Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Patch 1.7.10 - zepsucie klanowej budowy » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (4): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Patch 1.7.10 - zepsucie klanowej budowy 16 Ankieta - średnia ocena: 7,1916 Ankieta - średnia ocena: 7,19
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
soren
Member


Data rejestracji: 28-07-2008
Postów: 43
Kraina: Necropolia V; Necro Hardcore; Moria IV; Necropolia IX

Patch 1.7.10 - zepsucie klanowej budowy Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie wiem gdzie to napisac, wiec pisze tutaj.

Wprowadzono nowy patch modyfikujacy mechanizm dzialania budow klanowych.

Jednak nikt z wprowadzajacych nie zastanowil sie najwyrazniej nad skutkami wprowadzenia tego patcha dla klanow, ktore aktualnie cos budowaly.

W moim klanie mielismy prawie skonczony budynek. Teraz musimy zbierac mlotki zeby go zaczac budowac od poczatku.

Wydaje mi sie, a mam nadzieje, ze inni gracze i klany sie ze mna zgodza, ze powinniscie przynajmniej uzupelnic mlotkami budowe, ktora aktualnie miala miejsce w klanie.

Jesli to bylo 90% budowy to 90% mlotkow powinno byc przypisanych do budynku klanowego po wprowadzeniu patcha.

Serdecznie pozdrawiam i mowie, ze takie postapienie z klanami nie jest w porzadku.

__________________
-
r18 - secundon
na tych juz nie gram: ;-)
r7, r8,r15 - soren, r14,r16,r17 - secundon
23-05-2016 15:02 soren jest offline Szukaj postów użytkownika: soren Dodaj soren do Listy kontaktów
Tiezq
Member


images/avatars/avatar-18865.jpg

Data rejestracji: 14-05-2010
Postów: 43
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomijając ceny budynków i to ze każdy klanowicz może wrzucić 1 młotek dziennie Big Grin
Wcześniej ostatni poziom Sali większych Run robił się 40 dni teraz kosztuje 8750 co przy 1 młotki dziennie dla 40 os. Klanu daje bagatela 219 dni zbierania Smile

__________________
r4/r15 Tiezq
23-05-2016 15:05 Tiezq jest offline Szukaj postów użytkownika: Tiezq Dodaj Tiezq do Listy kontaktów
pewalker92
Lord


Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Podpinam link to działuz problemami technicznymi.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=1331144

Jestem zażenowany zaistniałą sytuacją, ok 30 dni jak krew w piach...

__________________

23-05-2016 15:07 pewalker92 jest offline Szukaj postów użytkownika: pewalker92 Dodaj pewalker92 do Listy kontaktów
Alaghai666
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sala większych run lvl 6 na r18 miała nam się kończyć w środę (to była chyba budowa trwająca miesiąc) i boom, jest patch i po budowie, czas stracony, surowce stracone.
23-05-2016 15:09
DiakonII
Double Ace


images/avatars/avatar-20284.jpg

Data rejestracji: 27-12-2010
Postów: 113
Klan: 69
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Poznań

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jestem podobnego zdania. byliśmy w trakcie budowy budynku klanowego raczej przy końcu niż przy początku. Druga sprawa co powodowało operatorami BW żeby wprowadzić takiego Patch'a ? stary system był ok a nowy moim zdaniem jest dużo gorszy i przede wszystkim mało zrozumiały.

Czy z tymi "młotkami" jest wszystko ok , próbuję dokonać wpłaty ludzie lub kasa i póki co bezskutecznie .....

__________________
Torqemada Coteaz

r18

Strzeż się ludzi którzy hodują świnie Big Grin

Nosił wilk razy kilka... Ponieśli i wilka...

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez DiakonII: 23-05-2016 15:56.

23-05-2016 15:09 DiakonII jest offline Szukaj postów użytkownika: DiakonII Dodaj DiakonII do Listy kontaktów
Gregorian
Lord


Data rejestracji: 28-10-2007
Postów: 423
Klan: Valhalla
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Stąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To tak profilaktycznie... jak już temat związany z patchem.

Czy dzisiaj standardowo arena 3v3 się wysypie?

