klogg123 Niezarejestrowany
|
|
Założenie: nie każdemu dropi epiki jakie by chciał.
Działanie: w studni dusz można przetopić epickie itemki na punkty craftingu.
Każdy przedmiot epicki poniżej wartości 250 000 PLN daje 1 punkt craftingu.
Każdy przedmiot epicki poniżej wartości 500 000 PLN daje 2 punkty crafingu.
Każdy przedmiot epicki poniżej wartości 1 000 000 PLN daje 3 punkty crafingu.
Każdy przedmiot epicki powyżej wartości 1 000 000 PLN daje 5 punktów crafingu.
Za spalony item w studni dusz nie dostajemy nic poza punktami craftingu.
---------------------
Za każde 2500 punktów craftingu możemy wybrać:
Sufix ALBO prefix ALBO rodzaj przedmiotu
Inaczej mówiąc - za 7500 punktów craftingu wybieramy sobie epicki przedmiot pre/su.
Koniec pomysłu:
można hejtować
|
|
21-04-2016 10:59 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Wartości jakies takie niewyskalowane.
Zaproponowalbym rraczej 1 pkt za każde pełne 250k PLN wartości, poza tym każdy pref/suf/podstawa musiałyby mieć inne wartości pkt.
Ale pomysł ten oznacza koniec losowości necro. W końcu każdy będzie latał w dream secie. A przecież esencja necro jest ta losowosc.
|
|
21-04-2016 11:25 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
skoro "kazdy" to chyba dobrze, nie? zmiana dla wszystkich... tylko ile lat zajmie uzbieranie tych 7500 pkt na 1 item
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
21-04-2016 11:27 |
|
|
DrizztDoUrden
Forum Legend
Data rejestracji: 26-03-2007
Postów: 1.871
Kraina: Necropolia X Skąd: Dokąd?? I z kim??
|
|
Czyli to z czego zrezygnowali w loterii po sprzeciwie graczy ma wrócić tylko pod inną postacią i na większą skalę?
|
|
21-04-2016 13:39 |
|
|
V A L L E R
Lord
Data rejestracji: 04-01-2010
Postów: 280
|
|
Wartości powinny pochodzić z prefiksów i sufiksów.
Przypisywałbym konkretne prefiksy i sufiksy do dowolnie wybranej podstawy przedmiotu, na zasadzie edycji.
__________________ R6- Victoria Seras
R10- Valler
R14- ElVa
R16 - Valler
R17 - Valler
|
|
21-04-2016 13:50 |
|
|
Dwim
Viking
Data rejestracji: 02-08-2010
Postów: 537
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
cytat: |
DrizztDoUrden napisał(a)
Czyli to z czego zrezygnowali w loterii po sprzeciwie graczy ma wrócić tylko pod inną postacią i na większą skalę?
|
taa, różnica między loterią a tym byłaby taka że loteria zbufowała wybranych, a taki system zbufował by wszystkich.
Co do tematu, nie przejdzie. Droperzy nie mogą sobie pozwolić na zmniejszenie różnicy między nimi a tymi nie dropiącymi, bo dla nich oznaczałoby to koniec gry w simsy.
|
|
21-04-2016 14:06 |
|
|
pieczarr
Lord
Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII
|
|
cytat: |
Originally posted by Dwim
cytat: |
DrizztDoUrden napisał(a)
Czyli to z czego zrezygnowali w loterii po sprzeciwie graczy ma wrócić tylko pod inną postacią i na większą skalę?
|
taa, różnica między loterią a tym byłaby taka że loteria zbufowała wybranych, a taki system zbufował by wszystkich.
Co do tematu, nie przejdzie. Droperzy nie mogą sobie pozwolić na zmniejszenie różnicy między nimi a tymi nie dropiącymi, bo dla nich oznaczałoby to koniec gry w simsy. |
Zeby bylo fair wypadaloby pily zabrac albo chociaz znerfic do ldb
...
|
|
21-04-2016 14:11 |
|
|
V A L L E R
Lord
Data rejestracji: 04-01-2010
Postów: 280
|
|
cytat: |
pieczarr napisał(a)
cytat: |
Originally posted by Dwim
cytat: |
DrizztDoUrden napisał(a)
Czyli to z czego zrezygnowali w loterii po sprzeciwie graczy ma wrócić tylko pod inną postacią i na większą skalę?
|
taa, różnica między loterią a tym byłaby taka że loteria zbufowała wybranych, a taki system zbufował by wszystkich.
Co do tematu, nie przejdzie. Droperzy nie mogą sobie pozwolić na zmniejszenie różnicy między nimi a tymi nie dropiącymi, bo dla nich oznaczałoby to koniec gry w simsy. |
Zeby bylo fair wypadaloby pily zabrac albo chociaz znerfic do ldb
... |
No co ty - rozwiązanie fair - tj. zablokowanie innym dostępu do loterii, żeby tylko kilku graczy miało end game'owy sprzęt.
