Propozycja. Projekt 91686 |
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Propozycja. Projekt 91686 |
|
Cóż ro za enigmatyczna nazwa "projekt 91686"? Cóż oznacza ta liczba, co symbolizuje?
Zapewne zbadajcie sobie te pytania w myślach, lub na głos. Co jeżeli powiem wam że to ilość pkt skarbu?
"jak to pkt skarbu?", "w [cenzura] tego dużo", "po co to?", "chwalisz się, czy zalisz?" - i takie myśli teraz się pewnie pojawiły, za chwilę przejdę dalej z wyjasnieniami, ale najpierw odeśle do innego tematu pay to win?
Niektórzy już się pewnie domyślaja, że chodzi o zbieranie pkt skarbu, ale po co?
Liczba 91686 to równowartość codziennego wyszukiwania 24 pielgrzymek w A3 z szansa 70% przez DWA lata, uwzględniając przy tym codzienne bonusy, oraz bonusy weekendowe.
Temat ten nawiązuje do tematów o beznadziejnym zrobię i skarbach.
A więc proponuje nowy skarb - Podarunek Pana Ciemności. Dostępny od 1lvl postaci, kosztujący właśnie 91686 pkt skarbu.
Skarb ten to "dowolny legendarny doskonały przedmiot z dowolnie wybranym prefixem i sufixem"
Ha! Slyszycie te wszystkie głosy oburzenia o wybór itemu, o zaburzenie balansu itp?
Zwróćcie proszę uwagę na to, że nie każdy posiada 70% na pielge w A3 i nie wykonuje 24 wypraw każdego dnia, a nawet jeśli to zbieranie zajmie mu 2 lata!!!
Uważam, że gra powinna promować aktywność i wytrwałość, bo gdy ktoś gra 5 lat i wciąż ma [cenzura] drop i są to się nie chce grac. Będzie to nagroda jedynie dla wytrwałych, którzy skupia się na tym i będą grać regularnie i w miarę aktywnie.
Poza tym, zaproponowaliśmy, by w dniu wprowadzenia tego skarbu (o ile nastalby takowy) kosztowałby połowę, czyli rok zbierania pkt skarbu. Po tygodniu cena by wzrosła do normalnej dla wszystkich, którzy mają 0 pkt skarbu w tej nagrodzie i pozostałaby połowicznie dla każdego, kto w tydzień zebrał choć 1pkt skarbu a wróciła by do normalnej w chwili odebrania pierwszego wybranego itemu (czyli każdy kolejny to znów dwa lata zbierania).
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Pożeracz Dusz: 13-04-2016 17:57.
|
|
13-04-2016 15:51 |
|
|
Alyn
Full Member
Data rejestracji: 09-05-2009
Postów: 69
Klan: Divine Phoenix / Brothers in Arms Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
się rozmarzyliśmy.. zdecydowanie nie. BW team chce odejść od armii klonów w jednakowym secie. już były podobne tematy nie raz i nie dwa że skarb przegięty że każdy powinien dostawać itp. Pamiętaj że mamy eventy na pkt skarbu, tak samo wszystkie wcześniejsze nagrody straciły by sens a poza tym po roku wysyp itemków był by straszny...
|
|
13-04-2016 16:00 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
co do armii klonów - be jest zbyt schematyczne, by twierdzić, że liczy się różnorodność. Każdy chodzi w tym samym, a przynajmniej stara się...
A faktem jest że w grze brakuje motywacji.
Projekt 91686 jest długofalowy, a dwa lata zbierania to najbardziej pozytywny scenariusz (A3, pielgi, średnia szansa = 70%).
|
|
13-04-2016 16:31 |
|
|
koc
Junior Member
Data rejestracji: 08-10-2007
Postów: 11
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia; Necropolia IX
|
|
Dostajesz leg dsk kąsającą pałkę mocy i za 2 lata znowu płacz i propozycja że prefixy i sufixy mają się ogarniczyć do szybkości, demonów itd ;d
__________________ Nick: MasterFaster
|
|
13-04-2016 16:38 |
|
|
SteelMike1
Emperor
Data rejestracji: 17-02-2009
Postów: 1.088
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II
|
|
cytat: |
Alyn napisał(a)
się rozmarzyliśmy.. zdecydowanie nie. BW team chce odejść od armii klonów w jednakowym secie. już były podobne tematy nie raz i nie dwa że skarb przegięty że każdy powinien dostawać itp. Pamiętaj że mamy eventy na pkt skarbu, tak samo wszystkie wcześniejsze nagrody straciły by sens a poza tym po roku wysyp itemków był by straszny... |
Niby chce odejść, ale do danych buildów jest jedna słuszna ścieżka rozwoju i docelowe przedmioty. Tylko dlatego jest różnorodność (póki co), bo nikt nie ma docelowych przedmiotów. Przy założeniu, że prędzej czy później wydropi się end-gameowe itemy pod dany build, to każdy będzie latał w tym samym. Tak samo jest z umagami, ma się te, które się znalazło, ale docelowe każdy ma praktycznie te same.
Dlatego przy dobrych wiatrach 2 lata pielg, a realnie patrząc 5-6 lat, to nie tak krótko za 1 przedmiot, żeby zebrać set z bronią 2h potrzeba tylko 14-43 lat aktywnej gry, o ile epika się nie wydropi.
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Trochę myślenia nie zaszkodzi.
Po co dodawać wszędzie zapytanie: czy jesteś pewien?
Co to, windows ma być? |
Nick w grze: Mike
|
|
13-04-2016 18:43 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Osobiście uważam, że gra powinna nagradzać aktywność... tymczasem jest to na prawdę losowe. Ktoś gra 5 lat i nie ma nic, a ktoś po paru miesiącach wydropi endgame (wiem, nie zdarzyło się, ale może).
Propozycja ma dać możliwość, by gracze po jakimś czasie coś zyskali.
Dodam, że ilości można zmieniać, zaproponowałem taką ilość, bo sądzę, że po MIN dwóch latach gry, każdy chciałby widzieć choć minimalny postęp.
W dodatku podkreślam jeszcze raz, że ilość pkt skarbu którą obliczyłem jest adekwatna dla dwóch lat CODZIENNEGO robienia 24 pielg w a3 z szansą 70%, czyli zmaksowaną ścieżką ewo "pamięć przodków", więc im ktoś ma gorsze staty, nie ma ścieżki lub nie robi pielg w a3 będzie zbierał te punkty odpowiednio dłużej.
2 lata to minimum jakie musi poświęcić gracz, który już sporo w grę zainwestował, bo maluch, który robi bliskie w a1 z szansą 50% będzie zbierał te punkty... nieskończenie długo xD
|
|
14-04-2016 12:34 |
|
|
|