__________________

23-05-2016 15:10 Gregorian jest offline Szukaj postów użytkownika: Gregorian Dodaj Gregorian do Listy kontaktów
NieCiemniak
Triple Ace


images/avatars/avatar-9836.png

Data rejestracji: 31-05-2008
Postów: 211
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zdecydowanie za długi czas budowania teraz. Już przy aktywnym klanie 40+ jest za długo, a przecież nie wszędzie jest mozliwość, by tak liczne klany były.
Gram na serwerze, gdzie w 2óch klanach jest po ok 15 aktywnych osób. Zbudowanie Sali większych run na ostatni poziom to 2 lata regularnego wrzucania młotków, paranoja :/
23-05-2016 15:10 NieCiemniak jest offline Szukaj postów użytkownika: NieCiemniak Dodaj NieCiemniak do Listy kontaktów
Alkoholik_69
Forum Ace


Data rejestracji: 15-08-2011
Postów: 81
Klan: 69
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Powiem tyle....możecie mi dać +1,+2 + 1000......albo i zblokować konto na forum....ale za przeproszeniem spieprzyliście totalnie tym patchem budowe....nie wiem czy na trzeźwo czy jakiś prima aprilis...ale na prawdę zastanówcie się co robicie bo już totalnie je.....to BW...tyle w temacie...


Pozdro 600 Alll, pomyślunek Wam się nie udał

__________________
R18 - Kropek

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Alkoholik_69: 23-05-2016 15:14.

23-05-2016 15:12 Alkoholik_69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alkoholik_69 Dodaj Alkoholik_69 do Listy kontaktów
Konrad
Administrator ds. technicznych


images/avatars/avatar-11621.gif

Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team
Skąd: localhost

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dziękujemy za Wasze opinie. Jutro zostaną dodane młotki klanom, które miały rozpoczęte a nie zakończone akcje budowy na poprzednim systemie budowania budynków (proporcjonalnie do stopnia zaawansowania budowy).

__________________


Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!



Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets




23-05-2016 15:22 Konrad jest offline Strona domowa Konrad Szukaj postów użytkownika: Konrad Dodaj Konrad do Listy kontaktów
Tiezq
Member


images/avatars/avatar-18865.jpg

Data rejestracji: 14-05-2010
Postów: 43
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
Dziękujemy za Wasze opinie. Jutro zostaną dodane młotki klanom, które miały rozpoczęte a nie zakończone akcje budowy na poprzednim systemie budowania budynków (proporcjonalnie do stopnia zaawansowania budowy).


A co z dość długimi czasami budowy nowych ?

__________________
r4/r15 Tiezq
23-05-2016 15:24 Tiezq jest offline Szukaj postów użytkownika: Tiezq Dodaj Tiezq do Listy kontaktów
Boethiah
Junior Member


Data rejestracji: 18-04-2016
Postów: 23
Klan: Renegaci [ReG]
Kraina: Necropolia XI
Skąd: Pomorze

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł jest dobry, jednak czas budowy wymaga balansu. Jeśli surowce zostaną zwrócone jako młotki, po zmniejszeniu chorych czasów budowy będzie dużo wygodniej.

__________________

23-05-2016 15:24 Boethiah jest offline Szukaj postów użytkownika: Boethiah Dodaj Boethiah do Listy kontaktów
Padrezg22
Lord


Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
Dziękujemy za Wasze opinie. Jutro zostaną dodane młotki klanom, które miały rozpoczęte a nie zakończone akcje budowy na poprzednim systemie budowania budynków (proporcjonalnie do stopnia zaawansowania budowy).



Konrad. jak zostaną dopisane te młotki bo jak policzysz to wg dni to nie wyjdzie adekwatnie do zaawansowania budowy. czyli jak w moim przypadku zostało 5 dni do końca czyli 90% było już "ukończone"


Trzeba się zgłaszać? czy z automatu dopiszesz wszystkim "poszkodowanym" młotki ?

__________________
r17: Papa
r19: papa
23-05-2016 15:26 Padrezg22 jest offline Szukaj postów użytkownika: Padrezg22 Dodaj Padrezg22 do Listy kontaktów
pieczarr
Lord


Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Konrad z calym szacunkiem dla wlozonej w to pracy.

