Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Prosty szybki Fix BW jak poprawić miodność » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (2): [1] 2 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Prosty szybki Fix BW jak poprawić miodność 27 Ankieta - średnia ocena: 9,0027 Ankieta - średnia ocena: 9,0027 Ankieta - średnia ocena: 9,0027 Ankieta - średnia ocena: 9,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Magico
Tap płacz 2014


images/avatars/avatar-20295.png

Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V
Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?

Prosty szybki Fix BW jak poprawić miodność Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli o tym co ważne i ważniejsze z perspektywy dinozaura w tej grze.

Drodzy Admini,

proponuję poniższy szybki fix, który zdecydowanie poprawi miodność płynącą z gry, a wam pozwoli (po zrealizowaniu oczywiście) wrócić do swoich ważnych zajęć. Dlaczego? Ano dlatego, że jak już wspomniałem w temacie - są rzeczy ważne i ważniejsze.

Rzeczą ważną są bez wątpienia budynki klanowe. Tzn były kiedyś, w chwili obecnej jest to mało istotny element gry. Dlaczego? Dlatego, że oblężeń jako takich jest już jak na lekarstwo. Co proponuję?

1) Przypisanie kwadratu do postaci - tak, po prostu. Czyli robimy dodatkową komórkę w bazie danych, w której kwadrat na którym obecnie siedzi postać kopiujemy i przypisujemy do niej. Zróbmy to tak jak do tej pory - opracujmy wstępną wersję, wprowadźmy, a później będzie się balansować. I tak będzie trzeba, prawda? Smile

2) Po tej operacji znika nam główna przeszkoda w połączeniu serwerów - czyli de facto zwiększenia grywalności/miodności płynącej z gry w BW. Jaka była prawdziwa frajda? Prawdziwą frajdą były pełne serwery. I można chrzanić, że rynek się zmienił, że odbiorca nie ten i tak dalej. Jak ktoś kiedyś mawiał są trzy prawdy...a prawda jest taka, że wraz z otwieraniem nowych serwerów popełniliście strategiczny błąd: rozwodniliście populację grającą w BW do tego stopnia, że na serwach obecnie jest 200-300 aktywnie grających. Duchów nie liczę bo naprawdę - nam graczom - nie robią wielkiej różnicy w codziennej rozgrywce.

Jak połączyć te cholerne serwery? Ależ to bardzo proste:

R1 - zostawić jak jest, ma swój urok.
R2+R5+R9+R13+R15 = R Moria
R17 - zostaje jako R Moria 2
R3+R4+R6+R7+R10+R14+R16 = R Necro
R18 - R Necro 2

czyli z 18 serwerów robi nam się 5.

Następnie skupcie się proszę nie na otwieraniu tych samych serwerów w kółko - zróbcie coś żeby różniły się między sobą - czasówki, turniejówki, zmienione zasady rozgrywki...nosz cholera jasna, aż mnie nosi - BW to doskonała i szeroka koncepcja, do tej pory nie wykorzystana i przez plątanie się wokół własnego ogona - coraz bardziej marniejąca.


Proszę zajmijcie się tym, a nie fixowaniem budynków klanowych z czego skorzysta może ktoś na 2 najnowszych serwach! Lub innymi kosmetycznymi zmianami.

Temat można od razu zamknąć, jak ADM będzie chciał coś napisać to napisze, a powstrzyma to takie trole pokroju Trovy od spamowania tutaj.

Dziękuję!
30-05-2016 06:40 Magico jest offline Szukaj postów użytkownika: Magico Dodaj Magico do Listy kontaktów
jarex
Emperor


images/avatars/avatar-22124.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 1.391
Klan: SoesmA
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia
Skąd: sie bierze drop?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zacytuje wypowiedz z r 10

cytat:
Ksin napisał(a)
cytat:
Nutria napisał(a)
Klany rzedu ,r8 r10, r14 nie potrzebuja pomocy w eq lub jeszcze wiekszej liczby graczy.


akurat , większość graczy na R10 bardzo chętnie by się połaczyła z innym serwerem , nie wiem jak jest na innych serwerach ale na R10 na tą podawaną Populacja: 17963 , gra może z 300-500 osób nie więcej , sam nie mogę się doczekać aż nastąpi jakieś połączenie R10 z innymi serwerami

Niech admini zrobią JEDNĄ rzecz która da Nam prawdziwy obraz tego co się dzieje . Niech podadzą liczbę populacji z każdego serwera ale licząc tylko tych graczy którzy się zalogowali w ciągu np ostatnich 2-3 miesięcy. Wtedy zobaczą jaki to jest procent z tych podawanych populacji. Zamiast otwierać nowe serwery już dawno powinno się połączyć te stare .