__________________ R6- Victoria Seras
R10- Valler
R14- ElVa
R16 - Valler
R17 - Valler
|
|
21-04-2016 14:53 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
Pomijając, że autor coś chyba brał jak to pisał, to wartości są masakrycznie beznadziejne.
Osiem lat palić złom? Czyli np. 12 500 złomu za item, czyli ok. 7 000 000 PR, czyli 21 000 000 PR za item pref/podst/suf. I to na dodatek paląc same "piły" (najdroższe przedmioty). Paląc te najtańsze to oznacza spalenie jedynie 47 000 złomu wartego np. czyli 26 000 000 PR.
I to wszystko "mrozimy" na te 8 lat.
Ale 8 lat to chyba ci farciarze, co?
17 000 przedmiotów rocznie -> 170 z gwarantowanych, niech będzie drugie tyle niegwarantowanych (drop niegwarantowany resetuje licznik gwarantowanego) -> 340 epików rocznie i to dla kogoś kto ma 50% na pielgi.
340 * 8 lat = 2720
Jeśli WSZYSTKIE byłyby najdroższe to mamy jedynie 13 600. W praktyce strzelam (a można to zbadać), że rozkład procentowy raczej wygląda tak:
75% - Każdy przedmiot epicki poniżej wartości 250 000 PLN daje 1 punkt craftingu.
20% - Każdy przedmiot epicki poniżej wartości 500 000 PLN daje 2 punkty crafingu.
5% - Każdy przedmiot epicki poniżej wartości 1 000 000 PLN daje 3 punkty crafingu.
0.5% - Każdy przedmiot epicki powyżej wartości 1 000 000 PLN daje 5 punktów crafingu.
A wtedy po 8 latach mamy:
2040 * 1 pkt
544 * 2 pkt
136 * 3 pkt
13 * 5 pkt
=
3601 pkt
Czyli nie 8 lat tylko jakieś 16, a jak ktoś ma np. 38% na pielgę to ze studni skorzystają wnuki.
Jakby co to zagłosuje na ten temat w konkursie na najgłupszą propozycję.
|
|
21-04-2016 16:09 |
|
|
klogg123 Niezarejestrowany
|
|
meh
wy tu oceniać pomysł a nie liczby
liczby zawsze można zmienić tak żeby nie było "8 lat" a np. rok
|
|
21-04-2016 20:02 |
|
|
Toaletor
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 325
Klan: BLUE DRAGON Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VIII Skąd: Gliwice
|
|
Fatalny pomysł jak każdy z tworzeniem przedmiotów na necro...
wiem że drop epików jest bezsensowny ale to jest kompletnie skopane z uwagi na fakt że każdy sobie wybierze z czasem epika który mu brakuje a handel na serwerach padnie całkowicie bo po co ktoś ma kupować leg dosk nocki jak z czasem sobie epickie wybierze ?
|
|
21-04-2016 20:19 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Hejtuj handel epikami. Proponuj ich tworzenie xD
Słaby pomysł, jakiekolwiek tworzenie itemów na necro to pomyłka. 0/10
|
|
21-04-2016 21:33 |
|
|
|
RE: Epik Crafter Noob v.1 |
|
cytat: |
klogg123 napisał(a)
Za każde 2500 punktów craftingu możemy wybrać:
Sufix ALBO prefix ALBO rodzaj przedmiotu
Inaczej mówiąc - za 7500 punktów craftingu wybieramy sobie epicki przedmiot pre/su.
|
To pierwsze brzmi sensownie, albo albo albo, albo przed albo pre albo suf,
to drugie już brzmi bezsensownie, i i i przedmiot i pre i suf?
Czy 2500 nie wiem, czas zbierania na to pierwsze wyliczyć na jakieś 3-4 miesiące i nic nie będzie psuło.
|
|
21-04-2016 21:53 |
|
|
LOKY12
Double Ace
Data rejestracji: 06-02-2009
Postów: 135
Klan: 3Misie Raven Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
klogg123 napisał(a)
meh
wy tu oceniać pomysł a nie liczby
liczby zawsze można zmienić tak żeby nie było "8 lat" a np. rok |
Co tu oceniac? Pomysl nietrafiony. Dla mnie nie powinno miec miejsca wybieranie przedmiotow.
__________________ R4 LOKY
|
|
22-04-2016 06:08 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
klogg123 napisał(a)
meh
wy tu oceniać pomysł a nie liczby
liczby zawsze można zmienić tak żeby nie było "8 lat" a np. rok |
Masz rację, liczby można dopasować. Problem w tym, że w takich propozycjach jak te... nie da się ich dopasować. Jedno to wykazanie absurdu tych pierwotnie zaproponowanych, drugie to to, że każde następne będą równie absurdalne tylko z innych powodów. Jak będziemy mogli sobie zrobić pref/podst/suf nie w 16 czy 8 lat ale w rok to mamy "wygraną loterię" dla każdego rok po roku. Powodzenia.
Tworzenie przedmiotów na Necro to pomysł niczym tworzenie basenu na sacharze. Bez sensu. Trzeba zdynamizować lucka, zwiększyć ilość afixów, zwiększyć dropa, poprawić FD itd. A nie jakieś tworzenie przedmiotów... JA chce przedmiot ZNALEŹĆ! I w dodatku mam ich do znalezienia jeszcze pewnie z 200 (i 5500 przedmiotów w zbrojowni).
|
|
22-04-2016 10:14 |
|
|
misio86
Double Ace
Data rejestracji: 14-08-2011
Postów: 146
Kraina: Necropolia V Skąd: Hell
|
|
NIE dla wybierania itemów! Wystarczy nam Loteria, przy której dużo ludzi już się porządnie zestresowało
|
|
22-04-2016 11:19 |
|
|
Mirabeth
Ex-Team
Data rejestracji: 06-07-2013
Postów: 387
Klan: Misie Kraina: Necropolia X
|
|
pomysł dobry, ale tylko w połowie. System "przetapiania" epików jest git, tylko nagrody nie bardzo. Jak jak już ludzie pozbierają przez te lata odpowiednią ilość craftingu, to masowo posypią się dreamitemy, o których młodsi gracze będą mogli zapomnieć przez parę lat. Więc może zamiast wyboru przedmiotu to punkty przeznaczyć np. na ŁPC; ewo; srebrne monety - do wyboru wg jakiegośtam przelicznika.
__________________ R14+16 Mesjasz
Tmod:
Kupię - Moria
Sprzedam - Moria
Wymiana kont
|
|
22-04-2016 12:18 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Mirabeth napisał(a)
pWięc może zamiast wyboru przedmiotu to punkty przeznaczyć np. na ŁPC; ewo; srebrne monety - do wyboru wg jakiegośtam przelicznika. |
A to prędzej z poprawką na to, że już działa taki system. Epiki przemienia się w PRy (poprzez złom).
|
|
22-04-2016 13:47 |
|
|
Liquid
Taki sobie nupek
Data rejestracji: 14-09-2007
Postów: 679
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria VI
|
|
Jestem na nie, to jest to samo co loteria, która dla wielu graczy popsuła grę. Na morii może jeszcze nie wygląda to tragicznie, ale na necro - uwierz mi to bardzo kiepski pomysł. Już pomijam kwestię liczb podanych w pierwszym poście, bo to nie ma znaczenia w tym momencie.
Ps. Handel epikami też jest niedobrym pomysłem, ale już bym wolał ten handel niż to
.
|
|
22-04-2016 15:12 |
|
|
Dwim
Viking
Data rejestracji: 02-08-2010
Postów: 537
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI
|
|
cytat: |
Liquid napisał(a)
Jestem na nie, to jest to samo co loteria, która dla wielu graczy popsuła grę. Na morii może jeszcze nie wygląda to tragicznie, ale na necro - uwierz mi to bardzo kiepski pomysł. Już pomijam kwestię liczb podanych w pierwszym poście, bo to nie ma znaczenia w tym momencie.
Ps. Handel epikami też jest niedobrym pomysłem, ale już bym wolał ten handel niż to
. |
Jakie to samo co loteria? Powtórzę jeszcze raz, loteria to boost poszczególnych osób, to boostuje wszystkich, bo w końcu każdy zdobędzie to co chce. Czy spowoduje że każdy będzie latał w tym samym? możliwe, ale jak dobrze ustawić przeliczniki to wymarzone eq będzie zbierało się 7-10lat, czyli raczej się tego nie doczekamy.
Jakoś na mori nie widzę żeby było problemem, że każdy może mieć takie eq jakie chce, więc nie rozumiem dlaczego na necro ma być to gwozdziem do trumny.
|
|
22-04-2016 19:37 |
|
|
kurak26
King
Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 871
Kraina: Necropolia II
|
|
RE: Epik Crafter Noob v.1 |
|
Raczej rozwiązanie jak z umagami - zbierasz pkt i eliminujesz syf
__________________ było miło, teraz nawet 1 grosza szkoda na "wasz produkt", ale i tak pykam dalej
|
|
28-04-2016 14:48 |
|
|
kurak26
King
Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 871
Kraina: Necropolia II
|
|
A odnośnie waszych "rozmyślań" że co setny item to gwarantowany epik i w końcu złoży się to co tam się chce to zejdźcie na ziemię.
na 500 zdropionych epików jeden się do czegoś nadaje w moim przypadku, o wymarzonym epiku to już w ogóle nie myślę - system działa jak działa, masz farta dropisz nie masz nie dropisz, jedynie runy i KW dają teraz równe szanse, tlyko jednemu zejdzie się 5 lat a drugi ten sam efekt zbierze w rok - jednak w perspektywie wieków droper i nie-droper mają opcje się zrównać
__________________ było miło, teraz nawet 1 grosza szkoda na "wasz produkt", ale i tak pykam dalej
|
|
28-04-2016 14:52 |
|
|
|