Tyle fajnych pomyslow na forum, tyle kapitalnych zmian do wprowadzenia, a tracisz swoja moc przerobowa na jakies pierdołowate mlotki.
Wiekszosc klanow (nit tylko top) maja wszystko pobudowane, dla nich ta zmiana nic nie znaczy.

Zalozmy ze jest to uklon w strone nowych graczy (spoko)
ale mozna bylo robic chociazby to:
Propozyzja. Modyfikacja nagród ze skarbów


A tak poza tym serio kto robi deploy po 13 jesli nie jest to poprawa buga tylko nowa funkcjonalnosc Tongue
23-05-2016 15:29 pieczarr jest offline Szukaj postów użytkownika: pieczarr Dodaj pieczarr do Listy kontaktów
Alkoholik_69
Forum Ace


Data rejestracji: 15-08-2011
Postów: 81
Klan: 69
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
Dziękujemy za Wasze opinie. Jutro zostaną dodane młotki klanom, które miały rozpoczęte a nie zakończone akcje budowy na poprzednim systemie budowania budynków (proporcjonalnie do stopnia zaawansowania budowy).



Ale nie tylko o to chodzi !!....Zrozumcie,że przesadziliście z ilościami mlotków potrzebnych do budowy przy 1 dziennie dla osoby.....skoro chcecie coś wprowadzać to wprowadźcie coś co ulepszy, i umili grę...a nie wręcz przeciwnie.

__________________
R18 - Kropek
23-05-2016 15:30 Alkoholik_69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alkoholik_69 Dodaj Alkoholik_69 do Listy kontaktów
_ZiP_
Junior Member


Data rejestracji: 12-08-2008
Postów: 14
Klan: Vikings
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No jasne że będzie, kolejna usługa premium ;P

__________________
R6 nick : Rei
R18 nick : Nikumane
23-05-2016 15:31 _ZiP_ jest offline Strona domowa _ZiP_ Szukaj postów użytkownika: _ZiP_ Dodaj _ZiP_ do Listy kontaktów
Odysso
Junior Member


Data rejestracji: 17-07-2009
Postów: 16
Kraina: Moria II; Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ze tak ujmę, jak ten patch ma pomoc nowym graczom skoro na kaplice lvl 6 potrzeba 105 lvl? i boje sie zapytać ile młotków...zapewne z jakiś rok będziemy to budować Big Grin czyli kaplico witamy Cię za półtorej roku Big Grin
23-05-2016 15:32 Odysso jest offline Szukaj postów użytkownika: Odysso Dodaj Odysso do Listy kontaktów
Padrezg22
Lord


Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dodatkowo przydała by się opcja blokowania, że wpłacać można tylko na 1 budynek który wybierze przywódca klanu.

__________________
r17: Papa
r19: papa

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Padrezg22: 23-05-2016 15:36.

23-05-2016 15:35 Padrezg22 jest offline Szukaj postów użytkownika: Padrezg22 Dodaj Padrezg22 do Listy kontaktów
Alkoholik_69
Forum Ace


Data rejestracji: 15-08-2011
Postów: 81
Klan: 69
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
_ZiP_ napisał(a)
No jasne że będzie, kolejna usługa premium ;P


Za kolejną usługę premium to będą już sami grać..niestety z każdym następnym patchem coraz bardziej ciągniecie tą grę na jeszcze większe dno..jakby już nie była... milion serwerów po 400 no max 600 graczy pseudo aktywnych

__________________
R18 - Kropek
23-05-2016 15:38 Alkoholik_69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alkoholik_69 Dodaj Alkoholik_69 do Listy kontaktów
Muxstraus
Full Member


Data rejestracji: 23-01-2008
Postów: 51
Klan: Tenebrae
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria V
Skąd: W-wa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wtrace swoje 3 grosze. Prochownia i Strzelnica oba na poziom 3 ktore zostaly nam do zbudowania na r15. Koszt, bagatela 4200 mlotkow. W klanie w ktorym aktywnych jest ok 40 osob daje nam to ponad 100 dni budowy 1(!) budynku klanowego. Wczesniej trwalo to 28 dni. Mam nadzieje, ze to zart i jak wytrzezwiejecie to wroci stary system budowy. Jesli bardzo chcecie miec ten system mlotkowy to zrobcie to tak, zeby czas budowy byl krotszy niz przy poprzednim systemie lub chociaz taki sam dla klanu 50 osobowego, bo taki jest max. Chyba, ze planujecie wprowadzic patch zwiekszajacy pojemnosc klanu do 200 osob, wtedy mialoby to sens. Chyba chodzi tu o poprawe warunkow gry, a nie o psucie?