Nic więcej chyba dodawać nie trzeba, ale jak znam życie zaraz porozdają po warnie , temat zamkną, albo ze najpierw pacze, a później się zobaczy, a za pasem wakacje i temat wróci na Wielkanoc Wink Ale żeby nie było GROMKIE TAK DLA POŁĄCZENIA SERWERÓW, GROMKIE NIE !!! DLA JAKIEGOKOLWIEK NOWEGO (przynajmniej nie przed naprawieniem starych )

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)OK, od dzisiaj oprócz bana stałego zostaną komisyjnie spaleni na stosie

cytat:
SushiMaker napisał(a)żeby Roman ze Stachem nie krzyczeli, że teraz to już się skasują

30-05-2016 08:08 jarex jest offline Szukaj postów użytkownika: jarex Dodaj jarex do Listy kontaktów
Bartt
Triple Ace


Data rejestracji: 06-11-2007
Postów: 187
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Bardzo zajefajny pomys,l laczenie na takiej zasadzie byloby ok i przynajmniej chcialoby sie grac. Wiecej dropa na serverach wiecej walki o niego ciezsze areny 1 vs 1 mogloby byc ciekawie napewno ciekawiej niz jest teraz

__________________
Nick w grze Bartt
30-05-2016 08:50 Bartt jest offline Szukaj postów użytkownika: Bartt Dodaj Bartt do Listy kontaktów
Gregorian
Lord


Data rejestracji: 28-10-2007
Postów: 423
Klan: Valhalla
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Stąd

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jestem obiema rękami i nogami za każdym pomysłem który zmniejszy ilość serwerów i połączy graczy!

__________________

30-05-2016 08:57 Gregorian jest offline Szukaj postów użytkownika: Gregorian Dodaj Gregorian do Listy kontaktów
northway
Triple Ace


Data rejestracji: 17-07-2014
Postów: 216

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tak dla fuzji!
Jedna sprawa nie powiedziałeś co z patchami antynajemniczymi. Na r10 go macie a na r3 nie mamy go...taki drobny szczegółSmile
30-05-2016 09:37 northway jest offline Szukaj postów użytkownika: northway Dodaj northway do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

oooooookej

o co sie bic, jak nie o klocki?

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
30-05-2016 09:45 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Insanity
Member


Data rejestracji: 11-04-2013
Postów: 48

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No i pytanie co z multi, które sie pojawiają po fuzji ?!
30-05-2016 09:46 Insanity jest offline Szukaj postów użytkownika: Insanity Dodaj Insanity do Listy kontaktów
Janca
Viking


Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Białystok

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Bardzo dobry pomysł, trzeba tylko rozwiązać problem wojen - o co je toczyć jeżeli nie o kwadraty? Musi to być coś, co rzeczywiście zmotywuje do założenia obla i uprzykrzy życie przegranemu, ale co nie zniechęci go do dalszej gry. Nowa waluta?
30-05-2016 09:57 Janca jest offline Szukaj postów użytkownika: Janca Dodaj Janca do Listy kontaktów
Padrezg22
Lord


Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zapomnieliście o jednym. Chłopaki tyle na głowę sobie rzucili, że taka niby prosta fuzja będzie trwała jeszcze z 2 lata Smile

ale pomysł bardzo dobry Smile

nie ma co ukrywać, że z wojen krwi zrobił się krwawy kotlet Wink

__________________
r17: Papa
r19: papa
30-05-2016 10:22 Padrezg22 jest offline Szukaj postów użytkownika: Padrezg22 Dodaj Padrezg22 do Listy kontaktów
Magico
Tap płacz 2014


images/avatars/avatar-20295.png

Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V
Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Magico
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Prosty fix - przypisać kwadrat do gracza i bijemy się wtedy o kwadraty, które są w posiadaniu gracza. Zmiana na tyle przyjemna, że schodzi nam z głowy problem zbyt małej ilości stref (kwadraty trzeba wyrównać możliwościami budowy budynków - uzależnić to od posiadanego lvl'a przez gracza + esencje? Wreszcie będzie jak je wykorzystywać)

Problem multi - na r18 mamy próbkę, działa to w praktyce - zrobić to tak jak jest tam zorganizowane.

