm minusują temat, Sushi napisze, że temat nie znajduje akceptacji u graczy, czyli nie ma co sobie głowy snajperem zawracać. Groteska.
|
|
22-03-2016 08:44 |
|
|
Akryn
Double Ace
Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI
|
|
"Zaprawdę, zaprawdę powiadam Wam, że jeśli rewo zacznie pisać posty o poprawę snajpa to wiedz, że coś się dzieje."
Księga Natanka rozdział 3 werset 1.
Wg mnie powinni się skupić na poprawie tylko snajpy i miotły. Mniej roboty po prostu i tym samym większa szansa, że coś zostanie zrobione w jakimś rozsądnym czasie. Szczególnie, że mają też trochę roboty wyjściem z bety.
Swój pomysł na to wrzuciłem w tym poście, nie jest idealny ale może da jakiś punkt zaczepienia.
|
|
22-03-2016 14:15 |
|
|
searcher
Najlepszy gracz BW 2015
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII
|
|
przecież poprawianie snajpy to głupota, jak można coś takiego proponować
palne 2h wg jakości:
1.Karabin Myśliwski
2.Półautomat Snajperski
3.Karabin Snajperski
4.AK-47
5.Fn-fal
6.Strzelba
7.Miotacz Płomieni
temat pierwszych czterech bym zwyczajnie zamknął i jedynie myślał nad trzema ostatnimi.
osobiście widzę coś takiego:
strzelba stricte pod pvp(milan109 chyba nieźle ją rozpisał do tego)
miotła standardowo - broń ekspowa
fn-fal jako alternatywa dla miotły
nie rozumiem tej chęci ulepszania snajpy, to coś jakby ulepszać uzi w palnej 1h - głupota xD
__________________ Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!
|
|
22-03-2016 14:34 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
cytat: |
Pożeracz Dusz napisał(a)
Xerter
+1 za spam, to nie temat o dostępności SM, jak będzie mógł to na pewno tu przynajmniej zajrzy
kici_kici
+1 za spam, kończy się to banem |
wypowiedziałem się co do tematu: może po świętach coś się zmieni
do tego oddałem głos, oceniając temat autora
czyż nie dostrzegasz mojej aprobaty?
ale zaraz, ludzie prości wymagają prostego przekazu:
TEMAT BARDZO FAJNY I MI SIĘ PODOBA - z dedykacją dla ciebie pochłaniaczu duszności
podstaw jest wszędzie mało, tak na prawdę przydały by się wszędzie prefy i sufy
|
|
24-03-2016 12:13 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Nie pierwszy temat nie ostatni
ale podbiję i dam łapkę. Wciąż gram snajperem, acz zastanawiam się nad zmianą na "przekokszonego" łowcę skarbów na dystansie... niemniej, miło by było zostać przy snajpie
|
|
25-03-2016 12:52 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
hmmmm nasz palniak 1h sie przerabia na palniaka 2h i stwierdzil ze sie za wczasu podboostuje i zalozyl temay na forum
niceeeeee (i wiecej nie skonmentuje :-)
jak juz powyzej wspomnieli - pomysl zly snajpa i tak juz jest zbooostowana np porownujac do podstaw bialej 2h
ponoc na starszych serwach ktos na pile lata a le na r17 z topki bialej 2h chyba nie ma nikogo uzywajacego pily -TYLKO KATANA.
wiec jak juz cos to proponuje boosta bialej 2h (dodanie ignora kosztem ataku porownujac pile do katany patrzacv przez pryzmat 2 mapy to kompletny niewypal - specjaly mobow obcinaja calkiem ignora wiec ....)
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
26-03-2016 05:36 |
|
|
|