__________________
r15 - Krezus
Skapnij 1000 jak Ci sie podobal link Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Muxstraus: 23-05-2016 15:55.

23-05-2016 15:41 Muxstraus jest offline Szukaj postów użytkownika: Muxstraus Dodaj Muxstraus do Listy kontaktów
STRobal_
Double Ace


images/avatars/avatar-16520.jpg

Data rejestracji: 19-12-2009
Postów: 142

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dołączam się do powyższych, u nas też budowa w trakcie została zjepsuta, graty.
Patch miał umożliwić budowę małym klanom. No świetnie po prostu. Zacząć możemy, w mało licznym klanie za kilka lat skończymy.


SALA WIĘKSZYCH RUN poziom 7
0 / 8750
Klan 26 osób. Każdy 1 młotek dziennie. 337 dni budowy.



Młotki chyba trafiły pod zły adres...

__________________
-----------------------------------
NICK R6: STRobal
NICK R7: STR0bal
NICK R12: STRobal

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez STRobal_: 23-05-2016 15:49.

23-05-2016 15:41 STRobal_ jest offline Szukaj postów użytkownika: STRobal_ Dodaj STRobal_ do Listy kontaktów
Faust666
Forum Ace


Data rejestracji: 29-05-2011
Postów: 75
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Poznań

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
Dziękujemy za Wasze opinie. Jutro zostaną dodane młotki klanom, które miały rozpoczęte a nie zakończone akcje budowy na poprzednim systemie budowania budynków (proporcjonalnie do stopnia zaawansowania budowy).


a co ma zrobić klan gdzie nie ma lidera z wymaganym lvl? żaden gracz nie ma takiego poziomu a budowa była? mamy szukać lidera z poza klanu czy co? zwłaszcza że jak ktoś wyżej pisze to miało nam pomóc a nie załatwić klan na amen...

__________________
Faust R14

fauscik R12

Jak kupisz wystaw offke w grze ;]
Jak ja kupie sam przysle offke ;]

INEA - Telewizja, Internet, Dziadowstwo

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Faust666: 23-05-2016 15:45.

23-05-2016 15:44 Faust666 jest offline Szukaj postów użytkownika: Faust666 Dodaj Faust666 do Listy kontaktów
soren
Member


Data rejestracji: 28-07-2008
Postów: 43
Kraina: Necropolia V; Necro Hardcore; Moria IV; Necropolia IX

Autor tematu Temat rozpoczęty przez soren
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W mlotkach fajne jest to, ze mozna w dowolnym momencie zmienic budowe. Zmieniamy zdanie i ladujemy mlotki w co innego. To jest zmiana na plus. Mialem kilka razy sytuacje w ktorej w polowie budowy byla zmiana decyzji i czas przepadal. Teraz nie przepadnie.

Ale czasy... tak jak ktos napisal... kosmiczne.

Czasy powinny byc przynajmniej takie same jak do tej pory, to nie ulega watpliwosci.

A tak przy okazji pomysl - moze zastanowic sie przy okazji, czy np nie wprowadzic mozliwosci "tworzenia mlotkow z surowcow"

Jesli ja jako gracz na swoim domku mam +5000 PLN, to moze zamiast tego moglbym miec 1 mlotek, albo zeby te mlotki mozna bylo kupowac za surowce. Pozwoli to przyspieszyc budowe tym, ktorych na to stac.

Pewnie pojawia sie glosy, ze silne klany beda mogly sie szybciej budowac, ale z drugiej strony mali gracze ktory maja w opor krwi i kasy z nieaktywnych graczy tez beda mogli bardzo szybko rozbudowac budynki klanowe.