Patch antynajemniczy to jedna z największych pomyłek w historii BW - wywalić to zdzierstwo i po problemie. W dobie KW to naprawdę nie jest problemem.
30-05-2016 10:59 Magico jest offline Szukaj postów użytkownika: Magico Dodaj Magico do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Skoro kwadrat jest przypisany do postaci, to niby jaka nagroda będzie za obleg na kwadrat? Bo z tego co piszesz, to żadna

Przecież oblegów chyba już nigdy się nie zobaczy po tym :d

Nie jestem przekonany, czy złożenie wszystkich necro w jeden to dobry pomysł, są tylko aukcyjne, niech one się połączą w jeden, a handlowe w drugi

Moim zdaniem kwadraty nie powinny być przypisywane do postaci, po takiej fuzji oblegi wrócą do łask, topowe klanu rozbiją się i połączą w klanu 50 osobowe i zaczną walkę miedzy sobą o strefy, wtedy będzie lepsza zabawa

Niż takie nudy jak teraz ;d wejść na serwer postawić espe/kw i wyjść ;d dziś na bw styka wejść raz dziennie, ewentualnie dwa, stawiasz rzeczy, wbijasz we wszystko dzięki opcji multi samar i puszczasz karawanke z wypkami, potem logujesz się drugi raz, przebierasz, kończysz expe robisz ataki, pyk już możesz się nie logowac

i coraz więcej ludzi tak robi, już nawet niektórzy przestają się udzielać na czacie, tak im się to znudziło, czasami tylko wspominają, jak fajnie było kiedyś, gdy trzeba było wykrwawiać przeciwnika przed oblegiem i pilnować własnej krwi etc.

Ale niestety przy nastawieniu jakie panuje na forum, tony płaczków boi się o swój klocek, który przy obecnym stanie pośredniaka można odbudować w miesiąc, to nigdy aktywność nie powróci, nie ważne jak złączycie te serwery

Co do multi sprawa rozwiązana, Konrad pisał, że po takiej fuzji, będzie dozwolone multi tak jak na R18 (bez pushy etc.) A postacie o takich samych nickach dostaną dopisek R* przy postawi w zależnie z którego R pochodzą oraz możliwość zmiany nicku

Janca, co do tych oblegów ;d jedyne sensowne rozwiązanie to walka o klocki ;d
Bo co innego możesz zrobić? Jak dasz walke o cokolwiek innego, jakaś nową walutę, evo czy inne pierdoły to ludzie zaczną się podstawiać, jak to miało miejsce z repą
tego nie da się ograniczyć ;d

Ludzie zawsze będą kombinować, a tak, walka o klocek, całe klany się będą tłukły zwłaszcza topka miedzy sobą o s1 czy s2

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
30-05-2016 11:50 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
Janca
Viking


Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Białystok

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A strefy uzależnić od ilości zdobytych blaszek z 1 mapy. Masz wszystkie - mieszkasz w I strefie. W końcu jak ubiłeś kronka to wow wow, każdy chciałby mieć takiego sąsiada;p
30-05-2016 11:51 Janca jest offline Szukaj postów użytkownika: Janca Dodaj Janca do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by Janca
A strefy uzależnić od ilości zdobytych blaszek z 1 mapy. Masz wszystkie - mieszkasz w I strefie. W końcu jak ubiłeś kronka to wow wow, każdy chciałby mieć takiego sąsiada;p

dobre! wywalic strefowosc, niech kazda kolejna blacha odblokowuje kolejny budynek. ukradles klocek a nie masz blachy? budynek jest, ale nie dziala

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
30-05-2016 12:13 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
jarstanek
Forum Ace


Data rejestracji: 15-07-2009
Postów: 88

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

post wyżej mówi prawdę jestem jak najbardziej na TAK
ale jak będzie to się okaże, pewnie jak zwykle OLEWKA.

__________________
jarstan1
____________________________________
r6 , r14

30-05-2016 12:42 jarstanek jest offline Szukaj postów użytkownika: jarstanek Dodaj jarstanek do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Janca- za ten pomysł masz u mnie piwo. Świetne Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Wełen: 30-05-2016 19:14.

30-05-2016 18:56 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
Kaagular
Forum Legend


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Trova napisał(a)
Przecież oblegów chyba już nigdy się nie zobaczy po tym :d

Chwała Bogu.



cytat:
Moim zdaniem kwadraty nie powinny być przypisywane do postaci, po takiej fuzji oblegi wrócą do łask, topowe klanu rozbiją się i połączą w klanu 50 osobowe i zaczną walkę miedzy sobą o strefy, wtedy będzie lepsza zabawa

Prosta sprawa:
powrót oblegów na dawnych zasadach = koniec BW
To jest pewne jak amen w pacierzu. Tęsknotę za "smakiem szynki jak za Gierka" rozumiem, ale to nic innego jak syreni śpiew, który zaprowadzi na manowce. Z oblegów nigdy nic dobrego nie wynikało i każdy to wie. Oblegi to było nic innego jak kokszenie się jednych kosztem drugich, który nie mieli potem po co grać. Na starych serwerach wojna to koniec. Spalony klocek mający 5 lat to PARANOJA. Minusowa repa tak samo.
Będziesz miał bardzo fajne granie jak co tydzień ci klocek spalą dla zabawy. Fun fun.
Czyli: albo szybki pokój (okupiony masowym odejściem z gry), albo koniec BW. Proste jak budowa cepa.
Już w ogóle nie mówiąc, że przy obecnym rozwarstwieniu przedmiotów, poziomów, umagów itd. oblegi nie mają najmniejszego sensu. Od razu jeden klan może się sam popalić.


W ogóle nie rozumiem też po co chcecie z gry przeglądarkowej robić jakiś hocki klocki. Ja nie wiem jak można chcieć powrotu do lat 2008-10 (jakoś tak), kiedy to trzeba było wstawać o 3 rano, żeby zrobić jakiś poj***ą ochronkę bo inaczej można było się kasować. To była patologia z której do tej pory wyjść nie mogę (problemy ze snem xd).
Tak jak teraz jest jest bardzo dobrze. Brakuje tylko regularnego, nowego contentu. Chcecie emocje to przebiegnijcie się po zagrodzie tygrysów w zoo.


Jestem za fuzją, za przypisaniem klocka do postaci i za zlikwidowaniem stref.
31-05-2016 09:45 Kaagular jest offline Szukaj postów użytkownika: Kaagular Dodaj Kaagular do Listy kontaktów
Magico
Tap płacz 2014


images/avatars/avatar-20295.png

Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V
Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Magico
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Kaagular napisał(a)

Jestem za fuzją, za przypisaniem klocka do postaci i za zlikwidowaniem stref.


i przy tym zostańmy.

Dobrze, dalszą rozbudową pomysłu już PO REALIZACJI przypisania klocka do postaci oraz fuzji serwerów może być marchewka do oblężeń - premie czasowe losowane pośród całego serwera trwające powiedzmy 3-5 dni. Na tyle długo żeby zmusić graczy do zabiegania o te "domki", ale na tyle krótko żeby nie dawały kolosalnej przewagi. Zrobić naprawdę uber premie, tak żeby słaby klan którego paru graczy dostanie taką premię był w stanie skopać silniejszego i zajumać mu klocek.

Zablokować systemowo możliwość palenia domków - niech walka toczy się o te najlepsze, nie na zasadzie usadzenia kogoś.

HM? Smile
31-05-2016 10:11 Magico jest offline Szukaj postów użytkownika: Magico Dodaj Magico do Listy kontaktów
SteelMike1
Emperor


Data rejestracji: 17-02-2009
Postów: 1.088
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Trova napisał(a)
Skoro kwadrat jest przypisany do postaci, to niby jaka nagroda będzie za obleg na kwadrat? Bo z tego co piszesz, to żadna

Przecież oblegów chyba już nigdy się nie zobaczy po tym :d

Nie jestem przekonany, czy złożenie wszystkich necro w jeden to dobry pomysł, są tylko aukcyjne, niech one się połączą w jeden, a handlowe w drugi

Moim zdaniem kwadraty nie powinny być przypisywane do postaci, po takiej fuzji oblegi wrócą do łask, topowe klanu rozbiją się i połączą w klanu 50 osobowe i zaczną walkę miedzy sobą o strefy, wtedy będzie lepsza zabawa

Niż takie nudy jak teraz ;d wejść na serwer postawić espe/kw i wyjść ;d dziś na bw styka wejść raz dziennie, ewentualnie dwa, stawiasz rzeczy, wbijasz we wszystko dzięki opcji multi samar i puszczasz karawanke z wypkami, potem logujesz się drugi raz, przebierasz, kończysz expe robisz ataki, pyk już możesz się nie logowac

i coraz więcej ludzi tak robi, już nawet niektórzy przestają się udzielać na czacie, tak im się to znudziło, czasami tylko wspominają, jak fajnie było kiedyś, gdy trzeba było wykrwawiać przeciwnika przed oblegiem i pilnować własnej krwi etc.

Ale niestety przy nastawieniu jakie panuje na forum, tony płaczków boi się o swój klocek, który przy obecnym stanie pośredniaka można odbudować w miesiąc, to nigdy aktywność nie powróci, nie ważne jak złączycie te serwery

Co do multi sprawa rozwiązana, Konrad pisał, że po takiej fuzji, będzie dozwolone multi tak jak na R18 (bez pushy etc.) A postacie o takich samych nickach dostaną dopisek R* przy postawi w zależnie z którego R pochodzą oraz możliwość zmiany nicku

Janca, co do tych oblegów ;d jedyne sensowne rozwiązanie to walka o klocki ;d
Bo co innego możesz zrobić? Jak dasz walke o cokolwiek innego, jakaś nową walutę, evo czy inne pierdoły to ludzie zaczną się podstawiać, jak to miało miejsce z repą
tego nie da się ograniczyć ;d

Ludzie zawsze będą kombinować, a tak, walka o klocek, całe klany się będą tłukły zwłaszcza topka miedzy sobą o s1 czy s2


Ty się już lepiej nie udzielaj. Wyloguj się i nie wracaj. Co dają oblegi i wojny o kwadraty? Pusty i wyludniony serwer. Chcesz, żeby po połączeniu było burzliwie przez krótki czas, a potem żeby znowu grało 200-300 osób? Zwyczajnie system oblegów jest spartolony i do pupy. Nie motywuje do rozbudowy kwadratu, bo na co Ci cały wysiłek włożony w kwadrat, jeżeli jesteś w słabym klanie i byle chłystek może Ci go zabrać i wlepić pustaka.

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)
Trochę myślenia nie zaszkodzi.

Po co dodawać wszędzie zapytanie: czy jesteś pewien?

Co to, windows ma być?


Nick w grze: Mike
31-05-2016 11:30 SteelMike1 jest offline Szukaj postów użytkownika: SteelMike1 Dodaj SteelMike1 do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

to nie buduj - zbierz kolegow i ukradnij :f

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
31-05-2016 12:03 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Magico napisał(a)
dalszą rozbudową pomysłu już PO REALIZACJI przypisania klocka do postaci
...
Zablokować systemowo możliwość palenia domków - niech walka toczy się o te najlepsze, nie na zasadzie usadzenia kogoś.


Weź żesz łaskawie wyjaśnij to w końcu bo w tych postach wyżej nie wyjaśniasz.
Są te domki przypisane czy nie są?
A zakłada na domek B i B co wtedy traci?
Czemu systemowo blokować palenie "PO" przypisaniu domku?
Jak można spalić przypisany domek?

Bo to co proponujesz brzmi mi jakoś tak
"narąbiemy się skrzynką wódki a za sprzedane butelki
kupimy kolejne dwie skrzynki wódki". Tongue

Pewnie że miodna propozycja... Tongue
Nie sensowna ale miodna na pewno.
Sensowne były dawno temu...
31-05-2016 13:12 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
Magico
Tap płacz 2014


images/avatars/avatar-20295.png

Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V
Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Magico
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Oczywiście, brzmi jak najbardziej utopijnie Wink

Uwaga, to tylko przykład, w szczegółach może to wyglądać kompletnie inaczej, niemniej jednak:

1. Likwidujemy adresy kwadratów i wszystkie strefy = każdy z domków zostaje przypisany stricte do gracza.
2. Robimy próg systemowy, że np. po zdobyciu blachy za hydrę wszystkie budynki automatem wskakują nam powiedzmy na (przykład) 3 lvl. Po zabiciu golema - na 6 lvl. I tak dalej. Nie blokując jednocześnie możliwości rozbudowy domku wyżej - po prostu od pewnego momentu niemożliwe będzie posiadanie pustego kwadratu w związku z czym - nikt pustaka nie będzie mógł dostać (+ trzeba zrobić ograniczenie jak przy atakach - status "słabszy/lepszy" z blokadą działań).
3. Wprowadzamy premie czasowe działające na domek danego gracza (+50% zdobywanego expa przez 3 dni, +150 luck'a, +30 do wszystkich statystyk, +5000 hp przez 3 dni) i dajemy pulę takich nagród - co 3-5 dni losowane są inne domki - jest dynamika.
4. Nadal można założyć oblężenie i zamienić się domkiem z którymś z graczy. Czyli teoretycznie możliwa jest sytuacja, że słabszy klan dostaje dla paru graczy takie premie systemowe i przez 5 dni łoi klan TOP1 odbijając im najlepsze domki itd.

Tak to widzę, czyli wypijamy wódkę i starczy nam jeszcze na pół następnej zgrzewki Wink

Zdrowie!
31-05-2016 14:40 Magico jest offline Szukaj postów użytkownika: Magico Dodaj Magico do Listy kontaktów
Janca
Viking


Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Białystok

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Skoro mój poprzedni pomysł został całkiem nieźle przyjęty to zaszaleję z nowym, być może akceptowalnym:
Przegrany obleg w obronie o połowę zmniejsza bonusy z budynków "bojowych" u właściciela klocka na siedem dni + 60% zasobów ludzi wszystkich obrońców trafia do atakujących do podziału.
Przegrany obleg w ataku zmniejsza bonusy z budynków "bojowych" u wszystkich atakujących o 25% również na 7 dni.
31-05-2016 14:52 Janca jest offline Szukaj postów użytkownika: Janca Dodaj Janca do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Magico napisał(a)
że np. po zdobyciu blachy za hydrę wszystkie budynki automatem wskakują nam powiedzmy na (przykład) 3 lvl. Po zabiciu golema - na 6 lvl. I tak dalej.


Czyli nie są to budynki przypisane do gracza. Wink

Zdobywając blaszkę za golema miałem rozbudowę budynków do 15 poz,
i rozumiem że mogą mi ją zabrać a system odda mi 6 poz budynków zaledwie.

Nie wiem jak inni ale ja grzecznie podziękuję za takie "przypisanie kwadratu do postaci".
Dalej można stracić lata rozbudowy w jeden dzień.
31-05-2016 16:45 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
Wilku2222
Lord


Data rejestracji: 15-01-2014
Postów: 454

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ja bym widział po przypisaniu budynku obel byl by o 1 lv danego budynku który wybierzemy przed oblem np mam 1o posredniak kolega ma 13 i po zaznaczeniu obla na posredniak i wygraniu mam 11lv ,a kolega 12(jakoś tak )

__________________
Ten post był edytowany 912345 raz(y), ostatnio edytowany przez CBŚ: Dzisiaj
31-05-2016 16:58 Wilku2222 jest offline Szukaj postów użytkownika: Wilku2222 Dodaj Wilku2222 do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

albo oble zamiast kraść klocki to zbijają poziomy budynków, np. -1 do każdego. Wtedy trzeba się mocno postarać, by kogoś spustakować, a przewalenie obla nadal może być dotkliwe
31-05-2016 19:44 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Wełen napisał(a)
albo oble zamiast kraść klocki to zbijają poziomy budynków, np. -1 do każdego.


To bardzo mało.
Może tak lepiej Smile
atakujący wygrywa po -2 poz, wszyscy obrońcy...
obrońca wygrywa po -1 poz, wszyscy atakujący...

Bo śmieszna strata zasobów za nieudany atak to kpina.

edit:

Albo odwrotnie -1 i -2,
atakujący wygrywa po -1 poz, wszyscy obrońcy...
obrońca wygrywa po -2 poz, wszyscy atakujący...

żeby motywowało napadniętych do obrony... Wink

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez zwisa malutki: 31-05-2016 20:15.

31-05-2016 20:10 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
TorreadorTM
Forum Ace


Data rejestracji: 05-05-2016
Postów: 77

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Widzę że fantazję ponoszą każdego, to może i napiszę i ja Wink

Co do postu autora a i owszem są potrzebne zmiany.
Tylko...

Jeśli chodzi o fuzję Necro - to nie wszystkie ze sobą
(wszystkie Necro) na 3 Dowolne "nowe" servery (hipotetycznie V1,V2,V3)
(oczywiście zakładam że kwadraty zostaną przypisane do postaci i strefowość zniknie(bądz będzie trzeba pobawić się w kolecjonowanie zasobów (młotków (śmiechłem)) aby podbić swoją strefe) opcjonalnie każdy zostaje przypisany ze swoim kwadratem na docelowe S5 (a reszta questy itp aby móc dojść na -1-) tyczy się to każdego z osobna, założyć że maxymalny czas dojścia do s1 to 180dni.

Na różnice miedzy strefami nie mam wyrobionej opcji.
(wyda się to dziwne ale napiszę to w takiej chronologi)

S4 - -10% Budowy Koloni, Agencja przyznaje JEDNA platynę za wygrany atak, Wszystkie Budynki regenerują o 100% więcej zasobów(NIE DOTYCZY KOLONI).
S3 - -30% Budowy Koloni, Agencja przyznaje Dwie platyny za wygrany atak, Czas Budowy jest krótszy o 500%(NIE DOTYCZY KOLONI).
S2 - -60% Budowy Koloni, Agencja przyznaje Trzy platyny za wygrany atak, Koszty Budowy Są o -25% tańsze(NIE DOTYCZY KOLONI).
S1 - -100% Budowy Koloni, Agencja przyznaje Cztery platyny za wygrany atak, Dodatkowe 2 za wygraną obronę,

*Nowy Event *Szaleństwo Uzupatora*
Bonusy stref są dostępne dla wszystkich.


--Nowość Kolonia
Pomysł "oblężeń"
Możliwości 2
Splądruj Kolonię *Gracza* (REPUTACJA - Zwycięzca zyskuję, Przegrany Traci)
dodatkowo gdy atakujący klan okaże aktywność i przekroczy polę 76% graczy(z 100% w klanie), podczas zwycięstwa Otrzyma 50% "głównych zasobów" wszystkich obrońców. (Porażka - Obrońcy dostają 50% zasobów wszystkich agresorów.)
Zniszcz Kolonię *Gracza* (Obrońca nie Traci repy, agresor tak(gdy wtopi).)
Podczas zwycięstwa agresora - koszt wydanych surowców na jej budowe zostaję w 25% pozyskany przez zwycięzce(Tylko dla 1gracza) a przegranego kolonia zostaje zdegradowana do poziomu 0.

Budynki

Posąg Nieumarłego
Koszty
10Platyn x Poziom Budowy (10x10poziom)
2000Ludzi x Poziom Budowy Razy2 (2000x10poziomx2)
3000L Krwi x Poziom Budowy (3000x10poziom)

Opis:
Ku czczeniu niepokonanego (...) (brak weny)
Przyrost +50 reputacji na godzine (+50%BAZOWEGO(zawsze) x Poziom)
Przyrost +500 złota na godzine (50%BAZOWEGO(zawsze) x Poziom)
Czas Budowy 2H x Poziom

Dojo Yakuzy
Koszty
10Platyn x Poziom Budowy (10x10poziom)
2000Ludzi x Poziom Budowy Razy2 (2000x10poziomx2)
3000L Krwi x Poziom Budowy (3000x10poziom)

Opis: Zostałeś założycielem najniebezpieczniejszej organizacji (...)
Efekt: Obusieczność
Otrzymujesz +1% Ignorowania Obrony PODCZAS ZASADZKI (tylko i wyłacznie)
Tracisz -1% Uniku PODCZAS OBRONY (tylko i wyłacznie)

Maxymalny Poziom 10!
Czas Budowy 6h x Poziom


Łza Behemota
Koszty
10Platyn x Poziom Budowy (10x10poziom)
2000Ludzi x Poziom Budowy Razy2 (2000x10poziomx2)
3000L Krwi x Poziom Budowy (3000x10poziom)

Opis: Twoja Sława nie zna granic, byłeś na tyle odważny aby ścisnąć tą kreature za genitalia, oraz na tyle zręczny aby zdobyć jej łez!

Efekt: Otrzymujesz dodatkowe Statystyki na Ekspedycji
Zwinność +5xPoziom
Siła +5x Poziom
Inteligencja +5x Poziom

Maxymalny Poziom 5!
Czas Budowy 12h

Oko Saurona
Koszty : takie same
Opis: Brak pomysłu
Efekt
+7.5 Spostrzegawczości (zaokrąglone w dół) x Poziom

Wymagania Broń Palna 1/2h
Maxymalny Poziom 5!
Czas Budowy 12h


Miliony Pomysłów, a wy chcecie DEGRADACJI klocków?
Boshe widzisz a nie grzmisz Wink


To nie jest pomysł, a zmianka że możliwości jest wiele, to tylko przykład który zajął mi 10minut aby pomyśleć 20 aby napisać, jeśli ktoś ma ochote może to przerobić według własnego uznania, wszystkie wartości są przypadkowe i wyjęte z dupy


Zapomniałem Dodać o Fuzji -Docelowy gracz ma możliwość Wybrania V1-V2-V3
(Ma możliwość wtórnego wyboru AŻ do upłynięcia czasu Zamknięcie zapisów)
Docelowo server wyczyści wszystkich NIEAKTYWNYCH powyżej 2lat(Oraz wszystkie KONTA 1-3LVL nieaktywne od pół roku)
Docelowo Server zwieksza populację do 40,000 TysięcyDocelowo Server WYBIERA AUTOMATYCZNIE (od najmniej zaludnionego) Miejsce dla "nie zdecydowanych - aktywnych poniżej 2 lat)

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez TorreadorTM: 31-05-2016 21:33.

31-05-2016 21:28 TorreadorTM jest offline Szukaj postów użytkownika: TorreadorTM Dodaj TorreadorTM do Listy kontaktów
jarstanek
Forum Ace


Data rejestracji: 15-07-2009
Postów: 88

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

pomysł fajny i jestem na TAK ale cały czas pojawiają się nowe pomysły graczy i pytanie
czy logujący się admini zadają sobie trud aby to czytać
- nie sądzę
wydaje mi się że czytają akurat to co jest na wierzchołku góry lodowej w dniu logowania
i leją na ten nasz lament cieplutkim moczem
a co ma być to i tak będzie i za jakiś miesiąc wprowadzą znów nic nie wnoszący patch
" TRZONEK MŁOTKA" bo młotki już są ale nie ma ich jak używać Big Grin

__________________
jarstan1
____________________________________
r6 , r14

01-06-2016 12:30 jarstanek jest offline Szukaj postów użytkownika: jarstanek Dodaj jarstanek do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
jarstanek napisał(a)
i leją na ten nasz lament cieplutkim moczem
a co ma być to i tak będzie i za jakiś miesiąc wprowadzą znów nic nie wnoszący patch
" TRZONEK MŁOTKA" bo młotki już są ale nie ma ich jak używać Big Grin


Nie oceniajmy Twórców aż tak surowo. Smile
Będą jeszcze piły, pilniki i heble.
I papier ścierny na ból dupy dla graczy... Smile

Sushi zajrzał dzisiaj więc możemy spodziewać się nowych atrakcji już za miesiąc.

cytat:
TorreadorTM napisał(a)
Widzę że fantazję ponoszą każdego, to może i napiszę i ja Wink


Wymęczyłeś się z tym pomysłem nowych budynków, nawet nie jest zły,
tylko szansa, że w ogóle zostanie przez Administrację zauważony,
jest chyba mniejsza niż trafienie teraz meteorytu w moją klawiaturę. Wink


cytat:
TorreadorTM napisał(a)
Miliony Pomysłów, a wy chcecie DEGRADACJI klocków?
Boshe widzisz a nie grzmisz Wink


W tej chwili są po prostu palone do zera.
Gwarantowanie zachowania chociaż części rozbudowy jest już dużym
krokiem naprzód, kwestia dobrego pomyślenia ile poz na jakim lev zachować.


cytat:
TorreadorTM napisał(a)

Docelowo Server zwieksza populację do 40,000 Tysięcy


Serwer wyczaruje 36.000 nowych graczy? Wink
Halo, tu Ziemia... Smile
01-06-2016 13:31 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
Beek
Triple Ace


images/avatars/avatar-15672.jpg

Data rejestracji: 24-06-2007
Postów: 158

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie chciało mi się czytać więc nie wiem czy pisałeś, ale połączenie raczej miałoby sens tylko wtedy gdyby ilość klocków w strefie 3 i 2 zwiększono
(ew 4 też)

__________________
r16 Beek

01-06-2016 14:58 Beek jest offline Szukaj postów użytkownika: Beek Dodaj Beek do Listy kontaktów
Strony (2): [1] 2 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Prosty szybki Fix BW jak poprawić miodność

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH