Naprawa deagla |
Negatyw
Member
Data rejestracji: 17-09-2011
Postów: 43
Kraina: Necropolia IX
|
|
Krotka propozycja, zamiast:
Legendarny Doskonały Desert Eagle (+5) ZAMKNIJ
Cechy: ilość ataków na rundę: 4, WPŁYWY +22, CHARYZMA +12, szansa trafienia krytycznego +20 %, ignoruje 20 % obrony przeciwnika, szansa trafienia bronią zwiększona o 27 %, łączne obrażenia broni +30 %
zrobic:
Cechy: ilość ataków na rundę: 4, WPŁYWY +22, CHARYZMA +12, szansa trafienia krytycznego +20 % przeciwko potworom, ignoruje 20 % obrony przeciwko potworom, szansa trafienia bronią zwiększona o 27 %, łączne obrażenia broni +30 %
|
|
02-06-2016 18:48 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
wampiry to tez potwory...
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
02-06-2016 18:55 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
I niby z czym gang w pvp zostanie? Płacz białasa? Czyżby ceera?
|
|
03-06-2016 08:57 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Satyna ponieważ nie lubię takiego myślenia: ten mi daje radę to trzeba go uciąć, bo ja przecież taką kozacką postać!
Gangiem nie gram, ale to on ucierpi najbardziej. Nie każdy patrzy tylko na siebie.
|
|
03-06-2016 09:41 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
cytat: |
a o co tak sie pieklic? czyzby placz ganga? dobry cr rozniesie w pvp niemal kazdego palniaka, to tylko kwestia rozsadnego eq i dobrego klocka |
Właśnie wyżej Satyno masz przykład gracza, który całe bw pod swojego łma cra najchętniej by dostosował
|
|
03-06-2016 10:15 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Originally posted by Janca
cytat: |
a o co tak sie pieklic? czyzby placz ganga? dobry cr rozniesie w pvp niemal kazdego palniaka, to tylko kwestia rozsadnego eq i dobrego klocka |
Właśnie wyżej Satyno masz przykład gracza, który całe bw pod swojego łma cra najchętniej by dostosował
|
hm, nie bardzo rozumiem, dlaczego do mnie ta uwage kierujesz. jak pisalam na samym poczatku, nie jestem pewna czy de nalezy nerfic. w pvp mnie nie rusza, na ekspie palniak 1h to samo dobre, i jestem przeciwna robieniu EWENTUALNYCH zmian "w ramach wyjatkow", tzn bron dziala na ekspie, a nei dziala w pvp/arenie. innymi slowy zgodzilam sie w Twoja opinia
natomiast inaczej interpretuje to, co napisal kacik. nie widze tutaj placzu, bo ja tez uwazam, ze bronie 1h (moim zdaniem i palne i biale) maja teraz takie osiagi, ze przydalby sie jakis ogolny balans, zeby bronie drureczne za bardzo nie odstawaly. tylko ze to znacznie ogolniejsza sprawa, niz pytanie, czy de nalezy nerfic czy nie, dlatego nie zamierzam tutaj dyskutowac tego problemu
edit
chociaz wlasciwie to rozumiem
wczesniej mi pisales, ze ktos zaraz na pvp bedzie sie powolywal
__________________ r9 - nick: Kamea
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Satyna: 03-06-2016 11:54.
|
|
03-06-2016 11:48 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Jeżeli broń biała 2h odstaje od innych broni (nie tylko białej 1h) to tylko na korzyść, spójrz chociażby na berków: jak często widzisz ich z 1h? Bo ja nie wiem czy kiedykolwiek widziałem berka +110lvl latającego na ekspy czy w pvp z białą 1h.
Podobnie, tylko w drugą stronę, z palną 2h i 1h: to, że snajper ssie to wszyscy wiedzą, ale jak założysz o tym temat to plusa da tych 10 snajpków, co jeszcze grają, a zminusuje 99% graczy z innymi tatkami. A skoro temat ma prawie same minusy to administracja nie ma zamiaru sobie zaprzątać głowy czymś tak nieistotnym. Budynki klanowe są ważniejsze.
|
|
03-06-2016 12:21 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Patrząc po tematach z rekordami różnych morii to nie widać w pve zbytniej różnicy między białą 1/2h i palną 1h. Ci co wybijają się z dmg ponad innych zazwyczaj mieli po prostu farta z umagami + totalnie end game'owe eq.
|
|
03-06-2016 12:41 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
dost daleko odeszlismy juz z dyskusja od nerfienia lub nie desertow. ale pozwole sobei wtracic, ze pvp w ogole nie ma co brac pod uwage w porownywaniu broni czy tatkow.
gra jest tak skonstuowana ( i tu czapki z glow, bo to bd pomysl), ze atak jest latwiejszy niz obrona. budynkow na atak jest wiecej, sa tansze, i mozna wyciagnac wiecej wplywow niz charki. dzieki temu nie ma ukladu, w ktorym wygrasz absolutnie kazdy atak i obrone. za to zawsze znajdziesz pare osob, na ktorych zarobisz ewo. i to jest to
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
03-06-2016 12:58 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
ja bardziej zwracam uwage na brak balansu pomiedzy bronia 1h i 2h - nie wazne czy biala czy palna
chodzi o sile pojedynczych atakow - multi atak dostaje za duzego boosta z %
to dotyczy calosci rozgrywki
nie jestem za jakims duzym cieciem palnej 1h ale spojrzcie nawet na ekspy i przynajmniej na r17 to wlasnie palna i to nawet na drzewie robi top dmg (ew dystans czasami) - oczywiscie jej dozywalnosc to inny problem ale na wczesniejszych ekspach wszedzie robi raczej top dmg
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
03-06-2016 13:07 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Originally posted by kacik
ja bardziej zwracam uwage na brak balansu pomiedzy bronia 1h i 2h - nie wazne czy biala czy palna
chodzi o sile pojedynczych atakow - multi atak dostaje za duzego boosta z %
|
cos w tym jest. jesli popatrzec na procentowy przyrost moda w zaleznosci od typu broni, to palna 1h zyskuje najwiecej. np. gdy ktos sobie dolozy 0,5 moda talkami, to procentowy zysk wyglada tak
biala 1h; palna 2h 0,5/2 = 25%
biala 2h 0,5/4 = 13%
palna 1h 0,5/1,5 = 33%
choc nadal nie jestem przekonana, czy powinno sie przycinac wlasnie palna 1h. moim zdaniem to talizmany ziz i behemot sa do znerfienia.
i z tym, co napisal Nevahaae tez sie zgadzam. na r9 cr to coraz rzadszy ptak. wiem, bo sama jestem takim antykiem
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
03-06-2016 13:41 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Satyna napisał(a)
cytat: |
Originally posted by kacik
ja bardziej zwracam uwage na brak balansu pomiedzy bronia 1h i 2h - nie wazne czy biala czy palna
chodzi o sile pojedynczych atakow - multi atak dostaje za duzego boosta z %
|
cos w tym jest. jesli popatrzec na procentowy przyrost moda w zaleznosci od typu broni, to palna 1h zyskuje najwiecej. np. gdy ktos sobie dolozy 0,5 moda talkami, to procentowy zysk wyglada tak
biala 1h; palna 2h 0,5/2 = 25%
biala 2h 0,5/4 = 13%
palna 1h 0,5/1,5 = 33%
choc nadal nie jestem przekonana, czy powinno sie przycinac wlasnie palna 1h. moim zdaniem to talizmany ziz i behemot sa do znerfienia.
i z tym, co napisal Nevahaae tez sie zgadzam. na r9 cr to coraz rzadszy ptak. wiem, bo sama jestem takim antykiem
|
Zapominacię że samą bronią nic nie zrobicie... liczy sie całość... reszta eq, tatuaż, talizmany, lvl, umagi...
a wy skupiacie się na płaczu bo jak ktoś zrobił evo... eq... ma umagi to bije mocno z de
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
03-06-2016 14:15 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
W praktyce i tak nie widać tej różnicy, o której piszecie. Kacik, najlepiej wrzuć skany swoje (ewentualnie białej 2h z lvlem zbliżonym do Miti czy Toblakai, bo pewnie o nich piszesz?) i tych top palniaków, porównamy sprzęt i umagi. Do tego raporty, gdzie osoby te razem biją jakiegoś moba.
cytat: |
nie jestem za jakims duzym cieciem palnej 1h ale spojrzcie nawet na ekspy i przynajmniej na r17 to wlasnie palna i to nawet na drzewie robi top dmg (ew dystans czasami) - oczywiscie jej dozywalnosc to inny problem ale na wczesniejszych ekspach wszedzie robi raczej top dmg |
Aktualnie drzewo jest dla graczy z topki najlepszym miejscem do farmienia expa, a do tego wpadają runy. Teraz powiedz mi, właśnie ze względu na tę przeżywalność - jaka broń dzięki temu zyskuje najwięcej? Jaki skład ma szansę na drzewie: 3x białas, 2xbiałas+dystans czy 2x białas + palna1h?
Która lokacja dla palnej (i w sumie dla dystansu) jest chociażby w połowie tak opłacalna do farmienia jak drzewo dla białej?
|
|
03-06-2016 14:20 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Janca napisał(a)
W praktyce i tak nie widać tej różnicy, o której piszecie. Kacik, najlepiej wrzuć skany swoje (ewentualnie białej 2h z lvlem zbliżonym do Miti czy Toblakai, bo pewnie o nich piszesz?) i tych top palniaków, porównamy sprzęt i umagi. Do tego raporty, gdzie osoby te razem biją jakiegoś moba.
cytat: |
nie jestem za jakims duzym cieciem palnej 1h ale spojrzcie nawet na ekspy i przynajmniej na r17 to wlasnie palna i to nawet na drzewie robi top dmg (ew dystans czasami) - oczywiscie jej dozywalnosc to inny problem ale na wczesniejszych ekspach wszedzie robi raczej top dmg |
Aktualnie drzewo jest dla graczy z topki najlepszym miejscem do farmienia expa, a do tego wpadają runy. Teraz powiedz mi, właśnie ze względu na tę przeżywalność - jaka broń dzięki temu zyskuje najwięcej? Jaki skład ma szansę na drzewie: 3x białas, 2xbiałas+dystans czy 2x białas + palna1h?
Która lokacja dla palnej (i w sumie dla dystansu) jest chociażby w połowie tak opłacalna do farmienia jak drzewo dla białej? |
jak masz ~700 sposta to cmentarz w 3 palniakow
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
03-06-2016 14:41 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Originally posted by Padrezg22
Zapominacię że samą bronią nic nie zrobicie... liczy sie całość... reszta eq, tatuaż, talizmany, lvl, umagi...
a wy skupiacie się na płaczu bo jak ktoś zrobił evo... eq... ma umagi to bije mocno z de
|
jesli ktos ma db sprzet, ewo i umagi, to chyba nei bedzie plakal, gdy mu sie znerfi dwa talizmany, co nie?? ;p
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
03-06-2016 14:54 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Satyna napisał(a)
jesli ktos ma db sprzet, ewo i umagi, to chyba nei bedzie plakal, gdy mu sie znerfi dwa talizmany, co nie?? ;p |
dlaczego chcesz zmieniać coś co jest zależne od rasy
tym bardziej, że zaraz będziecie mogli zmieniać rasy do woli
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
03-06-2016 15:22 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
zmain rasy nie wprowadza bo za duzo 40% jest przeciwnych
a te talizmany sa za silne zwlaszca jak juz 4 lvl wejdzie
talizmany ogolnie sa kompletnie nie zbalansowane i to kolejny problem...
ale mlotki sa SUPEEEER I takie potrzebne....
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
03-06-2016 15:31 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Originally posted by Padrezg22
cytat: |
Satyna napisał(a)
jesli ktos ma db sprzet, ewo i umagi, to chyba nei bedzie plakal, gdy mu sie znerfi dwa talizmany, co nie?? ;p |
dlaczego chcesz zmieniać coś co jest zależne od rasy
tym bardziej, że zaraz będziecie mogli zmieniać rasy do woli
|
zdobywanie umagow zalezy od rasy?? jeeej, to ja poprosze taka, dzieki ktorej wszystko mozna od reki wbic na dosk+5 i ktora zdobywa te wymarzone umagi. a potem chce znow ssaka!! pliiiiz
a tak powazniej, to rebalans talizmanow tak uniwersalnych jak ziz i behemot dotyczy wszystkich, a nie konkretnej rasy czy rodzaju broni. wydaje mi sie, ze to te dwa talki sa przekokszone, a nie jakis konkretny rodzaj broni czy tatu.
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
03-06-2016 15:50 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Satyna napisał(a)
cytat: |
Originally posted by Padrezg22
cytat: |
Satyna napisał(a)
jesli ktos ma db sprzet, ewo i umagi, to chyba nei bedzie plakal, gdy mu sie znerfi dwa talizmany, co nie?? ;p |
dlaczego chcesz zmieniać coś co jest zależne od rasy
tym bardziej, że zaraz będziecie mogli zmieniać rasy do woli
|
zdobywanie umagow zalezy od rasy?? jeeej, to ja poprosze taka, dzieki ktorej wszystko mozna od reki wbic na dosk+5 i ktora zdobywa te wymarzone umagi. a potem chce znow ssaka!! pliiiiz
a tak powazniej, to rebalans talizmanow tak uniwersalnych jak ziz i behemot dotyczy wszystkich, a nie konkretnej rasy czy rodzaju broni. wydaje mi sie, ze to te dwa talki sa przekokszone, a nie jakis konkretny rodzaj broni czy tatu. |
przecież ziz(jeszcze nie widziałem działania na 4lvl) jest słaby, a Behemot potrzebny na 2 mapke
no chyba ze bez behemota białasy 2h wyciągają 750 zwinki
bo akurat palniakom behemot nie daje takiej dopałki jak białasom w stosunku do ekspedycji
__________________ r17: Papa
r19: papa
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Padrezg22: 03-06-2016 16:15.
|
|
03-06-2016 16:12 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Tiezq napisał(a)
Przekokszenie palnej 1h wynika raczej tylko z niezbalansowanych talizmanów. Staty dsk+5 de raczej zbyt dużo do tego nie mają. Cała różnica jest w tym, że na początku chciało im sie balansować (jak wchodziło evo -> kły/pazury/kolce) gdzie dali każdej broni tyle +dmg, że gdy przeliczyli przez %modkryta wyszło każdemu po równo... a potem coś im odbiło i stwierdzili, że dadzą możliwość na +%modkryta każemu taką samą.
Jedynym wyjściem było by zrobić np. zwieksza +x%bazowego modkryt.
każdy dostałby adekwatnie do tego ile posiadał, i balans dmg wyszedłby podobny.
@edit. literówki |
tak niech wszyscy robią taki sam dmg
łapacze z 11k hp i kultki z 4k hp
brawo WY!
jak ruszycie jedną rzec do balansowania reszta przestanie pasować... trzeba to zrobić z głową
i tak wszyscy wiemy że za 10 lat administracja spełni nasze oczekiwania
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
03-06-2016 16:33 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Originally posted by Padrezg22
tak niech wszyscy robią taki sam dmg
łapacze z 11k hp i kultki z 4k hp
brawo WY!
jak ruszycie jedną rzec do balansowania reszta przestanie pasować... trzeba to zrobić z głową
i tak wszyscy wiemy że za 10 lat administracja spełni nasze oczekiwania
|
no bez popadania w skrajnosci. poza tym to przeciez wprowadzenie talizmanow spowodowalo, ze jest potrzebny rebalans. innymi slowy ruszono jedna rzecz, a cala reszta zaczela sie rozjezdzac. i o tym wlasnie tutaj byla mowa - czy poprawiac deserta, czy jak wola inni, poprawiac cos w talkach albo modzie
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
03-06-2016 17:49 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Tak jak pisałem wyżej: pokażcie ekspę, w której widać, że palna 1h ze słabszymi umagami i porównywalnym/tańszym sprzęcie robi większe dmg niż biała 2h. Bo na takim r5 chyba nikt nie robi większego dmg od PVB, właśnie białasa 2h.
twardy - szczerze mówiąc nie widziałem takiej ekspy jeszcze (3 palniaków +700 sposta na cmentarzu) dlatego ciężko mi się odnieść
|
|
03-06-2016 21:52 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
W dalszym ciągu jednak są POD słonkiem
Miti chyba też ma niezłe umagi? Wrzuciłbyś skany i dałoby się porównać i wyciągnąć jakieś konkretne wnioski.
|
|
03-06-2016 22:46 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
janca, sluchaj, zerknij sobei w raporty nizej. mam cera na ssaku, ktory jest juz calkiem do rzeczy. moj klan to nei jest jakas topka, wiec mozesz przyjac, ze to sa ekspy "zwyklych" graczy z r9
wklejam za porzadkiem, zeby nei bylo, ze wybieram przyklady. u nas w klanie najczestsze sa cmentarze, jak nietrudno zobaczyc po liscie raportow. ale jutro moge dorzucic link do smerfa 2 z palniakiem 1h.
drzewo
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=124b491b4c
cmentarz
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=d25285b6f1
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=7bdc9eef9f
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=587ca12467
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=3e98998811
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=d963b4ab23
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=8fb50c218e
smerf
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=c1ef4fbcc7
siekaczka
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=d7a77116a1
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=361eabe21b
moj obecny build ekspowy
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=0d8808c55c
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=fa437cd6f4
kombinuje caly czas ze sprzetem i talkami, moze jakis lepszy umag wpadnie i bedzie jakas skokowa zmiana, ale poki co, to wygladam jak uboga krewna przy palniakach
__________________ r9 - nick: Kamea
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Satyna: 04-06-2016 00:32.
|
|
04-06-2016 00:07 |
|
|
|