__________________
-
r18 - secundon
na tych juz nie gram: ;-)
r7, r8,r15 - soren, r14,r16,r17 - secundon
23-05-2016 15:46 soren jest offline Szukaj postów użytkownika: soren Dodaj soren do Listy kontaktów
Veltaxio
King


images/avatars/avatar-25612.jpg

Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

28 dni trwala budowa, brakowalo niecale 2 dni.. rozumiem ze dostaniemy dosc mlotkow na budowe.. budynek wybuduje sie odrazu czy znowu bedzie 30 dni trwac po zaladowaniu cementu oraz kitu ?


//edit

bylem dobrej mysli co do tego patcha, jednak teraz zlewam to.. niech klany decyduja czy chca budowac mlotkami czy wbijac i gnic tracac zasoby przez okres trwania budowy TE ILOSCI MLOTKOW TO PATOLOGIA

__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Veltaxio: 23-05-2016 15:53.

23-05-2016 15:51 Veltaxio jest offline Szukaj postów użytkownika: Veltaxio Dodaj Veltaxio do Listy kontaktów
Carnivor
King


Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-]
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
soren napisał(a)
W mlotkach fajne jest to, ze mozna w dowolnym momencie zmienic budowe. Zmieniamy zdanie i ladujemy mlotki w co innego. To jest zmiana na plus. Mialem kilka razy sytuacje w ktorej w polowie budowy byla zmiana decyzji i czas przepadal. Teraz nie przepadnie.

Ale czasy... tak jak ktos napisal... kosmiczne.

Czasy powinny byc przynajmniej takie same jak do tej pory, to nie ulega watpliwosci.

A tak przy okazji pomysl - moze zastanowic sie przy okazji, czy np nie wprowadzic mozliwosci "tworzenia mlotkow z surowcow"

Jesli ja jako gracz na swoim domku mam +5000 PLN, to moze zamiast tego moglbym miec 1 mlotek, albo zeby te mlotki mozna bylo kupowac za surowce. Pozwoli to przyspieszyc budowe tym, ktorych na to stac.

Pewnie pojawia sie glosy, ze silne klany beda mogly sie szybciej budowac, ale z drugiej strony mali gracze ktory maja w opor krwi i kasy z nieaktywnych graczy tez beda mogli bardzo szybko rozbudowac budynki klanowe.


Czyli co, że niby da się wyjmować już zainwestowane młotki z jakiejś budowy, i wrzucać do innej? Roll Eyes

__________________
r2: Carnivor
r4: Carnivor
23-05-2016 15:51 Carnivor jest offline Szukaj postów użytkownika: Carnivor Dodaj Carnivor do Listy kontaktów
Alkoholik_69
Forum Ace


Data rejestracji: 15-08-2011
Postów: 81
Klan: 69
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Veltaxio napisał(a)
28 dni trwala budowa, brakowalo niecale 2 dni.. rozumiem ze dostaniemy dosc mlotkow na budowe.. budynek wybuduje sie odrazu czy znowu bedzie 30 dni trwac po zaladowaniu cementu oraz kitu ?


//edit

bylem dobrej mysli co do tego patcha, jednak teraz zlewam to.. niech klany decyduja czy chca budowac mlotkami czy wbijac i gnic tracac zasoby przez okres trwania budowy TE ILOSCI MLOTKOW TO PATOLOGIA



I wszystko w temacie jak wyżej napisane....


Weźcie Sobie te młotki i......

__________________
R18 - Kropek
23-05-2016 15:56 Alkoholik_69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alkoholik_69 Dodaj Alkoholik_69 do Listy kontaktów
Blizniak017
Viking


images/avatars/avatar-14989.jpg

Data rejestracji: 20-03-2009
Postów: 673
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Śląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A co z dniami budowy ? Dlaczego mamy budować prawie rok jedną budowę ? :>
23-05-2016 15:57 Blizniak017 jest offline Szukaj postów użytkownika: Blizniak017 Dodaj Blizniak017 do Listy kontaktów
Alkoholik_69
Forum Ace


Data rejestracji: 15-08-2011
Postów: 81
Klan: 69
Kraina: Necropolia VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Etc.....na kija mi ten EVENT ???? skoro młotków nie ma..

weźcie nie ośmieszajcie się bardziej...proszę Was....wróćmy do starej wersji budowy klanowej i będzie po temacie...

__________________
R18 - Kropek
23-05-2016 16:04 Alkoholik_69 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alkoholik_69 Dodaj Alkoholik_69 do Listy kontaktów
soren
Member


Data rejestracji: 28-07-2008
Postów: 43
Kraina: Necropolia V; Necro Hardcore; Moria IV; Necropolia IX

Autor tematu Temat rozpoczęty przez soren
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:

Czyli co, że niby da się wyjmować już zainwestowane młotki z jakiejś budowy, i wrzucać do innej? Roll Eyes


Bardziej chodzilo mi o to, ze jak masz miliard ludzi, to mozesz ich zamienic na dodatkowe mlotki, a nie czekac miesiac az bedziesz mial 30.

W ten sposob bedzie mozna przyspieszyc budowe budynkow klanowych.

Tak jak w zyciu. Jak masz kase to mozesz miec dwie ekipy budowlane i jest szansa, ze zrobia Ci to szybciej Smile

__________________
-
r18 - secundon
na tych juz nie gram: ;-)
r7, r8,r15 - soren, r14,r16,r17 - secundon
23-05-2016 16:04 soren jest offline Szukaj postów użytkownika: soren Dodaj soren do Listy kontaktów
Carnivor
King


Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-]
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W sumie niegłupie, o ile dzienna ilość młotków zależałaby od poziomu, np. że 1 młotek na 10 lvli dziennie można w ten sposób kupować Smile

__________________
r2: Carnivor
r4: Carnivor

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Carnivor: 23-05-2016 16:08.

23-05-2016 16:07 Carnivor jest offline Szukaj postów użytkownika: Carnivor Dodaj Carnivor do Listy kontaktów
Magikens
Forum Ace


Data rejestracji: 14-09-2009
Postów: 75
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sam pomysł młotków uważam za fajny i ciekawy lecz najbliższe dni będą na pewno do tyłu jeżeli chodzi o budowę bo jest za wielki zamęt no i jest to wersja 0,1 mam nadzieję docelowego pomysłu.

Wady:
- Czas budowy budynków klanowych [ np SALA WIĘKSZYCH RUN poziom 5 ----- 6750 młotków więc przy klanie 50 osobowym to 125 dni ( wydłużony kilkukrotnie )]

- Ranking wpłacających młotki tylko top 10 ( dnia/tygodnia/miesiąca) więc jak upilnować 50 osobowy klan by wpłacali na bieżąco ? ( jest to realne ,ale wymaga sporo czasu i robi się zamieszanie )

- W porównaniu do poprzedniego systemu tylko utrudnia grę i rozbudowę klanu ,a nie ułatwia

- Nie działa zawsze i są spore problemy z wpłacaniem młotka na FF ( działa po odświeżeniu ) , Chrome ( niektórym w ogóle nie chce ruszyć )

Zalety:
- Fajna sprawa z systemem samym w sobie ,że można wydać surowce by podbudować budynki

- Brak uziemienia przez budowę klanową graczy

- Możliwość wyboru surowców za młotek co na każdym etapie gry dla każdego nie będzie problemem wpłacić młotek obojętnie od lvl itp


Więc jakby system miał się utrzymać ,ale stworzył szansę na dużo szybszą rozbudowę budynków klanowych jestem za choć przyznam ,że na początku gry topornie będzie szła rozbudowa przez ograniczoną ilość graczy ,a na późniejszym etapie gry powinna iść dużo szybciej to uważam to za idealny pomysł Smile

Najprostszym sposobem byłby limit młotków np 1 dziennie gratis ,a dodatkowo możliwość kupienia młotków bez limitu ,ale za jakieś konkretne surowce , premki czy co tam sobie życzycie Smile

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Magikens: 23-05-2016 16:22.

23-05-2016 16:11 Magikens jest offline Szukaj postów użytkownika: Magikens Dodaj Magikens do Listy kontaktów
Strony (4): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Patch 1.7.10 - zepsucie klanowej budowy

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH